שיחה:שיקום מפוני ההתנתקות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני חודשיים מאת איש עיטי בנושא שם

עיר האמונה[עריכת קוד מקור]

ב-YNET פורסמה הידיעה הבאה על כך שבקרוב תושבי "עיר האמונה" יעברו לקיבוץ שומריה. מהכתבה לא ברור האם זו תהיה התחנה הסופית בתלאותיהם ופתרון הקבע שלהם והאם יש מקום לכולם. למי שיש יותר פרטים ומידע על כך, מוזמן להגיב בדף השיחה ולעדכן את הערך. תודה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 20:56, 15 פברואר 2006 (UTC)

הורדת תבנית האקטואליה[עריכת קוד מקור]

למה הורדת את תבנית:אקטואלי? אנחנו (משפחתי ואני) למשל עדיין שוהים במלון עקב זה שלא גמרו לבנות (בקושי התחילו) את ה"קרווילה" שלנו, פסח כשר ושמח ולהתראות במפגש -שי שי שי שיחה 12:20, 17 אפריל 2006 (UTC)

אני חושב שמקומה של התבנית עדיין שם, טרם יש לנו את הפרספקטיבה והידע לכתוב ערך בעל אופי "היסטורי" על שיקום המפונים. בוא לא נשכח שגם הקרווילה היא נדבך אחד מני רבים בשיקום. A&D - עדי 18:21, 17 אפריל 2006 (UTC)
ההתנתקות היתה לפני שנה. נכון שיש עדיין תהליכים שנמשכים, אבל אי אפשר לשים על כל אירוע כזה תבנית "אקטואלי". יש המון אירועים "מתמשכים" - למשל שיקום בנייני התאומים. הרי אין שם תבנית "אקטואלי" לכמה שנים. כנ"ל לגבי כהונתו של הנשיא בוש - זה אירוע שנמשך כבר כמה שנים טובות. לא הגיוני לשים בערך עליו תבנית כזאת. שמים אותה לפרקי זמן קצובים רק אם קורה משהו יוצא דופן. גילגמש שיחה 20:22, 17 אפריל 2006 (UTC)
תבנית האקטואליה אומרת שיש בערך פרטים שאינם מעודכנים כיוון שהאירוע המסוקר בו הוא אקטואלי וטבעו שדברים משתנים בו בקצב מהיר. לאור כמות העדכונים ורגישות הנושא, תבנית האקטואלי מוצדקת ויש להחזירה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 20:34, 18 אפריל 2006 (IDT)
גם הערך על מלך מרוקו לא מעודכן. כנ"ל הערך על ז'אק שיראק. אין מה לעשות, יש ערכים שמתארים אירועים עכשיויים. לרגישות אין חשיבות פה. מה הרגישות שצריך להפגין בעזרת תבנית האקטואליה? גילגמש שיחה 21:08, 18 אפריל 2006 (IDT)
תבנית אקטואליה נועדה לערכים שאם הסתכלת עליהם בבוקר, המידע לא מעודכן עד הערב, זה לא המצב כאן... טרול רפאים 21:14, 18 אפריל 2006 (IDT)

מבוא דותן[עריכת קוד מקור]

היישוב מבוא דותן פורח ושוקק חיים ולא נעקר כפי שנכתב אולי הכוונה למחנה דותן הנמצא לא רחוק משא-נור

שאלה לפני שינויים בעריכת הטבלה[עריכת קוד מקור]

הצבעים בטבלת הישובים שבסוף הערך מבלבלים, אינם אסטטיים וחלקם מעלה חשד להבעת עמדה פוליטית שאין לה מקום בויקיפדיה. בטרם השינוי עלתה השאלה האם יש משמעות כל שהיא לצבעים? האם יש כאן יד מכוונת ונימוק? אשמח לתשובה בטרם אשנה את העיצוב, --אורי 03:31, 29 מאי 2006 (IDT)

