שיחת משתמש:217.194.199.190

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כתובת ip משותפת
כתובת ip משותפת

נאלצנו לחסום את כתובת ה־IP הזו, 217.194.199.190, מעריכה אנונימית.
אפשרות העריכה מכתובת זו נחסמה למשתמשים אנונימיים למשך שנה עקב השחתות רבות.

למשתמשים הפועלים מכתובת זו: עליכם ליצור חשבון משתמש כדי לבצע עריכות.


תורמים ראויים ורצויים, שלום לכם!

עקב לא מעט השחתות שבוצעו מכתובת זו בדפים בוויקיפדיה, היא נחסמה כעת לעריכה.
אם ברצונכם לתרום, אתם מוזמנים ליצור לעצמכם שם משתמש (מומלץ - מן המחשב בבית) ולתרום לוויקיפדיה משם המשתמש הרשום. אם תרצו לתרום גם מהכתובת הזאת, תוכלו לפנות אלינו ואנו נגן על שם המשתמש שלכם מפני חסימה, כך שתוכלו לתרום מהכתובת הנוכחית גם אם היא תהיה חסומה. בהצלחה!

כתובת ip משותפת
כתובת ip משותפת

כתובת ה־IP הזו, 217.194.199.190, היא כתובת IP משותפת של הכפר הירוק ואנשים רבים משתמשים בה.

למשתמשים הפועלים מכתובת זו: מומלץ ליצור חשבון משתמש וכך להימנע מבלבול עם משתמשים אחרים, וכן להימנע בדרך כלל מחסימות. כמו כן, כיוון שאנשים רבים משתמשים בכתובת זו, ייתכן שהודעות מסוימות בדף השיחה הזה אינן מתייחסות אליך.


במקרה של השחתה ארוכת טווח שמקורה בכתובת זו, ניתן גם ליצור קשר עם האנשים האחראים על כתובת זו.

העברה מדף בקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

סוף העברה

העתקתי לכאן את הבקשה לצורך מעקב. במידה וההשחתות יחזרו, לא יהיה מנוס מחסימה לפרק זמן ארוך, או אפילו לצמיתות. ‏Lionster‏ • שיחה 08:49, 20 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]
לאור חזרתן של ההשחתות חסמתי שוב. בשלב זה לשלושה חדשים. --Assayas - שיחה 08:37, 25 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

שלום לכם,[עריכת קוד מקור]

חלק מהכותבים האנונימים מהכתובת הנוכחית תורמים לוויקיפדיה. אחרים – משחיתים. כרגע הייתה השחתה, אבל לא חסמנו. במקרה שההשחתות יימשכו, כתובת זו תיחסם.

אנחנו ממליצים למי שמעוניין לתרום מן הכתובת הנוכחית להירשם לוויקיפדיה, נגיד, מהמחשב הביתי (ראו: ויקיפדיה:הרשמה), ואז נוכל להגן על שם המשתמש שלכם כך שתוכלו להמשיך לתרום גם מן הכתובת הנוכחית. בהצלחה! אלדדשיחה 19:01, 17 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "מוביל (אלבמה)". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

הוספת שטויות לדפים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
אלדדשיחה 13:19, 24 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

לתשומת לבכם[עריכת קוד מקור]

מן הכתובת הזאת המשיכו להשחית דפים בוויקיפדיה, ולכן נחסמתם לתקופה ממושכת. אבל ראו בבקשה את הסעיף הבא:

לידיעת אלה מכם המעוניינים לתרום לוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

חסמנו את אפשרות ההשחתה בפני אנונימים, לתקופה ארוכה.
עם זאת, שימו לב שלא חסמנו את יכולתכם לתרום לוויקיפדיה דרך הכתובת הנוכחית. אם ברצונכם לתרום, אתם מוזמנים להירשם לוויקיפדיה ממחשב אחר, לדוגמה, מן המחשב הביתי (ראו ויקיפדיה:הרשמה), ולהמשיך לתרום גם מכאן. בהצלחה! אלדדשיחה 13:19, 24 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

מי מכם שמעוניין לתרום דרך הכתובת הזאת - מוזמן. פשוט כשאתם בבית תוכלו להירשם לוויקיפדיה בשם משתמש מן המחשב האישי שלכם, ואז למחרת, כשתהיו בבית הספר, תוכלו להיכנס ולתרום בלי שום בעיה מהכתובת הנוכחית, מתוך שם המשתמש שלכם. בהצלחה! אלדדשיחה 13:21, 24 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "שורש משושה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "רמת השרון". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "פינלנד". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "פינלנד". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה