שיחת משתמשת:BlueHorizon/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

קשה לי להאמין[עריכת קוד מקור]

שפיספסת את הראיון עם החייל המסכן המלונצ'ץ' (וכבר כתבתי שניתן לראות בתמונות את אופי שקיות הזבל, יותר שקיות פחות זבל). רוב האתרים לא דיווחו על אבנים. היחידים היו נענע, גל"צ ובחדרי חרדים. ב"התקפה השנייה" כלל לא מוזכרים אבנים, אפילו בנענע. מוזכרים שם "חפצים", אולי פסנתרים, אולי פילים, אולי ג'וקים ואולי לינקים לנענע. איזכור פרטני של התקפות, במיוחד לרוב הגיחוך והפופוליסטיות שלהן, אינו ראוי לערך אנציקלופדי, במיוחד לאחר שכבר הובאה חוות דעתו המלומדת של קצין בצה"ל. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כעיקרון דנים בנושאי ערכים בדף השיחה של הערך ולכן אפתח דיון שם. בנוסף, אשמח אם עבודתך לא תהיה אנונימית, הרשמה תקל עלינו את הדו־שיח, ותאפשר לך לערוך ולפעול בדפי ויקיפדיה בצורה טובה ונוחה יותר (פרטים בוויקיפדיה:למה ליצור חשבון?). ההרשמה אינה עולה דבר, ואינה מסכנת את פרטיותך. כדי להירשם כבר עכשיו, ניתן להיכנס לדף ההרשמה. אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:09, 23 ביולי 2013 (IDT)

מלחמת עריכה מתנהלת ודף השיחה נותר ללא כל אזכור לכך, הערך שוחזר לגירסה יציבה לפני כל השינויים (18.4). דונו בדף השיחה אודות השינויים ואל תנהלו דיון בתקצירי עריכה. כרגע הערך לא חסום, אבל אם המלחמה תימשך - הוא יחסם לעריכת משתמשים שאינם מפעילי מערכת • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!00:57, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

נוסח המודעה בלוח המודעות[עריכת קוד מקור]

פירסמת בלוח המודעות הפניה לדיון: שיחה:מעמד האישה בישראל#הוויכוח הציבורי בשנת 2011 שנרו יאיר פתח על השמטת הצגת דיון ציבורי שהתקיים בסוף 2011 בפתיח הערך מעמד האישה בישראל, אך בהפנייה הצגת את הדיון כביכול הוא עוסק באזכור עצם "תופעת הרחקת נשים מהמרחב הציבורי שמתקיימת בשנים האחרונות", ואת העמדה עליה את חולקת הצגת כביכול היא גורסת שאין להציג את התופעה כי היא ספין חסר חשיבות. להזכירך, לפי כללי לוח המודעות יש "לכתוב את ההודעה ואת הכותרת שלה בצורה נייטרלית". תוכלי לעיין בלוח המודעות ובהיסטוריה שלו ולראות שלרוב יש הקפדה על כלל זה, וכשההפניה אינה ניטרלית לעיתים היא נערכת בידי אחרים. לצערי ההודעה שלך לא הייתה ניטרלית ולכן החלפתי אותה בהפניה סתמית לדיון. בברכה, משתמש כבד - 15:12, 27/08/13

