Live at Roseland: Elements of 4

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Live at Roseland: Elements of 4
וידאו מאת ביונסה
יצא לאור 21 בנובמבר 2011
הוקלט 14-19 באוגוסט 2011
סוגה פופR&B
שפה אנגלית
אורך 150 דקות
חברת תקליטים קולומביה • פארקווד
הפקה ביונסה
כרונולוגיית אלבומים של ביונסה
I Am... World Tour
(2010)
Live at Roseland: Elements of 4
(2011)
Live in Atlantic City
(2013)

Live at Roseland: Elements of 4עברית: הופעה חיה ברוסלנד: אלמנטים של 4) הוא אלבום וידאו של הזמרת-יוצרת האמריקאית ביונסה.[1] אלבום הווידאו ב-21 בנובמבר 2011, על ידי פארקווד וקולומביה רקורדס.[1]

עם יציאתו נכנס האלבום אל המקום השני במצעד אלבומי הווידאו של בילבורד.[2]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

על מנת לקדם את האלבום סוני מיוזיק וקולומביה רקורדס פרסמו קטעים מתוך האלבום במקומות שונים. בנוסף הזמרת העלתה גם מספר הופעות מהאלבום לערוץ היוטיוב הרשמי שלה. בנוסף ביום יציאת האלבום המופע הוקרן גם בבית הקולנוע "Paris Theater" שבניו יורק.

אלבום זה מכיל קטעים מהופעות של הזמרת מתוך סדרת ההופעות שלה "4 Intimate Nights with Beyoncé" ברוסלנד בלרום שבניו יורק, אשר נועדה לקדם את אלבומה הרביעי. ההופעות צולמו בין התאריכים ה-14 ל-19 באוגוסט 2011.

ביקורות והצלחה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האלבום קיבל ביקורות חיוביות ממבקרי המוזיקה ששיבחו את הופעותיה של הזמרת ואף שיבצו את האלבום רשימות סוף השנה שלהם. במהדורה המורחבת של האלבום צורף גם סרט דוקומנטרי קצר תחת השם: "Beyoncé: Behind the Camera" ובו בין היתר ישנם קטעי מאחורי הקלעים וקטעים אישיים מחייה של הזמרת.

עם יציאתו האלבום דורג במצעדים של מספר מדינות בעולם, בין היתר הגיע לראש מצעד אלבומי ה-DVD ההולנדי ולעשירייה הפותחת של מרבית מדינות אירופה ודורג במקום השני במצעד אלבומי הווידאו של ארצות הברית. בארצות הברית האלבום הגיע למעמד אלבום פלטינה וכך גם באוסטרליה. בפולין האלבום הגיע למעמד זהב.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 Beyoncé - Live At Roseland: Elements Of 4, Discogs (באנגלית)
  2. ^ Week Ending Nov. 27, 2011. Albums: Buble Wins A Squeaker, www.yahoo.com (באנגלית)