שיחת משתמש:Sharongold74

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת Ovedc בנושא שלומי אדרי (קצין שב"ס)
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Sharongold74, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Eladti - שיחה 14:17, 25 ביולי 2021 (IDT)תגובה

הערך-לעתיד הועבר לטיוטה, להמשך העבודה עליו[עריכת קוד מקור]

שלום Sharongold74,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "שלומי אדרי (קצין שב"ס)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Sharongold74/‏שלומי אדרי (קצין שב"ס)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Ldorfmanשיחה 19:00, 25 ביולי 2021 (IDT)תגובה

שלום, ברצוני לדעת מדוע מחקת את הערך שכתבתי שלומי אדרי (קצין שב"ס)?
תודה Sharongold74 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)ב-19:05, 25 ביולי 2021תגובה
שלום לך.
בוויקיפדיה העברית, אנו העורכים משתדלים לשמור על סטנדרט מסוים. הטיוטה לערך-לעתיד עדיין לא נראית כיתר הערכים בוויקפדיה העברית. כדי לשפרה, ראוי להביט וללמוד מהדרך בה כתובים ערכים בתחומים דומים, ובמיוחד כאלה המוגדרים כ"ערכים מומלצים". באופן כללי אציין שמאוד לא מומלץ להתחיל את התרומה לוויקיפדיה בכתיבת ערך חדש. לפני שמתנסים בכתיבה של ערך, רצוי ללמוד את דרך העבודה במערכת על-ידי שיפור של ערכים קיימים, תיקוני שגיאות, הוספת מידע וכו'. לאחר שתצברי ניסיון, תדעי מהי הדרך הנכונה לכתוב ערך חדש. אני מציע לעשות זאת רק לאחר שתשקלי אם אכן יש לו מקום באנציקלופדיה, שכן לא כל נושא מוגדר כבעל חשיבות אנציקלופדית. עלייך להיות ערה לכך שערכים שהוחלט שאינם בעלי חשיבות אנציקלופדית, נמחקים מדפי המיזם.
לבסוף, כדי לשפר את הסיכוי שכותב מסוים ישים לב להודעה שהשארת, בוויקיפדיה ניתן "לתייג" את אותו כותב, בדומה למקובל בפייסבוק. הפעולה מתבצעת באמצעות כתיבת שם המשתמש של הכותב השני. המשתמש שתוייג יקבל על כך חיווי.
אופן התיוג הוא בצורה הבאה: [[משתמש:שם משתמש]]. לדוגמה, כדי לתייג אותי ("Ldorfman"), יש להשתמש ב-[[משתמש:Ldorfman]]. מידע נוסף בהקשר זה ניתן לקרוא בדף "{{תגובה ל}}" וב-"{{א}}".
בכל פעם בה מתייגים, יש "לחתום" כנהוג בוויקיפדיה: באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא ה"חתימה" בסוף הדברים, התיוג לא יבוצע. למידע נוסף בנושא, ניתן לקרוא את הדף "עזרה:תיוג". בברכה, Ldorfmanשיחה 19:32, 25 ביולי 2021 (IDT)תגובה
בהתאם לנוהל שהתקבל במאי 2014, הינך מתבקשת לציין בדף המשתמש שלך כי הינך מועסקת על ידי המוסד שעל ראשיו את כותבת (בהתאם לדברים שציינת בדף שיחה אחר). יש להוסיף את ההבהרה גם בדף השיחה של ערכים שכתבת. בתודה, Ldorfmanשיחה 19:56, 25 ביולי 2021 (IDT)תגובה

שם משתמש:Ldorfman שמי שרון גולד, משרתת בשירות בתי הסוהר כראש תחום מורשת והנצחה. הערך "שלומי אדרי (קצין שב"ס)" זהו הערך הראשון שכתבתי, בערך "מוני ביטן" רק ערכתי מעט עדכונים. אודה לך על אישור הערך. בברכה, שרוןSharongold74 - שיחה 20:09, 25 ביולי 2021 (IDT) שם משתמש:Ldorfman שלום רב, אודה לסיוע להעביר דף זה ממצב טיוטה לערך מפורסם. תודה Sharongold74 - שיחה 15:15, 26 ביולי 2021 (IDT)תגובה

שלום שרון.
אנא שימי לב לכך שלא תוייגתי על ההודעות ממך. אם התיוג היה מצליח, היית מקבלת חיווי על כך במקום המתאים בראש הדף (מעבר לזה, אם התיוג היה נעשה כראוי, היה מופיע קישור לדף המשתמש שלי, במקום הקישורים האדומים לעיל...).
ראיתי שחברי עובד העביר את הערך למרחב הערכים, אם כי העבודה עליו לא הושלמה והוא מופיע במצב לא ראוי. אנא דאגי להוסיף בערך קישורים פנימיים מתוכו לערכים אחרים בוויקיפדיה, כמו גם קישורים חיצוניים והפניות לסימוכין למידע הנכלל בו. בתודה, לירון Ldorfmanשיחה 04:13, 31 ביולי 2021 (IDT)תגובה

שלומי אדרי (קצין שב"ס)[עריכת קוד מקור]

שרון, שלום!

שלום Sharongold74,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך שלומי אדרי (קצין שב"ס) שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ.
שלום Sharongold74,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך שלומי אדרי (קצין שב"ס) שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ. דיון החשיבות
Ovedcשיחה 12:06, 1 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה