שיחת משתמש:אנדרסן/ארכיון 9

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת התו השמיני בנושא פעולות כמפעיל וכללי התנהגות

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ארכיון 9; ינואר - 11 במרץ 2023 (תקופת מפעילות קצרה); משתמש:אנדרסן; נילס אנדרסן; שוודיה;

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
על תרומתיך בחסימת משחיתים וכדומה... יישר כח! נריה - 💬 - 22:58, 25 בדצמבר 2022 (IST)
תודה נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 23:03, 25 בדצמבר 2022 (IST)

מנחם בגין[עריכת קוד מקור]

שלום,

ראה את תקציר העריכה שלי מהעת האחרונה. דגש - שיחה 01:34, 26 בדצמבר 2022 (IST)

שכחתי לענות באותו ערב. כמובן שראיתי, תודה רבה נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 14:20, 29 בדצמבר 2022 (IST)

הרשימה הלבנה והרשימה השחורה[עריכת קוד מקור]

שלום.

לא הספקתי להגיב בדף הבקשות טרם שהגנת, אז אסביר כאן:

אין סיבה אמיתית להגן. בכל הכבוד למשתמש שביקש את ההגנה, שיקול הדעת שלו בקשר לאנונימיים, או דף הבקשות ממפעילים בכלל, נתון בסימן שאלה רב. השאלה שצריכה להישאל לפני מפעילים הגנה היא אחת: מה פוטנציאל הנזק מול פוטנציאל התועלת. הנימוק שכל הבקשות של האנונימיים התבררו כלא מוצדקות (עובדה שצריך לבדוק האם היא נכונה), היא אולי מדד למידת התועלת העתידית, אבל בשום אופן אינה אינדיקציה או הוכחה לנזק. בקשות שנדחות אינן נזק, אלא בסך הכול חלק ממטרת הדף. הסרתי את ההגנה משני הדפים. בב"ח, דגש - שיחה 17:05, 26 בדצמבר 2022 (IST)

וגם: בתקציר ההגנה כתבת "אין סיבה שעורך חדש ו/או אנונימי יגיע בכלל לאזור הזה בויקיפדיה". בהתחשב בכך שכאשר נמנעת עריכה על ידי מסנן הספאם הודעת השגיאה מפנה לדף הזה, יש סיבה די ישירה להגעה של עורך חדש לדף הזה. הוא פשוט נתקל ב־error, ולוחץ על קישור מדף השגיאה. דגש - שיחה 17:08, 26 בדצמבר 2022 (IST)
אני לא מסכים איתך במקרה הזה (אני יכול לפרט את הסיבות אם תרצה שאשלח לך), אבל זו בדיוק הסיבה שהשארתי את הבקשה בדף. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 17:17, 26 בדצמבר 2022 (IST)
גם אני לא מסכים עם פעולתו של דגש. יתכן בעתיד שיתמלאו בקשות מיותרות אולי יגן בעצמו. Asaf M - שיחה 17:26, 26 בדצמבר 2022 (IST)
נא לקרוא את ויקיפדיה:דף מוגן#תנאים להפעלת הגנה ולנמק על פי איזה מהתנאים ניתן להפעיל את ההגנה. דגש - שיחה 17:30, 26 בדצמבר 2022 (IST)


ניטורים[עריכת קוד מקור]

מה נשמע? שאפו על הפעילות הענפה שלך היום בניטור (וכן על הפעילות הענפה שלך כמפעיל באופן כללי), זה מאוד ניכר בדף השינויים תהיתי מדוע השחתות מובהקות שאתה מטפל בהן, למשל בסופרמן, לא סומנו כבדוקות? האם זה מכוון? תכלס זה קצת יוצר עבודה כפולה כי אני בדקתי עריכות שכבר טופלו. דבר נוסף, לכולם לפעמים מתפספס שחזור עומק וקורה בטעות שמשחזרים לגרסה שכבר יש בה השחתה, כמו בהרקולס. מנסיוני עם טעויות דומות שלי, תמיד עוזר לקבל תזכורת לעשות דאבל צ'ק על הגרסה אליה משחזרים המשך בעשייה הרבה והטובה, איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 20:29, 27 בדצמבר 2022 (IST)

היי! איזה כיף לפגוש בך שוב זו שאלה יפה. לרוב אני לוחץ על "שחזור" ואז העריכה מסומנת כעריכה בדוקה (היא נעלמת מרשימת הערכים שיש לבדוק), אבל לפעמים אני רואה שמישהו אחר לחץ על ביטול (מי שאין לו אפשרות שחזור, כאשר מדובר בהשחתה ברורה ולא בביטול עריכה לגיטימית) ואז לא נעים לי ללחוץ על "בדוק", כי אני מרגיש שזה מאשר עריכה שהיא השחתה. שאר הפעמים קורים כאשר אנונימי השחית את הערך, וכבר דאג למחוק בעצמו את ההשחתה, ואז אני שוב לא יכול "לשחזר". יכול להיות שבאמת הגיע הזמן לדאוג ללחוץ על כפתור ה"בדוק" גם כאשר מדובר בהשחתות שאין לי דרך לשחזר. לגבי שחזור עמוק, אני דואג לוודא שהשחזור שלי הגיע או לעורך עם שם שאני מכיר (90% מהפעמים), ואם לא, אז לעריכה שאני רואה שהיא נראית טובה, או עריכה שמגיעה מספר ימים או שבועות קודם לכן. אם פספסתי עריכה בשחזור עמוק, אז זו טעות שלי והיא ודאי שאינה מכוונת. תמיד כיף לארח את המפעיל הנחמד ביותר בויקיפדיה! נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 21:29, 27 בדצמבר 2022 (IST)
חמוד אתה הסמקה כן נראה שהייתה טעות שלך בשחזור עומק בהרקולס (קורה לכולם בסבירות מסוימת). מוזמן להציץ, אולי זה יפחית אפילו יותר את ההסתברות לטעות ואישית אני המון פעמים מסמן כבדוקות עריכות ששוחזרו, כדי למנוע עבודה כפולה של מי שעובר על רשימת המעקב. בגדול לשיטתי מטרת הסימון היא סוגשל "את העריכה הזאת כבר לא צריך לבדוק בניטור דף השינויים", וזה נכון גם אם משחית ביטל את העריכה של עצמו וכדומה. בכל מקרה כל הכבוד המרץ והאנרגיה והחיוניות שאתה מביא למאמץ הניטור והמפעילות גם יחד. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 21:40, 27 בדצמבר 2022 (IST)
אוי לא! אתה צודק בהחלט, זה אפילו מביך. התכוונתי לשחזר בחזרה ל-H. sapiens, אבל מה שכנראה קרה זה שהיו מלללללא משחיתים בו זמנית, ובדיוק הייתי צריך לצאת באותו הזמן (תירוצים תירוצים תירוצים). זו כמובן שטות שלי, וצריך לשים לב לזה יותר. מקבל את עצתך, אאשר גם עריכות שהן השחתה, אם וכאשר כבר עברתי עליהן וסידרתי. מצד שני, מזל שלא אישרתי את המשחית היום, כי אז לא היית יכול לתקן אותי לילה טוב. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 21:50, 27 בדצמבר 2022 (IST)
זה קורה, הכל בסדר. אציין שהרושם שלי הוא שאם מתפספסת השחתה בשחזור, אז גם מתפספס הסימון, כך שבכל מקרה אני לפעמים מגלה השחתה לא מטופלת ולא מסומנת שהשחתות סמונות שלה טופלו ושוחזרו והיא נשכחה. כך שאל תהסס לסמן כבדוקות עריכות שבוודאות בוטלו (כדאי לוודא ב-100% שבוטלו ולא התפספס שחזור עומק, כמובן עם התוסף שמאפשר לראות בריחוף עכבר את מה שיש בקישור הוידוא הזה לוקח 2 שניות, גם מהנייד). איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:16, 27 בדצמבר 2022 (IST)

השיקול הוא שלך איך להשתמש בסימון עריכות, רקאומר שזה חבל בעיני שהשקעתי דקה עכשיו לוודא שאף השחתה לא לא־שוחזרה עכשיו בערך רמלה, כדי לגלות שזו עבודה כפולה והנושא כבר טופל. זו הייתה דקה שיכולתי לבדוק בה שתיים שלוש עריכות אחרות שסומנו על ידי AI כסיכוי גבוה לבעיות, ולפעמים כשזה חוזר על עצמו כמה פעמים כמה דקות שיש לי לחפש השחתות שהתפספסו מתבזבזות למעשה, ולכן אני מתפתה "לנדנד" עוד פעם אחת. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 10:38, 10 בינואר 2023 (IST)

אבוי! הפעם אני משוכנע שעברתי עריכה-עריכה ואישרתי שהיא בדוקה (בהתאם לשיחה שלנו), בנוסף לחסימת המשתמש ולהחזרה של הערך למצב התקין, ולאחר מכן הייתי עסוק בדברים אחרים מחוץ למרחב. אני ממש לא מבין איך זה קרה, שהיית זקוק לבדוק זאת שוב נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 12:33, 10 בינואר 2023 (IST)
אם זו הייתה טעות, אז מבחינתי הרי שזה מצוין טעויות קורות. חששתי שאי הסימון היה מכוון. אם מתפספס איזו סימון פה ושם זה לא נורא, אני בטוח שזה קורה גם לי מפעם לפעם, ולו בגלל בעיות ממשק. כך שאם זה המצב, הרי שהכל ממש בסדר אגב, ככל שאני מבין את הכלי, לדעתי כפתור השחזור המהיר מסמן אוטומטית את כל העריכות המשוחזרות כבדוקות, כך שצריך לעבור אחת־אחת רק אם משום מה אי אפשר להשתמש בכפתור וצריך להחזיר ידנית. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 12:48, 10 בינואר 2023 (IST)
זו אכן היתה ההנחה הראשונה שלי (וזה גם הדבר ההגיוני ביותר). לאחר מכן פנית אליי בפעם הראשונה, והבנתי שכפתור השחזור לא מאשר עריכות בדוקות, ולכן התחלתי לעבור עריכה-עריכה ולסמן אותה כבדוקה. אני אבדוק כפל-כפליים שוב, אבל זה ממש מוזר לי, כי מאז שדיברנו אני ממש מקפיד על זה (וזה גם חיובי - ככה אני עולה על עריכות שיש להסתירן). בכל מקרה, כיף לראות אותך מבקר כאן נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:00, 10 בינואר 2023 (IST)
איש השום, מזהיר מראש שנערכו כעת כמה מאות עריכות על ידי טרול/ים או חסום/ים. השתדלתי לסמן את רוב העריכות, אבל אי אפשר לסמן את כולן. אם תראה עריכה הקשורה לכתובת 5.22.135.0/24, שתדע שזה חסום ושהוא חסום לשלושה ימים. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 14:29, 10 בינואר 2023 (IST)
אוקיי. אציין שבינתיים ביצעתי שחזור השחתה ואז נכנסתי שוב לשינוי וראיתי שהעריכה סומנה כבדוק (אוטומטית, יש להסיק). כך שאם אצלך זה לא עובד אוטומטי, אולי זה משהו ששווה לבדוק בדלפק ייעוץ. מוזמן גם לתייג אותי, כי אני רואה מפעם לפעם (אך לא הרבה) עורכים ותיקים עם הרשאת ניטור שמתקנים השחתות שעדיין לא מסומנות, וסקרן אם חלק מהעניין נובע מעניינים טכניים שיש להם פתרון פשוט. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 15:49, 10 בינואר 2023 (IST)
אשמח. אני גם רואה שיש עריכות של עורכים שכתוב בהן "שחזור" אך לעיתים הן באמת כתובות כבדוקות ולעיתים לא. אני חייב לצאת כעת (הייתי הרבה יותר מדי זמן ברצף מול המחשב ראה דף בק:מפ) אבל אשמח אם תוכל לסייע לי בכך בהמשך. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:57, 10 בינואר 2023 (IST)
איש השום (HaShumai) תראה, מצאתי עוד אחת ששוחזרה, אך לאחר מכן לא כתוב שהיא בדוקה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 23:55, 10 בינואר 2023 (IST)
נכון, קינג לא מנטר ולכן השחזורים שלו לא מסומנים גם לי לקח זמן מה עד שהאסימון הזה נפל. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 23:59, 10 בינואר 2023 (IST)
הסמקה נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:46, 13 בינואר 2023 (IST)

