שיחת משתמש:דוד שי/ארכיון32

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עזרה בקשר לעריכה[עריכת קוד מקור]

הכנסתי ערך חדש על נושא של הישרדות יש לי תמונות שהייתי שמח להוסיף אבל אין לי מושג איך האם תוכלו לעזור לי?

ראה עזרה:תמונות. שים לב שכדי להעלות תמונה תצטרך להפוך למשתמש רשום (עניין שנמשך דקה ואינו מפחיד). דוד שי 19:25, 28 אוגוסט 2005 (UTC)

מחקת אבל בכל מקרה[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחת תבנית:DidYouKnowMon11Day22. דוד שי 11:36, 26 אוגוסט 2005 (UTC)

אולי לך יש מושג בנושא... טרול רפאים 12:18, 27 אוגוסט 2005 (UTC)

עריכת מאמרים חדשים[עריכת קוד מקור]

דוד שלום,

שמי אסף, ואני כותב חדש בויקיפדיה. הבנתי שאתה משמש כמעין עורך ראשי בוויקיפדיה העברית, ותרומתך לה היא עצומה. על כך תודתי והערכתי העמוקה ביותר. יצא לכתוב כמה מאמרים חדשים בימים האחרונים, האחרון בינהם על אודות חברת סיסקו מערכות. ראיתי שלאחר שכתבתי אותו נכנסת אליו וערכת אותו. מכיוון שידעתי שאתה (ועוד צוות מצומצם, למיטב הבנתי) נוהג לעשות את העבודה החשובה של הגהה ועריכה מבנית של מאמרים כדי שיתאימו בסגנונם לסגנון של אנציקלופדיה, לא התנגדתי ואף הערכתי את העריכה (היא באמת הייתה במקום, מה לעשות). אולם רציתי לעורר את תשומת לבך לכך שלא כולם מכירים אותך ואת פועלך, ומישהו כמוני שעומל שעה או שעתיים או לא משנה כמה על תרגום/יצירת ערך חדש, עלול לא למצוא את זה כל כך נחמד שבא מישהו אחר (ללא תואר רשמי כלשהו) ועושה לו שינויים מפתיעים בערך (*במיוחד נוגע הדבר לגבי מחיקת דברים מהערך*) ללא הזדהות וללא הסבר.

הבנתי שאתה אחד מה"אבות המייסדים" של הויקיפדיה העברית וככזה אתה מיטיב לערוך מאמרים ושיש לך איזושהי סמכות בוויקיפדיה, כמובן בצד האימרה המפורסמת ש"דעת משתמש מפתח בוויקיפדיה חשובה כדעתו של המשתמש האנונימי" (מלבד השחתות כמובן), ולכן אני חושב שלמרות שחשוב שתאכוף סגנון מסוים בוויקיפדיה, יש מקום לעשות זאת ביותר אדיבות ונימוס, על מנת שאנשים (בעיקר חדשים כמוני, אך לא רק) לא יקבלו את הרושם המוטעה לגבי עבודתך.

בהערכה רבה מאוד, אסף --Asaphx 12:46, 27 אוגוסט 2005 (UTC)

