שיחת משתמש:מלא כל הארץ כבודי/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת מלא כל הארץ כבודי בנושא {{למחוק}}

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום מלא כל הארץ כבודי, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, בברכה, גנדלף - 11:38, 19/03/15

ברוך הבא לוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

ותודה על עריכותיך המועילות.
בערך "גויי הים" תיקנת את השנים המצוינות בערך והוספת בהן פסיק, לדוגמה, 1,279. שים לב שבתאריכים אין צורך להוסיף פסיק למספר השנה, שלא כנהוג במחירים, לדוגמה. אני מתקן את השנים שתיקנת – לכתיב הקודם. אלדדשיחה 11:51, 19 במרץ 2015 (IST)

היי. זאת לא הדרך לשנות את שם הערך. אני מבקש שתחזיר את שינוייך בערך תל אביב-יפו. Shannen - שיחה 16:54, 1 באפריל 2015 (IDT)

לא שיניתי את שם הערך רק את הכתיב בערך של ת"א מלא כל הארץ כבודי - שיחה 18:01, 1 באפריל 2015 (IDT)

השינויים הלשוניים שלך בעייתיים, אנא המנע מכך לפני קבלת הסכמה. בנוסף נא לא לשנות שנים לועזיות לעבריות או להוסיף אותן לצדן, זה לא מקובל בוויקיפדיה. אליסף · שיחה 18:23, 1 באפריל 2015 (IDT)
אז מדוע כשכתוב שנים עבריות מופיע לידם השנה הלועזית? מלא כל הארץ כבודי - שיחה 21:31, 1 באפריל 2015 (IDT)
שזה בדיוק מה שלא מקובל. הוחלט שזה השם. אתה חושב שזאת שגיאת כתיב - דון בכך בשיחת הערך הרלוונטי. אני מבקש שוב שתחזיר את השינויים בערך של ת"א. Shannen - שיחה 19:11, 1 באפריל 2015 (IDT)

החזרתי מלא כל הארץ כבודי - שיחה 20:13, 1 באפריל 2015 (IDT)

קישורים לדפי פירושונים[עריכת קוד מקור]

תודה על תיקוניך המועילים בדפים שונים. הערה קטנה: בעריכתך בערך קריפטוזואולוגיה (הבדל) הוספת מספר קישורים פנימיים (מועילים) אך אחד מהם (שדון) היה לדף פירושונים. יכולת לדעת את זה בכך שהוא מופיע על רקע זוהר. Tzafrir - שיחה 12:15, 12 במאי 2015 (IDT)

האם שינית זאת צפריר או שאני אשנה?מלא כל הארץ כבודישיחה • כ"ד באייר ה'תשע"ה • 22:22, 12 במאי 2015 (IDT)

הקישור היה נראה לי מיותר (הרשימה ארוכה מספיק), ולכן מחקתי אותו. Tzafrir - שיחה 08:12, 13 במאי 2015 (IDT)

השימוש במינוח התנחלות[עריכת קוד מקור]

שלום, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה.

על פי החלטה זו, יישובים ישראליים במחוז יהודה ושומרון ייקראו בוויקיפדיה "התנחלויות".
בברכה, ‏DGtal‏ - שיחה 10:29, 17 במאי 2015 (IDT)

האם אתה האנציקלופדיסט?[עריכת קוד מקור]

לי אין כמעט ספק בכך. אילי - שיחה 10:08, 27 במאי 2015 (IDT)

מי זה? ולמה את חושבת שאני מישהו אחר ממי שאני? מלא כל הארץ כבודישיחה • ט' בסיוון ה'תשע"ה • 11:02, 27 במאי 2015 (IDT)