אנדש סונה ולא אנדרס?[עריכת קוד מקור]

התבססתי על הכתבות בעברית, https://www.ynet.co.il/entertainment/article/ryirz4gyo מוזמן לערך שלי על האמנית השוודית בריטה מאראקאט-לאבה Hila Livne - שיחה 22:01, 27 בדצמבר 2022 (IST)

כן, זה אותו הדבר שהיה עם מגדלנה אנדשון (rs זה ש'). אגב, גם אין ג' בצפון אירופה (J תמיד יהיה י'). כל הכבוד על הערך ותודה רבה!
נ.ב את יותר ממוזמנת להצטרף למועדון הנורדי, ולכתוב על בני הסאמים! נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 22:05, 27 בדצמבר 2022 (IST)
אשמח מאד, אני מעדיפה להוסיף ערכים על נשים. איך מצטרפים למועדון? כתבתי ערך גם על מארט אנה סארה הסאמית Hila Livne - שיחה 22:16, 27 בדצמבר 2022 (IST)
פשוט כותבים את שמך בוק:נור. זה פשוט נחמד, כי אנחנו כותבים כקבוצה (כל אחת ואחד בזמנו), ואז מקדישים את הערכים למועדון. זה יוצר הסמלה וזהות וזה נחמד :) נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 22:23, 27 בדצמבר 2022 (IST)

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
על פעילות מפעילית יעילה ושוטפת! יישר כוח! de jure (משתמש ראשי) - שיחה 13:15, 29 בדצמבר 2022 (IST)


מצטרף! תודה רבה! נילס! Asaf M - שיחה 13:18, 29 בדצמבר 2022 (IST)
תודה רבה נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:34, 29 בדצמבר 2022 (IST)
כל הכבוד גם על הניטור והטיפול בוק:במ! Eitanbb (דף משתמש חדש!) 💬 ✏️ 📋 12:13, 3 בינואר 2023 (IST)

מחיקת הערך לשיאה[עריכת קוד מקור]

אנדרסון שלום,

כתבתי את הערך לשיאה במסגרת מטלה בקורס פרמקולוגיה בלימודי הרפואה. 

אשמח לדעת מה לתקן בכדי להשאיר את הערך קיים.

תודה סופי .ס. (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום סופי וברוך הבא לויקיפדיה! הערך לא בשל עדיין למרחב הערכים, ראה דף שיחתך. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:51, 29 בדצמבר 2022 (IST)

hi[עריכת קוד מקור]

היי ראיתי שמחקת דף שאני עורך עבור תרופה חדשה לטיפול בסרטן העצמות.... מדוע עשית זאת? Yakov-geva32 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום Yakov-geva32 וברוך הבא לויקיפדיה! הדף שכתבת לא הכיל שום מידע. כפי שגם כתבתי לך בדף שיחתך, מוטב לערוך קודם בטיוטה (אתה מוזמן לכתוב ללא הפרעה במשתמש:Yakov-geva32/טיוטה). בהצלחה! נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 14:00, 29 בדצמבר 2022 (IST)

שלום אנדרסן - לשיאה[עריכת קוד מקור]

שלום אנדרסון,

הערך נכתב על ידי סטודנטית לרפואה, כמטלה בקורס לפרמקולוגיה. אני ממליץ לשמור על הערך, ולתת ביקורת בונה לסטודנט בשביל שילמד כיצד לערוך תרופות בויקפדיה.

תודה רבה, ד"ר אברהם סמסון הפקולטה לרפואה Samsona (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום ד"ר. עדיף להגדיר לסטודנטים שלך לכתוב בטיוטה קודם (למשל, משתמש:Samsona/טיוטה או טיוטה:שם הערך), או לכתוב במסמך word על המחשב האישי. כאשר אני (כמנטר בויקיפדיה) רואה ערך שנכתב שאינו עומד באופן שאנחנו צריכים לכתוב בו (קצרמר, מספר משפטים ללא הקשר וכדומה), אני מעביר את המידע לטיוטה, ללא קשר לזהות הכותב. קצת מוזר לי שאתה לא מודע לכך. בהצלחה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:42, 29 בדצמבר 2022 (IST)

הקישור שבסוף חתימתך[עריכת קוד מקור]

ייתכן שבלבבות בסוף חתימתך התכוונת לקשר למלחמת אוקראינה–רוסיה, וקישרת בטעות להמשבר האוקראיני-רוסי (2021–2022)? כי אם אני טועה, לא ברורה לי מטרת הקישור. יחיאל הלוי - שיחה 01:28, 30 בדצמבר 2022 (IST)

זה ממש לא היה בטעות. אנשים נרצחו באוקראינה עוד קודם לפרוץ "המבצע הצבאי המיוחד" המזוויע הזה. ראה כיכר מיידן ב-2013-14. זה נכון שלפחות עכשיו יש להם נשק והם יכולים להחזיר מלחמה, אבל המלחמה לא החלה ב-24 בפברואר. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 02:30, 30 בדצמבר 2022 (IST)

הסרת תמונות שגויות של דגון מויקיפדיות נורדיות (ואחרות)[עריכת קוד מקור]

היי נילס, בויקיפדיות רבות יש זיהוי של האל דגון (שמשמעות שמו היא דגן ולא דג, כפי שהיה נהוג לחשוב) עם היצור Oannes (כפי שהסברתי עם מקור ב־Category:"Dagon" as a fish). הזיהוי נובע מפרשנות מיושנת למילה. לכן, אני רוצה למחוק את התמונות המזהות אותו כך, אך זה בעייתי בעיני בלי יכולת לכתוב אפילו תקציר עריכה בשפתן של אותן ויקיפדיות. אשמח אם תוכל לעזור לי בכך בערך השוודי Dagon, ואם יש לך ידע כלשהו בשפות נורדיות (או לא נורדיות) אחרות, אשמח לעזרה בכך גם בהן. בתקציר העריכה אפשר לקשר ל־Category:"Dagon" as a fish או ל־wikidata:Talk:Q623065 כדי להסביר. תודה מראש, פעמי-עליון - שיחה 14:28, 30 בדצמבר 2022 (IST)

היי פעמי-עליון. לא הבנתי איפה ראית דג או אזכור לדג בערך השוודי Dagon. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:18, 30 בדצמבר 2022 (IST)
הדג לא מוזכר בתוכן, אלא בתמונה (של אלוהות או דמות פולחנית בעלת מאפייני דג). התמונות האלה, של ממצאים מסופוטמיים שלא קשורים לדגון, נפוצות בהרבה ערכים על האל. פעמי-עליון - שיחה 15:26, 30 בדצמבר 2022 (IST)
התמונה היא איור מודרני (מסוף המאה ה-19) וזה כתוב במפורש בהסבר שלה. למה למחוק תמונה כזאת מהערך? גם זיהוי של ישו עם שיער בלונדיני, או דוד וגולית על רקע חומות עיר ימי ביניימית, כנראה חוטא למציאות ההיסטורית, אבל זו שאלה תרבותית. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:30, 30 בדצמבר 2022 (IST)
התמונה היא פקסימיליה של תבליט עתיק ממסופוטמיה, שהקשר בינו לבין דגון היה מקובל עד לפני כמאה שנה בעקבות מסורת לשונית מוטעית, והופעתם של תמונות כאלה בערכים מטעות את הקוראים. ישו בלונדיני למשל זה קצת יותר הגיוני, הן כי מי שרואה ציור כזה מבין שלא מדובר בציור שצייר אדם שראה את ישו אלא מאות שנים אחריו, והן כי מדובר בדמות תרבותית בתרבות של אותו צייר. כאשר קורא רואה העתק של תבליט עתיק עם דג ולמטה הכיתוב "דגון", הוא כנראה יקבל את הרושם שכך תיארו אותו עובדיו הקדומים, כי דגון הוא לא דמות תרבותית בתרבויות מודרניות כלשהן, בניגוד לדמויות מקראיות. פעמי-עליון - שיחה 15:38, 30 בדצמבר 2022 (IST)
יתכן, אבל אם התבליט הוא עתיק, אז פשוט הביאו תבליט עתיק. קח בחשבון שהקישור שאתה עושה באופן טבעי בין "דג", "דגן" או "דגון" (על בסיס דמיון לשוני בעברית או בשפה שמית אחרת) הוא מקרי בהחלט בצפון אירופה. השם הוא Dagon, אבל זה ממש לא דומה לדג (fisk) או לדגן (säd), כך שאין סיבה שמישהו יתבלבל בנוגע לזה. מעבר לכך: אם לא היית אומר לי שיש דמיון ביניהם, בכלל לא הייתי שם לב לזה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:43, 30 בדצמבר 2022 (IST)
לא חשבתי שקוראים שאינם דוברי עברית יעשו את הקישור הלשוני; ציינתי את הקישור בגלל שהוא הסיבה המקורית לזיהוי של דגון עם אלוהות דג. אבל בין אם יקשרו לשונית ובין אם לא, האם הקורא יחשוב שהדמות (שהיא בפירוש איננה דגון לפי מחקרים עדכניים) מסמלת את דגון? אם כן, יש להסיר את התמונה (או לפחות להסביר שלפי מסורת שהיתה מקובלת גם במחקר עד תחילת המאה הקודמת, דגון זוהה עם אלוהות דג, אך כיום זיהוי זה שגוי). פעמי-עליון - שיחה 15:54, 30 בדצמבר 2022 (IST)
אני לא חושב שיש סיבה להיכנס לשם. הערך די מצ'וקמק, וצריך עיני נץ (או היכרות מוקדמת, או הבנה בעברית) כדי לקשר בין התמונה הזאת לדג. אתה מוזמן לפנות אליהם (אם תכתוב בדף השיחה באנגלית, אני מניח שמישהו שם יענה, או שלא, הם לא הכי פעילים שבעולם). נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:57, 30 בדצמבר 2022 (IST)
גם אם מדובר בקצרמר עם זיקה מקראית מוגזמת (ראיתי שהפתיח מציין דווקא את הפלשתים ורק בהמשך את הכנענים), אני חושב שכדאי להסיר את התמונות המטעות המקשרות לדגים. אולי דווקא בגלל שמי שלא מכיר מראש את הקישור השגוי בין דגון לדגים לא ישים לב לדג שבתמונה (לא חשבתי על זה בכלל עד שאמרת לי את זה), מוטב להוסיף הסבר לקישור השגוי לדג ולא סתם למחוק את התמונה. אם אתה בעד, אשמח אם תעזור לי לתרגם את ההסבר לשוודית; אתה עדיין מתנגד לכך אני אבין, ופשוט אסיר את התמונות בעצמי (אם מישהו יבטל את העריכה כנראה אצליח לשכנע אותו בדף השיחה, כבר עשיתי כך בויקיציטוט האיטלקי). פעמי-עליון - שיחה 16:06, 30 בדצמבר 2022 (IST)
בהצלחה, אבל תיזהר לא להיכנס למלחמות עריכה בנכר, שלא יחסמו אותך משם. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 16:09, 30 בדצמבר 2022 (IST)
תודה! פעמי-עליון - שיחה 16:16, 30 בדצמבר 2022 (IST)

חדשופדיה 2023 שבוע 01[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #1
עודכן ב־7 בינואר
לחתימה על מינוי לידיעון

● במזנון מתקיים דיון בשאלה האם יוטיוב נחשב למקור אמין או איכותי, והאם ניתן להשתמש בו
● במזנון מתקיים דיון על כתיבה בלשון הווה בערכים על סיפורים מקראיים
● ההרשמה למפגש חורף 2023, שיתקיים במרכז שביט ברמת גן ביום שישי 13 בינואר 2022, נמשכת. להרשמה >>>
● הוקמה קטגוריה:ערכים שיש לתקן בהם קישורים חיצוניים, שבוט משייך אליה ערכים שיש לתקן בהם קישורים חיצוניים ●
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך וילט צ'מברלין והסרת הערך קרנף ג'אווה מרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 00:02, 1 בינואר 2023 (IST)

שנה אזרחית טובה[עריכת קוד מקור]

שנה אזרחית טובה! אגב, אפשר בבקשה שתבדוק את בקשתי בוק:במ ובשיחה:משרד ירושלים ומורשת? Eitanbb (דף משתמש חדש!) 💬 ✏️ 📋 18:50, 1 בינואר 2023 (IST)

