שיחת משתמש:Davidnead/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

יצירת קשר עם אנונימי[עריכת קוד מקור]

ניתן לכתוב לאנונימי בדף השיחה (אחרי שלוחצים על כתובותו ניתן לראות למעלה בקטן את הלחצן שיחה), ואת הודעה זו הוא יראה בפעם הבאה שייכנס מאותה כתובת IP. שים לב שיכול להיו שזו עריכה ממחשב ציבורי, או שאותו אדם החליף כתובת מאז, אך אין דרך טובה אחרת. בברכה, איתן96שיחה • כ"ז בשבט ה'תשע"ד • 15:06, 28 בינואר 2014 (IST)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

שים לב שקישור חיצוני לא עושים כמו פנימי, אלא כך: מתחילים [ אח"כ הקישור אח"כ רווח (ולא | כזה), אח"כ הטקסט לתצוגה ואח"כ ]. לדוגמה [ http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=28534&st=&pgnum=239 הדרום, מד, 241. ] יצא כך הדרום, מד, 241., בברכה ציון הלוישיחה • ו' באדר א' ה'תשע"ד 16:28, 6 בפברואר 2014 (IST)

תודה על הידע המועיל.Davidnead - שיחה 16:42, 6 בפברואר 2014 (IST)

שלום דוד, אם התמונה מאלבום המשפחה, אז זכויות היוצרים שייכות למשפחה ואפשר להעלות את התמונה ברישיון חופשי. האם זאת המשפחה שלך? אם לא, אז אפשר לקבל אישור מסודר מהמשפחה. תמיד עדיפה תמונה חופשית על תמונה ברישיון שימוש הוגן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:01, 18 ביולי 2014 (IDT)

שלום, זו המשפחה שלי, בערך. כרגע רצוי שהתמונה לא תהיה לשימוש חופשי.Davidnead - שיחה 14:12, 18 ביולי 2014 (IDT)
מתי התמונה צולמה? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:23, 18 ביולי 2014 (IDT)

הפניה לפסקה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. לידיעתך ניתן להפנות לפסגה ספציפית בדף. יוצרים קישור פנימי רגיל לדף, רק שמוסיף אחרי שם הדף סולמית (#) ושם הפסקה, ורק אז סוגרים עם מרובעים. אם אתה מפנה לאותו דף שם הדף מיותר ומיד אחרי בסוגריים המאובנים המפותחים שמים סולמית ושם פסקה וסוגרים. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"א בניסן ה'תשע"ז • 23:46, 6 באפריל 2017 (IDT)

שלום דוד, החזרתי את הערך לגירסה יציבה. אני מבקשת שתעבוד על התוספות ושינויי העריכה המסיביים שלך בטיוטה משתמש:Davidnead/אלימות מינית בחברה החרדית, ורק לאחר שהטיוטה תהיה תקינה לאל בעיות אפשר יהיה למזג אותה לערך במרחב הערכים. עד אז א תנהל מלחמת עריכה בערך. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 11:07, 20 באפריל 2017 (IDT)

מדוע? האם עברת על הגירסה שלי? השארתי את כמעט כל תוכן הערך במקומו? המבנה שנתתי טוב יותר, ומי שרוצה יכול להוריד את התוספות שלי. אין צורך להיכנס למחלמת עריכה, אבל למה שטתלנות? מותר לי לתת את תיקוניי בגוף הערך שם יהיה חשוף לקוראים, וזכותם של אחרים להתווכח ולשנות. Davidnead - שיחה 11:11, 20 באפריל 2017 (IDT)
תקרא ויקיפדיה:מלחמת עריכה. הרציונל הוא שאין להעדיף גרסה אחת על השנייה, ולפיכך יש העדפה לגרסה שכבר קיימת. • צִבְיָהשיחה • כ"ד בניסן ה'תשע"ז 11:13, 20 באפריל 2017 (IDT)
הגבתי בדף השיחה של הערך, בבקשה תגיבי שם ואענה. Davidnead - שיחה 11:14, 20 באפריל 2017 (IDT)

שלום דוד, לא ברור לי מה ניסית לעשות, אבל הדף שלך מקושר לקטגוריות רבות. לא מקשרים טיוטות לקטגוריות. מכיוון שמדובר בתבניות, לא ניתן להסיר את התבניות מהדף. אבקשך לטפל בכך, אחרת לא תהיה לי ברירה, אלא למחוק את הדף. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן

