קרוס-אוברים בסדרות ערוץ דיסני

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מרבית סדרות ערוץ דיסני מתרחשות באותו יקום, ומדי פעם נערכים קרוס-אוברים בין הסדרות. דף זה מאגד את הקרוס-אוברים שהתרחשו בין הסדרות.

הסדרות כולן מתרחשות בארצות הברית, כאשר "שייק" ו"זה הסוף שלי" באילינוי, "אוסטין ואלי" במיאמי, "ג'סי", "העולם של ריילי", "המכשפים מוויברלי פלייס" ו"החיים היפים של זאק וקודי" בניו יורק, "גוד לאק צ'ארלי" בקולורדו, "קורי בבית הלבן" ו"קייסי אנדרקאבר" בוושינגטון, "האנה מונטנה" ו"כל כך רייבן" בקליפורניה, "ליב ומאדי" בוויסקונסין, "קיקיוואקה: מחנה קיץ" במיין, "תמיד ביחד" באורגון, ו"החיים היפים על הסיפון" מתרחשת באוקיינוס השקט.

קרוס-אוברים[עריכת קוד מקור | עריכה]

כל כך החיים היפים של האנה מונטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרוס-אובר בין "כל כך רייבן", "החיים היפים של זאק וקודי" ו"האנה מונטנה". הקרוס-אובר מחולק לשלושה פרקים, הראשון שודר כפרק האחד עשר בעונה הרביעית של "כל כך רייבן", השני שודר כפרק העשרים בעונה השנייה של "החיים היפים של זאק וקודי" והשלישי שודר כפרק השנים עשר בעונה הראשונה של "האנה מונטנה", וכולם שודרו באותו ערב, ב-28 ביולי 2006.

לקחת את העבודה הזו ולאהוב אותה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרוס-אובר בין "האנה מונטנה" ל"קורי בבית הלבן". הפרק שודר ב-16 ביוני 2007, והוא היה הפרק השמיני בעונה השנייה של "האנה מונטנה".
רוקסי מקבלת הצעה להיות שומרת הראש של נשיא ארצות הברית ריצ'רד מרטינז, ולמרות הקידום המקצועי הגדול בכך, היא חשה מחויבת להאנה, ומסרבת. לאחר שהאנה מגלה כי רוקסי סירבה, היא גוערת בה לחזור בה ולהשיב בחיוב, ורוקסי מחליטה להקשיב לה, חוזרת בה, ומשיבה בחיוב. לאחר שהיא משיבה בחיוב, רוקסי מתחילה לעבוד עבור הנשיא, ובמהרה היא מתחילה לשנוא את העבודה, במיוחד בגלל התנהגות ביתו של הנשיא, סופי, כלפיה, דבר שגורם לה בסופו של דבר להתפטר, ולחזור לעבודתה אצל האנה.

המכשפים על הסיפון עם האנה מונטנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – המכשפים על הסיפון עם האנה מונטנה

קרוס-אובר בין "המכשפים מוויברלי פלייס", "החיים היפים על הסיפון" ו-"האנה מונטנה". הקרוס-אובר מחולק לשלושה פרקים, הראשון שודר כפרק העשרים וחמישה בעונה השנייה של "המכשפים מוויברלי פלייס", השני שודר כפרק העשרים ואחד בעונה הראשונה של "החיים היפים על הסיפון" והשלישי שודר כפרק התשעה עשר בעונה השלישית של "האנה מונטנה", וכולם שודרו באותו ערב, ב-17 ביולי 2009.

ג'סטין מקבל הזמנה לספינת S.S.‎ טיפטון, ולשוט בה להוואי. בספינה, ג'סטין מתאהב בלונדון, ועל מנת להרשימה הוא מציג עצמו כדוקטור פוסיל (מאובן), עובד בתערוכת מאובנים שנמצאת על הסיפון. במקביל, אלכס, אשר נענשה והוטל עליה להיות חלק מלימודי בית הספר של הספינה, משתמשת בכישוף ומביאה את הרפר לספינה, אשר מתחזה אליה והולכת במקומה ללימודים, כדי שאלכס תוכל לנפוש. אלכס משתתפת בתחרות אותה ארגן מנהל השיט, וזוכה בכרטיסים להופעה של האנה מונטנה על הספינה, אך לפני ההופעה נחשף כי הרפר התחזתה אליה וכי אלכס השתמשה בכישוף, והכרטיסים נלקחים ממנה, כשבמקביל ג'סטין מתחיל לראות בלונדון טיפשה, ונפרד ממנה. בינתיים, האנה מונטנה מאבדת את צמיד המזל שלה, מגלה כי לונדון גנבה אותו, ובניסיון להחזירו אליה, לונדון זורקת אותו לים, ורצף אירועים רע מתחיל לקרות להאנה. בסופו של דבר, האנה מופיעה, ואלכס משתמשת בכישוף פעם נוספת, כדי להיות בקהל.