כפי שניסו להגיד לך, שימוש בצבע המזוהה עם המתנגדים לפינוי היישוב היהודי ברצועת עזה לאו דווקא מביע התנגדות למהלך, אולי הוא אפילו מביע תמיכה, ואולי אף לא אחד מהם.
הבעיה האמיתית היא שעכשיו בכל מקום שרואים כתום מיד מקשרים את זה לתוכנית שרון, למרות שהצבע התקיים גם לפניה... ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 03:42, 29 מאי 2006 (IDT)
דיון על כך התקיים לפני כחודש בשיחת תבנית:התנחלויות שפונו במהלך תוכנית ההתנתקות וביתר שאת בשיחת תבנית:תוכנית ההתנתקות#צבע פוליטי ולא ראיתי שם, וכך גם ויקיפדים אחרים, שום טיעון שיסביר למה חשוב להשתמש בכתום דווקא, ומדוע אין כאן הקשר פוליטי. נכון, הצבע התקיים גם לפני ההתנתקות, אולם אחריה, בכל הקשור למאבק זה, יש לו משמעות פוליטית. מה לעשות? כבר ברור שאין מקום לקונוטציה פוליטית זו בויקיפדיה. השאלה היא רק אם יש משמעות כל שהיא לצבעים שתמנע מצביעתם כולם באותו הצבע, כדי שלא לפגוע בעבודה של מישהו, אם יש כזו.--אורי 08:53, 29 מאי 2006 (IDT)
אין משמעות טכנית לבחירת הצבעים. גילגמש שיחה 08:56, 29 מאי 2006 (IDT)

ודאי שיש משמעות לצבעים. זה אפילו כתוב בערך, אם טורחים לקרוא:

מקרא:
  • אפור בהיר - קהילה שפוזרה ופורקה
  • סגול בהיר - קהילה שחיה במאהל מחאה
  • צהוב בהיר - קהילה שאין לה פתרון זמני או קבוע
  • כחול בהיר - קהילה שיש לה פתרון זמני אך ללא פתרון קבע
  • ירוק בהיר - קהילה שיש לה פתרון זמני ומתוכנן לה פתרון קבע
  • כתום בהיר - קהילה שהתיישבה במגורי קבע(קהילתיים)

בא לך לשנות את הכתום? אין לי כח לריב איתך על זה. לפחות את תהרוס את כל השאר. ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 16:16, 29 מאי 2006 (IDT)

כשאמרתי "אין משמעות טכנית" התכוונתי לשרת. גילגמש שיחה 16:33, 29 מאי 2006 (IDT)
התייחסתי לשאלה של אורי: אם יש משמעות כל שהיא לצבעים שתמנע מצביעתם כולם באותו הצבע, כדי שלא לפגוע בעבודה של מישהו, אם יש כזה. - ויש משמעות שבגללה לא כדאי לצבוע הכל באותו צבע. מבחינה טכנית, זה לא משנה אילו צבעים לבחור. (כדאי שעין אנושית תוכל להבחין ביניהם, אבל חוץ מזה אין מגבלות) ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 16:37, 29 מאי 2006 (IDT)


לאלכס. ראשית, תודה על התשובה. אמנם לא קראתי את הערך בעיון, אבל כן חיפשתי בסביבות הטבלא ולא ראיתי את המקרא. אם הייתי רואה, לא הייתי מעלה זאת בכלל. שנית, לא באתי בשביל לריב, אתה יכול להסיר דאגה מלבך. לבסוף, לאור המקרא המנומק לא נראה לי שהצבע הכתום נושא את אותה המשמעות הפוליטית ועל כן אין צורך לשנות אותו. יום טוב, --אורי 20:43, 29 מאי 2006 (IDT)

מה קהילת נצרים עושה בתוך הרשימה של מאהלי המחאה?[עריכת קוד מקור]

מה קהילת נצרים עושה בתוך הרשימה של מאהלי המחאה? -שי שי שי שיחה 03:46, 29 מאי 2006 (IDT)

מקרים רבים או רוב המקרים[עריכת קוד מקור]

המשפט : "בפועל מקום המגורים של רבים מהמפונים לא היה מוכן בזמן (ובמקרים רבים אפילו כלל לא הוסכם עליו עם אנשי היישוב), " ראוי לשינוי בנוסח: בפועל, מקום המגורים של רבים מהמפונים לא היה מוכן בזמן (וברוב המקרים אפילו כלל לא הוסכם עליו עם אנשי היישוב),

אבל בגלל הרגישות הרבה של הערך, עדיף שעוד מישהו יסכים איתי --Motyka 09:37, 29 מאי 2006 (IDT)

מסכים עם הניסוח (לא הבנתי ממה אתה חושש) -שי שי שי שיחה 17:25, 29 מאי 2006 (IDT)

התנחלויות מבודדות בצפון השומרון[עריכת קוד מקור]

