iCarly

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
iCarly
לוגו הסדרה
לוגו הסדרה
שיר הנושא "Leave It All to Me", בביצוע מירנדה קוסגרוב ודרייק בל
סוגה קומדיית מצבים לנוער
יוצרים דן שניידר
שחקנים מירנדה קוסגרוב
ג'נט מקארדי
נייתן קרס
ג'רי טריינור
נואה מונק
פסקול iCarly – iSoundtrack II – Music from and Inspired by the Hit TV Show, iCarly עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 6 (בארצות הברית)
5 (כפי ששודר בישראל)
מספר פרקים 97 עריכת הנתון בוויקינתונים
תוכנית המשך "סאם וקאט"
הפקה
מפיק דן שניידר עריכת הנתון בוויקינתונים
מפיקים בפועל דן שניידר
חברת הפקה Schneider's Bakery
Nickelodeon Productions
הפצה ניקלודיאון
ויאקום מדיה נטוורקס
אתר צילומים Nickelodeon on Sunset
Old Warner Brothers Studio
טכניקת צילום מערך מרובה מצלמות
אורך פרק כ-23 דקות
שידור
רשת שידור ניקלודאון
רשת שידור בישראל TeenNick
פורמט (תמונה) 1080i‏ (16:9‏ HDTV)
פורמט (קול) סטריאו
תקופת שידור מקורית 8 בספטמבר 200723 בנובמבר 2012 (23 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
https://www.mbc.net/ar/programs/icarly.html האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

iCarly היא קומדיית מצבים לנוער אמריקאית ששודרה בערוץ ניקלודיאון מ-8 בספטמבר 2007 עד 23 בנובמבר 2012. יוצר הסדרה הוא דן שניידר. הסדרה מתמקדת בנערה המתבגרת קרלי שיי, היוצרת תוכנית רשת משלה בשם "איי קרלי" יחד עם חבריה הטובים סאם פאקט ופרדי בנסון. כוכבי הסדרה הם מירנדה קוסגרוב בתור קרלי, ג'נט מקארדי בתור סאם, ניית'ן קרס בתור פרדי, ג'רי טריינור בתור ספנסר ונואה מונק בתור גיבי. עונות 1 - 5 של הסדרה צולמו באולפן Nickelodeon on Sunset ועונות 6 ו-7 ב-KTLA Studios הנמצאים בהוליווד, קליפורניה. במקור הסדרה דורגה ככזו שמתאימה לצפייה רק לילדים מגיל 7 ומעלה ולאחר מכן דירוגה השתנה כסדרה שמתאימה לכל הגילים. בנוסף, הסדרה הייתה מועמדת חמש פעמים לפרס אמי לבידור בפריים טיים. הפרק האחרון של הסדרה, "iGoodbye" (להתראות) שודר לראשונה ב-23 בנובמבר 2012.

ב-17 ביוני 2021, עלתה סדרת המשך בת 13 לשירות הזרמת התוכן Paramount+.[1] מירנדה קוסגרוב, ג'רי טריינור וניית'ן קרייס חזרו לתפקידיהם כקרלי, ספנסר ופרדי, בהתאמה, ביחד עם השחקניות לייסי מוסלי ו-ג'יידן טריפלט.[2] ג'נט מקארדי, שמשחקת את סאם, לא חזרה.

התפתחות הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"איי קרלי" היא הסדרה הרביעית שאותה דן שניידר יצר לניקלודיאון. במקור, שניידר רצה ליצור סדרת טלוויזיה חדשה ובה מירנדה קוסגרוב תהיה הכוכבת הראשית; הרעיון המקורי היה שהיא תשחק ילדה נורמלית, שבנסיבות הגורל מקבלת תפקיד לשחק בתוכנית הטלוויזיה האהובה עליה, "סטארס - טראק". למרות זאת, כשנזדמן לו להיפגש בחדר עבודתו עם אשתו וחברו סטיב, שניידר החליט שיהיה הרבה יותר עדיף אם קרלי תקבל תוכנית משלה - תוכנית רשת שהיא תנחה בעצמה ובה היא תעשה כל דבר שתרצה לעשות. בנובמבר 2006, שניידר זרק את התסריט שכתב לרעיון ה"סטארט טראק" והחל לכתוב פיילוט חדש הנקרא "איי קרלי" במהלך דצמבר. פיילוט זה צולם בינואר 2007.

במהלך הפקת הסדרה "זואי 101", שניידר וחברו סטיבן מולארו עלו עם הרעיון לסדרה ולשמה. הם ניסו לחשוב על שם שיתאים לסדרה על ילדים שמצלמים תוכנית רשת משלהם. לפי הפיילוט שכתב שניידר, השם של הכוכבת הראשית היה "סאם" אבל כתובת האתר "iSam.com" בשביל האתר שהוא יצור כבר הייתה תפוסה. שניידר ניסה שמות שונים של בנות ולבסוף קנה את כתובת האתר "iJosie.com" אך לאחר מכן החליף ל-Carly והשם הזה מצא חן בעיניו. שמותיהן של שתי הבנות שונו מ"סאם וקירה" ל"קרלי וסאם".

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בפרק הראשון, קרלי וסאם נאלצות לקיים אודישנים לתחרות כישרונות בית ספרית. כאשר הן מתחילות לדבר באופן מצחיק, פרדי, בעל הידע הטכנולוגי מצלם אותן ומעלה קטע זה לרשת ללא רשותן. כאשר הגולשים באינטרנט רואים את הסרטון, הם מתעניינים ורוצים לראות עוד קטעים של סאם וקרלי. חבורת איי קרלי מתעניינת להציג עוד קטעים ובכך, תוך כדי התמודדות בבעיות היום יום, קרלי מעלה עם חברתה הטובה סאם וידידה פרדי תוכנית אינטרנט בשם iCarly, הכוללת סרטונים מצחיקים שמעריצים שלחו, אנשים עם כישרונות מיוחדים, מערכונים, מתכונים, פתירת ריבים וריקודים אקראיים. התוכנית צוברת פופולריות בינלאומית ומעריצים רבים. קרלי וסאם משתתפות בתוכנית ומנחות אותה ופרדי הוא הצלם והעורך הטכני.

קרלי גרה בסיאטל עם אחיה בן ה-26, ספנסר. תוכנית הרשת מצולמת בסטודיו בקומה השלישית, בעליית הגג שבדירתם. אביהם של קרלי וספנסר הוא קצין בחיל האוויר של אמריקה. הוא מוזכר בסדרה בפרקים רבים, אך הוא מופיע רק בפרק האחרון של הסדרה. אמם של קרלי וספנסר מעולם לא הוזכרה בסדרה.

הסדרה מאופיינת בכך שהדמויות מדי פעם לובשות חולצות עם משפטים לא הגיוניים, משחקות דברים מוזרים ואומרות דברים מוזרים.