אסף שלום. למרות שפנייתך היא לדוד, אני אענה לך: אחד מעקרונות היסוד של הויקיפדיה זה שלכל אחד מותר לערוך כל מאמר. אז נכון שזה נורא נחמד אם על כל שינוי שמבצעים בערך כותבים שורה וחצי בדף השיחה, אבל זה לא פרקטי. בבואך לכתוב בויקיפדיה צריך "לקנן" לך בראש כל הזמן שהערכים אינם "פרטיים": כמו באימרה המפורסמת "דברים שיצאו מפיך אינך אדון להם יותר", כך זה בויקיפדיה. ברגע שלחצת על לחצן "שמור דף" - איבדת את זכויות היוצרים על הטקסט, ומעתה הוא חופשי לשימוש ופתוח לעריכתו של כל דכפין, אם היא מוצאת חן בעינייך ואם לאו. עמית 13:17, 27 אוגוסט 2005 (UTC)
אני מניח שאתה צודק עמית. ובכל זאת, אם מדובר בערך חדש לפחות, קצת נחמדות לא הייתה מזיקה:)--Asaphx 14:05, 27 אוגוסט 2005 (UTC)
אני מניח שהתכוונת ל"עורך חדש"... ערכים חדשים יש כחמישים ביום. נורא קשה להעניק יחס אישי ומתחשב לכל אחד ואחד מהם... עמית 14:13, 27 אוגוסט 2005 (UTC)
נכון. נורא קשה. וגם נורא קשה לכתוב אותם. וגם נורא קשה לערוך אותם. אז עוד שתי שניות בדף השיחה. לא מדובר פה בדרישה או בחוק. רק בהצעת ייעול לשיפור יחסי העבודה, אם תרצה.--Asaphx 15:19, 27 אוגוסט 2005 (UTC)
כפי שאפשר לקרוא בערך עריכה, יש כאלה שבשבילם חוויית העריכה אינה קלה. אולי צריך להוסיף משפט בנושא בהודעת ברוך הבא, אם כי הקורא יכול להבין שאם הוא מוזמן לערוך כל ערך, גם אחרים מוזמנים לעשות כך לערכים שהוא כתב. דוד שי 15:45, 27 אוגוסט 2005 (UTC)

יצחק רבין[עריכת קוד מקור]

א. אני מקווה שלא תחשוד בי לקיצוני, אך לדעתי אכן אין להשוות כלל בין המעשה באלטלנה לרצח רבין. אין בכלל מה להשוות בין המעשה המתועב של הריגת אנשים רבים שלא עשו כל רע בתואנת שוא של מרד עתידי (שכמעט פרץ, אך רק בגלל מעשהו הנפשע של רבין, ונמנע בשל מנהיגותו של מנחם בגין) לבין רציחתו של ראש ממשלה המפקיר את חיי אזרחיו (לעדות עצמו: "...יפקיר, יפקיר את בטחון ישראל"), שגם לה אני מתנגד כמובן בכל תוקף.
ב. לא יעלה על הדעת שלא יהיה שום איזכור לתיאוריות הקשר על רצח רבין בערך עליו. אני מתכוין להוסיף אזכור כזה, אנא הודע לי אם יש לך התנגדות... אריה א 19:24, 27 אוגוסט 2005 (UTC)

אם יורשה לי להתערב, אני מציע לדון בדף השיחה לגבי התוספת שאתה רוצה להוסיף ואחרי שנראה אותה נחליט אם היא מתאימה או לא. קשה לדון על דברים שנמצאים רק בתכנון. גילגמש שיחה 19:32, 27 אוגוסט 2005 (UTC)
מדובר על אזכור פשוט בנוסח: "היו שערערו על הגירסא הרשמית לרצח. ראו תיאוריות הקשר על רצח רבין.
אריה א: הדברים שכתבת לעיל בסעיף א קשים מנשוא, והם בגדר חטא שעליו אין יום הכיפורים מכפר. בדיוק על אנשים כמוך אמר יעקב אבינו: "בסודם אל תבוא נפשי, בקהלם אל תחד כבודי", ולכן אבקשך שלא לכתוב יותר בדף המשתמש שלי, יש די והותר דפי שיחה אחרים שבהם תוכל להעביר את מסריך. באשר לבקשתך, שכיוון שכבר נכתבה כאן אתייחס אליה: הוספתי לערך יצחק רבין#רצח יצחק רבין את תבנית הניווט שבה מוזכרות תאוריות הקשר (ההזויות לחלוטין). די בכך. דוד שי 04:08, 28 אוגוסט 2005 (UTC)

לתשומת לבך, השיחה בנושא. יש כאן פוטנציאל השתחררות משליטה. אורי 00:48, 28 אוגוסט 2005 (UTC)

עזרה בפיצול[עריכת קוד מקור]