לא לנו לקבוע אם הן מבודדות או לא. במיוחד בנושאים כל כך חמים ומעוררי מחלוקת חייבים להצמד לטקסט מדוייק. לכתוב שההתנחלויות בשומרון היו מבודדות זה כתיבה סובייקטיבית להפליא שתומכת בצד מסויים של השיח הציבורי. ממי הן היו מבודדות? מערים שכנות? מהתנחלויות שכנות? מבסיסי צה"ל בסביבה? עד כמה הן מבודדות יחסית להתנחלויות אחרות באזור? בארץ? בברכה, לב - שיחה 14:20, 7 אוגוסט 2006 (IDT)

אני מצטרף ללב. pacmanשיחה 14:22, 7 אוגוסט 2006 (IDT)
אני לא מסכים - מדובר בעובדה - באופן יחסי מדובר בהתחלויות מבודדות -> לא מדובר בפינוי "בת אל" או עופרה למשל או אפילו בפינוי אלקנה, אלא בהתחלויות שניתן להגיד שהיו מבודדות באופן יחסי לשאר ההתנחלויות - הן מיישובים ישראלים והן מהתנחלויות קרובות אחרות. אסף 14:26, 7 אוגוסט 2006 (IDT)
ומה הערך של האמירה הזאת? ברור שהיא מוטה פוליטית. זה סתם מפריע. pacmanשיחה 14:28, 7 אוגוסט 2006 (IDT)
אם אתה אומר שהן היו מבודדות באופן יחסי, כמה זה אופן יחסי? האם יש מדד לאופן יחסי? אם בין עיר וכפר שנמצא במרחק של 30 ק"מ ממנה יש קו רכבת ישיר בתדירות של 2 דקות לכל כיוון, ואילו בין אותה העיר לכפר אחר במרחק 10 ק"מ יש כביש חד מסלולי צר, מי מהכפרים מבודד יותר? כל אחד יגיד משהו אחר. בגלל שכל אחד שופט באופן סובייקטיבי את הנושא, אל לנו לקבוע מה מבודד ומה לא. בברכה, לב - שיחה 14:36, 7 אוגוסט 2006 (IDT)
למה מבודד? אני הייתי הולך לשם ברגל לפעמים מקדומים או עינב. דודסשיחה 14:38, 7 אוגוסט 2006 (IDT)
יפה דודס. כמו שאמרתי, כל אחד רואה את זה באופן סובייקטיבי ולכן לא נכון להשאיר את המילה "מבודדות" בערך. בברכה, לב - שיחה 14:40, 7 אוגוסט 2006 (IDT)

הבניין דירות הגבוה באשקלון שהשיכון בו הוכשל...[עריכת קוד מקור]

מצד אחד במאמר ה"מאוד אובייקטיבי" הזה כתוב שהרכישה של הבניין דירות הגבוה באשקלון הוכשל ע"י היועץ המשפטי לממשלה. מצד שני 60 משפחות מפוני כפר דרום דווקא כן יושבים בבניין דירות גבוה באשקלון.
הכוונה לאותו בניין? למה אין איזכור?
למה רק פרטים שליליים על הטיפול מוזכרים פה?
למה הערך נראה יותר כמו מאמר ביקורת של מבקר המדינה מאשר ערך אנציקלופדי?

למה אינך חותם על דבריך? מי אתה? קומולוסשיחה 12:35, 28 באפריל 2007 (IDT)תגובה
לא כל כך חשוב מי אתה, אבל כן חשוב שבמקום לייבב תביא עובדות עם אסמכתאות. דוד שי 14:51, 28 באפריל 2007 (IDT)תגובה

תמונת אתר הקראוילות בעין צורים[עריכת קוד מקור]

התמונה מטושטשת, חשופה בחשיפת יתר, ובאופן כללי אינה נאה. הואיל ויש כבר כמה וכמה תמונות של קראוילות בערך, אני מציע בחום למחוק אותה. כבר עשיתי זאת והתמונה הוחזרה על ידי המשתמש שצילם אותה. אם יש התנגדות לכך שאסיר את התמונה, אשמח לשמוע. קומולוסשיחה בואו לעזור בתערוכה!!! 17:13, 19 ביולי 2007 (IDT)תגובה

חלפו שלושה ימים ואיש לא התנגד. אני מסיר את התמונה. קומולוסשיחה בואו לעזור בתערוכה 16:39, 22 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אבטלה[עריכת קוד מקור]