צילומי החוץ של בניין הדירה של משפחת שיי (קרלי וספנסר), "בושוול פלאזה", הם תמונות של בניין מזרח קולומביה הממוקם בלוס אנג'לס, שעוצבו באופן דיגיטלי.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הדמויות הראשיות מעונה 4: (מימין לשמאל): גיבי קרלסון (נואה מונק), פרדי בנסון (ניית'ן קרס), ספנסר שיי (ג'רי טריינור), קרלי שיי (מירנדה קוסגרוב) וסאם פאקט (ג'נט מקארדי)
    קארלי שיי (מירנדה קוסגרוב): נערה בעלת תוכנית רשת הנקראת "איי קרלי". היא גרה עם אחיה הגדול ספנסר בדירה בסיאטל. חבריה הטובים ביותר הם סאם ופרדי. אביה עובד בצי ארצות הברית והם לא נפגשים הרבה. מקבלת ציונים גבוהים בבית ספר. אמא שלה אף פעם לא הוזכרה בסדרה. היא ילדה טובה. במהלך הסדרה היא יוצאת עם בנים לדייטים מדי פעם אך אף אחד מהם לא מחזיק. כל הסדרה פרדי ידידה הטוב מאוהב בה ולא מתבייש בזה, אך היא מסרבת לו בנימוס כל פעם מחדש. בפרק האחרון היא מנשקת אותו בעלית גג. בסיום הסדרה היא עוברת לגור עם אביה בבסיס צבאי באיטליה.
  • סמנתה "סאם" פאקט (ג'נט מקארדי): חברתה הטובה ביותר של קרלי ושותפתה לתוכנית הרשת. בעלת אחות תאומה ששמה מלאני. גרה עם אימה הנקראת פאם פאקט. סאם היא נערה מרדנית והיא לועגת לפרדי לעיתים קרובות. כמעט תמיד מקבלת ריתוק מגברת בריגס. אוהבת לאכול ובמיוחד בשר חזיר, עוגות שומן ועוף צלוי ונוהגת לקרוא לעצמה "מאמא". כל הסדרה היא נוהגת להציק באופן קבוע לפרדי ולעוד ידיד ששמו גיבי. בסוף העונה השלישית סאם מבינה שהיא מאוהבת בפרדי, אז היא מנשקת אותו. בעונה הרביעית הם מתחילים לצאת, מערכת היחסים של השניים לא מסתדרת ובאמצע העונה הם מחליטים להיפרד. רוב קרובי משפחתה נמצאים בכלא.
  • פרדוארד "פרדי" בנסון (נייתן קרס): חברן הטוב ביותר של קרלי וסאם והמפיק הטכני של תוכנית הרשת. גר עם אימו, מריסה בנסון, בדירה שממול לזו של משפחת שיי. בעונות הראשונות, לפחות עד תחילת מערכת היחסים שלו עם סאם, הוא מאוהב בקרלי בגלוי אך היא מעדיפה להגדיר אותו רק כחברה הטוב ביותר. למרות זאת, בפרק האחרון של הסדרה השניים מתנשקים בעליית הגג. מופיע גם באחד הפרקים בסדרת ההמשך.
  • ספנסר שיי (ג'רי טריינור): אחיה הילדותי, המשונה וההיפראקטיבי של קרלי. כשנזקקו לאביה של קרלי בבצבא והוא נאלץ לעבור לארץ אחרת, היא עברה לגור עם ספנסר. אביו תמיד רצה שיעסוק בעריכת דין אך לאחר לימודים שארכו שלושה ימים בבית הספר למשפטים החליט לנשור עקב רצונו להיות אמן ומעולם לא גילה זאת לאביו. הוא בונה פסלים מיוחדים ויצירתיים ולעיתים הם או חפצים בהם נוגע עולים באש. הוא רווק ויוצא עם המון בחורות שונות. ספנסר לעולם לא מסתובב עם אנשים בגילו, אלא עם קרלי וחבריה.
  • אורנתל גיבסון "גיבי" קרלסון (נואה מונק): חבר לכיתה של קרלי, סאם ופרדי. מעונות 1–3 היה ידוע בהורדת חולצתו ובאמירה "גיבי!", אך החל מעונה 4 לא נראה עושה כך. בדרך כלל מהווה קורבן להצקותיה של סאם. החל להיחשב כדמות ראשית רק מעונה 4.

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מריסה בנסון (מרי שיר): אימו של פרדי. מגוננת על בנה יותר מדי, מכל דבר בעזרת תכשירים שונים.
  • לוברט סליין (ג'רמי ראולי): השוער בבניין בו גרים פרדי וקרלי. נוהג לצעוק על דיירי הבניין והוא בעל יבלת גדולה על ראשו. לעיתים קרובות נמתח על ידי צוות איי קרלי בפינה "מותחים את לוברט". בעבר יצא עם אמו של פרדי אך גם לאחר שנפרדו נשארו לו רגשות כלפיה.
  • נוויל פפרמן (ריד אלכסנדר): היריב הנצחי של חבורת איי קרלי. בעל אתר מצליח ברשת. בעבר ניסה לנשק את קרלי,אך בשל סירובה נשבע שינקום בה, ומאז ניסה בדרכים שונות למחוק את אתר "איי קרלי". הופיע גם באחד מפרקי הסדרה "סאם וקאט" כאשר הוא מאושפז במוסד לחולי נפש.
  • טי-בו (בובי באומן): בעל החנות "השייק המשקשק". נוהג להפריע ללקוחות שלו באמצעות מכירת אוכל אקראי על מקל. בהמשך הסדרה עובר לגור בחדר מושכר בביתו של פרדי.
  • גאפי קרלסון (איתן מאנק): אחיו הקטן של גיבי.
  • צ'אק צ'מברס (ראיין אוצ'ואה): גר באותו הבניין שבו גרים ספנסר, קרלי ופרדי והופך להיות יריבו של ספנסר.
  • טד פרנקלין (טים ראס): מנהל בית הספר "רידג'ווי", בו קרלי, סאם, פרדי לומדים וגם ספנסר למד בו בעבר. מעריץ את "איי קרלי".
  • פרנסין בריגס ומר הווארד (מינדי סטרלינג ודייוויד סט. ג'יימס): מורים בבית ספרם של קרלי, סאם ופרדי. בעלי שנאה כלפי התלמידים וכך גם התלמידים מרגישים כלפיהם. לקרלי וחבריה יש בדיחות רבות עליהם. בריגס יודעת לנגן בחמת חלילים.
  • נורה דירשליט (דניאל מארו): נערה מנודה המעריצה את איי קרלי. ביום הולדתה ה-16 חבורת איי קרלי פוגשת אותה לראשונה בהגיעה לביתה אך בסוף הערב היא כולאת את החבורה שם משום שבגללם היא הפכה לפופולרית מבחינה חברתית. בסוף האירוע היא נכנסת למוסד לעבריינים צעירים. כעבור שנתיים חבורת איי קרלי סולחת לה ופוגשת אותה פעם נוספת, אך נורה כולאת אותם בביתה שוב. לבסוף מוחלט שתיכנס לכלא והיא לא מציקה לחבורה עד לפרק "#סופר_פסיכית" בסדרת ההמשך "סאם וקאט", שם היא בורחת מהכלא בשל רצונה להתנקם בחבורה פעם נוספת.
  • סאקו: חברו הטוב ביותר של ספנסר ובעל חנות גרביים משוכללים. בני דודיו הם רבים ועוסקים במגוון מקצועות רחב ולכן לעיתים מקלים על חייהם של ספנסר וקרלי וחבריה. לא ניתן לראות אותו בשום פרק אך שומעים עליו רבות.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ארצות הברית)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
1258 בספטמבר 200725 ביולי 2008
22527 בספטמבר 20088 באוגוסט 2009
32012 בספטמבר 200926 ביוני 2010
41330 ביולי 201011 ביוני 2011
51113 באוגוסט 201121 בינואר 2012
6624 במרץ 20129 ביוני 2012
796 באוקטובר 201223 בנובמבר 2012