היי, תודה, שנה טובה! יש מספר גרסאות שונות לסיפור הזה, אני מניח שמדובר במשהו אקטואלי, אז בינתיים אני סומך על עדכונים של עורכים מנוסים. הגנתי ברמת בדוקי עריכות על הדף לשעה אחת בכדי לעצור מלחמת עריכה בין עורך אנונימי לעורך חדש, אבל הכי טוב להבין ביחד בדף השיחה מה נכון ומה לא נכון, ורק אז להוסיף לערך. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 18:59, 1 בינואר 2023 (IST)

משרד ירושלים ומסורת ומשרד המורשת[עריכת קוד מקור]

חה"כ הרב יצחק גולדקנופף שר ירושלים ומסורת חה"כ הרב מאיר פורש סגן שר במעמד שר ירושלים ומורשת הרב עמיחי אליהו שר המורשת ג'ורג' השביעי - שיחה 18:55, 1 בינואר 2023 (IST)

הבנתי שיש בלבול שלם סביב הסוגיה הזו. יצרו מספר ערכים חדשים, בצעו שינוי של שמות ערכים קיימים, וכל אחד אומר משהו אחר. עדיף שתכתוב בשיחה:משרד ירושלים ומורשת וביחד עם שאר העורכים תחליטו מה צריך להיות כתוב שם. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 18:57, 1 בינואר 2023 (IST)
ביצעתי. Eitanbb (דף משתמש חדש!) 💬 ✏️ 📋 19:04, 1 בינואר 2023 (IST)

זיהוי שגוי[עריכת קוד מקור]

לא ברור לי על בסיס מה הסתרת עריכות בדף שיחה מסוף אפריל האחרון. אי אפשר לזהות עורך רק בגלל שבאותה כתובת נעשו עריכות לאחר שבעה חודשים. מאפייני העריכה כלל לא זהים. דגש - שיחה 12:46, 2 בינואר 2023 (IST)

דיברת בזמנו על קולגיאליות, אני חושב שטיפה נסחפת כאן, אבל לא אשחזר אותך. אני לא יודע למה אתה לא הסתרת את העריכה כמתבקש בזמן אמת, ואני לא יודע איך ספרת 7 חודשים כשמדובר באותו חודש אפריל 2022. אם תביט ביומן העריכות, תראה שהעריכה שקדמה לאפריל היתה בשלהי אוקטובר 2020. לא ברור לי איך "7 חודשים" הגיע לספירה שלך. אם אתה מעוניין שאסביר לך את השיקול מעבר לזה, מפאת כבודך, אני מוכן לפרט אותו עבורך בדואר האלקטרוני. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:01, 2 בינואר 2023 (IST)
"איך ספרתי שבעה חודשים" – בין 30 באפריל 2022 ל־1 בינואר 2023. העריכה שהסתרת הייתה עריכה של אנונימי שכתב משהו ללילי־יורוס ב־30.4.2022. הטרול פעל מהכתובת הזאת רק ב־01.01.2023. על בסיס מה החלטת שהטרול הוא זה שכתב ללילי־יורוס? על בסיס שמדובר באותה הכתובת? דגש - שיחה 13:12, 2 בינואר 2023 (IST)
אכן אתה צודק בדבר אחד – אין מדובר בשבעה חודשים אלא בשמונה; זה עדיין לא גורע מעיקר טענתי, כי אם להיפך. דגש - שיחה 13:16, 2 בינואר 2023 (IST)
אני רואה בהתעלמות שלך מהתגובה שלי לעיל זלזול מופגן. חבל. דגש - שיחה 13:20, 2 בינואר 2023 (IST)
דגש התעלמות? דבר ראשון, עברו 5 דקות. דבר שני, ביטלת את ההסתרה, כתבת לי, לקחתי לתשומת ליבי, הכל בסדר. היה, הסתיים. אני לא מבין מה אתה רוצה ממני מעבר לזה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:23, 2 בינואר 2023 (IST)
תודה לדגש על ההערה החשובה אין ספק שנילס יקח לתשומת ליבו את הנושא הרציני ויחכים מהמקצועיות של דגש. Asaf M - שיחה 13:27, 2 בינואר 2023 (IST)
תודה אסף. דגש כתבתי לך בדיסקורד. שים לב. מבחינתי, אם אתה לא ממשיך עם זה הלאה, האירוע כבר הסתיים. לקחתי לתשומת ליבי את הנושא הרציני הזה ואני אחכים מהמקצועיות של דגש. הכל בסדר. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:29, 2 בינואר 2023 (IST)
כשמישהו פותח דיון בדף השיחה שלך, ותמורת לענות לו אתה מדסקס עם מישהו אחר בתת־דיון העוקב, זאת התעלמות, או לכל הפחות נחזית ככזאת. שנית, כשמישהו פונה אליך עם סימן שאלה, הוא מצפה לתשובה. כשפניתי אליך בתחילה הגבת האופן שמשתמע ממנו כביכול אני מציג את הדברים באופן שאינו תואם את המציאות. כשהבהרתי את דבריי טוב יותר וניסיתי להבין היכן צפונה האי־הבנה, היה מצופה ממך לומר אחת מן השתיים: או (1) "אכן אתה צודק", או (2) "אינך צודק כי X". לאסף, תודה.
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: אפתח את הדיסקורד, כדבר שבשגרה איני שם. דגש - שיחה 13:30, 2 בינואר 2023 (IST)
דגש אתה צודק, אבל אתה חייב ללמוד 3 דברים: (1) עברית אינה שפת האם שלי, ואני עושה כמיטב יכולתי. תזכור את מה שכתבתי לך בזמנו על ההערה שלך בשינוי השם של ההתקפה הרוסית ההיא. אתה מרבה לשכוח את זה. למרבה המזל, אלדד הגיע והציל את המצב אז, ותיקן את השם. שים לב, זה תהליך. (2) אני לא ממהר לשלוף מהבטן דברים. אם אני לא עונה לך, אני כנראה עוד בוחן את מה שכתבת, מעיין בהיסטוריית העריכות, ההסתרות והחסימות, כי אני בטוח (בדקתי את זה עוד אתמול) שאתה חסמת את אותה הכתובת. הדברים הללו עשויים לקחת זמן, ודאי שלא יתכן מענה הגיוני בתוך 5 דקות, אפילו אם הבקשה שלך היתה נכתבת בשוודית. (3) הנחת כוונה טובה. כן, זה נכון גם בין מפעילי מערכת. אני לא מנסה לפגוע במיזם, ולא מנסה לפגוע בך, ולא מנסה לזלזל בך, ולא מנסה לפגוע בכבודו של איש. סבלנות והנחת כוונה טובה הן שני דברים שאני חוזר עליהם שוב ושוב מול עורכים חדשים בניטור השותף והיומיומי, הן לפני והן מאחורי הקלעים. קח בחשבון שזה לא מסתיים בריב בין שני עורכים חדשים, זה נכון גם לעורכים ותיקים ונכון שבעתיים למפעילי מערכת. בהצלחה ותודה שהפנת את תשומת ליבי לכך. שנה טובה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:38, 2 בינואר 2023 (IST)
מה שתגיד. פתחתי את הדיסקורד ולא מצאתי שם הודעה ממך. דגש - שיחה 13:40, 2 בינואר 2023 (IST)
עדכון: מצאתי את מה שכתבת. כתבת את זה בפורום ציבורי־למחצה, ולחלוטין לא כהודעה פרטית. דגש - שיחה 13:43, 2 בינואר 2023 (IST)
דגש גם אני בדיסקורד אם תרצה לשוחח על איזה נושא או להעיר לי ברמה המקצועית על איזה עניין. אשמח ללמוד ממך כמובן. Asaf M - שיחה 13:45, 2 בינואר 2023 (IST)
אני סבור שההערה שלך היתה במקומה, אבל שהפסקה הזו נמשכת הרבה יותר מדי יחסית למה שהתכוונת שהיא תהיה. אני מקווה שכפי שאני לוקח לתשומת ליבי את הערות שלך, תיקח לתשומת לבך את הערות שלי. לגבי פורום ציבורי, הצעתי לך כבר לפני קרוב לשעה לענות לך באופן פרטי בדואר האלקטרוני, ללא מענה מצדך. אני לא חושב שיש בעיה שעוד מפעילים יראו את מה שאני כותב, אין שם משהו אישי או פרטי, זה פשוט לא אמור להיות (לדעתי) בפורום הזה, שכל אדם ברחבי הגלובס יכול לראות ולקרוא. דבר אחרון אחרון - שים לב שכעת השקעתי שעה תמימה בדבר הזה, במקום בדברים החשובים באמת בזמן שיש לי עבור ויקיפדיה ביום שני בבוקר (תחילת השבוע). במקום לעבור על ההערה שלך וללמוד ממנה, ולאחר מכן להמשיך ולנטר מעט, לענות לעורכים וכדומה, השקעתי 90% מהזמן שלי על מענה לך לגבי "התעלמות". אנחנו אנשים בוגרים, אני מקווה שזה מאחורינו, ושזו ההודעה האחרונה לפסקה זו. שנה טובה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:55, 2 בינואר 2023 (IST)
(נילס) סבבה.
(אסף) אני לא כל כך מחבב את הדיסקורד, אבל כשמבקשים ממני להיכנס אני עושה את זה איכשהו. אני מעדיף עם Gmail ו־Google chat. דגש - שיחה 13:57, 2 בינואר 2023 (IST)
דגש, יש לך תדוא"ל שלי לגבי גוגל צט אני לא מכיר אבדוק. נילס, סליחה על התארכות הפסקה שכחתי לרגע בשביל מה אנחנו באמת כאן. Asaf M - שיחה 14:04, 2 בינואר 2023 (IST)

הגהה[עריכת קוד מקור]

תודה אסף. האמת שחשבתי על זה תוך כדי מה לגבי "7 חודשים הגיע", יכול להיות שצריך להיות כתוב "7 חודשים הגיעו"? נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:09, 2 בינואר 2023 (IST)

כן זה מונח/ביטוי מקובל. צור קשר בדיסקורד/מייל, מזמן לא דיברנו Asaf M - שיחה 13:14, 2 בינואר 2023 (IST)
אשמח. אתה פנוי אחר הצהריים/הערב? נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:15, 2 בינואר 2023 (IST)
בוודאי תמיד זמין עבורך! Asaf M - שיחה 13:18, 2 בינואר 2023 (IST)
חן חן! אני אלך לאכול עוד מעט, ואז יש לי עבודה, אכתוב לך כשאוכל נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:19, 2 בינואר 2023 (IST)


הטילדה הרביעית - גיליון חדש! (גיליון 37)[עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות

עריכה זו[עריכת קוד מקור]

נדמה לי שהתבלבלת שם בסוף הפסקה, מוזמן לבדוק. אסף השני - שיחה 21:31, 6 בינואר 2023 (IST)

צודק הוא התבלבל, תיקנתי. Asaf M - שיחה 21:42, 6 בינואר 2023 (IST)
אתה בהחלט צודק. רציתי לשלוח הודעה דומה לשלושתם, ואכן זה היה מטופש לכתוב את זה שם. תודה על כך, ותודה לאסף על התיקון נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:22, 7 בינואר 2023 (IST)

חדשופדיה 2023 שבוע 2[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #2
עודכן ב־7 בינואר
לחתימה על מינוי לידיעון

● פורסם גיליון חדש של הטילדה הרביעית
● בכיכר העיר מתקיים דיון על פסקת ההתגברות, שבעקבותיו נכתבו שני ערכים חדשים: חסינות פרלמנטרית והיטל עינוגים
● בכיכר העיר התקיים דיון בעקבות תחילת השנה האזרחית החדשה, בו העלה דוד שי הצעות לעריכות/תרומות שיכולות להתבצע כעת עם תחילת השנה האזרחית החדשה ●
● ההרשמה למפגש חורף 2023, שיתקיים במרכז שביט ברמת גן ביום שישי 13 בינואר 2022, נמשכת. להרשמה >>>
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא גאוגרפיה של אמריקה המרכזית
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך חטיבה 188 במלחמת יום הכיפורים והסרת הערך רוזלינד פרנקלין מרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 21:53, 7 בינואר 2023 (IST)

רק שתדע[עריכת קוד מקור]

הצפת את דף השינויים האחרונים. כל הכבוד ~~~~ 18:54, 8 בינואר 2023 (IST)

