שיחת משתמש:דוד שי/ארכיון5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אלמנת הבוגד[עריכת קוד מקור]

דוד, ראיתי את העבודה הרבה שאתה עושה ואני מאד מעריך את תרומתך. למרות זאת במקרה זה אני חולק על דעתך.

החלטתך למחוק את אלמנת הבוגד אינה ברורה.

אני שלם עם החלטתי, ונימוקי מופיעים כאן, בשילוב עם דבריך.

ויקיפדיה אכן אינה מאגר שירה אולם הערך לא הוכנס בשל הקשרו הפואטי אלא בשל ההקשר בו הוא נכתב. אני רואה אותו כפן נוסף של פרשת מאיר טוביאנסקי.

ולכן אין לערך אלמנת הבוגד זכות קיום כערך עצמאי. ראוי להזכיר את השיר בערך מאיר טוביאנסקי, אך לא להפוך אותו לערך עצמאי.

אינני בקא בהלכות זכויות יוצרים אולם בערך הופיע רק ציטוט מהשיר.

זכויות יוצרים על השיר מוגנות עד שנת 2040, ולכן אין לצטטו בשלמותו ללא אישור. ניתן לצטט חלק ממנו בהקשר הרלבנטי, וכך עשיתי: נתתי ציטוט קטן בערך מאיר טוביאנסקי. "רק ציטוט השיר" הוא פגיעה ישירה וברורה בזכויות יוצרים. "שימוש הוגן", כזה שאינו פוגע בזכויות יוצרים, הוא ציטוט בתוך מאמר העוסק בהרחבה בשיר, וגם במקרה זה מותר לצטט, ללא אישור, רק רבע מהשיר.

נראה שהציטוט שבחרת להשאיר אינו דווקא זה המדגיש את הנקודה המרכזית. המשפט לא היה תקין - אולם יש משפטים רבים כאלו. הנקודה החשובה היא יכולתה של האומה להכיר בטעות והמשמעות המוסרית שלה.

אם אינך שלם עם הציטוט שלי, ואתה מוצא שתי שורות אחרות שישקפו טוב יותר את השיר, בבקשה תקן את הערך מאיר טוביאנסקי כהבנתך. גם המשפט "הנקודה החשובה היא יכולתה של האומה להכיר בטעות והמשמעות המוסרית שלה" ראוי שיופיע בערך ולא בדפי שיחה. הכרתה של האומה בטעות משתקפת יותר, לדעתי, בתגובתו של בן גוריון מאשר בזו של אלתרמן.
בלי קשר לנושא שיחתנו: כדאי שהפוך למשתמש רשום, כך יהיה נוח ונעים יותר לקיים דיאלוג. ההרשמה נמשכת דקה (ראה בראש הדף, צד שמאל) ואין צורך להזדהות.

דוד שי 07:14, 29 יוני 2004 (UTC)

החזרתי את הציטוט. נראה שהוא פחות מרבע מהשיר (שני עמודים). הייתי הופך למשתמש רשום אבל אני כבר רשום באנגלית. אני חושש שהרשמות לכמה אנציקלופדיות היא סמן מובהק להתמכרות וכרגע אני מנסה להכחיש זאת...

בעניין השמטת המקף ממושגים בעלי קידומות...[עריכת קוד מקור]

מרצה שלי פרסם פעם ספר בשם "סיפור העם העברי" - התוכל לנחש לפי הכותרת הזאת אם מדובר בספר בנושא היסטוריה או פולקלור? האם הצלחתי להמחיש את גודל הבעיה? :))

אבירם

הבעיה אכן גדולה, והיא אחת משלל הבעיות שהשפה מעמידה בפנינו. הנה עוד אחת: מה פירוש שמו של הספר Time Flies , האם "הזמן חולף" או "זבובי זמן"? בדרך כלל אנו מבינים את המשמעות במקרים אלה לפי ההקשר, אבל במצב חסר הקשר נוצרת בעיה. אני עדיין שלם עם ההחלטה להשמיט את המקף, אם כי היא אינה משמחת אותי, וכאמור - אני מקווה שיגיע פתרון טכני. דוד שי 08:15, 26 מאי 2004 (UTC)

