לדלג לתוכן

מאיסה עבד אלהאדי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
היא טוענת שזה לא נכון, אז אי אפשר להשאיר את זה ככה. תראו בדף השיחה שלי איך אני ממליץ לפתור את זה.
ניסוח עובדות הכולל את הלאום והאזרחות.
שורה 9: שורה 9:
|עיסוקים אומנותיים בולטים אחרים=
|עיסוקים אומנותיים בולטים אחרים=
}}
}}
'''מאיסה עבד אלהאדי''' (נולדה בנצרת ב-[[15 בנובמבר]] [[1985]]) היא [[שחקנית]] קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון.
'''מאיסה עבד אלהאדי''' (נולדה בנצרת ב-[[15 בנובמבר]] [[1985]]) היא [[שחקנית]] קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון [[ערביי ישראל|ערבייה בעלת אזרחות ישראלית]] המגדירה עצמה כ[[פלסטינאים|פלסטינאית]].


==קריירת משחק==
==קריירת משחק==

גרסה מ־15:42, 21 באוגוסט 2014

תבנית:שחקנים מאיסה עבד אלהאדי (נולדה בנצרת ב-15 בנובמבר 1985) היא שחקנית קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון ערבייה בעלת אזרחות ישראלית המגדירה עצמה כפלסטינאית.

קריירת משחק

מאיסה עבד אלהאדי סיימה את לימודיה באקדמיה לאמנויות המופע. היא שיחקה בטלוויזיה וקולנוע, בהצגות רבות בתיאטרון נצרת, בקליפים ובפרסומות. כמו כן היא בוגרת תואר B.A בהידרותרפיה במכון וינגייט לחינוך גופני וספורט.

טלוויזיה

בשנת 2011, שיחקה עבד אלהאדי בסדרת הטלוויזיה "אחת אפס אפס" בערוץ 10. בין השנים 2014-2012 שיחקה בשתי עונות של סדרת הדרמה של הערוץ הראשון "30 שקל לשעה", בה גילמה את דמותה של נור. בשנת 2013, גילמה את יסמין בסדרה הקומית "שנות ה-80".

בשנת 2014, החלה לגלם את אחת הדמויות הראשיות בסדרה "מתים לרגע" של HOT, את דמותה של אסמא, לצד אגם רודברג, עפר שכטר, אביגיל הררי ואדי קבטנר.

קולנוע

בשנת 2011, שיחקה בתפקיד הראשי את דמותה של ליילה אל מהדים בסרט הקולנוע "חביבי, משהו דפוק אצלך" של סוזן יוסף, גרסה מודרנית לסיפור רומאו ויוליה שיצא נגד ישראל וחמאס כאחד וזיכה אותה בפרס "השחקנית הטובה ביותר" בפסטיבל הקולנוע של דובאי.

בשנת 2012, שיחקה בסרט הדרמה "לאן שאת נוסעת", מאת ובבימויה של רוני ששון אנג'ל. היא גילמה את דמותה של בדואית שבורחת מחתונתה ונאספת בטרמפ על ידי חוזרת בשאלה חרדית (הילה וידור בתפקיד הראשי) וגורלותיהן נקשרים יחד. הסרט השתתף במספר פסטיבלים, ביניהם קרלובי וארי וזכה בפרס "הדרמה הטובה ביותר" בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה ובפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים ברחובות.

כמו כן, שיחקה עבד אלהאדי בין היתר בסרטים הבאים:

תיאטרון

עבד אלהאדי שיחקה במספר מחזות, בהם: "משחק מכור" בתיאטרון קהילתי נצרת. בתיאטרון מג'ד נצרת שיחקה במחזות "הפרח" ו"לאן חברה" של הבמאי מחמד מנאדרה. בהמשך שיחקה במחזות "שמש את תלכי" באינסמבל פרנג' נצרת, ו"מלחמה או אהבה" של הבמאי עאמר חליחל.

בשנת 2014 שיחקה בהצגה "ארבע נשים".

קישורים חיצוניים

הערות שוליים