שיחת משתמש:לבלוב/ארכיון 2021

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת לבלוב בנושא דונלד טראמפ

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


תגובתך בבירורים[עריכת קוד מקור]

שלום לבלוב, אבקש ממך להסיר את ההערה שרומזת לזהות של משתמש/ת ספיציפיים - בטוחני שאתה יודע למה אני מתכוון.
אתה כמובן זכאי להיות סרקסטי ועוקצני כאוות נפשך, על כך אין איסור בוויקיפדיה. אבל אזכור ועקיצה כלפי משתמשים אחרים - זה סתם מעכיר את האווירה לחינם. תודה גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 17:40, 10 בינואר 2021 (IST)

הדף שלך במעקב שלי, אז הלכתי לבדוק על מה גארפילד העיר לך וראיתי את העריכה הזאת שלך, נראה שעדיין עליך לעבור כברת דרך עד שתלמד להתנהל על פי ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה, אבל לפחות הסרת את העריכה המיותרת ברגע שביקשו ממך, אז יש לך תקוה. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 18:10, 10 בינואר 2021 (IST)
לצערי, לך כבר אין תקווה. כפי שכתבתי שם. את מתערבת באופן בוטה ומתנשא, בכל ויכוח של ימין ושמאל, כלפי עורכים ימניים. אך זוכה להתעלמות בשל תרומתך בעבר לוויקיפדיה לבלוב 🎧 • כ"ז בטבת ה'תשפ"א • מדינה במשבר18:15, 10 בינואר 2021 (IST)
בדיוק רציתי להודות לך בדף השיחה, וראיתי שגם חנה הספיקה להגיב בעקיצה מיותרת, ושלא נשארת חייב. חבל. עשית את המעשה הנכון, והסרת את ההערה הפוגענית. אל תגרר לשיח הזה. שום דבר טוב לא יצא ממנו. שוב תודה לך על שיתוף הפעולה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 18:19, 10 בינואר 2021 (IST)

תודה לבלוב 🎧 • כ"ז בטבת ה'תשפ"א • מדינה במשבר18:21, 10 בינואר 2021 (IST)

סלאנים[עריכת קוד מקור]

•לבלוב יקר, איני מבין על מה יצא קצפך. אני גר בבלגיה, ואין כאן אפילו קהילונת של סלאנים...--שי מאיר - שיחה 22:45, 11 בינואר 2021 (IST)

שי מאיר צר לי, אך לא ניתן להסתמך על אמירה כזו.
אמנם הינך משתמש ותיק, שנתיים, אבל 58 עריכות זה מועט מדי בשביל להסתמך על עדות אישית שלך. בד"כ עריכות של הסרת מידע שכזה, הוא ממתנגדי החסידות, ודי לחכימא. אם אתה מבקש להסיר מידע, אנא ספק אסמכתה לכך 00:11, 12 בינואר 2021 (IST)
חביבי, יפה מאוד שאתה נזהר, ואני מבין את הזהירות הזו, אבל מה לעשות שהפעם זה בא ממקום נייטרלי. אין פה לא סלונים ולא סלאנים... יש פה בעלזא, סאטמאר *2, גור, וויזניץ *2, פשעווארסק, שאץ, טשערנוביל, ברדיטשוב, ערלוי... אבל אין סלאנים
אסמכתא אפשר להציג על משהו שיש, לא על משהו שאין... אדרבה, תתקשר למי שאתה מכיר פה, ותשאל אותו...--שי מאיר - שיחה 14:57, 13 בינואר 2021 (IST)

הנחת תבנית "בעבודה" על ערך[עריכת קוד מקור]

שלום לבלוב,
ראיתי שהנחת תבנית:בעבודה על הערך הכיבוש הישראלי של הגדה המערבית. עשית מאז עריכות רבות וגם איימת על משתמשים שנגעו בערך בזמן עריכותיך - שהרי מבחינתך הערך בעבודה. אני מניח שלא ידעת, אבל כפי שתוכל לקרוא בקישור לדף התבנית שלעיל, אסור היה להניח אותה. ראה האמור תחת "מתי מתאים ולא מתאים להשתמש בתבנית":

  1. ”אין עורך אחר שעובד כרגע על הערך. בדקו זאת בהיסטוריית העריכות של הדף, ואם עורכים אחרים ביצעו עריכות תוכניות בתקופה האחרונה, בדקו איתם שעבודתם הסתיימה לפני הנחת התבנית (טווח הבדיקה לפחות כאורך העבודה המתוכננת)” - וכידוע, בהחלט יש עורכים אחרים העובדים על הערך כל הזמן.
  2. ”לא מתנהלת כרגע מחלוקת בדף השיחה. אם יש דיון מחלוקת, תבנית זו אינה כלי נאות להשתלט על הערך, ואין להניחה ללא קבלת הסכמה מכל משתתפי הדיון” - והרי כפי שאתה יודע היטב, אכן יש מחלוקות בדף השיחה.

לפיכך, אתה מתבקש להסיר את התבנית מהערך בהקדם, ולבטל את עריכותיך מאז, שבוצעו (מניח שבלי משים) בניגוד גמור לכתוב בדף התבנית.
תודה ויום טוב, Bustan1498 - שיחה 08:33, 12 בינואר 2021 (IST)

Bustan1498, תודה על פנייתך, כפי שהבחנת לאור פנייתך הבלתי את התבנית, אך לדעתי הצבת התבנית היא חוקית.
  1. הצבעת המחלוקת היא על שינוי השם ולא על התוכן. וטען דיון ספציפי על תוכן, אלא באופן אוטומטי כל עריכה בערך ע"י עורך ימני, משוחזרת ע"י כותב הערך בנימוקים משונים.
  2. כפי שהובהר בפרלמנט#גרסה יציבה בערך חדש, אין לתוכן משמעות של גרסה יציבה.
  3. אין המטרה בהצבת התבנית, להשתלט על הערך ולשנות את אופיו. אלא לשכתב בניטרליות, ולהרחיב מקורות. כשיסתיים לשכתב את הפתיח, (כ-3 ימים) כל אחד מוזמן להוסיף.
  4. בזמן עריכה, כשכתבתי משפט אחד ולפני שהבאתי את משנהו המשפט נמחק. זהו שחזור לגיטימי.

בברכה, לבלוב 🎧 • כ"ח בטבת ה'תשפ"א • מדינה במשבר11:25, 12 בינואר 2021 (IST)

גארפילד, האם נהגתי כשורה? לבלוב 🎧 • כ"ח בטבת ה'תשפ"א • מדינה במשבר11:34, 12 בינואר 2021 (IST)
כאמור, היה אסור לך להניח את התבנית, ובטח שלהשתמש בה כדי לבטל אחרים. אני אסיר את התבנית ואתקן את מה שעשית, ונא זכור להתנהל לפי הכללים להבא. Bustan1498 - שיחה 13:51, 12 בינואר 2021 (IST)

מפעילים@Corvus, DGtal, DMY, Dovno, Eldad, PurpleBuffalo, Geagea, HaShumai, HiyoriX, Lostam, MathKnight, Yoavd, Ili Kaufmann, Saifunny, איתי פ., ביקורת, גארפילד, דגש, דוד שי, דולב, היידן, התו השמיני, יונה בנדלאק, ערן, שמזן, דזרט, ו־מקף:, מי צודק, אני או בוסתן? לבלוב 🎧 • כ"ח בטבת ה'תשפ"א • מדינה במשבר14:19, 12 בינואר 2021 (IST)

אני מוצא את זה אירוני שלבלוב רק מספר שבועות גער בחנה על הצבת תבנית בעבודה על ערך אקטואלי שיש בו מחלוקות רבות והוא עושה את אותו הדבר בערך אחר. לעניין תשובותיך:
  1. בוסתן לא דיבר על המחלוקת על שינוי השם, יש מחלוקות נוספות על תוכן הערך שעוד לא נפתרו.
  2. עריכותך שנויות במחלוקת. גם כל עריכה שמכניסים לערך הארור הזה - למישהו תמיד יש משהו להגיב ולהתנגד. גרסה יציבה לא תיהיה בזמן הקרוב, אלא אם כן באיזשהו הוקוס פוקוס יהיה קונצנזוס לגבי כלל תוכן הערך.
  3. תבנית בעבודה נועדה למנוע התנגשויות עריכה וזה לא אפשרי בערך כזה, כי אתה יוצר מחטף.
HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 14:51, 12 בינואר 2021 (IST)
מעמד התבנית בעייתי מאד - ועמדה במוקדם של כמה סכסוכים שארעו לאחרונה. לכן אין תשובה חד משמעית. כפי שעולה מהדיון ביניכם.
לפני מי צודק - שניכם פעלתם היטב בכך שקידמתם דיאלוג, דיברתם על הנושא וניסיתם להגיע לתשובה מדויקת תוך כדי שכיבדתם אחד את עמדתו של השני. ישר כוח על כך. זה לא תמיד פשוט באמוציות הגואות לפעול כך.
לגבי הסוגיה עצמה מצד אחד, לבלוב פעל כשורה בכך שהציב את התבנית בזמן שרצה לערוך באופן רצוף ולהימנע מהתנגשויות. ובקריאה טכנית של תנאי התבנית, הוא צודק, לא היתה מחלוקת על תוכן שהגיעה להצבעה, אלא שמו של הערך.
אם כי היה ראוי לבלוב שתסיר את התבנית ברגע שסיימת לערוך ולא תשאיר אותה ליום שלם ומעבר לכך.
מצד שני, כאשר מדובר בערך בפרופיל גבוה, שמתקיימים עליו דיונים רבים ומחלוקות כמו הערך הנוכחי, זה לא מעשה סביר להניח תבנית זו מבלי לקבל הסכמה לכך בדף השיחה.
אני מבין שיש קושי מהותי בערך הזה, וההתמודדות איתו מעוררת אמוציות רבות. לכן יפה היית עושה אם היית מציע את גרסתך בדף השיחה, וכך נמנע מראש משחזורים ואווירה מלחמתית מיותרת. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 15:03, 12 בינואר 2021 (IST)

גארפילד והשחזור האוטומטי שהוא ביצע? לבלוב 🎧 • כ"ח בטבת ה'תשפ"א • מדינה במשבר15:04, 12 בינואר 2021 (IST)

התיוג של כל המפעילים לצורך מענה על השאלה הזו היה לא במקום. ולאחר שקיבלת את אותו המענה מכמה מפעילים נראה לי שכדאי שתעזוב את הסוגייה הזו. אם אתה רוצה לערוך את הפתיח בשלושה הימים הקרובים תעשה את זה בדף משנה שלך ואז תעתיק את הפסקה שסיימת לערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:37, 13 בינואר 2021 (IST)

בקשות חסימה[עריכת קוד מקור]

שלום, זאת כבר פעם שניה שלך שאתה מבקש בבירורים לחסום אותי מבלי לפתוח איתי שיח או אינטראקציה כלשהי לפני. אני מבין שאתה עורך די חדש ואני שמח על תרומתך לויקיפדיה, אבל ההתנהגות שלך היא מזיקה ואף בריונית. אם היית נטפל לעורכים חדשים בגישה כזאת אתה כלול להבריח אותם מויקיפדיה כאשר כל מה שהם ניסו לעשות הייתה בכוונה טובה לתרום. לכן יש לפנות לדף השיחה של המשתמש לפני שאתה מבקש לחסום אותו. ועכשיו באופן קצת יותר ספציפי, אני לא שיניתי את השם של האיחוד הלאומי-תקומה לשם המפלגה הציונית, מי ששינה את זה הוא Doctor hybrid. אז מה שאתה כתבת בבירורים הוא שקר חד וחלק. אני שיניתי את השם של הישראלים (2020) לשם הישראלים (מפלגה) ועל העברה הזאת התנצלתי. עכשיו לגבי תקווה חדשה, אתה זה שציינת בדף השיחה ששם המפלגה צריך להיות כמו שכתוב ברשם המפלגות, לכן זה מאוד הפתיע אותי לראות שביקשת לחסום אותי על זה כאשר אתה זה שטענת שכך צריך להיות. כתבת ״אם זה השם שנרשם ברשם המפלגות, זהו שמה.״ אני בסף הכל עשיתי תיקון טכני והורדתי את הקו מפריד שלא מופיע בשם המפלגה ברשם המפלגות.שם כתובת ״תקווה חדשה אחדות לישראל״. על עריכה טכנית כזאת לא צריך דיון שלם, במיוחד כשאתה ו-PRIDE כתבתם בעצמכם בדף השיחה שהשם צריך להיות כמו ברשם המפלגות, ולכן אחד יכול להניח שדיון כזה כבר התקיים. אני מצפה ממך להסיר את הבקשה שלך לחסימה שכן היא מתבססת על שקרים וגם על חוסר נימוס בסיסי. אני שם לב שאתה מבקש לחסום משתמשים באופן רנדומלי שוב ללא פניה בדף השיחה, אם תמשיך את ההתנגות הזאת אני זה שאבקש לחסום אותך, כי התנהגות כזאת רק מזיקה לתהליך העריכה בויקיפדיה ולא תורמת לה. – אסף Sokuya17:20, 18 בינואר 2021 (IST)

בעלי הידע ביהדות[עריכת קוד מקור]

איפה ראית שכולם מוצגים? תוכל לתת לי את שם הדף שבו אתה רואה את זה? דגש חזק - שיחה 23:47, 31 בינואר 2021 (IST)

שיחה:בית הכנסת אלאוסטא ביומן ההתראות זה הופיע באופן גלוי. לַבְלוּב📳 • י"ט בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 00:01, 1 בפברואר 2021 (IST)
? אני לא רואה שנעשה שימוש בתיוג, בדף שאותו ציינת. דגש חזק - שיחה 01:40, 1 בפברואר 2021 (IST)
דגש חזק ראה בהיסטוריית העריכות לַבְלוּב📳 • י"ט בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 11:53, 1 בפברואר 2021 (IST)

עוגייה בשבילך![עריכת קוד מקור]

על התרומה בערך על הבחירות!ויקיגמדים הם תרומים עצומים במיזם ואתה הדוגמא לכך!יישר כוח! דזרטשיחה 15:09, 3 בפברואר 2021 (IST)
תודה. תודה על הפידבק (תודה) זה נותן כח להמשיך לַבְלוּב📳 • כ"א בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 15:12, 3 בפברואר 2021 (IST)

שאילתה[עריכת קוד מקור]

גילגמש ”אני מתנגד למתן הרשאה זו למשתמש זה. המשתמש נמצא במעקב מתמיד ואני בודק את עריכותיו. אם יהיו תקלות משמעותיות אדווח למפעילים ואבקש חסימה.” דבריך הנ"ל בבקשות מפעילים, הכאיבו לי, על מה יצא קצפך? יש לך דוגמא לעריכה שלא הייתה כהוגן לאחרונה?
דבר איתי, ספר לי, אשתדל להשתפר אבל עד כדי לכתוב שאתה עוקב ומחכה לתקלות משמעותיות שתוכל לדווח עליהן??? לַבְלוּב📳 • כ"ז בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 00:25, 9 בפברואר 2021 (IST)

