שיחת משתמש:Rugh

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת חזרתי בנושא אביב גפן
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Rugh, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, John Doe 17:25, 13 פבר' 2005 (UTC)

שלום, שיחזרתי את התוכן של הערך דוד בן גוריון משום שהתוכן שהוספת לא מדויק. (לדוגמא ב-1906 הוא לא יכל להיות בן 24 אם נולד ב-1886). בברכה John Doe 17:20, 13 פבר' 2005 (UTC)

האם תוכל לציין מאין לקוחה התמונה של דוד בן גוריון שהוספת לערך ? בברכה John Doe 17:25, 13 פבר' 2005 (UTC)

זה לא נכון[עריכת קוד מקור]

שלום , אני חושב שזה לא נכון . חפשתי וראיתי במקורות מידע שונים וכתוב באנציקלופדיה שהוא עלה לארץ בגיל 24 . הנא הציטוט: " כשהיה דוד בן עשרים ושש , הגשים את חלומו ועלה לארץ ישראל." אני חושב שזה נכון לא יכול להיות שזה סתם כתוב.

האם תוכל לציין על איזו אנציקלופדיה אתה מסתמך, או להפנות אותנו למקום המאשש את טענתך.
בברכה John Doe 17:33, 13 פבר' 2005 (UTC)

אתה צודק או לא[עריכת קוד מקור]

שלום! מאיזה אנציקלופדיה , אני לא יודע . כי יש לי דף מצולם של האנציקלופדיה ולכן אני לא יודע מהי ? אבל כשאני מֶחַשֶב את השנת לידה ועליה לארץ אני רואה שאתה צודק . אבל כתוב לי וזה מאנציקלופדיה , אני יודע מורתי נתנה לי זות ואני מאמין לה. אבל אני אגיד לה שיש טעות באנציקלופדיה.

וידאו בלוג[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך וידאו בלוג שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, עמרישיחה 11:39, 14 ביוני 2008 (IDT)תגובה

המסור 5[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, סקרלטשיחה 23:46, 19 ביולי 2008 (IDT)תגובה

חנה מרון[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה אנו מקפידים על כתיבה אנציקלופדית ונייטרלית בערכים. מאחר שהעריכה שביצעת בדף חנה מרון אינה תואמת את הקווים המנחים שלנו בסוגיה זו, היא בוטלה. לנוחותך קישור לדף מדיניות ויקיפדיה בנושא זה, למדריך לכתיבה נייטרלית, ולמדריך לכתיבה אנציקלופדית ולא יח״צנית. אם לדעתך העריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה,

יוסאריאןשיחה 14:05, 7 בנובמבר 2010 (IST)תגובה

אביב גפן[עריכת קוד מקור]

שלום, מה התכוונת לעשות שם? חזרתישיחה 18:34, 1 ביוני 2013 (IDT)תגובה

הוספתי אזכור לסינגל החדש שהוא עתיד להוציא.
מתי? בדוק את עריכתך. יש שם קישור אדום ושנה שגויה. חזרתישיחה 19:54, 1 ביוני 2013 (IDT)תגובה