שלום,
אני זקוק לעזרתך בפיצול הערך היישוב שכתב אדר. הערך נועד להיות מראש מאגר של כל הנושאים שיפוצלו בעתיד לערכי משנה (בדומה לפיצול הערך מלחמת העצמאות, שנכתב לפני כמה חודשים). בכל אופן, ניסיתי לפצל בצורה הגיונית, אך לא ממש הצלחתי כי הכל חשוב והכל צריך להישאר בערך הראשי. הצרה היא שחלק מהערך נמצא ברשימות וחלקו מלל יפה. אודה לעזרתך. תודה, גילגמש שיחה 09:33, 28 אוגוסט 2005 (UTC)

שלום. העברת את הערך בחזרה מניהול מיזמים לניהול פוריקטים, אין לי רצון להתווכח על שטויות, אולם מן הנימוס היה לציין את הסיבה בדף השיחה או בתקציר סיבה להעברה, ביחוד לאור העובדה שמיזם היא מילה מקובלת ונפוצה בעברית למילה פורייקט, ושאכן קיים המושג ניהול מיזמים. ברור לי שאני עושה טעויות , אבל בצורה ששינויים שעשיתי מבוטלים ללא הסבר אני לא מסוגל ללמוד מטעויות אלה ובכך כול הטעם שלי בוויקפדיה כמכשיר לימוד מבוטל. בברכה --יום טוב 09:48, 28 אוגוסט 2005 (UTC)

אני מסכים אתך בענייני נימוסים, ואף כתבתי הסבר מפורט בתקציר שיחה להעברה, אך לא נותר לו זכר ב"גרסאות קודמות". הנה הסברי כפי שאני זוכר אותו: נער הייתי וגם זקנתי, ופרויקטים רבים ניהלתי, ולא זכיתי שייאמר "ניהול מיזמים" אלא אך ורק "ניהול פרויקטים".
עוד אוסיף בהזדמנות זו, שהגוף המקצועי המרכזי בישראל בתחום זה הוא העמותה לניהול פרויקטים בישראל. דוד שי 10:23, 28 אוגוסט 2005 (UTC)
הינה ההסבר כפי שהוא הופיע בעת ההעברה - [1]. גילגמש שיחה 10:36, 28 אוגוסט 2005 (UTC)
תודה רבה זה כל מה שרציתי--יום טוב 10:43, 28 אוגוסט 2005 (UTC)

שלום דוד, אבקש את חוות דעתך בשיחה:הבחירות לכנסת החמש עשרה ולראשות הממשלה#מיהו קיצוני?. בתודה, אבינעם 06:40, 29 אוגוסט 2005 (UTC)

פרשת אלישבע[עריכת קוד מקור]

לדוד שלום,

פרשה זו הכתה גלים בארץ ובעולם בראשית שנות ה 70. גירסה מפורטת יותר היא זו שכתבתי (בעילום שם, מחשש לקרבות עריכה) וקוצרה לאחר מכן ע" משתמש אחר לגירסה המופיעה כיום. העולם הזה ראה בפרשה סמל להתנוונות ההנהגה ולהתדרדרותו של דיין, לא מסיבה מוסרית (שלא העולם הזה היה מורה הלכה בעניני מוסר), אלא מאופן הבילוי של דיין עם העלמה במלונות פאר, בזמן תקופה בטחונית סוערת ורבת נפגעים מבין חיילי צה"ל. יתרה מזו, הדבר היה כרוך גם בסיכון בטחוני, מאחר שדיין קיים התייעצויות בטחוניות חסויות בטלפון בנוכחותה, וכן לאור הרקע המפוקק של הנערה (אז - אם היא נמצאת כיום במקום כלשהו היא עתה בת 60), שהגיע לדיון (שנים קודם לפרשה, בהיותה בת 15) בבית המשפט העליון. ראה ע"א 291/61. פסק דין מאד מרתק.

בברכה, אדר 04:29, 30 אוגוסט 2005 (UTC)

נ.ב האמור לעייל בא במענה לפנייתך לאלמוג בדף השיחה שלו אדר 04:30, 30 אוגוסט 2005 (UTC)

נ.ב (2) אודה לך אם תאשר כי קראת את הודעתי הנ"ל ואת פסק הדין.