גילגמש? לַבְלוּב📳 • כ"ז בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 11:22, 9 בפברואר 2021 (IST)
גילגמש, אני קורא לך בפעם השלישית. העלית כנגדי טענות קשות, ואני מבקש ממך שתסביר לי מה יש לך נגדי! באיזה מעריכותי לאחרונה, נפל פגם לדעתך???
אם תבחר להתעלם, אל תתפלא אם אאלץ לערב עורכים נוספים! לַבְלוּב📳 • כ"ז בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 11:48, 9 בפברואר 2021 (IST)
HiyoriX אני פונה לעזרתך, גילגמש האשים אותי בהאשמות חמורות ומבלי לפרטם, אך בוחר להתעלם מפניותיי. לַבְלוּב📳 • כ"ז בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 12:07, 9 בפברואר 2021 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: למה אתה מתייג אותי ללא צורך? למה אתה לא פונה לגילגמש בדף שיחתו? למה אתה חושב שגילגמש יושב 24/7 על ויקיפדיה? ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 12:10, 9 בפברואר 2021 (IST)
גילגמש נמצא רואים זאת בדף שיחתו. ואם אתה לא מעוניין לעזור לי, אז לא, סליחה. לַבְלוּב📳 • כ"ז בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 12:12, 9 בפברואר 2021 (IST)
לבלוב, הרשאת "בדוק עריכות אוטומטית" היא הרשאה שאינה נוגעת אליך, היא לא תעודת כשרות או ציון לשבח, אלא בסך הכל נועדה להקל טכנית על מערך הניטור, כך שחלק מהמנטרים יכול לבחור באפשרות לנטר רק עריכות בעייתיות או של משתמשים חדשים. התנגדות להרשאה כזו אומרת בדרך כלל שמשתמש מסוים סבור שחלק מעריכותיך עלול עדיין להיראות כמו עריכה של עורך חדש ולכן מבקש להשאיר את העריכות שלך בדף הניטור הכללי ולא רק לעיני המנטרים שמנטרים את כל העריכות (גם את אלו שלי, למשל). זה הכל.
בקיצור: זה לא עונש ולא פרס, התמד בתרומותיך והוסף להשתפר, תמיד יש לאן לחתור. ביקורת - שיחה 17:31, 9 בפברואר 2021 (IST)
ביקורת, א. לא נפגעתי מדבריו של ברק לדבריו אני לא "בשל". אלא מדברי גילגמש שכתב "שהוא מחכה לרגע שיוכל לדווח למפעילים ולבקש את חסימתי".
ב. ההרשאה כן נוגעת אלי וחשובה לי, זוכר שלפני יומיים הגנת על חיים מאיר וואזנר, למה אני לא יכולתי לערוך?
אני משקיע ותורם הרבה בערך על הבחירות. בשבוע של הבחירות הערך יוגן (ככל הנראה) ואני? עד עכשיו עזרת, עכשיו תישאר בחוץ – תודה.
אתה מבין את התסכול? לַבְלוּב📳 • כ"ח בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 18:32, 9 בפברואר 2021 (IST)
הוא לא כתב שהוא מחכה לזה אלא שאם יהיה צורך הוא יבקש את חסימתך. בשעה שערך מוגן עדיין ניתן להציע עריכות בדף השיחה שלו. ואגב, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ביקורת - שיחה 19:14, 9 בפברואר 2021 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אציין שיצא לי לעשות בזמנו מדגם בעריכותיו של לבלוב, והרושם שנוצר אצלי הוא של משתמש עם כוונה לתרום, שנכון ללמוד מטעויות ולקבל באופן ספורטיבי ביקורת בונה, ושמרבית עריכותיו חיוביות בהחלט. ממה שאני ראיתי בסך הכל אני חושב שזה עורך שתרומותיו עולות באופן ניכר על נזקים כאלו או אחרים שעלולים לנבוע מטעויותיו. מאחר שההקשר לא ידוע לי, אני ממליץ לך, לבלוב, להיזהר במיוחד בערכים שמעוררים בך עניין רגשי גבוה, ובמקרה שיש לך ספק אם משהו מקובל או מה להגיב - קח נשימה, קח הפסקה קצרה מהערך ושלח לי הודעה לדעתי (או לעורך ותיק אחר שאתה סומך על שיקול דעתו). שתי ההצעות האחרונות באות יחד, כי בדרך כלל ייקח לי זמן מה להגיב, במיוחד אם צריך להתעמק יותר. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 21:58, 10 בפברואר 2021 (IST)

איש השום (HaShumai) אני מדבר על זה גילגמש זרק פצצה, וברח. חוצפה שאין כדוגמתה לַבְלוּב📳 • כ"ט בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 23:25, 10 בפברואר 2021 (IST)
כן, הבנתי. באופן כללי אני מעריך את דעתו של גילגמש, אם כי לפעמים הגישות שלנו שונות, וכמובן תמיד ייתכן שכל אחד מאיתנו הבחין בנדבכים אחרים של הפעילות שלך. חבל שלא פירט, אבל זו זכותו... איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 23:33, 10 בפברואר 2021 (IST)
איש השום (HaShumai) אני שוקל לפתוח בירור כנגדו על היחס הזה וההתנהלות הזו לַבְלוּב📳 • כ"ט בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 06:52, 11 בפברואר 2021 (IST)
אני לא מצליח לחשוב איך זה יכול להועיל. לא ידוע לי על הפרה של נהלים שעשה למשל. אם מישהו סתם לא-נחמד זה לא לא-תקני, ומאוד מאוד סובייקטיבי. אני בטוח שזה מאוד לא נעים לקרוא משפט כזה שנכתב עליך, אבל וואלה גם עלי וכנראה על כל משתתפי הדיון כאן מתישהו מיהו כתב משפטים לא פחות גרועים (הרבה פעמים זה נכתב בעידנא דריתחא), אז קח בחשבון שאתה בחברה טובה - הכי חשוב בנסיבות רגישות זה לא להיבהל ולהגיב בדפי שיחה מתוך מקום רגשי מאוד, שעלול בטעות לגרום לך "ליפול" ולבצע הפרה של איזה כלל. באופן כללי מומלץ לדעתי לזכור שזו רק דעה של אדם אחד או שניים, לחשוב איך להפיק את המירב מהסיטואציה, ואיך אפשר להשתפר. נמצאים בינינו עורכים ותיקים שעשו דברים שמבחינת נהלים הם די איומים ונוראים - ובסופו של דבר הם עברו את זה והפכו לעורכים מוערכים ווותיקים (גם אם כתם רובץ על עברם, אבל אל דאגה - אתה לא שם). מאחר שהרבה פעמים אתה בוחר סוג עריכות מאוד "נכון" לדעתי, כמו הסרת מידע טפל ווויקיגמדות, הרושם העקבי שלי הוא שאתה בהחלט משתמש שרצוי לשמר, וגם אם תעשה טעויות (ומי לא), הנכונות שלך ללמוד מהן בדיונים בהם השתתפתי בהחלט מאפשרת, למיטב הנחתי, את האפשרות הריאלית לשמר אותך בפועל, גם אם אתה מאמץ הרגלים רעים בטעות. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 10:02, 11 בפברואר 2021 (IST)

לשאלתך[עריכת קוד מקור]

לא. דגש חזק - שיחה 17:29, 8 בפברואר 2021 (IST)

כוכב איכותי![עריכת קוד מקור]

כוכב איכותי
מגיע לך:) מושך בשבט ~ שיחה ~ ב' באדר ה'תשפ"א • 15:21, 14 בפברואר 2021 (IST)
מושך בשבט על איזה ערך אתה מדבר? לַבְלוּב📳 • ב' באדר ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 15:35, 14 בפברואר 2021 (IST)
לא על ערך ספציפי, על התרומה שלך לויקיפדיה. מושך בשבט ~ שיחה ~ ב' באדר ה'תשפ"א • 15:36, 14 בפברואר 2021 (IST)
תודה על הפרגון לַבְלוּב📳 • ב' באדר ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 15:37, 14 בפברואר 2021 (IST)

עריכות בנושאים במחלוקת[עריכת קוד מקור]

הערך "השלטון הישראלי ביהודה ושומרון" מצוי בליבו של ויכוח עז שאתה אחד הצדדים הבולטים בו. בעיני יש טעם לפגם בעריכות הרבות שערכת בערך, מבלי להצהיר על כך בדף השיחה, ולקבל הסכמה על כך. במיוחד עקב העובדה שעריכותיך הן בעיקר בנושאים המצויים במחלוקת עזה כגון ההגדרות ל"טרור", "כיבוש" וכיוב'. אנא הסבר עצמך ועריכותיך בדף השיחה של הערך. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 12:01, 14 בפברואר 2021 (IST)

אם בעיניך יש טעם לםגן בעריכותיי שחזר אותי. צר לי כותב הערך מומחה ההתשה בדף השיחה שם ואין לי פניות רגשית לדיונים ארוכים חסרי תוחלת.

לדעתי, ערכתי בצורה הגונה ללא שינויים מהותיים, מתייג את נרו יאיר לַבְלוּב📳 • ב' באדר ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 12:05, 14 בפברואר 2021 (IST)

אני מודע לכך שביכולתי לשחזר אותך.
בכוונה פניתי כדי לבקש שתסביר את הנימוקים לשינויים שערכת בדף השיחה.
אתה לא חייב להישאר לשאר הדיון. אבל יש סיבה לשינויים שעשית. אם הסיבה היא "ככה יותר נראה לי" - אז הדיון יהפך במטרה לגופו של עורך ולא לגופו של השינוי, ואז סיכוי גדול שהעבודה הרבה שלך תמחק.
מנגד, אם הסיבה היא "טיעון א' הנשען על מקור ב'", יש סיכויים גדולים יותר שהדיון יהיה על בסיס עובדתי ולא על בסיס אישיות העורך. וכך יהיה סיכוי גדול יותר שהשינויים שהוספת יישארו או לכל הפחות ישפיעו על הנוסח של הגרסה הסופית.
אי לכך אני חוזר ומבקש - אנא נמק את השינויים שערכת בדף השיחה. אם זו משימה גדולה מדי לנמק את כולם, נמק רק את אלו שאתה חושד שיעוררו מחלוקת. המשך שבוע טוב, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 12:40, 14 בפברואר 2021 (IST)
אוקיי אנמק לַבְלוּב📳 • ב' באדר ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 12:49, 14 בפברואר 2021 (IST)
גארפילד, הערך נכתב ונערך במשך תקופה למרות טענות נרחבות בדף השיחה. הכותב העיקרי לא טרח לקבל הסכמות, והוא כתב בדיוק בנושאים שתיארת. לבלוב, לדעתי פשוט תתאר באופן יבש את עיקרי השינוי, שלהערכתי מתבסס לא מעט על הטענות של משתמשים רבים בדף השיחה. נרו יאירשיחה • ב' באדר ה'תשפ"א • 12:54, 14 בפברואר 2021 (IST)
בעיקר תיקנתי כותרות, וסדר הפרקים, אבל אנמק לַבְלוּב📳 • ב' באדר ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 12:56, 14 בפברואר 2021 (IST)
מה קורה חבריקו? אתה צריך קצת זמן איכות לעצמך עם כוס קפה טובה וספר נחמד (אולי מותחן אם אתה בקטע)? מחקתי את תקציר העריכה שלך. על הדרך שיחזרתי את העריכה שלך, אבל זה לא היה בכוונה. אין לי בעיה שתשחזר אותי - יש לי בעיה עם תקציר העריכה שלך. מאחר שדעותי בנושא ידועות, אני משתדל כמה שפחות לשפוט את התוכן עצמו, אלא בעיקר את ההתנהלות. בהצלחה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 20:50, 14 בפברואר 2021 (IST)

אזהרת חסימה[עריכת קוד מקור]

אם תמשיך בהתנהלות המנוגדת לכללים הנהוגים אצלנו תחסם מעריכה. גילגמש שיחה 21:09, 14 בפברואר 2021 (IST)

החתימה שלך[עריכת קוד מקור]

ארוכה מדי, אבל זה עוד גבולי. לפי עזרה:חתימה#כללים לבחירת חתימה, אין לכלול קישורים אדומים בחתימה. החתימה שלך אינה עומדת בכללים אלו, ועל־כן אבקש שתחליפה. תודה, דגש חזק - שיחה 20:29, 16 בפברואר 2021 (IST)

בוצע לַבְלוּב📳 • ה' באדר ה'תשפ"א • בחירות! • 20:32, 16 בפברואר 2021 (IST)

ניר אורבך.[עריכת קוד מקור]

השארתי דיון בדף השיחה של הבחירות לכנסת ה24 בנוגע לניר אורבך.אשמח שתסביר שם את העריכה שלך לעריכה שלי ומה הנימוק, כיוון שלא הבהרת מה לא נכון במה שכתבתי. תודה. ותן טל - שיחה 15:53, 17 בפברואר 2021 (IST)

ארכוב[עריכת קוד מקור]

לא ראיתי שזה כתוב באופן רשמי, אבל הפרשנות הרחיבה שלי ושל אחרים להנחיות ארכוב זה שכדי להקל על מציאת דיונים מתאימים אמורים לארכב כרונולוגית את הדיונים מדף השיחה, ולא להשאיר סלקטיבית חלק מדף השיחה וחלק להעביר לארכיון, כך שעוד שנה אם מישהו ירצה לחפש משהו יהיה קשה להבין איפה נמצא מה. בהתחשב בדיונים האחרונים שהיו כאן, אני ממליץ לאמץ עבור עצמך גישה לחומרא ולוודא שאתה מארכב את כל הדיונים עד תאריך מסוים ומציג בלי מיון את כל הדיונים מתאריך מסוים. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 11:01, 18 בפברואר 2021 (IST)

מקבל,, אסדר זאת בהקדם. זה פשוט נעשה באופן אקראי, בשל התצוגה המוזרה של דפי שיחה בתצוגת ניידים שצריך ללחוץ על קריאה כמו דף ויקי ע"מ לראות את התוכן. ואם אני לוחץ על עריכה לפני זה, אז פשוט הדף ריק, ואז הוא מניח את זה בראש הדף לַבְלוּב📳 • ו' באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה11:06, 18 בפברואר 2021 (IST)
תזכורת. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 18:39, 27 בפברואר 2021 (IST)
ארכיון 2, סידרתי הכל. נשאר לי ארכיון 1 (ארוך יותר משמעותית) לַבְלוּב📳 • ט"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה22:32, 27 בפברואר 2021 (IST)
הכוונה שלי בעיקר לזה שארכבת באופן לא כרונולוגי, כלומר, השארת דיון מה-3/2 אבל ארכבת דיונים מה-14-9/2. איך שלא תחלק את זה, אמור להיות קל ופשוט למצוא דיון, ואם אין סידור חלופי ברור הסדר צריך להיות כרונולוגי. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 23:14, 27 בפברואר 2021 (IST)
אטפל בזה בימים הקרובים לַבְלוּב📳 • ט"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה23:36, 27 בפברואר 2021 (IST)

קלמנטינה?![עריכת קוד מקור]

ידידיה צבאןשיחה • ו' באדר ה'תשפ"א • 14:10, 18 בפברואר 2021 (IST)

הצלחתי לַבְלוּב📳 • ו' באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה14:37, 18 בפברואר 2021 (IST)
לא הבנתי את הקישור ל[[כחול לבן (רשימה)|קלמנטינה]]. האם זו בדיחה פוליטית? ראה את עזרה:חתימה#כללים לבחירת חתימה ”יש להימנע מחתימה בעלת מסר פוליטי או אידאולוגי שנוי במחלוקת. מטרת החתימה היא לזהות את הכותב, לא לשמש להעברת דעות, פרסומות או מסרים.” דגש חזק - שיחה 00:51, 23 בפברואר 2021 (IST)
Ok לַבְלוּב📳 • י"א באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה02:06, 23 בפברואר 2021 (IST)

טיוטה שהזנחת[עריכת קוד מקור]

שלום, אתה מתכוון להמשיך לעבוד על הטיוטה הזאת? או שאפשר למחוק אותה? בברכה, גופיקו (שיחה | תרומות) תייגו אותי! 12:04, 23 בפברואר 2021 (IST)

יטופל לַבְלוּב📳 • י"ב באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה07:24, 24 בפברואר 2021 (IST)

הבחירות לכנסת העשרים ושתיים[עריכת קוד מקור]

