I Am... Yours

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
I Am... Yours
מאת ביונסה
אלבום נתמך I Am... Sasha Fierce
תאריך התחלה 30 ביולי 2009
תאריך סיום 2 באוגוסט 2009
לגים 2
מספר הופעות 4 בסך הכול
כרונולוגיית הופעות ביונסה
I Am... World Tour
‏(2009-10‏)
I Am... Yours
‏(2009‏)
4 Intimate Nights with Beyoncé
‏(2011‏)

I Am... Yoursעברית: אני שלך) הוא רצף ההופעות הראשון של ביונסה. סדרת ההופעות התרחשה בנבדה שבלאס וגאס על מנת לקדם את אלבומה השלישי I Am... Sasha Fierce. סדרת ההופעות כללה 4 הופעות בין התאריכים 30 ביולי 2009 ל-2 באוגוסט 2009.[1][2]

בין היתר, שרה ביונסה בסדרת המופעים הללו שירים כמו "Say My Name", "Déjà Vu", "Halo" ועוד.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

המופעים כונו כמופעמים אינטימיים ונחשבו לגסים יותר מאשר הופעות קודמות שלה. הרעיון של מופעים אלה היה לעשות מסע לאורך כל הקריירה של הזמרת שבא לידיי ביטוי ברשימת השירים של ההופעות אשר כללה שירים מכל הזמנים כולל התקופה בה הייתה חברה בלהקת הדסטניז צ'יילד.

ביונסה הופיעה מול קהל של 1,500 איש סך הכל בכל המופעים כאשר היא מלווה בלהקת הנגניות שלה "Suga Mamam" אשר ליוותה אותה בסיבוב ההופעות השני שלה.

ביקורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

ההופעות זכו לביקורות חיוביות מהמבקרים ששיבחו את האינטימיות של המופעים, את היכולות הווקאליות של ביונסה, את התזמורת ואת השילוב של מוזיקת ג'אז ופאנק במופע. ההצלחה של המופעים גרמה לביונסה להוסיף מופעים נוספים. לאחר המופעים הזמרת שחררה מארז מיוחד הכולל מארז כפול של דיסק ו-DVD של המופע (אשר הוקלט במופע של 2 באוגוסט) בשם I Am... Yours: An Intimate Performance at Wynn Las Vegas ב-23 בנובמבר 2009. המארז הכיל הקלטה של המופע עצמו ביחד עם דיסק אשר מכילים את הביצועים של המופע וקטעי מאחוריי הקלעים. מאוחר יותר המופע שודר בטלוויזיה בספיישל טלוויזיוני מיוחד.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא I Am... Yours בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ WebCite query result, www.webcitation.org
  2. ^ Melissa Arseniuk, Encore: Two-night stay no longer needed to see Beyoncé - Las Vegas Sun Newspaper, lasvegassun.com, ‏2009-07-14 (באנגלית)