שיחת משתמש:מכסח המדפסות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברוך בואך לויקיפדיה![עריכת קוד מקור]

שלום וברוך בואך לויקיפדיה – האנציקלופדיה העברית החופשית הראשונה. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית ופתוחה שכל אחד יכול לא רק לקרוא ולהיעזר בה, אלא גם לערוך אותה.

להלן מעט מידע שאנו מקווים שיהיה לך לתועלת:

  • עריכה: אם יש לך מה להוסיף או לשפר בערך שקראת, הנך יכול לעשות זאת, ואף כדאי שתעשה זאת. לחץ על הלשונית "עריכה" בראש העמוד ותקן כמיטב הבנתך. (לפני שמירת השינוי, מומלץ ללחוץ קודם על "הראה תצוגה מקדימה" ולוודא שהעריכה נעשתה כראוי.) לפרטים נוספים: איך לערוך דף.
  • דפי שיחה: בראש כל דף בויקיפדיה, מופיעה לשונית "שיחה", שלחיצה עליה מובילה לדף השיחה על הערך. בדף זה ניתן לדון עם משתמשים אחרים בתוכנו של הערך. ניתן להוסיף בקלות הערה לדף השיחה באמצעות לחיצה על לשונית הפלוס (+) הנמצאת בראש הדף.
  • חתימות: מומלץ מאוד לחתום בסוף כל הערה שכתבת. כדי לעשות זאת הוסף ארבעה סימני ~ (זרקא, tilde) בסוף הטקסט שכתבת. סימנים אלו יהפכו אוטומטית לחתימה הכוללת את שמך, קישור לדף המשתמש שלך, והשעה והתאריך בהם נכתבה ההודעה. החתימות מיועדות לדפי השיחה בלבד. בויקיפדיה לא נהוג לחתום על המאמרים עצמם.
  • דפי משתמש: לכל משתמש רשום בויקיפדיה יש "דף משתמש" ודף "שיחת משתמש". דף המשתמש (אליו ניתן להגיע בלחיצה על שמו של המשתמש) משמש בדרך כלל את המשתמש כדי להציג פרטים על עצמו. דף השיחה של המשתמש (כמו דף זה) משמש כדי להשאיר למשתמש הודעות אישיות.
  • הודעה אישית: כדי להעביר מסר או הודעה למשתמש מסוים, יש להיכנס לדף השיחה של אותו משתמש (בלחיצה על שמו, ולאחר מכן מעבר ללשונית השיחה) ולהשאיר בו הודעה. לאחר הוספת הודעה בדף השיחה, המשתמש יקבל חיווי על כך שממתינה לו הודעה.
  • קבלת עזרה: אם אתה זקוק לעזרה נוספת אתה יכול לקרוא את דפי העזרה. אם אתה רוצה לשאול שאלה כללית הקשורה לויקיפדיה (מדיניות, נהלים וכד'), אתה מוזמן לעשות זאת במזנון. אם יש לך שאלה ספיציפית, או שאתה זקוק לעזרה בנושא מסוים, אתה מוזמן לפנות לדלפק היעוץ.
  • לתשומת לבך: אין להכניס לויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. מעשה כזה מהווה עבירה פלילית חמורה ופגיעה במדיניות שלנו.

אשמח לעזור אם תתעורר שאלה או בעיה, וכך גם כל שאר הויקיפדים.

בהנאה!

(התנצלות: כדי למנוע סרבול מיותר, וכמקובל בשפה העברית, אנו משתמשים בלשון זכר בהתייחסות אל כלל הגולשות והגולשים ובמתן שמות לערכים. אנא קבלו זאת בהבנה!)

טרול רפאים 22:27, 17 מרץ 2005 (UTC)


שם יפה בחרת לך[עריכת קוד מקור]

אבל למה מכסח המדפסות? מה הן עשו לך? האם אתה מכסח אותן בגלל מחירי הדיו היקרים, או פשוט כי בא לך לכסח אותן?