שלום לבלוב,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "הבחירות לכנסת העשרים ושתיים" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 23:12, 23 בפברואר 2021 (IST)

בדוק עריכות[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב,

כמובטח בדקתי את עריכותיך. לדעתי, אפשר לתת לך הרשאת בדוק עריכות. אני זוכר שרצית שזה יקרה לפני בחירות. אם תוגש בקשה חדשה להעניק לך הרשאה זו, לא אתנגד לדבר. זכור שאסור לעדכן ערכים פוליטיים לפני שהוכרזה תוצאת הבחירות באופן רשמי על ידי ועדת הבחירות. זה כולל כמובן את מספר המנדטים וכן עדכונים אחרים שיש להם רק דיווח עיתונאי. התפטרות של שר נכנסת לתוקף 48 שעות לאחר מסירת המכתב. גילגמש שיחה 09:51, 25 בפברואר 2021 (IST)

תודה רבה לַבְלוּב📳 • י"ג באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה16:56, 25 בפברואר 2021 (IST)
HaShumai תמליץ עליי? לַבְלוּב📳 • י"ג באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה17:00, 25 בפברואר 2021 (IST)
אני אעדיף לעשות מדגם עריכות נוסף קודם, עם כל האנרגיה הטעונה בדיונים לפני הבחירות, ולא אוכל לעשות זאת בימים הקרובים כי אני קצת בעומס. חייב לומר שאני מתפעל מהשקעתו של Gilgamesh שמעקב צמוד אחר עורכים יחסית-חדשית פעילים-יחסית, ומתן משוב ספציפי בניסיון "לתפוס על חם" בעיות חוזרות לפני שהן מתרבות מדי - נתקלתי בזה אצלו כמה פעמים וזה אחד מסוגי התרומות היותר נחוצים. שאפו, גילגמש. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 18:10, 25 בפברואר 2021 (IST)
תודה. בדקתי מאות עריכות שביצע לבלוב אבל לאחרונה כמעט שלא היה צורך בשחזור ולכן אני לא מתנגד להענקת ההרשאה. גילגמש שיחה 18:11, 25 בפברואר 2021 (IST)
אני בהחלט לא מתנגד, אבל אני רוצה להיות בטוח אם אני תומך, או שכדאי לחכות לתקופה פחות רגישה-פוליטית, שגורמת גם לעורכים מנוסים יותר "למעוד". איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 18:13, 25 בפברואר 2021 (IST)
נרו יאיר? לַבְלוּב📳 • י"ד באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה23:52, 25 בפברואר 2021 (IST)
אם גילגמש כתב מה שכתב זה נראה כמו מעבר לנצרך. נרו יאירשיחה • י"ג באדר ה'תשפ"א • 23:55, 25 בפברואר 2021 (IST)
באיחור קל, גם אני לא אתנגד להוספת ההרשאה, אמנם לא יצא לי לבדוק יותר מדי את העריכות של לבלוב אך מעט העריכות שבדקתי היו טובות למעט אחת ששוחזרה על ידי עורך אחר. אם בכל זאת מישהו רוצה לשים עליו עין בגלל הבחירות, אוכל לעשות זאת בעצמי - אני הולך לרוקן את רשימת המעקב שלי לקראת הבחירות ולשמור רק את הערכים על הבחירות עצמן, המפלגות, המועמדים והערך על הכנסת עצמה. האם זה עונה לחשש (המוצדק, ללא ספק) שלך, איש השום היקר?. גם אני מצטרף לאיש השום ומודה על הפעילות החשובה ולא המוערכת שגילגמש עושה, בברכה רבה דזרטשיחה 15:02, 26 בפברואר 2021 (IST)
בכל מקרה כדי להציע בעצמי הרשאה - דבר שהתרשמתי שאני יחסית שמרן לגביו - הייתי שמח לבצע מדגם עדכני כדי להיות שלם עם עצמי ככל הניתן. אני לא בטוח מתי אספיק בקרוב, אבל במוקדם או במאוחר אגיע לזה, אם לא יוצע בינתיים על ידי אחרים. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 18:41, 27 בפברואר 2021 (IST)

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום לבלוב,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, קובץ על ידשיחה02:27, 28 בפברואר 2021 (IST)

המשך לנהוג במשנה זהירות. תודה לך על פעילותך הטובה. עלה והצלח. קובץ על ידשיחה02:27, 28 בפברואר 2021 (IST)
תודה לכל התומכים והממליצים לַבְלוּב📳 • ט"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה03:56, 28 בפברואר 2021 (IST)
ברכותיי. גילגמש שיחה 16:40, 28 בפברואר 2021 (IST)
Gilgamesh תודה על הבדיקה המעניקה שביצעת, מקווה שנוכל לעבוד בשת"פ ולגשר על פערים בדיאלוג. בברכה לַבְלוּב📳 • ט"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה16:44, 28 בפברואר 2021 (IST)

קובץ:עלון מים חיים.png[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 21:46, 28 בפברואר 2021 (IST)

חנה Hanay אם זה לא תקין, אז תמחקי לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה22:26, 28 בפברואר 2021 (IST)
לבלוב, כתבת: "אם זה לא תקין, אז תמחקי". אבל לחנה אין שום הרשאות בעניין. אז: האם יש לך הרשאה מבעלי זכויות היוצרים בקובץ זה ו/או בכוונתך לפעול להשיג רישיון כזה? אם כן, יש להעביר את האישורים לפי ההנחיות בדף וק:OTRS. אם לא, אנא אשר זאת ואמחק את הקובץ. Dovno - שיחה 10:26, 1 במרץ 2021 (IST)
אין לי אישור, אין לי בעיה שיימחק.
יש לי בעיה עם מחיקה שמבוצעת כפעולת נקם. לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה10:35, 1 במרץ 2021 (IST)
אם אין אישור אמחק את הקובץ. לא ברור לי (וכנראה גם לא לאחרים) מה כוונתך ב"מחיקה שמבוצעת כפעולת נקם". במקרה זה אני הוא זה שמוחק את הקובץ ולא אף אחד אחר. האם לטענתך אני עושה זאת כפעולת נקם? ובפרט: עילת המחיקה היא הפרת זכויות יוצרים. האם לטענתך יש להשאיר בוויקיפדיה הפרות זכויות יוצרים רק כי המשתמש ששם לב אליהן נמצא בחוסר הסכמה על משהו עם המשתמש שהעלה את הקובץ? Dovno - שיחה 10:46, 1 במרץ 2021 (IST)
אני מסכים כמובן למחיקה, הטענה שלי שברשות המחיקה בוצעו כפעולת נקם! האם תקין בעיניך שלאחר שהערתי (לא מחקתי) כי לדעתי החלה הצפת תמונות, בתוך 10 דק' יועמדו למחיקה 2 קבצים (ושוב, מסיבה מוצדקת). האם המניע הוא לא פעולת נקם אישית? חנה, ותיקה ממני, בקיאה יותר ממני בנבכי הבירוקרטיה הויקיפדית כדי להכות מתחת לחגורה, זה הכל!
ראה, לפני שהבחנתי ברצף הנקמני הגבתי לה, אם זה לא תקין אז תמחקי. לאחר פעולה זו אני מבין שחנה לא מסוגלת לשים מאחוריה את פרשת הפסל הקדוש, ועליה לצאת לחופשת ויקי ארוכה ודחופה, אם מרצון, ואם באמצעות חסימה לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה10:56, 1 במרץ 2021 (IST)
מדוע זה "מתחת לחגורה"? כדבריך - הקבצים היו ללא אישור מתאים ולכן השארתם בוויקיפדיה היא הפרת זכויות יוצרים. מאוד חשוב היה לטפל ברישוי שלהם (או למחוק אותם). דיווח על קבצים אלו לטיפול הינו ראוי ונחוץ, לא משנה מה הסיבה שגרמה לה להתבונן בפרטי הרישוי שלהם. לעמדתך היה על מה להתבסס אם היא היתה מעלה בקשות מחיקה ללא ביסוס לקבצים שאין בעיה איתם, אבל לא זה המצב. Dovno - שיחה 11:15, 1 במרץ 2021 (IST)

פתיחת בירור[עריכת קוד מקור]

לבלוב - אני חושב שהבירור שפתחת אינו סביר. מבין את סערת הרגשות. אבל אישית לא ראיתי משהו בפעולתה של חנה שחרג מסמכויות ה-OTRS, כפי שהאשמת בבירור שפתחת זה עתה. אני מציע שתמשוך את הבירור לפני שייהפך למופע אורקולי של השמצות לא מבוססות, ובמידה ועדיין תרגיש שנעשה לך עוול במרחק של 24 שעות, תפתח אותו שוב.
בעיני הנכון הוא לפנות ישירות לחנה, באופן פומבי או פרטי, וללבן את הנושא. ואם פניה זו לא קידמה - לפנות לבורר מוסכם ביניכם או לפתוח בירור. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 23:26, 28 בפברואר 2021 (IST)
היא לא חרגה מסמכותה. אלא השתמשה בה לרעה. פעולות במרחק של פחות מ-10 דקות, "מתגובתה ההוגנת" הינם פעולות נקם! אינני מסכים לכל פשרה. היא צריכה להיענש בכל חומר הדין. היא פשוט פועלת נגדי מזה חצי שנה איפה שהיא יכולה, למזלה הרע, הפעם זה היה שקוף מידי. לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה23:32, 28 בפברואר 2021 (IST)
זו לא פעולת נקם.
זו פעולה של חוסר אמון. כשיש חוסר אמון בין עורכים שונים, זה נפוץ למדי שבודקים בציציות את העורך שמנגד. הרי אם איני סומך על שיקול דעתך בסוגיה שאנחנו דנים בה, יכול להיות ששיקול דעתך אינו מוצלח גם בנושאים אחרים.
הגם שחנה יכולה לטעון שהטענות שלך נגד התמונות בערך המדובר הן בעצמן בגדר "פעולת נקמה" וכיוב'
שוב חוזר וממליץ - משוך את הבקשה. אתה עצבני ולא מסוגל לשקול את הדברים באופן מאוזן. חכה 24 שעות, ואם עדיין תהיה משוכנע שאתה צודק - העלה את הבקשה שנית. שום דבר לא בוער בוויקיפדיה. בלאו הכי הכל מתועד. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 23:38, 28 בפברואר 2021 (IST)
נכון, אני כועס, בהחלט. לא ייתכן ששותקים לה כל הזמן רק בגלל שהיא מפעילה לשעבר וותיקה יותר לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה23:42, 28 בפברואר 2021 (IST)
אתה נכנסת לערך שהיא עורכת פעילה בו, ביום שהיא מפרסמת בכיכר העיר פניה נרגשת לכל עורכי האתר ללכת לנקות את החופים.
הערת בערך זה וביקשת לשנות את כמות התמונות בו. טיעון זהה לטיעון האחרון של מתנגדי הערך של הפסל גיבור ישראל - ואתה חושב שאין סיכוי שניתן לפרש את מעשייך כניסיון נוסף להתנגח בחנה אחרי שמהומות הפסל פחתו? גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 23:47, 28 בפברואר 2021 (IST)
גארפילד אני שותף פעיל בערך סמוך לכתיבתו חנה הגיעה לערך לאחר ארבעה ימים בגלל הרגישות לאחר הפסל אני משתדל להימנע מלאזכר את שמה ומלהתייחס אליה באופן ישיר אך היא בוחרת שוב ושוב לחזור לבוץ לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה23:59, 28 בפברואר 2021 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

גארפילד, הכי מצחיקה טענת לבלוב שיש לי הרשאות OTRS. אין לי הרשאות כבר שנתיים. כי ב-OTRS מי שלא פעיל באופן שוטף, ההרשאה נלקחת ממנו. זאת בניגוד למשל למפעיל בוויקיפדיה העברית שבה אפשר להחזיק בהרשאות מפעיל בלי להיות פעיל.
ולעצם הטיעונים של לבלוב הגבתי עליהם בדף ויקיפדיה:בירורים#תגובת חנה לאחד מהבירורים הכי מוזרים שנפתחו בדף זה, אין לי בעיה עם הבירור הזה שנפתח, למעט בזבוז הזמן של 5 ויקיפדים. אהה.... וגם איני יכולה למחוק את הקבצים כפי שלבלוב דרש, כי גם איני מפעילה. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 04:46, 1 במרץ 2021 (IST)

לסיום[עריכת קוד מקור]

השתקתם? כל הכבוד!!!
עורכת ותיקה פעלה ממניעי נקמה כנגדי ואיש לא נגיב לגוף הטענה אלא לגופו של אדם, "לא ברור הקשר לדף זה" לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה10:38, 1 במרץ 2021 (IST)