צ'ארלי מנענעת את הגוף[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרוס-אובר בין "גוד לאק צ'ארלי" ל-"שייק". הפרק שודר ב-5 ביוני 2011, והוא היה הפרק השלושה עשר בעונה השנייה של "גוד לאק צ'ארלי". פתיח הקרוס-אובר היה שילוב בין נעימות הפתיחה של "גוד לאק צ'ארלי" ו"שייק".

טדי, איימי וצ'ארלי נוסעות לשיקגו על מנת לבקר את דודתן העשירה, אך הן נלקחות בטעות לאולפני הצילומים של התוכנית "שייק - שיקגו", מתוך מחשבה כי הן צמד האחיות דנקן. איימי, שתמיד חלמה להופיע בטלוויזיה, משקרת כי הן האחיות דנקן, אך מאחר שהיא אינה יודעת לרקוד, היא מגייסת לעזרתה את סיסי ורוקי. סיסי ורוקי מלמדות את איימי, טדי וצ'ארלי לרקוד, וכאשר האחיות דנקן האמיתיות מופיעות, דוס ופלין כולאים אותן בחדר סגור, על מנת שאיימי תגשים את חלומה ותופיע בתוכנית. בסופו של דבר, טדי, איימי וצ'ארלי מופיעות לצידן של רוקי וסיסי, אך נאלצות להיעלם כאשר האחיות דנקן האמיתיות משתחררות וקוראות למשטרה.

שנה חדשה טובה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרוס-אובר בין "אוסטין ואלי" ו"ג'סי". הפרק שודר במקור ב-7 בדצמבר 2012, והוא היה הפרק השישי בעונה השנייה של שתי הסדרות. פתיח הקרוס-אובר הוא רמיקס משולב של "Hey Jessie", נעימת הפתיחה של "ג'סי", ו-"Can't Do It Without Ya", נעימת הפתיחה של "אוסטין ואלי".

  • חלק ראשון - טריש מספרת לאוסטין כי היא הצליחה לארגן עבורו הופעה בכיכר טיימס שבניו יורק, חלומו הגדול, אך מיד לאחר מכן היא מגלה כי הייתה זו טעות. טריש אינה רוצה לאכזב את אוסטין, ולאחר מאמצים רבים היא מצליחה לארגן לו את ההופעה שעליה הוא חולם. אוסטין, יחד עם אלי, טריש ודז, נוסע במטוס לניו יורק, אך לקראת סוף הנסיעה המטוס נתקע והוא נוחת בפילדלפיה. בפילדלפיה, אוסטין, אלי, טריש ודז עולים על מונית לניו יורק, אך לאחר שהם מגלים כי אין ברשותם כסף לשלם עבור הנסיעה, הם יורדים במקום לא מוכר. אוסטין אינו מוכן לוותר, ומתקדם לעבר הכיכר בריצה, ומגיע בזמן, אך על יד גרם המדרגות לבמה, שוטר מקומי לא נותן לו לעבור אליה, ואוסטין וחבריו נשארים תקועים בין הקהל. לפתע, אמה, מעריצה מושבעת של אוסטין, מבחינה בו, ומטיסה אותו במטוס הפרטי שלה לבמה, ואוסטין מופיע בזמן.
  • חלק שני - בתום ההופעה, אוסטין, אלי, טריש ודז אינו מוצאים מקום ללון בו, וגם מאחר שאין ברשותם כסף, נתקעים בניו יורק. הם משתכנים בבית משפחה רוס, ומנצלים את העושר שברשותם. ג'סי אוספת כמה שירים שכתבה ומציגה אותם לאוסטין, על מנת שירכוש אותם, אך זה אינו מביע עניין בשום שיר, מלבד אחד, שאותו למעשה כתבה זורי. אף על פי שהשיר אינו שלה, ג'סי מסכימה להופיע איתו לצידו של אוסטין בקניון מקומי במיאמי. במיאמי, זורי נותנת לג'סי את האישור להשתמש בשיר שלה, וזו מבצעת את השיר יחד עם אוסטין.

