שיחה:ישיבת תולדות אהרן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני כתבתי על הישיבה הרבה, לאט לאט המידע נמחק, בשל מסוים אמרתי לעצמי בסדר, אפשר להגיד שזה מיותר מה שכתבתי, אבל אז המשיכו למחוק, וכמה אפשר? עד שזה הדיע לערך קטן בלי הרבה מידע.

תודה...

בתודה...

--כיכר השבת - שיחה 12:22, 6 במאי 2011 (IDT)[תגובה]

ידידי, אתה כותב ערכים חשובים ואני מודה לך על כך ואשמח שתמשיך. עם זאת, אתה נוטה להאריך ובפרט לציין דברים טריוויאליים (למשל אמירות שנכונות לגבי רוב ככל החסידות או הישיבות). אתה גם נוטה להפריז בכותרות ולהוסיף ב"ראו גם" ערכים שאינם מתאימים. באופן טבעי מוחקים דברים כאלה. האם תוכל להביא שתיים או שלוש דוגמאות של מידע רלוונטי שנמחק? נרו יאירשיחה • ב' באייר ה'תשע"א • 12:26, 6 במאי 2011 (IDT)[תגובה]


בראו גם, אני יודע שאני כותב יתר על המידה ויש לקצץ זאת. אך כשאני כותב זאת (לפי דעתי) בצורה מסודרת ואח"כ אתה בא והופך פיסקה ל2 שורות זה מקטין את הערך וזה הדבר שמפריע לי. אבל שלא תחשוב שזה ממש מציק לי העריכות הללו, בסה"כ אני חושב שזה מקטין את הערך שלפני כן היה ארוך, גדול ומרשים.

שבת שלום ומבורכת!

תודה...

בתודה...

--כיכר השבת - שיחה 12:46, 6 במאי 2011 (IDT)[תגובה]

א. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ב. ייתכן שההבדל בינינו הוא במשפט האחרון שלך. אתה סבור שערך ארוך מרשים יותר, וייתכן שלעתים אתה מעט מאריך כדי שהערך ייראה מרשים. לדעתי, מאחר שבאנציקלופדיה עסקינן - העובדות הפשוטות צריכות לדבר בעד עצמן, וערך מרשים הוא ערך ערוך היטב. ואני שוב שואל: מצאת מידע רלוונטי שנמחק? נרו יאירשיחה • ב' באייר ה'תשע"א • 18:06, 6 במאי 2011 (IDT)[תגובה]

למחיקה מהירה[עריכת קוד מקור]

הערך הזה הוא פשוט בושה וחרפה. לנשוא הערך אין כל חשיבות וזכאות לערך. מדובר בכל היותר בשני משפטים שאמורים להיכנס לערך תולדות אהרן.

בנוסף, כמעט אין מילה נכונה בערך הזה. 99 אחוז מהערך סבל מאי-דיוקים, מבלבולים ולרוב ממידע מוטעה ומטעה, שפשוט אינו נכון. כדי להקל על עצמי ועל אחרים, אני מעתיק לכאן את הערך ככתבו וכלשונו (טקסט מודגש) + הערותיי (טקסט רגיל, בסוגריים):