זה טוב? זה רע? נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 18:55, 8 בינואר 2023 (IST)
זה מעולה! קשה לנטר, אבל זה אומר שאתה עושה עבודה מעולה כמפעיל! ~~~~ 18:57, 8 בינואר 2023 (IST)
פעולות של מפעיל לא מציפות את דף הינויים האחרונים כי זה נמצא ביומן נפרד. כך שזה לא קשור לעבודתו כמפעיל אלא כנראה לעבודתו כמנטר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:27, 9 בינואר 2023 (IST)
אני מנחש שמדובר בתבניות או בשחזורים רגילים. אגב Eitanbb, אתה יכול להשתמש במסנן כך שלא תראה את העריכות שלי. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 12:12, 9 בינואר 2023 (IST)

עצה[עריכת קוד מקור]

כשמשתמש מבקש לחסום אותו לצמיתות, רצוי שהחסימה תתבצע על ידי מפעיל שלא מעורב במחלוקת עם אותו משתמש. זה נראה לא טוב. הייתי מציע לך לשחרר אותו מהחסימה, ושהבקשה תתבצע על ידי הבירוקרטים. בנוסף, אני לא הייתי מתייחס לפליטה של להט הרגע כבקשה מן המניין. רצוי לתת למשתמש גם הזדמנות להתחרט. קח זאת לתשומת לבך. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 23:33, 9 בינואר 2023 (IST)

אני לא בטוח שהייתי מעורב במחלוקת איתו, למרות שלפי דף השיחה נראה שלא נותרו הרבה מפעילים פעילים שלא היו ב"מחלוקת" איתו. בכל אופן, אם בא לך להתעסק עם זה, אתה מוזמן לבקש מהבירוקרטים שיחסמו אותו בעצמם... שחררתי אותו לבקשתך. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 23:50, 9 בינואר 2023 (IST)
זה לא היה לבקשתי, זו פשוט עצה חביבה. אני מסכים שעל-פניו לא היית נתון עמו במחלוקת, אם-כי לו זה נראה שכן. בכל מקרה, יותר התכוונתי שכדאי לתת למשתמשים מספיק זמן גם להתחרט. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 23:53, 9 בינואר 2023 (IST)
אני קצת דאגתי לו, נשמע שהוא מצוי בסבל נוראי ולא ישן בלילה, וייקח בין שבוע לשבועיים עד שהבירוקרטים יגיבו, ונורא לראות אותו סובל... נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 23:55, 9 בינואר 2023 (IST)
זה לא נעים "כשכולם עליך", אבל בכל זאת צריך להפעיל שיקול דעת. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 23:58, 9 בינואר 2023 (IST)
כמובן נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:01, 10 בינואר 2023 (IST)


מחיקה בטעות[עריכת קוד מקור]

אנדרסן שלום רב, לבקשתי ביצעת מחיקה. המחיקה הייתה אמורה להיות של הפניה שגויה מתוך מרחב הערכים לדף טיוטה שלי (שגם שמו שגוי בגלל הסתבכות עם העתקה מתוכנת התרגום לדף טיוטה) אך היא מחקה גם את דף הטיוטה שאליו הייתה ההפניה. בטיוטה הזאת השקעתי כבר עבודה רבה, ואני מבקש "להחיות" אותה כטיוטה במרחב האישי שלי כדי להמשיך בעבודת העריכה. לפעולתך הדחופה אודה. בהערכה רבה, Amikamraz - שיחה 22:46, 10 בינואר 2023 (IST)

Amikamraz האם זו הגרסה ששומי שחזר? או שיש עוד משהו שאני צריך לעשות? נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 22:50, 10 בינואר 2023 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: היי Amikamraz מאחר שאני במקרה "בסביבה" והמייל "קפץ לי לעין" ומדובר בעניין דחוף, רציתי לסייע. שחזרתי את משתמש:משתמש:amikamraz/מפלגת הפעולה (איטליה) – האם שם היה המידע החשוב? אם כן, יש להעביר את המידע לשם הנכון ולאחר מכן נמחק בשמחה את דף ההפניה איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:51, 10 בינואר 2023 (IST)
אכן איש השום (HaShumai) שחזר את הטיוטה, ותודה רבה-רבה על כך. לצערי אני לא מצליח לצאת מהתסבוכת עם שם הטיוטה. אם תצליחו לתקן אותו (כלומר למחוק את הקידומת הכפולה "משתמש:") אודה לכם (ואז אני מניח שאפשר יהיה למחוק גם את ההפניה השגויה). אם זה מסובך מדי, אמשיך לעבוד על הטיוטה כמו שהיא ואתקן כאשר אסיים את העבודה ואעביר את הערך למרחב הערכים. תודה רבה! על כל העזרה. Amikamraz - שיחה 23:10, 10 בינואר 2023 (IST)
בינתיים אני רואה שכבר תוקן על ידי דגש ממש עבודת צוות. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 23:11, 10 בינואר 2023 (IST)
בשביל זה יש מפעילים נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 23:12, 10 בינואר 2023 (IST)

בקשת העברת ערך[עריכת קוד מקור]

היי אנדרסן, האם תוכל לסייע? ערכתי את הערך והוא בשל למרחב הערכים

בבקשה להעביר את הדף משתמש:Aribiller/ברוניסלבה פייג'ין (גרסאות קודמות | דפים מקשרים) אל הדף ברוניסלבה פייגין (גרסאות קודמות | שיחה | דפים מקשרים)

שם הערך החדש בכוונה ללא הגרש באות ג׳ AdamZev - שיחה 01:29, 11 בינואר 2023 (IST)

העברתי. תודה לך על תרומותיך! נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 01:56, 11 בינואר 2023 (IST)

מחיקת תקציר היצירה של ההבל הלילות הקסומים של סטרפרולה[עריכת קוד מקור]

אנדרסן: ביקשתי למחוק את תקציר היצירה של ההבל ביומן המחיקות של הערך, שם התקציר הגועלי עדיין מופיע. זור987 - שיחה 18:34, 11 בינואר 2023 (IST)

מחקתי אותו:

יומן מחיקות (שינוי מצב התצוגה) 18:21, 11 בינואר 2023 אנדרסן שיחה תרומות חסימה שינה את מצב התצוגה של גרסה בדף הלילות הקסומים של סטרפרולה: תקציר העריכה הוסתר (קללות/גסויות) (הבדל | שינוי מצב התצוגה)

אני לא יודע למה הוא מופיע שם. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 18:38, 11 בינואר 2023 (IST)

HaShumai יש לך מושג מה עשיתי לא נכון? אצלי כתוב שזה נמחק. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 18:40, 11 בינואר 2023 (IST)
האמת שאין לי מושג. על פניו זה מוסתר, אבל נראה שיומן המחיקות לא מתייחס לזה. אולי בדלפק ייעוץ מישהו יידע...? איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:22, 11 בינואר 2023 (IST)
טיפלתי. מחקת את תקציר העריכה, אבל לא את תקציר פעולת היומן של יצירת הערך. התו השמיניהבה נשוחח 21:26, 12 בינואר 2023 (IST)
אני חושב שהבנתי עכשיו. תודה התו! נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:46, 13 בינואר 2023 (IST)
אני הבנתי מראש את הבעיה, אבל עדיין לא הבנתי את הפתרון. משתמש:התו השמיני, תוכל להסביר מאיפה בדיוק משנים את התצוגה של פעולת היומן? לא הצלחתי למצוא. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 23:02, 15 בינואר 2023 (IST)
ביומן המחיקות יש ללחוץ על "הצגת אפשרויות מתקדמות". התו השמיניהבה נשוחח 01:25, 16 בינואר 2023 (IST)

עוגייה בשבילך![עריכת קוד מקור]

שלום נילס, ותודה רבה לך על התודה שלך. אני מתעניין מאוד בשבדיה (כן, כך אני כותב שוודיה), וכיום אני כותב עבודה על שבדיה בקורס מדריכי טיולים בחו"ל. אני רוצה מאוד להדריך טיולים בסקנדינביה. זה יהיה מנומס מצידי אם תוכל להמליץ לי על המשוררים השבדים האהובים עליך? אני רוצה להכיר טוב יותר את השירה השבדית בת זמננו. בכל מקרה, שיהיה לך ערב נעים ונחמד!

מתן Matan37 - שיחה 17:46, 12 בינואר 2023 (IST)

לדעתי, כדאי לך להקשיב לשירים של להקת Kent זכרונה־לברכה. אם תאהב אותם, אוכל לכוון אותך ללהקות טובות נוספות. איזה סגנון אתה מעדיף?
נ.ב אשמח לשוחח איתך על שוודיה (ובכלל) דרך אתר דיסקורד. האם אתה יכול להירשם אליו? נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:48, 13 בינואר 2023 (IST)
Matan37 מנסה שוב. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 21:17, 16 בינואר 2023 (IST)

היי אנדרסן,תודה! אני מתכוון לשירה Poetry:) פתחתי חשבון ב-discord. איך אני מוצא אותך?

תחפש את "נילס (אנדרסן)#9301" נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 22:21, 16 בינואר 2023 (IST)

בקשה[עריכת קוד מקור]

היי אנדרסן, אתה המפעיל היחיד שאני רואה בשינויים האחרונים. לא הצלחתי משום מה לקשר להבדלי הגרסאות בבקשות ממפעילים. תוכל לחסום ולהסתיר את התרומות של מש:2A0D:6FC7:401:806F:778:5634:1232:5476? יהודית1000 💜 02:05, 13 בינואר 2023 (IST)

היי יהודית, תודה רבה שהבאת את זה לתשומת ליבי. מחקתי את העריכה, הסתרתי אותה, חסמתי את האנונימי וביקשתי מהבודקים לבדוק האם זה עורך ותיק. את מוזמנת לכאן תמיד, אני אחסום ואסתיר ברגע שאראה את זה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 02:11, 13 בינואר 2023 (IST)
תודה. יהודית1000 💜 01:28, 15 בינואר 2023 (IST)

משתמש:אלקטרה פאוור[עריכת קוד מקור]

אין לי מושג איך הגעת לזה - אבל זה לא שלי. תחסום אותו בבקשה - זה כבר מתחיל להלחיץ אותי. Eitanbb (דף משתמש חדש!) 💬 ✏️ 📋 ~ ❤️💙🤍 17:43, 14 בינואר 2023 (IST)

אהלן, זה איתן מחוץ לחשבון (עריכה ממקום ציבורי) - ומה הייתה העריכה של המתחזה בדף משתמש:ארטילריה? היא מוסתרת אז אין לי מושג על מה אתה מדבר. 5.28.185.123 11:28, 15 בינואר 2023 (IST)

רק מניח את זה כאן[עריכת קוד מקור]

גם בודקים שאינם מפעילי מערכת רשאים לצפות בגרסאות מוסתרות. (ציטוט מדף וק:בודק: "בהרשאת הבודקים נכללת גם צפייה בדפים מחוקים ובהיסטוריית הגרסאות שלהם, וכן בגרסאות מחוקות") TheStriker - שיחה 18:55, 14 בינואר 2023 (IST)

תודה, לא ידעתי את זה. מעולה, זה גם הגיוני בסך הכל שזו חלק מההרשאה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 22:27, 14 בינואר 2023 (IST)


חדשופדיה 2023 שבוע 03[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #3
עודכן ב־26 במרץ
לחתימה על מינוי לידיעון

● במזנון מתקיים דיון לגבי תקינות המונחים "ראש עירייה" ו"ראש עיר", כאשר נשאלת השאלה במי מביניהם יש לעשות שימוש בערכים השונים ●
● בכיכר העיר מחפש דוד שי מתנדב לפודקאסט בנושא של ערכים בשפות שונות שמשכתבים נראטיבים בקשר לשואה
● בכיכר העיר התקיים דיון בנושא ויקיפדיה:כיכר העיר#תרמיות בוויקיפדיה העברית וריכוזן בדף ייעודי ●
● פורסם גיליון חדש של הטילדה הרביעית
● בשבוע שעבר, ביום שישי ה־13 בינואר 2023, התקיים מפגש חורף 2023. תודה רבה לכל המארגנים! ניתן לכתוב משוב למפגש כאן
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מערות ומנהרות
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך רוזלינד פרנקלין מרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 20:14, 15 בינואר 2023 (IST)

השמטת תוספות מהערך רן כהן חיים אישיים.[עריכת קוד מקור]

כל האמור בתוספות מאומת ומגובה ותחסכי לו את פרסומם - אעביר לך הקלטה של ראיון שלו מגן יבנה

האשה הראשונה הייתה בת זוגו וגרה איתו במשך שנים (בספר).

