משפחה נרדפת

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
משפחה נרדפת
The Haunted Hathaways
סמליל הסדרה
סמליל הסדרה
סוגה סיטקום, קומדיית מצבים
יוצרים רוברט פיקוק
שחקנים
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 2 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 48 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק מייק דיפנבאך, דיון קירשנר
מפיקים בפועל רוברט פיקוק, בויס בוליארי, ג'יימי מקלפלין
חברת הפקה ניקלודיאון עריכת הנתון בוויקינתונים
אתר צילומים הוליווד, קליפורניה
צלמים ג'יימס וו. רובינסון
טכניקת צילום מערך מרובה מצלמות עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה וויק אדם, ניק פיירון
אורך פרק 23 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור ערוץ ניקלודיאון
רשת שידור בישראל ערוץ ניקלודיאון ישראל
תקופת שידור מקורית 2013–2015
תקופת שידור בישראל 2013 – 2016
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

משפחה נרדפתאנגלית: The Haunted Hathaways) היא תוכנית סיטקום אמריקאית ששודרה בערוץ ניקלודיאון בין השנים 20132015. התוכנית מספרת על שתי משפחות, משפחת את'ווי (בני אדם) ומשפחת פרסטון (רוחות רפאים) המוצאים את עצמם גרים באותו בית.

תקציר עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

התוכנית מתמקדת על שתי משפחות. את'ווי בני האדם ופרסטון רוחות הרפאים. משפחת את'ווי המתגוררת מעל המאפייה הלא כל כך מוצלחת של אמם. כביכול משפחה רגילה שעברה מניו יורק לניו אורלינס. במהלך הסדרה מתגלה כי בית משפחת את'ווי החדש רדוף רוחות רפאים. העלילה עוקבת בנוסף גם על משפחת פרסטון המגלים בבוקר אחד כי בני אדם גרים בחלקו התחתון והנטוש של ביתם. בזמן שמשפחת פרסטון חושבים על תוכנית איך להבריח אותם מביתם משפחת את'ווי פותחת מאפייה מתחת לביתם החדש. הרוחות אשר רדפו את הבית היו לא אחרים מאשר משפחת פרסטון משפחה טיפוסית של רוחות רפאים. כבר בפרק הראשון שתי המשפחות עוברות לגור ביחד. הבעיה היא שרק מי שגר בבית יכול לראות את הרוחות מה שהופך את החיים להרבה יותר מוזרים במיוחד שאף אחד לא יכול לדעת שמשפחת את'וויי גרה עם רוחות. ביחד הם נקלעים להמון סיטואציות מוזרות בניסיון להסתיר את משפחת הרוחות ולשדר שהכל רגיל.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

משפחת את'ווי[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מישל את'ווי - אמם של טיילור ופרנקי, ידועה בתור אישה קצת משוגעת, בעלת מאפיית "עוגה בריבוע" שמה של המאפייה ניתן לה בגלל שכל העוגות היו מרובעות בתחילת עלילת הסדרה ורק בהמשך העלילה כל אחת נוצרה שונה ויחודית לה, בנוסף היא אם חד הורית שנוטה תמיד להתרגש ולהגזים ברוב הדברים.
  • טיילור את'ווי - האחות הבכורה, והדמות הראשית בסדרה, ידועה בתור החברה הכי טובה של מיילס ושל אמה (בעונה 1), אוהבת להעתמל [ככה הכירה את אמה ואת שאר חברותיה] ובנוסף לא אוהבת במיוחד את אחותה הקטנה שהכי מתקשה במשפחה להסתיר את העובדה שיש לה רוחות בבית.
  • פרנקי את'ווי - האחות הקטנה, ידועה בתור ילדה קצת פריקית שמאוד אוהבת לאסוף ראשים של בובות, בנוסף גם החברה הכי טובה של לואי, לא מתקשה בכלל עם ענייני הרוחות, לא אוהבת את אחותה הגדולה במיוחד.