ישיבת תולדות אהרן (מה זה ישיבת תולדות אהרן? מי נתן את השם הזה? לאיזו ישיבה הכוונה? כלומר, להנהלת תולדות אהרן הירושלמית יש שתי ישיבות קטנות ואחת גדולה. אין כל קשר בין אחת הישיבות האלה לחברתה, למעט העובדה שבכולן לומדים בחורים תולדות-אהרוניים. להנהלה הבית שמשית של תו"א יש ישיבה קטנה, כבינה לבין הירושלמיות, שוב, אין כל קשר, והיא מתפקדת בעצמאות כלכלית, מנהלתית וכו'. אז לאיזו ישיבה הכוונה? לגדולה? לקטנה הירושלמית א'? לקטנה הירושלמית ב'? לבית שמשית?) (שם מלא: ישיבת היכל חסידים מרכזית בארץ הקודש דחסידי תולדות אהרן) (וואלה, איזה שם ארוך ופומפוזי. מעניין שאני, כתלמיד הישיבה בעבר, אף פעם לא ראיתי את השם הזה על שום מסמך רשמי או משהו כזה. והאמת? אין כלל שם רשמי לישיבה) הינה הישיבה המרכזית של חסידות תולדות אהרן (אז יש ישיבה מרכזית, ויש לא מרכזית? מעניין, לא ידעתי). היא נוסדה ביוזמת האדמו"ר השני של חסידות תולדות אהרן, הרב דוד קאהן[דרושה הבהרה] (רק צריך לקרוא את ה"דרושה הבהרה" ולהבין).

הישיבה שוכנת בקרבת רחוב שבטי ישראל בירושלים (באמת? בקרבת רחוב שבטי ישראל? כמה קרוב? ולמה לא לכתוב בקרבת פאתי מאה שערים?). מסיבות חינוכיות הוחלט כי הכניסה המרכזית לישיבה תהיה מרחבת שכונת בתי נייטין (שכונת לויין של מאה שערים), ולא מרחוב שבטי ישראל המרכזי (מה??? לבניין של תולדות אהרן, שם שוכנת הישיבה יש היום שתי כניסות מרכזיות מרחוב מאה שערים, ואחת אחורית. הישיבה היא בקומה הגבוהה ביותר של הבניין, ואין אליה כלל כניסה מהרחוב. זה בערך כמו לכתוב שהכניסה המרכזית לחדר מספר 223 במלון הילטון בניו יורק היא מהצד האחורי של הבניין, עקב רצון דייריו להימנע מצלמי פפארצי... ובקיצור, אני כתלמיד ישיבה נכנסתי מאיזו כניסה שרציתי ואף אחד לא החליט אף פעם מאיזו כניסה ייכנסו או לא ייכנסו תלמידי הישיבה. מדובר במקרה הטוב בטעות, ובמקרה הפחות טוב בפרי מוחו של כותב הערך). ראש הישיבה והממונה עליה הוא בנו של האדמו"ר, הרב משה קאהן (כידוע היטב לכל חסיד תו"א, ר' משה קאהן הוא ראש הישיבה אך ורק למראית עין ובאופן רשמי, עקב צוואה של אביו. המרחק בין כהונה כראש ישיבה אמיתי לבין ר' משה קאהן הוא כמרחק בין אילת למטולה... למעשה, אין לתו"א בפועל שום ראש ישיבה).

סניפי משנה של הישיבה קיימים ברמת בית שמש ובביתר עלית (לישיבה בבית שמש אין שום קשר לירושלים, וראו למעלה; בביתר עלית לא גר אפילו חסיד תו"א אחד, לא כ"ש שלא קיימת שם ישיבה).

ההיכל המרכזי (אז יש היכלות לא מרכזיים? למיטב ידיעתי לישיבה הגדולה של תו"א, וכך לכל ישיבה אחרת שלה, יש היכל אחד בלבד) בבניין הישיבה (לישיבה הגדולה יש בקושי חצי קומה. איזה בניין הישיבה בדיוק?) יכול להכיל כ־9,000 חסידים[דרוש מקור] (חחחחחההההה כשאני למדתי בישיבה הגדולה היו אז כמאה תלמידים בישיבה + כעשרים אברכים. לא היה מקום אפילו לזוז. אם הישיבה יכולה להכיל 9,000 מקומות, יש לכל תלמיד שם לפחות מאה מטר מרובע) בבניין קומה מיוחדת לילדים[דרושה הבהרה] (הא?? בבניין שבו שוכנת הישיבה, יש 4 קומות לכיתות ילדים, כשהישיבה היא עוד היכל בבניין שב קיימים כיתות לימוד לילדים, בית מדרש, שטיבלאך, מקוה, עזרת נשים, חדר אוכל, שירותים ועוד ועוד). עזרת הנשים סגורה בסורגים ובהם חריצים שמהם ניתן להציץ לעזרת הגברים (עזרת נשים? בישיבה?). בתקרת ההיכל המרכזי ארבע נברשות ענק. (אז פתאום מדובר על היכל בית נמדרש. ואני חשבתי שהערך מדבר על הישיבה...).

