שיחת משתמש:Itainathaniel/ארכיון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת דגש חזק בנושא ארכוב

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Itainathaniel, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏עמיחישיחה 14:20, 21 ביוני 2015 (IDT)

אינני חושב שמוצדק להחשיב את האנגלית כשפה רשמית בישראל, כי רשויות השלטון אינן משתמשות בה, לא ניתן לעתור אף לבתי המשפט. באנגלית וכל השימוש בה לצורך בינלאומי בלבד . הסעיף של האנגלית כשפה רשמית בטל למעשה נריה לוי - שיחה 12:26, 13 במרץ 2017 (IST)

אז אולי קודם לשנות את החוק, לא? מבחינה חוקית זה המצב, גם אם הלכה למעשה לא משתמשים בזה. Itainathaniel - שיחה 12:47, 13 במרץ 2017 (IST)

נחסמת[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.
הסיבה לחסימתך היא: ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה ובנוסף השמצת חבר בקהילה.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
--ד.אלון - שיחה 20:23, 8 ביולי 2015 (IDT)

פיצה בסגנון שיקגו[עריכת קוד מקור]

תתחדש על הערך. הערה טכנית: בעברית כמעט ולא משתמשים בכתיב נטוי. אם יש צורך בתחליף מומלץ בדרך כלל להשתמש ב"מרכאות" או הדגשה לפי הצורך. בהצלחה, ‏DGtal‏ - שיחה 14:37, 14 בדצמבר 2017 (IST)

ראו גם בערך YAGNI[עריכת קוד מקור]

תודה על הערך יאגני.

הערה קלה, סעיף "ראו גם" אמור לקשר לערכים קרובים, שלא נמצא להם מקום לקשר מגוף הערך הייתי משתדל לא להגזים בערכים כאלה, ובכל אופן אלה אמורים להיות קישורים (שיכולים להיות אדומים) ולא סתם מילים. ראה גם ויקיפדיה:מדריך_לעיצוב_דפים#ראו_גם דב ט. - שיחה 15:40, 1 באוגוסט 2018 (IDT)

הערך-לעתיד הועבר לטיוטה, להמשך העבודה עליו[עריכת קוד מקור]

שלום Itainathaniel,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "YAGNI" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Itainathaniel/‏YAGNI". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Ldorfmanשיחה 21:28, 1 באוגוסט 2018 (IDT)

פיצה בסגנון שיקגו[עריכת קוד מקור]

תתחדש על הערך. הערה טכנית: בעברית כמעט ולא משתמשים בכתיב נטוי. אם יש צורך בתחליף מומלץ בדרך כלל להשתמש ב"מרכאות" או הדגשה לפי הצורך. בהצלחה, ‏DGtal‏ - שיחה 14:37, 14 בדצמבר 2017 (IST)


ארכוב[עריכת קוד מקור]

שלום, לא נהוג למחוק מדף שיחה אלא לארכב דיונים קודמים. הדיונים הקודמים נמצאים בשיחת משתמש:Itainathaniel/ארכיון. אתה ראשי להוסיף תיבת ארכיון. ראה ויקיפדיה:ארכוב. אמא של גולן - שיחה 11:39, 2 באוגוסט 2018 (IDT)

גם דיון זה אתה יכול לארכב, לאחר שקראת וארכבת אותו בצורה הנכונה. מחיקה זה לא הצורה נכונה. שים לב ויקיפדיה:דף שיחה אמא של גולן - שיחה 12:46, 2 באוגוסט 2018 (IDT)
שלום, שים לב לנוהל בויקיפדיה כמו שרשום בדף שהפנתי אותך. "יש לשמור דיונים ישנים באופן שיהיו זמינים לעיון, הפתרון הוא ארכוב. סיבה נוספת בגינה חשוב לארכב היא שקריאה ועריכת דפי שיחה הופכת לקשה ולעתים בלתי אפשרית ככל שהוא גדל, עבור ויקיפדים בעלי מחשבים ישנים או חיבור איטי לאינטרנט. לאחר ארכוב דף שיחה של משתמש, ישנה חובה ליצור קישור מראש דף השיחה של המשתמש/ת לדפי הארכיון" אמא של גולן - שיחה 18:20, 17 באוגוסט 2018 (IDT)
אזהרה!

בפעם הבאה שתמשיך למחוק אבקש את חסימתך. דגש - שיחה 16:21, 23 באוגוסט 2018 (IDT)

1. העברית שלך במשפט הנ״ל לא תקינה
2. למה? לא נהוג לא אומר שאי אפשר

Itainathaniel - שיחה 16:39, 23 באוגוסט 2018 (IDT)

אני לא רואה בעיה לשונית כלשהי במשפט שכתבתי. הסבירו לך, פתחו לך ארכיון, והביאו לך קישורים. ראה כי הוזהרת, ולא תהיינה אזהרות נוספות. דגש - שיחה 16:47, 23 באוגוסט 2018 (IDT)