עם השנייה והשלישית הלך לרב

עם הרביעית והחמישית ללא...

אפשר להעביר מסמכים ותמונות מגבות אהרון ש - שיחה 23:18, 15 בינואר 2023 (IST)

האם אתה הוא משה שלומי? אם כן, וגם אם לא, אנא פנה בכל מקרה לדף השיחה של הערך (שיחה:רן כהן). אין טעם לכתוב לי, ובטח שלא לNivinaor. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 23:26, 15 בינואר 2023 (IST)

בינינו[עריכת קוד מקור]

ביקשתי כאן להזהיר את משתמש בינינו, אסביא את דבריי.

נראה שהשמתמש מבזיק מדי פעם לעוד פרסומות, אני חושב שאזהרה פשוטה לא תזיק למקרה שהוא יחזור לעוד פרסומת, לא חושב שמישהו ישים לב אם הוא יחזור. אייל (המאו"ר לשעבר) שיחה 14:06, 16 בינואר 2023 (IST)

היי, צהריים טובים. שמע, אנחנו לא מזהירים עורך שאינו פעיל, כי אין כל כך טעם לעשות את זה. כמו שאתה אומר, אולי הוא יבליח בעוד חצי שנה עם פרסומת, ואולי לא, אבל אין שום משמעות לכך ש"אזהיר" אותו בזמן שהוא לא פעיל, בשביל אירוע שאולי יקרה בעתיד. אם כן או לא נשים לב שהוא מכניס פרסומת בקיץ 2023 לא תלוי במעשים שלנו בינואר, כי אם בתשומת הלב שלנו בקיץ. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 14:18, 16 בינואר 2023 (IST)

הערך סבכי אשלים[עריכת קוד מקור]

Hejsan, אני עורך חדש בויקיפדיה, וראיתי שמחקת ערך שתרגמתי (סבכי אשלים, תירגמתי והרחבתי מויקיפדיה האנגלית: Menetries's warbler) ושגמד אחד החליט להעביר למרחב הטיוטה. יש לציין שהוא עשה זאת מבלי ליידע אותי לפני, ומבלי לנסות לפתוח איזשהו דיון בנושא.

בעיניי, על אף משפטים בודדים שאולי יכלו להיות מנוסחים בצורה טובה יותר, הערך בהחלט עומד בקריטריונים לערך רגיל, ולא נופל מערכים רבים אחרים על מיני ציפורים שיצא לי להשוות.

ניסיתי לתייג אותך בדף השיחה של המשתמש הנ"ל, אבל לא ראיתי מענה גם ממשתמשים אחרים שתייגתי שם, וחשבתי שאולי זה איכשהו התפספס. בכל מקרה, אשמח לדעתך בעניין, ואם באמת הערך מצריך תיקונים משמעותיים אשמח להכוונה בנושא. YedidyaPopper - שיחה 15:06, 16 בינואר 2023 (IST)

היי, תודה שפנית אלי. אני עוקב באופן די קבוע אחרי הערכים שאתה מעלה וכיף לקרוא אותם. בגלל שהערך הזה עבר לטיוטה, אני מעדיף לנסות להבין קצת יותר לעומק מה ניתן לעשות כדי להחזיר אותו למרחב הערכים (לקרוא אותו יותר לעומק). זה עשוי לקחת מספר בודד של ימים, אך לאחר מכן אני מקווה שהוא אכן יחזור למקומו. תודה ובהצלחה! נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:30, 16 בינואר 2023 (IST)
הי משתמש:YedidyaPopper בטיוטה יש תרגמת קלה וכמה ניסוחים שדרושים שינוי. עבודה מעטה והערך מוכן למרחב ערכים. אם תרצה אעזור לך. Asaf M - שיחה 15:39, 16 בינואר 2023 (IST)
אסף, אתה מלאך! אשמח אם תוכל לסייע לו בתיקון מה שצריך, ולאחר מכן להחזיר את הטיוטה למרחב הערכים. YedidyaPopper, בפעם הבאה הכי כדאי להימנע ממכונת תרגום, וממש לתרגם משפט-משפט בעצמך. זו דרך מוכחת להימנע מאי נעימויות כאלו נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:43, 16 בינואר 2023 (IST)
בשמחה! Asaf M - שיחה 22:08, 16 בינואר 2023 (IST)
עשיתי מקצה שיפורים, אשמח אם תעברו עליו בזמנכם הפנוי, ואשמח גם להערות וחידודים איפה שנדרש. YedidyaPopper - שיחה 09:41, 18 בינואר 2023 (IST)

ארכוב[עריכת קוד מקור]

אנדרסן שלום, לאור ההתנגשות החזיתית שנערכה כאן בימים האחרונים, אני מארכב את שתי השיחות האחרונות בדף השיחה שלך לארכיון. יש לי הרבה מה לומר על כל מה שארע, אבל כרגע ברצוני להרגיע את הרוחות. סמן מתי אתה חוזר לפעילות ונדון בדברים באופן ענייני. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 21:13, 17 בינואר 2023 (IST)

תודה גארפילד. בהמשך לכך, מאותת על חזרתי. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 10:07, 19 בינואר 2023 (IST)

"די עם זה כבר"[עריכת קוד מקור]

מצטער, אבל זה נימוק תקציר עריכה לא אחראי למחיקת דיון מוק:במ אחרי אולי 10 דקות מרגע שנפתח.

משתמשת כתבה לך ולמפעיל נוסף בדף שיחתה שאני אמרתי X בויקיפדיה. דף שיחתה נעול ואינני יכול להגיב בו את האמת לאמיתה שלא אמרתי X אי פעם בכל רחבי ויקיפדיה, אז נאלצתי (למורת רוחי) לפנות אליכם המפעילים ולהודיע לכם שמעולם לא כתבתי דבר כזה איפה שהוא בויקיפדיה. אתה מחקת את הדיון אחרי 10 דקות בערך מרגע שנפתח בתקציר "די עם זה כבר". איך הייתכן שאתה מסייע להטעיה כזו? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

האָט ער געזאָגט... מה זה חשוב בעצם? תשקיע את הזמן שלך בלכתוב ערכים, ולא להתסכל מה אחרים כותבים... נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:06, 19 בינואר 2023 (IST)
ואתה תספוג את העלבון בשבילי בכך שיטעו לחשוב שכתבתי את אותה אמרה אבסורדית? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אני לא יודע אם זה אתה או לא (ולא כל כך חשוב לי), אבל יש קבוצה של עורכים אנונימים שמתבטאים באופן זהה, חותמים באופן זהה וכותבים מאותם טווחים, שכולם מבקשים לחסום את המשתמשת כבר תקופה, מאז שאירע מה שאירע. לבקש את זה שוב ושוב לא יועיל. אם יש לך בעיות, תפנה אליי (או למפעיל אחר שאתה סומך עליו) ואפשר יהיה לטפל נקודתית, אבל חזרה על הבקשה בדף הבקשות לא יועיל לאיש. עדיף שתפנה את המשאבים והזמן לתרומה לויקיפדיה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:28, 19 בינואר 2023 (IST)

בהצלחה בהמשך[עריכת קוד מקור]

ממש מדכא אותי לראות שאתה לא רוצה להמשיך בתפקידך כמפעיל. היית אחד מהמפעילים הכי נאמנים, הכי פעילים והכי נחמדים שהיו פה מזה המון שנים.
אני לא כל כך מכיר מפעילים רכים, עם רגליים על הקרקע, כמוך, והיית דוגמה למופת לכולם פה.
תמכתי בך מהרגע הראשון, ואני אתמוך בך גם עכשיו. זאת החלטתך ובוודאי שזכותך לא להמשיך בנעליים אלו. מאוד קשה להיות מפעיל, ואני מאחל לך בהצלחה בהמשך, במועדון החברים, בלי כל הסכסוכים, הכי כיף, לא?
בהצלחה. אקסינו - שיחה 23:21, 19 בינואר 2023 (IST)

נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 23:23, 19 בינואר 2023 (IST)
תודה על פעילותך המפעילית עד כה, ובהצלחה בכל מה שתבחר לעשות. יהודית1000 💜 23:28, 19 בינואר 2023 (IST)
נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 23:57, 19 בינואר 2023 (IST)
בהצלחה בהמשך BFF563 - שיחה, 13:35, 20 בינואר 2023 (IST)
hej, mig var ked af at læse din smerte, men jeg tror at du tog den rigtige beslutning. Altid her til dig. לוגי ; שיחה 14:34, 21 בינואר 2023 (IST)
Tack, Ljugi, men jag vågar säga att jag hade inget annat val än sluta på. Ibland får man fatta ett svårt beslut för allas bästa eller för den goda sakens skull Jag är säker på att vi ses igen. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:44, 21 בינואר 2023 (IST)
אוהב אותך ומאחל לך בהצלחה בכל אשר תבחר לעשות ארז האורזשיחה 16:27, 21 בינואר 2023 (IST)
נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 17:41, 21 בינואר 2023 (IST)
מצער אותי גם. Eitanbb 💬 ✏️ 📋 18:07, 22 בינואר 2023 (IST)

לאחר חשיבה של שבועיים וחצי, בליווי מי שצריך והמשך ביצוע פעולות בפועל, אני נותן לזה ניסיון נוסף. אני מקווה שאני מבצע את הצעד הנכון. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 01:37, 5 בפברואר 2023 (IST)

כל הכבוד[עריכת קוד מקור]

שוב פעם אני מתרשם מהפעילות שלך לניקוי דף הבקשות ממפעילים! Eitanbb 💬 ✏️ 📋 18:06, 22 בינואר 2023 (IST)

תודה הסמקה אני בזמן שירת הברבור. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 18:07, 22 בינואר 2023 (IST)
מצער אותי. אתה הולך לפרוש רק מתפקיד המפעיל או מויקיפדיה? Eitanbb 💬 ✏️ 📋 18:08, 22 בינואר 2023 (IST)
רק המפעיל. עוד לא נולד האדם שיאלץ אותי לעזוב את המועדון, אלא אם הם בעצמם יבקשו :) נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 18:10, 22 בינואר 2023 (IST)
נבהלתי ממש. בהצלחה בהמשך! Eitanbb 💬 ✏️ 📋 18:12, 22 בינואר 2023 (IST)

שלום[עריכת קוד מקור]

שלום לך נילס אנדרסן.
אני כותב בהמשך להתערבותך בשיחה:יתרעם בן עגלה
ראשית תודה על התערבותך העניינית כתמיד.
לצערי הצד השני לא מכבד את בקשתך ולא מסוגל שלא להמשיך
כעת הוא המשיך את הנשוא בתגובה שמצריכה ממני להגיב בחזרה
כלומר לא די לו במה שהסרת וכתבת במקומו בגוף השיחה "תוכן שהוסתר"
כעת הוא קורא במילים משלו לתוכן שהוסתר - "הלכלוכים האישיים עליי.." וכן הלאה
בכך הוא פותח מחדש את הנושא ומחייב אותי להגיב שם על מנת שלא יחשבו הקוראים איזה דברים מכוערים מי נהר כתב על עורך אחר.
כעת עלי לחזור ולטעון שם כנגד דבריו הללו שלא יחשבו שהדברים הם כפי שהוא טוען, ולא יהיה לדבר סוף.
כלומר הוא אינו מכבד את המילה האחרונה שלך בנושא כמפעיל וגורר את המשך הבעיה. מי-נהר - שיחה 15:49, 31 בינואר 2023 (IST)
תודה. אני מקווה שאם המילה האחרונה תהיה שלי, זה אמור להיות בסדר. כמו שאמר פעם שרק: "לא אכפת לי מי התחיל את זה, אבל אני אסיים את זה". נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 17:06, 31 בינואר 2023 (IST)

הסתרת גרסאות[עריכת קוד מקור]

שלום אנדרסן,

נא אל תסתיר גרסאות במרחב הערכים מהנימוק שכתב אותן טרול – הדבר אינו עומד בכללים להסתרת גרסאות וגם מפריע למי שירצה לנטר את העריכות מהכתובת. תודה ויום נעים, דגש - שיחה 18:13, 1 בפברואר 2023 (IST)

קראתי כמובן. תודה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 01:38, 5 בפברואר 2023 (IST)

חדשופדיה 2023 שבוע 06[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #6
עודכן ב־4 בפברואר
לחתימה על מינוי לידיעון

● במפעיל נולד מתקיים דיון לגבי אשרור כהונתו של Eldad כמפעיל מערכת. כשהדיון יסתיים, תתקבל החלטה בידי הבירוקרטים
● במפעיל נולד התקיים דיון לגבי אשרור כהונתו של שמזן כמפעיל מערכת, ובסופו הוחלט לאשרר את כהונתו כמפעיל לקדנציה נוספת. נאחל לאיתי הצלחה רבה בשלוש השנים הבאות! ●
● בהמשך לדיון שהתקיים במזנון, אקסינו לקח על עצמו את האחריות לטפל במיזם "התמונה המומלצת" (תמונת היום) וכן במיזם ה"הציטוט היומי" (בסיועו של פעמי-עליון) לאור היעדרותו של האחראי על המיזם, Deror avi. במקביל וכתוצאה של פעילותו של פעמי-עליון במיזם, נוצרה תבנית:מתויגי ציטוט יומי, שמיועדת לתיוג משתמשים המתעניינים בציטוט היומי ומעוניינים להיות מתויגים כשמוצעות הצעות חדשות לציטוט בדף הדיונים ●
● הבחירות לתפקיד הדייל יחלו ב-5 בפברואר, יום ראשון, בשעה 18:00. לפרטים נוספים >>
● במזנון עלתה הצעה להגברת המודעות לשימוש בכלי התרגום
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שחור ולבן
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך משלחת דיסקברי לרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 18:33, 4 בפברואר 2023 (IST)

השוואה לנאצים[עריכת קוד מקור]

שלום אנדרסן, התגובה הזו (וכן התגובה שלפניה) של איתמראשפר מרגיזה אותי מאוד, ולדעתי נוגדת את חוקי המיזם. בעבר איתמר הוזהר כבר בנוגע להשוואות לנאצים (אז היה מדובר באורית סטרוק), ותגובתו הוסתרה או נערכה. אולם, אני לא אוהב לעורר מהומות, ולכן אני פונה אליך כאן ולא בבקשות למפעילים. אשמח שתבחן את הדברים, ותחליט לפי שיקול דעתך. אציין שפניתי קודם לאיש השום - אבל הוא כתב שאין לו זמן להתעסק בזה. בברכה, מגבל - שיחה 10:56, 7 בפברואר 2023 (IST)

הקדשתי את הזמן לקריאת מספר פסקאות בדיון, ולהלן דעתי:
  1. לטעמי, התגובה של איתמרשפר היתה לגיטימית ומידתית במסגרת וביחס לנושא הדיון. היות שנושא הפסקה היה מידת האמינות של שם הערך, הוא בסך הכל הראה שמתן שם על ידי המשטר הוא עניין שחוזר על עצמו לאורך ההיסטוריה. האם הטיעון הזה ישכנע מישהו? לדעתי לא. האם טיעון נגדי ישכנע? גם לא.
  2. האזכור הראשון לנאצים בדף השיחה נעשה עוד קודם לכן. לא נראה שמישהו התרגש מכך.
  3. ויכוח פוליטי על גבי ויקיפדיה הוא דבר לא נכון במהותו, אבל לא נראה שיש הסכמה בקהילה לאסור עליו. כאשר שני צדדים פוליטיים מנסים "לנצח/להפסיד בויכוח", אין לדיון הזה עתיד מזהיר. אין שום סיכוי שאיש ימני יהפך לשמאלי, שדתי יהפך לחילוני או שאדם X יהפוך לאדם Y בגלל טיעון שמערב נאצים. זה פשוט לא יקרה. האם זה חורג מגבול הטעם הטוב? אני חושש שלא.
אם היה מדובר בדיון בנושא אחר, הייתי נחרץ יותר בבעייתיות של עירוב הנאצים. היות שהדוגמה הנאצית הגיעה ביחד עם הדוגמה הקומוניסטית, והיא לא נאמרה כלפי אדם אלא כלפי נושא השיחה, אני לא חושב שיש לי זכות להתערב בה. זוהי דעתי, אתה מוזמן לקבל או לדחות אותה, או לפנות למפעיל אחר. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:40, 7 בפברואר 2023 (IST)
ראשית תודה שהקדשת לי מזמנך. בפועל, אקבל את דעתך, ולא אמשיך הלאה את הבירור הזה. את רוב הטיעונים שלך אני לא מקבל, גם במסגרת ויכוח (אכן עדיף שלא יתקיים) חל איסור להשתמש בשוואה לנאצים, והדברים האלה נאכפים בויקיפדיה. אולם, את הטענה שהיות וזה הוזכר גם לצד קומוניזם זה מקהה קצת את העוקץ - אני מקבל.מגבל - שיחה 13:55, 7 בפברואר 2023 (IST)

היקום הקולנועי של DC[עריכת קוד מקור]

שלום לך.

רק כעת ראיתי את החסימה שביצעת לערך היקום הקולנועי של DC. קראת גם את הנימוק של יגאל מהיסטוריית הגרסאות של ויקיפדיה:בקשות ממפעילים, ואני ממש לא מסכים. אם תראה את כל העריכות האחרונות לפני החסימה, כולן מאנונימי שהוסיף מידע רב וחשוב - את כל המידע באשר לתכניות החדשות. אם הוא ירצה להוסיף ולעדכן - כמובן שלא יוכל. גם לא היה שום רמז לאיזושהי התחלה של מלחמת עריכה מכל סוג. לדעתי יש להסיר את החסימה. ייתכן שהמקום הוא לא כאן, אך רציתי לשמוע קודם את התייחסותך.

מלבד זאת, שמחתי מאד לראות שנטשת את תכניתך לפרוש מהמפעילות. אתה מפעיל טוב מאד, גם אם קצת מתלהב לעיתים... יחיאל הלוי - שיחה 19:43, 7 בפברואר 2023 (IST)

היי. בוחן את זה, לא שכחתי אותך. אעדכן בהקדם, כנראה מחר. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:38, 9 בפברואר 2023 (IST)

בערך של גור[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב

לדעתי יש להגביל את הכתיבה בערך הנ"ל ל ל100 עריכות כמו שעשית בעבר, אחרת נגיע למלחמות עריכה מכל אחד שיש לו עניין לשבש. תודה קאצק - שיחה 19:03, 11 בפברואר 2023 (IST)

קאצק לא הבנתי את ההקשר. אשמח שתסביר. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 19:55, 11 בפברואר 2023 (IST)

ויקטור סבג[עריכת קוד מקור]

אבקש החזרת הטיוטה של ויקטור סבג, חסמתם אותי מעריכה ולכן לא יכולתי להוסיף את הגילוי הנאות כמו כן הערך עדיין בטיוטה ואם אעשה גילוי נאות בטיוטה זה יעבור לערך הסופי?

Eladsvar - שיחה 10:49, 12 בפברואר 2023 (IST)

כוכב לבלתי נראה![עריכת קוד מקור]

כוכב בלתי נראה
על ניקיון יוצא דופן בוק:במ מאז מינויך למפעיל. השינוי ניכר והשימוש בדף הרבה יותר נוח! פעמי-עליון - שיחה 16:42, 14 בפברואר 2023 (IST)
תודה רבה פעמי-עליון! נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 18:37, 14 בפברואר 2023 (IST)

שאלה של מורן נבון (11:36, 15 בפברואר 2023)[עריכת קוד מקור]

אנדסן שלום, לצערי אני זוכה להתנהגות שאני חווה אותה כבריונית על ידי המשתמש Gilgamesh. הוא מוחק באופן אוטומטי כל עריכה שלי למרות שאני מנמק ומוסיף מראי מקום. בכדי לבדוק את זה - כך שלא מדובר רק בנושאים פוליטיים - ערכתי ערך אקראי של "מים מינרליים" ואפילו שם זה נמחק בבוטות ללא הסבר. כיצד אני מגן על עצמי מפני מה שבעיני מתפרש כבריונות. בברכה מורן --מורן נבון - שיחה 11:36, 15 בפברואר 2023 (IST)

יש לפעול לפי הכללים. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 20:03, 15 בפברואר 2023 (IST)

תודה רבה על התשובה האמפטית והמפורטת בנוגע לנקודות המפורטות שהעליתי. אכן חניכה למופת. (מורן נבון - שיחה 23:22, 16 בפברואר 2023 (IST)).

אי חסימה[עריכת קוד מקור]

שלום, מחקת את בקשתי לחסימת המשתמש הנ"ל בנימוק "כבר הסתרתי את זה קודם". לא הבנתי. הוא עבר בבוטות על 4 סעיפים בכלל 6 במדיניות החסימה. מדוע הוא לא נחסם? דגן דיגן - שיחה 17:53, 15 בפברואר 2023 (IST)

האם קראת את דף השיחה של יושב אוהל לפני שפנית לדף הבקשות ואליי לכאן? נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 20:02, 15 בפברואר 2023 (IST)

תודה רבה שהוספת את שמי בדיון[עריכת קוד מקור]

על הערך של גור. (משום מה אני לא יכול שם לענות לכן אני כותב כאן.

לדעתי הטוב ביותר כפי הצעתך שיהיו 3 עורכים מוסמכים ללא שייכות לאחד הצדדים שיבדקו את הדברים.

הבעיה העיקרית יש לי עם הניק שמש מרפא שהרגשתי שהוא רודף אותי זמן רב, לו מותר להוסיף ולתקן כראות השקפתו.

לדוגמא, בנושא התקנות הכנסתי את מכתבו של הרב קניבסקי נתתי הסבר קצר לפני המכתב הוא מחק זאת בטענה שזה פרשנות, אבל הוא מכניס פרשנות לפי השקפת רבותיו.

אני הכנסתי ציטוט מדויק מהמכתב, הוא כותב שזה לא עברית תיקנית. הוא מכניס פרשנות שהתקנות של גור זה נגד השו"ע, אבל מוחק גרסה כנגד מה אמרו בקוצק וגור על כך, בטענה 'לא צריך להכנס כאן להתפלמסות'

לדעתי הערך מלא כאן במערכת השמצה על גור ורצוי למען האמינות של ויק' לקבל את הצעתך תודה .קאצק - שיחה 20:17, 15 בפברואר 2023 (IST)

היי לילה טוב. אני בזמן מעט עמוס יותר בחיים האמיתיים, אשתדל לעבור על זה לקראת סוף השבוע. לא שכחתי אותך. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 02:10, 17 בפברואר 2023 (IST)
מצפה לטיפולך . עכשיו ראיתי שגם נמחקו דברים שכתבתי בתקציר, תודה . קאצק קאצק (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
היי קאצק. לצערי, אני לא רואה איך אני מגיע לעבור על זה בפרק זמן סביר. אם אתה יכול לפנות לאחד מהפעילים האחרים בינתיים, מישהו שמבין בנושא יותר טוב ממני, אשמח. אם לא, אשתדל להגיע לזה בקרוב. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 17:23, 19 בפברואר 2023 (IST)

טוב אני ימתין לך, קאצק - שיחה 18:18, 19 בפברואר 2023 (IST)

מתי בפעם האחרונה ערך הוגן לעריכה לרמת מפעיל?[עריכת קוד מקור]

אני מניח שיש ערכים שמוגנים לכמה שעות או יום מדי פעם (כמו שעשית על הוגורטס לגאסי, לפני 10 ימים). אם נדבר על ערכים שהוגנו לפרק זמן ארוך יחסית אז אולי היה מקרה אחר שאני לא מכיר. אבל הפעם האחרונה שאני מכיר היה לפני פחות משנתיים. ראה גיבור ישראל (פסל).

אם אתה רוצה למצוא דימיון בנושאים של הערכים שבהם זה קורה, זו על אחריותך בלבד. אם כי, אני מסכים שזה לא מפתיע. יש נושא אחר שבו זה קורה לפעמים וזה חב"ד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:23, 16 בפברואר 2023 (IST)

בסדר גמור, תודה רבה נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 02:11, 17 בפברואר 2023 (IST)

לגבי מחיקת הערך "מחסן השטוזים של דתיה"[עריכת קוד מקור]

היי.