כי למדתי להכיר את האנצ' או שמא אומר להכירך. אילי - שיחה 18:08, 27 במאי 2015 (IDT)
אני לא מכיר ויקיפדים לכן אין לי שמץ של מושג על מי את מדברת, וזה לא כל כך משנה לי גם אם את חושבת שאני בובת קש כי אין לי כוונה להצביע בדיונים מכיוון שאין לי מספיק זמן להקדיש לוויקיפדיה. אבל בכל מקרה מה שאת טוענת זה שטויות במיץ עגבניות מלא כל הארץ כבודישיחה • י' בסיוון ה'תשע"ה • 20:08, 27 במאי 2015 (IDT)
אין קשר להצבעות. כנראה ביצעת עריכות בדומה לסגנונו של משתמש חסום. אם יעריכו שהסגנון שלך דומה מידי לשלו תיחסם. לא נראה לי ש"שטויות במיץ עגבניות" זו טענה רצינית שתשכנע מישהו. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 13:21, 6 ביולי 2015 (IDT)
Uziel302 א. למה שאני איחסם? ב. אם אני צריך להגן על עצמי מפני סכנת חסימה בגלל סיבה שאינה ידועה הייתי רוצה לדעת מה כן תחשיבו כ"טענה רצינית" שתציל אותי מחסימה? לדוגמא האם העובדה שהתחלתי לערוך בוויקיפדיה מכיוון שכשלמדתי לבגרות שלי בא"י לפני מספר חודשים והתעצבנתי משגיאות כתיב שהיו בערכים אותם למדתי(יפו, קיסריה, עכו, הכרמל) ולכן פתחתי חשבון היא "טענה רצינית"? ג. מלבד זה על איזה סגנון מדובר? הרי אני עורך בכל מיני ערכים לא קשורים שהקשר היחיד הוא שכולם מתקשרים לקורסים שונים או בגרויות שונות שאליהם אני לומד, או סתם ויכוח אקראי עם מישהו(לדוגמא ויכוח לגבי רמת השכלה של הח"כים הערביים בכנסת עם אחי) מלא כל הארץ כבודישיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ה • 13:44, 6 ביולי 2015 (IDT)
מלבד זה, זה כן שטויות במיץ עגבניות! ומכיוון שאני חדש כאן ולא מכיר את הבירוקרטיה כאן אז לא היה לי ניסוח טוב יותר לתשובה לשאלה המגוחכת של אילילה מלא כל הארץ כבודישיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ה • 13:49, 6 ביולי 2015 (IDT)
אני מקווה שאכן כדבריך ושתצליח להשתלב פה למרות שעלו לאנשים מסוימים חדשות מסוימים. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 14:03, 6 ביולי 2015 (IDT)
אניציקלופדיסט הוא טרול. הכינוי שבחרת דומה מאוד לכינויים שהוא בוחר לעצמו. בנוסף לכך, גם העיסוק שלך בערכים מתחומי העניין שלו עשוי להצביע על כך שאתה למעשה אנצ'. עצם זה שלא ביקשתי את חסימתך על כך שאתה אנצ', יש בכך משום הודעה בכך שאיני חושב שאתה הוא. אני אחד הוויקיפדים הקבועים ויודע לזהות את עריכותיו. לאחר בדיקת עריכותיך אין לי ספק שאתה לא האנציקלופדיסט. אם הסוגיה תעלה בעתיד אז אתה יכול לתייג אותי בדיון. לא היתי מול המחשב בפעם הקודמת שהדיון נערך. תהנה מכתיבתך באתר, ואל תתרגש מהחשדות האלה. לצערי, זה קורה מדי פעם בפעם. גילגמש שיחה 13:55, 8 ביולי 2015 (IDT)
תודהמלא כל הארץ כבודישיחה • כ"א בתמוז ה'תשע"ה • 14:03, 8 ביולי 2015 (IDT)
אתה יכול להגיע למפגש שיהיה בעוד יומיים ולהפיג את החשד סופית. בלי קשר לכך, המפגש הוא הזדמנות טובה להכיר את הוויקיפדים. יש קישור מכל דפי הוויקיפדיה דרך הודעת מערכת למעלה. גילגמש שיחה 14:05, 8 ביולי 2015 (IDT)
אני עסוק, יש לי בשבועות הקרובים מבחנים באוניברסיטה ואני לא אוכל לבוא מלא כל הארץ כבודישיחה • כ"א בתמוז ה'תשע"ה • 14:10, 8 ביולי 2015 (IDT)

הזמנה אישית לסקר העורכים של ויקיפדיה העברית[עריכת קוד מקור]

סמליל ויקימדיה ישראל

שלום מלא כל הארץ כבודי,
עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:

הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.


לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.

הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.


בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Liron-at-wikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .

