יעל גולדמן – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Matanyabot (שיחה | תרומות)
מ בוט החלפות: \1מרוץ, תוכנ\1ת
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 1: שורה 1:
{{שחקן
{{שחקן
|שם=
|שם=
|תמונה={{אין תמונה|אישה|יישור=כן}}
|תמונה=
|כיתוב=
|כיתוב=
|שם במה=
|שם במה=

גרסה מ־15:16, 17 בפברואר 2017

תבנית:שחקן יעל גולדמן-פפר (נולדה ב-29 באוגוסט 1978) היא שחקנית, מנחת טלוויזיה ודוגמנית ישראלית.

ביוגרפיה

גולדמן גדלה בקריית אונו לדן גולדמן ולעידית (לבית פישלר). את שירותה בצה"ל עשתה גולדמן בחיל המודיעין. בשנת 2005 החלה ללמוד ניהול עסקים במכללה למינהל בתל אביב. בשנת 2006 החלה ללמוד משחק בבית הספר של יורם לוינשטיין אך פרשה לאחר שנתיים. ולאחר מכן למדה בסטודיו למשחק אימפרו.

קריירה

דוגמנות

לאחר שירותה הצבאי בשנת 1998 החלה גולדמן את דרכה בדוגמנות בסוכנות הדוגמנות של בטי רוקוואי ומאז דיגמנה במשך שנים בפריז ובניו יורק. בין השאר היא הצטלמה למגזינים יוקרתיים, השתתפה בקמפיין איפור ל"בורז'ואה" (חברת בת של שאנל), קמפיין לגלרי לאפייט, ארמני ומקדונלד'ס. באותו זמן בארץ גולדמן הייתה דוגמנית הבית של חברת "קרוקר" ובשנת 2000 נבחרה להיות דוגמנית הבית של חברת האופנה הישראלית "קסטרו".

בשנת 2004 נבחרה גולדמן לככב בקמפיין מוצרי השיער של חברת הטיפוח "נטורל פורמולה", לאחר שהחברה ערכה סקר שבו בחרו בה 14,000 אנשים. בתחילת 2005 הצטלמה לשנתון "מתחתנים 2005" ונבחרה להיות דוגמנית הבית של חברת התכשיטים העולמית ה. שטרן, ומאוחר יותר החוזה שלה עם החברה הוארך בשנה. כדי להפוך לדוגמנית הבית גולדמן התמודדה מול דוגמניות עם פרסום עולמי, כגון ג'יזל ואווה הרציגובה. כחלק מעבודתה עבור חברת ה. שטרן היא פרסמה את הקולקצייה לציון 60 שנה לחברה, ביחד עם קייט מוס. בנוסף, בשנת 2005, גולדמן הייתה דוגמנית הבית של חברת האופנה "בוניטה" והובילה את הקמפיין שלה למשך שתי עונות.

בשנים 2006‏-2007 גולדמן הובילה פעמיים את קמפיין האופנה של רונן חן, ובשנת 2008 נבחרה להיות דוגמנית הפנים החדשה של חברת Sebocalm במקומה של מיכל ינאי. בשנת 2008 הובילה גולדמן את קמפיין האופנה של בוטיק קסידי, שהופץ בכל רחבי הארץ וכלל שלטי חוצות.

בפברואר 2010 גולדמן נבחרה כפרזנטורית של מעצבת האופנה מאיה נגרי לעונת אביב-קיץ 2010. באותה שנה התראיינה לתוכנית "הדוגמניות" ששודרה בערוץ 2 ועסקה במאחורי הקלעים של עולם הדוגמנות.

בטלוויזיה

בשנת 1999 השתתפה בתפקיד אורח בסדרה "פאזל" ששודרה בערוץ 2.

בסוף שנת 2002 חזרה גולדמן לישראל, ואת הקריירה הטלוויזיונית שלה החלה כמנחה בתוכנית "אקזיט" בערוץ 10 בינואר 2003, לצד הדוגמנית מלי לוי, הזמרת שירי מימון והמנחים עפר שכטר ומיכאל הנגבי. התוכנית הייתה ידועה בעיקר בגלל פרובוקציות של המנחה עפר שכטר ותלונות על רדידותה. כעבור כשנתיים (באפריל 2005), לאחר המעבר לחברת הכבלים הוט, הודיעה גולדמן בשידור חי על פרישתה מהתוכנית.

בשנת 2004 ביצעה, ביחד עם זמרת הפופ רוני דואני, שיר מחאה לשיר "תזיזי ת'ישבן" של "הישראלים". ביולי 2005 החלה גולדמן להנחות את תוכנית הספורט האתגרי "AXN מאניה" בערוץ הפעולה של הוט, AXN, ולקחה חלק פעיל בה. התוכנית הייתה מועמדת לפרס "מסך הזהב" לשנת 2005 אך הפסידה לתוכניתו של גיא פינס. גולדמן גם כיכבה בקליפ של הזמרים דניאל סלומון ורינת בר כחלק מפרויקט "מפגשיר" של ערוץ 24.

ב-2006 ליוותה גולדמן את נבחני "כוכב נולד 4" בכל שלבי האודישנים, וביוני של אותה שנה עברה גולדמן לגור למשך שבועיים בביתו של יעקב אלפרון, כחלק מהתוכנית "פעם בחיים 2". באותה שנה שיחקה בקומדיית המצבים של ערוץ הילדים - "זומזום" בתפקיד : אפי, האקסית של חמו שרודפת אחריו.

ב-2007 גולדמן החלה לשחק בתפקיד קרן ברון, עיתונאית עם כוחות על בסדרת מדע בדיוני לצעירים בשם "הנפילים", ובסתיו אותה שנה הופיעה בקליפ השיר "את באה אליי" של הראל מויאל. בסוף שנת 2007 הפכה לכתבת ראשית של Y בעשר, והופיעה בסדרת הדרמה "דני הוליווד" באותו התפקיד, ובשנת 2008 הצטרפה לתוכנית "המופע המוטורי" שבה הייתה לה פינה קבועה.

בשנת 2009 שיחקה גולדמן בעונה השנייה של סדרת הקומדיה "החברים של נאור" בתפקיד עצמה, ובקיץ אותה שנה החלה להנחות תוכנית יומית בערוץ 24 ששודרה בשידור חי מהאולפן השקוף באכזיב. בסוף אותה שנה לוהקה לתפקיד ראשי בדרמה "נשות הטייסים" של ערוץ 10.

בשנת 2010 גולדמן קודמה לתפקיד מנחת התוכנית "Y בערב" לצידם של אילנה ברקוביץ' וזוהר ישראל, וביוני 2010 החלה להופיע באופן קבוע בפאנל של רשת שמסקר את גביע העולם בכדורגל של אותה שנה.

בשנת 2012 גולדמן הנחתה את "חדשות הכוכבים" בערוץ 2 אשר סיקרה את מעלליהם של כוכבי תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים".

ב-2016 גולדמן הגישה את התוכנית "מרוץ לילה" המלווה את המסע ברחבי העולם של המתמודדים ב"המירוץ למליון" של רשת. לאחר מכן, פורסם שגולדמן תעבור לזכיינית קשת ותנחה את "הכוכב הבא לאירוויזיון" לסירוגין במקום רותם סלע ההריונית, ולצד אסי עזר.[1]

חיים אישיים

ב-18 ביוני 2009 נישאה גולדמן לשחקן אורי פפר, וב-19 בדצמבר 2011 נולדה בתם הראשונה. באוקטובר 2013 נולדה בתם השנייה.

קישורים חיצוניים