הפרק על אבטלת המפונים (אם יורשה לי להביע דעה פוליטית, אני קורא להם עקורים) ממש קצר. לדעתי יש לפרט אותו יותר. לכן שמתי עליו תבנית להשלים. בברכה,איש מהקריות * שיחה 18:45, 5 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

תגובת מנהיגות גוש קטיף ויש"ע לפני הביצוע[עריכת קוד מקור]

אני לא מצליח למצוא ולו משפט אחד על שיתוף הפעולה או אי-שיתוף פעולה של מנהיגי גוש קטיף, מועצת יש"ע וחכ"י הימין עם התוכניות - בטרם ביצועם. האם הם לא שיתפו פעולה ? האם לא חשבו על מעבר לפני ביצוע התוכנית ? האם לא היו איומים על מי שכן שיתף פעולה עם סל"ע ? האם לא היו ישובים ששיקומם היה מוצלח בגלל שיתוף הפעולה (בעיקר החילוניים של צפון שומרון) ? האם רק מינהלת סל"ע ואנשי שרון אשמים במצב העגום שנוצר ? איני רוצה לפצוח בויכוח אלא בהבאת העובדות היבשות בלבד. --שפ2000 - שיחה 12:42, 8 במאי 2009 (IDT)תגובה

יש בכך משהו - אכן מידע חסר. ניתן למצוא משהו כאן: [1]. אורי שיחה 18:25, 10 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

מתקשים למצוא עבודה[עריכת קוד מקור]

"רבים מהמפונים מתקשים למצוא עבודה, המשיך באותו קו דן זלינגר, סמנכ"ל שירות התעסוקה, כי הציפיות שלהם לא ריאליות. "1,500 מבין 2,300 המועסקים בגוש קטיף עבדו בשירות הציבורי", הסביר, "רובם עבדו במועצה האזורית והשתכרו שכר שהיה גבוה בשיעור ניכר ממה שהשתכרו מקביליהם בתוך הקו הירוק. היו להם הטבות מס מרחיקות לכת, הם קיבלו תוספת ביטחון וגם השכר הבסיסי שלהם היה גבוה יותר מהמקובל בישראל". גם זלינגר רומז לכך שרבים מהמתנחלים הועסקו במועצה האזורית בגוש קטיף במשרות שלא היה בהן צורך ממשי. "אני גם לא בטוח", הוא מוסיף בזהירות, "שבכל המקרים היתה קורלציה בין כישורי העובד לבין העיסוק שלו במועצה האזורית".

"בגוש קטיף עלות הקיום היתה נמוכה ורמת השכר היתה גבוהה", אומר יעקב זיגדון, סמנכ"ל לענייני השמה בשירות התעסוקה. "בתוך הקו הירוק המצב הפוך - עלות הקיום גבוהה ורמת השכר נמוכה". זיגדון מספר שבפגישותיו עם מנהיגי המפונים התרשם שהם מתקשים להסתגל למציאות הזאת ובוחרים, לכן, "להתלהם ולבוא בטענות אלינו. אני חושב שהגיע הזמן שיפסיקו להתבכיין ויתחילו לחפש עבודה". " - [2].

זאת כתבה מגמתית בעליל בעיתון שאינו חשוד באהדה למתנחלים. לא מצאתי בכתבה תגובה של מנהיגי המפונים-בכוח.

ההערה הזו מטופשת: מופיע במקור ציטוט מדויק (כולל שמות המצוטטים) של פקידי ממשלה המכירים את הנתונים מתוקף תפקידם. סוגיית יחס העיתון למפוני רצועת עזה אינה רלבנטית.

מסכים דווקא עם הקודם. מדובר בכתבה מגמתית ולא הוגנת, לא מפתיע שזה בא מהארץ. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 23:44, 15 באפריל 2011 (IDT)תגובה