פרקים מחולקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם הפרק סוג תאריך השידור הראשוני תקציר מספר הצופים

(במיליונים)

"iGo to Japan"

(נוסעים ליפן)

סרט טלוויזיה 8 בנובמבר 2008 לאחר שצוות איי קרלי מועמדים לפרס "הקומדיה הטובה ביותר" קרלי, סאם, פרדי, ספנסר וגברת בנסון טסים ליפן כדי להשתתף בטקס פרסי הרשת, אך במהרה טיולם

הופך להרפתקה עם הסתבכויות רבות לאחר פגישתם עם מתחריהם לפרס זה, קיוקו ויוקי.

7.6
"iDate a Bad Boy"

(אני יוצאת עם ילד רע)

ספיישל שני פרקים 9 במאי 2009 כאשר אופנועו של ספנסר "נגנב" על ידי גריפין, שכנו החדש בבניין הטוען שהוא רק "השאיל" אותו, קרלי מיד מפתחת שנאה אליו, בעוד שספנסר נותן לו הזדמנות נוספת.

בהמשך, לתדהמתה של קרלי, ספנסר התחיל לחנך אותו. לאחר שקרלי וגריפין מכירים אחד את השני, קרלי מתאהבת בו ומתמזמזת איתו. ספנסר נכנס לחדר ורואה אותם ומתחיל לכעוס. הוא מרתק את קרלי עד שהיא תגיע למכללה. בהמשך ספנסר מבין שהוא הגן על קרלי יתר על המידה ומרשה לה לצאת איתו, בתנאי שהמערכת יחסים ביניהם לא תגיע רחוק מדי. לאחר כמה פגישות קרלי מגלה סוד על גריפין שהיא לא אהבה בכלל; הוא בעל אוסף של בובות הנקראות "תינוקיי פי וי". עובדה זאת גורמת לקרלי דילמה בה היא צריכה להחליט אם להמשיך לצאת איתו או לסיים את מערכת היחסים ביניהם. באותו הזמן, פרדי בונה לסאם אתר אינטרנט לאחר שביצעו עסקת חוזה. בנוסף, לסאם יש סיוטים על מפלצת שאוכלת מרק, דבר זה מוביל את ספנסר לעזור לה להתגבר על סיוט זה בעזרת עימות.

7.1
"iFight Shelby Marx"

(אני נלחמת עם שלבי מרקס)

ספיישל שני פרקים 8 באוגוסט 2009 לאחר שקרלי מתלוצצת בתוכנית הרשת שהיא מאתגרת את המתאגרפת המפורסמת שלבי מרקס להילחם איתה, שלבי מגיעה לדירתה של קרלי ביחד עם מנהלה, כדי להודיע לקרלי

שהאתגר מתקבל. מתברר שהרעיון של המנהל הוא שקרלי ושלבי לא באמת ילחמו זו בזו, אלא רק יקיימו קרב ראווה, בשביל הכיף. בהמשך, מתקיימת מסיבת עיתונאים ובה קרלי בטעות מפילה את סבתה של שלבי. שלבי לוקחת זאת ברצינות ומחליטה לקיים קרב אמיתי עם קרלי. קרלי מסבירה לה שכל זה היה בטעות מפני שמישהו דחף אותה. שלבי מקבלת את התנצלותה של קרלי, אך לאחר מכן נוויל מתערב ובאמצעות תוכנת מחשב "מוכיח" לשלבי שקרלי הפילה את סבתה בכוונה. שלבי שוב פעם מחליטה לקיים קרב אמיתי עם קרלי מבלי ליידע אותה על כך. בזמן שזה קורה, לספנסר יש אלרגיות והוא מקבל תרופות מרופאו שיעזרו לו להיפטר מאלרגיות אלו לתמיד, אך ספנסר סובל מתופעות לוואי שונות ומשונות.

7.9
"iQuit iCarly"

(אני פורשת)

ספיישל שני פרקים 5 בדצמבר 2009 קרלי מקבלת בדואר האלקטרוני סרטון מצחיק בהשתתפות של שני ילדים שהם חברים טובים, פלאק ודייב. סאם וקרלי נפגשות איתם ומחליטות לעזור להם בתחרות הסרטונים

הקצרים המצחיקים, אך שני החברים רבים. קרלי וסאם רוצות לגרום להם להשלים ולשם כך הולכות בנפרד לכל אחד מהם, אך כל אחת מהן לבסוף תומכת בילד אחר ודבר זה גורם לקרלי וסאם לריב גם. הריב בין שני הבנים הזכיר להן בעיות שיש להן אחת עם השנייה. לבסוף קרלי וסאם רבות ולא מסכימות להשתתף בתוכנית הרשת. במקביל לכך, ספנסר זוכה בחידון של ערוץ הסירות ומקבל סירה, אך מתקשה לעגון אותה בנמל מבחינה כלכלית, לכן ספנסר מחליט להשאיר אותה היכן שקיבל אותה וגיבי מתמנה להיות נער העזר של ספנסר. לאחר מכן מתברר שהסירה חוסמת חנייה פרטית, בעל החנייה מתרגז ובהמשך ספנסר מפסיד את הסירה שלו בקרב עם קבוצת בייסבול, אך עוד יש לו תוכניות.