טופל, זה בסך הכל סוג של ארגז חול. דוד - שיחה 09:28, 13 ביוני 2017 (IDT)
הסברתי לך לא ליצור טיוטות הכוללות קטגוריות שלא ניתנות להסרה, ולמרות שאת המשכת ויצרת חדשות. מחקתי אותן, אם תמשיל לעשות זאת, תוך התעלמות מהפניות אליך, תחסם. אני מבקשת שתכבד את הכללים במיזם, לא כוללים דפים שאינם שייכים למרחב הערכים בקטגוריות השונות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 07:28, 25 ביוני 2017 (IDT)
שלום חנה Hanay. אני חושב שכבר הסברתי לך בעבר שראוי לחשוב פעמיים לפני שמתנסחים או משתמשים באיומים. את בקשתך כיבדתי וקיבלתי, וכפי שכתבתי לך אז טיפלתי בה מיד. הטיוטות שמחקת עכשיו הם כאלו שמשום מה לא הצלחתי למחוק את תוכנם לבד (הדף היה כבד לטעינה), גם כשניסיתי שוב אתמול לאחר בקשתו של Dovole. למעשה, הדפים הללו מיותרים לי ואני מודה לך שמחקת אותם. אשמח אם תמחקי גם את הדפים הזה והזה והזה והזה והזה והזה. בקשר להבא, כפי שהקפדתי מאז בקשתך - אם אצור דף שתהיה בו בעיה כזו אמחוק את תוכנו מיד (היות שאין לי דרך לשלוט בקטגוריות). כללי המיזם מחייבים אותי ומכובדים על ידי, ובודאי איני מתעלם מבקשות של מפעילי מערכת. דוד - שיחה 11:06, 25 ביוני 2017 (IDT)
חנה, שימי לב שלא ניתן לראות קטגוריה בתצוגה מקדימה, אלא רק לאחר שמירה, לכן קשה לדעת אם תארע שגיאה כזו מראש. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • א' בתמוז ה'תשע"ז • 14:49, 25 ביוני 2017 (IDT)
צר לי אבל במקום לנסות לחנך אותי, תקפיד לעבוד לפי כללי הקהילה. הסברתי לך ואתה התעלמת. יש פתרון פשוט למחוק דפים להניח על הדף תבנית {{למחוק}}. ולאחר שהוסבר לך, אני מקווה שתפסיק עם הניסיונות האלה. ואם לא יודעים משהו פונים לבקשת עזרה למשל בדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ, או ויקיפדיה:חממה, כל שצריך הוא לרצות לטפל ולקבל סיוע.
מלא כל הארץ כבודי, לאחר שהוסבר לדוד, הוא היה צריך להיות מודע לכך ולבדוק את הדף לאחר שמירה, ולראות שיש שם קטגוריות, ולבקש את מחיקת הדפים. אני לא מבינה לשם מה הוא יוצר אותם, אני מקווה שלא יעשה זאת יותר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 17:38, 25 ביוני 2017 (IDT)
חנה Hanay - אני מבין שזה לא נעים לאוזן שמנסים לחנך אותך, בטח אם זה מישהו "מבחוץ" ללא עמדה וניסיון בקהילת ויקיפדיה, אך לפעמים זה חשוב בכל אופן כדי לקבל שיקוף לאיך את נשמעת... מלא כל הארץ כבודי וDovole לא חלקו איתך לא על העובדות ולא על הנהלים, אלא פשוט על הטון דיבור. כפי שהסברתי מדובר בשני דפים שנשכחו ממני לאחר שלא הסתדרתי איתם מיד, בקיצור לא השארתי אותם בכונה, ומשם ולהבא הקפדתי לבצע את המחיקה כפי בקשתך ההגיונית. כך גם אקפיד להבא - ואיני רואה סיבה שזה יפריע למישהו. אז סגרנו פינה שנעשתה בשגגה, אני את המסר הטכני וגם ההתנהלותי הפנמתי, ואת רשאית להפנים או לדחות את המסר האנושי שלך.
ואני כבר ממלא את עצתך ומתייעץ: האם עלי לבקשת בקשת מחיקה מסודרת עבור הדפים שהזכרתי כאן, או שפנייתי אלייך פה עשויה להספיק? בכל הכבוד - איזהו מכובד המכבד את הבריות - דוד - שיחה 18:07, 25 ביוני 2017 (IDT)
חנה אני לא חושב שדוד ניסה לחנך אותך כמו שהוא הסביר לך שהדברים "נשמעו" לו נוקשים (מה שקורקט"י לאחד...). אני גם הייתי שם לב, שלמעשה כולנו מנסים לחנך זה את זה (לא בהכרח שלילי, לכאן או לכאן), את חינכת אותו בדרכי ויקי' והוא בסך הכל ביקש קצת עידון...לפעמים לוקח זמן להבין, לפעמים באמת לא שמים לב.Dovole - שיחה 19:19, 25 ביוני 2017 (IDT)