בקיצור, פשוט השתעשתי לראות את שם המשתמש שלך, ופשוט תהיתי למה קוראים לך ככה. אשמח אם תסביר קצת... עידן ד 13:22, 18 מרץ 2005 (UTC)

ראה את: שיחת משתמש:עידן ד

שלום,

אל תכתוב בבקשה שטויות בערך קומונר או שאאלץ לחסום אותך. גילגמש שיחה 23:35, 9 ינואר 2006 (UTC)

השומר הצעיר[עריכת קוד מקור]

מה המקור של הסמל של השומר הצעיר
נ.ב שלח לי דואל כדי שנוכל לדבר Hidro 16:03, 15 אפריל 2006 (UTC)

(שיעול) Hidro 15:54, 10 יוני 2006 (IDT)
שילבתי את הערך "סמל השומר הצעיר" שכתבת בערך השומר הצעיר, כדי להימנע מפיצול יתר. דוד שי 09:34, 10 יוני 2006 (IDT)

אהלן![עריכת קוד מקור]

מה קורה? כפי שאתה רואה - אני חסר חיים ותרמתי את הערך קומונר, אני מקווה שיהיו לי עוד רעיונות לערכים שימושיים. מה שלומך באופן כללי ומה מעלליך? מכסח המדפסות

נהוג להגיב בדף שבו התחילה השיחה ,שלח לי דואל Hidro 16:03, 10 יוני 2006 (IDT)

אין לי מושג מה המייל שלך... מכסח המדפסות 16:13, 10 יוני 2006 (IDT)

שלחתי לך מסרון לפלא שמוץ Hidro 16:15, 10 יוני 2006 (IDT)

אין לי פלא שמוץ. אני לא ממש מסוגל להפיק מסרונים עם הביג טוק שלי מכסח המדפסות 16:17, 10 יוני 2006 (IDT)

בדף משתמש שלי בצד ימין יש כפטור "שלח דואר אלקטרוני" למשתמש זה תשלי לי דואל משם ותכתוב שם את שלך Hidro
קיבלתי ממך דואל אבל אני לא יכול להשיב מכיבן שהכתובת שהזנת לא נכונה Hidro 16:37, 10 יוני 2006 (IDT)
היית בשמוץ? איזה יופי! גם אני הייתי קצת... היה קצר אך ממש כיף! עידן ד 20:51, 10 יוני 2006 (IDT)

מה? מתי? איפה? אני עדיין בשמו"ץ, אני קומונר. אני כל הזמן חושב "אה, הנה יש לי זמן לכתוב ערכים..." אבל אין לי חיים בעצם. מכסח המדפסות 23:32, 10 יוני 2006 (IDT)

לפני איזה עשר שנים לערך. קצת יותר. בירושלים. עידן ד 23:37, 10 יוני 2006 (IDT)

אווה! בטח היית אז בכיתה ה' או משהו, לא? בכל מקרה, עניין השמו"ץ מסביר אני מניח את הערכים שאני עורך ביומיים האחרונים (צדקה, קומונרים רעבים ומסכנים)... מכסח המדפסות 23:40, 10 יוני 2006 (IDT)

כיתה ו' אני חושב. כמעט בטוח. רק חבל שהקבוצה התפרקה באמצע השנה, ואני עזבתי... נו שוין. עידן ד 23:43, 10 יוני 2006 (IDT)
אהלן הרבה זמן לא ראיתי אותך ופתאום אני רואה את שמך בויקי מה המצב?הידרו 23:39, 14 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

תשמע, ככה זה בגדוד. אני לא רואה אור יום. אני כרגע ברגילה... מה קורה אצלך? התגייסת כבר לשורותינו או שעדיינו עושים איתך צ'קלקה? מכסח המדפסות 23:44, 14 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

תשלח לי דואל ואני אדבר איתך בצורה יותר אישית.הידרו 23:46, 14 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]
אה לא משנה מצאתי את הדואר שלח לבד.הידרו 23:47, 14 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

האגודה למלחמה בסרטן אינה ארגון צדקה אלא קשורה יותר לגמילות חסדים והקישור אליה מקומו בערך גמילות חסדים וכך גם ארגון עלם.
Roniva 19:45, 10 יוני 2006 (IDT)

מתנצל, לא ידעתי שקיים כזה מושג בכלל. תודה על ההסבר! מכסח המדפסות 19:47, 10 יוני 2006 (IDT)

סמל השומר הצעיר - רשיון[עריכת קוד מקור]

שלום רב. יש ספק קל לגבי הרשיון ששמת על סמל השומר הצעיר שהעלית. אנא ראה את נסיון הבירור שלי כאן. זהר דרוקמן - I♥Wiki01:53, 17 במרץ 2007 (IST)[תגובה]

שוב שלום. לאור הכתבה הזו אני נאלץ לעת עתה לשנות את רשיון התמונה לשימוש הוגן. אם אין ברצונך שתמונה זו תופיע - אנא פנה אלי ואמחקה. זהר דרוקמן - I♥Wiki20:59, 18 במרץ 2007 (IST)[תגובה]