אדר 04:39, 30 אוגוסט 2005 (UTC)

פסק הדין אינו מופיע במאגר "נבו" שבו אני משתמש, אשמח אם תעביר לי אותו במייל. נראה לי שראוי לכתוב על הפרשה גם בערך "העולם הזה", משום שהיא מבליטה את ייחודו של השבועון. דוד שי 04:49, 30 אוגוסט 2005 (UTC)

גילגמש מחק את אמנחתפ השני! אני מבקש ממך לשחזר את זה. בויקיפדיה:מזנון/לשכתוב הוא כתב טעויות שיש במאמר - ואני את כולם תיקנתי! ובכנען בתקופת הברונזה התיכונה, בכנען (גילגמש שיחזר את זה לגמרי) ובהשושלת ה-18 של מצרים הוא מחק מייד בלי לומר מהם הטעויות! זה לא פייר! מדובר על שעות של השקעה שכעת בוזבזו סתם! אם יש טעויות הייתי מוכן בשמחה לתקן אותם. אני שחזר את המאמרים ונדון עליהם בהצבעה. שים תבנית שכתוב אבל למה למחוק?!? אני מבקשך לשחזר את המאמרים ולדון על כך עם גילגמש. אנטיוכוס 17:52, 30 אוגוסט 2005 (UTC)-

הבל מוחלט. הטעויות נשארו, לא סיפק מקורות. בעיות נוספות. מחיקה על דעתם של ויקיפדים נוספים. גילגמש שיחה 17:55, 30 אוגוסט 2005 (UTC)

הפרסומת הלא הגונה של Ynet[עריכת קוד מקור]

שלום דוד, ברגעים אלה מושמעת ברדיו פרסומת של האנציק' של ידיעות אחרונות המוגדרת כאנציק' היחידה והמושלמת ברשת. זה מילא, בלוף פרסומאי רגיל, אבל חוסר ההגינות שלהם הוא יותר מתוחכם: במשך התקופה שבה היתה האנציק' שלהם פתוחה ונבנתה, הם ביקשו ולהערכתי גם קיבלו, אין סוף תיקונים והצעות מקוראים תמימים, שרצו באמת לשפר את הערכים. לאחר מכן האנציק' נסגרה, והיא חייבת תשלום כעת, ופרי רוחם של אלפי אם לא עשרות אלפי אותם אנשים טובים, פשוט נחמס מהם. שהרי בעלי האנציק' אינם מתחלקים בהכנסתם עם אותם המוני מתקנים ומשפרים. אם יהיה פעם קמפיין פרסום של הויקי, אני מקווה שעניין זה, עם אחרים לא יישכח.Alosha38 03:43, 31 אוגוסט 2005 (UTC)

אני נרגש פחות מהפרסומת של האנציקלופדיה של ynet: כולם רוצים לחיות, וגם הם. על חוסר השלמות שלה הרחבתי מעט בערך האנציקלופדיה של ynet. בתקופת ההרצה הכריזו אנשי האנציקלופדיה על כוונתם להפוך אותה לאנציקלופדיה בתשלום, כך שלא צריכות להיות הפתעות רבות בעניין זה. נו, טוב, את שאר התירוצים אשאיר ליחצ"ן של ynet. דוד שי 04:39, 31 אוגוסט 2005 (UTC)

ארץ ישראל השלמה[עריכת קוד מקור]

שלום דוד, אודה לך אם תוכל להתייחס לדברים בשיחה:ארץ ישראל השלמה בברכה,י.וסרמן 12:31, 1 ספטמבר 2005 (UTC)

לדוד ערב טוב,

אני מקווה כי מצאת עניין בפסק הדין. אשמח לשמוע דעתך.