ספרי הלימוד[עריכת קוד מקור]

דוד שלום, נראה שליקטת לך ילקוט יפה מאוד לספר לימוד, אך עליך להסיר את רשימת הקטגוריות מטיוטות אלה. תוכל להחליף הקטגוריות פשוט בקישור רגיל לערכים וכך לשמור על מאזכרים למקורות שלך. בהתאם הסרתי הקטגוריות ואתה תוכל להחזיר בצורת קישורים רגילים. שלך Dovole - שיחה 01:04, 25 ביוני 2017 (IDT)

טוב, זה מתוחכם יותר ממה שהנחתי בתחילה, העלתי כמועמד למחיקה, הכל הפיך ותוכל להסביר ואפשר יהיה לשחזר...Dovole - שיחה 01:11, 25 ביוני 2017 (IDT)
כפי שתראה שכתבתי לחנה, המחיקה הייתה לגמרי במקומה, לא הייתה פה כוונה מצידי. אני מודה לך על הפניה המכבדת והבלתי תוקפנית, מפני שזה לא מובן מאליו פה. דוד - שיחה 11:09, 25 ביוני 2017 (IDT)
דוד, לא כדאי לך להתרגש מכל תגובה, אני מניח שעדיף לא לצפות מאנשים להתנהגות מתחשבת כי לרוב אין לנו היכולת באמת להבין זה את זה. אני מקוה שתערוך ללא מורא, מתוך כוונות טובות ושאיפה למצוינות .11:13, 25 ביוני 2017 (IDT)
תודה. אני מודע לכך שאיני תורם משמעותי (וספק אם אהיה מתישהו), אבל אני כן תורם קצת מפעם לפעם, ובזמן האחרון היו מקרים שקרו איתי ועם אחרים שקצת ריפו את ידי מהרצון להיות שותף זוטר בקהילה הזו. אז תודה על העידוד. דוד - שיחה 11:23, 25 ביוני 2017 (IDT)
אני לא מביט על זה כעל "תרומה" אלא בגדר "לשם כך נוצרת"- הצעתי אפילו שישנו מתרומות לעריכות- אבל הרוב לא קיבלו זאת או כחשוב די להתעסק בזה או כעדיף. אני רואה המשתמש שלי כך, מספיק שבמהלך קריאה זיהיתי שגיאה, עדיף שאתקן אותה בלי להתחשבן עם עצמי "עריכה משמעותית או לא" או "יעירו לי או שלא יבחינו", העיקר שהכוונה תהיה חתירה למצוינות.Dovole - שיחה 11:35, 25 ביוני 2017 (IDT)

אל תתייאש![עריכת קוד מקור]

היי, חבר. הדבר האחרון שצריך לתפוס אותך הוא יאוש. אין פה שום קליקה סגורה של עורכים, יש פה אהבה ואחווה וקיימים במקום הזה יותר אנשים נחמדים מכאלו שלא. רק צריך קצת להתרגל... האנשים פה מדברים זה עם זה כמכרים ותיקים, כך שיכול להיות שאכן נפלת קצת בין הכסאות, אך אל תיפול רוחך. התעודד נא! קריצה התו השמיני - שיחה 23:39, 28 ביוני 2017 (IDT)