ודוד - עוד בקשה...[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שבאחד המקומות - לצד השבח שהענקת לערך עצמו, גם ציינת בחיוך שלא הבנת דבר מכוונת הדברים. הייתי מאוד שמח אם תוכל להשאיר לי הערה דומה באשר לערכים הפחות פשוטים שהוספתי, שכן אני מאוד מקווה שהדברים ברורים לכל קורא, גם אם אינו קשור לתחום האמור, ולאו-דווקא לקומץ יודעי ח"ן מתחום הספרות והפילוסופיה.

ואני מודה לך מאוד מראש על הערותייך,

אבירם

שאלה בקשר לערך 'יד רמב"ם'[עריכת קוד מקור]

יצרתי את הערך יד רמב"ם, לפי רשימת הישובים. שם, הערך כתוב כ יד רמב'ם, למרות שאמור להיות כתוב יד רמב"ם. וכעת, כשמנסים לחפש יד רמב"ם - לא ניתן למצוא. כיצד ניתן לשנות את שם הערך ל-יד רמב"ם, במקום סימן ה-'?

אריה (Arie)

זו צרה צרורה: עקב מוצאה האמריקאי, ויקיפדיה אינה מאפשרת גרשיים בשם הערך. אנסה לקיים דיאלוג בעניין זה עם מפתח המערכת, ועד שיחול שיפור, אני מציע לכתוב את שם היישוב כיד רמבם, בלי גרשיים. דוד שי 15:41, 28 מאי 2004 (UTC)
נהדר, הגיעה גרסה חדש שפתרה בעיה זו.


לדוד שלום,

אתך הסליחה על האיחור בתגובתי בענין הערך רצח רספוטין. בינתיים הענין כבר "הסתדר" ע"י ההפניות מהערך רצח פוליטי, לא לערכים על רציחת אישים,אלא לערכים על האישים הנרצחים.

ברצונילהעיר כי העיצוב החדש אמנם נאה יותר, אך פחות קריא מהקודם. שוחחתי על כך (בע"פ) עם אחד המשתתפים היותר פעילים, המוכר לי אישית ואף הוא סבור כך. אני בטוח כי תגענה אליך תגובות נוספות דומות.

בברכה המשתתף אדר 28 במאי 2004. לפני הצהריים.




לדוד שלום,

הערך "רצח פוליטי" השתבש לגמרי עקב טעות כלשהי. אודה לך אם תשחזר את הערך. אני אינני יודע לעשות זאת.

בברכה, המשתתף: אדר. 29 במאי . שעה 14.50

לדוד שלום.

קיבלתי את הערתך בנוגע לסגנון הכתיבה (ותודה על המחמאה). אשתדל מעתה לכתוב לפי הכללים שבהערתך. עם זאת, לצערי, ההערה התקבלה אצלי מייד לאחר ששמרתי את העבודה על הערך הארוך "המשפט המקובל" הכולל שימוש רב בתאריכים...

אלמוג, 29 במאי 2004 17:10.


לדוד שלום,

הענין הסתדר.

בתודה ובברכה. המשתמש: אדר. 29 במאי 2004 19.05


דוד שלום,

ראיתי שפניתי למיץ פטל בדף השיחה שלו. חבל על זמנך. ב-25.04 כתב מיץ פטל את ההודעה הבאה: "אחרי שכשוך קצר ונמרץ במימי הויקיפדיה, החלטתי בסוף השבוע שעבר להפסיק להשתתף בה". וזו אכן הייתה הפעם האחרונה שהוא תרם לויקיפדיה. חבל, אבל החיים נמשכים.

