Why Don't You Love Me

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Why Don't You Love Me"
סינגל בביצוע ביונסה
מתוך האלבום I Am... Sasha Fierce
יצא לאור 2 ביולי 2010
פורמט הורדת מוזיקה עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה דאנס-פופ R&B
אורך 3:37
חברת תקליטים קולומביה רקורדס
כתיבה ביונסה נואלס, סולאנג' נואלס, אנג'לה ביינס, אדי סמית', אדי רנקין, ג'ונתן וולס
הפקה ביונסה נואלס, Bama boyz
כרונולוגיית סינגלים של ביונסה
"Telephone"
(2010)
"Why Don't You Love Me"
(2010)
"Run the World (Girls)‎"
(2011)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Why Don't You Love Meעברית: למה אתה לא אוהב אותי) הוא שיר של הזמרת האמריקאית ביונסה מאלבומה השלישי I Am... Sasha Fierce. השיר יצא כסינגל התשיעי והאחרון מן האלבום ב-2 ביולי 2010, כשמונה חודשים לאחר הסינגל האחרון של הזמרת "Video Phone".

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר נכתב על ידי ביונסה, סולאנג' אחותה של ביונסה, אנג'לה ביינס, אדי סמית', אדי רנקין וג'ונתן וולס, והופק על ידי ביונסה ו-Bama boyz. זהו שיר מסוג R&B ו-דאנס-פופ השוכן בסגנון רטרו. המילים מתארות אישה ששואלת שאלות בענייני אהבה את הגבר שלה, ומדוע אינו מעריך ואוהב אותה. לשיר יצא וידאו קליפ שנוהל על ידי מלינה מצ'וקטס. בקליפ מכונת ביונסה "BB HOMEMAKER" והיא מככבת כעקרת בית. ביונסה מככבת כמחווה לדוגמנית העבר בטי פייג'. מבקרי המוזיקה שיבחו את הקליפ על ידי התלבושות והסגנונות שמאפיינים את שנות ה-50. בנוסף, הם החמיאו לביונסה על כישורי המשחק שלה.

"Why Don't You Love Me" קיבל שבחים רבים ממבקרי המוזיקה. הסינגל הגיע למקום ה-1 במצעד שירי המועדונים והריקודים של ארצות הברית. הסינגל הגיע למקום 51 במצעד הסינגלים הרשמי של בריטניה, ולמקום ה-14 המצעד ה-R&B של בריטניה. למרות שהשיר לא שוחרר כסינגל במקום אחר, פרט לארצות הברית ובריטניה, הוא הצליח להגיע למקום ה-73 באוסטרליה ולמקום ה-44 בסלובקיה. "Why Don't You Love Me" בוצע על ידי ביונסה בפסטיבל גלסטונברי 2011, ב-Revel Presents: Beyoncé Live, ובסיבוב ההופעות העולמי שלה "The Mrs. Carter Show World Tour".

מיקומי שיא[עריכת קוד מקור | עריכה]

‏  מצעדים ודירוגים
מדינה מצעד מיקום שיא
אוסטרליה מצעד הסינגלים האוסטרלי 76
ברזיל טופ 100 ברזיל 21
בריטניה מצעד הסינגלים הבריטי 51
גרמניה GfK – טופ 100 4
סלובקיה ČNS IFPI 44
פולין ZPAV 48

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]