שלום לך! היו לי די סיבות טובות להרגיש ולחשוב כך, ולא מתוך פגיעות יתר. אבל - אתה עצמך כאן - ועוד שתי משתמשים למעלה, אתם עצמכם הוכחה שיש גם פנים אחרות, שאפשר אחרת. שכדאי לתת עוד צ'אנס. אז תודה לך! התעודדתי . דוד - שיחה 23:43, 28 ביוני 2017 (IDT)
"" התו דייק. תוך מספר חודשים-שנה תתרגל גם אתה ותכיר היטב חלק ניכר מהעורכים העיקריים, בעיקר אם תעקוב (ואולי אף תשתתף) בפי הדיונים כיכר העיר, חדשות, ומזנון (האחרון עוסק דווקא בענייני ויקי ובעיקר מדיניות ויקי, אך השניים הראשונים חופשיים הרבה יותר). בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ה' בתמוז ה'תשע"ז • 11:27, 29 ביוני 2017 (IDT)
תודה. וכנראה גם אצטרך להכיר ממי להתרחק... יש לי כבר שתיים ברשימה... דוד - שיחה 13:37, 29 ביוני 2017 (IDT)
לא צריך, ולא תמיד אפשר, להתרחק, רק לדעת איך לפנות ולפעול נכון. אני יכול להבין מי אחת (היא סתם עמוסה ולוקחת לפעמים קשיים של חדשים אישי מדי, בעקבות השקעת יתר בקבלת פנים של חדשים בשל מיזמי הסטודנטים הרבים שהיא מובילה/בקשר והטיפול בOTRS (רשיון לתמונות)), אבל השני(ה)? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ה' בתמוז ה'תשע"ז • 13:57, 29 ביוני 2017 (IDT)
צביה. (עזוב אותי מלתייג אותה). ע"ע שיחה:אלימות מינית בחברה החרדית. הייתי אולי קצת נלהב, אבל התגובות הכוחניות... (ובסופה של דבר היא נאלצה (ללא התנצלות כמובן!) להודות שצדקתי. וכמה ימים אח"כ "שמחתי" לראות שהיא מונתה למעילת מערכת... דוד - שיחה 14:10, 29 ביוני 2017 (IDT)
נ.ב. אני לא חדש, אני פה עשר שנים. אלא שאני כמעט לא עורך, רק לעיתים לא מצויות. רק שזה כבר ריפה את ידי... ואילו כאשר ערכתי ערך מושקע במיוחד שדרש ממש מחקר היסטורי בישיבת תורת חיים (ורשה) - לא קיבלתי שום פידבק ואפילו לא ביקורת. כי זה לא נגע חלילה בתחומו של אף אחד. דוד - שיחה 14:13, 29 ביוני 2017 (IDT)
אין צורך לתייג. מפתיע אותי, כיוון שבד"כ היא אחת השפויות יותר. כמה אתה חדש או לא פחות משנה ביחס לרמת הפעילות לעניין ההיכרות הרוחבית עם האתר והמשתמשים הפעילים. לגבי ישיבת תורת חיים, אולי תוסיף תבנית {{מוסד לימודי}}? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ה' בתמוז ה'תשע"ז • 14:16, 29 ביוני 2017 (IDT)
היא מנסה להציג את ה עצמה כך, וגך גם התפארה בפניי. בפועל לא. היא ניסתה להשתמש בנהלים כדי לכפות עלי את עמדתה ולכפות דיון לא יעיל. וגם הנהלים עצמם היו על חבל דק משום שזה נעשה בטעות מתוך דיון של שניות והתנגשויות עריכה וחוסר הבנה. (אפשר לבדוק בתאריכים. וכל זה קטן לעומת המשפטים המתנשאים והכוחניים שלה במייל. לא נורא, עברנו את זה. לגבי התבנית, אם תעבור בעיון על הערך יש בעצם הגדרת המוסד בעיות קשות ביותר והלכתי בו על חבל דק, לכן מסופקני אם אצליח לשבץ את הנתונים בתבנית. אבל אנסה. (יש איזו אי בהירות גדולה לגבי שילוב של 2 ישיבות והזיקה ביניהם וממילא אופיים ואורך חייהם וכו'). דוד - שיחה 14:33, 29 ביוני 2017 (IDT)
זה יחסית יוצא דופן, אמירתי התבססה על דיונים אחרים בהם ראיתי אותה משתתפת. לגבי הגדרת המוסד, אולי פשוט ניתן לדלג על |סוג המוסד=, ובשנות הקמה/פירוק לציין שני תאריכים (אני מקווה שזה עובד). בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ה' בתמוז ה'תשע"ז • 14:42, 29 ביוני 2017 (IDT)
נו... ננסה להיות אופטימיים יותר. מעריך את התייחסותך. דוד - שיחה 15:05, 29 ביוני 2017 (IDT)
הוספתי כמה קישורים לערך, ויצרתי קט:רבני ישיבת תורת חיים - ורשה, אם יש פוטנציאל של חמישה ערכים לפחות תוכל גם ליצור קט:בוגרי ישיבת תורת חיים - ורשה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ה' בתמוז ה'תשע"ז • 15:54, 29 ביוני 2017 (IDT)
אין עליך! יש פוטנציאל של הרבה יותר מחמישה, אך צריך לעבוד על זה, אז בינתיים אשאיר ככה. תודה! דוד - שיחה 16:44, 29 ביוני 2017 (IDT)

