שיחת משתמש:RoeeMos

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום RoeeMos, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, נתנאל - שיחה - מומלצים 17:42, 23 ביולי 2018 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מפלגת העבודה הישראלית. הסיבה לכך היא: שבירת תבנית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, xnet1234 - שיחה 20:48, 24 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

שלום, הפרמטר "יו"ר המפלגה" שניסית להכניס לתבנית {{מפלגה}} בערך מפלגת העבודה הישראלית לא קיים ויצר תקלה בתבנית xnet1234 - שיחה 20:49, 24 בינואר 2021 (IST)[תגובה]
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף כחול לבן (רשימה). הסיבה לכך היא: גדי יברקן עבר למפלגה קיימת ולא הקים סיעה עצמאית שהתפצלה מכחול לבן. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, UserFlash - שיחה 21:15, 26 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יש עתיד. הסיבה לכך היא: אי עמידה בכללים שנקבעו במדריך לעיצוב דפים. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,אורי פרקש - שיחה 14:32, 1 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]

אני מפנה אותך לדף שיחת ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים/הממשל בישראל, מוזמן לקרוא שם על עניין דומה לגבי מפלגת ש"ס שהשתמשה בצבע הצהוב במערת הבחירות האחרונה. אנחנו לא משנים צבע של מפלגה בגלל סמליל קמפיין. מוזמן לפתוח פסקה חדשה בדף האמור כדי לדון על כך באריכות. אורי פרקש - שיחה 14:57, 1 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]