אני יודע שבאופן פורמלי, אם לא היה מי שיסנגר על השארת הערך במשך שבוע הדיון, דינו להמחק, אולם אנא חשוב על הנראות של העניין. כלל לא נוצר דף שיחה עד שמחקת את הערך. במצב כזה, יבוא מי שיבוא, אולי הסופרת (שבעצמה כתבה בוויקיפדיה, בעיקר על הספרים של עצמה, ואף נכחה במפגש/ים), וישאל/תשאל "איפה הדיון?". מן הראוי היה לפחות לדאוג שיוזם הדיון יצור כותרת ויציין שם מדוע לדעתו אין מקום לערך. אולי אח"כ לא תהינה תגובות, אבל כך לפחות יראו שנפתח דיון.

שוב, גם אם מבחינה פורמלית המהלך תקין, צריך היה לכתוב לדעתי משהו בדף השיחה מעל להודעה על כך שהערך נמחק "לאחר שבמשך שבוע לא הובהר על ידי עורכי ויקיפדיה, בעלי זכות הצבעה, כי הערך עומד בקריטריונים להיכלל באנציקלופדיה". מה דעתך? מה דעתו של Lostam?‏ Ldorfmanשיחה 02:37, 18 בפברואר 2023 (IST)

אני בהחלט מסכים, וגם מוכן להחזיר את הערך לדיון נוסף, אבל זה יצטרך לעבור דרך המזנון (מבחינת הצורך לחייב את מניח התבנית לעדכן את יוצר הערך - במידה ואינו אנונימי - כפי שעושים עם פתיחת בירור). כבר נכוותי על בשרי בעבר על דיון שחלף מתחת לרדאר עם הטרול גפן. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 02:41, 18 בפברואר 2023 (IST)
אני לא חושב שחובה לעדכן את יוצר הערך. אני חושב שלצורך התיעוד, חשוב שיהיה אזכור כלשהו לכך שנפתח דיון חשיבות. אם נמחק הערך, לא ניתן לראות עוד את התבנית המעידה על כך שנפתח דיון. אם נמחק דף השיחה ואין שם כל אזכור לפתיחת הדיון, הרי שלא נשארנו עם דבר. אם הפתרון הוא דרך המזנון, כמוחק הערך, לך על זה! אתה מוזמן לתייג אותי שם ואגיב. צריך למצוא לנושא פתרון כדי למנוע תמיהות של קוראים בעתיד. Ldorfmanשיחה 02:46, 18 בפברואר 2023 (IST)
כתבתי את מה שאני הבנתי מכך, מוזמן להצטרף שם לילה טוב. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 02:59, 18 בפברואר 2023 (IST)
תודה. כתבתי בדיון את דבריי מפה בנוסח משופר. Ldorfmanשיחה 03:10, 18 בפברואר 2023 (IST)

כוכב עם חתיכת לב![עריכת קוד מקור]

כוכב המסורים
במצב רוח לפרגן :) ארז האורזשיחה 17:47, 18 בפברואר 2023 (IST)
מצטרף לפירגון 👍 Asaf M - שיחה 17:52, 18 בפברואר 2023 (IST)
על מה זכיתי בזה? נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 19:49, 18 בפברואר 2023 (IST)
האם תמיד צריך סיבה טובה בשביל לפרגן לאחד מהוויקיפדים האהובים עליי, ואחד מהחברים שלי בכלל? ארז האורזשיחה 23:34, 18 בפברואר 2023 (IST)
ארז צודק! בר 👻 שיחה 00:04, 19 בפברואר 2023 (IST)
נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:47, 21 בפברואר 2023 (IST)

תעבירו את זה הלאה[עריכת קוד מקור]

תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: שכחתי לכתוב לך על הפעילות המפעילית הרבה, כיף לראות אותך בראש!
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה3|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
מקף 01:31, 19 בפברואר 2023 (IST)
מצטרף! הצלחת להתגבר על סאגה קשה וחזרת חזק מתמיד. לוגי ; שיחה 17:08, 19 בפברואר 2023 (IST)
תודה רבה נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:46, 21 בפברואר 2023 (IST)

בקשת הגנה[עריכת קוד מקור]

ביקשתי בזמן האחרון כמה בקשות הגנה בוק:במ, כולן נענו, אך חלקן קיבלו הגנה רק לחודש־חודשיים; ראיתי שאתה הגנת לזמן ארוך ולכן אני מעדיף לבקש ישירות ממך. תוכל בבקשה להגן על בקר הבית בשל השחתות חוזרו של לא־רשומים? פעמי-עליון - שיחה 22:47, 20 בפברואר 2023 (IST)

תודה, פעמי-עליון, טיפלתי. אלדדשיחה 23:27, 20 בפברואר 2023 (IST)
תודה אלדד! פעמי-עליון - שיחה 23:29, 20 בפברואר 2023 (IST)
אלדד היקר, הקדמת אותי :) נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:46, 21 בפברואר 2023 (IST)

בקשת חסימה[עריכת קוד מקור]

תוכל בבקשה לעדכן כיצד החלטת לפעול בבקשת החסימה הזו? תודה Yehud830 - שיחה 09:32, 21 בפברואר 2023 (IST)

אני לא שש אלי־קרב, אם אני רואה שמלחמת העריכה נעצרה, וחלפה כיממה מהגשת הבקשה ללא התערבות מפעילים, אני מעדיף להסיר את הבקשה מהדף בלי לחסום אף אחד. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 12:53, 21 בפברואר 2023 (IST)

בערך של יצחק גולדקנופף[עריכת קוד מקור]

אני אומנם לא כותב שם, אבל נראה לי שיש שם אנונימי שכותב כל הזמן השמצות, נוכל משתמט גונב כסף מהמדינה וגונב כסף לטובת חבריו החרדיים המשתמטים אולי זה נראה כהשחתה, תודה קאצק - שיחה 13:33, 21 בפברואר 2023 (IST)

היא שוחזרה. אני טועה? נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:14, 22 בפברואר 2023 (IST)
בוקר טוב, נכון היא שוחזרה על ידי, ודוד שי ביצע חסימה לכותב 2A02:14F:1FD:994A:B0CE:DEC1:5D31:BF5 תודה רבה ויום טוב קאצק - שיחה 07:50, 22 בפברואר 2023 (IST)

קאצק

@[עריכת קוד מקור]

היי, שלחתי לך מייל לפני כמה ימים ושכחתי לרשום לך שתראה. King G.Aשיחה 15:15, 21 בפברואר 2023 (IST)

תודה, אסתכל. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 00:11, 22 בפברואר 2023 (IST)
היי, מעדכן שקיבלתי. אקרא בעיון ואחזור אליך בהקדם עם תשובה דרך הדואר. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 01:09, 28 בפברואר 2023 (IST)

מדליית כסף עבורך![עריכת קוד מקור]

על כתיבת הערך ביקור נשיא אוקראינה זלנסקי בארצות הברית (2022) ובכללי על שאר הפעילות במועדון הנורדי. ערכים יפים. פיטר פן - שיחה 🍂 08:08, 22 בפברואר 2023 (IST)
תודה רבה SLAVA UKRAINI! נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 01:03, 24 בפברואר 2023 (IST)

ויקטור סבג[עריכת קוד מקור]

אבקש לדעת אם יש אפשרות בבקשה לבטל את המחיקה של ויקטור סבג, עבדתי עליו קשה במציאת מקורות מעבר ממה שניתן לי וגם נחסמתי מעריכה לכן לא הספקתי להכניס את הגילוי נאות, אודה לתשובה Eladsvar - שיחה 13:14, 22 בפברואר 2023 (IST)

היי מצטער על העיכוב בתשובה. אם אפשר יהיה לשאול מפעיל אחר, אשמח. מפעיל אחר יוכל לבחון את הבקשה, לראות האם יש צורך לשחזר או לא, ואני נותן את הסכמתי מראש (אם נדרשת כזאת) לכל מפעיל אחר לפעול בשיקול דעת ולשחזר אותי במידת הצורך. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 01:09, 28 בפברואר 2023 (IST)

הערה על המתווה (הגנה)[עריכת קוד מקור]

ראיתי שכתבת שבסוף המתווה, לאחר קביעת הגרסה היציבה, ההגנה תשונמך. אני לא חושב שכדאי לעשות זאת מיד; הגרסה שתיקבע כיציבה תהיה, לפי הטיוטות, מרחיבה מאוד, והמידע בה יהיה עדכני לאותה עת, כך שאני חושב שלמען הימנעות מקרבות העריכה שנראו באותו דף לפני ההגנה עליו אפשר לשמור את הגנת המפעילים לשבוע או עשרה ימים לאחר פרסום הגרסה היציבה (כך נוכל לאפשר לה גם באמת להתייצב). אם ההגנה תשונמך מיד, כל מי שיהיה מעט לא מרוצה יתחיל "לתקן", ונחזור לראות את התופעות הלא נעימות שראינו שם לפני ההגנות של דוד שי או דגש.

בנוסף, לדעתי מוטב שלאחר אותו שבוע (או עשרה ימים) ההגנה תהיה לבדוקי עריכות אוטומטית ולא לכל משתמש רשום (כך נוכל לסנן עריכות של משתמשים שהקהילה לא הכירה בתרומתם דרך כאלה שתרומתם כן הוכרה; לפחות 30% מהעריכות בדף נעשו על ידי לא־בדוקי־עריכות, כך שיתאפשר לנו להתגבר על חסם המפעילים אך בכל זאת להפחית עריכות בדף, דבר רצוי לכל הדעות). פעמי-עליון - שיחה 18:19, 22 בפברואר 2023 (IST)

אנחנו נגיע לגשר ואז נחצה אותו. כמובן שלא נסיר מיד את ההגנה, אבל אני פחות מודאג מזה כרגע. סביר להניח שההגנה לרמת בדוקי עריכות תישאר, לפחות עד שהעניין לא יהיה אקטואלי יותר, אבל קודם צריך לקבל גרסה יציבה כלשהי. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 01:09, 28 בפברואר 2023 (IST)
יופי, תודה! פעמי-עליון - שיחה 03:17, 28 בפברואר 2023 (IST)

מחיקה מוק:במ[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה מר אנדרסן. אני פונה אליך כיוון שהסרת את בקשתי מהדף הנ"ל ללא נתינת סעד. ההסבר שנתת בתקציר העריכה אינו תקין, להבנתי; האם מפעילים אמורים להתערב רק אם יש להם תיאבון לכך? זוהי אכיפה בררנית.

אני חושב שההתעלמות ממלחמת העריכה הברורה של אשפר מעודדת אנרכיה - כפי שקרה רק הבוקר, כשהעורך SocialTechWorker חזר על עריכה, אותה ביטלתי עם נימוק, ולא נימק כלל את המעשה. אני (וכל מי שרואה את ההתנהלות הזו) מבין מזה שלא אכפת לכם ממלחמות עריכה. דוגדוגוש - שיחה 12:16, 23 בפברואר 2023 (IST)

דוגדוגוש היקר. תפקיד המפעיל הוא תפקיד וולנטרי, ואודה לך אם לא תגדיר אותו כ"אכיפה בררנית", כי זה רק מוריד את החשק שלי לנסות לעזור לך. תזכור שאני גם בן אדם עם רגשות.
לעצם העניין, השם שלך עולה יותר מדי פעמים בזמן האחרון בכל מקרה מקרים שונים ומשונים. אני ממליץ לך לחשוב על זה. כאשר אני, כמפעיל, רואה שמישהו כותב שיש פלוני שמנהל מולו מלחמת עריכה, וכשאני ניגש לערך אני רואה שהתנהלה מלחמה דו־צדדית, יש לי בגדול מספר אפשרויות:
  1. לנסות לפנות לאנשים מאחורי הקלעים ולהגיע לפתרון.
  2. לחסום את שני העורכים.
  3. להגן על הערך.
  4. לעקם את האף ולהמשיך הלאה.
א. שפר הסביר את נקודת המבט שלו, ואתה לא כל כך. במקרה הזה, עוד אני מנסה להבין מה אני יכול לעשות (חוץ מאפשרות 4), אני רואה שאתה כבר מעורב בעוד מלחמת עריכה במקום אחר בכלל, והבוקר אתה כבר עסוק במלחמה חדשה עם עורך אחר בערך אחר (מה שהראת כאן למעלה).
במצב כזה, האפשרויות שלי כמפעיל מוגבלות מטבען. אני יכול להיות קשוח ופשוט לחסום כל מי שמחזיר עריכה, אבל הסיכוי שזה יעזור להרגיע את המצב הוא אפס, והסיכוי שאחסום אנשים שלא הייתי צריך לחסום בכלל הוא אחד. כאשר יש הרבה מלחמות בהרבה ערכים במקביל, וכשאותו עורך מעורב בהן מול עורכים אחרים, אני משתדל לא "לשלוף מהבטן" אלא לחכות ולראות אם תהיה התערבות של מפעילים נוספים. לאחר שאף אחד מ־28 המפעילים הנוכחיים לא ענה לך (יואב שאל אותך שאלה והתקפת אותו), כנראה שהבעיה היא לא ב"אכיפה בררנית", אלא בהתנהלותך שלך.
אם תרצה שאסביר לך מעבר לכך, אתה מוזמן לפנות אליי באופן פרטי. בהצלחה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:32, 23 בפברואר 2023 (IST)
תודה על התגובה, אנדרסן. אפנה אליך בפרטי כעצתך. כמו"כ אני מתנצל על הסגנון כלפיך. דוגדוגוש - שיחה 15:44, 23 בפברואר 2023 (IST)
היי, מעדכן שקיבלתי. אקרא בעיון ואחזור אליך בהקדם עם תשובה דרך הדואר. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 01:09, 28 בפברואר 2023 (IST)

