פוקימון הסרט: ויקטיני והגיבורים השחור והלבן: זקרום ורשיראם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פוקימון הסרט: ויקטיני והגיבורים השחור והלבן: זקרום ורשיראם
Pokémon the Movie: Black—Victini and Reshiram and White—Victini and Zekrom
כרזת ה-DVD של שני הסרטים
כרזת ה-DVD של שני הסרטים
מבוסס על פוקימון
בימוי קוניהיקו יויאמה
הופק בידי צ'וג'י יושיקאווה
יוקיו קאואסאקי
טקמוטו מורי
ג'וניה אוקמוטו
קואיצ'י קאוואסי
תסריט הידקי סונודה
עריכה טושיו הנמי
מוזיקה שינג'י מיאזאקי עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום טאקאיה מיזוטאני
מדינה יפן עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה OLM, Production I.G, Xebec עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה טוהו
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 16 ביולי 2011 (יפן)
משך הקרנה 184 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט יפנית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט אנימה עריכת הנתון בוויקינתונים
סרט קודם פוקימון: זורוארק שליט האשליות
סרט הבא פוקימון הסרט: קיורם נגד חרב הצדק
www.pokemon-movie.jp
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

פוקימון הסרט: שחור - ויקטיני ורשיראם ופוקימון הסרט: לבן - ויקטיני וזקרום (יצאו לאור במקור ביפן כ-"מפלצות כיס המשאלות הטובות הסרט: ויקטיני והגיבור השחור: זקרום" 劇場版ポケットモンスター ベストウイッシュ ビクティニと黒き英雄 ゼクロム ופוקימון הסרט: ויקטיני והגיבור הלבן: רשיראם 劇場版ポケットモンスター ベストウイッシュ ビクティニと白き英雄 レシラム) הם שני סרטים, יחד הם הנחשבים לסרט ה-14 במספר בסדרת סרטי פוקימון, אשר השלים את אירועי העונה ה-14. אלו הסרטים הראשונים שפורסם תחת הכותרת "מפלצות כיס - Best Wishes" ביפן. אירועי הסרטים מתקיימים במהלך העונה ה-14 של פוקימון: שחור ולבן.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ההבדל היחידי בשני הסרטים זה הדמויות של הפוקימונים המופיעים בסרטים אלו: זקרום ורשיראם.

לפי אגדת אנשי האדמה, לפני יותר מאלף שנה חיו להם בני האדם והפוקימונים בהרמוניה מושלמת במקום שנקרא מלכות העמק, בעזרתו של כוח הדרקון. המלך ישב בטירת חרב העמק ושלט בעם. למלך היו שני בנים, אשר אחד שלט בפוקימון האמת – רשיראם, והשני שלט בפוקימון האידיאל – זקרום, והכל היה על מי מנוחות. לאחר תקופה ארוכה פצחה מלחמה בין שני הבנים, אשר לבסוף הובילה לתרחיש שבו כוח הדרקון הזיק לעמק במקום לעזור לו. בצעד נואש, המלך החליט לשאול מויקטיני את כוחותיו ולהעביר את חרב העמק ממקומה המקורי אל עבר העיר אינדואק, והציב עמודי מגן מסביב לעיר על מנת לשלוט בכוח הדרקון המסתורי. המעבר הדרמטי גרם למותו של המלך, הפסיק את המלחמה, והביא את שני הפוקימונים האגדיים, רשיראם וזקרום, להיקבר מתחת לטירה. עוברים לימינו אנו. דמון הוא צאצא של אנשי האדמה ובכוונתו למלא את משאלת לבה של אמו ולהחזיר את העמק לימיו הטובים בכך שהוא יחזיר את מלכות העמק. הוא יוצא למסע בעקבות אנשי האדמה והוא מגלה את מיקומו של הפוקימון האגדי – זקרום / רשיראם שמצטרף אליו ועוזר לו. בינתיים אש, אייריס וסיילן מגיעים לעיר אינדואק במטרה להשתתף בטורניר מקומי. על הדרך הפוקימון האגדי ויקטיני מצטרף לאש, עוקב אחריו ועוזר לו להגיע לעיר בבטחה. אש נכנס לטורניר ובעזרתו של פוקימון הניצחון, הוא מצליח לגבור על כל היריבים שלו. לבסוף ויקטיני חושף את נוכחותו בפני החבורה ובפני דמון.

הפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקולנוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

שני הסרטים עלו לאקרנים ב-16 ביולי 2011 ביפן.

הפצה בטלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדיבוב האנגלי לסרט הופק על ידי החברה "The Pokemon Company". בארצות הברית, פוקימון הסרט: ויקטיני והגיבור השחור: זקרום שודר בדיבוב לאנגלית בערוץ Cartoon Network בארצות הברית ובערוץ דיסני XD בממלכה המאוחדת ב-10 בדצמבר 2011. פוקימון הסרט: ויקטיני והגיבור הלבן: רשיראם שודר בערוץ Cartoon Network ב-11 בפברואר 2012.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]