Anno 2070

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Anno 2070
כללי
תאריך הוצאה 17 בנובמבר 2011
סוגה אסטרטגיה בזמן אמת
פיתוח

,Related Designs

Ubisoft Blue Byte
הוצאה לאור יוביסופט עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור גרמניה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית, פולנית, ספרדית, צ'כית, איטלקית, צרפתית, גרמנית, רוסית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה ubisoft
סדרה Anno
דרישות תוכנה
מנוע משחק InitEngine
מצבי משחק שחקן יחיד, מרובה משתתפים
פלטפורמות Microsoft Windows
מדיה DVD או בהורדה
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Anno 2070 הוא משחק בניית ערים, ומשחק סימולציה כלכלי, עם אלמנטי אסטרטגיה בזמן אמת. זהו המשחק החמישי בסדרת Anno. הוא הופץ ב-17 בנובמבר 2011. המשחק פותח במשותף על ידי האולפנים הגרמניים 'Related Designs' ואולפני 'Ubisoft Blue Byte', והופץ על ידי ubisoft.

Anno 2070 דורש Uplay בשביל לפעול.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

התרחיש מתרחש בשנת 2070. התחממות כדור הארץ גרמה להמסת כיפת הקרח הארקטי, כתוצאה מכך עלה מפלס הים העולמי כך שהחופים הוצפו. כתוצאה מכך ערים ותיקות רבות נעלמו מתחת לאוקיינוס, והרבה ממה שהיה בעבר הרים גבוהים הפך לשרשרת איים. האחריות ליישוב האיים הנותרים וניצולם ניתנת בידי קבוצה נבחרת של אנשים שברשותם מפקדות צפה/צוללת על המים המכונות Arks.

במשחק יש שלוש קבוצות בעלות מאפיינים שונים: "Eden Initiative" - "יוזמת עדן" (מכונים 'הירוקים'), "Global Trust" - "הנאמנות הגלובאלית" (מכונים 'הטייקונים'), וה"S.A.A.T" (מכונים 'הטכנולוגים').

'הירוקים' דואגים לסביבה ובונים ערים בנות קיימא, אבל הם לא יעילים ומתרחבים באיטיות. 'הטייקונים' הם חרוצים ומתרחבים במהירות, אבל הם גורמים לבעיות זיהום סביבתי וסובלים מהדלדלות משאבים. 'הטכנולוגים' משמשים כתמיכה לאוכלוסיות האחרות, והם שימושיים במחקר של הטכנולוגיות העדכניות ביותר והחזקות ביותר. הם נהיים זמינים רק בהמשך המשחק (כל משחק מחדש) כאשר השחקן תורם 10,000 במטבעות המשחק למטרתם.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בAnno 2070 פוליטיקה כבר לא מוגדרת על ידי מדינות, גבולות, דתות, גזעים, וכדומה, אלא כיצד בני האדם מייצרים אנרגיה. כל האנושות נתונה תחת ממשלה עולמית אחת שבה חברים שלושת הפלגים העיקריים במשחק. שחקנים במשחק Online יכולים להצביע עבור נשיא עולמי וגם בסנאט המועצה. השתתפות בהצבעה נותנת אפקטים והטבות למשתתפים בהתאם לנשיא שנבחר ולהצעות החוק שהתקבלו.

אירועים[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק (Online) כולל "אירועים בעולם" - משימות מיוחדות המוצעות לזמן מוגבל, המאפשרות לשחקנים להתאגד ולהשלים את המשימות. השלמת משימות גורמת לתגמול שחקנים בהתאם לכמות המשתתפים.

  • אירוע ראשון:השודדים של ניאו סקולז - השחקנים נענים לקריאה של המועצה העולמית, למלחמה נגד שודדי הים המאיימים על האנושות בטילים גרעיניים.
  • אירוע שני:פרויקט עדן - השחקנים עוזרים ליוזמת עדן להפעיל טכנולוגיות הכוללות סינון אוויר ומים, כדי להילחם בזיהום באיים.
  • אירוע שלישי:חוסר אמון גלובאלי - השחקנים עוזרים ל"נאמנות הגלובאלית" למנוע מיתון עולמי, על ידי הרחבת עסקאות והפחתת מיסים בשביל למשוך יותר תושבים.
  • אירוע רביעי:סכסוך Nordamark - השחקנים צריכים לתווך בעימות בין "הנאמנות הגלובאלית" לבין "יוזמת עדן", באזור המכונה "Nordamark", עם דיפלומטים וצוללת גרעינית (orca).
  • אירוע חמישי:הסוד של תעלת אבאשי - השחקנים עוזרים לקבוצת הטכנולוגים לפתח תחנת כוח גיאותרמית. אירוע שה הוא ההקדמה להרחבה Deep Ocean.

ישנם גם "אירועים נוכחיים" שבהם השחקן יכול להשלים משימה מסוימת לאחד משלושת הפלגים כדי לזכות בתמלוגים. "אירועים נוכחיים" משתנה כל יום, בניגוד למציאות שבה מקרים כאלו נמשכים חודשים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]