שיחת משתמש:Azad141089

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת Gilgamesh בנושא סלוניקי
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Azad141089, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,‏cheshin61‏ • שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשע"ה • 13:23, 19 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

רחל ביגון[עריכת קוד מקור]

שלום Azad141089,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך רחל ביגון שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ.
שלום Azad141089,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך רחל ביגון שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ. דיון החשיבות

Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:50, 31 במרץ 2015 (IDT)תגובה

הקרן החדשה לישראל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הקרן החדשה לישראל. הסיבה לכך היא: ראה דף השיחה, הוכרע להעדיף את שמם הרשמי בתור התרגום על פני תרגומים א-מילוליים אחרים, בשל המחויבות לנייטרליות. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ב בשבט ה'תשע"ז • 21:53, 7 בפברואר 2017 (IST)תגובה

שטויות במיץ זה חוטא לתרגום. Azad141089 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
אולי אתה לא דובר אנגלית, אבל אני כן. התרגום המדויק הוא "קרן ישראל חדשה", אמנם ניתן לפרש לשני הכיוונים, אבל בשם הנייטרליות עלינו להעדיף את השם העברי הרשמי על פני התרגום המדויק (אנו עושים את זה גם במקרים שאין הדבר מתאים כלל לתרגום, למשל בריאן כוכב עליון שלכאורה עפ"י התרגום היה עלינו לתרגם "חייו של בריאן", וללכת שבי אחריו שהיה צריך לתרגם תרבות המשוררים המתה וכן הלאה. כאן לפחות זהו תרגום תקני).
עוד שתי הערות כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ב בשבט ה'תשע"ז • 22:02, 7 בפברואר 2017 (IST)תגובה
תבדוק את עצמך ואת האנגלית שלכאורה אתה מבין. זהו התרגום המדוייק והוא מעיד על כוונות הארגון. על מנת להשאר נייטרלי לא אכנס יתר על המידה לפני ולפנים. מאידך, תרגומי סרטים ואו ספרים מבוצעים בעיקרם בייחוס לשיטת מכירה.
נערך דיון רחב בנושא בדף השיחה, ונקבע ברוב קולות כי שם הערך הנוכחי הוא הנכון. כל עוד הקהילה קבעה, ובלי שינוי נסיבות משמעותי, אין מקום לשינוי. ‏Lionster‏ • שיחה 22:08, 7 בפברואר 2017 (IST)תגובה

הקרן החדשה לישראל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הקרן החדשה לישראל. הסיבה לכך היא: כך הוחלט בדף השיחה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 21:54, 7 בפברואר 2017 (IST)תגובה

אם תמשיך אתה עלול להיחסם לגמרי, וחבל, לא תצליח בכל מקרה לשנות נקודה זו. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ב בשבט ה'תשע"ז • 22:03, 7 בפברואר 2017 (IST)תגובה

סלוניקי[עריכת קוד מקור]

שלום Azad141089,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "סלוניקי" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, גילגמש שיחה 22:24, 24 ביולי 2017 (IDT)תגובה