משפחת פרסטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ריי פרסטון - אביהם של לואי ומיילס, מוזכר כרוח ברמה 10, אוהב מאוד לנגן בסקסופון, לאחרונה פיתח קריירה כמוזיקאי של ג'אז ונגן בסקסופון, לרוב נמצא עם מישל, מרחף מאוד באופיו.
  • מיילס פרסטון - האח הבכור, החבר הכי טוב של טיילור, מוזכר כרוח ברמה 5 במהלך העונה השנייה עולה לרמה 6. למיילס אף פעם לא אכפת איזה דרגה הוא העיקר כישוריו, ידוע אם בעיית גבולות בייחוד "נגד רדיפות".
  • לואי פרסטון - האח הקטן, מוזכר כרוח ברמה 1, במהלך העונה השנייה מצליח לעבור לרמה 2,ידוע כרוח כושלת שרוצה לרדוף אבל מאוד גרוע בזה, והחבר הכי טוב של פרנקי.

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אמה - חברה טובה של טיילור, לא חכמה במיוחד, ומאוד אוהבת התעמלות.
  • פנלופה - ילדה מהכיתה של פרנקי קצת משוגעת שמאוד אוהבת בובות מוזרות, ידועה בעיקר כאויבת של פרנקי.
  • מדו - החברה הכי טובה של טיילור, תמיד לחוצה ובאחד הפרקים מקל שתופס רוחות פוגע במיילס מה שנותן לה את היכולת לראות רוחות ואת משפחת פרסטון, בהמשך נהיית חברה טובה של מיילס.
  • סקוט - חבר של טיילור, ידוע בתור דביל, אוהב מאוד חיות מחמד.
  • מריבל - רוח רפאים, חברה של מיילס, אחראית אגודת ה"נגד רדיפות", בעונה השנייה עוברת לפנימייה.

שידורי מקור[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה מספר פרקים תאריך שידור מקורי
שידור ראשון שידור אחרון
1 26 13 ליולי 2013 31 למאי 2014
2 21 28 ליוני 2014 5 למרץ 2015

רשימת פרקים עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1 (2013)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר פרק בסדרה מספר פרק בעונה שם הפרק בימוי הפרק כתיבת הפרק תאריך שידור מקורי -- מספר הצופים בארצות הברית

(במיליונים)