בברכה, אדר 19:36, 1 ספטמבר 2005 (UTC)

אכן פסק דין מעניין, שמלמד משהו על האם. אני מצטרף לתמיהת השופטים: מה גרם לאם להתעורר לאחר 15 שנה? דוד שי 19:42, 1 ספטמבר 2005 (UTC)
אפשר לשאול באיזה פסק דין מדובר? גילגמש שיחה 19:45, 1 ספטמבר 2005 (UTC)
פסק דין שעוסק בשאלה מיהו אבי בתה של אלפרידה ברשל, שכנראה לא תזכה לערך בויקיפדיה. דוד שי 19:53, 1 ספטמבר 2005 (UTC)
למה לא? אם זה פסק דין מעניין, הוא עדיף בעיני על פני עשרות ישובים בני 10 משפחות ועוד כמה מאות משתתפי כוכבים נולדים למינהם. גילגמש שיחה
יש אלפי פסקי דין מעניינים, ורק מעטים מהם, חשובים במיוחד, יזכו לאזכור בוויקיפדיה, ועוד פחות יזכו לערך, למרות שאני מסכים שבפסק דין חשוב יש הרבה יותר עניין מאשר ביישוב של 10 משפחות או בכוכב נולד. פסק הדין שלפנינו, אף שהוא מעניין, אינו חשוב. דוד שי 20:05, 1 ספטמבר 2005 (UTC)

שאלה כללית דוגמא של ערך עם חשד להפרת זכויות יוצרים מה עושים? (הרחבה בדף השיחה הנ"ל) י.וסרמן 19:50, 1 ספטמבר 2005 (UTC)

דפים מבוקשים[עריכת קוד מקור]

שלום דוד שי. האם אתה יודע כל כמה זמן מתעדכן הדף המיוחד "דפים מבוקשים"?אלי5050 19:49, 1 ספטמבר 2005 (UTC)

לא. זה תלוי כנראה בעומס על השרתים. דוד שי 19:53, 1 ספטמבר 2005 (UTC)

שלום לך,

רציתי לשאול אותך מה זה ראשי תיבות זק"ש.
אשמח אם תוכל לענות לי. בברכה H2O 19:51, 2 ספטמבר 2005 (UTC)
למיטב ידיעתי: זרע קודש. דוד שי 20:01, 2 ספטמבר 2005 (UTC)
אוקיי, תודה H2O 20:11, 2 ספטמבר 2005 (UTC)
אם בר"ת עסקנינו, אולי אתה יודע מה זה מאז"ה (no pun itented:) , Jobnikon 17:22, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
הכתיב הנכון הוא מזא"ה, ופירושו "מזרע אהרון הכהן". דוד שי 17:33, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
בזמנו הציעו לעברת את שמו של רחוב השוהדא בחברון לרחוב מזא"ה...הללג 17:56, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
אגב, נראה לי שזק"ש זה בעצם "עברות" של זקס. הללג 17:56, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
או שההפך הוא הנכון, מי יודע? דוד שי 18:13, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
המממ... עוד מעט תגיד לי שמקורו של תיקו הוא בראשי התיבות 'תשבי יתרץ קושיות ואיבעיות'. הללג 18:23, 4 ספטמבר 2005 (UTC)

העולם הזה[עריכת קוד מקור]

לדוד ערב טוב,

הכנסתי את פרשת אלישבע" לערך העולם הזה וכן פרשות אחרות שהוספתי לפרק "אירועים בולטים בתולדות השבועון", בין היתר כללתי את שביתת הימאים, לה הקדשתי גם ערך נפרד, שביתת הימאים - 1951. אגב : ענין אלישבע נזכר במרומז בספרה של יעל דיין "אבי, בתו" בעמודים 147 - 148.

בברכה, אדר 16:54, 3 ספטמבר 2005 (UTC)

נ.ב.