לבלוב, הייתי באמצע כתיבת תגובה בדף הבירורים כאשר דגש ארכב את הדיון ולכן תגובתי לא נשמרה. אז אסביר כאן:
פתחת את הדיון בטענה ל"שימוש לרעה בסמכות ORTS", כאשר לחנה אין כלל סמכויות ב-OTRS, וגם לא הרשאות מפעילה כאן או בוויקישיתוף. אז לא היה שום "שימוש לרעה בסמכויות" מכל סוג שהוא. מה שהיה שם זה שפתחת תלונה על כך שחנה ראתה שני קבצים שעל פניהם מפירים זכויות יוצרים, ואז סימנה אחד מהם למחיקה ע"י המפעילים (כי זה היה קובץ ב"שימוש הוגן" ללא שימוש) ולשני ביקשה שיסופק רישיון מבעלי הזכויות. הפעולות האלו שלה לא רק שהן תקינות, הן גם רצויות ומה שמצופה מכל מנטר. לא סבירה הטענה שעדיף היה להשאיר בוויקיפדיה קבצים המפירים זכויות יוצרים רק כי יש ביניכם אי הסכמה.
בסופו של דבר: אין כאן שימוש לרעה בשום סמכות, והפעולות שחנה עשתה בשני קבצים אלו הן בדיוק הפעולות הנכונות. Dovno - שיחה 10:53, 1 במרץ 2021 (IST)
Dovno, כמובן שזה ללא שימוש לאחר שחנה טרחה להסיר את התמונה מהערך.
הפעולה נכונה, העיתוי והמניע ראויים לכל גינוי ועל כך אני מלין לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה10:59, 1 במרץ 2021 (IST)
חבל לי שאתה לא מצליח לראות שהעיתוי והמניע שלך לפעול נגד חנה בערך על זיהום הנפט, נראים באור זהה לחלוטין כמו הפרשנות שלך לפעולות של חנה '''אחרי''' שביקשת להסיר תמונות מבלי שיהיה ברור מדוע התמונות מפריעות לך מלבד העובדה שחנה הוסיפה אותן. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 11:16, 1 במרץ 2021 (IST)
לבלוב, במקרה שמתי לב לדיון שמתרחש כאן. המשפט שכתבת מתייחס אל מה שעשיתי מקודם (ארכוב דף הבירורים), והניסוח שלך מעורר בי את הרושם שאתה מבקר את מה שעשיתי. אז זה בסדר גמור לשאול, ואפילו לכעוס. אבל בין אם אתה מעוניין לקבל תגובה ממני, ובין אם אתה מעוניין סתם לשחרר קיטור לכיווני, הצורה הנכונה להעביר ביקורת על מישהו היא לקרוא לו; או בעברית מדוברת – היה ראוי שתתייג אותי בעת שבה אתה מייחס לפעולותיי השתקה.
אשר לטענותיך – Dovno הסביר יפה מדוע לא היה בסיס לתלונה שפתחת, ובפרט לא לנושא השגוי שבחרת לתת לה. אני יכול להבין שזה מכעיס שמישהו מבצע בדיקה אחריך, אבל במקרה הזה, להבנתי, נעשתה בדיקה באופן חד־פעמי, והממצאים שהתגלו היו כאלו שהיו חייבים להיות מטופלים.
אני גם לא מבין מדוע אתה חושב ש"השתיקו אותך". כשאתה פותח תלונה, ישנן שתי אפשרויות: או שאתה צודק ומקבל את הסעד המגיע, או שאתה לא צודק ואז לא תקבל את הסעד המבוקש. זה נכון שבדרך כלל מי שמגיש תלונה בטוח שהאפשרות הראשונה היא הנכונה, אבל אחרי שתשעה עורכים שהשתתפו בדיון סבורים לא כך (ואף לא אחד גיבה אותך) – שווה להניח שגם האפשרות השנייה ברת קיום.
בברכה, דגש חזק - שיחה 11:32, 1 במרץ 2021 (IST)
דגש חזק לא התכוונתי אותך, אלא את עשרת העורכים כולם שבחרו להתעלם מהמניע והעיתוי של פעולת הבדיקה (הלגיטימית!) שחנה ביצעה.
גארפילד, איזה פעולת נקם אתה מייחס לי? היא העלתה 3 תמונות שצולמו במיקום ובתאריך זהים, מזווית שונות. הלכתי על כך בפסקה שעסקה בהצפת הערך בקישורים חיצוניים (לאחר דיון זה הוסר מהערך הסכת בן 30 דק' בספוטיפיי של כאן חדשות למרות שלדעתי הוא שווה הרבה יותר מ-1000 מילים), והוספתי החלה הצפת הערך בתמונות לא הסרתי אף אחת מהתמונות? אם היא הייתה מגיבה לגופו של עניין הסיפור היה מסתיים. היא בחרה להגיב לגופו של עורך, וכתבה לבלוב, מה הקטע שלך? מה הבעיה שלך עם תמונות? שמעת פעם את המשפט: תמונה אחת שווה אלף מילים? אתה לא אוהב תמונות, אל תסתכל עליהן. הערה שלך מיותרת, ומצד שני לא מפתיעה. הרי אני זאת שהעליתי את התמונות והזדרזה לבדוק היטב ולחפש משהו לא תקין שבוצע בחודש הראשון שלי בויקיפדיה. כולכם מגבים אותה על בקשות המחיקה החוקיות שביקשה ומתעלמים ממסע נקמה ממניע אישי לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה11:55, 1 במרץ 2021 (IST)
לבלוב, שוב: זה שהיא הסתכלה בהיסטוריית התרומות שלך, הבחינה בשתי טעויות שחייבים לתקן (כאמור - הפרת זכויות יוצרים) ופעלה כדי לתקן אותן זה לא "מסע נקמה", וודאי שלא "שימוש לרעה בהרשאות". הפעולות שביצעה בקשר לקבצים אלו היו ענייניות לחלוטין. Dovno - שיחה 12:17, 1 במרץ 2021 (IST)
כאמור, זו דעתך לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה13:06, 1 במרץ 2021 (IST)
אה... לא בדיוק. האם אתה ברצינות טוען כאן שעדיף היה להשאיר בוויקיפדיה שני קבצים מפירי זכויות יוצרים? אם לא (ואני מקווה שאכן אינך טוען זאת), אז כאמור הפעולות של חנה בנושא היו בדיוק מה שהיא היתה צריכה לעשות, והן אכן היו נייטרליות לגמרי - הרי היא לא קראה לחסימתך או פתחה בבירור, או כל דבר אחר כזה. היא ביקשה מהמפעילים למחוק קובץ אחד ב"שימוש הוגן" שאינו בשימוש, וביקשה ממך בתור מעלה הקובץ השני לפעול להסדרת הרישיון שלו. זה הכל.
ועדיין לא ברור היכן ה"נקמה" בכך שהוסרו מוויקיפדיה שתי הפרות זכויות יוצרים. הרי זו התוצאה הרצויה, אז איך זה בדיוק "נקם" בך? האם נגרם לך נזק מכך שהוסרו הקבצים? Dovno - שיחה 14:02, 1 במרץ 2021 (IST)
האם זה פוגע כלכלית בעורך כשמשחזרים עריכה שלו? לא. האם עורך נפגע רגשית? כן, עובדה שאנשים מלינים על שחזור מהיר. כשאת מגיבה באד הומינם ומיד אחר כך מחפשת למחוק משהו שאותו עורך כתב, זה תקין בהחלט בעיניך? 😢 לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה14:41, 1 במרץ 2021 (IST)
לא כתבתי "פגיעה כלכלית". כיוון שנראה שמוסכם שהעלאת הקבצים היתה שגיאה, ושהמשך החזקתם בשרתי ויקיפדיה מהווה הפרת זכויות יוצרים, איזה נזק בדיוק נגרם לך מזה שחנה ביקשה את מחיקתו של קובץ אחד וביקשה לברר את מצב הרישיון של הקובץ השני? מדובר במצב בו ביצעת טעות (קורה לכולם), חנה הבחינה בכך ופעלה לתקן את הטעות (שדרך אגב - מגינה גם עליך). נניח שבשל שגיאת הקלקה (שברור שהיתה ללא תשומת לב וללא כוונות זדון) היית בטעות מוחק את הפתיח של ערך כלשהו וחנה היתה מחזירה את הערך למצבו התקין - האם גם זה היה גורם לך "פגיעה רגשית", כדבריך? בסה"כ התגלתה שגיאה שעשית ועכשיו היא תוקנה. Dovno - שיחה 15:35, 1 במרץ 2021 (IST)
כולכם בוחרים להתעלם מהעיתוי, מהניסוח של תגובתה, לגופו של אדם. נו, נו לַבְלוּב📳 • י"ז באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה15:42, 1 במרץ 2021 (IST)
לא מתעלמים. אתה פתחת בירור לא על הניסוח של התגובה שלה, אלא על הפעולות שלה ביחס לאותם שני קבצים ונתת לכך כותרת של "שימוש לרעה בהרשאות" וכן "מסע נקמה". בסופו של דבר יש כאן מצב בו מישהי פעלה כדי לתקן שגיאות שאתה ביצעת ואתה בוחר להתייחס לכך כאל "מסע נקמה" שלה. מה משנה העיתוי כאשר היא פעלה כדי לתקן שגיאות אמיתיות שהיה חשוב לתקן? לא ברורה לי הגישה הזו לפיה תיקון שגיאה של אחר נחשבת משום מה בתור "נקמה" ובתור משהו הגורם פגיעה רגשית. Dovno - שיחה 16:01, 1 במרץ 2021 (IST)

במקום להודות לחנה שתיקנה את הטעויות שביצעת פתחת בירור הזוי עם טענות שגויות. לא טרחת לבדוק איזה הרשאות יש לה בכלל. בהמשך הצעת לחסום את חנה כאן בדף שיחתך. חנה הייתה פה עוד בעשור הקודם. חנה היא מהוויקיפדיות הוותיקות והטובות שיש לנו. מחלוקת עם חנה לא תפטר על ידי הצעות החסימה שלך. טוב שלא הגשת בקשה רשמית למפעילים לחסום אותה כי כמובן שזה היה נמחק לאלתר. עדיף שתלמד מהמקרה הזה ותנסה להשתלב בקהילת הכותבים הוויקיפדית. לא הגבתי לדבריך בבירורים אבל מגיע שלב שבו אי אפשר לא להגיב. גילגמש שיחה 15:19, 1 במרץ 2021 (IST)

שלום לבלוב,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "הבחירות לכנסת העשרים ושתיים#סקרים" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • י"ז באדר ה'תשפ"א • 20:00, 1 במרץ 2021 (IST)

תעביר את זה הלאה![עריכת קוד מקור]

תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: כל הכבוד על פעלך הרב, יישר חילך
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה2|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
תודה לַבְלוּב📳 • י"ח באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה01:52, 2 במרץ 2021 (IST)

תעביר את זה הלאה 2![עריכת קוד מקור]

תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: כיף לראות שאכפת למישהו מדיוני שינוי השם. המשך כך!
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה2|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 01:20, 2 במרץ 2021 (IST)

תודה, אבל...[עריכת קוד מקור]

שלום.

אכן, הגיע הזמן לארכב את דלפק הייעוץ, ותודה לך על כך. (יש גם "אבל"): הארכוב שעשית אגרסיבי מדי. נהוג להשאיר בדלפק הייעוץ שאלות ותשובות למשך זמן מה: יש לתת זמן למשיבים להשיב על שאלה שטרם נענתה, ויש לתת לשואלים זמן אחרי שהשאלה נענתה, כדי לקרוא את התשובות. פעמים רבות השאלות נוגעות לשינויים בתוכנת מדיה ויקי, וכמובן גם לבגים, ולכן לא רק השואלת והמשיבה מעוניינות לקרוא, אלא עורכים רבים אחרים. בדרך כלל נהוג להשאיר תוכן שגילו נופל מחודש או כמה חודשים, בהתאם לגודל הדף. לפני 20 שנה, בתחילת ימי ויקיפדיה, דף שמשקלו מאה קילו נחשב "כבד". כיום אין בעיה לקוראים ולכותבים עם דפים שגודלם כפול מכך. כלל אצבע לדלפק הייעוץ: אם אחרי הארכוב נשארו בדף פחות מ-150 קילו, כנראה הארכוב היה עמוק מדי.

גם את דף השיחה שלך אתה מארכב בהתלהבות לא מוצדקת: אם מישהו השאיר לך הודעה לפני יומיים, הוא לא מצפה לראותה מאורכבת. למעשה, כל מה שיש בארכיון מספר 2 שלך לא צריך להיות בארכיון. מארכבים את דף השיחה לא בתור ספורט תחרותי, אלא כאשר גודלו מצדיק זאת. יש עורכים שמארכבים שיחות שלא נעימות להם (לא נחשב בדיוק "נוהג פסול", אבל לדעתי זה נוהג פסול), אבל גם זה לא צריך להיעשות לפני שהדיון שוכב בדף לפחות מספר שבועות. אישית, דף השיחה שלי מאורכב כשמשקלו בערך 200 קילו. אין חובה לנהוג כמוני, אבל מצד שני, לא נהוג ולא נכון לארכב שיחה משלשום. בברכה - קיפודנחש 00:54, 5 במרץ 2021 (IST)

(כפי שראית ביטלתי את הארוכה שם משיקולים טכניים)
אני מארכב בדף שיחתי דיונים שהסתיימו כפי שנוהגים משתמשים רבים, ארכוב איננו מחיקה מההיסטוריה, ודף השיחה איננו אות קיין או במת הוקרה לפעולות שהמשתמש ביצע. לַבְלוּב📳 • כ"א באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה09:42, 5 במרץ 2021 (IST)
מה זה "דיונים שהסתיימו"? איך אתה יודע שדיון הסתיים? אולי מישהו שטרם אמר דברו רוצה להוסיף משהו, ואולי מישהו שכן אמר משהו רוצה להוסיף. אתה משתמש בסמליל טלפון לקשר לדף השיחה שלך, אבל דף שיחה זה לא טלפון, שם די ברור מתי שיחה הסתיימה. ברגע נתון מישהו יכול להיות או לא להיות בוויקיפדיה, וגם כשמישהו נמצא כאן, יכולים להיות לו דברים שלדעתו יותר חשובים או יותר דחופים מאשר להגיב בדף שיחתך, והוא מתכוון להגיב מאוחר יותר. לא מקובל לארכב שיחות בהן התגובה האחרונה הייתה לפני פחות משבוע, ובדרך כלל נותנים משמעותית יותר זמן. יש עוד כמה סיבות לדבר: למשל, אם מישהו רוצה לדון אתך בנושא כלשהו, או להעיר לך על משהו, לא נכון ולא יפה לצפות שאותו אדם יצטרך לבדוק בארכיונים אם הנושא כבר נדון ואורכב. זה אולי לא כתוב בויקיפדיה:דף שיחה (ואולי זה כן כתוב שם), אבל זה נוהג המקום: שיחה לא נחשבת כאילו "הסתיימה" מיד אחרי התגובה האחרונה, אלא זמן משמעותי לאחר מכן. לגבי דלפק הייעוץ: יפה שארכבת ואשמח אם תמשיך לעשות זאת, אבל כפי שכתבתי, יותר בעדינות. היום הוא החמישי במרץ (לפחות כאן), ובהחלט סביר לארכב את כל הסעיפים בהם התגובה האחרונה היא מ-2020. אם זה משאיר יותר מדי תוכן, אפשר בעדינות ובזהירות לארכב גם סעיפים מינואר. אתה ארכבת ברביעי במרץ סעיפים עם תגובות מה-28 בפברואר, כלומר כאלו שטרם מלאו להם שבוע. לא באתי הנה לנזוף בך או לצעוק עליך, למעשה באתי הנה כדי להודות לך, ועל הדרך לעדכן אותך בנוהגים המקובלים. שב"ש - קיפודנחש 18:21, 5 במרץ 2021 (IST)

בארק מצווה[עריכת קוד מקור]

לאחר שאתה וגילגמש השבתם את הערך למהדורת ינואר. שב והוסיף בר-כח תבניות דרוש מקור במקומות שכבר מתוארים במקורות שבערך. התבנית יוצרת תחושה לא נכונה והתווספה רק לאחר התשדירים ובעקבות, לפי הודאתו שלו, תחשותו של בר-כח כי התחקירים לא היו מספיקים. אבקשך להשיב את הערך לגרסת ינואר 2021 ולמחוק את התבניות שהתווספו שלא כצורך. תודה

תבנית שינוי שם בדף ״פת״ח״[עריכת קוד מקור]

היי, ראיתי שהסרת את תבנית שינוי השם בעקבות חוסר הסכמה. שים לב שהיו הצבעות בעד, ומבין המתנגדים אף אחד מהמתנגדים לא כתב טיעון ענייני לעמדתו (מלבד ״לא חייבים לקבל את המלצת האקדמיה״). אפשר להחזיר את התבנית? אני רוצה שנגיע להכרעה עניינית בנושא. ‏—N100a‏ • שיחה 21:04, 8 במרץ 2021 (IST)

גם לדעתי הכתיב המקובל הוא עם גרשיים וחבל על הזמן שתבזבז לקהילה בהצעה המיותרת הזו.לַבְלוּב📳 • כ"ה באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה22:56, 8 במרץ 2021 (IST)
אם מאוד מתחשק לך, אתה יכול לפתוח הצבעת מחלוקת. קח בחשבון שאין לך סיכויי הצלחה גבוהים לַבְלוּב📳 • כ"ה באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה23:20, 8 במרץ 2021 (IST)

איגניקה[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב,

זה טוב שאתה מיישם את החלטות הקהילה ומעביר ערכים אבל שים לב בבקשה שיש להוריד את תבנית שינוי השם ולא להסתפק בהעברה לבדה. הסרתי אותה היום בבוקר מדף שיחת הערך. גילגמש שיחה 06:14, 9 במרץ 2021 (IST)

טיפלתי אתמול בכ-50 ערכים (אתמול בבוקר היום שם כ-150 ערכים, בלילה היו פחות מ-100), באחד מהם נשכחה התבנית... לַבְלוּב📳 • כ"ה באדר ה'תשפ"א • קלמנטינה07:20, 9 במרץ 2021 (IST)
כל הכבוד! בברכה רבה דזרטשיחה 17:46, 9 במרץ 2021 (IST)

מבנים[עריכת קוד מקור]

היי לבלוב, למה סגרת את הדיון ב"אין הסכמה"? להתרשמותי 3 תומכים בשינוי השם מול אחד. Magisterשיחה 14:12, 10 במרץ 2021 (IST)