1 1 "טַיָס" ברוס לדי רוברט פיקוק 13 ביולי 2013 3.35
מישל האת'ווי ושתי בנותיה, טיילור ופרנקי, עוברות לניו אורלינס ומגלות כי ביתם החדש כבר מאוכלס על ידי משפחת רפאים המורכבת מאבא, ריי פרסטון, ובניו, מיילס ולואי. האת'ווייס אומרים להם לעזוב (במיוחד טיילור) אבל כאשר ריי מסרב ומביא סופת שלג לבית, מישל קוראת למדביר רוחות להיפטר מרוחות הרפאים. ריי ולואי חושבים שזה מזויף רק כדי להבין שכוחותיהם הוסרו. בינתיים, מיילס עוזר להכניס את טיילור לנבחרת ההתעמלות. הם הופכים לחברים בדיוק כשמיילס מובא לחדר המשפחה. הרוחות מתחילות להיעלם, אבל טיילור ופרנקי לא רוצים שהם ילכו. כאשר ריי, לואי ומיילס הולכים ונעלמים מישל משוכנעת על ידי בנותיה, הרוחות לא כל כך רעות. נאמר למדביר להפסיק את הלחש אבל זה לא עובד. מודאגת ממיילס, טיילור מנפצת את הכדור שיוצר את הקסם ומצילה את רוחות הרפאים. לאחר מכן הם מחליטים לחיות יחד.
2 2 "שינה רדופה" רוג'ר כריסטיאן ריי לנקון 20 ביולי 2013 2.79
כחברה החדשה ביותר בנבחרת ההתעמלות בבית הספר שלה, טיילור חוששת לגלות שהיא אחראית לאירוח שנת שינה בקבוצה, אבל ריי מבטיח שמיילס ולואי יתנהגו בצורה הטובה ביותר. לרוע המזל, פרנקי ולואי מתחברים כדי להפחיד את טיילור וחבריה לצאת מהבית.
3 3 "יריד המדע הרדוף רוחות" רוג'ר כריסטיאן בוב סמיילי 27 ביולי 2013 2.11
טיילור מבטיחה לקבוצת ההתעמלות שלה שהיא תוכל לזכות בפרס הכסף הטוב ביותר ביריד המדע כדי שיוכלו לקנות מדים חדשים, בהנחה שמיילס יעזור בכוחות הרוח שלו. עם זאת, מישל אוסרת על טיילור להשתמש בקיצורי הדרך של מיילס, ומשאירה את טיילור ליצור את הפרויקט בעצמה. מישל מסתבכת בצרות גדולות יותר כאשר היא מנסה לשפר את הפרויקט של טיילור ושוברת אותו, ועליה להסתמך על כוחות הרוחות הלא יציבים של לואי כדי לתקן את הבעיה. בינתיים, פרנקי מצטרף לריי ולואי בזמן הקשר שלהם (מפחיד אנשים אקראיים). כשפרנקי מפחיד בחור שלואי לא הצליח ומסתדר עם ריי טוב יותר מאשר לואי אי פעם לקה בלואי. אבל מאוחר יותר, פרנקי משלים אותו על ידי שכנוע ריי, טעות בפרויקט של טיילור שלואי גרם לצליל כמו הפחד הטוב ביותר אי פעם.
4 4 "ילדים רדופים" שאנון פלין מאיה ויליאמס 3 באוגוסט 2013 2.40
ויכוח בין ריי למישל גורם להם לחשוב שכל אחד מהם הוא ההורה הטוב יותר ולכן הם מחליטים להחליף תפקידים. הנה והנה, מישל לא מצליחה לסכסך את הבנים וריי נזרק לגמרי ממורכבויות התעלולים החברתיים של ילדות.
5 5 "כדורעף רדוף רוחות" רוג'ר כריסטיאן בויס בוליארי וג'יימי מקלפלין 10 באוגוסט 2013 2.34
ריי מעניקה לפרנקי דחיפה חד פעמית כדי לעזור בכישורי הכדורעף שלה.
6 6 "בייביסיטר רדופה" אריק דין סיטון מייק דיפנבאך 14 בספטמבר 2013 1.90
מיילס בייביסיטר לצמד תעלולים, פרנקי ולואי, אבל זה גורם לכאוס. בינתיים ריי מנסה לעזור לטיילור להתכונן לתחרות ריקודי סלונים עם בחור לוהט. ברגע שהיא מוכנה לתחרות הריקודים, היא מגלה שהבחור החם זנח אותה בשביל בחורה אחרת.
7 7 "בובה רדופה" שאנון פלין ג'ונתן באטלר וגבריאל גארזה 21 בספטמבר 2013 2.07
The Hathaway/Preston Yard Sale היא הפעילות הרשמית "המשפחתית" הראשונה וכולם על הסיפון עד שלואי מגשש את הניסיון שלו להחזיק את אחת החיות הממולאות, ונוחת בבובת האחות האהובה על טיילור. כשהבובה, עם לואי בפנים, נמכרת לאספן בובות הילדים חייבים כולם לעבוד יחד כדי להחזיר אותו הביתה בשלום.
8 8 "כלב רדוף רוחות" אריק דין סיטון הת'ר וורדהאם 28 בספטמבר 2013 2.40
זהו יום ההולדת של טיילור ומיילס מתרגש לקבל אחותו "החדשה" במתנה מיוחדת - כלב רפאים בשם וואגס. אבל כאשר ווגס מתגלה כחיית מחמד לא מושלמת, מיילס מנסה לכסות על זה אך נתפס.
9 9 "משחק רדוף רוחות" רוג'ר כריסטיאן ריי לנקון 5 באוקטובר 2013 1.62
פרנקי מזייפת פציעה כדי להימנע מהצגה שמישל מביימת בבית הספר שלה.
10 10 "ראיון רדוף רוחות" טרבור קירשנר בוב סמיילי 12 באוקטובר 2013 1.71
לואי מתעצבן כאשר פרנקי כותב חיבור לבית ספר פרטי יוקרתי שאומר שהוא רוח רפאים איומה והוא מנסה לחבל בראיון לבית הספר. בינתיים טיילור רוצה שמיילס יתחיל לכבד גבולות.
11 11 "ליל כל הקדושים הרדוף" רוג'ר כריסטיאן בויס בוליארי וג'יימי מק'לוויין 19 באוקטובר 2013 2.56
ריי ומיילס מסכימים לעזור לטיילור במסיבת ליל כל הקדושים הראשונה שלה בבית. כאשר לואי זימן רוח רפאים כדי להפחיד את כולם, לרוח יש כוח לחולל הרס במסיבה.