ובעמוד 151 בצורה יותר מפורשת: "ואחת האחרונות שבהן (בפרשיות) הייתה קשורה להקלטות של אבי, שנעשו ע"י מאהבת ונוצלו אחר כך על ידה ועל ידי אמה לצורך סחטנות"

בברכה, אדר 18:33, 3 ספטמבר 2005 (UTC)

יפה מאוד. להשלמת הערך "העולם הזה" חסרת לי התייחסות לסכסוך החריף בין אבנרי לכהן, שבעקבותיו פרש כהן מהשבועון. דוד שי 19:05, 3 ספטמבר 2005 (UTC)

שלום דוד, זה עתה סיימתי לכתוב את הערך הראשון שלי. מה דעתך? הללג 10:00, 4 ספטמבר 2005 (UTC)

התחלה מצוינת. המשך כך. דוד שי 16:19, 4 ספטמבר 2005 (UTC)

מלחמת גילגמש באריאול[עריכת קוד מקור]

שלום, תוכל להסביר לי מה קורה כאן? [2] אני מרגיש שנקלעתי כאן לריב שגדול עלי בכמה מידות. אודה לעצותיך בנושא ולהסבר מה מתרחש כאן. _MathKnight_ (שיחה) 16:37, 4 ספטמבר 2005 (UTC)

אריאול עושה לפעמים עריכות מוזרות, וכתוצאה מכך גילגמש שם עליו עין. לפחות פעם אחת שבדקתי מצאתי שגילגמש צדק, ומאז אני סומך עליו בעניין זה. ראה שיחת משתמש:אריאול כדי להבין חלק מהסיפור. דוד שי 16:52, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
מתי גילגמש צדק? ולמה? 85.64.122.105 16:56, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
ראה שיחה:יורם רובין, למשל. וגם כאן. דוד שי 17:06, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
למה גילגמש צדק בעניין של יורם רובין? 85.65.241.12 17:11, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
אם אינך מבין את הכתוב בדף השיחה, לא אוכל להושיעך. דוד שי 17:16, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
קראתי והבנתי. אבל הפעם האחרונה שגילגמש חסם את אריאול הייתה בגלל שגילגמש הוא דיקטטור. תקרא את השיחה בין אריאול לעמבה בדף הזה. 85.65.241.12 17:19, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
אריאול יש לך בעיות רציניות בהבנה אם נדמה לך שהלינק שהבאת מוכיח שגילגמש הוא דיקטטור. -*- עמבה -*- 18:44:10, 2005-09-04 (UTC)
במקרה הזה אפילו אני מצדיק את גילגמש. האריאול הזה הוא תמהוני, שכמעט כל מה שהוא עשה בויקיפדיה, החל מרצח רבין ועד תאריך כניעת גרמניה הנאצית היה במקרה הטוב תמוה. emanשיחה 19:46, 4 ספטמבר 2005 (UTC)

תאריך לידתו של שמעון פרס[עריכת קוד מקור]

שלום דוד,
מזמן לא דננו בנושא. בכל מקרה, בדף השיחה כתבת שהזזת את תאריך הלידה ל-16 באוגוסט, אך משום מה בערך מופיע 15 באוגוסט, אולם בדף התאריכים שמעון פרס מופיע ב-16 באוגוסט. כדאי להיות עקביים. אגב: שאלת טריוויה: איזו שחקנית קולנוע היא קרובה של שמעון פרס? בברכה, אבינעם 20:54, 6 ספטמבר 2005 (UTC)

שיניתי את התאריך, אם כי תשובה חד משמעית לכך עדיין אין לנו. את התשובה לשאלת הטריוויה ניתן לשים ב"הידעת?" דוד שי 05:15, 7 ספטמבר 2005 (UTC)

זלמן מלמד[עריכת קוד מקור]

גרסתי לערך במשתמש:Effib/ארגז החול/ מוכנה ואולי זקוקה לעוד טיפת ליטוש. --אפי ב.שיחה • 22:19, 6 ספטמבר 2005 (UTC)

לתשומת ליבך[עריכת קוד מקור]

שלום לך דוד, לתשומת ליבך עניתי לשאלותיך בשיחה:אבי לניר, כמו כן אשמח אם תיתן דעתך לשיחה:השליחים. בברכה Shayakir 12:17, 7 ספטמבר 2005 (UTC)

אורי אבנרי - שלום כהן[עריכת קוד מקור]

לדוד ערב טוב,

הכנסתי לערך העולם הזה את ענין הקרע בין השניים.(כן הזכרתי בקצרה במסגרת ערך זה את את סדרת הכתבות "דופקים את השחורים" ואת פרשות קיביה וכפר קאסם). את נושא הקרע בין השניים הכנסתי גם לערך אורי אבנרי והוספתי ערך אודות שלום כהן.