שלום דוד, אני פונה אליך בפעם האחרונה שתפסיק ליצור טיוטות המקשרות לקטגוריות. גם אם אתה מוחק את התוכן לאחר 2 דקות, דף המעקב שלי ושל עורכים אחרים מתמלא בהוספת קטגוריות שהן במעקב שלי וגם בהורדתן. זה רעש מיותר בניטור. הוספתי אתה דף הזה למעקב שלי. בפעם הבאה שתערוך את הדף הזה בדרך שתוסיף לדף קטגוריות, הדף יימחק.

מניסיוני אתך יש סיכוי שאקבל ממך תגובה לא נעימה, אבל ביקשתי ממך יותר מפעם אחת לא לעשות זאת, ומסיבות לא ברורות שלא משרתות את הוויקיפדיה, אתה ממשיך לעשות זאת. אז קבל את דברי איך שאתה רוצה, איני מתכוונת לנהל אתך דיון בנושא. הסברתי לך את הנושא מבחינתי בפעם האחרונה. אני מקווה שלא אדרש להיכנס לדף השיחה שלך יותר בנושא זה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 19:58, 12 ביולי 2017 (IDT)

שלום חנה, את לא תקבלי תגובה בלתי נעימה, אלא תגובה עניינית, בדיוק כפי כל הפנוית הקודמות שלך. תגובה עניינית על דברים עניינים, ותגובה שמתנגד לתוספות לא נעימות ומיותרות. אני אקבל את בקשתך זו, בדיוק כפי שקיבלתי את הקודמות. ביקשת לא להשאיר דפים כאלו? הסברתי שזו טעות ומחקתי את התוכן, תוך הבהרה שאם מסיבה כלשהי אצור דף כזה שוב אמחוק את תוכנו מיד - וכך אכן עשיתי. כעת את מבקשת שוב בקשה עניינית - לא לעשות זאת כלל גם אם ל2דקות - מפני שזה מציף את הניטור - אני מבין את הבקשה ואכבד אותה מעתה.
מחיתי קודם, ואני מוחה גם עתה, על כך שאת לא מסוגלת אפילו פעם אחת לבקש בקשה בלי איום צמוד או אף ביצוע סנקציה מידית. זו לא דרך, ולכל הבקשות שלך נענתי מיידית. מובן גם שאין טעם לעקוב אחרי דף זה וזה לא הפתרון שכן אוכל לפתוח אחר. אם את מתעקשת לאיים איימי עלי בחסימה או במשהו יעיל.
לסיכום, אני אמנע מלעשות זאת שוב בדף הזה, אם בכל אופן אראה צורך לעשות זאת אעשה זאת בדף אחר - ובכל אופן רק באופן סביר שלא יגרום לא להצפה ולא להכבדה על דפי הניטור והמנטרים. נ.ב. נתקלתי בלא מעט קטגוריות שכוללות (בטעות דומה כנראה) דפי משתמש, אך אני מבין את ההבדל. דוד - שיחה 20:16, 12 ביולי 2017 (IDT)
אם חיפשת מישהו שזה מפריע לו, אזז מצאת. הוספת הדף לקטגוריות והסרתן מפריעה לי במלאכת הניטור כי היא מציפה לי את דף רשימת המעקב. אם תמצא דפי משתמש בקטגוריות שהם לא צריכים להיות בהם אתה מוזמן להוסיף {{ללא קוד ויקי}} סביב הקטגוריות. ‏DGtal‏ - שיחה 00:42, 13 ביולי 2017 (IDT)
שלום DGtal‏ - . לא, לא חיפשתי. אני מבין מהר, וברגע שהוסבר לי עניינית את המשמעות לגבי ניטור הבנתי והודעתי שאפסיק. כמובן שהיה אפשר לפתור את זה אם היתם מסמנים את הדף הזה כלא צריך ניטור באיזו צורה (נראה לי שזה אפשרי, גם בלי לתת לי הרשאה של בודק, לא?), אבל כמובן, אני לא מצפה מכם לעשות זאת. הבנתי את הבקשה, ואכבד אותה, לא אציף יותר. (כדי שאבין: גם פעם אחת מציפה את הדף? או רק מחמת ריבוי הפעמים שעשיתי זאת בתכיפות?). דוד - שיחה 00:50, 13 ביולי 2017 (IDT)
כרגע רשימת המעקב שלי מראה לי את כל העריכות האחרונות בדף אז ראיתי הוספות והסרות בהיקף של לפחות 10 שורות. ‏DGtal‏ - שיחה 00:53, 13 ביולי 2017 (IDT)