כוכבת אורחת: בריטני רוס בתפקיד גלנדה

12 12 "מנהל רדוף רוחות" רוג'ר כריסטיאן בויס בורגליארי וג'יימי מק'לוחין 2 בנובמבר 2013 2.40
טיילור ופרנקי חושדים שמישל יוצאת עם מנהלת בית הספר שלהם. בינתיים, ריי ניסה לתקן תנור במטבח.
13 13 "צנצנת קוקיות רדופה" שאנון פלין בלייק ג'יי וויליגר 9 בנובמבר 2013 1.83
מיילס ופרנקי שוברים את צנצנת העוגיות החדשה של מישל. הם קופצים דרך חישוקים כדי להסתיר כדי שמישל לא תגלה. הם מנסים לתקן את זה ולרכוש אחד חדש אך ללא הצלחה. מתגלה שמישל שונאת את צנצנת העוגיות מכיוון שכולם מניחים שבגלל שיש לה מאפייה צנצנת עוגיות תהיה מושלמת עבורה. בינתיים, חברו של לואי, טדי מתאהב בטיילור כשהוא מגיע לבית האת'אווי-פרסטון לפגישה עם לואי.
14 14 "קמפינג רדוף רוחות" טרבור קירשנר הת'ר וורדהאם 16 בנובמבר 2013 1.98
כולם מתכננים לעשות קמפינג, אבל לואי ופרנקי חייבים להישאר בבית לאחר שהתנהגו לא נכון. לואי וריי מחליפים גופות ולואי בורח לצאת לקמפינג, כשפרנקי וריי נשארים בבית עם בייביסיטר מרושעת.
15 15 "סירה רדופה" טרבור קירשנר ג'ונתן באטלר 23 בנובמבר 2013 2.55
חברתה של טיילור, בלייר ( סיארה בראבו ) מגיעה לבית ורוצה שטיילור תראה איתה סרט של חצות. היא מרמה את ריי לשחרר אותה ומישל וריי לנקום. בינתיים, מיילס עוזר לפרנקי בפרויקט דגם נהרות שגורם ללואי להרגיש בחוץ וריי מאמן את מישל למרתון.
16 16 "מאפייה רדופה" ברוס לדי רוברט פיקוק 30 בנובמבר 2013 1.93
הילדים חייבים לעבוד יחד כדי לאחזר את ספר המתכונים הסודי של מישל לאחר שנגנב על ידי מאפייה יריבה.
17 17 "אחים רדופים" רוג'ר כריסטיאן בויס בוליארי וג'יימי מקלפלין 4 בינואר 2014 2.41
הפרנקיני הגדול מהפנט את מיילס בטעות להפוך לרוח רעה במקום המטרה שלה, לואי. פרנקי חייבת למצוא דרך לשבור את הכישוף לפני שמיילס יהרוס את הופעת ההצגה של טיילור בבית הספר.
18 18 "מתיחה רדופה" שאנון פלין מאיה ויליאמס 11 בינואר 2014 2.73
אחרי שלואי ופרנקי הולכים רחוק מדי עם אחת המתיחות שלהם, מישל וריי מפרידים ביניהם. אבל בהמשך השניים אומללים מאוד ולכן מישל וריי מנסים להחזיר את הצמד יחד. בינתיים, מיילס חושב שטיילור מסתיר משהו ומנסה להבין מה זה.
19 19 "ריסוק רדוף רוחות" ברוס לדי בויס בוליארי וג'יימי מקלפלין 8 בפברואר 2014 2.56
טיילור גורמת לזמר המפורסם, סקיילר מייקפיס, להופיע לצורך גיוס התרומות של בית הספר, אבל זה אומר שפרנקי וטיילור לא יכולים לעשות את המסורת שלהם של "יום העוגה המשוגעת". אז פרנקי מחבל בראיון של טיילור איתו. לאחר שהבינו כמה זה אומר לטיילור, היא ולואי מנסים להחזיר אותו. בינתיים, כשמיילס מתאהב בילדת רפאים בשם ונדי, ריי רוצה לתת למיילס את "עצתו האבהית", אך מישל מרחיקת לכת בניסיון לחבר אותן יחד.
20 20 "מבקר רדוף רוחות" שאנון פלין מייק דיפנבאך 15 בפברואר 2014 1.84
אבא של ריי קופץ ליד הבית כדי לבלות עם הפרסטונס, אבל ריי מודאג כי האת'ווייס גרים בבית והוא שמר אותם בסוד מאביו.
21 21 "סוכן חשאי רדוף רוחות" טרבור קירשנר בויס בוליארי וג'יימי מקלפלין 22 במרץ 2014 1.81
לואי משקר לחבריו הרוחות על עבודתו של ריי; הוא אומר שריי הוא סוכן חשאי אבל האמת מתגלה ביום הקריירה. בינתיים מישל, טיילור ופרנקי פוגשים את קליי באניסטר, מבקר האוכל "מפיילוט", ומנסים לפצות אותו על ידי שכנוע אמו שהוא לא משוגע על האמונה ברוחות רפאים.