בדיקת תעתיקים[עריכת קוד מקור]

שלום נילס,

תוכל בבקשה לעבור על הערך אלן קי ולתקן שם את התעתיקים משוודית? תודה מראש, אביהו - שיחה 10:25, 25 בפברואר 2023 (IST)

היי תודה. אעבור עליהם בהקדם, אך זה עלול לקחת עוד מספר ימים. תודה על הערך המושקע והיפה נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 01:09, 28 בפברואר 2023 (IST)

הסרת חסימה עזרה[עריכת קוד מקור]

שלום לך, לא חשבתי ואמרתי לעצמי שעם תחזור אכתוב לך אבל עם אני חסום אני לא יכול לכתוב. כתבת לי שאתה תכתוב לי מה לעשות עם החסימה חוזרת והיא חזרה. תודה רבה רבה על העזרה שלך. זה לא מובן מאליו 🙏 אנונימי 06428 - שיחה 15:14, 9 במרץ 2023 (IST)

אין בעיה. אתה כנראה משתמש מטווח IP שהשחיתה ברמה הגבוהה יותר של ויקיפדיה (אפילו אם זה אחד השכנים שלך ברמה הוירטואלית, או מישהו שבעבר קיבל שירות מאותו ספק תקשורת). במקרים כאלו אנחנו נוהגים בהיגיון ומאפשרים עריכה דרך משתמש רשום, כך שניתן לראות בבירור שהוא רק מנסה לתרום . בהצלחה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 15:17, 9 במרץ 2023 (IST)

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
על תרומתיך העצומה לויקיפדיה בכל העיניינים המפעיליים... יישר כח! נריה - 💬 - 21:20, 9 במרץ 2023 (IST)
תודה רבה נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 21:22, 9 במרץ 2023 (IST)

פעולות כמפעיל וכללי התנהגות[עריכת קוד מקור]

שלום אנדרסן. בהמשך לדברים שנכתבו במספר דפי שיחה שונים (לאחרונה בדף השיחה של ביקורת), רצינו להבהיר כמה דברים:
יש כמה בעיות התנהלות מאז מונית למפעיל. זה טבעי שמפעיל חדש עושה גם טעויות, אבל יש פה בעיה באופן בו אתה מגיב לכך כשמצביעים על טעויות אלו.
למשל, במעורבותך בערך טרנסג'נדר, בו היתה מלחמת עריכה בין אנונימי למשתמשת רשומה. הרשומה התעקשה על הכנסת תוכן חדש והאנונימי הביע התנגדות מנומקת וביקש שחזור לגרסה יציבה. במקרה זה שגית בחסימת הערך לאנונימיים. פעולה זו, כפי שציין נכונה המפעיל דגש (וכפי שהסברתי לך גם בעצמי), היתה שימוש שגוי בהרשאות המפעיל. חסימת ערך במרחב הערכים היא פעולה קיצונית שפוגעת בנשמת אפה של ויקיפדיה. מהות האנציקלופדיה החופשית היא שכולם יכולים להשתתף בעריכה ובכתיבה שלה, ולכן אנו שוקלים בכובד ראש לפני שאנו חוסמים בכל רמה כלשהי ערכים במרחב הערכים. אבל הבעיה החמורה יותר היא שבחרת לתקוף את דגש על כך שהוא לא הגיוני ועשה פעולה לא תקינה בדיון שהתדרדר מצדך לעבירות בוטות על כללי ההתנהגות בקהילה. זאת ועוד, אף פנית לפעולה שאין לנו דרך אחרת לפרש אותה אלא כניסיון לפגוע בדגש ו"להחזיר" לו מנה אחת אפיים - לבטל את ההגנה שדגש שם על דף המשתמש שלו בנוסח המאיים הבא: "ביצעת את הפעולה ללא סמכות וללא כל סיבה (לא היתה שום סיבה להגן על הדף, שמעולם לא הושחת). ביצעת זאת גם בעצמך וללא שום נימוק. על כן, ביטלתי את ההגנה. שזה לא יקרה פעם נוספת.". זו כבר לא פעולה מפעילית שגויה (כפי שהיתה ההגנה המקורית) אלא ממש שימוש לרעה בהרשאות למטרות אישיות.
אירועים אלו התרחשו בינואר. לא עברו להם יותר מחודש ושבועיים, ואתה נמצא שוב בעין הסערה, הפעם בניסיון להרגיע סיטואציה שהתפתחה בדף השיחה של מו סיזלאק, שבחר להעלות אג'נדה בעייתית בלשון המעטה לדף המשתמש שלו ולחתימה שלו. שוב, כמקודם, מיהרת להשתמש בכלי ההגנה על דף כאמצעי לסגור את הדיון הרמטית. גם אם כוונתך היתה טובה (להרגיע את הדיון), הפעולה היתה שגוייה (הגנה ברמת מפעילים על דף שיחת משתמש היא פעולה חריגה שבחריגים), וכאשר קיבלת ביקורת על כך חזרת לאותו סגנון של תקיפה חזרה כלפי מי שהצביע על הבעיה, במקרה זה כלפי עלי וכלפי התו השמיני. והשיא בסוגיה זו הוא חשיפה של התכתבות פרטית(!) עם התו השמיני פעמיים בדף שיחתו של ביקורת באופן שחורג מהנורמות המקובלות באתר ואינו מוצדק בשום אופן.
אנו רואים בחומרה מעשים אלו, בעיקר משום שנראה שאינך מקבל ביקורת באופן בונה, וממהר להשתמש בהרשאות בזמן שאתה חלק אקטיבי בדיון מסוים. לפיכך, אנו מבקשים שלא תשתמש יותר בהרשאת ההגנה על דפים ללא התייעצות מקדימה עם עורך/מפעיל/בירוקרט שאתה סומך על שיקול דעתם.
כמו כן, אנו לא מבקשים ממך התנצלות ריקה מתוכן - אולם חשוב לנו לציין שיחד עם פעולות טובות רבות, הצטברו כאן כבר כמה מקרים בהם התנהלותך כלפי עמיתיך לאתר, שעימם אינך מסכים, פוגענית ולא ראויה. אנו מצרים על הפגיעה שנגרמה בפרט לדגש, התו השמיני, עלי, יורי וכל משתמש אחר שהואשם על לא עוול בכפו בפעולה שגויה או בעלת זדון.
בניגוד למה שכתבת לאחרונה בדף שיחתו של ביקורת, אין בידי הבירוקרטים הסמכות או היכולת הטכנית להסיר הרשאות של מפעילים, אולם נשקול בכובד ראש האם לחדש את ההרשאות בתום חצי שנת הניסיון. אנו מקווים שדי במה שכתבנו כאן ובהכרח שאנו מטילים להתייעץ עם עורך ותיק בענייני הגנה על ערכים כדי לסמן את הדרך הרצויה עבורך ועבור האתר בהמשך תקופת כהונתך כמפעיל. בברכה, ביקורת, גארפילד ו-Dovno - שיחה 18:46, 11 במרץ 2023 (IST)

קראתי בעיון. התו השמיני שיקר ביודעין (פעמיים) ולכן היה לי חשוב להראות מה באמת נכתב ב"שיחה" שהתקיימה. הבחירה של האם להאמין או לא היא כבר מעבר ליכולת שלי.
אם אין לכם את האפשרות הזאת, חבל שגררתם את העניין עד עכשיו ולא כתבתם לי את זה כבר בדצמבר (מעולם לא קיבלתי ממכם תשובה על בקשתי). אשמח שתכתבו לי היכן בדיוק אני אמור לבקש את הסרת ההרשאות, וניפרד כידידים. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 18:55, 11 במרץ 2023 (IST)
האשמת אותי בגלוי כי שיקרתי פעמיים ביודעין, ואז ארכבת את השיחה, בלי לאפשר לי להגן על עצמי.
עזוב את העובדה שהקריאה למשתמש אחר שקרן היא הפרת כללי הקהילה ועילה לחסימה, אבל אשמח לדעת איפה בדיוק שיקרתי. התו השמיניהבה נשוחח 18:46, 12 במרץ 2023 (IST)
לא חשוב. שאלתי כבר בדלפק הייעוץ. אני מקווה שלפחות שם מישהו יתן לי תשובה על כך. חג שמח. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 19:02, 11 במרץ 2023 (IST)
אפשר לקבל ההרשאה בחזרה, ולבטל את בקשת ההסרה. כולנו למדים מטעויות, נקווה שגם אתה, ובעתיד נקפידה על שימוש בהרשאה בזהירות יתרה. עלי - שיחה 19:21, 11 במרץ 2023 (IST)
אנדרסן, לא ברור לי למה כוונתך בדצמבר, כי לפי מיטב הבנתי מדובר במקרים שקרו החל מינואר. בכל אופן, אז בשיא אותה התפרצות הודעת שבכוונתך לפרוש כמפעיל אולם כמה שבועות אח"כ כתבת ששינית את דעתך. לא היה לי מושג עד הימים האחרונים שמבחינתך היתה זו בקשה משתמעת מהבירוקרטים. כפי שכתוב במפורש בדף ויקיפדיה:מפעיל מערכת: "לבירוקרט אין סמכות להסיר הרשאות של מפעיל – רק הדיילים יכולים לעשות זאת. מפעיל יכול להתפטר מתפקידו באמצעות בקשה בדף המתאים במטא. הדיילים יבצעו את הבקשה לאחר כ-24 שעות בהן יוכל לחזור בו או לאחר קבלת הבהרות נוספות לפי הצורך.". Dovno - שיחה 20:09, 11 במרץ 2023 (IST)
בשום שלב לא שיניתי את דעתי. אם אתה לא מודע למה שקרה, אנא דבר עם חברך גארפילד שכתבת שההודעה שלכם כתובה גם בשמו. אתם לא רוצים שאכתוב כאן מה היה בהתכתבות בינינו. דבר איתו בעצמך. בהצלחה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 20:21, 11 במרץ 2023 (IST)
אנא שקול את בקשתך שנית, בשאר התחומים אתה מפעיל מצוין ופעיל מאוד. נרגיש בחסרונך. שלמה - שיחה 22:27, 11 במרץ 2023 (IST)
מודה לך ממש על האמון, שלמה, אבל כפי שניתן לראות, הפעם זה לא כל כך יכול להסתייע. אולי אשקול זאת שוב בעוד מספר שנים, אבל כרגע אני לא מתאים לאופי המיזם ואני כמובן מכבד את החלטת הבירוקרטים בעניין. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 23:53, 11 במרץ 2023 (IST)

מחיקת בקשה[עריכת קוד מקור]

למה מחקת את הבקשה שלי?איתן טרנופולסקי - שיחה 18:52, 11 במרץ 2023 (IST)

שלום טרנופולסקי. בדוקי עריכות אוטומטית היא הרשאה שנועדה להקל על המנטרים (אלו שבודקים את עריכות העורכים החדשים), ונדרשת לשם כך בקשה של מנטר ו/או וותק מינימלי, בכדי שנוכל לדעת שהכל בסדר. זה לא אמור להשפיע עליך בשום צורה ודרך. נוכל לדבר על כך שוב בעתיד. בהצלחה. נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 18:57, 11 במרץ 2023 (IST)

מתי?איתן טרנופולסקי - שיחה 19:00, 11 במרץ 2023 (IST)