DGtal‏ אני לא יודע איך בדיוק אתה מסמן את הוספת והסרת קטגוריות למעקב, כך שקשה לי לבדוק בעצמי. מה שכן שבאמת עד לבקשתה של חנה הערב אכן עשיתי פעולות רבות (מידיפעם כולל היום) של הכללת דפים שגרמו הוספה והסרה של קטגוריות. פעולות כאלו אם מופיעות בדף המעקב שלך עקב כמות הקטגוריות בהחלט עשויים לגרום הצפה יחסית. אבל אם אני עושה זאת פעם אחת מידי פעם (מכליל בדף שלי כמה דפים שממילא מרובי קטגוריות) זה לכאורה לא אמור לגרום הצפה. אלא אם זה מופיע לך על כל קטגוריה בנפרד או משהו כזה שאז זה קטסטרופה. דוד - שיחה 01:04, 13 ביולי 2017 (IDT)
כל קטגוריה מופיעה לבד, וההוספה וההסרה זוכות לשורות נפרדות. אולי נסה לבקש בוק:די אם מישהו יכול לפתח קוד שימנע הוספת דף כלשהו לקטגוריות ואז תוכל לשחק כמה שבא לך בדף שלך (הוא עצמו לא צריך להיות במעקב, רק הקטגוריות). בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ט בתמוז ה'תשע"ז • 01:27, 13 ביולי 2017 (IDT)
תודה לך! כל הוספה או הסרה של כל קגוריה זוכה לשורה נפרדת!? זה המון. אם אני מכליל דף אחד שמכיל 5 קטגוריות, עשוי להיות חמש שורות של הוספה או הסרה. ואם עשיתי על חמש דפים, זה יוצר 25 שורות??? דוד - שיחה 12:09, 13 ביולי 2017 (IDT)
על כל שינוי שאתה עושה יש שורה על ההוספה לקטגוריה, שורה על השינוי בדף שלך, שורה על ההחסרה מהקטגוריה, ושורה על העדכון בדף שלך. כלומר, אל תשכח להוסיף לרשימה את כל העדכונים שיש בדפים שלך (שגם מופיעים בדף השינויים האחרונים). ואני מודה, לא קראתי את כל המלל הקודם. אני סתם סקרנית - למה אתה עושה את השינויים הללו? בברכה אמא של גולן - שיחה 22:32, 22 ביולי 2017 (IDT)
אמא של גולן -תודה על ההסבר, וסליחה על האיחור ה"קל" בתשובתי, לא הייתי פה. למה אני עושה את זה? אני לא עושה. אני פשוט מכליל בדף אחד כמה דפים ביחד, ואז נכנסים בדף הזה שלי כל הקטגוריות של הדפים שהכללתי. כאב ראש. אז אני נאלץ בינתיים לוותר על פעולות מסוג זה עד שיימצא פתרון. מי שימצא - אברך אותו.
וכדי שאבין טוב יותר: האם הבעיה קיימת רק במרחב הערכים, או גם בדפי תבנית, פורטל וכדו'? (גם שם יש הרי קטגוריות). תודה רבה. דוד - שיחה 16:53, 3 באוגוסט 2017 (IDT)
שאלתה של אמא של גולן הייתה מדוע אתה בכלל מכליל כל מיני דפים בדף שלך (וכך בעקיפין מוסיף/מסיר קטגוריות)? ה"בעיה" קיימת בכל מרחב, כל הסרה/הוספה של קטגוריה בכל דף מוסיפה עוד שורה, כך שאם אתה מכליל בבת אחת חמש קטגוריות בדף אחד, ואז מסיר אותם, ולא משנה באיזה מרחב הדפים המוכללים או המכלילים, יתווספו שתים עשרה שורות בדף השינויים האחרונים. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ב באב ה'תשע"ז • 21:36, 3 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה! למה? כך יותר קל לי להעתיק חומר. דוד - שיחה 21:40, 3 באוגוסט 2017 (IDT)
הי, דוד, אני מציעה, שאם אתה עושה את זה רק כדי להעתיק ממקום למקום (נניח שישמר לך כטיוטה) שתעתיק את הטקסט מחוץ לויקיפדיה לקובץ חיצוני... . למרות שעדיין לא הבנתי למה היית צריך להעתיק עשרות תבניות הידעת או קטלוגי קטגוריות שונות. בברכה אמא של גולן - שיחה 10:57, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה. אנסה את זה. האמת חשבתי על זה לאחרונה. דוד - שיחה 11:13, 18 באוגוסט 2017 (IDT)