כוכב אורח: פרד סטולר בתפקיד מר דובסון

22 22 "באולינג רדוף רוחות" אריק דין סיטון מאיה ויליאמס 12 באפריל 2014 1.69
ג'יימס, הילד שיכול היה לראות רוחות רפאים, חזר ומודיע למיילס שהוא מתרחק מכיוון שבאולינג שלו רדופים. מיילס מנסה לפגוש את הרוח האחראית, אך המום כאשר מתברר שזה ריי. בינתיים המאפייה של מישל מתקשה, ולכן היא משתמשת ברשותו של לואי בפרנקי כדי להפוך את סרטון הראפ שלהם להופעה חיה ב- Pie Squared. כשג'יימס מגלה שטיילור ומיילס מזייפים את ריי, טיילור אומר לו שריי ומיילס הם באמת רוחות רפאים, והוא מבטיח לא להגיד כלום.
23 23 "צוות בו רדוף רוחות" אריק דין סיטון רוברט פיקוק 26 באפריל 2014 1.96
לואי מנסה להצטרף למועדון נערים של רוחות רפאים בשם Boo Crew ופרנקי מתחפש לילד להיכנס פנימה. בינתיים, בן זונה מנסה לתבוע את מישל בבית המשפט כשהוא נפצע.
24 24 "דו-קרב רדוף רוחות" טרבור קירשנר בויס בוליארי וג'יימי מקלפלין 17 במאי 2014 1.91
לאחר שריי מגביר את הביטחון של לואי, לואי מאתגר את הרוח הקשה ביותר בבית הספר לדו-קרב רפאים.