לא ממש הבנתי את העניין שהצגת. במקרה אני מזהה את שם האמנית שהקישור מפנה אליה, וכתוב שם שהיא "עיצבה את סמל השומר הצעיר" אבל היו לו מליון גרסאות (גרסאות מחו"ל, גרסאות משתנות עם השנים ושל אמנים שונים). למעשה, האמנית הנ"ל עיצבה ואיירה פלקטים וכרזות הקשורים בשומר הצעיר באופן כללי בכל נושא ונושא ואילו את הסמל שאני היצבתי בויקיפדיה - יצרו בשנים האחרונות כאשר אני הוספתי את צבעיו. תוכל לפרט את נושא הרשיונות והבלאגן שנוצר מכך? מכסח המדפסות 01:30, 13 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

ידידי היקר לצערינו הוא צודק חלקית (היא לא יצרה את הסמל) וצריך לשנות את הרשיון מכיוון שהוא נגזרת של הסמל המקורי שמוגן בזכויות יוצרים ואת זה ביררתי אם דודו אמיתי מנהל יד יערי. הידרו 01:34, 13 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

אז... אה... מה זה אומר בסופו של דבר? (במלים פשוטות, אני לא חכם! הצבא טימטם אותי יותר) מכסח המדפסות 01:40, 13 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

שאומנם אתה צירת את סמל השומר הצעיר אך עדיין צריך לסמן ברשיון התמונה מ"שימוש חופשי" לך "לוגו". הידרו 01:44, 13 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
תמונות
תמונות

אני שמח על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה, אך עלי להביא לתשומת לבך כי בוויקיפדיה אנו מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים, וגישה זו משתלבת עם תפיסתנו בדבר חופש המידע. העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אני מניח שטעות זו נעשתה מכיוון שלא קראת את ההנחיות בנושא, ולא מפני שהתכוונת להפר זכויות יוצרים. הבעיות ופתרונן להלן.

  • הבעיה הראשונה: לא ציינת את מקור התמונה. כדי לתקן את המעוות, עליך לגשת לדף התמונה שהעלית ולציין את מקור התמונה בתיבת העריכה. לחץ על הקישור לתמונה לעיל ולאחר מכן לחץ על לשונית "עריכה". בדף שנפתח צריכה להופיע התבנית {{מידע}} שבה עליך למלא את הפרמטר "מקור". אם הוא לא מופיע, אנא העתק את הקוד הבא לתיבת העריכה ומלא את המידע החסר:
    {{מידע|
    |תיאור= הוסף כאן תיאור לתמונה.
    |מקור= ציין כאן את מקור התמונה. אם אתה יצרת את התמונה, ציין "אני יצרתי". אם התמונה לקוחה מהאינטרנט, הוסף קישור לתמונה המקורית.
    |תאריך יצירה= הוסף כאן את תאריך היצירה של התמונה, אם הוא ידוע לך.
    |יוצר= ציין כאן את שם או כינוי יוצר התמונה
    }}
    • שים לב: אם אתה בעל זכויות היוצרים, יש להעלות את התמונה החופשית לוויקישיתוף.
    • שים לב: אם מדובר בתמונה תחת תנאי שימוש הוגן תוך שימוש בתבנית {{שימוש הוגן}}, אזי יש למלא את המקור בתבנית הרישיון. לדוגמה, אם העלית תמונה בשימוש הוגן עבור הערך "הארי פוטר" ואת התמונה לקחת מאתר חיצוני, תבנית הרישיון צריכה להיראות כך:
      {{שימוש הוגן|מקור=http://www.yonidebest.co.il|ערך=[[הארי פוטר]]}}.
  • הבעיה השנייה: לא ציינת רישיון לתמונה. בחר את אחת מהאפשרויות הבאות על מנת לתקן את המעוות:
    • אתה יצרת את התמונה: בחר רישיון חופשי כלשהו. אני אישית ממליץ על {{ייחוס}} או {{cc-by-sa-2.5}}.
    • מצאת את התמונה באינטרנט: אין לקחת "סתם" תמונות מהאינטרנט. עליך לוודא שאכן יש מקום לשימוש הוגן בתמונה, אחרת יש לסמן אותה למחיקה באמצעות תבנית {{למחוק|סיבה=התמונה אינה מתאימה לשימוש הוגן}}. לחץ על הקישור לתמונה לעיל ולאחר מכן על לשונית "עריכה". הוסף בתיבת העריכה את תבנית המחיקה ושמור. מפעיל מערכת ימחק עבורך את התמונה בשלב כלשהו.