עורך מועיל[עריכת קוד מקור]

ראיתי מעט מפעולתך. אתה כותב מועיל. מה שכתבת כאן נכון. אז מה? "מה לך נרדם?" ... "וְכַאֲשֶׁר֙ יְעַנּ֣וּ אֹת֔וֹ כֵּ֥ן יִרְבֶּ֖ה וְכֵ֣ן יִפְרֹ֑ץ וַיָּקֻ֕צוּ מִפְּנֵ֖י בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל" במהרה בימינו.

הרבה הצלחה, ואני לעזרתך אם תדרש כזו ב"נ. Tshuva - שיחה 18:16, 14 באוגוסט 2017 (IDT)

תודה לך! ואתה צודק. זה נכתב מתוך תסכול אחרי הפעם הראשונה שזה קרה לי. אני שונא עוול, ושונא כוחניות. את שניהם אני מאוד שונא - ושילוב של שניהם הו קורת רוח מדהימה בשבילי. אבל בסך הכל אתה צודק, צריך להמשיך הלאה. אני מקוה שמתישהו ארגיש צורך להוריד את מה שכתבתי. הרבה אנשים בדף הזה הוכיחו פנים אחרות. דוד - שיחה 18:42, 14 באוגוסט 2017 (IDT)

ערכי רבנים[עריכת קוד מקור]

דוד, עיין נא בדף הטיוטה ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/רבנים, אולי תעלה לדיון בדף השיחה שם את ההגדרה הבעיתית "מראשי הישיבה" אולי כך גם תבין את הלך הרוחות כאן. אבי84 - שיחה 01:45, 18 באוגוסט 2017 (IDT)

תודה אבי. דווקא הלך הרוחות שם לא ממש משקף את הלך הרוחות כפי שאני רואה אותו בדפי שיחה רבים על ערכי רבנים. הוא הרבה יותר רגוע, ולא נראה משקף את הביקורות והנקודות הקשות באמת. אני טועה? בקשר להגדרה הבעייתית, אני לא רואה אותה כהגדרה בפני עצמה הראויה לדיון. זה לא ראש ישיבה, וממילא הדיון הוא על האישיות ומעמדה כל אחד לפי עניינו. מה מוסיף התואר הלא עקבי/רשמי הזה? נ.ב. שלחתי לך מייל, לא קיבלת? דוד - שיחה 11:10, 18 באוגוסט 2017 (IDT) דוד - שיחה
קיבלתי, ברצוני לומר מהניסיון שיש לי כאן, אתה עובד קשה על הערף שבסופו של דבר יכול להמחק, ולכן אני ממליץ לך לנסות להעלות נקודות חדשות, איזה שתרצה, שם בדף הרלוונטי שישפיע בסופו של דבר על הערך שלך. שם בדף כתוב באופן ברור שאם הוא לא ראש ישיבה וכרגע אתה מודה בזה אין לו זכות קיום. בברכה אבי84 - שיחה 11:26, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה. האמת היא שאני לא עובד קשה על הערך אלא על דף השיחה שלו, קצת אירוני. לא אקח את זה קשה אם הוא ימחק, חבל לויקיפדיה, אני עושה את שלי. אני מודה שהוא אינו ראש ישיבה, ואם בלי זה דין הערך להימחק - הרי שאכן אני מודה שדינו להימחק. אלא אני טוען שיש לו חשיבות כר"מ בעל אישיות ייחודית ובעלת השפעה, לא מדין ר"מ ולא משום דין הגדרת תפקיד, אלא האישיות וההשפעה. האם זה לא מובן שם מדבריי? דוד - שיחה 12:49, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
כללי ויקיפדיה הם מציאות בפני עצמה..מנוחה - שיחה 20:27, 27 בנובמבר 2017 (IST).