כוכב אורח: פרד סטולר בתפקיד מר דובסון

25 25 "ויקינג רדוף רוחות" רוג'ר כריסטיאן מייק דיפנבאך והת'ר וורדהאם 17 במאי 2014 1.51
טיילור מבקש את עזרתו של לואי בעת כתיבת דו"ח על ויקינגים ולואי מזמין ויקינג רפאים שגורם להרס וקשה להכיל אותו.
26 26 "וודו רדוף רוחות" רוג'ר כריסטיאן ריי לנקון ובוב סמיילי 31 במאי 2014 1.69
אחרי שלואי מטיח מתיחה על פרנקי, היא מחליטה להכין בובת וודו של לואי כדי לגבות את נקמתה.
סיום 1: מיילס שופך מים בפניו של טיילור ואז השניים רוקדים במבוכה.
סיום 2: טיילור כתשה את העוגה שלה ואז הניחה קצפת בפניה. מיילס לועס את הפפיון האהוב עליו.

רשימת פרקים עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 2 (2014)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק בימוי הפרק כתיבת הפרק תאריך שידור מקורי -- מספר הצופים בארצות הברית

(במיליונים)

27 1 "טירון רדוף רוחות" רוג'ר כריסטיאן בויס בוליארי וג'יימי מקלפלין 28 ביוני 2014 1.35
טיילור מנסה לעזור לחבר ההתעמלות החדש שלה, אחו מטורף בעוד לואי מנסה לתקוע אותה מתוך נקמה, אך לא הצליח בכל ניסיונות. במקביל, מיילס מבקש מפרנקי להיות פרקליטו לתחרות דבורים כתיב.
28 2 "נקמה רדופה" רוג'ר כריסטיאן הת'ר וורדהאם 28 ביוני 2014 1.23
פרנקי מקבלת עזרה מלואי כדי לנקום באויבת המושבעת שלה במהלך פסטיבל בית הספר, אך נוצר עימות ביניהם כאשר לואי שוכח להגיע כדי לעזור לה; התכנסות קטנה במאפייה הופכת למסיבה גדולה, וטיילור מתלבטת אם להפסיק אותה בגלל לחץ חברתי.
29 3 "בעיקר ילדה רפאים" ג'ונתן שופט בויס בוליארי וג'יימי מקלפלין 16 באוגוסט 2014 2.00
בגלל שגרמה לביטול מסיבת יום ההולדת שלה, לואי הופך את פרנקי למחצית רוח ולוקח אותה לעולם הרוחות. לאחר שינוי דעה במסיבה, מישל מתקשה למצוא בידור בעוד ריי מנסה למלא את המקום. בינתיים מאוחר יותר מיילס וטיילור נכנסים לעולם הרוחות כדי לסייע ללואי לפרוץ פרנקי שמתפוגג כעת מכלא הרוחות.

כוכבים אורח: בריאן סטפאנק כקצין Goosebump שאד גספר כקצין Bugliari ו Rixton כמו עצמם