גוד לאק ג'סי[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרוס-אובר בין "גוד לאק צ'ארלי" ל"ג'סי". הפרק שודר במקור ב-29 בנובמבר 2013, והוא היה הפרק השביעי בעונה השלישית של "ג'סי" והפרק השבע עשרה בעונה הרביעית של "גוד לאק צ'ארלי". פתיח הקרוס-אובר הוא רמיקס משולב של "Hey Jessie", נעימת הפתיחה של "ג'סי", ו-"Hang In There Baby", נעימת הפתיחה של "גוד לאק צ'ארלי".

  • חלק ראשון - טדי מתקבלת לקולג' וטסה יחד עם פיג'יי לבדוק אותו. ברכבת התחתית, טדי ופיג'יי פוגשים בזורי ובג'סי, ונתקעים איתם בתוך הרכבת, כשזהו ערב חג המולד. לאחר ניסיונות כושלים לצאת מן הרכבת התקועה, כולם מבינים כי אף על פי שהם בתוך רכבת תחתית, עליהם לחגוג את חג המולד.
  • חלק שני - לאחר שהם מצליחים לצאת מן הרכבת, ג'סי מזמינה את טדי ופיג'יי לישון בבית משפחת רוס, ואלו מסכימים. בבוקר, כולם מתעוררים כשהם אינם זוכרים דבר, ומגלים כי כל מתנות חג המולד שלהם נגנבו וכי יש להם אייל בתוך הבית. בסופו של דבר, לאחר חקירה קצרה, ג'סי, פיג'יי וטדי מוצאים את ברטרם בתוך ארונית בזירת החלקה על הקרח כשאיתו כל מתנות חג המולד, ומגלים כי האייל שהיה בייתם נועד לקדם אירוע חלוקת מתנות לנזקקים, והם מחזירים אותו. הפרק תם כאשר ג'סי והילדים תורמים את מתנותיהם וטדי ופיג'יי חוזרים לביתם.

החג של ג'סי עם פרקר וג'ואי[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרוס-אובר בין "ג'סי" ל"ליב ומאדי". הפרק שודר במקור ב-28 בנובמבר 2014, והוא היה הפרק העשרים ושישה בעונה השלישית של "ג'סי".

ג'סי והילדים נוסעים להוואי בעקבות עבודת משחק לה ג'סי זכתה. בהוואי, ג'סי והילדים פוגשים בג'ואי ופרקר, שפלשו לבית החופשות שלהם, ומתירים להם להישאר, בתנאי שיצאו ממנו בתום החופשה. חוץ מפרקר וג'ואי, ג'סי והילדים פוגשים גם בשיילי, שחקנית מפורסמת וחברת עבר של ג'סי, ומתירים גם לה לשהות בבית החופשות. ג'ואי ואמה מתאהבים, ומאמצים חזיר קטן כ"ילד", כשבמקביל גם זורי ופרקר מתאהבים, אך מבלי שידעו זאת. במהלך טיול בהר געש, הילדים, יחד עם פרקר וג'ואי, מעצבנים את הר הגעש, וגורמים לו להתפרץ. בשניות אחרונות, ג'סי מופיעה עם הליקופטר, ומחלצת את כולם מהר הגעש המתפרץ. הפרק תם כאשר זורי ופרקר מבינים כי בדיעבד התאהבו, אך מעדיפים לשכוח את זה, וג'ואי ואמה רבים מי ישמור על החזיר, דבר שגורם להם להיפרד, כשבסופו של דבר החזיר נלקח על ידי הרשויות.

גיל ההתבגרות זאת מכה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרוס-אובר בין "ג'סי" ל"החיים היפים של זאק וקודי". הפרק שודר במקור ב-27 במרץ 2015, והוא היה הפרק החמישי בעונה הרביעית של "ג'סי".