Magister כי הדיון הסתיים בתגובה של חזרתי נגד, ולא הייתה לו תגובה במשך 14 יום? אם לדעתך הדיון הסתיים בהסכמה/ברוב – אתה יכול לפעול כפי הבנתך לַבְלוּב📳 • כ"ו באדר ה'תשפ"א • גל ארכובה16:32, 10 במרץ 2021 (IST)
את הדיון מסכמים לפי כלל הדעות שהובעו בו, לא האחרון שכתב. Magisterשיחה 17:00, 10 במרץ 2021 (IST)
Magister מכיר את המושג הסכמה שבשתיקה? לַבְלוּב📳 • כ"ו באדר ה'תשפ"א • גל ארכובה17:02, 10 במרץ 2021 (IST)
כמובן אתה יכול לשנות ע"פ הרוב בדף השיחה, אך כאשר הדיון נשאר פתוח שבועיים ללא תגובה הבנתי שאין הסכמה לַבְלוּב📳 • כ"ו באדר ה'תשפ"א • גל ארכובה17:03, 10 במרץ 2021 (IST)
אגב בדקתי שוב, והתגובה האחרונה בדיון הייתה דווקא שלי, ובה הצטרפתי לדעת השניים שתמכו בשינוי השם. לא נורא, סלחתי. Magisterשיחה 17:31, 10 במרץ 2021 (IST)
Magister, אני מודה לך על תשומת הלב. לבלוב, מחלוקות אינן מסתיימות בגין העובדה שאחד הצדדים בחר למחזר את טענתו הבסיסית והצד שכנגד לא ראה לנכון להגיב לטענה זו שוב ושוב. לא אחת מחלוקות עומדות בעינן, אף שלשני הצדדים אין מה להוסיף לדיון. במצב דברים זה יש להכריע את המחלוקת לפי רוב דעות ולא לפי עמדת הדובר האחרון בדיון. עלי - שיחה 17:46, 10 במרץ 2021 (IST)
תבינו, לא באתי להביע עמדת-נגד בנושא אלא טכנית פשוט הדיון גווע בחוסר הסכמה ולא נעשה כל שינוי, מה אני אמור להבין חוץ מאשר אין הסכמה? כמובן שהתומכים יכולים לשנות כי הם הרוב, אך להשאיר את התבנית לא היה כל צורך לַבְלוּב📳 • כ"ז באדר ה'תשפ"א • גל ארכובה19:58, 10 במרץ 2021 (IST)
מספר חלופות אפשריות: פנייה למניח התבנית; תיוג המשתתפים בדיון והסבת תשומת לבם לזמן הרב שחלף (אגב, לא חלף זמן רב); נקיטת פעולה בהתאם לרוב הדעות בדיון. בחרת דווקא בחלופה שאינך רשאי לעשות, שהיא הסרתה של התבנית על דעת עצמך. בחירתך בחלופה זו הובילה לכך שפעלת מבלי להכיר נתונים רלבנטיים נוספים, למשל שהערך נקרא במקור מבנים (כתב עת) והמשתמש חזרתי, על דעת עצמו וללא דיון מקדים, שינה את שם הערך בצהריי אותו יום בו פתחתי את הדיון. במצב דברים זה, חוסר הסכמה מצריך השבת המצב לקדמותו, כלומר דווקא לשנות את שם הערך בחזרה למבנים (כתב עת). עלי - שיחה 20:09, 10 במרץ 2021 (IST)
אוקיי, אדע להבא לַבְלוּב📳 • כ"ז באדר ה'תשפ"א • גל ארכובה20:10, 10 במרץ 2021 (IST)

חסידות נדבורנה[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה. ראיתי שערכת את הערך לפני כחצי שנה, וסידרת אותו אחרת. לדעתי זה רק מפריע. לסדר כמה חצרות יחד, רק מבלבל. יתירה מזאת, בעוד כשאנו כותבים על תחילת התיישבות השושלת בארה"ב, יש מקום לכתוב את כל המתיישבים מהשושלת, בדורות שאחריהם אין קשר בין חצר לחצר, מלבד המיקום הגאוגרפי, ויותר נהיר לקורא לראות את השושלות מחולקות. ודרך אגב, מחקת את ההוספה שלי על פטירת האדמו"ר מווערדאן ואיזכור בנו מירושלים. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ועוד כמה אדמו"רים שמחקת על הדרך! לַבְלוּב📳 • כ"ח באדר ה'תשפ"א • גל ארכובה21:19, 11 במרץ 2021 (IST)

אין סיבה[עריכת קוד מקור]

היי,
תודה לך. כפי שראית, חסמתי את שם המשתמש, כי גם לדעתי הוא עובר על כללי מתן השמות במערכת ויקיפדיה. כעת קיבלתי תיוג שלך בדף הבקשות ממפעילים. לא, הוא לא טרול ולא חסום. פשוט חסמתי את שם המשתמש שלו ואפשרתי לו להירשם בשם משתמש חדש. בכל אופן, ראיתי שמחקת את דבריו. אין סיבה להסתיר את הדברים. אלדדשיחה 14:46, 16 במרץ 2021 (IST)

טיפלתי :) אלדדשיחה 14:50, 16 במרץ 2021 (IST)
אלדד והוא נרשם: אמת מארץ ישראל (שיחה | תרומות | מונה) השם הזה כן תקין? לפי השם משתמש ופעולותיו הוא לא בא לתרום אלא להתנצח לַבְלוּב📳 • ג' בניסן ה'תשפ"א • הבחירות שלפני הבחירות החמישיות14:50, 16 במרץ 2021 (IST)
צודק. טיפלתי בהתאם. אלדדשיחה 14:54, 16 במרץ 2021 (IST)

חסידות נדבורנה[עריכת קוד מקור]

בהמשך לפנייתי, לא מצאתי שום שם שהושמט. לעומת העריכה שלך שהשמיטה שמות. ושוב, אני טוען שלסדר בדורות אינו נכון כשמדובר בחצרות שונות שהתפצלו. בתחילת הפיסקה מוזכרים אדמו"רים מהשושלת שכיהנו ואין להם המשך או שההמשך נמצא בערכים אחרים. ובסך הכל נשארו 2 שושלות בארה"ב, ברייטאן ווערדאן, שחבל לערבבן. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אתה השמטת מס' אדמו"רים, אתה מוזמן להציע כל שינוי בצורה ברורה בדף השיחה ולא לבצע מהפכות דרמטיות ללא תיאום
המקום לדיון הוא בדף השיחה של הערך ולא בדף שלי. לַבְלוּב📳 • ד' בניסן ה'תשפ"א • הבחירות שלפני הבחירות החמישיות23:08, 16 במרץ 2021 (IST)

בארק מצווה[עריכת קוד מקור]

רק כדי שלא אגנוב את דעתך: לא נכנסתי לוק:במ; ראיתי את העריכות דרך רשימת המעקב והחלטתי להגן לשבוע. דגש - שיחה 23:31, 16 במרץ 2021 (IST)

דגש, רק כדי שלא אגנוב את דעתך: ראיתי את העריכות דרך רשימת המעקב והחלטתי שיש צורך להגן. אינני מנטר! לַבְלוּב📳 • ד' בניסן ה'תשפ"א • הבחירות שלפני הבחירות החמישיות23:43, 16 במרץ 2021 (IST)


הועבר לדף שיחת משתמש:ויקיפדיה הכי מעניין וכיף

ערך חדש[עריכת קוד מקור]

כתוב על הערך "משתמשת:ויקיפדיה הכי מעניין וכיף/פרנסואה קלארי" איך הופכים אותו לערך רגילויקיפדיה הכי מעניין וכיף - שיחה 13:58, 18 במרץ 2021 (IST)

אחרי שהוא יהיה ראוי למרחב הערכים, ראי הוא לא דומה בצורתו לערכים אחרים. לדוגמא בערכים של בניו. והוא אינו מכיל מקורות כלל. השתמשי ב{{הערה}} להוסיף מקורות. לַבְלוּב📳 • ה' בניסן ה'תשפ"א • הבחירות שלפני הבחירות החמישיות14:01, 18 במרץ 2021 (IST)

מדליית ברונזה עבורך![עריכת קוד מקור]

על התרומה לנושא הבחירות, אבל דירבאלק אתה עובד לבד ובלעדיי ביום הבחירות (או הפעם, ב-3 ימים שלא נדע את תוצאות האמת המדויקות) (: • צאו להצביע – לא חשוב למי! דזרטשיחה 15:56, 18 במרץ 2021 (IST)
דזרט מה זה ברונזה? קריצה אתה מוזמן להשלים ביתר המפלגות, עוד לא הגעתי לזה. לַבְלוּב📳 • ה' בניסן ה'תשפ"א • הבחירות שלפני הבחירות החמישיות16:06, 18 במרץ 2021 (IST)
בגלל שאדוני לא אמר לי למי הוא יצביעקריצהאשמח לעשות את זה, אבל ברור לך שזה יוסר ברגע שתוצאות האמת יזרמו ונוסיף את זה שמות חברי הכנסת כמו כל פעם? • צאו להצביע – לא חשוב למי! דזרטשיחה 16:09, 18 במרץ 2021 (IST)
רמז: לו אני לא מצביע לַבְלוּב📳 • ה' בניסן ה'תשפ"א • הבחירות שלפני הבחירות החמישיות16:12, 18 במרץ 2021 (IST)
אם אתה לא מצביע לקיסר מקיסריה, האם אתה מצביע לעורך הדין מקדומים? • צאו להצביע – לא חשוב למי! דזרטשיחה 16:17, 18 במרץ 2021 (IST)

חסידות ראחוב[עריכת קוד מקור]

תוכל לעיין כאן ולחוות דעה אם זה כבר בשל למרחב הערכים? שמיה רבהשיחה • ו' בניסן ה'תשפ"א • 19:15, 18 במרץ 2021 (IST)

כמובן שאם כן צריך לצמצם את הפיסקא של ראחוב בתוך הערך על חסידות קרעטשניף שמיה רבהשיחה • ו' בניסן ה'תשפ"א • 19:16, 18 במרץ 2021 (IST)
לך על זה לַבְלוּב📳 • ו' בניסן ה'תשפ"א • הבחירות שלפני הבחירות החמישיות19:56, 18 במרץ 2021 (IST)

הזמנה להצבעה[עריכת קוד מקור]

מזמין אותך להשתתף בהצבעה כאן.● יונתן770י (אשמח לדבר) 11:52, 19 במרץ 2021 (IST)

Nguyen וכו'[עריכת קוד מקור]

שלום לבלוב, לא ידעתי שנעשתה העברה לעוד שם וייטנאמי Nguyen Xuan Phoc ל וון סואן פוקפ . השתתפתי בדיון והבעתי הסתיגויות. ההצעה של צחקושוח בהתחלה הייתה יותר מתקבלת על הדעת "נוון שואן פוק" . או אולי נוון סואן פוק. לא יודע מאיפה צץ פוקפ? יש מקום, נראה לי, לכתוב נ בתעתיק של Nguyen . לדעתי ההעברה הייתה מהירה מדי. בוויקיפדיה בכתיבים אחרים - כמו רוסית - לא הרחיקו לכת עם התעתיק של Nguyen . היה מעניין לבדוק (לפחות מסקרנות) איך כותבים למשל בערבית פרסית יפנית וסינית. אם משנים נראה לי שעדיף נוון סואן פוק. Ewan2 - שיחה 22:40, 19 במרץ 2021 (IST)

Ewan2 לא השתתפתי בדיון הזה כי איני מבין כלום בתעתוק. אך העברה שבוצעה הייתה ע"פ הכללים ולכן אני מבקש ממך להחזיר את המצב לקדמותו - לאחר העברה. כעת אם תרצה לשנות שובשאתה מוזמן לפתוח דיון מחודש, זה הכל. אתה השמצת אותי כאילו ביצעתי העברה שלא לפי הכללים, בעוד שבדף השיחה של הערך עליו הלנת הופיע קישור לדיון הרלוונטית! לַבְלוּב📳 • ח' בניסן ה'תשפ"א • הבחירות שלפני הבחירות החמישיות20:12, 20 במרץ 2021 (IST)
לא השמצתי. התלוננתי שההעברה הייתה פזיזה . ואכן השם שנבחר מופרך. במקרים כאלה לא חייבים למהר ועשות העברות גורפות בחיפזון. מדובר בשפה פחות מוכרת, ובשמות חשובים. פתחתי כפי שאמרת דיון מחדש Ewan2 - שיחה 23:35, 20 במרץ 2021 (IST)

אז מהו טעם לפגם? שחזור עריכה שלי של תמונה שהעליתי ב-08:03 לערך הבחירות לכנסת העשרים וארבע, או אי הוספת תמונות אחרות שהעליתי הכוללות שלטים של מפלגות אחרות?[עריכת קוד מקור]

שלום לבלוב, העליתי שפע של תמונות משלטי תעמולה של מפלגות שונות לפני 7 בבוקר. עשיתי זאת מהנייד ברחוב תוך התרוצצות כי היה לי חשוב שתהיינה תמונות בערך. אני משקיפה היום ב-2 קלפיות ומתרוצצת. אז אני מוצאת שהעריכה הזאת שלך היא טעם לפגם. במקום לגשת לקטגוריה ולמצוא תמונות של שלטים של מפלגות אחרות ולהוסיפן לערך, בחרת לשחזר את עריכתי ב-13:00 ללא כל בדיקה. אם יש תמונות נוספות. אז אני מצלמת ומעלה ומשקיעה, ואתה משחזר. גם אתה יכול ללכת לצלם ולהעלות תמונות. אבל הכי קל לשחזר ולהוסיף תקציר עריכה מאד ארוך ונוקדני. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 14:43, 23 במרץ 2021 (IST)

כאמור. ב-22:00 תעלי מה שאת רוצה לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות17:21, 23 במרץ 2021 (IST)
לא זה מה שכתבת בתקציר העריכה. אם זה היה הנושא היית מסיר את התמונה וכותב כך: אני חושב שעדיף להעלות תמונות אחרי השעה 22:00. אבל אתה כעסת וכתבת תקציר עריכה מאד ארוך ומאד מיותר. אז אורך רוח זאת תכונה חיובית. כדאי שתשים לב לכך. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 00:53, 24 במרץ 2021 (IST)
כתבתי תקציר עריכה ארוך ומנומק היטב. ואסביר:

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

זה מה שכתבת בתקציר העריכה ”הצבת התמונה בדיוק ביום הבחירות היא פסולה. תמונה דומה לא מופיע בפסקה של אף מפלגה אחרת! בנוסף שם הקובץ הוא: "שלטי מפלגות ושלטי מחאה" כך שהצבתו ממש ביום הבחירות מעלה טעם לפגם! הערך לא יהיה פגום אם התמונה הזו תצורף היום ב-22:00 בערב!” הדגשתי לך את המילים האגרסיביות שאתה לא מציין. מרגע שהעליתי את הערך על הפסל גיבור ישראל, אתה שלא אהבת זאת, היית אגרסיבי כלפי עד כדי כך שנאלצתי לבקש את חסימתך, ונחסמת ליום, לאחר מכן ב-28 בפברואר פתחת דיון בבירורים נגדי, השלישי בתוך 3 חודשים שנפתחו.
לאחר מכן נראה היה שנרגעת. אז אם תקציר העריכה האגרסיבי הזה שלך, הוא כולו יוזמה שלך, אז ניחא, נקווה שתלמד להירגע כמו שנרגעת לאחר הבירורים שפתחת נגדי, ולא זכה לתמיכה של איש. אבל אם מישהו מחמם אותך נגדי, תהיה סמוך ובטוח שהוא לא רוצה בטובתך, והוא מנצל אותך להיכנס בי. אתה הוא שמפסיד מהסיפור הזה. אז חג פסח לפנינו ואני מאחלת לך חג פסח כשר ושמח ושתלמד להירגע. חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 11:07, 24 במרץ 2021 (IST)

בירוקרטים??? לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות11:20, 24 במרץ 2021 (IST)

למה הסרת[עריכת קוד מקור]

בעריכה זו הסרת את הידיעה על בית כנסת שבט הלוי בקרית גת. מדוע? בברכה, גיברס - שיחה 04:18, 24 במרץ 2021 (IST)

כי אין כזה בית כנסת– מידיעה לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות08:03, 24 במרץ 2021 (IST)

בהצלחה[עריכת קוד מקור]

קצת מלכלךקריצה אבל חופשת פסח נעימה. דרדקשיחה • י"ב בניסן ה'תשפ"א • 15:11, 25 במרץ 2021 (IST)

חסימה לפי הזמנה[עריכת קוד מקור]

שלום.