אביהו 17:48, 2 יוני 2004 (UTC)

לענין ערך היועץ המשפטי לממשלה[עריכת קוד מקור]

הרשיתי לעצמי להוסיף עוד שורה אחרי התיקון שלך. וזה מצחיק... שמחתי שנמנעתי מבראון חברון, ודוקא אתה באת והוספת את זה...

הרשה לעצמך להוסיף שורות בכל ערך שתרצה. בוודאי שאתה יכול לעשות זאת בערך שאתה יצרת. בעניין בר-און - אי אפשר להתחמק מנקודה קריטית זו במעמד היועץ המשפטי, ואני מקווה שהעניין עוד יורחב. דוד שי 22:11, 3 יוני 2004 (UTC)

הצבעה לצ'יק צ'ק + טקסט נפרש[עריכת קוד מקור]

שלום דוד.
שני נושאים:
1. בתחתית דף הפתיחה יש הצבעה לפרוייקטי וויקי נוספים. נראה לי שראוי להוסיף שם מצביע לצ'יק צ'ק. אתה מכיר את צ'יק צ'ק מביקורך באתר של באופן טבעי - זהו וויקי ידידותי במיוחד למשתמש, אשר מתאים גם למי שאינו בקי במחשבים, ואשר נוצר בעברית, כך שהוא תומך מצויין בשפה. הכתובת היא http://sourceforge.net/projects/chiqchaq .
2. טקסט נפרש. אני מעוניין שתהיה בוויקיפדיה פונקציה של טקסט נפרש. ראה http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?טקסט_נפרש , והרקע הרעיוני בדף http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?על_סף_המהפיכה_הרביעית_שיחולל_האינטרנט .
בקיצור נמרץ: אני מאמין שזה יקפיץ קדימה את השימושיות של וויקיפדיה, ויהפוך אותה מאנציקלופדיה לשילוב של אנציקלופדיה ולומדות מקוונות שיוצרת קהילת האינטרנט.
עם מי אני יכול להתכתב בנושא? (מישהו מהמפתחים)
תודה,
עודד לבנה
אתה מוזמן לענות לי בדואל שלי,
dedel at ootips.org

ערכים צבאיים מסווגים? בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

אני לא זוכר שהיה לנו דיון בנושא, אך בעקבות מספר ערכים שקראתי עליהם לאחרונה כאן כגון גדוד סיור חטיבתי - התחלתי דיון ב-שיחת משתמש:212.235.125.168, ואני מתכוון לערב את ביטחון שדה כדי שיבדוק / ינחה אותנו - מה מותר / אסור לכתוב כאן אצלינו. נא חווה דעתך לפני. בתודה ^^ דּוֹד1 14:46, 5 יוני 2004 (UTC)

זה לא משהו כזה מסווג.. רב הציבור יודע את זה.. גילגמש 14:57, 5 יוני 2004 (UTC)
לדעתי, תפקידו של ביטחון שדה להנחות את החיילים ולפקח עליהם, ואין זה מתפקידו להנחות אזרחים. אני מקווה שתימצא בגולשים התבונה לא לכתוב על מה שהשתיקה יפה לו. אני אישית, מעדיף שולי ביטחון רחבים, כלומר במקרה של ספק - לא לכתוב. אם נכתב ערך שמכיל מידע שלא נועד לאינטרנט, אפשר למחוק אותו. בכל הנוגע לערך גדוד סיור חטיבתי, אני מסכים עם גילגמש: מדובר במידע כללי ביותר, מהסוג המופיע לרוב בעיתונים. לאחר בדיקה שילבתי את הערך הזה בערך חטיבת גבעתי. ניקיתי את הערך צה"ל משמות גדודים אחדים, משום שלדעתי די בויקיפדיה במידע ברמת חטיבה. דוד שי 16:37, 5 יוני 2004 (UTC)

מה לגבי תוכן שיש ספק לגביו ושמופיע בויקיפדיה האנגלית? ערן 17:06, 5 יוני 2004 (UTC)