אם העלית תמונות נוספות (רשימת התמונות שהעלאת), אנא ודא שגם להן יש מקור ורישיון תקף. למידע נוסף כיצד יש להעלות תמונות לוויקיפדיה ראה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי. ניתן לגשת לדף עזרה זה בכל עת דרך תפריט העזרה שבתיבת הקהילה שבצד ימין של כל דף: עזרה -> תמונות וקבצים.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. אדגיש: חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואיטיבי לאדם המצוי, כך שלעתים קורה שנמחקות תמונות שהועלו בשגגה.

בברכה,‏Yonidebest Ω Talk 14:38, 11 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:03, 22 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

וגם קובץ:BlenderCyclesLandscape.jpg וקבצים נוספים שהעלית לצורך שימוש בערך שאתה כותב. את כולם אני מסמנת כתמונות חשודות בהפרת זכויות יוצרים. ללא טיפול בקבלת האישןר התמונות תימחקנה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:16, 22 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

אז ככה:

זומבי - CC0 כלומר ניתן לציבור לכל מטרה http://www.blendswap.com/blends/characters/zombie/

פטל - CC0 http://www.blendswap.com/blends/plants/raspberries/

נוף עם אוקינוס והר - CC-BY כלומר ניתן לציבור עם מתן קרדיט (שנתתי) http://www.blendswap.com/blends/landscapes/cycles-performing-landscapes/

מכונית - CC-BY-SA - שימוש מסחרי כל עוד נותן קרדיט ומה שאני עושה מזה ממשיך להיות קריאייטיב קומונס http://www.blendswap.com/blends/vehicles/bmw-1-series-m-in-cycles/

גורילה: - חלק מגלרית בלנדר לקידום בלנדר, שנמצאית תחת GPL http://www.blender.org/features-gallery/gallery/art-gallery/

שכחתי משהו?

להבא, אם מישהו עורך ערך שקשור בתוכנה חופשית ורשיון חופשי, אני מניח שהוא לא ידחוף חומר עם רשיון סגור

עדכנו אותי אם טעיתי איפשהו מכסח המדפסות (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

שלום לך, כל הקישורים שהכנסת למעלה למעט האחרון מובילים לדף שלא רואים בו את התמונות, הדף בכלל נראה כל תקין. הקישור האחרון מוביל לתמונה של הקוף, אבל בלחיצה על התמונה איני רואה כל אישור לרישיון חופשי. ההנחה בויקיפדיה היא שאם לא כתוב במפורש שהרישיון חופשי, אז אין לעלות את הקובץ לויקיפדיה. מכל מקום הקישורים של מקור התמונות חייבים להופיע בתמונה עצמה בצורה ברורה ולא בדף השיחה שלך, כך שכל מי שרוצה לבדוק גם בעתיד את מקור התמונה, ילחץ על הקישור ויגיע לתמונה. אני אבקש מעוד עורך שיבדוק את התמונות. ואנא בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:29, 29 בינואר 2013 (IST)[תגובה]
  • קובץ:BlenderCyclesLandscape.jpg - הרישיון תוקן. מדובר ב-cc-by-3.0 ולא ב-cc-by-sa-3.0 (כלומר אין את דרישת ה-Share Alike). מועד היצירה של 2011 שונה ממועד הפרסום באתר. אפשרות אחת היא שמדובר בגרסה העדכנית מ-2012. אפשרות שנייה, שאין ביכולתי לבדוק, היא שבפרטי הקובץ עצמו אכן מצויינת 2011.
  • קובץ:BlenderSculptZombie.png - למרות שעל פי האתר של בלנדר כשמדובר בתיעוד צילום המסך יכול לקבל רישיון לפי רצון הכותב, כדאי להשאיר את רישיון התוכנה החופשית (הרישיון הכללי של גנו 2 ומעלה), כפי שנעשה במיזם בצילומי מסך של תוכנות חופשיות, ובפרט באלו של בלנדר. אם התוכנה הייתה ברישיון שלא קביל בוויקיפדיה אז האפשרות היחידה להשתמש בה הייתה בשימוש הוגן (היה והוא באמת כזה). לרכיבים שלא קשורים לתוכנה צריך לציין את הרישיון שלהם בנפרד. במקרה הזה הזומבי שוחרר על פי המקור לרשות הציבור תחת הרישיון CC0 1.0 Universal (CC0 1.0). הבעיה היא שלא ברור האם היוצר יכל לעשות זאת. הוא מציין שהעבודה שלו היא נגזרת של " "Grandfather" created by Dmitry Parkin". לא מצאתי עדות לכך שתמונתו של פרקין הייתה ברשות הציבור. אם תמצא כזאת אז ניתן להשאיר את הקובץ. אחרת יש למחוק אותו.
  • קובץ:BlenderBerriesNodes.png - אותו יוצר ואותו סיפור כמו הזומבי. הפעם הוא השתמש בתמונה שמקורה ב-[1]. התמונות שנמצאות שם ברישיון קומונס עם NC-SA, כלומר איסור על שימוש מסחרי ודרישת שיתוף חוזר באותו רישיון. המשמעות היא: א) בשחרור התמונה לרשות הציבור הוא הפר את זכויות היוצרים של התמונה המקורית. ב) תמונות במיזמי ויקימדיה צריכות לאפשר גם שימוש מסחרי, ולכן בלאו הכי אין אפשרות לשימוש בתמונה. משכך היא נמחקה.
  • קובץ:MikePan.png - ‏ נראה בסדר
  • קובץ:Blender2.65aScreen.jpg - החלפתי בתמונה מויקישיתוף (צילום מסך דומה של אותה גרסה). הרישיון שציינת הוא GFDL (הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו) במקום GPL שהוא הרישיון של בלנדר.
  • קובץ:GorillaInBlender.jpg - לא הצלחתי למצוא רישיון בדף אליו הפנת. נויקלן 11:34, 14 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