לבקשתך חסמתי אותך לעשרה ימים.

ליתר דיוק: המערכת תרגמה את עשרת הימים ליום חמישי הבא בשעה 17:19 – ולרגל החלפת השעון הצפויה הלילה המערכת הגדירה זאת כתשעה ימים ועשרים ושלוש שעות... אם תרצה הארכה בשעה יהיה אפשר לסדר את זה.

אם תרצה שחרור מוקדם, תוכל לתייג לדף שיחתך מפעילים או להשתמש ב{{בקשת שחרור חסימה}}.

בברכה, דגש - שיחה 17:43, 25 במרץ 2021 (IST)

דרך אגב, בעתיד אתה יכול לחסום את עצמך דרך סקריפט 1 מושך בשבט - שיחה 17:56, 25 במרץ 2021 (IST)
לא בדיוק "לחסום את עצמך", אלא להתקין סקריפט שיזרוק אותך מהחשבון בשנייה שתיכנס אליו. זה בסך הכול פונקציית js, שברגע שהיא מושבתת (כמו: ביטול js בדפדפן, עריכה ממכשיר נייד, כניסה לדפים מוגני js) אין לה ערך. דגש - שיחה 18:32, 25 במרץ 2021 (IST)
דגש לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות11:52, 30 במרץ 2021 (IDT)

ותיקים למען חדשים[עריכת קוד מקור]

היי לבלוב, אשמח אם אחרי שתחזור מהחופשה תצטרך למיזם שאני מנהל (לאחר שאהמקיסט נתן לי לנהל אותו) בו אנשים ותיקים עוזרים למשתמשים חדשים, יכוונו אותם מה לא לעשות ומה כן, יעזרו להם להשתלב במיזם והכל.. אשמח אם למיזם שכזה. בברכה רבה דזרטשיחה 00:54, 26 במרץ 2021 (IST)

בוצע לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות14:56, 2 באפריל 2021 (IDT)

1 באפריל[עריכת קוד מקור]

אחת המתיחות המצחיקות שמוקדשות ליום הנפלא הזה. מחקתי. העלת חיוך.--היידן 16:40, 1 באפריל 2021 (IDT)

היידן, לאחר שהעליתי חיפשתי מקורות נוספים והם פשוט לא היו, הבנתי שנפלתי בפח. (הסתמכתי על מעריב- אתר אמין בשגרה) לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות16:48, 1 באפריל 2021 (IDT)
הכל טוב. מועדים לשמחה--היידן 17:29, 1 באפריל 2021 (IDT)

בירורי OTRS ועוד[עריכת קוד מקור]

שלום לבלוב. כשיש לך שאלה בנושא OTRS, המקום הוא בדף ויקיפדיה:OTRS/פניות, לא בדף השיחה שלי. הפתרון במקרה זה הוא להוסיף לתמונה בוויקישיתוף תבנית No permission. הוספתי זאת לתמונה. אבל נחמד לראות איך דגש (שאני אפילו לא טורחת לתייג אותו), בזמן שהסביר לך שמקום הדיון לא בדף השיחה שלי, טרח לידע אותך כאילו אני לא מבינה דבר בנושא, וכי כדאי שתפנה ל-Geagea, שזה כמובן מהלך לא נכון, כי יש דף מיוחד לכך. מה שדגש לא יודע למרות שהוא חושב שהוא יודע כל הוא: שאני הייתי מתנדבת OTRS במשך 5 שנים. והפסקתי להתנדב במיזם ב-2018 ראה בהיסטוריה של הדף ויקיפדיה:OTRS, רק בגלל בעיית העין שלי, ואני היא זאת שגייסתי את גיאה והכשרתי אותו הכשרה ראשונית כמתנדב OTRS. אבל דגש לא יכול להפסיד הזדמנות לנסות להכניס לי. לא מזיז לי, אני רק עושה שיקוף להתנהלות שלו

בנוסף יש לי בקשה אליך, החתימה שלך לא מקשרת לדף השיחה שלך, ומכיוון שמחקת את דף המשתמש שלך (למה?) אז גם לא לדף המשתמש וזאת בעיה. אודה לך אם תתקן את החתימה. מועדים לשמחה. פסח כשר ושמח חנה Hanayשיחהנשר תחגוג ב-2023 מאה שנים להקמתה 04:52, 2 באפריל 2021 (IDT)

זיהוי אישים[עריכת קוד מקור]

לילה טוב,

יש לי הרגשה שגם אתה אולי תוכל לסייע בעניין המפורט בדף שיחתי בפסקה "זיהוי אישים". אני צודק? דגש - שיחה 00:33, 5 באפריל 2021 (IDT)

שאלה של Yair8746 (13:15, 6 באפריל 2021)[עריכת קוד מקור]

היי יש לי שאלה לגבי עריכה מסוימת בערך של העיר נוקוס אשמח לעזרתך. --Yair8746 - שיחה 13:15, 6 באפריל 2021 (IDT)

Yair8746, אני מצטער הייתי כל היום בנסיעה ולא יכולתי להגיב.
הבעיה היא בפריט ויקינתונים.
במשפט אחד: צריך ללחוץ בתפריט האפשרויות "פריט ויקינתונים" ולתקן את פרט המידע השגוי- במקרה הזה אתר רשמי
אנא קרא את דף העזרה אם לא תסתדר תשוב אלי. לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות21:41, 6 באפריל 2021 (IDT)

שאלה של Talmayof בדף מוצב דלעת (22:06, 17 באפריל 2021)[עריכת קוד מקור]

ערב טוב אבקש להוסיף את ההרוג האחרון במוצב דלעת שתי שורות לפני הסוף ביום ב באדר א תש״ס. 8 בספטמבר 2000 נהרג אמיר מאיר מפגיעה ישירה של טיל לעמדה ה....? תודה יוסף שוחט 0546771653 --Talmayof - שיחה 22:06, 17 באפריל 2021 (IDT)

Talmayof תוסיף בעצמך לערך תוסיף מקור באמצעות {{הערה}} אני יגיה אחריך לראות שעשית את זה טוב לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות22:32, 17 באפריל 2021 (IDT)

{{למחוק}}[עריכת קוד מקור]

שים לב שיצרת את תבנית:למחוק, שנמחקה לאחר הצבעת מחיקה. אנא בקש למחוק אותה ולפתוח דיון שחזור (אינני יודע מדוע יצרת את התבנית, כנראה זה קרה מתום לב). בברכה, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 23:03, 18 באפריל 2021 (IDT)

דגש תוכל לטפל בזה? לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות23:04, 18 באפריל 2021 (IDT)
@Barak a הוא יצר תבנית אחרת... אני לא בטוח אם הדין עדיין זהה omer abcd ~ דף השיחה שלי 🐱 23:05, 18 באפריל 2021 (IDT)
כן, לא יודע מה הנוהל לדברים מהסוג הזה. Lostam? ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 23:06, 18 באפריל 2021 (IDT)
צודק, יצרתי תבנית הצבעה ולא מה שהייתה התבנית המקורית. התבנית הבאה היא תבנית:להשאיר לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות23:07, 18 באפריל 2021 (IDT)
אגב מישהו יכול לתקן את התבנית? זה הורס כותרות. לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות23:10, 18 באפריל 2021 (IDT)
ברק, תודה אבל לא חזה התכוונתי. אני רוצה להציב את זה בכותרת של פסקאות בהצבעות מחיקה. לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות23:14, 18 באפריל 2021 (IDT)
זה יותר מידי טכני בשבילי ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 23:16, 18 באפריל 2021 (IDT)

אי אפשר להשתמש בשם של התבנית הקודמת לצורך תבנית אחרת במקרה זה כיוון שהתבנית שנמחקה נמצאה ונמצאת בשימוש נרחב בדפי שיחה ודיונים ויכולה לבלבל. מעבר לזה אפילו לא ניתן להעביר בצורה פשוטה את הדף לשם אחר מבלי להעביר גם כ-100 גרסאות של התבנית הקודמת. תוכל ליצור תבנית חדשה בשם חדש. הקוד של התבנית שיצרת

[[קובץ:Editdelete.svg|25px
|קישור=]] <span style="color: #800000;">'''למחוק'''</span><noinclude>
==ראו גם==
* [[:קטגוריה:תבניות הצבעה]] – גלריה של סמלילי עמדה/הצבעה רבים נוספים

[[קטגוריה:תבניות הצבעה|למחוק]]</noinclude>

ערן - שיחה 07:32, 19 באפריל 2021 (IDT)

לא מקובל להשתמש בתבניות בכותרות. זה מסרבל את הניווט ולא מפאשר לקשר מתוכן העניינים. דגש - שיחה 09:50, 19 באפריל 2021 (IDT)

קהילת פנ"מ[עריכת קוד מקור]

הורדת את כל המידע מהדף של הגר"ש בעקבות הערך שפתחת. לענ"ד צריך להשאיר שם פסקה זו, רק לקצצה ולהפנות לערך מורחב. יושב אוהלשיחה • ט"ו באייר ה'תשפ"א 02:14, 27 באפריל 2021 (IDT)

אתה מוזמן להחזיר מה שאתה מוצא לנכון לַבְלוּב📜ל"ג שמח02:15, 27 באפריל 2021 (IDT)
לא כ"כ מוצא איך לעשות זאת. ניסיתי ולא הגעתי לכדי תוצאה רצויה. האם תוכל לנסות בעצמך? יושב אוהלשיחה • ט"ו באייר ה'תשפ"א 02:27, 27 באפריל 2021 (IDT)

היי, תודה רבה שהוספת את שמך לרשימת המתנדבים, אבל אשמח אם תוכל להוריד את הקוד-ויקי מהתיאור שלך, זה יכול (לא ממש בדקתי בעצמי אבל חושב שזה היה כתוב בהנחיות המקוריות, אז ציינתי זאת גם בדף בוויקיפדיה העברית) לפגוע בהצגה של התוכן. תודה שוב והמשך עריכה מהנה המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:42, 1 במאי 2021 (IDT)

תודה על כתיבת הערך האסון בהילולת רבי שמעון בר יוחאי (2021)[עריכת קוד מקור]

שלום ובוקר טוב! רציתי להודות לך על כתיבת הערך הזה בתוך שעה וקצת לאחר תחילת האסון הנורא הזה השם ישמור 47 הרוגים 150 פצועים בהילולת רשב"י זה לא נתפס. יישר כוח י.חדברו איתי!הצטרפו למיזם המכוניות 09:05, 2 במאי 2021 (IDT)

*45 הרוגים לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!10:38, 2 במאי 2021 (IDT)
סתם אגב בלי לעצבן, הערך נכתב קודם על ידי M.Antarctica המאו"ר - שיחה 22:28, 22 במאי 2021 (IDT)
המאו"ר, איך בדיוק? תאריך יצירת הדף 02:03, 30 באפריל 2021. M.Antarctica יצר את אסון מירון ב-02:40, 30 באפריל 2021. אני מצפה ממך לחזור בך מדבריך, כאן, ובדף השיחה של הערך לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!23:24, 22 במאי 2021 (IDT)
אכן, סליחה מכל ליבי, על שגיאתי במתן הקרדיט, אני בוש ונכלם בשל הערה זו, אשר לא במקומה הייתה, ופגעה בציפור נפשו של ידידנו התורם היעיל לויקיפדיה. המאו"ר - שיחה 11:28, 25 במאי 2021 (IDT)

אישים שניסו להתאבד[עריכת קוד מקור]

סליחה, אבל הועלו הערות ביחס לשם הקטגוריה. אני מופתע מכך שבחרת לשנות את שמה בלא שימת לב לכתוב בדף השיחה. דגש - שיחה 15:26, 6 במאי 2021 (IDT)

ראיתי את הדיון לראשונה כשתוייגתי לפני שעה. העברתי מבלי לקרוא את המשך הדיון. שגיתי.
האם אני יכול להעביר לקטגוריה:אישים שניסו לשים קץ לחייהם וכשלו? לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!15:32, 6 במאי 2021 (IDT)
מסתבר שכן. ההערות היו בעיקר (א) אי־אפשר להתאבד ולהישאר חי (ב) יש כאלו שמנסים ומצליחים. כל מה שתואם לשתי הנקודות האלו בא בחשבון, כך שסביר להניח שאפשר כבר עכשיו לשנות משם שגוי לחלוטין לשם תקין. אם הקטגוריה תשרוד ומישהו יערער על שמה, הוא יוכל לפעול בדרכים המקובלות. דגש - שיחה 15:36, 6 במאי 2021 (IDT)
סתם לידיעה: תיוג עובד בתקצירי עריכה, לא בתקצירי פעולות יומן (העברות/מחיקות/חסימות/הגנות) דגש - שיחה 15:42, 6 במאי 2021 (IDT)

ייעוץ[עריכת קוד מקור]

נעם דובב, איך אני מחבר פריט ויקי נתונים. יצרתי פריט ויקי נתונים עבור איתי בלומנטל, כתבתי "תווית" בעברית. אבל הוא לא מחובר לערך, תוכל לבדוק איפה טעיתי? ולהסביר לי? לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!16:15, 6 במאי 2021 (IDT)

סליחה על ההתערבות. "תווית" זה השם שבו הפריט יוצג לדוברי עברית. זה לא קישור לערך בוויקיפדיה. בצד יש קישורים למיזמים. צריך לבחור איזה מיזם (במקרה הזה "ויקיפדיה"), ואז לבחור בתפריט את השפה (במקרה הזה he – עברית), ואז לבחור את הערך. דגש קל - שיחה 16:20, 6 במאי 2021 (IDT)
עכשיו נוצרה שם כפילות בין ‏איתי בלומנטל‏ (Q106727082) ל- ‏איתי בלומנטל‏ (Q96191999) מי אשם בזה? והאם יש אפשרות לאחד, כי יש הרבה נתונים? לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!16:35, 6 במאי 2021 (IDT)
מיזגתי את הפריטים. דגש - שיחה 17:05, 6 במאי 2021 (IDT)

תודה לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!17:06, 6 במאי 2021 (IDT)

חייל לבן מכה חייל שחור[עריכת קוד מקור]

צהריים טובים. קשה לי לענות לך כשאתה כותב בתקצירים. לפני שאעזור לך לפתוח דיון מסודר בדף השיחה של הערך, אני מנסה להבין את הטיעון שלך: האם הבעיה שלך היא בזה שזה כינוי גנאי, או בזה שאין לזה מקור? אלו שתי טענות שאינן קשורות זו בזו. דגש - שיחה 16:19, 10 במאי 2021 (IDT)

הפריע לי שכותבים כינוי גנאי מבלי לציין שהוא כזה. ויותר מזה כמובן שלא אפשרי למצוא לו מקור. לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!16:34, 10 במאי 2021 (IDT)

כיון שאתה מאשים אותי בהשחתה, ואני סבור שעריכתי היתה הוגנת לחלוטין, ואתה הנך מנצל את מעמדך שלא כראוי, הריני מגיש תלונה נגדך בדף הבירורים יחידאי - שיחה 16:35, 11 במאי 2021 (IDT)