בנוסף להיכל המרכזי, במבנה הישיבה ישנם גם חדרי לימוד לבחורים רווקים (ממההה? לא ממש הבנתי), משרדי האדמו"ר ורבני החסידות (לא ידעתי שלאדמו"ר שלי ורבניי יש משרדים, ועוד בתוך בניין "הישיבה"), ופנימייה לבחורי הישיבה השוהים בה בדרך כלל עד לנישואיהם בסביבות גיל 18 (אין לתו"א פנימייה בכלל). במבנה גם משרדים של עמותות וארגונים הקשורים לחסידות (ושוב מדובר על בניין תו"א, ולא על הישיבה, לה אין בניין כלל).

בשנת 2009 הורחב בניין הישיבה בשל הצפיפות בבניין הישן (שוב, לישיבה אין בניין; ואילו ההרחבה המדוברת התרחשה על פני השנים 2006-2010). ההרחבה כללה בניית אגף נוסף לפנימייה (שוב, אין פנימייה...) (הנקרא "ישיבת תולדות אהרן ב'") (חחחהההה... פשוט שם מפוברק) והרחבת אולם התפילה בכ-100 מקומות ישיבה (שוב מדובר על אולם בית המדרש הגדול, לו אין קשר לישיבה; ובכן, הוא הורחב בלמעלה משלוש מאות מקומות ישיבה).

מול בניין הישיבה שוכנת הכנסייה הרומנית היחידה בישראל. בניגוד לרוב הכנסיות, הצלב בראש הכנסיה פונה לכיוון מזרח, ואילו בכנסייה זו פונה הצלב לכיוון דרום, על פי בקשת אנשי תולדות אהרן (מעולם לא בדקתי לאיזה כיוון הצלב ההוא, אבל מה שבטוח שזה יותר מגוחך ממגוחך לומר שתו"א ביקשה זאת. זו בדיחה גרועה שאולי אספר עליה לחבריי...), באופן שהצלב כמעט אינו נראה מכיוון בניין הישיבה. עם זאת, במהלך הרחבת המבנה לא נבנה שום חלון בצד הבניין הפונה אל הכנסייה (לא נכון. יש חלונות הפונים לכיוון הכנסייה, והרבה אפילו).

בסוכות נערכת בישיבה שמחת בית השואבה גדולה. בתחילת הערב מועברים בישיבה שיעורי תורה. מאוחר יותר מפנים את הספסלים מהאולם, ועל במה יושבת תזמורת המורכבת מנגן אורגן, סקסופון ושלושה זמרים. באירוע מושרים שירים בעיקר ביידיש, ושיר אחד בעברית: המנון נטורי קרתא (זה לא קשור לישיבה אלא לקהילה; לא מנגן שום סקסופון; הזמרים הם יותר משלושה; רוב המוחלט של השירים הם בלשון הקודש, והשיר שמכונה כאן המנון נטרי קרתא, אינו המנונם, ואין להם דבר כזה בכלל).

הריקודים כוללים את 'ריקוד הזברות' (מי נתן את השם המעניין הזה? כותב הערך?), שבו משתתפים כל אנשי החסידות (אולי חמישים אברכים ומאה "בחורים", בעוד כל אנשי החסידות מונים למעלה מאלף ארבע מאות (כולל הבחורים), ו'ריקוד הבחורים', שבו משתתפים רווקי החסידות שמעל גיל 13 (אין דבר כזה "ריקוד הבחורים"). אדמו"ר החסידות יושב בפינת האולם ולצידו יושבים רבני הישבה ואורחי כבוד (אולי הדבר הכי מדויק בערך, אם כי לא במאה אחוז: לא בפינת האולם, אלא בצדו המזרחי, וכן לא כל הזמן הוא יושב שם).