לא נכון. אני מציעה שתקרא שוב את מה שכתבתי - לא התייחסתי לעצם האזכור וכתבתי בפירוש "האם... צריכה להיכנס לפתיח הערך". בדיון בשיחת הערך, אתה כתבת "זה היה ספין ממושך יחסית, אבל הוא אינו מצדיק אזכור בפתיח הערך" וארגזי כתב "מדובר בספין חסר חשיבות". לא המצאות שלי, אלו הנימוקים שלכם. אני מצפה שתשחזר את עצמך ותתנצל. אופק כחול - ביבר הזכוכית 16:40, 27 באוגוסט 2013 (IDT)
גם אני מציע שתקראי שוב את דבריך, לכן ציטטתי אותם. לפיהם המחלוקת היא על חשיבות "תופעת הרחקת נשים מהמרחב הציבורי שמתקיימת בשנים האחרונות", אך נרו יאיר, ארגזי ואנוכי התייחסנו רק לחשיבות הדיון שהיה על הנושא בסוף 2011. בברכה, משתמש כבד - 04:25, 28/08/13
לא, אבל נראה שאני צריכה לצטט: "האם תופעת הרחקת נשים מהמרחב הציבורי שמתקיימת בשנים האחרונות (כגון..) צריכה להיכנס לפתיח הערך. בערך כתוב שב-2011 נפתח הדיון וכמובן שהוא נמשך עד היום ומכאן - "בשנים האחרונות". אתם עניתם שמדובר בספין לא חשוב (אני מניחה שהכוונה שלא חשוב דיו לפתיח, אבל נמנעתי מלהכניס מילים לפיכם) וזה מה שכתבתי. אם אתה מתכוון לכך שלא נכתב "דיון" לפני התופעה - יכולת להוסיף את המילה הנ"ל בעצמך במקום למחוק הכל (זה אכן היה יכול להיות מדוייק יותר) אבל לדעתי זה מוכל בדיון, כיוון שנרו יאיר מחק את כל העניין. אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:56, 28 באוגוסט 2013 (IDT)
אופק כחול, מבלי להיכנס ספציפית לויכוח שלכם, הכלל בלוח המודעות הוא לכתוב הזמנה קצרה ככל האפשר ניטרלית ועניינית לדיון בנושא עם הפניה לדף השיחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:59, 28 באוגוסט 2013 (IDT)
בסדר, להבא אשתדל להיות קצרה יותר אבל כאן אני מואשמת בחוסר נייטרליות בשעה שדווקא השתדלתי להיות נייטרלית. אופק כחול - ביבר הזכוכית 16:02, 28 באוגוסט 2013 (IDT)
אני ממליצה שתשאירי את האנרגיה שלך לוכוח בדף השיחה של הערך, אל תבזבזי אותו על דיון על הפניה דרך לוח המודעות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:04, 28 באוגוסט 2013 (IDT)
קיבלתי. אופק כחול - ביבר הזכוכית 16:58, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
אופק כחול, נרו יאיר כתב: "ודאי וודאי שחשיבותו אינה מתקרבת לכזאת המצדיקה אזכור בפתיח." אני כתבתי: "הוא אינו מצדיק אזכור בפתיח הערך." רשמתי לפני שהצעת שאתקן הודעות שלך במקום להסירן. בברכה, משתמש כבד - 09:41, 30/08/13
משתמש כבד, חזרתי על עצמי די והותר. בנוסף, בדברי התכוונתי שעליך להפעיל שיקול דעת וחשיבה עצמאית ולא בצ'ק פתוח לעריכת דבריי לכן שכח מזה, עדיף שתמחק. שבת שלום. אופק כחול - ביבר הזכוכית 16:56, 30 באוגוסט 2013 (IDT)

הרשאות מנטר[עריכת קוד מקור]

שלום אופק כחול. שמתי לב שאת משתתפת בין היתר במלאכת הניטור בויקיפדיה, ופועלת נגד המשחיתים. מניסיוני, הרשאות מנטר מסייעות רבות בפעילות זו. האם תהיי מעוניינת שאציע אותך לקבלת ההרשאות? ‏Lionster‏ • שיחה 16:09, 2 בספטמבר 2013 (IDT)

תודה אבל אני מעדיפה לצבור מעט יותר ידע על הניטור לפני שאבקש הרשאות, לא ניטרתי הרבה עד כה. בקצב שמשחיתים כאן, נראה שזה לא ייקח הרבה אופק כחול - ביבר הזכוכית 16:12, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
מזל טוב! לבקשתך קיבלת הרשאות ויקיפדיה:מנטר. אנא קראי את דפי העזרה וההדרכה הרלוונטיים ובהצלחה! בברכה, MathKnight (שיחה) 22:38, 6 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה! אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:46, 6 בספטמבר 2013 (IDT)

כפי שאת יודעת, שישה מתנגדים להכללת הפולמוס התקשורתי של 2011 בפתיח, ורק עוד משתמשת אחת תומכת בכך מלבדך. זהו רוב מובהק לכל הדעות. אני מבקש גם כאן שתכבדי את עמדת הרוב. נרו יאירשיחה • ד' בתשרי ה'תשע"ד • 14:42, 8 בספטמבר 2013 (IST)