.בשם ויקימדיה ישראל, תודה לך מראש

Ldorfmanשיחה 23:11, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

רדיאנט[עריכת קוד מקור]

הערך נראה בסדר גמור, הערכה טכנית קטנה: הערות שוליים מקובל לעשות על תבנית עברית {{הערה|בלה בלה}} ובסוף תבנית {{הערות שוליים}}. Corvus,(שיחה) 11:22, 4 בספטמבר 2015 (IDT)

תודה Corvus, פשוט אני בקושי יודע איך לעשות דברים בויקיפדיה ואת הערך תרגמתי מאנגלית אז את הערות השוליים עשיתי העתק הדבק מהאנגלית ותרגמתי מה שיכולתי אבל לא את התבניות שלא ידעתי איך לכתוב אותם בעברית. האם תוכל בבקשה לתת לי קישור לדף בו נמצאת רשימה של תבניות שצריך לשם כתיבת ערך בעברית? בברכה מלא כל הארץ כבודישיחה • כ' באלול ה'תשע"ה • 11:32, 4 בספטמבר 2015 (IDT)
אני לא חושב שיש רשימה מלאה כזאת, אבל אתה יכול לקרוא בעזרה:תבניות. התבנית של הערה במקום תגית ref מאוד נוחה לדעתי. Corvus,(שיחה) 11:35, 4 בספטמבר 2015 (IDT)

ביכורים[עריכת קוד מקור]

שלום מלא כל הארץ כבודי/ארכיון 1, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. אין ספק, שמים לב לפעילות האינטנסיבית שלך כאן בזמן האחרון.

רציתי להזמין אותך להשתתף במיזם "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם ולשתף את הקהילה לגביו - הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף המיזם ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.

אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:מלא כל הארץ כבודי/ארכיון 1/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.

אז מה דעתך?...

בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 17:07, 13 בספטמבר 2015 (IDT)

שלום גם לך. כתלמיד תיכון ואוניברסיטה אין לי זמן פנוי רב וגם אותו הייתי מעדיף לנצל לדברים מועילים, לכן יתכן שלא ארצה/אוכל להשתתף. אך בכל זאת למקרה שאחליט כן להשתתף:
  1. עד מתי אני צריך להחליט?
  2. עד מתי אני צריך להעביר את הקטע שכתבתי(אם אכתוב כזה)?
בברכה מלא כל הארץ כבודישיחה • ג' בתשרי ה'תשע"ו • 13:31, 16 בספטמבר 2015 (IDT)
אני מבינה. אין ספק שזמנך עמוס, אני מקווה שאם יהיה לך קצת זמן פנוי זה יהיה בסוכות ולכן התזמון הנוכחי אולי עדיף. כמובן אם לא תהיה מעוניין להשתתתף אין בעיה.
  1. אין זמן מוגדר, בעיקרון פרויקט הביכורים מיועד לעורכים בראשית דרכם כך שייתכן שעוד כמה חודשים זה יהיה פחות רלוונטי.
  2. שוב אין זמן מוגדר ואין לחץ. אפשר בחודשים הקרובים אבל בכל מצב אשמח אם תודיע לי אם הגעת להחלטה וגם אם החלטת לכתוב בתאריך מסוים (לצרכי תכנון ושיבוץ). פרקטית אני יכולה לומר לך שהפרסום הקרוב מתוכנן ל-1 באוקטובר והבא אחריו ל-1 בנובמבר.
בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 21:10, 16 בספטמבר 2015 (IDT)
בסדר. אודיע לך לכשאחליט, אם לחיוב, אם לשלילה. בברכה מלא כל הארץ כבודישיחה • ד' בתשרי ה'תשע"ו • 21:25, 16 בספטמבר 2015 (IDT)
,ערב טוב מחוסר בזמן הוכרע שלא אוכל לכתוב. תודה בכל זאת מלא כל הארץ כבודישיחה • ו' בכסלו ה'תשע"ו •

השחתת דף המשתמש שלי[עריכת קוד מקור]

אנא ממך, לא להשחית את דף המשתמש שלי! גם לא בשמות אחרים.... יש לי חשד סביר שאתה עומד מאחורי ההשחתה שביצע בבן עעדריאל.
תודה, בן עדריאלשיחה • כ"ח בתשרי ה'תשע"ו 17:41, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

מה הקשר למה?