בבניין הישיבה מתקיים גם הטיש השבועי של האדמו"ר ומעמדים נוספים בניהולו (זה מתקיים בהיכל בית המדרש, ולא "בבניין הישיבה", שלה אין בניין כלל, וכנזכר).


ובכן, אלה הן הערותיי.

אני מבקש מכל בעל זכות הצבעה שישים תבנית חשיבות על הערך, מה שאני לא יכול לעשות. ואם הערך לא יתוקן, איאלץ למחוק את כל כולו, פשוטו כמשמעו, מאחר וכרגע הוא פשוט מטעה. במצב כזה הערך ירד למחיקה מהירה. תולדות אהרן - שיחה 12:08, 23 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]

הועבר מוק:במ:

ייתכן שבקשתי תהיה תקדימית, אבל גם לי לא זכור מקרה קשה כזה. ובכן: לפי מיטב המסורת לא מוחקים ערך במחיקה מהירה, אלא אם מדובר בהבל וכדומה. ערך שחשיבותו מוטלת בספק, יש את תבנית הבהרת החשיבות. לערך המיועד לשכתוב יש את תבנית השכתוב. אבל מה עושים עם ערך שחשיבותו מוטלת בספק, אבל מה שגרוע מכך הוא שאין בו אפילו מילה אחת נכונה. ובכן אני מדבר על הערך ישיבת תולדות אהרן. כתבתי בדף השיחה, אך אף אחד לא השיב לי. העניין הוא שמדובר בערך - שמלבד עניין החשיבות - סובל ממידע מוטעה ומעוד מידע מוטעה. אם אמחק את המידע הלא נכון שלו, יישאר למעשה אולטרא-קצרמר, וככזה הוא שוב יהיה זכאי למחיקה מהירה. לשיקולכם. תולדות אהרן - שיחה 15:07, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]