כמו שראית, לא שיחזרתי שוב. אני בטוחה שאחרי קריאה בשיחה הבנת, שאני לא טוענת שיש להכליל את הפולמוס אלא את הרשימה ובכך יש תמיכה של רוב. אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:45, 8 בספטמבר 2013 (IST)
מה עוזר דף השיחה אם את משחזרת, כולל עד לא מזמן. לא ברור מהי "הרשימה" שבה מלכתחילה תמכו שני משתמשים בלבד. אם יוצע נוסח נוכל לדון בו. נרו יאירשיחה • ד' בתשרי ה'תשע"ד • 14:49, 8 בספטמבר 2013 (IST)
הרשימה מובאת - או הובאה עד לפני כמה דקות - בערך: "להלן רשימת מקרים בהם נטען שיש אפליית נשים: מניעת שירות נשים בתפקידים מסוימים בצה"ל, מניעת הצבתם או השחתתם של שלטי חוצות ופרסומות עם תמונות נשים בטענה שהן פוגעות בגדרי הצניעות[1][2], וקיומה של "תקרת זכוכית" לכאורה, המונעת קידום נשים לתפקידים בכירים. הפולמוס הציבורי שפרץ בסוף 2011 התמקד בעיקר [קיימים] במקרים בהם נטען כי מתקיימת הדרת נשים על רקע דתי־הלכתי, ואף ישנה אלימות מילולית ופיזית בנסיון לאכוף הדרה זו." אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:54, 8 בספטמבר 2013 (IST)
לא נראה לי שהפתיח צריך לכלול רשימת טענות, ודאי לא של צד אחד בלבד, אבל המקום להמשיך בדיון הזה הוא בדף השיחה. נרו יאירשיחה • ד' בתשרי ה'תשע"ד • 14:57, 8 בספטמבר 2013 (IST)
אין בעיה, אתה שאלת אני עניתי. המידע הזה כבר הופיע בערך, אתם מחקתם אותו בטענה שהוא כולו הפולמוס (כאמור, ללא הצדקה לדעתי) אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:59, 8 בספטמבר 2013 (IST)

בוט פלשתינה -> פלסטין[עריכת קוד מקור]

הי אופק כחול, הבוט הזה לא תקין ויש לבטלו. כבר סוכם על כך לפני שנתיים. שינויים כאלה צריכים להיעשות על ידי בני אדם לא מכונות. ראי דיון נוסף באולם הדיונים. מי שמתקן שגיאות מעריכות הבוט עושה דבר נכון. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:42, 11 בספטמבר 2013 (IDT)

היי, אני מניחה שאת מדברת על שיחת משתמש:Uheyur ובאמת לא ידעתי אם זה נכון או לא לכן לא סימנתי את העריכות כבדוקות. מה שכן, הוא שינה מפלסטין לפלשתינה ונתן תקציר שגוי כי הבוט באותם מקרים שינה דברים אחרים. לא הערתי לו על השינוי אלא על תקצור נכון. אופק כחול - ביבר הזכוכית 11:45, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
לא בדיוק שגוי, הוא הניח שמבינים אותו. אני ראיתי את התקציר והבנתי מיד את הבעיה. בדקתי תיקון אחד שלו והוא היה נכון. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:47, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
תוכלי בבקשה להסביר? ניקח לדוגמא את הערך 1938 בספורט: הבוט שינה משתיים->שתים ואילו המשתמש שינה מפלסטין לפלשתינה תוך מתן תקציר "תיקון עיוות נוסף של מתניהבוט". אופק כחול - ביבר הזכוכית 11:53, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
אוקיי הסתכלתי שוב ואני מניחה שהייתה לו כוונה טובה ושייתכן שהוא באמת חשב שזו טעות של הבוט, מאחר שהבוט ערך מיד לפני. אולי הייתי צריכה להיות יותר מסבירת פנים, אבל אני כן חושבת שהערה הייתה במקומה, אחרת הוא לא היה מודע לטעות. אופק כחול - ביבר הזכוכית 12:14, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
הסתכלתי על העריכה כאן התקציר מדויק, זה עיוות של הבוט שיש לבטלו. הוא בוטל כבר בשנת 2011 לאחר דיון שהתקיים, לא ברור איך קם לתחייה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:31, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
אבל הבוט לא עשה את זה, תראי כאן אופק כחול - ביבר הזכוכית 20:23, 11 בספטמבר 2013 (IDT)



הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

הסבר של fr.dror[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחת משתמש:Fr.dror

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
שמתי לב שאת תורמת גם בכתיבת ושיפור ערכים וגם בניטור. ישר כוח! המשך יום טוב, ‏Guycn2 - שיחה 15:33, 6 באוקטובר 2013 (IDT)
תודה (: אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:37, 6 באוקטובר 2013 (IDT)

מדוע לקחת לעצמך דרור לשחזר את הוונדליזם בדף "גבולות מדינת ישראל"?[עריכת קוד מקור]

אני רואה ששחזרת את הוונדליזם של המשתמש משתמש:אביתרג בדף גבולות מדינת ישראל. מכיוון שהגדה המערבית טרם סופחה למדינת ישראל, הגבולות של האחרונה עדיין עוברות היכן שהן עוברות. תעשה לעולם טובה ותשחזר את העריכה האחרונה שלך. בברכה -- 195.212.93.2 17:49, 6 באוקטובר 2013 (IDT)

ראיתי שקיימת אי הסכמה לגבי העריכה (ביטלת גרסה של משתמש, שבתורה ביטלה גרסה) ולכן השחזור. אי אפשר להחזיר עריכות באופן חד צדדי, תאר לעצמך מה יקרה אם כל המשתמשים יחזירו כל הזמן את עריכותיהם ללא דיון. מאחר ואתה עורך בצורה אנונימית, קרוב לוודאי אינך מכיר את העניין ולכן הנחתי בשיחתך תבנית המסבירה מעט את הנושא. אנא קרא אותה וחזור אליי אם אתה עדיין לא מסכים. ברמת העיקרון, השלב הבא לאחר אי הסכמה הוא דיון בשיחה ואני מציעה שכך תעשה כאן. בנוסף, אשמח אם עבודתך לא תהיה אנונימית, הרשמה תקל עלינו את הדו־שיח, ותאפשר לך לערוך ולפעול בדפי ויקיפדיה בצורה טובה ונוחה יותר (פרטים בוויקיפדיה:למה ליצור חשבון?). ההרשמה אינה עולה דבר, ואינה מסכנת את פרטיותך. כדי להירשם כבר עכשיו, ניתן להיכנס לדף ההרשמה. אופק כחול - ביבר הזכוכית 19:26, 6 באוקטובר 2013 (IDT)
מי שהחזיר גרסא שהייתה במקום זמן מה, היה אותו המשתמש משתמש:אביתרג, ואני ביטלתי את הביטול. אתה בתורך ביטלת את הביטול שלי. מה שאני מציע, זה שאתה תבטל את הביטול שלך ואחרי זה נוכל לנהל שיחה על התכנים של הדף. לצערי, טרם הצלחתי להתגבר על מערכת הזיהוי ולשחזר את חשבון המשתמש שלי. 195.212.93.2 15:21, 7 באוקטובר 2013 (IDT)
הגעתי לערך כי חשבתי בטעות שמדובר בהשחתה. אין לי דעה בנושא. די מיד הבנתי שלא כך הדבר ויש דיון, אבל מאחר שכבר שיחזרתי בדקתי את העניין ועכשיו בדקתי שנית. הגרסה שלך בוטלה כעבור 4 ימים, זה אינו זמן מספיק כדי שתיחשב גרסה קיימת-יציבה. קרא בבקשה את ויקיפדיה:מלחמת עריכה. בנוגע לרישום, אני מציעה שתפנה לדלפק הייעוץ, שם אולי יוכלו לעזור עם הסיסמה. אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:42, 7 באוקטובר 2013 (IDT)

הסבר נוסף של fr.dror[עריכת קוד מקור]

עשיתי עריכה זו מפני שלא שמתי לב לכך וחשבתי שהייה רשום ראשוני ז'רמן. אני ראיתי שתיקנתַ את הטעות ואני מודה לך.