9.9
"iPsycho"

(אני פסיכית)

ספיישל שני פרקים 4 ביוני 2010 חבורת איי קרלי מתכוננת ל"כנס הווביקון" אליה הוזמנה. במקביל, הם מקבלים סרטון שנשלח על ידי נערה ששמה נורה דירשליט לאתר איי קרלי. לנערה זו יש חיים עצובים מאוד והיא

מזמינה את החבורה לבוא ליום הולדת שלה. חבורת איי קרלי מתמלאת רחמים ומחליטה להגיע ליום הולדתה. במסיבה, הליצן מקבל מחלה ומהר מובל לבית החולים. נורה מתמלאת בעצב וחבורת איי קרלי מחליטה לצלם תוכנית רשת מביתה של נורה, כך שחבריה לבית ספר של נורה ידעו שהם שם וירצו לבוא למסיבה. המסיבה הופכת להיות מאוד מוצלחת. לאחר שהמסיבה נגמרת, נורה רוצה שהחבורה לעולם לא תעזוב, לכן היא נועלת אותם בסטודיו הנמצא במרתף של ביתה, בתקווה שהם יגרמו לה להיות פופולרית ויהיו לה מלא חברים. חבורת איי קרלי נמצאת במצב נוראי ולא מצליחה לברוח. במקביל לכך, גיבי גילה שלא יוכל ללכת למחנה הקיץ שלו השנה, מפני שעבר את הגיל המתאים, לכן הוא הולך למחנה בדירתו ובהדרכתו של ספנסר.

8.2
"iStart a Fan War"

(מלחמת מעריצים)

ספיישל שני פרקים 19 בנובמבר 2010 חבורת איי קרלי מתכוננת שוב פעם ללכת ל"כנס הווביקון", כאשר במקביל קרלי מתאהבת בבחור שנקרא אדם. כאשר קרלי מדברת עם אדם באמצעות שיחת צ'אט, אדם מציין שהוא

ראה באינטרנט פורומים שונים שתומכים בכך שפרדי יהיה עם קרלי, או עם סאם. מעריצים אלו נקראים "קרדים" או "סיידים". במהלך הכנס, סאם יוצרת מלחמת מעריצים נוראית שיוצאת משליטה בכך שהיא התלוצצה והודיעה שקרלי וסאם מאוהבים. אמירה זו לא גרמה רק למעריצים לריב, אלא גם גרמה לאדם לכעוס על קרלי, כתוצאה מכך הוא יוצא מהכנס באמצע. במקביל לכך, ספנסר הגיע גם לקניון בו נערך הכנס, כאשר הוא לבוש בתחפושת "ארותור" מושקעת ממשחק מחשב שאליו הוא מכור. שם הוא הולך לכנס מעריצי המשחק ופוגש את אויבו של ארות'ור, ספרטני.

5.0
"iParty With Victorious"

(מסיבה של מנצחים)

סרט טלוויזיוני\

התאחדות סדרות

הגרסה המקורית:

11 ביוני 2011

הגרסה המורחבת:

27 באוגוסט 2011

קרלי מאושרת יותר מאי פעם מאז שמערכת היחסים שלה עם בחור הנקרא סטיבן התחילה, בה כל דבר מושלם. הוא מחלק את זמנו בלהיות בסיאטל ולוס אנג'לס בגלל הוריו הגרושים.

חבורת איי קרלי לא יודעת, אך כאשר הוא הולך ללוס אנג'לס הוא מקיים מערכת יחסים עם בחורה אחרת, ששמה טורי ווגה (מהסדרה "ויקטוריוס") בו זמנית שהוא במערכת יחסים עם קרלי. בהמשך, רובי שפירו ("ויקטוריוס") מעלה לאינטרנט תמונה של טורי וסטיבן ביחד. כאשר קרלי כותבת את שמו בחיפוש באינטרנט היא מוצאת תמונה זו. חבורת איי קרלי מחליטה לנסוע להרפתקה בלוס אנג'לס, כדי לראות מה קורה מזווית העין שלהם, לאחר שראו הזמנה פתוחה לכולם למסיבה אותה מארגן אנדרה הריס ("ויקטוריוס") בלוס אנג'לס, בביתו של קנן תומפסון, שם חבורת "איי קרלי" פוגשת את חבורת "ויקטוריוס".

הגרסה המקורית:

7.3

הגרסה המורחבת:

3.7

"iStill Psycho"

(אני עדיין פסיכית)

ספיישל שני פרקים 31 בדצמבר 2011 נורה דירשליט יוצאת מהכלא. בביתה מתקיימת מסיבה על כך שהיא שבה. אמנם חבורת איי קרלי הגיעו לבית המשפט כדי שהיא תישאר מאחורי סורג ובריח בכל מחיר, אך נכשלו בכך.

לבסוף קרלי, סאם, פרדי, ספנסר וגיבי מגיעים למסיבה, הפעם נורה ושאר משפחתה כולאים אותם בבית. אמנם פרדי הצליח ליצור קשר עם אמו, אך האם היא תצליח להציל אותם?

5.5
"iShock America"

(אמריקה בשוק)

ספיישל שני פרקים 6 באוקטובר 2012 ג'ימי פאלון מזמין את חבורת איי קרלי לניו יורק, להתארח בתוכניתו, לאחר שראה את סרטון החיקוי של תוכניתו באיי קרלי. שם גיבי קונה מכנסיים ברחוב ומכנסיים אלו גרמו לבעיה גדולה. כאשר

בתוכניתו של ג'ימי חבורת איי קרלי מתחילה לרקוד, מכנסיו של גיבי נופלים, כאשר הוא לא לובש בגד גוף תחתון, מה שגרם לNCC להגיע. אנשים החלו להאשים את ג'ימי בכך שאמרו שהוא רצה בכוונה שהמכנסיים של גיבי יפלו. קרלי וסאם ציינו באיי קרלי שזו לא אשמתו של ג'ימי, אלא אשמתם. ארגון הNCC הודיע להם שהם חייבים לשלם 500,000 דולר או שאחרת, איי קרלי תהיה מבוטלת לתמיד.

