Love Rocks Starring Shakira

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אהבת סלעים
Love Rocks Starring Shakira
סמל המשחק ב-App Store
סמל המשחק ב-App Store
סמל המשחק ב-App Store
כללי
תאריך הוצאה 15 באוקטובר 2015
סוגה פאזל
פיתוח Rovio Entertainment
הוצאה לאור Rovio Entertainment עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מנוע משחק Unity
מצבי משחק שחקן יחיד
פלטפורמות iOS, אנדרואיד
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Love Rocks Starring Shakiraעברית: אהבת אבנים בכיכובה של שאקירה) הוא משחק וידאו נייד שיצא תחת חסותה של הזמרת הקולומביאנית שאקירה. המשחק הוא בסגנון של התאמת אריחי פאזל. המשחק פותח על ידי החברה רוביו אנטרטיינמנט, ויצא לאור ב-15 באוקטובר 2015 עבור מכשירי Android ו-iOS ברחבי העולם.[1]

המשחק כולל את הזמרת שאקירה כמציגה הראשית שלו. המשחק הוא המשחק הראשון שהזמרת הוציאה במהלך כל הקריירה שלה. המשחק קיבל ביקורות מעורבות רבות, כאשר חלק מהמבקרים אמרו שהמשחק לא טוב, ומזכיר משחקים אחרים וחלק מהמבקרים אמרו שהמשחק הוא משחק טוב.[2][3][4]

המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

תחילה, השחקן מקבל שלוש אבני חן (או אבני חן עם סמלים של כוכבים, כתר וכו', תלוי לרמה של השחקן), ואז הוא צריך "לזרוק" אותם לעבר אבני חן אחרות שמופיעות במשחק. הזריקה של אבני החן לעבר אבני חן אחרות יוצרת פיצוץ, בתנאי שהיא תיצור קישור תואם לאותה אבן חן אחרת, לדוגמה: זריקה של אבן חן כחולה לעבר אבן חן כחולה תיצור פיצוץ של שתי האבנים ולקבלת נקודות. שחקנים יאבדו תור אם אבני החן שבמשחק יעלו על גדותיהן והשחקן לא יצליח לפוצץ אותן. השחקן מנצח כאשר אותו שלב הושלם. אם השלב לא הושלם מאבד השחקן "תקליט" שמשמש כ-"חיים". ניתן לקבל תקליט כל חצי שעה, או לקנות בכסף, או דרך התחברות לפייסבוק, ודרכים נוספות אחרות.

יש שלבים אטרקטיביים אשר צריך לשבור את השיא של שאקירה עצמה ורק אז עוברים לשלב הבא, או שלבים שבהם יש "זכוכיות", ועל ידי חיבור של שתי אבני חן הזכוכית מתנפצת, ולאחר שכל הזכוכיות בשלב התנפצו השחקן עובר לשלב הבא. למשחק יש למעלה מ-300 שלבים, וכל פעם המשחק מתעדכן ומוסיף עמו שלבים רבים נוספים. במשחק ניתן לראות במסך הטעינה דברים ששאקירה אמרה, או רוצה שידעו עליה לדוגמה שאבן לידתה היא "אמטיסט".

השלבים במשחק מחולקים לרחובות, ממלכות וכולי, שעליהם יש פירוט קצרצר, ובין לבין ניתן לראות "שלטי חוצות" באותו מקום ששם יש את תמונתה של שאקירה מאלבומה, Shakira.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]