30 4 "חובב לב רדוף רוחות" טרבור קירשנר בוב סמיילי 6 בספטמבר 2014 1.45
טיילור מאוהבת בשחקן כדורגל בבית הספר בשם סקוט.
31 5 "בוסים רדופים" טרבור קירשנר ריי לנקון 13 בספטמבר 2014 1.28
כשהיא מרגישה שמוותרת כשטיילור תמיד מבלה את זמנה עם מדו, מיילס מרמה אותה על ידי האפילת אחו ואומר לה לצבוע את שיערה בעצמה. לואי ופרנקי עוזבים את הבית לבית העצים.
32 6 "משחקי מחשבות רדופים" שאנון פלין מאיה ויליאמס 20 בספטמבר 2014 1.51
כשהיא רוצה לחזור לטיילור בגלל שחדרה לחדרה, פרנקי משחקת משחקי מחשבה עם אחותה הגדולה כשהיא מבצעת את עבודתה בבית הספר עם סקוט. בינתיים, מיילס מכסה ללואי על כך שרדוף את המאפייה.
33 7 "טלסקופ רדוף רוחות" אריק דין סיטון בלייק ג'יי וויליגר 27 בספטמבר 2014 1.45
לאחר שלואי מתנדב לדאוג לחמוס המעמד, הוא הופך להיות אחוזה ושובר את טלסקופ מיילס. בינתיים, טיילור עוזרת לאמה עם קישוטים להיכנס למסיבה עם סקוט.
34 8 "הראפר הרדוף רוחות" אריק דין סיטון בלייק ג'י וויליגר 4 באוקטובר 2014 1.41
טיילור מסגרת את פרנקי לגניבת הז'קט של סקוט. לואי רוצה לזכות בתוכנית כישרונות.
35 9 "רעמים רדופים" טרבור קירשנר בויס בוליארי וג'יימי מקלפלין 11 באוקטובר 2014 2.50
כאשר האת'ווייס פוגשים את הרעמים, הם מתיידדים זה עם זה, אך כאשר פיבי מוחזקת על ידי הגול הירוק, עליהם לעבוד יחד. בילי עובד עם פרנקי, מקס עובד עם טיילור ומיילס, ונורה עובדת עם לואי.

כוכב אורח: סידני סקוטיה בתפקיד אמנדה הערה: זהו פרק מוצלב משולב בן שעה אחת עם The Thundermans של ניקלודיאון; חלק 1 שודר כפרק של "The Thundermans".

36 10 "סוד רדוף רוחות" טרבור קירשנר בויס בוליארי וג'יימי מקלפלין 1 בנובמבר 2014 1.78
טיילור מכה בטעות בראשו של מדו בעת שהשתמש בצוות של מאדאם לאוף כאשר לואי מנסה להפחיד את מידו תוך שהוא זוכה בתג סקר הרוחות שלו. בינתיים, פרנקי מנסה לעזור למיילס להתמודד עם מיראבלה עוזבת לפנימייה.
37 11 "Whodunnit רדוף רוחות" רוג'ר כריסטיאן רוברט פיקוק 8 בנובמבר 2014 1.90
המקלדת החדשה של פרנקי נהרסת באמצע הלילה, ומשאירה אותה להיות בן זונה בקביעה מי יכול להיות האשם מאחורי המעשה.
38 12 "קמע רדוף רוחות" אריק דין סיטון לורן באצ'ליס 15 בנובמבר 2014 1.63
טיילור ואחו נותנים לקמע התולעת להיגנב על ידי יריבות והם מבקשים עזרה ממיילס. בינתיים, לואי עוזר למישל לייצר פרסומת למאפייה.
39 13 "בית ספר לקסמים רדופים" טרבור קירשנר בוב סמיילי 22 בנובמבר 2014 1.81
פרנקי נשלחת לבית הספר לקסם כי היא מאשימה בכך שלואי עושה בלגן.
40 14 "פיתוי רדוף רוחות" אריק דין סיטון רוברט פיקוק 23 בפברואר 2015 1.76
לאחר ויכוח טלפוני עם סקוט, טיילור פוגש בחור מסקרן בשם אנטוניו, שמתברר שהוא רוח רפאים. בינתיים לואי ופרנקי מגלים הורמוני נפיחות במאפה שמישל מוכרת. טיילור חייבת לבחור בסקוט או אנטוניו בשביל חבר טוב. טיילור משנה את המחשבה שלה כל שנייה, אבל אז מבינה שסקוט מכיר אותה ואוהב אותה יותר מאנטוניו, ושהיא רק פגשה אותו.