תקן את הערך, אם אתה מסיר ממנו משפטים או פסקאות, תן תקציר עריכה הולם המבהיר למה הסרת. תודה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 15:09, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
לתקן, פירושו להשאיר אולי משפט אחד שלם בערך. בתקציר יהיה כתוב "ראו בדף השיחה". זה בסדר? תולדות אהרן - שיחה 15:10, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
אם לתקן מבחינתך זה רק להסיר מידע שגוי, ולא להוסיף מידע נכון, עדיף שלא תעשה דבר. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 15:14, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
אני לא הולך להוסיף מידע לערך שהוא חסר חשיבות. אבל בכל מקרה, הרי הערך כעת הוא כולו שגוי. לא יעלה על הדעת להשאיר אותו כך. ולמה שלא אסיר מידע שהוא שגוי. האם זה לא עריכה לגיטימית? תולדות אהרן - שיחה 15:16, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
הפתרון הוא תבנית איחוד לערך של החסידות. נרו יאירשיחה • כ"ב בסיוון ה'תשע"א • 15:18, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
לאחד מה? מידע שגוי שצריך למחוק. נדמה לי שאתפ לא תופסים בכלל על מה אני מדבר. אציג לכם תסריט דמיוני בו בערך על בנימין נתניהו כתוב כך:
בנימין (ישראל) נתניהו (נולד ב-20 בדצמבר 1967, א בתמוז ה'תשל"ה) הוא ראש ממשלת אנגליה משנת 2000 ויושב ראש מפלגת הסוציאל דמוקרטים. כיהן כשר החוץ הבלגי גם בשנים 1996 - 1999, וכחבר בממשלות ברזיל השונות כשר החקלאות, כשר הפנים ובתפקידים אחרים. תפקידו המתמטי הבכיר הראשון בהשכלה הגבוהה היה פרופסור מן המניין באוניברסיטת האו"ם בשנות החמישים.
נניח שלא היה כתוב בערך שום מילה מעבר לקטע הנ"ל. הייתם משאירים ערך כזה? הייתם אומרים "אם לתקן מבחינתך זה רק להסיר מידע שגוי, ולא להוסיף מידע נכון, עדיף שלא תעשה דבר"? הייתם מציעים לאחד לתוך יוני נתניהו?
אל תחשבו שאני מפריז. קראו את דף השיחה שם ותראו. תולדות אהרן - שיחה 15:30, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
תולדות, אני מודע לבעיה, ובכל זאת יש שני מישורי דיון נפרדים: תוכן הערך ושאלת חשיבותו. מבין? בכל מקרה, צריך להעביר את הדיון לדף השיחה שם. אי אפשר למחוק ערך כזה ללא דיון חשיבות מסודר. נרו יאירשיחה • כ"ב בסיוון ה'תשע"א • 15:34, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
לא דיברתי כלל - למעט בסוגריים - על החשיבות. פתחתי דיון שם, אבל מה אעשה שאפ'חד לא אכפת לו. רק פה מתייחסים. מצידי שהדיון יהיה בויקיפדיה:הומור, אבל שיתייחסו. בנוסף, אין לי זכות הצבעה, כך שאינני יכול לשים תבנית חשיבות, אולי תעשה א"ז אתה? תולדות אהרן - שיחה 15:39, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
תעבור לשם, ואם לא אגיב תזכיר לי. נרו יאירשיחה • כ"ב בסיוון ה'תשע"א • 15:41, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
סוף העברה. תולדות אהרן - שיחה 15:54, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]

תודה. אנסה להסביר עוד: אם יש בעיות של תוכן בערך - צריך לתקן אותו. אם הנושא אינו חשוב - צריך לשים תבנית חשיבות כמקובל. במקרה זה לדעתי יש מקום שמידע בסיסי על הישיבה יהיה בערך על החסידות, וזה נקרא איחוד. נרו יאירשיחה • כ"ב בסיוון ה'תשע"א • 17:29, 24 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]