3.6
iGoodbye

(להתראות)

ספיישל שני פרקים 23 בנובמבר 2012 קרלי מצפה מאביה, קולונל שיי, להגיע לסיאטל, כדי שייקח אותה לנשף "אבות-בנות" של חיל האוויר, אך בדואר אלקטרוני שהוא שלח הוא מבשר כי לא יתאפשר לו להגיע לאירוע זה. במטרה לנחם את קרלי, ספנסר מציע שהוא ייקח אותה לנשף וקרלי מקבלת את ההצעה. במקביל לכך, ספנסר מסכים לתקן אופנוע בשביל בן דודו של חברו סוקו, רידר. סאם באופן מיידי מתלהבת מכלי הרכב כשהיא רואה אותו ומתנדבת לעזור לספנסר לתקן אותו. זמן קצר לאחר מכן, בהמשך, ספנסר חלה לאחר שלוברט התעטש עליו, השוער של הבניין. כתוצאה מכך, ספנסר נשאר חסר יכולת לקחת את קרלי לנשף, בגלל חולשתו. במקביל לכך, פרדי וגיבי נמצאים בקניון כדי ליצור דגם נוסף של ראשו של גיבי, לאחר שאת הראשון מכרו בחנות משכון בלאס וגאס. סאם מעדכנת אותם בשיחת טלפון במצבו של ספנסר ומבקשת מהם להציע לקרלי לקחת אותה לנשף. כשהם עשו זאת, קרלי בוכה כביטוי שהיא דוחה את ההצעה. קולונל שיי מפתיע את כולם בכך שנכנס לפתע לדירתם של קרלי וספנסר, קרלי שמחה מאוד להופעתו והיא הולכת עם אביה לנשף. לאחר שהם חזרו, קולונל שיי מעדכן את כולם בכך שהוא צריך לחזור לבסיס שלו, שנמצא באיטליה והוא מציע לקרלי לעבור לגור איתו שם. אף על פי שלראשונה הגיבה באי רצון, לבסוף היא נענית בחיוב להצעתו וחבורת איי קרלי משדרת את תוכנית הרשת האחרונה שלהם. ספנסר מחליט להעניק לסאם את האופנוע לאחר שסוקו שינה את דעתו, על כך שהיא עזרה לו רבות בלתקן אותו. לפני שקרלי עזבה, היא ופרדי התנשקו בסטודיו של איי קרלי. באחת מהסצנות האחרונות, סאם נצפית כשהיא נוסעת למקום לא ידוע עם האופנוע שלה. בסדרת ההמשך מקום זה מתברר כלוס אנג'לס. בסצנה האחרונה קרלי נצפית כשהיא במטוס, יושבת ליד אביה וצופה בשידורים שונים של 'איי קרלי'.

זהו הפרק האחרון של הסדרה.

6.4

מסיבה עם ויקטוריוס[עריכת קוד מקור | עריכה]

האיחוד בין הסדרות "איי קרלי" ו-"ויקטוריוס" צולם בשנת 2010 ועלה לשידור ב-11 ביוני 2011. אורך האיחוד הוא כ-3 פרקים רגילים של "איי קרלי". גרסה מורחבת יותר של סרט זה יצאה ב-27 באוגוסט 2011 באורך שעתיים.

עונות 5 - 7[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסוף ינואר 2011, תוך כדי שמירנדה קוסגרוב מופיעה בסיבוב ההופעות שלה, "Dancing Crazy", בצפון אמריקה, סיפרה קוסגרוב לתקשורת שבקרוב תחזור להוליווד, להתחלת צילומי העונה החמישית של איי קרלי. ב-27 בינואר 2011, סיפרה ל"חדשות קליבלנד" שהם מתכוננים להתחיל לצלם את העונה הבאה, מיד לאחר שסבב הופעות שלה ייגמר ושהיא תסכים להמשיך לשחק את קרלי כל עוד אנשים אוהבים את הסדרה. ב-28 בינואר 2011, "חדשות רויטרס" גם דיווחו כי קוסגרוב מתכוננת להתחיל את הצילומים וב-3 בפברואר 2011 קוסגרוב סיפרה לעיתון מרכז העיר בשיחה על הסדרה ועל שאר השחקנים, שהיא מכירה את ג'נט מקארדי ואת ניית'ן קרס מאז שהיא הייתה קטנה, לכן היא לא יכולה כבר להמתין לחזור לסדרה, שהיא אוהבת מאוד לשחק באיי קרלי ושהסדרה היא כמו הבית שלה, רק רחוק מאוד מהבית שלה. קוסגרוב סיימה את סבב ההופעות שלה בתאריך 24 בפברואר 2011 וג'נט מקארדי סיימה את סבב ההופעות שלה בקניונים הנקרא "Genration Love" בתאריך 14 באפריל 2011. צוות השחקנים המלא נפגש בטקס נבחרי הילדים של ניקלודיאון, בשנת 2011. בטקס זה ג'רי טריינור הודיע שהצילומים יתחילו במאי.

ב-14 באפריל 2011 ניקלודיאון הודיעו שהעונה השישית תשודר ב-2012, כאשר פרקים נוספים מהעונה ישודרו במועד מאוחר יותר בשנה ויחשבו כעונה שביעית, כפי שנעשה בעונה השנייה של הסדרה, בה צולמו 45 פרקים והפרקים התחלקו ל־2 עונות שונות. עונה שש עלתה לשידור בחודש מרץ 2012, עם סכום כולל של 6 פרקים. בהמשך, לאחר ארבעה חודשים שהסדרה שודרה ממרץ ליוני, הספיישל "אמריקה בשוק" שודר כפרק לראשון לעונה השביעית, שסכום הפרקים בה הוא 9. הסדרה נגמרה ב-23 בנובמבר 2012 עם הפרק "iGoodbye".

בישראל, ניקלודיאון ביצעו את חלוקת העונות בצורה שונה, זאת אומרת- הם החשיבו את עונה 2 באורך של 45 פרקים (במקום לחלק אותם לשתי עונות). עונה 5 בישראל כוללת בתוכה גם את עונות 6 ו-7 מהסיבה ששתי עונות אלו קצרות מאוד, לכן בישראל מספר העונות הכולל של הסדרה הוא 5.

שידורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוסף הדיסקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערה: דיסקים אלו יצאו על ידי הפקת העונות.

