תעשה לי ילד (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תעשה לי ילד
סוגה דרמה
יוצרים שירלי מושיוף
בימוי יובל שפרמן
שחקנים גל תורן, ליאת תמרי, ספי אפרתי, גאלה קוגן
פסקול מרסדס בנד
ארץ מקור ישראל
שפות עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 1
מספר פרקים 5
הפקה
מפיק אורי סבג, עינת ביקל, אמיר גבע
אורך פרק 50 דקות
שידור
רשת שידור הוט 3
תקופת שידור מקורית 22 במרץ 200826 באפריל 2008
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

תעשה לי ילד היא סדרת דרמה ישראלית, אשר שודרה בערוץ הוט 3 של חברת הטלוויזיה בכבלים HOT בשנת 2008.

את הסדרה כתבה שירלי מושיוף וביים יובל שפרמן. את דמויות להקת "ההסתדרות", שעומדת במרכז הסדרה, מגלמים חברי להקת "מרסדס בנד", בראשם גל תורן, סולן הלהקה, לצד אורי גת המתופף וגיא שמי הגיטריסט בתפקידים משניים. אל הלהקה הוצמד ספי אפרתי, נגן הבס של להקות "בלאקפילד" ומוניקה סקס. שירי הלהקה הם גם פסקול הסדרה.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוקבת אחר עולם כוכבי מוזיקת הרוק, אשר סגנון חייהם כולל יחסי מין מזדמנים, סכסוכים על אגו, ושימוש תדיר במשקאות חריפים ובסמים. במרכז העלילה להקת "ההסתדרות", להקת רוק מתחילה שמנסה ליצור אלבום ללא אמצעים, עד שסולנה, רם, פוגש במקרה את אסנת, עיתונאית מצליחה, ובין השניים מתפתחת זוגיות. אסנת, אשר לא מרוצה מחייה בעולם העיתונות, עוזבת את עבודתה לטובת הפקת האלבום השני של הלהקה, וסביב עבודת ההפקה, ובעיקר בגלל חיי הזוגיות שלה עם רם, אדם אגוצנטרי, בלתי צפוי, הפכפך וקשה, מתנתקת מכל מה שרגילה אליו, וחיה חיים מסעירים, מלאי עליות ומורדות, כאשר היא מנסה במקביל לדחוף את רם ואת הלהקה קדימה ולחנך את רם לחיים בזוגיות, אך מתאהבת גם בצד הפוגעני שלו.

דמויות ושחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • רם (גל תורן): סולן להקת "ההסתדרות". אדם אגוצנטרי, ילדותי, תלותי, חסר סבלנות ובעל מצבי רוח משתנים. מנהל זוגיות מורכבת ומסובכת עם אסנת.
  • אסנת (ליאת תמרי): עיתונאית מצליחה, אחראית וחרוצה. אסנת שבאה מעולם העיתונות, כשפוגשת את רם, הופכת למנהלת הלהקה ולזוגתו המתוסכלת של רם.
  • גילי (ספי אפרתי): נגן הבס של להקת "ההסתדרות". מכיוון שמנסה לשמור על אורח חיים סביר, הוא הופך לצלו המהוסס והמאוים של רם, למרות אהבתו לאסנת.
  • נינה (גאלה קוגן): ברמנית צעירה, אשר חולמת להיות כוכבת, והופכת לזמרת הליווי של הלהקה, דרך זוגיות עם גילי, אך משיכה ורדיפה אחר רם.

בתפקידים משנים: גיא שמי, בתפקיד יפתח גיטריסט להקת "ההסתדרות", אורי גת, בתפקיד דימר מתופף להקת "ההסתדרות", נועה ברקאי, בתפקיד חברתה הצלמת של אסנת, ומרינה שויף, בתפקיד חברתו לשעבר של רם. שחקנים אורחים: נילי צרויה בתפקיד פקידת עירייה ויעקב זדה דניאל בתפקיד שוטר. בין המשתתפים, מוזיקאים אורחים כגון ירמי קפלן ולהקת "טרי פויזן".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]