כפי שאמרתי, במקרה של ספק - לא לכתוב. לעיתונים יש תקציב להעסיק עורכי דין שיגידו להם איפה עובר הגבול, לי (וכנראה גם לך) אין תקציב כזה. איני ממליץ על שימוש בטריק "כפי שכתוב בויקיפדיה האנגלית". דוד שי 17:11, 5 יוני 2004 (UTC)

דוד,

בפעם האחרונה שבדקתי, הויקיפדיה לא היתה שייכת לצה"ל, לכן לבטחון שדה אין עליה שום סמכות. בפעם האחרונה שבדקתי הויקיפדיה העברית אפילו לא היתה אתר ישראלי, אלא אתר בעברית. הסיומת שלו היא org, והשרתים אינם נמצאים בארץ.
גם עצוב לי לראות שאנשים מחפשים רק איך להצטנזר, במקום לחפש איך לעקוף כמה שיותר מכשולי צנזורה, בשביל לתת לציבור כהמ שיותר אינפורמציה טובה ומהימנה - שזו מטרת הויקיפדיה.
eman 21:51, 18 יוני 2004 (UTC)
אני משער שאכן לבטחון שדה אין סמכות על ויקיפדיה, והשרתים אינם נמצאים בארץ, אבל לחוקי מדינת ישראל ולמשטרת ישראל יש סמכות על הויקיפדים. מה שגרוע יותר, קציני ביטחון אינם אנשים נחמדים (עיין ערך מרדכי וענונו, יצחק יעקב), ולכן איני רוצה לפגוש אותם. בסך הכל, בעיני הבעיה אינה חמורה, וברור שכתושבי ישראל אנו נהנים מחופש דיבור נרחב, ואנו יכולים לממש אותו בויקיפדיה. איני חושב שעלינו לחפש איך לעקוף מכשולי צנזורה, משום שמרביתם אינם רלבנטיים לערכי האנציקלופדיה. נושא סדר הכוחות של צה"ל הוא לדעתי נושא שמוטב להיזהר בכתיבה עליו, משום שאיני בטוח שהכותב יודע היכן עובר הגבול. האם תוכל להצביע על ערכים בויקיפדיה שנפגעו מצנזורה עצמית? האם תוכל להצביע על ערכים שאינם בויקיפדיה עקב צנזורה עצמית (מלבד ערכי סדר הכוחות)?דוד שי 22:09, 18 יוני 2004 (UTC)
התייחסתי למה שכתב דוד1 (שרק עכשיו נתקלתי בזה, ואני מקוה שהוא לא פנה אליהם). אני לא נתקלתי עד עכשיו במקרה כזה, ואפילו מחקתי משהו שמישהו כתב איפה נמצאת עכשיו יחידה מסויימת, כי זה באמת לא משהו שצריך להיות בערך אנציקלופדי שאמור להיות רלוונטי לאורך זמן.
אזרחים ישראלים שכותבים בויקיפדיה צריכים אולי להיזהר במה שהם כותבים. אבל לעומת זאת אני לא חושב שיש על מישהו חובה כלשהי למחוק דבר שמישהו אחר כתב בגלל שהוא חושב שזה ירגיז את שלטונות הצבא. אם שלטונות הצבא רוצים למחוק את זה, הם מוזמנים ללחוץ על "ערוך דף זה" ולעשות את זה בעצמם.
ובכל מקרה מה שמרגיז אותי זה יותר הצד העקרוני, שמישהו חושב איך לצאת מגדרו בשביל לרצות את בטחון שדה בויקיפדיה.
וכמו כן חשוב שנזכור שהויקי העברית היא לא אתר ישראלי, למרות שהרוב המוחלט שלנו ושל הקוראים הוא מן הסתם ישראלי. אבל האתר לא. מבחינה חוקית האתר עצמו הוא בגדר "מקורות זרים". eman



מי זה המשתמש Template namespace initialisation script?