משתמש תולדות אהרן, אני קבלתי לפני כשבוע הודעה בה אני מתבקש שאת הערכים שאני כותב עליהם ובהם יש לכתוב בדייקנות בלי שטויות ודברי הבל, את הערך הזה כתבתי הרבה לפני שהפנו את תשומת ליבי בנושא, כמו כן, כל הנכתב בערך הוא על ידי מקורות שלי - ואין צורך לפרט. המקורות הינם ממקומות שונים שאני נוטה להאמין לדבריהם ועל כן כתבתי את הערך וכנראה ערך בעל טעויות ושגיאות רבות. כעת, יש לנו חסיד תולדות אהרן בויקיפדיה - אתה ובתור חסיד מן המניין ובתור חסיד המתפלל בישיבה של החסידות אני מבקש ממך שבמקום להגיד לא נכון ולא נכון, לתקן את הטעויות בעצמך למען ערך טוב יותר ומתוקן יותר. עוד אומר לך שבכוונה בישיבת תולדות אהרן הוא לישיבה שבסמוך לרחוב שבטי ישראל - היציאה של מאה שערים. ועל שלט המורה על הרחבת המבנה של הישיבה נכתב "ישיבת תולדות אהרן ב'" כך שאין צורך להתעצבן, אם אתה יכול ורוצה תקן אתה וכולנו כאן נשמח. שבוע טוב ומבורך" --כיכר השבת - שיחה 00:19, 26 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
לנרו: אחזור שוב: בערך אין שום מידע שהוא נכון/מדוייק. על כן, בהנחה שאני רוצה לאחד, הרי אין מה לאחד. כי כל מה שכתוב בערך אינו נכון.
לכיכר: אני סבור שאין לערך חשיבות, וערך כזה אינני רוצה לתקן. אבל זה עניין אחד. העניין העיקרי הוא שאין פה מה לתקן. גם אם צריך לכתוב את הערך, צריך לרוקן אותו, ולכתוב מלל חדש לחלוטין. ובמילים אחרות, ליצור ערך אחר, חדש ושונה, שאף מילה בו - במידה והמידע בו יהיה נכון - לא תזכיר אפילו את מה שכתוב בערך הנוכחי. תולדות אהרן - שיחה 19:39, 28 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
תולדות, זה עניין פרוצודרלי. יש אצלנו שלוש אפשרויות: או שלנושא מסוים יש חשיבות כערך בפני עצמו; או שיש לו חשיבות רק כחלק מערך אחר; או שאין לו חשיבות אנציקלופדית בכלל. זה לא משנה אם התוכן כרגע נכון או לא, הדיון הוא עקרוני לגבי הנושא. ובדיון זה, אני מציע לאחד. והפתרון הפשוט (מבחינתי) הוא שתוסיף פרק בערך של החסידות, ואז אתמוך במחיקת הערך הנוכחי. מבין? נרו יאירשיחה • כ"ו בסיוון ה'תשע"א • 23:01, 28 ביוני 2011 (IDT)[תגובה]
אני לא חסיד תולדות אהרן, על כן אינני יודע מה מהפרטים נכון ומה לא אז כך שאין לשפוטי על כך. מה גם שחברינו תולדות אה רן הוא חסיד החסידות ויכול להביא לנו תיאור מפורט של הישיבה. את כל החומר שכתבתי בערך זה לא ממקורות מוסמכים כך שאם למישהו יש בעיה אם הערך שישכתב וישנה אותו ולא יוציא כל ערך למחיקה בגלל תבנית חשיבות. שבוע טוב! --כיכר השבת - שיחה 21:46, 9 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

לאור העובדה שכל מאמציי למחוק את הערך עקב היותו לחלוטין לא נכון. אני מעלה כאן את שאלת עצם חשיבותו של הערך:

בנוסף לעובדה שאין משפט אחד נכון ומדויק בערך, וכפי שפירטתי בהרחבה למעלה, הרי שעצם נשוא הערך אינו זכאי לערך. מדובר בישיבה בת כ-120 תלמידים, שכמותה יש למאות ולאלפים בכל רחבי העולם. החסידות עצמה היא בת כאלף משפחות, ומה שכתוב שם על הישיבה שלה, מספיק בהחלט. על כן, ערך נפרד על הישיבה הוא מיותר לחלוטין, כשבנוסף, הערך הנוכחי, כאמור, אינו מכיל שום מידע נכון. כולו טעויות ואי-דיוקים מחרידים, ובכך מודה גם יוצר הערך בעצמו, וכפי שהוא כתב בעצמו למעלה, ואני מצטט:

”אני קבלתי לפני כשבוע הודעה בה אני מתבקש שאת הערכים שאני כותב עליהם ובהם יש לכתוב בדייקנות בלי שטויות ודברי הבל, את הערך הזה כתבתי הרבה לפני שהפנו את תשומת ליבי בנושא, כמו כן, כל הנכתב בערך הוא על ידי מקורות שלי - ואין צורך לפרט. המקורות הינם ממקומות שונים שאני נוטה להאמין לדבריהם ועל כן כתבתי את הערך וכנראה ערך בעל טעויות ושגיאות רבות”.