דגש לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!16:39, 11 במאי 2021 (IDT)

כוכב מכל הלב![עריכת קוד מקור]

כוכב הנחמדים
ריגשת אותי מההודעה שלך בדף השיחה שלי. ספסףספספוני בספסופיכם 21:09, 15 במאי 2021 (IDT)

בוז'י והנשיאות[עריכת קוד מקור]

שלום; מה המקור לכך שתמכו בו עשרים ושבעה חברי כנסת? דגש - שיחה 17:29, 19 במאי 2021 (IDT)

בטלגרם של עמית סגל, יש את הודעת דוברות הכנסת לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!17:38, 19 במאי 2021 (IDT)
אתה יכול לשים כאן לינק להודעה? (ואל תרביץ לי אם שאלתי שטויות – לא נמצא באפליקציות האלו) דגש - שיחה 17:40, 19 במאי 2021 (IDT)

https://twitter.com/amirettin/status/1395023762605711360?s=19

דגש עזרתי לך? לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!17:49, 19 במאי 2021 (IDT)

לא קיבלתי תיוג, כי ערכת הודעה קיימת (ראה עזרה:תיוג). ראיתי במקומות אחרים 24, אז רציתי לוודא על מה אתה מסתמך (יש כאלו שדבר ראשון יבטלו אותך, אני העדפתי לשאול...)
אתה יכול לבדוק כמה חתמו לפרץ? דגש - שיחה 18:49, 19 במאי 2021 (IDT)

11 לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!18:52, 19 במאי 2021 (IDT)

דגש רשימת החותמים למרים פרץ:

יעל רון בן משה אורית סטרוק מיכל וולדיגר יואב גלנט אופיר סופר פטין מולא ינון אזולאי חיים ביטון מתן כהנא ניר אורבך שלמה קרעי

מקוה שלא טעיתי בחשבון לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!18:53, 19 במאי 2021 (IDT)

אחרי שכתבתי לך, ראיתי ציוץ של יקי אדמקר [1] שמאשש את המספר שכתבת. דגש - שיחה 18:54, 19 במאי 2021 (IDT)

דגש אני מסיר עכשיו את כל ייתר "המועמדים כביכול". מי שיגיש נכתוב אותו בצורה נורמאלית. מאשר? לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!18:58, 19 במאי 2021 (IDT)

מעדכן: יורם גאון התייאש לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!18:59, 19 במאי 2021 (IDT)

(4 חתימות) לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!18:59, 19 במאי 2021 (IDT)

לא ראיתי נוהל כלשהו שבמסגרתו אני אמור "לאשר" לך לכתוב משהו. יש לך את מלוא זכויות העריכה שיש לי. אבל אם אתה _מתייעץ_ אתי, אז זו נראית לי פעולה סבירה. דגש - שיחה 19:00, 19 במאי 2021 (IDT)

מה הבדל בין זה לקטגוריה:מועמדים לתפקיד נשיא מדינת ישראל ? גיא - פתרון למחיקה 18:42, 20 במאי 2021 (IDT)

אכן, טעות. נעם דובב, תוכל לרוקן את הקטגוריה? לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!22:56, 20 במאי 2021 (IDT)
בחפץ לב. בוצע. נעם דובב - שיחה 23:08, 20 במאי 2021 (IDT)
תודה רבה לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!23:09, 20 במאי 2021 (IDT)

אנא הקפד[עריכת קוד מקור]

להיצמד לתקציר העריכה הזה. שבוע טוב ומבורך, דגש - שיחה 22:14, 22 במאי 2021 (IDT)

ביטול גרסה 31455992 של לבלוב (שיחה) לא קראו לו אברהם צבי[עריכת קוד מקור]

השם של יהודה משי זהב זה לא "אברהם צבי", זה שם של האחים שלו, מה המקור שהוספת את זה? Maik1010 - שיחה 07:23, 24 במאי 2021 (IDT)

רק מעיר, שבויקי אנ' מופיע ששמו 'אברהם צבי יהודה'... בברכה בן-ימין - שיחה 16:13, 26 במאי 2021 (IDT)

לשכתב|כל הערך=כן[עריכת קוד מקור]

בערך המהומות בישראל ברמדאן 2021 הוספת התבנית אך היא לא תקינה. אין פרמטר כזה בתבנית. אנא תקן. --‏Yoavd‏ • שיחה 15:28, 26 במאי 2021 (IDT)

כוכב כתיבה![עריכת קוד מקור]

כוכב הכותבים
על הכחלת ערכים בתחום הפוליטיקה בסוריה דזרטשיחה 19:24, 26 במאי 2021 (IDT)
תודה לך! על הפינישים לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!20:59, 26 במאי 2021 (IDT)

וופס...[עריכת קוד מקור]

"הכלה הקטן שבראש הערבה" (ובסוף הלולב? חתן קטנה?) ;) דגש - שיחה 17:50, 30 במאי 2021 (IDT)

בהמשך לבקשתך למחוק את הדף במרחב המשתמש שלך[עריכת קוד מקור]

האם למחוק גם את דף השיחה של אותו דף שביקשת למחוק בבקשה שכתבת למפעילי המערכת: שיחת משתמש:לבלוב/הכיבוש הישראלי של הגדה המערבית? בברכת שבוע טוב ומוצלח, Ldorfmanשיחה 02:11, 6 ביוני 2021 (IDT)

כן לַבְלוּב📜🍅09:29, 6 ביוני 2021 (IDT)
בוצע בוצע. סליחה על העיכוב - נעדרתי מהמיזם בחמשת הימים האחרונים בשל ענייני עבודה. סופ"ש נעים. Ldorfmanשיחה 16:54, 11 ביוני 2021 (IDT)

מרדכי דיעי[עריכת קוד מקור]

היי, נראה לי שהתבלבלת בתאריך הפטירה. 24 ביוני 2021 טרם הגיע... אלעדב. - שיחה 15:35, 10 ביוני 2021 (IDT)

מקווה שזו הפעם האחרונה שאבקש...[עריכת קוד מקור]

אודה לך על אישרור תמיכתך בהעברת ההצעה הזו להצבעה בפרלמנט. תודה מראש, יוניון ג'ק - שיחה 23:16, 13 ביוני 2021 (IDT)

החוק הנורווגי[עריכת קוד מקור]

שלום ותודה רבה לך על העדכונים הבלתי נגמרים... נראה לי שבינתיים רק שניים משרי יש עתיד התפטרו. אז אתה צריך בינתיים לבטל את העברת ענבר בזק (ואני רואה שגם משתמש:דגש מציע שתרחיב אותו קודם). מצד שני, אפשר להעביר את הערך על אלינה ברדץ'-יאלוב, כשיהיה מוכן, כי שלושה משרי ישראל ביתנו כבר התפטרו. ‏עמיחישיחה 11:26, 14 ביוני 2021 (IDT)

עמיחי. דפנה ליאל: עד כה התפטרו 11 שרים במסגרת החוק הנורבגי

ליברמן פורר חמאד עמאר תמנו שטה טרופר אורית פרקש אורנה ברביבאי יואל רזבוזוב אלקין הנדל מתן כהנא

https://twitter.com/DaphnaLiel/status/1404340707880488962?s=19 לַבְלוּב📜🍅11:32, 14 ביוני 2021 (IDT)

דגש, תן לערך 12 שעות במרחב הערכים, והוא יכפיל את עצמו. לַבְלוּב📜🍅11:34, 14 ביוני 2021 (IDT)
לא קיבלתי את התיוג שלך (ראה עזרה:תיוג#מה עושים אם כבר כתבתי הודעה ואני רוצה עכשיו להוסיף תיוג למשתמש? לפתרון נכון לעניין). הערכים חסרי מקורות, ומכילים משפטים בודדים. כך לא נראה גם שלד. דגש - שיחה 11:43, 14 ביוני 2021 (IDT)
חוזר על דבריי: כרגע, ענבר בזק לא צפויה להיכנס, כי רק שני שרים ממפלגתה התפטרו. אגב, מרב מיכאלי אמרה שבמפלגת העבודה תיכנס רק חברת כנסת חדשה אחת. כנראה נעמה לזימי. ‏עמיחישיחה 15:13, 14 ביוני 2021 (IDT)

שמעון מעתוק[עריכת קוד מקור]

שלום. אבקש שלפני שאתה כותב ערך, תבדוק אם אין לו דף שיחה. הייתה בויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/נבחרי ציבור פוטנציאליים/שמעון מעתוק טיוטת ערך לא־רעה בכלל, שהועברה רק משום שהמתנו שנשוא הערך יעמוד בקריטריונים. את הערך שכתבת העברתי למשתמש:לבלוב/שמעון מעתוק, כדי שתוכל לחלץ משם מידע שתוכל לשלב בערך הישן. בברכה, דגש - שיחה 16:49, 14 ביוני 2021 (IDT)

לא חשבתי שהוא אמור להיות במיזם, הוא לא ח"כ לַבְלוּב📜🍅16:51, 14 ביוני 2021 (IDT)
לא קשור למיזמים: כעיקרון, כשאתה מנסה לכתוב ערך שכבר נמחק, יש אזהרה שהדף נמחק בעבר או הועבר. אני מסיק שמשום שאתה עורך בנייד, אתה מחמיץ את האזהרה הזו. לכן, בלי קשר לח"כים או מגדלי היפופוטמים, תמיד כדאי לבדוק האם קיים לערך דף שיחה – ייתכן למשל שהוחלט למחוק את הערך בעבר / שקיים ערך זהה בשם דומה / כל סיבה אחרת. דגש - שיחה 16:56, 14 ביוני 2021 (IDT)

שימוש הוגן לאנשים חיים[עריכת קוד מקור]

אהלן.

על־פי מדיניות האתר, לא ניתן להעלות תמונות מוגנות של אנשים חיים תחת היתר "שימוש הוגן". מסיבה זו מחקתי את הקובץ קובץ:מיכאל האוזר טוב.jpeg שהעלית. דגש - שיחה 17:48, 14 ביוני 2021 (IDT)

קטגוריה:סרבנים ישראלים[עריכת קוד מקור]

למה ארכבת את הצבעת המחיקה עוד לפני שהתחילה? Zozoar - השיחה שלי - התרומות שלי - הצטרפו למיזם המחוזות 15:15, 24 ביוני 2021 (IDT)

מש:Zozoar התקיים דיון חשיבות? למה פתחת הצבעת מחיקה??? לַבְלוּב📜🍅15:18, 24 ביוני 2021 (IDT)

יום הולדת שמח![עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב ! יום הולדת שמח! בלונים מאחל באהבה 120 שנים של בריאות, הצלחה ושמחת חיים, בברכה חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 17:51, 28 ביוני 2021 (IDT)

מצטרף! 🎂 🍻 מזל טוב! מזל טוב! עד 120 שנות עריכה! ספסףספספוני בספסופיכםהסיומת של החתימה 17:54, 28 ביוני 2021 (IDT)
יום הולדת שמח! Mbkv717שיחה • י"ט בתמוז ה'תשפ"א • 16:15, 29 ביוני 2021 (IDT)

מ ז ל - ט ו ב מושך בשבט - שיחה 16:55, 29 ביוני 2021 (IDT)

🎂 🍻 מזל טוב! דזרטשיחה 18:27, 29 ביוני 2021 (IDT)
סליחה על האיחור... שיהיה לך המון מזל טוב לרגל יום הולדתך! שתזכה להמשיך ולהצליח בעשייתך הפוריה בתוככי הוויקיפדיה ומחוצה לה.יום הולדת שמח! מלך הגרגויליםנקודת המפגש22:35, 29 ביוני 2021 (IDT)
גם אני מצטער על האיחור מזל טוב! omer abcd ~ דף השיחה שלי 🐱 22:36, 29 ביוני 2021 (IDT)

תודה לכל המברכים, ריגשתם. לַבְלוּב📜🍅11:38, 30 ביוני 2021 (IDT)

מצטרף למברכים מזל טוב! המאו"ר - שיחה 15:11, 30 ביוני 2021 (IDT)
מזל טוב, לאנגע געזונטע יארן. בברכה, גיברס - שיחה 16:05, 30 ביוני 2021 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! חברהסודית - שיחה 10:56, 1 ביולי 2021 (IDT)

תודה רבה![עריכת קוד מקור]

היי, שמתי לב ששינת את שם הערך של ליגת האומות לגברים בכדורעף כמו שבקשתי. תודה רבה! וכל הכבוד על המהירות (עשית פעולה זו באותו הרגע שעבר שבוע מאז ההצעה שלי, ועל כך יישר כוח!) המשך יום מדהים!--Gross2killer - שיחה 20:23, 5 ביולי 2021 (IDT)

תודה לך על הפרגון לַבְלוּב📜🍅20:37, 5 ביולי 2021 (IDT)

העברת קטגוריה[עריכת קוד מקור]

הי לבלוב,

לא לגמרי הבנתי מה עשית עם הקטגוריה של מיזם כתיבת הערכים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט. עכשיו הקטגוריה בשם הישן (שערי משפט) מפנה לקטגוריה החדשה (שערי מדע ומשפט), שמשום מה כאילו כוללת את עצמה כקטגורית משנה, אבל הדפים עצמם עדיין בקטגוריה הישנה. אני לא כל כך מבינה בנושא הקטגוריות אבל אשמח אם אפשר לשנות את שם הדף של הקטגוריה ולא רק ליצור הפניה, ובכל מקרה הדפים עצמם צריכים להיות תחת הקטגוריה החדשה. Keren - WMIL - שיחה 11:05, 8 ביולי 2021 (IDT)

הצבעת מחלוקת בנוגע למהומות בישראל ברמדאן 2021[עריכת קוד מקור]

היי. בהצבעת המחלוקת, רשום כי הצבעת "א". למען הסדר הטוב ולמען הסר ספק, אודה לך אם תוכל לרשום במקום זאת "א(בג)" או "א(גב)" או "אבג" או "אגב", על פי עמדתך. תודה על שיתוף הפעולה, יוניון ג'ק - שיחה 07:42, 12 ביולי 2021 (IDT)

היי לבלוב, הוספתי אפשרות רביעית להצבעה: ״המהומות בישראל במאי 2021״, כדי לדייק את מועד האירועים ולהתאים לנוהג שלנו להצמיד לאירועים כאלה את החודש הלועזי בו התרחשו (למשל אירועי אוקטובר 2000 (קצת מוזר בעיניי לאמץ את הלוח המוסלמי לצורך זה). נימוקים נוספים כתבתי בתיאור האפשרות מהומות בישראל ברמדאן 2021|בהצבעה. אשמח אם תשקול להוסיף את אפשרות ד׳ כאחת האפשרויות בהצבעתך. תודה וברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 20:42, 12 ביולי 2021 (IDT)

מדיניות מפורטת יותר בנוגע לפתיחת הצבעות מחלוקת[עריכת קוד מקור]

בפעם האחרונה בהחלט: אבקש את תמיכתך כאן, על מנת להעביר את ההצעה הנ"ל להצבעה שתוכרע בפרלמנט. תודה מראש, יוניון ג'ק - שיחה 09:44, 14 ביולי 2021 (IDT)

המהומות בישראל ברמדאן 2021[עריכת קוד מקור]

לאחר שמסירים את התבנית {{מחלוקת}} מערך, יש להניח תבנית {{היה נתון במחלוקת}} בדף השיחה. לתשומת ליבך. יוניון ג'ק - שיחה 18:49, 18 ביולי 2021 (IDT)

יוניון ג'ק, ידוע לי. מכיוון שלא ידעתי את תוצאת המחלוקת, עדיין לא הנחתי את התבנית לַבְלוּב📜🍅00:45, 19 ביולי 2021 (IDT)
אם כך, לא היית צריך להסיר את התבנית {{מחלוקת}} מהערך בעצמך. יוניון ג'ק - שיחה 01:56, 19 ביולי 2021 (IDT)