ערב טוב! אם אתה זוכר כבר יצא לנו להפגש בעבר, כשהתלוננת על הקליקה הסגורה של קהילת העורכים. אז אמרתי לך שאמנם קיימים כאלו שצריך להתרחק מהם, אך רוב האנשים נחמדים. עקבתי אחרי כל הדיון בנוגע לאלימות מינית בחברה החרדית, ואני חושב שהדיון והצבעת המחיקה בו סטו לגמרי מהנושא המקורי. אף אחד לא חלק על העובדה שיש אלימות מינית שם, ואף אחד לא בא לומר (חוץ מאופק שהוא פשוט ילד שאין לו מושג) שאצל החרדים יש יותר הטרדות. יש לי קשר עמוק ומקיף מאוד עם החברה החרדית, אבל תמכתי בהשארת הערך משום שלדעתי הנידון בו הוא האם אצל החרדים יש התייחסות שונה לאלימות או לא, ובינתיים התשובה היא כן. אמנם הערך מבוסס בעיקר על כתבות, אך תמכתי בהשארתו משום שבאמת אין הרבה מידע על כך וצריך להשתמש עם מה שיש, וכן אני חושב שהנושא בעל חשיבות. עם זאת, אני תומך אמנם בפעלך בערך אלימות מינית בישראל, אך סבור שאמור להיות בו הרבה יותר מקורות, משום שעל כך אפשר למצוא הרבה מחקרים אקדמיים דייקא. בברכת הצלחה, התו השמיני - שיחה 18:19, 30 בנובמבר 2017 (IST)

שלום, אחרי שאתה מזכיר לי אני נזכר גם, שמח לפגוש בך. בינתיים למדתי יותר על קהילת הויקיפדים והכרתי יותר את הדרכים לפעול בה ואת הצדדים הטובים שלה. אם כי זה לא לגמרי "חכמה", שכן בזה כבר עברתי את השלב של חדש, שזה בדיוק השלב הבעייתי שאמור להשתנות. אבל לא חשוב עכשיו.
אני מסכים איתך לגמרי בקשר לניתוח הדיון שם. למעשה, אם עקבת אחר הדיון עוד מתחילתו לפני חצי שנה, שהיה בעיקר ביני ובין צביה, יכולת לראות שלמרות מאבק החורמה שניהלתי נגד הערך - תמכתי בחשיבותו. מפני שאני מסכים שיש היבטים ייחודיים לחברה החרדית, ומשכך - למה שלא יהיה על זה ערך. אלא שלדעתי הערך היה כתוב בצורה גרועה ולא אובייקטיבית עד מאוד, ומבוסס על מקורות רעועים וחלקיים. אני נגד אלו שתמיד נוטים למחוק, אני בעד לתקן, וזה מה שניסיתי לעשות אז. הניסיון שלי נכשל בגלל התנגדותה של צביה מחד - ובגלל מחסור אמיתי במקורות עקב אופי החברה החרדית מאידך. לאחר כישלון זה, ולאחר שראיתי עד כמה הערך מקומם גם אחרים, ולאחר שראיתי שגם צביה מבינה שאי אפשר לבסס ערך כזה על מקורות מסוג זה - החלטתי שהערך לא ראוי להתקיים כך ותמכתי בתוקף במחיקה.
עניין נפרד הוא שכוונותיי היו כנות, התמקדתי בערך כשלעצמו אם הוא ראוי או לא, ולא עסקתי במניעים הסטריוטיפיים שמאחוריו, או לחילופין בסטריוטיפיים שהוא עשוי לחזק, הסתכלתי על אם הוא ראוי כשלעצמו או לא. אבל כשדנים על החברה החילונית - בהחלט יש מקום לא פחות לערך נפרד עליה. היות שכל זה עשוי להיות רגיש מאוד, הפתרון האידיאלי הוא כדבריך הערך על כלל החברה הישראלית, גם טכנית הוא יהיה קל יותר לכתיבה בלי התפתלויות וכפילויות. נכון לעכשיו שלחתי בקשות לכמה אנשי מקצוע העוסקים בתחום לקבל מחקרים אדמיים איכותיים בנושא, אם אקבל אנסה להתקדם עם הערך. תודה וברכה, דוד - שיחה 18:47, 30 בנובמבר 2017 (IST)
מצויין. דברים כדורבנות. בהצלחה!!! התו השמיניבא ונדבר על זה... 18:42, 2 בדצמבר 2017 (IST)