בתום אירועי "החיים היפים על הסיפון", מריון מוסבי חוזר לנהל את המלון שלו שבניו יורק. במלון, מוסבי פוגש באמה, שברחה מביתה בפרץ זעם לאחר נזיפה שקיבלה מג'סי. אמה שוכרת חדר במלון של מוסבי, ומעבירה בו זמן מה, עד שג'סי מוצאת אותה, ומשכנעת אותה לחזור הביתה. לאחר מכן, מוסבי מתקשר לקודי, לאחר נתק שנוצר בין השניים, ומספר לו כי ראה את ביילי, כאשר הוא מתכוון לג'סי, אך זה אינו מאמין לו, ודורש לבוא לראותה בעצמו.

ספיישל ליל כל הקדושים 2015 - Monstober Spooktacular[עריכת קוד מקור | עריכה]

בספיישל ליל כל הקדושים הנקרא "Monstober", או בעברית: "אוקטובר המפלצתי", שודרו 7 קרוס-אוברים הקשורים לליל כל הקדושים במסגרת ספיישל "Monstober Spooktacular", אשר בהם בכל סדרה מתארחות שתי דמויות מסדרה אחרת. כל העלילות בכל הפרקים מתרחשות במסיבת ליל הקדושים בסנטרל פארק.

ג'סי - "ליל כל הקדושים" (באנגלית: The Ghostess with the Mostess)[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק זה שודר ב-2 באוקטובר 2015, ובו מתארחים בסדרה "ג'סי", לוגן ודיליה מהסדרה "זה הסוף שלי".

העולם של ריילי - "עולם האימה 2" (באנגלית: Girl Meets World of Terror 2)[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק זה שודר ב-2 באוקטובר 2015, ובו מתארחים בסדרה "העולם של ריילי", אוסטין ואלי מהסדרה "אוסטין ואלי".

זה הסוף שלי - "ערב ערפדי" (באנגלית: Bite Club)[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק זה שודר ב-2 באוקטובר 2015, ובו מתארחים בסדרה "זה הסוף שלי", טריש ודז מהסדרה "אוסטין ואלי".

קייסי אנדרקאבר - "ליל כל היללות" (באנגלית: All Howls Eve)[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק זה שודר ב-4 באוקטובר 2015, ובו מתארחות בסדרה "קייסי אנדרקאבר", אמה וזורי מהסדרה "ג'סי".

תמיד ביחד - "הבריחה בהלוואין" (באנגלית: Cyd and Shelby's Haunted Escape)[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק זה שודר ב-4 באוקטובר 2015, ובו מתארחים בסדרה "תמיד ביחד", ריילי ולוקאס מהסדרה "העולם של ריילי".

שלבי וסיד רוצות ללכת לבית הרדוף בניו יורק, אבל אין להם איך להגיע לשם. באותו זמן בארי אומר לנלדו שהוא בנה מכונה שיכולה לשגר אותם לניו יורק אז הבנות משתמשות במכונה נוסעות לניו יורק. כשהן מגיעות לשם הם נכנסות לחדר בריחה ביחד עם ריילי ולוקאס מהתוכנית העולם של ריילי. בזמן שהם בחדר הם מחפשים את המפתחות בשביל לצאת החוצה, אבל באותו זמן הבנות מגלות שהמכונה הפכה אותן לרוחות והן מתחילות להיעלם, בשביל לחזור לביתן הם צריכות להתחבק אבל הן לא יכולות לגעת אחת בשנייה כי הן רוחות. הבנות מתחילות להבין שאם הן מתרכזות מספיק חזק אז הן יכולות להשתלט על הגוף של מישהו אחר, אז הבנות מחליטות להיכנס לגוף של ריילי ולוקאס ולחזרה חזרה בזמן לפני שהם החליטו לנסוע לניו יורק.

אוסטין ואלי - "מפחידים בסיפורים" (באנגלית: Scary Spirits and Spooky Stories)[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק זה שודר ב-4 באוקטובר 2015, ובו מתארחים בסדרה "אוסטין ואלי", ארני וג'ודי מהסדרה "קייסי אנדרקאבר".

ליב ומאדי - "לרדוף את רוני" (באנגלית: Haunt-a-Rooney)[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק זה שודר ב-4 באוקטובר 2015, ובו מתארחות בסדרה "ליב ומאדי", סיד ושלבי מהסדרה "תמיד ביחד".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]