זה הייתי אני Guy0307

אינני יודע, כנראה עוד משהו מעלילות הגרסה החדשה. דוד שי 15:49, 6 יוני 2004 (UTC)


לא הבנתי כוונתך Guy0307


אני חושב שגם ב-SchoolSucks הדברים מפורסמים תחת רשיון לשימוש חופשי (ואין סיבה למחוק מויקיפדיה דברים שהועתקו משם), זאת המטרה של האתר ההוא הרי. צריך לשאול אותם. זה אולי לא מקור מידע איכותי במיוחד (בדרך כלל), אבל זה עדיין שווה משהו. Lazylemon

גם אם הטקסטים ב-SchoolSucks מפורסמים תחת רשיון לשימוש חופשי על-ידי תלמידים המגישים עבודות לבית הספר, אני משער שאין להם כוונה שהטקסטים יפורסמו באתר ויקיפדיה (או כל אתר אינטרנט אחר), צעד שפירושו חיסול אתר SchoolSucks (או לפחות פגיעה ממשית בו). מובן שאם תפנה למנהל SchoolSucks ותקבל את אישורו להעתקת דפים מהאתר שלו לויקיפדיה תחת תנאי הרישיון של ויקיפדיה, תשתנה דעתי.

בלי קשר, רק עכשיו גיליתי שאתה הוא אותו "דוד שי" שכתב את אתר ה"בדיחות מקצועיות". אתר מצויין ובדיחות נהדרות! קבל ח"ח! :)

תודה רבה. דוד שי 13:16, 12 יוני 2004 (UTC)



לדוד שלום,

תודה על הצעתך. אעשה מאמץ במסגרת בזמן הקצר שנותר לכתוב ערך על ארלוזורוב ונסיבות הרצחו.

הקשיים גדולים:

א. כמות החומר עצומה. בסיפרייתי בלבד מצוי ספרו של שבתי טבת "רצח ארלוזורוב", ספרו של אבא אחימאיר "המשפט" וספרו של דוד תדהר "בשירות המולדת" ובו פרק נרחב על רצח ארלוזורוב.

ב. כושר ההדפסה שלי אינו טוב.

ג . הזמן קצר, המלאכה מרובה והפנאי לכתיבה מועט.


אשתדל לכתוב לפחות ערך תמציתי "קצרמר" ואולי יותר.

בברכה ,אדר.

12 ביוני 2004 שעה 18:50 (שעון ישראל)


לדוד שלום,

הצלחתי להכניס את חיים ארלוזורוב בזמן.

בברכה אדר 15 ביוני 2004 שעה 10 (ישראל).




לדוד שלום,

ב 30 ביוני ימלאו 80 שנה לרצח ישראל דה האן (30 ביוני 1924). האיש עצמו אינו כה חשוב, אך הוא דמות מענינת ביותר והרצח עצמו הוגדר כ"רצח הפוליטי הראשון בארץ ישראל".

אספקט נוסף - ההתנקשות בוצעה לא ע"י אנשי שוליים קיצוניים, אלא בהוראת בכירים בהנהגת הישוב.

אני משתדל לכתוב משהו בזמן שנותר.


בברכה (ובתודה על הודעתך מאתמול),

אדר. 16 ביוני 2004 שעה 16:25 (שעון ישראל).

עד כמה שידוע לי, הרצח הפוליטי הראשון בארץ ישראל הוא רצח גדליה. צום גדליה.

תיאוריית הקשר[עריכת קוד מקור]

דוד שלום. אתה שם לב מה קורה בערך תיאוריית הקשר? שים לב לשניים שלושה שינויים אחרונים ולהערה שלי בדף השיחה. אין לי הרשאת מפעיל, וקשה לי לפעול בעניין, אבל נדרשים כאן שינויים דרסטיים, חסימת משתמש שמשחית את הערך, והגנה על הערך (או מחיקתו בכלל). הנוסח הנוכחי של תת הערכים "רצח יצחק רבין" ו "השתלטות השמאל על התקשורת והמשפט" (או משהו כזה) אינו תואם כתיבה אנציקלופדית במובנה המוכר לי. הערה שלי מלפני כמה שעות לא זכתה לתגובה, אז אני מרשה לעצמי לפנות אליך.