אתה יודע מה אני רוצה. בן עדריאלשיחה • כ"ט בתשרי ה'תשע"ו 21:09, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

נ"ב: מקובל שלא מוחקים הודעות מדפי שיחה. אם יש צורך, מארכבים אותם. בן עדריאלשיחה • כ"ט בתשרי ה'תשע"ו 21:09, 11 באוקטובר 2015 (IDT)

הרג/חיסול/רצח[עריכת קוד מקור]

שלום לך

יש לנקוט זהירות בשימוש במונחים אלו.

אנחנו לא כותבים שהנאצים ימ"ש חיסלו יהודים בשואה, אלא שהם רצחו. לא כותבים שהפלסטינים חיסלו את יהודי חברון ב-1929 אלא שהם רצחו.

במקביל מי שצהל הורג בפעילות צבאית נהרג אלא אם זו הייתה התנקשות מכוונת בחייו. • איקס איקס - שיחה 17:00, 12 באוקטובר 2015 (IDT)

למשל, : בפעולה של צה"ל ב-1 במאי בשכונת סג'עיה לא הייתה כוונה להרוג אנשים מסויימים, ולכן צהל הרג ולא חיסל. • איקס איקס - שיחה 17:03, 12 באוקטובר 2015 (IDT)

שלום גם לך איקס איקס.
אם היית שם לב לתקציר הראשון שלי וקורא את הטקסט שמסביב למקומות שבהם ערכתי אז היית מבין ששיניתי ל"חיסול" רק במקומות שבהם זה מתאים לקריטריונים שאתה מציג(שעל פיהם פעלתי מלכתחילה)[הרוגי מבצע מהצד של האוייב הם בהחלט "מחוסלים"]. בברכה מלא כל הארץ כבודישיחה • כ"ט בתשרי ה'תשע"ו • 17:06, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
קראתי את התקציר, קראתי בקפידה את הטקסט וראיתי שהגעת לאבסורד שבו כתבת שחוסלו 12 אזרחים. אנונימיים שאף אחד לא התכוון להרוג אותם • איקס איקס - שיחה 17:07, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
צודק, במקום הספציפי ההוא זו הייתה טעות. לעומת זאת אתה הגעת לאבסורד שחיסולם של חלק גדול מראשי חמא"ס והג'הא"ס וחיסולו של עבדאללה קוואסמה נעשו בטעות ולא חוסלו בכוונה תחילה, ושבפיגועי סכינאות "נהרגו" אזרחים, ולא "נרצחו". בברכה מלא כל הארץ כבודישיחה • כ"ט בתשרי ה'תשע"ו • 17:18, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
אני מזכיר שבעקבות דיון שהיה במזנון הוחלט לצמצם את השימוש במילה "חיסל" למינימום ובמקום להשתמש במילה "הרג". ‏MathKnight-at-TAU שיחה 17:12, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
MathKnight-at-TAU איפה המינימום? אני תיקנתי במקומות מעטים מתוך ניחוש שהייתה הסכמה כזו, ואני חושב שזה המינימום ההכרחי(מלבד אותו אחד שאיקס איקס ציין ושאני אחזיר חזרה ל"נהרגו עוד רגע). בברכה מלא כל הארץ כבודישיחה • כ"ט בתשרי ה'תשע"ו • 17:18, 12 באוקטובר 2015 (IDT)
זה נחמד שאתם מתדיינים כאן אך מקומו הוא בשיחת הערך. הכנתי על הערך. דונו במקום המתאים. Shannen - שיחה 17:26, 12 באוקטובר 2015 (IDT)

העברתי לדף השיחה של הערך

היי,[עריכת קוד מקור]

בעברית אין מילה כזאת, "טוטוריאול". לכן הנחתי שהתכוונת לכתוב "טוטוריאל" (דרך אגב, גם המילה "טיוטוריאול" לא קיימת; כנ"ל – צריך להיות "טיוטוריאל"). אלדדשיחה 00:17, 24 בנובמבר 2015 (IST)

