מיכאיל גלוסטיאן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מיכאיל גלוסטיאן
לידה 25 באוקטובר 1979 (בן 44)
סוצ'י, רוסיה עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה Ншан Сергеевич Галустян עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מועדפת סרט קומדיה, הומור עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה רוסיה, ארמניה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1999 עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מיכאיל סרגייביץ' גלוסטיאן (שמו בלידה היה נשאן סרגייביץ'גלוסטיאן, נולד ב-25 באוקטובר 1979, סוצ'י, קרסנודר, רוסיה הסובייטית, ברית המועצות) הוא מנחה, קומיקאי, תסריטאי מפיק ושחקן רוסי, ממוצא ארמני. משתתף לשעבר בתוכנית KVN ומיוזמי הקומדי קלאב. השתתף בפרויקטים כמו קומדי וומן, קומדי קלאב ובתוכנית רוסיה שלנו, ממנה בא לו עיקר פרסומו ברוסיה כקומיקאי מחונן.

הוא נוטה להופיע בסרטים קומיים כמו היטלר קאפוט, רז'בסקי נגד נפוליאון, סבתא זורמת 2, סבתא רבתא זורמת ועוד.

ביוגרפיה וקריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוא נולד ב-25 באוקטובר 1979 בעיר סוצ'י שבדרום רוסיה למשפחה ארמנית. תחילה למד בבית ספר סוצ'י מספר 2. מכיתה ג' עד ה' למד בבית הספר למוזיקה במגמת תיאטרון והתאמן בג'ודו. לאחר שסיים את כיתה ה', העבירו אותו הוריו לגימנסיה מספר 8, שם הופיע לראשונה על הבמה בתפקיד פו הדוב במערכון שיצר. בכיתה י' השתתף בבית הספר של KVN וכיתתו ניצחה את תלמידי כיתות י"א. הוא הפך לקפטן נבחרת בית הספר KVN, שניצחה מול כל בתי הספר, המכללות ואפילו אוניברסיטאות העיר והמחוז.

בשנת 1996 סיים את לימודיו בתיכון ונכנס ללימודים בבית הספר לרפואה, שם הוכשר כחובש. באותה תקופה שיחק בקבוצת "שמש בוגדנית". לאחר שסיים את לימודיו התקבל לאוניברסיטת סוצ'י לתיירות ולעסקי נופש בפקולטה החברתית-פדגוגית והתמחה בהיסטוריה ומשפטים, אך לא סיים את לימודיו. בשנת 1998, קבוצת האוניברסיטה שלו השתתפה בליגת וורונז' של KVN והגיעה לגמר. לאחר ההופעה, הקבוצה קיבלה הזמנה להשתתף בליגת העל של מועדון KVN. בשל כך, סולק מהאוניברסיטה בשל היעדרויותיו והשקעותיו בחזרות במקום בלימודים. בשנת 2002 הפך לקפטן הנבחרת, שזכתה באליפות KVN ב-2003, הוא זכה עמה עוד שלוש פעמים בגביע הקיץ של KVN (2004, 2005 ו-2009).

מ-2006 עד 2012 השתתף במערכונים של "רוסיה שלנו" (מבית ערוץ TNT). הוא גם השתתף בתוכנית הטלוויזיה של "עידן הקרח" בערוץ הראשון ברוסיה, יחד עם מריה פטרובה וילנה ברז'נייה. הוא כיכב בפרסומות עבור ביסקוויט שוקולד ChocoPie וגלידת בסקין רובינס. בין 2011 ל-2012, הוא היה אחד מחברי השיפוט בתוכנית הריאליטי "תצחיקו קומיקאי" בערוץ אינטר TV באוקראינה.

בשנת 2011 למד באקדמיה למשפטים במוסקבה. בשנת 2012, נכנס לעסקי הקולנוע עם הקמת חברת הסרטים "NG Production". בפברואר 2016 יזם את הקמת הפדרציה לשמחקים טקטיים צבאיים.

ב-1 באוקטובר 2019 הוא עזב את ערוץ TNT ועבר ל-STS, בה, יחד עם סרגיי סבטלאקוב, הוא הנחה את התוכנית הקומית "רוסים לא צוחקים".

בשנת 2019, הוא החל בקריירת שירה תחת השם הבדוי Super Zhorik. בספטמבר 2021, התחיל להנחות את התוכנית "כוכבים באפריקה" יחד עם אולגה בוזובה

מעורבות חברתית-פוליטית[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2012, במהלך הבחירות לנשיאות ברוסיה, הוא השתתף בקמפיין הבחירות של ולדימיר פוטין ותמך בו. מאז מאי 2016, הוא חבר במפקדה הראשית של התנועה הצבאית-פטריוטית יונארמייה. הוא שב לתמוך בפוטין גם במהלך הבחירות לנשיאות ב-2018, היה לחבר בתנועת צוות פוטין, שתמכה בפוטין.

הוא האשים את המבקר קולנוע רוסי BadComedian בביקורת לא אובייקטיבית כלפיו במספר הפקות קולנוע ואף איים לתבוע אותו.

פילמוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאז יולי 2007, הוא נשוי לוויקטוריה גלוסטיאן (שטפאנץ טרם נישואיה, ילידת 1986), רואת חשבון ובוגרת אוניברסיטת קובאן בקרסנודאר. לשניים שתי בנות: אסטלה (ילידת 2010) ואלינה (ילידת 2012).

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מיכאיל גלוסטיאן בוויקישיתוף
ערך זה הוא קצרמר בנושא רוסיה ובנושא אישים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.