יוסי מרשק – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 1: שורה 1:
{{שחקן
{{שחקן
|שם=יוסי מרשק
|שם=יוסי מרשק
|תמונה={{אין תמונה|גבר|יישור=כן}}
|תמונה=
|כיתוב=
|כיתוב=
|שם במה=
|שם במה=

גרסה מ־15:15, 17 בפברואר 2017

תבנית:שחקן יוסי מרשק (נולד ב-9 באוגוסט 1969) הוא שחקן ישראלי.

קורות חיים

גדל ברחובות ושיחק כשוער בקבוצת הילדים של מכבי רחובות. למד בתיכון דה-שליט. את שירותו הצבאי עשה מרשק בביסלמ"ח[דרושה הבהרה]. מרשק למד בבית הספר לאמנויות הבמה בית צבי מחזור 1994 ואחר כך למד קולנוע באוניברסיטת ניו-יורק.

הוא שיחק בתיאטראות שונים בארץ, בין השאר במחזות: "ים יבשה ים", "שלושה בלילה" (הצגת פרינג' בבימוי חגי אייד), "וויצק", "הא-הא", "יש מלחמה בחוץ", "החתונה", "What We Leave", "נוכלים ואוהבים", "אם הבית" ו"השיטה". בשנת 2005 גילם את אבי בן-משה בן-זכריה בטלנובלה "טלנובלה בע"מ", אשר שודרה בערוץ הוט 3. מרשק שיחק גם בעונה השלישית של "השיר שלנו", בתפקיד שמוליק, המנהל המוזיקלי של הלהקה, הלוקה בתסמונת טורט. בסדרה "הכל דבש" של ערוץ 2 שיחק מרשק את אביתר לצד איתי תורג'מן, ישראל פוליאקוב, יעל פוליאקוב, שוש עטרי וזוהר ליבה.

בשנת 2008 החל לככב בטלנובלה "חשופים" ב"הוט 3". משנת 2009 מגלם את הדמות של שלומקה לזר בסדרה "קופיקו" והצטרף לצוות השחקנים בעונה השנייה של התוכנית הקומית "לא לפני הילדים". באותה שנה שיחק בסרט "אל תתעסקו עם הזוהן" בתפקיד אחד הישראלים ובאותה השנה גם השתתף בעונה החמישית של סדרת הטלוויזיה "ראש גדול" בתור גדעון סלע. בפברואר 2010 הצטרף מרשק לעונה השלישית של תוכנית הסאטירה "שבוע סוף!" ושיחק בתפקיד אורח בסדרה "15 דקות". בסוף אותה שנה גילם את יניב לצד עלמה זק ויהודה ברקן בסדרת הדרמה שיצרה קרן מרגלית "פלפלים צהובים". בנוסף באותה השנה שיחק בתפקיד אורח ב"החיים זה לא הכל" בתפקיד אסף, חבר של דפנה.

במאי 2012 השתתף מרשק בסדרה הישראלית "נויורק", בה שיחק את ראובן, מאפיונר מנתניה. באותה שנה השתתף, בתפקיד כרמל, בסרטו של שמי זרחין "העולם מצחיק". בשנת 2014 השתתף בסדרה "מועדון החנונים", בה גילם את דמותו של המוכר במזנון "משה משה". ביולי 2014, עלה לאקרנים סרט "שושנה חלוץ מרכזי" שם מרשק משחק תפקיד מרכזי. באותה שנה, משחק בסרט זינוק בעלייה, בבימוי אורן שטרן ובהשתתפות איתי טיראן, שלמה בראבא, רומי אבולעפיה, רותם זיסמן כהן, עידית טפרסון, יוסף סוויד, מלי לוי ועוד[1]. בנובמבר 2014 החל לשחק מרשק בסדרה חדשה של גיורא חמיצר "שכונה" בניקלודיאון למנוי HOT. באותה שנה שיחק בתוכנית "היהודים באים" בערוץ הראשון ובשעשועון הבידור "הכל הולך" בערוץ 2 לצד אליאנה תדהר, טל פרידמן, קרן מור, עוז זהבי ועוד.

מרשק היה פרזנטור בקמפיינים המונפשים של "בנק אגוד" ביחד עם מיקי גבע, בתור דגים.

חיים פרטיים

היה נשוי לשחקנית והבדרנית מיה דגן. החל משנת 2014 הוא בזוגיות עם שחקנית הטלוויזיה, הקולנוע והתיאטרון נעמי לבוב שהכיר במהלך הצילומים לתוכנית "הכל הולך". ב-9 בפברואר 2016 נולדה בתם הבכורה.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים


הקודם:
2010 - ישי גולן (חטופים)
זוכה פרס האקדמיה לטלוויזיה לשחקן הטוב ביותר בסדרה דרמטית לשנת 2011:
יוסי מרשק (פלפלים צהובים)
הבא:
2012 - עמוס תמם (אחת אפס אפס)