מבקש למחוק את סוף הציטוט של זיגדון- "שיפסיקו להתבכיין" - הסגנון המזלזל לא מתאים לערך אינציקלופדי. מתוך הכרות אישית עם הנושא: חקלאים רבים לא חזרו לעבודתם הן מפאת אי עמידה של המדינה בהבטחותיה - לתת לאנשים אדמות והן מצד השלב בחיים - הציפיה מאנשים בני 50 להקים מחדש הכל *היא* הציפיה הלא ראלית. כמו גם סוף הציטוט של זלינגר שרומז כביכול על שחיתות מוסרית בתעסוקה - מדובר בכתיבה מגמתית, שנועדה להכפיש את אנשי גוש קטיף. אמנם מתוקף תפקידו הוא יכל להגיד נתונים ודברים רשמיים ואז יכולנו לצטט כאן דוח, אולם הציטוט שלו אומרים דברים ש"נראה לו" וש"הוא לא בטוח" נשמעים לי יותר כמו נטיית ליבו של עורך הארץ מאשר כמו תוכן אמיתי מגובה בנתונים הראוי לערך אנציקלופדי. מאוחר יותר מקווה לחזור ולהשלים את הפסקה מגובה בנתונים האמיתיים שמופיעים בדוחות השונים. נא לאפשר בינתיים את השינויים הנ"ל. 87.69.40.90 11:20, 26 ביולי 2015 (IDT)יוני87.69.40.90 11:20, 26 ביולי 2015 (IDT)תגובה

טבלה לא עדכנית[עריכת קוד מקור]

קיימות כמה בעיות עם הטבלה המתארת את מצב המפונים. ראשית, סביר להניח שיש בה פרטים רבים שכבר אינם מעודכנים. בנוסף, קצת מוזר שבאנציקלופדיה תהיה עמודת "מצב נוכחי" בטבלה. עדיף שיהיה רשום לכל יישוב את פתרון הקבע שלו וזהו. שי חלצי - שיחה 21:56, 5 במרץ 2010 (IST)תגובה

הטבלה נוצרה כדי לעקוב אחר מצב המפונים, אך בעקבות הפסקת התעדכנות העיתונים גם הטבלה כמעט שלא עודכנה בשנים האחרונות. השאלה היא אם היא עוד רלוונטית, כי פתרונות זמניים הם קרווילות פזורות במקומות שונים ופתרונות הקבע לא מעודכנים בטבלה (בהנחה שכבר יש פתרונות קבע ושהתחילו לבנות את מגורי הקבע למפונים). בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 22:02, 5 במרץ 2010 (IST)תגובה

הערה 23[עריכת קוד מקור]

יש שם שגיאת ציטוט. אני לא ממש מבין בעריכה כאן, אבל זה נראה כמו עניין טכני. 212.150.174.178 23:57, 7 בדצמבר 2011 (IST)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:10, 9 ביולי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 23:34, 25 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

משוב מ-26 ביולי 2015[עריכת קוד מקור]

הערך זקוק לעריכה.

סוגיית התעסוקה של מפוני גוש קטיף נידונה בצורה לא איכותית. תעיד על כך בראש ובראשונה אי הופעתו של ארגון "תעסוקטיף" - הארגון הכי משמעותי בעניין הזה. כמו כן, יש חוסרים בהתייחסות להתיישבות המפונים בבתי קבע ועדכון הערך ל2015. יש מקום לשיפוץ של כמה וכמה נקודות בערך. לרבות ארגון המידע שבו. אשמח לטפל בכך אם אדע שלא כל שינוי שאעשה (עם אסמכתאות וכו') יבוטל תוך שתי שניות.

תודה על טיפולכם המסור!

הודיה 87.69.40.90 15:30, 26 ביולי 2015 (IDT)תגובה

אסור לשנות ציטוטים. גילגמש שיחה 15:32, 26 ביולי 2015 (IDT)תגובה
אתה מוזמן לנסות להוסיף, ונתקן במידת הצורך. ‏Archway שיחה 15:32, 26 ביולי 2015 (IDT)תגובה


סוגיית התעסוקה של מפוני גוש קטיף נידונה בצורה לא איכותית. תעיד על כך בראש ובראשונה אי הופעתו של ארגון "תעסוקטיף" - הארגון הכי משמעותי בעניין הזה. http://jobkatif.org.il/

לדוגמא:

תעשיית החקלאות בגוש קטיף שגשגה וסיפקה תעסוקה ל- 400 חקלאים שהיו אחראים לייצור 95% מהירקות נטולי החרקים בישראל, ל-70% מייצוא הירקות האורגניים ול-10% מהייצוא החקלאי הכולל של ישראל.
85% מהתושבים עבדו בגוש קטיף עצמו, בו פעלו מאות עסקים קטנים. 70% מהתושבים בגוש היו בעלי עסק וכמעט ולא הייתה בו אבטלה.

מתוך אתר :תעסוקטיף. נתונים דומים מופיעים בדוחות - http://www.mkatif.org/Web/He/Katif/Topics/Humancost/Matzav/Default.aspx

נתונים על אבטלה של 17% עד היום (2015).