טעות בהצבעת מחיקה על הערך יהושע פפר[עריכת קוד מקור]

כמדומני שבויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:יהושע פפר הצבעת בטעות בעמודת ה'למחוק', ניסית לתקן זאת אך שוב נכנסת לאותה עמודה. אשמח אם תספיק לתקן עד תום ההצבעה. שמשוני - שיחה 16:38, 15 באוגוסט 2021 (IDT)

שינוי שמות ערכים[עריכת קוד מקור]

שלום,

באופן עקרוני, שינוי שמו של ערך מסוים אכן דורש דיון. במקרה שבו יש טעות מובהקת בשם אין צורך להקדים דיון לשינוי. כך למשל אם יכתב "טל אביב" במקום "תל אביב" אין צורך לדון בשינוי השם. גם במקרה של ערך חדש לחלוטין שנוצר בשם שלא מקובל אצלנו אפשר להעביר ללא דיון מוקדם. גילגמש שיחה 12:09, 16 באוגוסט 2021 (IDT)

גילגמש כפי שפירטתי התקציר העריכה, זה לא המקרה ציון שנה בשם הערך הוא לא טל-אביב. גם בהאסון בהילולת רבי שמעון בר יוחאי (2021) הערך הועבר תוך זמן קצר אך התנהל דיון קצרצר בדף השיחה. לַבְלוּב📜🍅12:13, 16 באוגוסט 2021 (IDT)
אין חובה להקדים דיון לשינוי השם. הוספה של שנה מקובלת כשיש שני ערכים באותו שם וצריך להבדיל ביניהם. בכל אופן, מעבר לזה לא אשתתף בדיון. הערך מיותר בעיני כי הוא אקטואלי וחדש ואני לא אוהב ערכים כאלה. גילגמש שיחה 12:14, 16 באוגוסט 2021 (IDT)
הוספת הסוגריים לשם הערך עומדת בסתירה לויקיפדיה:מתן שם לערך (”שמות אירועים הם לרוב ייחודיים, אך במקרה של אירועים בעלי שם זהה, נהוג להבחין בינם באמצעות שנה (למשל, קרב כיוס (201 לפנה"ס) וקרב כיוס (1770)).”
העברת ערך חדש שהועלה בשם הנוגד את המקובל באתר אינה מזקיקה דיון.
בשולי הדברים אוסיף שההתקפה האישית שהכנסת בתקציר העריכה אינה ראויה (בדגש על שימוש בתקצירי עריכות במרחב הערכים לתקיפה של עורך אחר), ואם היא לא הייתה מופנית כלפיי סביר שהייתי מסתיר אותה ונוזף בך. דגש - שיחה 12:18, 16 באוגוסט 2021 (IDT)
דגש צר לי אם נפגעת מתקציר העריכה, אני מתנצל אני מתיר לך להסתיר את דבריי.
אנא שוב לדף השיחה של הערך ונמק את מעשיך שם כרגע נוצר שם רוב מוחץ נגד השינוי החפוז שביצעת. לַבְלוּב📜🍅21:59, 16 באוגוסט 2021 (IDT)
אני מעדיף לא לעשות שימוש בהרשאות שלי במקרה כזה. רצוי שתשים לב להבא.
נימקתי את מעשיי, והתקשיתי לראות את הרוב המוחץ. נראה שהדיון בתחילתו. כך־או־כך, נראה ש(א) תוספת השנה אינה גרסה יציבה, כרגע ו(ב) העניין בדיון. יום טוב והצלחה בכול, דגש - שיחה 11:52, 17 באוגוסט 2021 (IDT)
הסתרתי את תקצירי העריכה. שמח להבין מהדיון שלבלוב התנצל ומבין לא להשתמש בתקצירי עריכה לכל הדבר שהוא בכיוון של מתקפות אישיות או הנחות כוונות רעות. שבוע טוב לשניכם, יקרים איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 01:18, 22 באוגוסט 2021 (IDT)

שחזור עמוק[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

תודה על עבודתך החשובה בניטור דפי ויקיפדיה. נתקלתי בשחזור השחתה שביצעת, שנעשה באופן חלקי בלבד. השחזור בוצע, מן הסתם, על בסיס ניטור מתמיד של השינויים האחרונים. על מנת למנוע מקרים של שחזור חלקי יש לבדוק היטב את הגרסאות הקודמות, כדי לוודא שהן נקיות מהשחתות, ובמקרה הצורך לבצע שחזור עמוק כנדרש, על פי המתואר כאן.

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 11:04, 23 באוגוסט 2021 (IDT)

שאלה של החממה לנצח (15:11, 9 בספטמבר 2021)[עריכת קוד מקור]

היי, איך מוצאים מקורות בשביל לכתוב ערך? --החממה לנצח - שיחה 15:11, 9 בספטמבר 2021 (IDT)

רוז'ין[עריכת קוד מקור]

הערך במצבו הנוכחי לא ראוי למרחב הערכים. אם אתה לא מתכנן לעבוד עליו בעצמך - אנא העבר אותו לטיוטה. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 15:31, 10 בספטמבר 2021 (IDT)

מתכוון בהחלט! אחרי שבת. לַבְלוּב📜🍅16:13, 10 בספטמבר 2021 (IDT)
מעולה התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 16:52, 10 בספטמבר 2021 (IDT)
מזכיר שהתבנית לא מתירה את קיומו של ערך שנראה כך... אנא תשקיע בעריכתו בטרם יועבר לטיוטה. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 13:31, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
תודה על התזכורת לַבְלוּב📜🍅 17:07, 1 באוקטובר 2021 (IDT)

תוכל לבדוק את העמודה של גזר הדין? נדמה לי שחלק ממנה לא נכון. חג שמח! מושך בשבט - שיחה 16:51, 20 בספטמבר 2021 (IDT)

תזכירו לי מחר לַבְלוּב📜🍅01:43, 22 בספטמבר 2021 (IDT)
מש:מושך בשבט תן לי תזכורת במוצ"ש לַבְלוּב📜🍅 17:07, 1 באוקטובר 2021 (IDT)

משתמש:אני לבלוב[עריכת קוד מקור]

שלך, נכון? מקף־ 14:35, 24 בספטמבר 2021 (IDT)

אמת ראה שיצרתי הפניה מדף שיחתו לדף הנוכחי. לַבְלוּב📜🍅16:38, 24 בספטמבר 2021 (IDT)
👍, אני מוסיף {{בובת קש}}. מקף־ 16:40, 24 בספטמבר 2021 (IDT)
היי, הממ... תתחדש לא לגמרי ירדתי לסוף דעתך בפיצול החשבון. מנסה להבין, האם יש סיבה ספציפית לפתיחת החשבון הנוסף? איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 00:44, 30 בספטמבר 2021 (IDT)
מקף!
איש לא מינה אותך להציב תבניות בדפי שיחה של משתמשים, ולא קיבלת את רשותי.
אין חובה בדף מדיניות כלשהו להציב את התבנית. ואני מבקש ממך שלא לחזור על כך.
שים לב!!! אף שאין חובה להצהיר, (אם לא מנהלים מלמות עריכה והשתתפות כפולה בדיונים) על אף זאת הצהרתי על הקשר לא אחת, כמו-כן חתימתי מקשרת לדף השיחה של לבלוב.
מלחמת עריכה היא דבר פסול בכל סיטואציה, ובפעם הבאה שתחזור על כך אבקש את חסימתך. ראה הודעה זו כאזהרה!!! בברכה מש:אני לבלוב לַבְלוּב📜🍅 01:09, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
זו לא מלחמת עריכה כיוון שעכשיו שמתי את זה בדף השיחה, שם לא העלתי בדעתי שתהיה לך בעיה עם זה (למעשה חשבתי שאת המחיקה של דף המשתמש עשית פשוט כיוון שלא רצית לכתוב בו שום דבר אחר). בדף שיחת משתמש אין צורך לקבל רשות לערוך, (אחרת זו לא הייתה שיחה), אבל כמובן שאני לא אמשיך להתנגד ולהציב את התבנית הזו אם היא מפריעה. עם זאת, בכוונתי להוסיף את דף השיחה לקטגוריה. מקף־ 01:19, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
מקף
אני מבקש ממך שוב להפסיק.
הרשות לערוך דף שיחה של משתמש היא כדי לפנות אליו - ולא לעצב או לקטלג ללא רשותו. כפי שלא תעלה על דעתך לבטל את העיצובים בשמש:מושך בשבט או ליצור קטגוריה:משתמשים שעיצבו את דף השיחה שלהם... מש:אני לבלוב לַבְלוּב📜🍅 01:29, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
בנוגע לביטול העיצובים אצל מושך בשבט – לא ביטלתי שום עיצוב בדפים ההם.
בנוגע להצעה לקטגוריה – אני חושב שזו הקצנה (פנייה אל המוקצן).
בכל מקרה, אם גם את הוספת הקטגוריה אתה לא מרשה – לא אתווכח וכמובן שלא אחזור על עריכותי.
אני מקווה שלא נפגעת ממני, ושאתה מאמין שלא עשיתי דבר כהתרסה או מתוך מחשבה שמישהו מינה אותי לכך.
בכנות מוחלטת 🙏🙂🤗, מקף־ 01:45, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
אם נפגעת, אני ממש מתנצל, כבר מעכשיו. מקף־ 01:46, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
👍 מש:אני לבלוב לַבְלוּב📜🍅 01:49, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
באותו עניין
יש לך תבנית בחתימה, טפל בזה בבקשה, חורף בריא. שמיה רבהשיחה • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ב • 23:30, 29 בספטמבר 2021 (IDT)
להזכירך, ראה סעיף 7 שם. לילה טוב וחורף בריא שמיה רבהשיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ב • 01:57, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
שמיה רבה איפה יש לו תבנית בחתימה? זו אינה תבנית ספסףספספוני בספסופיכםמה עשיתי?! 09:19, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
כך נראית החתימה בקוד מקור, בברכה [[מש:הלבלוב]] {{ס:משתמש:לבלוב/חתימה}}. שמיה רבהשיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ב • 11:00, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
אפשר להוסיף ס: ({{ס:משתמש:לבלוב/חתימה}}). גם אני משתמש בשיטה הזו (ככה הרבה יותר נוח לערוך את החתימה, כשמתאפשר להשתמש בעורך החזותי במקביל). מקף־ 11:41, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
בעניין דומה
שים לב שבבוקש אין לך זכות הצבעה, כך שאינך יכול להניח תבניות חשיבות. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 00:50, 30 בספטמבר 2021 (IDT)

מחאת נכי צה"ל (2021)[עריכת קוד מקור]

שלום לבלוב,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "מחאת נכי צה"ל (2021)" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאן (שיחה) 16:13, 30 בספטמבר 2021 (IDT)

בעלי ידע בשינוי שם[עריכת קוד מקור]

פתחתי על כך דיון. ראה שם ספסףספספוני בספסופיכםמה עשיתי?! 09:20, 1 באוקטובר 2021 (IDT)

פרשיית הרצח[עריכת קוד מקור]

שלום.

שתי שאלות: (1) מה הכוונה במשפט המתחיל במילים "הנוגע באנשי ישיבת שובו בנים בהנהגת הרב אליעזר ברלנד..."? לא הצלחתי להבין אותו. (2) כתבת שם של שר, שהוא אבי אחד המעורבים ברצח. מה המקור לשמו של השר? לא מצאתי ברשת. דגש - שיחה 14:40, 24 בנובמבר 2021 (IST)

ראה ביוטיוב את הסרט "רב הנסתר" לַבְלוּב📜🍅 14:56, 24 בנובמבר 2021 (IST)
האם זה עונה על שאלה מס' 1, על שאלה מס' 2, או על שתיהן? ספציפית לגבי שאלה 1, כתבת בערך משפט לא קריא ולא ברור; האם אתה מתכוון שאצפה בסרט באורך שעה ו־45 דקות כדי לנסח מחדש את המשפט הזה? דגש - שיחה 14:59, 24 בנובמבר 2021 (IST)
עניתי על שאלה 2. לשאלתך הראשונה ניסיתי מחדש את הפסקה. אני אצפה שוב בסרט בהקדם ואקשר אותך לדקה המדוייקת לַבְלוּב📜🍅 15:13, 24 בנובמבר 2021 (IST)

הרב אליעזר ברלנד[עריכת קוד מקור]

ערכת את הערך בניגוד למה שנכתב בדף שיחה, בניגוד למקובל ובניגוד לתוצאות בהצבעות קודמות בערכים דומים והסרת את התואר "רב" מראש הערך תוך התעלמות מופנגת מהדברים שנכתבו בדף שיחה. זאת פעולה פסולה. אל תחזור אליה שנית. אם בכל זאת תעשה את עריכה פסולה מהסוג הזה בערך הזה אפעל לחסימתך. לא יהיו הפרות נהלים והנוהג בוויקיפדיה העברית. גילגמש שיחה 20:15, 6 בדצמבר 2021 (IST)

גילגמש, זאת טעות בכתובת. העריכות שאתה מדבר עליהן בוצעו ממיוחד:תרומות/77.137.104.8 ולא מחשבון המשתמש של לבלוב. דגש - שיחה 20:18, 6 בדצמבר 2021 (IST)
מר גילגמש היקר!
העריכה הנ"ל אכן בוצעה על ידי בתום לב. לא קראתי את דף השיחה בכלל - ביצעתי תיקון לדבר שצרם לי בעין בעת שהגעתי לקשר לערך חדש שכתבתי. לאחר שקראתי את הדיון, אני סבור שהתיקון {אליעזר ברלנד ((המכונה הרב אליעזר ברלנד....} שביצעתי אינו סותר את הלך הרוח בדף השיחה - שכן לא בוצעה הסרה מכל הערך אך ורק ניסוח קל בפתיח לשינוי כיתוב תמונה, תוך השארת כלל המצב הקיים. לו הייתי קורא קודם לכן את דף השיחה כמובן שלא הייתי מבצע את התיקון ללא דיון.
עם זאת, אדון גילגמש, התנהלותך פסולה ביותר. שכן לו היית פונה אליי במילה אחת מדוע אתה מתעלם מדף השיחה - אני הייתי משחזר את עצמי. אך אתה רץ לאיים בחסימה??? על מה?
לו הייתי מתעקש - אתה צודק. אבל על מה???
זו לא פעם ראשונה, שאתה נוקט בשפה הזאת בפניה ראשונה אל משתמשים. חדל! (ואם להשתמש בשפתך: בפעם הבאה שתשתמש בשפה זו כלפי משתמשים אחרים, ללא הודעה ראשונית בשפה ננוחה, אפתח בבירור נגדך, ראה הוזהרת!!!) לַבְלוּב📜🍅 20:43, 6 בדצמבר 2021 (IST)

דונלד טראמפ[עריכת קוד מקור]

האם קראת תקציר השחזור שלי? כי פשוט חזרת על העריכה שלך בלי להתייחס למה שכתבתי לך. דגש - שיחה 02:17, 19 בדצמבר 2021 (IST)

לא. אני באמצע "לסיים" את הסכסוך הישראלי–פלסטיני קריצה ואני לא מבין למה טראמפ קופץ לי שוב ושוב. שוב חשבתי כל פעם שפספסתי איזה קישור... כנראה שבאמת הגיע הזמן ללכת לישון... לַבְלוּב📜🍅 02:22, 19 בדצמבר 2021 (IST)
לא קיבלת התראה על שחזור עריכה? דגש - שיחה 02:23, 19 בדצמבר 2021 (IST)
לא לַבְלוּב📜🍅 00:42, 21 בדצמבר 2021 (IST)