שם הדיסק תאריך השחרור מס' הדיסקים הפרקים הנכללים בונוסים נכללים
איי קרלי: עונה 1, חלק 1 23 בספטמבר 2008 2 16, 1-12 "Leave It All to Me" מאת מירנדה קוסגרוב
איי קרלי: עונה 1, חלק 2 21 באפריל 2009 2 25-17, 15-13 מאחורי הסליים עם איי קרלי, מאחורי הקלעים, פיילוט הסדרה "טרו ג'קסון"
איי קרלי: עונה 2, חלק 1 18 באוגוסט 2009 2 26-38 מאחורי הקלעים של "נוסעים ליפן" ומאחורי הקלעים של עונה 2 עם צוות השחקנים!
איי קרלי: אני נלחמת עם שלבי מרקס 30 במרץ 2010 1 "אני נלחמת בשלבי מרקס", "אני יוצאת עם ילד רע", "אני נראית כמו", "פרסי איי קרלי" פיילוט הסדרה ביג טיים ראש
איי קרלי: הצלתי את חייך 8 ביוני 2010 1 "אני הצלתי את חייך", "אני פורשת", "אני חושבת שהם התנשקו", "תאומות", "עוברים דירה" מאחורי הקלעים עם צוות איי קרלי, פעלול החלון ב"אני פורשת", פגשו את צ'אק, רגעי יום ההולדת האהובים ביותר, ברוכים הבאים לסירה שלי.
איי קרלי: מחופפים בחלל 31 באוגוסט 2010 1 "מחופפים בחלל", "תחרות יופי", "אני מרגיזה את גיבי", "אני מאמינה בביגפוט", "אני מסדרת כוכבת פופ", "אני לא אבטל את התוכנית" פיילוט הסדרה ויקטוריוס
איי קרלי: עונה 2, חלק 2 4 בינואר 2011 2 39-52 מאחורי הקלעים עם צוות השחקנים
איי קרלי: עונה 2, חלק 3 5 באפריל 2011 3 53-70 פיילוט הסדרה כלב חשאי + "אני הצלתי את חייך" - הגרסה המורחבת
איי קרלי: אני 3> את האוסף של איי קרלי 19 ביולי 2011 3 "מחופפים בחלל", "אני הצלתי את חייך", "אני נלחמת עם שלבי מרקס" פיילוט הסדרה ביג טיים ראש, מאחורי הקלעים עם צוות השחקנים של איי קרלי, פעלול החלון ב"אני פורשת", פגשו את צ'אק, רגעי יום ההולדת האהובים ביותר, ברוכים הבאים לסירה שלי, פיילוט הסדרה ויקטוריוס.
איי קרלי: העונה השלישית 30 באוגוסט 2011 2 71-83 סיור בחדרה המדהים של קרלי, פגשו את אמה של סאם, פגשו את אויבנו המושבעים
איי קרלי: העונה הרביעית 10 ביולי 2012 2 84-94 5 פרקים של "How to Rock"

מדיה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קולומביה רקורדס וניקלודיאון רקורדס הוציאו פסקול לסדרה בשם "iCarly". פסקול זה כולל את שיר הפתיחה של הסדרה, ארבעה שירים מקוריים מאת מירנדה קוסגרוב, מספר רצועות מאת אמנים שהתארחו בתוכנית ודיאלוג של צוות השחקנים בתוכנית. הפסקול השני של הסדרה נקרא בשם "iSoundtrack" (בתרגום חופשי: איי פסקול) יצא ב-24 בינואר 2012.

אתר[עריכת קוד מקור | עריכה]

האתר iCarly.com[3] במציאות כולל סרטוני קידום מכירות של השחקנים על הסט (בהתאמה לדמויותיהם), סרטונים ותכנים שצופי הסדרה שלחו להם, שירים, משחקים, בלוגים של הדמויות, תמונות מסט הצילום ותגובות מהצופים. למעשה, כל כתובת אתר שאי פעם צוינה בסדרה תוביל לאתר, לדוג': ToonJuice.com, Craigsmix.com, Nevelocity.com, GirlyCow.com, PillowMyHead.com, AggressiveParenting.com, SamPuckett.com, TheValerieShow.com, SendMeaSack.com, Beavecoon.org, NeverWatchiCarly.com, iSnarly.com, SprayYourChildren.com, WhatsWrongWithMyBody.com ועוד כתובות אתרים אחרות שצוינו במהלך הסדרה.

משחקי מחשב[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחק המחשב iCarly: iDream in Toons יצא מאת ניקלודיאון ב"משחקיית ניק". ג'רי טריינור הוא השחקן היחיד מצוות השחקנים שדיבב את דמותו למשחק, שאר הדמויות במשחק דובבו על ידי הקלדת צלילים במקלדת.

ב-13 במאי 2009, ניקלודיאון הודיעו שהם הגיעו להסכמה עם Activision לייצר משחק מחשב של איי קרלי עבור Nintendo DS ועבור Wii. המשחק יצא ב-28 באוקטובר 2009. צוות השחקנים דובבו את קולם למשחק זה. משחק ההמשך למשחק זה, iCarly 2: iJoin The Click, יצא ב-16 בנובמבר 2010 עבור אותן הפלטפורמות.

ב-11 בינואר 2010, עמוד הפייסבוק הרשמי של איי קרלי הודיעו על השקת היישומון "Sam's Remote" (בתרגום חופשי: השלט של סאם) רק בשביל הפלטפורמות של אייפון ואייפוד טאצ'. יישומון זה מורכב משלטה של סאם, בו היא משתמשת בזמן צילום תוכנית הרשת כדי ליצור קולות רקע מצחיקים בעזרת לחיצת כפתור שונה בכל פעם. יישומון זה זמין להורדה בחנות המשחקים של אפל בעלות של 1.99$.

סדרת המשך[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – סאם וקאט

שני פיילוטים שונים של שתי סדרות המשך שונות הוצעו לניקלודיאון.

הפיילוט הראשון הוא של סאם וקאט, שבו הוצע שג'נט מקארדי ואריאנה גרנדה מ"ויקטוריוס" ישחקו זו לצד זו ב"קומדיית חברות" את דמויותיהן, 'סאם פאקט' ו'קאט ולנטיין'. פיילוט זה הציע ששתיהן יהיו שותפות שיקימו עסק שמרטפות בביתן לפרנסתן. סאם וקאט היא ספין אוף של הסדרות "iCarly" וויקטוריוס. הסדרה מתרחשת מיד אחרי סיומה של iCarly, כשקארלי עברה לאיטליה. תוכנית זו נבחרה על ידי ניקלודיאון בתאריך 29 בנובמבר 2012 והושקה בתאריך 8 ביוני 2013. הסדרה בוטלה ב-13 ביולי 2014, כאשר הפרק האחרון ששודר, שודר ב-17 ביולי, שלושה ימים לאחר מכן.

הרעיון השני לספין-אוף כולל את נואה מונק משחק את דמותו 'גיבי קרלסון' בקומדיה הנקראת "גיבי". הפיילוט הציע שגיבי יעבוד במרכז בילוי כיועץ צמוד לארבעה תלמידי חטיבת ביניים שונים, אך הפיילוט נכשל והסדרה לא נבחרה.

הפקה מחודשת[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – ICarly (סדרת טלוויזיה, 2021)

הפקה מחודשת של הסדרה נמצאת בשלבי קדם-הפקה בפרמאונט פלוס.[4] כוכבי סדרת המקור - מירנדה קוסגרוב, ג'רי טריינור ונייתן קרס צפויים לחזור על תפקידם.[4]

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דירוגי הטלוויזיה בארצות הברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק הפיילוט שודר לראשונה בניקלודיאון ב-8 בספטמבר 2007, עם קהל צופים הכולל 4.1 מיליון צופים. באותו היום שודר הפרק השני לסדרה, "אני רוצה יותר צופים" עם קהל של 3.9 מיליון צופים. הפרק הנצפה ביותר של הסדרה הוא "אני הצלתי את חייך" ששודר ב-18 בינואר 2010 עם קהל של 11.2 מיליון צופים והוא בנוסף השידור הכי נצפה אי פעם בהיסטוריה של ניקלודיאון. ב-9 ביוני 2012 שודר הפרק האחרון של העונה השישית. פרק זה קיבל את מספר הצופים בהשקה הנמוך ביותר בהיסטוריה של איי קרלי, עם רק 2.4 מיליון צופים.