בברכה, אדר 19:10, 7 ספטמבר 2005 (UTC)

שלום דוד,

שלחתי לך הערב מכתב לכתובת שאליה אני תמיד שולח. אודה לך אם תוודא שהמכתב הגיע. תודה, גילגמש שיחה 20:51, 7 ספטמבר 2005 (UTC)

אולי אתה יכול להסביר שם מה לעשות... טרול רפאים

העולם הזה[עריכת קוד מקור]

לדוד ערב טוב,

נא ראה השינוי והתוספות שהכנסתי בפרק האירועים בתולדות השבועון.

בברכה, אדר 14:59, 9 ספטמבר 2005 (UTC)

ראיתי. הטעות עם פרס לא הייתה יחידה בתולדות השבועון, שכנראה סבל מעורך יהיר במיוחד. להשלמת הסדרה יצרתי היום את העולם הזה-כוח חדש, על-פי ערכים שלך ושל אלמוג. דוד שי 15:01, 9 ספטמבר 2005 (UTC)

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור]

כתבתי הערות לתוספת שלך על בן גוריון ב"בן גוריון שיחה". בברכה, אבירם 19:05, 9 ספטמבר 2005 (UTC)

ביקשתי מאלמוג, שהוא הכותב המקורי, שיתייחס לדבריך. דוד שי 23:00, 9 ספטמבר 2005 (UTC)

לגבי לאור[עריכת קוד מקור]

או.קי דוד קיבלתי הערותיך ואפעל לאורן

תודה וליל מנוחה

בהצלחה. דוד שי 00:40, 10 ספטמבר 2005 (UTC)

"חמו"ל" ו"זרוק אותו לכלבים"[עריכת קוד מקור]

לדוד ערב טוב,

עתה ברור לי מהי "הוצאת חמו"ל". בינתיים עלה בזכרוני פרק נוסף מן האירועים בתולדות "השבועון המסויים" והוא פרשת "זרוק אותו לכלבים" והוספתי אותו לעולם הזה.

בברכה, אדר 15:47, 10 ספטמבר 2005 (UTC)

שלום דוד, התגיע למפגש? כולנו נשמח לראותך שוב. דורית 17:02, 14 ספטמבר 2005 (UTC)

עדיין אינני יודע, אבל נדמה לי שהגיע הזמן להחליט. דוד שי 17:10, 14 ספטמבר 2005 (UTC)
מקווה מאד שלחיוב. בברכה, דורית 17:11, 14 ספטמבר 2005 (UTC)

שמעתי שיש לך מילון עברי. מה דעתך על השאלה בשיחה:איכתיולוגיה? תודה, Pixie 08:57, 15 ספטמבר 2005 (UTC)

שלום דוד,

ראיתי שמחקת את הקטגוריה רעב, והותרת שלושה ערכים שמפנים לקטגוריה לא קיימת. מה הסיבה? באיזו קטגוריה אתה חושב שהם צריכים להיות? (רעב תפוחי האדמה הגדול באירלנד, רעב, רעב המוני). תודה, ladypine 13:21, 16 ספטמבר 2005 (UTC)

הקשר בין רעב ובין רעב המוני קלוש ביותר: הערך הראשון עוסק בתחושה אישית זמנית, והשני בתופעה חברתית מתמשכת. לפיכך את רעב תפוחי האדמה הגדול באירלנד ורעב המוני ראוי לקטלג בקטגוריה קטגוריה:רעב המוני (בהנחה שיהיו ערכים נוספים בקטגוריה זו), ואת רעב בקטגוריה:פיזיולוגיה. עשיתי זאת. דוד שי 04:22, 17 ספטמבר 2005 (UTC)