בהתאם לכך אני מבקש לדעת מה הטעם בהשארת הערך הנוכחי, כשערך אין כאן וחשיבות אין כאן. תולדות אהרן - שיחה 22:55, 27 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

אני אכן כתבתי את זה אך לא התכוונתי שימחקו את הערך, אתה חסיד תולדות אהרן שכנראה חנך ונתגדל בישיבה ( ותקן אותי אם אני טועה :) ) ואתה יכול להביא מעצמך דברים, סיפורים אירועים וכו'... אתה יודע איזה מזל שיש כאן חסיד כמוך שיכול להביא את המתרחש מתוך החצר. --כיכר השבתשיחהכתבתם כבר ערך על חסידות? לא?! באו לנסות! 22:58, 27 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]
אני לא צריך ולא רוצה לכתוב על הערך. במיוחד, שאין לנשוא הערך שום חשיבות, וכפי שהסברתי. תולדות אהרן - שיחה 23:00, 27 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]
התוכל לכתוב ערכים מהחסידות בעלי חשיבות? זה יועיל מאד לויקיפדיה. --כיכר השבתשיחהכתבתם כבר ערך על חסידות? לא?! באו לנסות! 23:01, 27 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]
כל הערכים בעלי החשיבות כבר כתובים. את השאר פשוט צריך למחוק, ואקווה שלא תערב מניעים אישיים, ואכן טוהר יוקרתה של ויקיפדיה יעמוד לנגד עיניך, כשתצביע בהצבעות המחיקה הצפויות. תולדות אהרן - שיחה 23:13, 27 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]
בקשר לתבנית שכתוב, ההסבר הוא לא הסבר אנציקלופדי, "יש אולי עשר מילים נכונות" זה לא הסבר לשפה האנציקלופדית של ויקיפדיה. --כיכר השבתשיחהכתבתם כבר ערך על חסידות? לא?! באו לנסות! 23:18, 27 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]
טיפוסי העיר לגבי כבודך, ולכן אני מסכים להשארת את המצב כעריכתי האחרונה. הנימוק שכתבת, אבל, לא מחזיק מים. תולדות אהרן - שיחה 23:20, 27 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

לערך חשיבות רבה כיוון שמדובר על מוסד ידוע ומכובד , בעל היסטוריה ארוכה. במידה וישנם אי דיוקים בעובדות יש לבלוש אחרי האמת ולתקן כראוי. נא להסיר את תבנית החשיבות , בהתאם לכללי המיזם.דרול * שיחה ו 11:31, 2 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

העריכות האחרונות[עריכת קוד מקור]

למרבה הצער אני מנסה לצמצם ולהשאיר רק את הפרטים החשובים ולא הטפלים על החסידות שקיבלה מעמד כישיבה גבוהה בשל השתייכותה לקהילת תולדות אהרן. אך כל פעולה שלי נתקלת בצמצום יתר עד כדי השארת שורה וחצי מהערך. כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 00:38, 30 במרץ 2012 (IST)[תגובה]

כיכר, צר לי, אך זה לא מספיק. כפי שהסביר לך תולדות אהרן, לא המשרדים שוכנים במבנה של הישיבה, אלא הישיבה היא חלק מהמבנה הגדול של החסידות. הישיבה אינה בית כנסת והקישורים החיצוניים שהוספת פשוט אינם מתאימים. הוראת האדמו"ר לגבי לימודים בכולל אינה נוגעת לישיבה (המיועדת לבחורים, לא לאברכים). את המשפט לגבי הייחוד של הישיבה פשוט לא הבנתי. אין לי בעיה שהערך יגדל, אך לא שינופח באופן בלתי מתאים, בלתי מדויק או בלתי מובן. נרו יאירשיחה • י"א בניסן ה'תשע"ב • 12:21, 3 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]
במהלך ימי חול המועד אנסה לחפש מידע. לא ייתכן שישיבה כה מפורסמת ואין מידע עליה. כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 01:47, 6 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]
הישיבה לא מפורסמת. החסידות מפורסמת. נרו יאירשיחה • י"ד בניסן ה'תשע"ב • 02:03, 6 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]
הכנסתי עוד מידע, לטעמי לא מנפח ולא מוטעה. כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 01:43, 12 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]