מאסאשי טאשירו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מאסאשי טאשירו
田代まさし
מאסאשי על כריכת ספרו
לידה 31 באוגוסט 1956 (בן 67)
קאראטסו, מחוז סאגה, יפן
שם לידה מאסאשי טאשירו (田代政)
מוקד פעילות יפן עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות

1980 2002 2008–2001 2002–2004

2008–2010
עיסוק מנחה טלוויזיה, זמר, שחקן, במאי
סוגה דו-וופ
סוג קול טנור עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה מועדפת יפנית עריכת הנתון בוויקינתונים
שיתופי פעולה בולטים Rats & Star
marcys.official.ec
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מאסאשי טאשירואנגלית: Tashiro Masahi, ביפנית: 田代 まさし, שמו האמיתי נהגה זהה אך נכתב כ-田代 政; נולד ב-31 באוגוסט 1956) הוא בדרן טלוויזיה יפני לשעבר ומייסד להקת Rats & Star. טאשירו היה סולן טנור בלהקה ומאוחר יותר נודע כבדרן טלוויזיה ביפן. כמו כן, ביים סרט לאחר שלהקתו התפרקה.

מעצרו בשנת 2000, לאחר שהציץ מתחת לשמלתה של אישה, סימן את תחילת הסתבכותו של טאשירו עם החוק.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאסאשי טאשירו נולד במחוז סאגה ב-31 באוגוסט 1956. הוריו של טאשירו התגרשו בילדותו לאחר שאביו, מנהל רשת קברט, ברח מביתו יחד עם אישה אחרת. כתוצאה מכך, גדל טאשירו בשנותיו הראשונות עם אימו בלבד. בשנת 1961, כאשר טאשירו היה בן שש, הוא ואימו עברו לטוקיו, שם למד בגן ילדים מיסיונרי. בשנת 1963, החל את לימודיו בבית ספר יסודי בשינג'וקו. בגיל 13, כאשר היה תלמיד בחטיבת ביניים, אימו נישאה מחדש והוא בחר להשתלב בכיתה גבוהה יותר בבית ספר תיכון ולחיות עם אביו כדי לא להיות תלוי כלכלית בבעל החדש של אימו.

בשנת 1972, החל ללמוד מכונאות במכון הטכנולוגי של תיכון שיבאורה לאחר שסיים את לימודיו בחטיבת הביניים נאקסה בחודש מרץ של אותה שנה. בשיבאורה, הכיר את מאסיוקי סוזוקי. מאוחר יותר הקימו את הלהקה The Chanels. באותה תקופה, השניים נודעו כעברייני נוער.

טאשירו היה מעורב לכאורה בקטטות, כנופיות אופנוענים (בוסוזוקו) ו"ציד-בנות" (נאנפה) במסיבות דיסקו בכל יום במהלך שהותו בבית הספר. הוא נעצר על ידי המשטרה בחשד לתקיפה. את אשתו הנוכחית, שכעת הוא פרוד ממנה בעקבות מספר שערוריות ומאסר, פגש בסוף השנה הראשונה ללימודים בתיכון.

במרץ 1975, סיים את לימודיו במכון הטכנולוגי של תיכון שיבאורה. באותה עת החל לנהוג במכוניות. מכוניתו הראשונה הייתה של חברת ניסאן סאני. מכוניותיו הבאות היו ניסאן גלוריה, שברולט קמארו, פורד, הונדה פרלוד ומרצדס-בנץ. העיסוק במכוניות נהיה עבורו לאובססיה.

לאחר סיום הלימודים ב-1975, הקים מאסאיוקי סוזוקי את להקת הדו-וופ The Chanels יחד עם טאשירו, נובויושי קוואנו ואחרים באותה שנה. סוזוקי היה הסולן הראשי, קוואנו היה חצוצרן וטאשירו היה בריטון.

ביוני 1975, ברח טאשירו מביתו לאחר שהתקוטט עם אביו. מאוחר יותר, הועסק על ידי חבר הלהקה הירויוקי קובוקי ועבד אצלו כפקיד בתחנת דלק. הוא גר בחדר השנה של החברה במשך שנתיים. לאחר מכן, נהיה נהג משאית והועסק על ידי הנשיא של חברת משאיות, שהיה לקוח בתחנת הדלק של קובוקי בשנת 1978. למרות שהקים את הלהקה, הוא המשיך לכאורה לעבוד כנהג משאית מכיוון שחשב כי "עולם הבידור מפחיד".

הצלחה מסחרית[עריכת קוד מקור | עריכה]

The Chanels ו-Rats & Star[עריכת קוד מקור | עריכה]

להקת The Chanels נוסדה בשנת 1975 והחלה להופיע כלהקת חובבים בשנת 1976. הם נבחרו להיות "להקה מספר אחת" בתוכנית טלוויזיה יפנית בשם "Ginza Now" (ギンザNOW) וזכו בפרס בתחרות מוזיקלית תחת חסותה של חברת ימאהה.

הופעת הבכורה של טאשירו בלהקה הייתה בשנת 1980. מאז הצטרפותו, נודעה הלהקה בשל סגנון הרית'ם אנד בלוז. ארבעת הסולנים של הלהקה, בתוכם טאשירו, השחירו בהופעות את פניהם באמצעות משחת נעליים ונהיו מפורסמים ופופולריים. הסינגל הראשון שלהם, "Runaway", מכר מעל למיליון עותקים. הסינגל של הלהקה משנת 1981, "Hurricane", זכה לגרסת כיסוי על ידי הצמד פאפי. בשנת 1983, שינתה את הלהקה את שמה ל-Rats & Stars עקב הדמיון למותג הצרפתי Chanel.

לאחר התפרקות הלהקה בפועל בשנת 1986, שחרר טאשירו אריך-נגן בשם "The Legend of Niijima" (新島の伝説 Niijima no densetsu) כאומן סולו.

במרץ 1996, התאחדו חברי הלהקה Rats & Star למשך שישה חודשים והכינו גרסת כיסוי לשיר "If I Could Meet You in a Dream" (夢で逢えたら Yume de Aetara)" של הזמר אליצ'י אוטאקי מלהקת Happy End באפריל של אותה שנה. הם הופיעו בסילבסטר של אותה שנה.

בדרן טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנים 1993 -1996 הוא הופיע בתוכנית טלוויזיה ביחד עם קן שימורה.

תקרית המציצנות[עריכת קוד מקור | עריכה]

תקרית "איש השנה"[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוכניות שהשתתף בהן[עריכת קוד מקור | עריכה]

טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רדיו[עריכת קוד מקור | עריכה]

עבודות מוזיקליות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ספרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברים של להקת Rats & Star[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]