עוד אציין כי טרם עריכתי את הערך ציינתי את ההסבר בשיחה תחת הכותרת "אבטלה". "אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך" - אכן כך פעלתי.

לגבי האיסור לשנות ציטוטים - אין חובה להשאיר ציטוטים אם הם לא תורמים שום מידע רלבנטי. בפרט בנושא כזה רגיש שהדעה האישית של המצוטטים פוגעת ומכפישה. 87.69.40.90 15:37, 26 ביולי 2015 (IDT)תגובה

לגבי ציטוטים יש שתי אופציות: מחיקת כל הציטוט או השארתו כמו שהוא. אסור לשנותו. אפשר לדון על הסרת הציטוט כולו אם רצונך בכך. בוודאי שאין להסירו לפני דיון. גילגמש שיחה 15:45, 26 ביולי 2015 (IDT)תגובה

אוקיי, לא הכרתי את הכלל הזה. אני מבקשת למחוק את הציטוטים ובמקומם להביא נתונים על התעסוקה של המתיישבים בגוש ואחרי הפינוי. מגובה בנתונים כמובן. 87.69.40.90 17:27, 26 ביולי 2015 (IDT)תגובה


לאור אי התנגדות - בימים הקרובים אני מתכננת לערוך את הפסקה הזו מחדש, ולמחוק את הציטוטים הללו. הודיה.87.69.40.90 11:23, 29 ביולי 2015 (IDT)תגובה

אני מתנגד לשינוים המוצעים בוודאי אחרי דיון כל כך קצר וחלקי. גילגמש שיחה 12:30, 29 ביולי 2015 (IDT)תגובה

בקשת תמונה[עריכת קוד מקור]

האם למישהו יש תמונה של יישוב נצר חזני החדש והבנוי (במרקם חיים ולא שלד של מבנה בבנייה)? – ד"ר MathKnight (שיחה) 19:03, 12 בפברואר 2019 (IST)תגובה

זה לא מסודר[עריכת קוד מקור]

הערך צריך להתחיל לדעתי בצורה כמו "שיקום מפני גוש קטיף וצפון השומרון היא תוכנית עבודה של ממשלת ישראל, אשר באה בעקבות גירוש גוש קטיף. תוכנית ההתנתקות היא ..." דתי לאומי (שיחהרוצים ערך פילוסופי?) • 17:19, 27 במרץ 2019 (IST)תגובה

שם[עריכת קוד מקור]

מציע את "שיקום מפוני חבל עזה וצפון השומרון" במקום "שיקום מפוני גוש קטיף וצפון השומרון" אורי9 - שיחה, ט"ו בשבט ה'תשפ"ד, 17:46, 25 בינואר 2024 (IST)תגובה

נגד, הם הגיעו מגוש קטיף וכך הערך נקרא אצלנו, מה הבעיה בצורה הזו? Mbkv717שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד • 22:26, 25 בינואר 2024 (IST)תגובה
המונח "גוש קטיף" לא כולל את מפוני נצרים וכפר דרום. התוחמת הצפונית לא מוזכרת אפילו בשם שהוצעתי, מאחר שהיא איננה חלק מחבל עזה. אורי9 - שיחה, כ"א בשבט ה'תשפ"ד, 23:00, 30 בינואר 2024 (IST)תגובה
שם הערך לא מתייחס למגורשי אותם יישובים, ולכן הערך לא אמור להתייחס לשיקומם אורי9 - שיחה, כ"ח בשבט ה'תשפ"ד, 15:37, 7 בפברואר 2024 (IST)תגובה
אורי9, Mbkv717, מה לגבי שיקום מפוני ההתנתקות? הם לא התפנו סתם כך, זה ערך עם שם. איש עיטי - הבה נשיחה 23:07, 12 בפברואר 2024 (IST)תגובה
סביר בעיניי. Mbkv717שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד • 23:09, 12 בפברואר 2024 (IST)תגובה
מצטרף, ומעלה סוגיה חדשה: שם הערך המוצע לא מתעסק בחוסר ההצלחה בשיקום המגורשים אורי9 - שיחה, ה' באדר א' ה'תשפ"ד, 14:35, 14 בפברואר 2024 (IST)תגובה
בוצע בוצע איש עיטי - הבה נשיחה 23:40, 24 בפברואר 2024 (IST)תגובה