עונה השקת העונה סיום העונה מספר הפרקים צופים (במיליונים) הפרק הנצפה ביותר לעונה
שם הפרק צופים (במיליונים)
עונה 1 8 בספטמבר 2007 25 ביולי 2008 25 לא זמין
עונה 2 27 בספטמבר 2008 8 באוגוסט 2009 25 4.97 "אני נלחמת עם שלבי מרקס" 7.9
עונה 3 12 בספטמבר 2009 26 ביוני 2010 20 5.57 "אני הצלתי את חייך" 11.2
עונה 4 30 ביולי 2010 11 ביוני 2011 13 6.07 "אלוהים אדירים" 8.8
עונה 5 13 באוגוסט 2011 21 בינואר 2012 11 4.35 "איבדתי את השפיות" 5.5
עונה 6 24 במרץ 2012 9 ביוני 2012 6 3.02 "וואן דירקשיין" 3.9
עונה 7 6 באוקטובר 2012 23 בנובמבר 2012 9 3.87 "להתראות" 6.4

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה טקס פרס המועמד\ים תוצאה
2008 נבחרי הילדים 2008 תוכנית הטלוויזיה הטובה ביותר איי קרלי מועמדות
נבחרי הילדים בבריטניה 2008 תוכנית הילדים הטובה ביותר איי קרלי מועמדות
השחקנית הראשית הטובה ביותר מירנדה קוסגרוב מועמדות
נבחרי הילדים באוסטרליה 2008 הקומדיה הטובה ביותר איי קרלי מועמדות
כוכב הטלוויזיה הבינלאומי הטוב ביותר מירנדה קוסגרוב מועמדות
פרסי האמנים הצעירים ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה - השחקן הראשי הצעיר מירנדה קוסגרוב מועמדות
ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה - שחקן המשנה הצעיר ניית'ן קרס מועמדות
ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה - שחקנית המשנה הצעירה ג'נט מקארדי מועמדות
פרסי האקדמיה הבריטית סדרה בינלאומית איי קרלי מועמדות
צוות החברה של אמריקה הישג יוצא דופן בצוות שרון צ'זין לייבלין

לי בואונו קרישה בולוק

מועמדות
2009 פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון 2009 תוכנית הטלוויזיה הטובה ביותר איי קרלי זכייה
שחקנית הטלוויזיה הטובה ביותר מירנדה קוסגרוב מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון 2009 באוסטרליה הקומדיה הטובה ביותר איי קרלי זכייה
כוכב הטלוויזיה הבינלאומי הטוב ביותר מירנדה קוסגרוב מועמדות
פרס אמי לבידור בפריים טיים תוכנית הילדים היוצאת מן הכלל איי קרלי מועמדות
פרס בחירת הנוער 2009 בחירת שחקנית הטלוויזיה: קומדיה מירנדה קוסגרוב מועמדות
בחירת שחקן הטלוויזיה: קומדיה ג'רי טריינור מועמדות
בחירת החבר הטוב מהטלוויזיה ג'נט מקארדי מועמדות
בחירת תוכנית הטלוויזיה: קומדיה איי קרלי מועמדות
פרסי האמנים הצעירים ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה - השחקן הראשי הצעיר ניית'ן קרס מועמדות
ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה - השחקן הראשי הצעיר מירנדה קוסגרוב זכייה
ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה - שחקנית המשנה הצעירה ג'נט מקארדי מועמדות
השחקנים הצעירים היוצאים מן הכלל בסדרת טלוויזיה מירנדה קוסגרוב

ג'נט מקארדי ניית'ן קרס נואה מונק

מועמדות
פרסי האקדמיה הבריטית הצבעת הילדים: טלוויזיה איי קרלי מועמדות
צוות החברה של אמריקה הישג צוות יוצא מן הכלל - סדרת טלוויזיה קרישה בולוק מועמדות
2010 פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון 2010 תוכנית הטלוויזיה הטובה ביותר איי קרלי זכייה
שחקנית הטלוויזיה המועדפת מירנדה קוסגרוב מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון 2010 באוסטרליה תוכנית הטלוויזיה המועדפת איי קרלי זכייה
פרס ה"צחקתי בקול" מירנדה קוסגרוב

ג'נט מקארדי ניית'ן קרס ג'רי טריינור נואה מאנק

זכייה
כוכב הטלוויזיה המועדף מירנדה קוסגרוב מועמדות
ילד גדול ומביך ג'רי טריינור מועמדות
פרס אמי לבידור בפריים טיים תוכנית ילדים יוצאת מן הכלל איי קרלי מועמדות
פרס בחירת הנוער 2010 בחירת שחקנית הטלוויזיה: קומדיה מירנדה קוסגרוב מועמדות
פרסי איגוד מבקרי הטלוויזיה הישג יוצא מן הכלל בתוכנית לצעירים איי קרלי מועמדות
פרסי האמנים הצעירים ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה- השחקנית הראשית הצעירה מירנדה קוסגרוב מועמדות
ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה- שחקן המשנה הצעיר ניית'ן קרס מועמדות
ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה- השחקן האורח מתחת לגיל 13 ג'ואי לות'מן מועמדות
הופעות יוצאות מן הכלל בסדרת טלוויזיה מירנדה קוסגרוב