אלמוג 16:33, 18 יוני 2004 (UTC)

תשים בבקשה לב להערתי בשיחה:מצרים העתיקה גילגמש 12:39, 19 יוני 2004 (UTC)

בהמשך לשיחתנו בדף השיחה של המלך אחאב, אני עדיין לא מבין מה הקטע עם הציטוטים הגורפים מהתנך? אני מודע לעובדה, שנעשתה עבודה רבה בכתיבת הערך ולא נגעתי בו ולא שיניתי דבר, אך שוב, מה הטעם בציטוטים כה גורפים? הרי כשמדובר בערך על אישיות אחרת, נניח רעמסס השני, הרי לא תראה ציטוטים מאובליסקים או מכתובות מצריות אחרות בכמות כזאת, למרות שזהו מקור המידע היחיד כמעט לפועלו. לא רק זאת, בביוגרפיות שנכבתות ע"י היסטוריונים משקל המקורות אינננו מהווה 50% מהספר, כמובן שיש ציטוטים והפניות, אך זה רק על מנת להדגים או להוכיח דבר מה ולא על מנת לפרש את המקורות. אני לא מתנגד לספר התנ"ך כמקור היסטורי, כי הוא בהחלט מקור, אך אני חושב שיש לצמצם את הציטוטים, כי כמו שזה נראה עכשיו זה יותר דף פירושים למה שכתוב בתנך מאשר ערך עצמאי. אין לי בעיה עם ערך שיפרש את התנך, אדרבה, הלוואי ויהיו הרבה כאלו, אך כל עוד מדובר בערך "חילוני" אני מציע לצמצם את כמות הציטוטים גילגמש 16:13, 19 יוני 2004 (UTC)

הבה נודה על האמת: גם אתה וגם אני לא מומחים גדולים בתנ"ך ובכתיבת ערכים עליו. ישנו ויקיפד מסור שכתב את כל הערכים של מלכי יהודה ומלכי ישראל, ואני סומך בלב שלם על שיקול דעתו. הערך אחאב הרי אינו מכיל טעויות או שטויות שמצריכות טיפול דחוף. יש לשנינו עוד עבודה רבה בתחומים שאנו בקיאים בהם יותר, וכדאי שנתמקד בהם. רק תיאור הקרבות של מלחמת העולם הראשונה נותן לך תעסוקה לחודש. עדיין מחכה לטיפולך פרויקט הסדר הגדול שמתואר בשיחה:רומא העתיקה, וגם במצרים העתיקה עוד הרבה עבודה לפניך (ומבחינתי שים שם ציטוטים מאובליסקים ומכתובות מצריות ככל שתחפוץ). דוד שי 16:47, 19 יוני 2004 (UTC)
רק יצוין בפרוטוקול שאני עדיין מוחה. אם אתה מתנגד בצורה כה חריפה, אז לא אשנה את הערך, למרות שזה בניגוד מוחלט לדעתי. גילגמש 16:51, 19 יוני 2004 (UTC)

הצעה חדשה[עריכת קוד מקור]

תשים לב בבקשה להערתי במזנון בקשר לצמצום הערכים והפעלת הגנה על הערך "איטליה"

מי זה ג'יימס ארל קרטר?[עריכת קוד מקור]

שלום דוד

למה העברת את הערך ג'ימי קרטר לג'יימס ארל קרטר? אפילו באנגלית שם הערך הוא ג'ימי קרטר. עד שכתבתי לא היה לי מושג מהו השם האמצעי. אין ולו קישור אחד ישירות לשם הזה.

eman 10:30, 22 יוני 2004 (UTC)

