מדגסקר שמח

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מדגסקר שמח
Merry Madagascar
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי דייוויד סורן עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי מיירלי סוריה עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט אריק דארנל, טום מקגראת, דייוויד סורן עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים בן סטילר
כריס רוק
ג'יידה פינקט סמית'
דייוויד שווימר
דני ג'ייקובס
סדריק הבדרן
אנדי ריכטר
קרל ריינר
מדבבים בן סטילר (Alex)
קרל ריינר (סנטה קלאוס)
כריסטופר נייטס (פרייווט)
Cedric the Entertainer (Maurice)
נינה דוברב (Cupid)
אנדי ריכטר (Mort)
וילו סמית'
קריס מילר (קובלסקי)
דני ג'ייקובס (King Julien XIII)
דייוויד שווימר (Melman)
טום מקגראת (סקיפר)
ג'יידה פינקט סמית' (Gloria)
כריס רוק (Marty)
ג'ים קומינגס (Donner) עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה היטור פררה
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה DreamWorks Animation
Pacific Data Images
חברה מפיצה דרימוורקס
NBC
הקרנת בכורה 17 בנובמבר 2009
משך הקרנה 28 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט חג המולד עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מדגסקר שמחאנגלית: Merry Madagascar) הוא סרט טלוויזיה קצר אמריקאי משנת 2009, אשר עלילתו מתרחשת לאחר אירועי הסרט "מדגסקר" ולפני אירועי הסרט "מדגסקר 2" מהזיכיון "מדגסקר".

הסרט, שאורכו כ-28 דקות, שודר לראשונה בארצות הברית ברשת NBC כ"ספיישל" לקראת חג המולד, ובאותה שנה שודר גם בבריטניה. סרט הטלוויזיה דובב על ידי אותם שחקני קולנוע שדיבבו את הדמויות הראשיות בסדרת סרטי "מדגסקר", מלבד סשה ברון כהן שדיבב את המלך ג'וליאן בסרט והוחלף בדני ג'ייקובס, ג'ייקובס דיבב את הדמות גם בסדרות "הפינגווינים ממדגסקר" ו"ג'וליאן המלך". בנוסף קרל ריינר הצטרף לרשימת המדבבים בתפקיד סנטה קלאוס.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלכס, מרטי, מלמן וגלוריה עמדו לחזור לניו יורק בכדור פורח, אולם כמות הלמורים הסיחה את דעתם ומנעה את יציאתם כאשר הם חשבו בטעות שמדובר ב"גובלין לילה אדום משוטט", לפתע ה"גובלין" מופיע ומפזר חם בכל האי. אלכס מיד הבין שזה סנטה קלאוס אשר זורק פחם על ג'וליאן עקב התנהגותו הרעה. אולם לאחר שסנטה קיבל אמנזיה עקב אגוז קוקוס שג'וליאן זרק עליו. החבורה מוכרחה לשלוח את המתנות במקום סנטה כדי שיוכלו לחזור הביתה, אולם האיילים של סנטה סירבו לקבל פקודות מאף אחד חוץ מסנטה, אז הפינגווינים השתמשו באבקת הקסם של סנטה כדי שיוכלו לעוף. הניסיונות הראשונים שלהם לשלוח מתנות השתבשו ולכן הם החליטו להשליך את המתנות אל בתי הדואר. אולם, לאחר שהתנגשו בדירה ולא בכוונה הביאו שמחה לילדה קטנה, הם המשיכו לעשות משלוחים למרות התנאים השליליים.

בחזרה למדגסקר, שם הלמורים נתנו מתנות לג'וליאן לכבוד ה"ג'ולינואר", סנטה גילה מחדש את היכולת שלו ליצור צעצועים, הוא יצר מתנות בשביל כולם, דבר שהכעיס את ג'וליאן אשר הרגיש שהוא איבד את המיקוד שלו. הוא הצהיר בפני כל הלמורים שכל המתנות שייכות לו ופיזר את כל המתנות כדי לדכא אותו. סנטה החליט לתת לו מתנה על מנת לעודד אותו.

כאשר הלילה עומד להסתיים, לחיות היה אבקת קסם קטנה לטיול אחד אחרון. הם החליטו לחזור לביתם בניו יורק בפעם אחרת ובמקום זאת חזרו למדגסקר כדי להציל את סנטה. אבקת הקסם שלהם נגמרה והם התנגשו שוב בסנטה והחזירו את זיכרונותיו. סנטה הודה לכל החיות על משלוחי המתנות שעשו והסיר את ג'וליאן מרשימת השובבים, לאחר שסנטה גילה שהחיות שכחו את השק של ליכטנשטיין, סנטה מיהר לנסוע לשם באמצעות המנוע החלופי והודה לחיות על העזרה (אף על פי שרצו לבוא איתו). בסוף, החיות חגגו את חג המולד במדגסקר, אולם ג'וליאן זרק אגוז קוקוס על אלכס כדי לחזור לרשימת השובבים, וכתוצאה אלכס קיבל נפיחות ואמנזיה.

דמויות ומדבבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]