שיחת משתמש:רוחית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום רוחית, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,מי-נהר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך, האם תוכל לחוות דעתך בנוגע לשאלות על כולל פולין בדף שיחת משתמש:מי-נהר#כולל ווהלין-פולין.? , תודה. מי-נהר - שיחה 08:12, 15 במאי 2012 (IDT) כולל נוסד בשמת תקנ"ו ע"י ר' מרדכי מנשכיז וכו', זה מגובה במכתבים שלהם, איך שאני מבין במשך הזמן הכסף הועבר ביחד עם הכסף של כולל פרושים, הסיבות לכך יכולות להיות בגלל המצב בין המדינות ששלטו אז, בפולין - רוסיה, בארץ ישראל - תורכיה, והיה מתיחות ביניהם, בימי החידושי הרי"ם (1845) באו לפולין ר' טביא ילין ור' יעקב יהודא לייב לוי לפולין ובפיהם טענות על קיפוח הפולנים בכולל הליטאי (-כולל פרושים, וגבאי ווילנא) בעקבותיהם בא הרב שמואל מסלנט לפולין , כדי לשכנע לא להפרד מכולל פרושים, ןלא רק שלא הצליח במשימתו אלא גם הגביר את האש, ומאז הכסף הפולני הועבר, בנפרד מכולל פרושים, ונקרא 'כולל ורשא' גם בתקופה זו הקופה שירתה, את תושביה הלא חסידים מפולין. [ראה ילין, זכרונות,עמ' 6-8]

תמיכה בכולל רמבעה"נ[עריכת קוד מקור]

שלום רב. רבנים תומכים במוסדות רבים, אין לזה חשיבות אנציקלופדית. אנא הימנע מעריכות כאלה. נרו יאירשיחה • כ"ב בסיוון ה'תשע"ב • 22:35, 12 ביוני 2012 (IDT)

אברהם יהושע העשיל רבינוביץ[עריכת קוד מקור]

שלום רוחית,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אברהם יהושע העשיל רבינוביץ" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:רוחית/‏אברהם יהושע העשיל רבינוביץ". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏dMy‏ • שיחה • 23:03‏, 12/06/2012 • כ"ג בסיוון ה'תשע"ב

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף כפר חיטים. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas שיחה 23:34, 29 ביוני 2012 (IDT)

אם את חושבת ששם הערך שגוי, את מוזמנת לעלות את הנושא לדיון בדף השיחה של הערך, וחכי לתגובות של אחרים. רצוי שתשימי גם תבנית {{שינוי שם}}. החזרתי לשם המקורי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 00:54, 14 בנובמבר 2012 (IST)

הערך כולל ווהלין מבולבל, ישנו כולל ווהלין שנוסד בשנת תר"ה בירושלים והוא נפרד מהכולל בצפת, כך, שהיה שני כאלה כוללים. הכולל ווהלין- צפת, נעלם במשך השנים 1830 בערך, גם לידתו לוטה בערפל, ישנם שמקשרים אותו לכולל שהקים הרב מנשכיז בשנת תקנ"ו, ללא ראיות מוצקות.--רוחית - שיחה 01:09, 14 בנובמבר 2012 (IST)

אני לא מתמצאת בנושא הזה. אני רק מסבירה לך מהו התהליך של שינוי שם. את הערותיך לערך יש לעלות בדף השיחה של הערך. הויקיפדיה הוא מיזם שיתופי, ושם של ערך שהיה קיים זמן רב לא משנים כך. בכל מקרה שם כמו כולל ווהלין - ירושלים אינו מקובל בויקיפדיה. קראי בבקשה את הדף ויקיפדיה:מתן שם לערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:14, 14 בנובמבר 2012 (IST)

שינית בערך את שם הקובץ, כתוצאה מכך כל הקישור לתמונה נפגע והתמונה לא הופיעה בערך. אינך יכולה לשנות את שם הקובץ. ניתן לשנות רק את הכתוב המסביר של התמונה. שחזרתי את עריכתך. אני מבקשת לאחר שאת עורכת ולפני שמירה שתבדקי את תוצאות עריכתך בתצוגה מקדימה, ואם את רואה שהעריכה אינה תקינה, אל תשמרי אותה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 00:22, 15 בנובמבר 2012 (IST)

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף כפר חיטים. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas שיחה 22:28, 15 בנובמבר 2012 (IST)

קישורים לאתר של כולל פולין[עריכת קוד מקור]

שלום רב, כמדומני שבעבר כבר התבקשת לא לעשות זאת. נרו יאירשיחה • ה' בטבת ה'תשע"ג • 10:43, 18 בדצמבר 2012 (IST)

שלום לכולם[עריכת קוד מקור]

הערות מתקבלות בהערכה