כוכב אורח: ניק מריקו בתפקיד אנטוניו

41 15 "תאריך רדוף רוחות" ג'ונתן וייס הת'ר וורדהאם 24 בפברואר 2015 1.68
מיילס מוצא את עצמו בדייט מביך עם מדו, כך שטיילור מתעקש לעזור למיילס להסתיר את סודו. בינתיים, פרנקי לא רוצה להאזין לאודיו של מישל, אבל היא גם לא רוצה לפגוע ברגשות של מישל, אז לואי צורת עובר לפרנקי, אבל העניינים נעשים אינטנסיביים, אז לואי מבקש מריי לעזור, אז עכשיו לואי הוא פרנקי ו ריי הוא לואי, אבל אז הדברים נקשרים לקשר, ועכשיו המורה של לואי היא ריי, ריי היא לואי ולואי היא פרנקי. מאוחר יותר, פרנקי, לואי וריי מתנצלים על כך שהם שיקרו למישל, ועל עונשם, היא גורמת להם לסבול על ידי האזנה לכל השמע, אך מתברר כי צורת מיילס השתנתה לשלושתם.
42 16 "חנות צעצועים רדופים" רוג'ר כריסטיאן גרג שאפר 25 בפברואר 2015 1.73
פרנקי ולואי רוצים צעצוע שעולה 4,000 דולר, אבל מישל חושבת שזה יותר מדי כסף בשביל לשלם בעוד ריי מציגה את החברה של מיילס למשפחה, שנראית דומה מאוד לטיילור.
43 17 "מנטור רדוף רוחות" רוברט פיקוק מאיה ויליאמס 26 בפברואר 2015 1.29
טיילור מודיעה למשפחה שסקוט הזמין אותם ואת טיילור לפגוש את הוריו והיא אומרת לכולם לעשות רושם ראשוני טוב ולא להביך אותה. בינתיים, פרנקי חושדת באחד מחבריו לואי כשהיא מבקשת מלואי ללמד אותה כיצד להיות רוח רפאים טובה יותר, בעוד שהיא במכולת, מישל מדברת עם לקוחות אחרים בזמן שטיילור הולכת להביא קרוטונים. בביתו של סקוט, מישל מסתכלת על תמונת הוריו של סקוט, אבל אז מבינה שאמא שלו הייתה הגברת שעליה הניחה שקית ניילון, עכשיו טיילור חייבת למנוע מאמו של סקוט לראות את מישל.

כוכבי אורח: לאיה דליון הייז בתפקיד דלייני.

44 18 "סיור רפאים רדוף רוחות" רוברט פיקוק בויס בוליארי וג'יימי מקלפלין 2 במרץ 2015 2.00
מישל מקבלת את המאפייה בסיור במסעדות רדופות, ולואי צריך להסיר את הרדוף. בינתיים, טיילור רוצה להיות שם להתעמלות, אבל מישל צריכה שהיא תטפל בפרנקי.
45 19 "הפתעה רדופה" רוברט פיקוק ריי לנקון 3 במרץ 2015 1.60
טיילור רוצה לערוך לאחו מסיבת הפתעה, אבל זה מסתבך בטעות כשמיילס זורק מפתח ברגים לתוכנית. בינתיים, לאחר תאונת מזחלות טרגית, פרנקי שובר את פרק כף היד וחושש ללכת לבית החולים.
46 20 "ביצה רדופה" טרבור קירשנר לורן באצ'ליס 4 במרץ 2015 1.28
לאחר שנכשל במבחן להפוך לרוח רמה שנייה, לואי בורח מהבית ומסתיים בחלק מסוכן בעולם הרוחות.
47 21 "משפחה רדופה" שאנון פלין מייק דיפנבאך 5 במרץ 2015 1.48
כאשר מועצת הרוחות מגלה שהפרסטונים חיים לצד בני אדם, המועצה מאלצת אותם לקבל החלטה בין לרדוף את האת'ווייס לעזוב את ביתם לנצח.