עמנואל הורי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עמנואל הורי
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 29 בנובמבר 1971 (בת 52)
באר שבע, ישראל
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2000
עיסוק שחקנית
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אפרת[1] (עמנואל) הורי (נולדה ב-29 בנובמבר 1971) היא שחקנית ישראלית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמנואל הורי נולדה בבאר שבע. אחותו הקטנה של השחקן סמי הורי. בגיל שנה התגרשו הוריה, והיא עברה בין מקומות יישוב: קריית שלום, בת ים, אילת, שכונת התקווה, גבעת השלושה, קיבוץ שער הגולן וצרפת.

לאחר שסיימה את שירותה הצבאי בחיל השריון פתחה חנות בגדים בתל אביב, ולאחריה עברה למנהטן על מנת לקדם את קריירת המשחק שלה. היא למדה אצל סטלה אדלר, אך למרות מספר תפקידים שקיבלה בארצות הברית החליטה לחזור לישראל כעבור שבע שנים.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמנואל הורי החלה את הקריירה שלה בישראל בשנת 2001 בסרט הטלוויזיה "ראס פינה", בו גילמה את דמותה של לימור לצד אבי קושניר, חני פירסטנברג ויונתן גורפינקל. בשנת 2003 שיחקה בסדרה "משחק החיים", בה גילמה את דמותה של ענבר גלילי לצד לירון וייסמן, גיא אריאלי, יעל שרוני ונירו לוי. ב-2004 שיחקה בסרט "ריקי ריקי" לצידו של נירו לוי. בשנת 2007 שיחקה בתפקיד אורח בסדרה "החברים של נאור" בתפקיד אביגיל. בשנת 2008 הופיעה בתוכנית "כחולים". ב-2010 השתתפה בסדרה "טקסי דרייבר" בתפקיד אורח כמזכירה. בשנת 2012 השתתפה בתוכנית "חלומות מפלסטיק". ב-2013 שיחקה בסדרה "המשרד" וגילמה את דמותה של נטלי, באותה שנה גילמה את הדמות של היועצת בסדרה "בלתי הפיך". בשנת 2014 הופיעה בסדרה "רמזור" וגילמה את דמותה של סימה ביטון. בשנת 2018 הופיעה בסדרה "הפסיכולוגית" וגילמה את דמותה של שרונה בן אברהם. בשנת 2020 גילמה את נטלי בסדרה "מנאייכ" ושבה לגלם את הדמות גם בעונה השנייה.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחיה הבוגר הוא סמי הורי. בתה היא אודיל אליסון, המוכרת מהעונה החמישית של הבנים והבנות שהגיעה עד לגמר. עמנואל מאמצת בביתה עוד נערה ממשפחתה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]