אסי ישראלוף – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
אין תקציר עריכה
שורה 17: שורה 17:
| אתר אינטרנט =
| אתר אינטרנט =
|עיסוק=}}
|עיסוק=}}
'''אסי ישראלוף''' (נולד ב-[[9 באפריל]] [[1980]] ב[[רמלה]]) הוא [[קומיקאי]], [[שחקן]] ו[[מוזיקאי]] [[ישראל]]י, הידוע בעיקר בזכות היותו חבר ב[[שלישיית מה קשור]].
'''אסי ישראלוף''' (נולד ב-[[9 באפריל]] [[1980]] ב[[רמלה]]) הוא [[קומיקאי]], [[שחקן]] ו[[מוזיקאי]] [[ישראל]]י, הידוע בעיקר בזכות היותו חבר ב[[שלישיית מה קשור]]. לסער שיינפיין יש את הזיפים של סמי הורי.


==ביוגרפיה==
==ביוגרפיה==

גרסה מ־13:29, 14 בדצמבר 2018

תבנית:שחקן אסי ישראלוף (נולד ב-9 באפריל 1980 ברמלה) הוא קומיקאי, שחקן ומוזיקאי ישראלי, הידוע בעיקר בזכות היותו חבר בשלישיית מה קשור. לסער שיינפיין יש את הזיפים של סמי הורי.

ביוגרפיה

את שירותו הצבאי מילא בלהקת ההווי "להקת הבקו"ם". ישראלוף הפך לזמר לאחר שירותו הצבאי, מה שגרם לו לימים אחר כך לחקות את מושא הערצתו שלמה ארצי ולעשות דואטים עם יהורם גאון וצביקה פיק (שניהם בגילומו של אדיר מילר) במסגרת התוכנית "היכל התרבות". החיקוי היה כל כך מוצלח שארצי עצמו פנה לערוץ 2 בדרישה כי יבהירו לצופים שזהו רק חיקוי עלה עמו לשיר על במה בעת הופעה בהיכל התרבות[1] ב-2006 השתתף ישראלוף בתוכנית הטלוויזיה "הישראלים" לצד שאר חברי השלישייה.

ב-2007 הנחה איתם את התוכנית "מה קשור?" וזכה לאהדה מצד הקהל לאחר שגילם את דמותו של הרב החרמן "הרב קריספי" (שקורא לעצמו: "קריספי סאן") ואת חבר הכנסת "חזי שאבו". בנוסף, גילם ישראלוף את מאלף החיות "מוטי אברמוב", את סוכן האמנים "צמח פאנן" ודמויות נוספות.

בשנת 2009 הצטרף ישראלוף לעונה השנייה של "הבורר" ולעונה השלישית של "האלופה".

בשנת 2010 לוהק לשחק בסדרה "הצרות שלי עם נשים".

בשנת 2011 עלתה הסדרה "עם סגולה" שבו השתתף לצד שאר חברי שלישיית מה קשור, וכן גילם דמויות שונות בתוכנית "בובה של לילה" בערוץ הספורט.

בשנת 2012 הוציא אלבום סולו ראשון, בשם "מסע עם פסנתר". את האלבום הפיק פיטר רוט. הסינגל הראשון מתוכו יצא בסוף שנת 2011 ונקרא "מתי כבר נדבר".

החל מ-31 באוגוסט 2014 מגיש ישראלוף יחד עם חבריו לשלישיית "מה קשור?" תוכנית יומית ברדיו ללא הפסקה.[2]

ב-2015 החל לשחק בסדרת הסאטירה "אנחנו במפה".

בשנת 2018 שימש ישראלוף כמנחה התוכנית "גוט טאלנט ישראל" ברשת 13, ביחד עם עפר שכטר. החל ממאי 2018 מנחה עם שכטר ולירון ויצמן את "האח הגדול" לאחר מעבר התוכנית לרשת 13. ישראלוף החליט, לאחר ההודעה על פרישתו של עפר שכטר, גם לפרוש מהתוכנית לקראת עונת ה-VIP השלישית, כשהוא ו"רשת" החליטו במשותף כי הפרויקט אינו בשבילו.

הוא נשוי ואב לשניים. מתגורר ברמת גן.

קישורים חיצוניים

תבנית:פרופילי קולנוענים

הערות שוליים

  1. ^ יניב זך, "אני לא שלמה ארצי", שלמה ארצי [...] דורש מערוץ 2: "תבהירו לצופים שלא מדובר בשלמה האמיתי - כדי שלא יתבלבלו", באתר nrg מעריב, 9 בספטמבר 2005
  2. ^ דף התוכנית, באתר רדיו ללא הפסקה