שלום לך, העלית פעם נוספת קובץ ללא רישיון, וללא קישור למקור ממנו העלית את הקובץ. הבדיקה של הקבצים הקודמים שהעלית דרשה מאמץ מעורך אחר. שני קבצים גם נמחקו בגלל שהייתה בהם בעיה. אני מבקשת שתכניס קישור מדויק בתוך פרטי הרישיון של התמונה (לא בדף השיחה שלך) לכתובת האינטרנט בו מצאת את הקובץ, כך שבלחיצה על הקישור אוכל לראות את התמונה. בנוסף, עליך להראות במדויק מהו הרישיון של הקובץ או האתר שעליו התבססת בהחלטתך שפשר להעלות את הקובץ לויקיפדיה. ובכל מקרה כרגע הקובץ ללא רישיון. הנושא הוסבר לך בפעם הקודמת, אני מבקשת שתקפיד על כללי העלאת קבצים לויקפדיה. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:07, 21 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

וואו! זה מדהים כמה בלתי נסבל לעבוד במערכת הזאת. עידכנתי את הערך של התמונה עם לינקים של התוכנה שמדברת בדיוק על קשר ה - GPL ונגזרותיו כלפי התוכנה הספציפית. אני יכול לצלם, להעתיק ואפילו לשנות את כל מה שקשור לתוכנה כל עוד רשיון GPL ממשיך. כל מה שאני מוסיף או עורך ספציפית בערך על בלנדר נמצא מינימום תחת קריאייטיב קומונס דרגה 1. בתמונות הקודמות שלחתי מייל (כפי שאמרתם לי) עם הבקשות כדי לחסוך מכם את הסיפור של לערוך את זה פה. מכסח המדפסות - שיחה 19:17, 21 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

אני לא מבינה את התלונות. צר לי אם ההקפדה על זכויות היוצרים גורמת לך טירחה רבה. כל תמונה צריכה לעמוד בפני עצמה, כולל קישור למקור, רישיון וכל המידע הנכון. הרישיון שאתה קורא לו GPL הוא בויקיפדיה GFDL ראה תבנית:GFDL. אני מזכירה לך גם שבפעם הקודמת שתי תמונות נמחקו כי הבדיקה לא מצאה את פרטי הקישור או הרישיון. אישית אני חושבת שיש מספיק תמונות בערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:25, 21 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]
לא בדיוק. GFDL הוא הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו. GPL, שהוא הרישיון החופשי של בלנדר (ומכאן גם של צילום מסך שלה) הוא הרישיון הציבורי הכללי של גנו. בוויקיפדיה בעברית אין תבנית לרישיון כי השימוש בו נדיר למדי. בקומונס ישנה התבנית Template:GPLv2+. הפתרון הוא הכנסת הטקסט הבא: {{צילום מסך חופשי|[[commons:Template:GPLv2+|GPL גרסה 2 ומעלה]] ([[הרישיון הציבורי הכללי של גנו]])}} תמונה דומה עלתה לקומונס ולכן מחקתי את זאת. נויקלן 22:09, 24 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]