ג'נט מקארדי ניית'ן קרס נואה מאנק

מועמדות
פרסי נוער הטלוויזיה בהוליווד שחקן הנוער: קומדיה ניית'ן קרס מועמדות
סדרת הנוער: קומדיה איי קרלי מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון במקסיקו 2010 תוכנית מועדפת איי קרלי זכייה
דמות נקבה בינלאומית מועדפת מירנדה קוסגרוב זכייה
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון בברזיל 2010 תוכנית הטלוויזיה המועדפת איי קרלי זכייה
פרסי האקדמיה הבריטית הצבעת הילדים: טלוויזיה איי קרלי מועמדות
צוות החברה של אמריקה הישג צוות יוצא מן הכלל - סדרת טלוויזיה קרישה בולוק מועמדות
2011 פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון 2011 תוכנית הטלוויזיה המועדפת איי קרלי זכייה
שחקנית הטלוויזיה המועדפת מירנדה קוסגרוב מועמדות
בחירת החבר הטוב מהטלוויזיה ג'נט מקארדי זכייה
נואה מאנק מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון בבריטניה תוכנית הטלוויזיה של ניק המועדפת ביותר בבריטניה איי קרלי מועמדות
השחקן המצחיק ביותר של ניקלודיאון בבריטניה ג'רי טריינור זכייה
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון באוסטרליה 2011 תוכנית הטלוויזיה המועדפת איי קרלי מועמדות
כוכב הטלוויזיה המועדף מירנדה קוסגרוב מועמדות
פרס ה"צחקתי בקול" ג'נט מקארדי זכייה
פרס אמי לבידור בפריים טיים תוכנית ילדים יוצאת מן הכלל איי קרלי מועמדות
עיצוב שיער יוצא מן הכלל לספיישל הפרק: מלחמת מעריצים מועמדות
איפור יוצא מן הכלל לספיישל הפרק: מלחמת מעריצים מועמדות
פרס בחירת הנוער 2011 בחירת תוכנית טלוויזיה: קומדיה איי קרלי מועמדות
בחירת שחקנית טלוויזיה: קומדיה מירנדה קוסגרוב מועמדות
בחירות הטלוויזיה: גנב הסצנה ג'נט מקארדי מועמדות
פרסי איגוד מבקרי הטלוויזיה הישג יוצא מן הכלל בתוכנית לצעירים איי קרלי מועמדות
פרסי האמנים הצעירים ההופעה הטובה ביותר בתוכנית טלוויזיה- השחקנית הראשית הצעירה מירנדה קוסגרוב מועמדות
ההופעה הטובה ביותר בתוכנית טלוויזיה- שחקן אורח מתחת לגיל 10 אשלי סוויטצר מועמדות
פרסי גרייסי אלן כוכבת טלוויזיה יוצאת מן הכלל בקומדיה מירנדה קוסגרוב זכייה
פרס בחירת הקהל סרט טלוויזיוני משפחתי מועדף הספיישל: אני פסיכית מועמדות
פרסי הנוער שולט צוות שחקנים אדיר איי קרלי מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון במקסיקו 2011 תוכנית בינלאומית מועדפת איי קרלי מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון בארגנטינה 2011 תוכנית טלוויזיה בינלאומית מועדפת איי קרלי זכייה
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון בברזיל 2011 תוכנית הטלוויזיה המועדפת איי קרלי מועמדות
דמות מצחיקה ספנסר שיי מועמדות
סאם פאקט זכייה
צוות החברה של אמריקה הישג צוות יוצא מן הכלל - סדרת ילדים משודרת קרישה בולוק מועמדות
2012 פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון 2012 תוכנית הטלוויזיה המועדפת איי קרלי מועמדות
שחקנית הטלוויזיה המועדפת מירנדה קוסגרוב מועמדות
החבר הטוב מהטלוויזיה ג'נט מקארדי זכייה
ניית'ן קרס מועמדות
ג'רי טריינור מועמדות
פרס אמי לבידור בפריים טיים תוכנית ילדים יוצאת מן הכלל איי קרלי מועמדות
פרס בחירת הנוער בחירת שחקנית טלוויזיה: קומדיה מירנדה קוסגרוב מועמדות
פרסי איגוד מבקרי הטלוויזיה הישג יוצא מן הכלל בתוכנית לצעירים איי קרלי מועמדות
פרסי האמנים הצעירים ההופעה הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה- שחקן מחזורי ויקטוריה ג'סטיס מועמדות
פרסי נוער הטלוויזיה בהוליווד שחקנית טלוויזיה מועדפת מירנדה קוסגרוב מועמדות
תוכנית טלוויזיה מועדפת איי קרלי מועמדות
גילדת התסריטאים האמריקאית ילדים - פרקים וספיישלים הפרק: אני במוסד לחולי נפש מועמדות
פרסי המפיקים המאוחדים תוכניות ילדים איי קרלי מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון במקסיקו 2012 תוכנית בינלאומית מועדפת איי קרלי זכייה
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון בארגנטינה 2012 תוכנית בינלאומית מועדפת איי קרלי מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון בברזיל 2012 תוכנית טלוויזיה מועדפת איי קרלי מועמדות
פרסי האקדמיה הבריטית של הילדים בינלאומי איי קרלי מועמדות
צוות החברה של אמריקה הישג צוות יוצא מן הכלל - סדרת ילדים משודרת קרישה בולוק

ג'ניפר טרידוול

מועמדות
2013 פרסי המפיקים המאוחדים תוכנית ילדים יוצאת מן הכלל איי קרלי מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון 2013 תוכנית טלוויזיה מועדפת איי קרלי מועמדות
שחקנית טלוויזיה מועדפת מירנדה קוסגרוב מועמדות
הרשע המועדף ריד אלכסנדר (נוול) מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון באוסטרליה 2013 כוכב ניק האהוב ביותר על אוסי ג'נט מקארדי מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון במקסיקו 2013 התוכנית הבינלאומית המועדפת איי קרלי מועמדות
פרסי בחירת הילדים של ניקלודיאון בברזיל 2013 תוכנית טלוויזיה מועדפת איי קרלי זכייה
דמות בינלאומית מועדפת מירנדה קוסגרוב זכייה
ג'נט מקארדי מועמדות
הטקס ה-65 של פרסי אמי לאמנויות יצירתיות תוכנית ילדים יוצאת מן הכלל איי קרלי מועמדות
2014 פרסי המפיקים המאוחדים תוכנית ילדים יוצאת מן הכלל איי קרלי מועמדות

שידורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עלתה לאוויר באופן עולמי בניקלודיאון. בקנדה היא הושקה ב-8 באוקטובר 2007 בערוץ YTV וב-3 בנובמבר 2009 היא הושקה בערוץ המקורי של הסדרה כאשר שידוריה הסתיימו ב-1 בדצמבר 2012. באוסטרליה ובניו זילנד היא הושקה ב-29 באוקטובר 2007 ונגמרה ב-13 באפריל 2013. בבריטניה ובאירלנד הסדרה הושקה ב-8 במאי 2008 ונגמרה ב-5 באפריל 2013. בפקיסטן היא הושקה ב-11 במרץ 2011 ובהודו היא הושקה ב-TeenNick ב-23 בינואר 2013.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ICarly בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Joe Otterson, Joe Otterson, ‘iCarly’ Revival Set at Paramount Plus With Original Cast Members Returning, Variety, ‏2020-12-09 (באנגלית אמריקאית)
  2. ^ עידו ישעיהו‏, "למה נשים רוצחות", "לופן", "הטובות לקרב", "לוקי": מדריך סדרות יוני 2021, באתר וואלה!‏, 30 במאי 2021
  3. ^ iCarly.com
  4. ^ 1 2 Joe Otterson, Joe Otterson, ‘iCarly’ Revival Set at Paramount Plus With Original Cast Members Returning, Variety, ‏2020-12-09 (באנגלית אמריקאית)