שלום eman,
כבר התקיים דיון ארוך בסוגיה זו בעניין שמו של הערך העוסק בביל קלינטון, ואת התוצאה תוכל לראות בשם הערך. הכלל בעניין זה (וגם היוצא מהכלל) מופיע בשמות חיבה של אישים. אני פעלתי לפי הכלל, אבל אם אתה חש נוח יותר לפעול לפי היוצא מהכלל, אין לי התנגדות, ובלבד שתהיה הפניה, שתאפשר להגיע בשתי הדרכים. דוד שי 10:57, 22 יוני 2004 (UTC)
מהעבר לעניין של שם חיבה לעומת שם פרטי, יש פה את העניין של שם אמצעי. ברוב המקרים אני נוטה נגד הוספת השם האמצעי. בעיקר אם הוא לא ידוע בציבור. ואגב, מעיון באתר הבית הלבן אפילו הם כותבים ג'ימי קרטר (אבל וויליאם J קלינטון, אבל זה אולי כי הם לא מחבבים אותו שם בימינו) eman

דוד, חשבתי שמשום שפרוייקט ערכי השואה הלך יפה, וכדי לקצץ בדף ויקיפדיה: מיזמים, למחוק את מה שכבר יש בו תוכן (והתחלתי להוריד משם..). אבל במחשבה שניה, אולי עדיף להשאיר את ריכוז הערכים בתוך הערך שואה, או לוודא שכולם קיימים בהשואה - מונחים. מה נראה לך רעיון יותר טוב? F

כל ערך בנושא השואה שראוי להיכלל בהשואה - מונחים, כדאי שיופיע שם, גם אם טרם נכתב. כל ערך שראוי להולהופיע בערך השואה, כדאי שיופיע שם, גם אם טרם נכתב. דוד שי


לדוד שלום,

הכנסתי את ישראל דה האן. ערכתי את כל הערך (למעט שתי שורות הכותרת הראשונות). אודה על חוות דעתך.

בברכה, אדר. 23 ביוני 2004 שעה 21:21 (ישראל).

הערך טוב מאוד בעיני. דוד שי 18:43, 23 יוני 2004 (UTC)




דוד,

אני רוצה ליצור ערך:אוניברסיטת תל אביב,אבל,אני לא יודע כלום על האוניברסיטה. מה אני יכול לעשות?

בדרך כלל כדאי שתכתוב על נושא שמוכר לך, לפחות במידת מה. אם בכל זאת אתה רוצה להכיר את אוניברסיטת תל אביב באמצעות כתיבת ערך עליה, חפש מושג זה בגוגל, וכתוב (אל תעתיק) על-פי המקורות שתמצא. בתור התחלה, הנה מקור מצוין], באתר האוניברסיטה. דוד שי 06:11, 26 יוני 2004 (UTC)

מייק בראנט[עריכת קוד מקור]

דוד,

בעקבות הבאאז הנוכחי שנוצר על ידי קשת לגבי מייק בראנט רציתי להעלות את הערך עליו כמאמר מומלץ. לצערי, חוץ ממני, שכתבתי את המאמר, אף אחד לא שיכתב אותו. אנא עזור לי בכך.

מאיר מ 17:48, 29 יוני 2004 (UTC)

שלום אנא חסום את הטרוריסט המילולי המחבל בערכים: צה"ל, אריאל שרון


קבלת תפקיד מפעיל מערכת[עריכת קוד מקור]

תודה, דוד, על התפקיד (למרות שלא ביקשתי - המדובר בהפתעה מאד נעימה), ועל האמון שמשתמע ממנו. אשתמש בסמכויות בזהירות, לאחר שאלמד העניין לעומק. שבת שלום אלמוג 18:01, 2 יולי 2004 (UTC)

תודה גם ממני גילגמש 14:33, 3 יולי 2004 (UTC)



תודה לך דוד על העריכה

הגזעים הבאים יהיו לפי אותה תבנית. --PardoY 02:33, 5 יולי 2004 (UTC)