לא נהוג לקשר לפייסבוק[עריכת קוד מקור]

שלום לך. אני מבקש שתשקלי שוב את מחיקת הקישור למאמר על נקודות הצבעה. מדובר במאמר המציע דרך מקורית וחדשנית לפתרון בעיות מהותיות בשיטת הממשל, העומדות בבסיס בעיית עריצות הרוב. המאמר עשוי לעניין רבים, ולעורר דיון חיוני, וחבל למחוק רק בגלל האתר שבו מופיע המאמר. בדרך כלל לא מקשרים לפייסבוק כי בד"כ מאמרים כאלה מתפרסמים באתרים אחרים. --שחר יפציע - שיחהתארו לעצמכם ויקיפדיה מדוייקת! 13:37, 8 באוקטובר 2013 (IDT)

כשהמאמר יפורסם באתר שאינו רשת חברתית (כלומר כזה שעומד מאחוריו עורך אחראי), נשמח לקשר אליו. עד אז, המאמר יכול לעסוק במחקר מקורי שהזירה היחידה בה מוכנים לפרסמו הוא דף פייסבוק. למחקר מקורי, כידוע, איננו מקשרים. Ldorfmanשיחה 13:44, 8 באוקטובר 2013 (IDT)

הועבר לדף שיחת משתמש:חדקרן

אתמול הוספתי מידע לערך כנופיית מע"צ למה מחקת אותו? Venus161cohen (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כיוון שהערך כנופיית מע"צ אמור לעסוק בכנופיית מע"צ ולא בכנופיות אחרות - מידע על מר יונתן יעיש וכנופייתו אינו רלוונטי לערך. אני חייבת לציין שבאופן מוזר, לא הצלחתי למצוא אזכור למעשי פשיעה שביצעה הכנופיה האמורה. האם תוכל לספק מקור לכל הדברים שכתבת? אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:11, 15 באוקטובר 2013 (IDT)

תודה על השחזור שעשית בערך של מולד. ניסיתי לשחזר בעצמי אחרי שהבנתי שאין תבנית כזו, כנראה שללא הצלחה. בהזדמנות הזו, אם את במקרה מכירה תבנית שמתאימה למכוני מחקר/מוסדות ללא כוונת רווח, אשמח לשמוע. כיום, לאף אחד ממכוני המחקר שמיוצגים בויקיפדיה העברית אין תבנית. באנגלית יש. Moladnik - שיחה 09:28, 18 באוקטובר 2013 (IDT)

בבקשה. חיפשתי בתבניות הפרמטר ולא הצלחתי למצוא אחת מתאימה, אבל אני לא בקיאה בנושא. אני מציעה שתפנה לויקיפדיה:דלפק הייעוץ ואם גם שם לא ימצאו תבנית מתאימה, ייתכן באמת שכדאי להציע תבנית כזו. אופק כחול - ביבר הזכוכית 13:36, 18 באוקטובר 2013 (IDT)

היי בלו. אני אנונימי. נרשמתי לויקיפדיה כי זה לא נתן לי לערוך את הדף של מור. אפנה לבקשות ממפעילים.

סיימתי לכתוב. שמואלי ליפ (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
היי שמואלי, אני לא חושבת שהתוכן שמור כתבה בעייתי, זכותה להביע ביקורת. אבל אם כבר נרשמת, למה שלא תישאר ותכתוב בוויקיפדיה? אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:27, 19 באוקטובר 2013 (IDT)
מה שהיא כתבה לא נראה כמו ביקורת.. זה חצה את גבול הטעם הטוב. ואני כותב בויקיפדיה בתור IP (אנונימי). וגם הכתיבה שלי בויקיפדיה היא לא בדיוק כתיבה, אלא תיקונים הגייה וויקיזציה. שמואלי ליפ (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

Thank you so much for translating my request into Hebrew!

I included a list of articles to start and a list of articles to expand. The list refers to all Arab League countries, Chad, and Israel, since those countries have Arabic as official languages WhisperToMe - שיחה 23:42, 19 באוקטובר 2013 (IDT)

No problem. Unfortunately, I'm not sure if any user will be able to contribute as not everybody speaks arabic. I wish I could, though. Thank you for your efforts in trying to bring this matter to general knowledge. אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:59, 19 באוקטובר 2013 (IDT)