ועוד: היות שהמילה שכתבת הייתה מאויתת "טוטוריאול" - חן יצרה הפניה זהה, "טוטוריאול", תיקנתי אותה, כמובן, מן הסיבה הנ"ל (תקלדה). ואז ראיתי שההפניה נוצרה בעקבות הכתיב שלך בדף השיחה, ולכן תיקנתי גם בדף השיחה (מתוך הנחה שהיה מדובר בתקלדה, ולא בכתיב מכוון). אלדדשיחה 00:19, 24 בנובמבר 2015 (IST)
קראתי באיחור את התיקון שהוספת שם בדף השיחה. ובכן, ראשית, כאמור, לא קיימת מילה כזאת בעברית, אבל היא גם לא נהגית כך בשפות אחרות (באנגלית המילה איננה נהגית "טוטוריאול"). אלדדשיחה 00:21, 24 בנובמבר 2015 (IST)
אלדד סליחלה על האיחור של שבועיים פשוט לא הייתה לי גישה למחשב. גבתי בדף השיחה שנראה לי המקום המתאים לדיון(אולי כדאי ליצור פסקה חדשה או פסקה משנית). בברכה מלא כל הארץ כבודישיחה • כ"ב בכסלו ה'תשע"ו • 04:19, 4 בדצמבר 2015 (IST)
תודה, הגבתי גם אני שם. מקווה ששנינו הצלחנו להסביר את עצמנו באופן ברור, בסופו של דבר. :) תודה לך על תגובתך, כאן ושם. אלדדשיחה 10:28, 4 בדצמבר 2015 (IST)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

דף הכה את המומחה הוא לא מקום לבדיחות. שמור אותן למקומות אחרים. גילגמש שיחה 12:26, 14 בדצמבר 2015 (IST)

סליחה, לא ידעתי שיש הגבלה. איפה מותר? בברכה מלא כל הארץ כבודישיחה • ב' בטבת ה'תשע"ו • 12:32, 14 בדצמבר 2015 (IST)
מחוץ לוויקיפדיה. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה. גילגמש שיחה 14:29, 16 בדצמבר 2015 (IST)
פשוט הנחתי שמחוץ למרחב הערכים נחשב מחוץ לתחום האנציקלופדי הנוקשה שמחייב רצינות גמורה, עכשיו שאני יודע ואשתדל להימנע מכך. בברכה מלא כל הארץ כבודישיחה • ד' בטבת ה'תשע"ו • 14:31, 16 בדצמבר 2015 (IST)
לא הדף הזה. הוא נועד לקוראים. מותר לחרוג מחלק מהכללים בדפי שיחה ובדף כיכר העיר. גם בדיונים פנימיים אינך מחויב לחלק מהכללים: למשל מותר לך להביע את דעתך בדיון, בניגוד לאיסור להביע את דעתך בערכים. גילגמש שיחה 20:27, 16 בדצמבר 2015 (IST)

עריכתך האחרונה[עריכת קוד מקור]

בטל אותה, זה לא בסדר, לא ניתן להבין מה אני אומר אחר כך. ביקורת - שיחה 20:50, 6 בינואר 2016 (IST)

אפשר גם למחוק את הערתך, אבל בכיף. בברכה מלא כל הארץ כבודישיחה • כ"ו בטבת ה'תשע"ו • 20:53, 6 בינואר 2016 (IST)

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום מלא כל הארץ כבודי,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, אלדדשיחה 21:59, 4 בפברואר 2016 (IST)

תודה וברכות על כל תרומותיך עד כה. הוספתי לך הרשאת משתמש בדוק עריכות אוטומטית. אלדדשיחה 21:59, 4 בפברואר 2016 (IST)

תודה. האם אני יכול עכשיו לערוך את פינות העמוד הראשי במקום לנג'ז לעורכים אחרים לתקן? בברכה, מלא כל הארץ כבודישיחה • כ"ו בשבט ה'תשע"ו • 22:02, 4 בפברואר 2016 (IST)
שאלה מעניינת. כן, נדמה לי שכן, אם אינני טועה. תנסה. :) אלדדשיחה 22:04, 4 בפברואר 2016 (IST)
בדקתי, מתברר שכן. בברכה, מלא כל הארץ כבודישיחה • כ"ו בשבט ה'תשע"ו • 22:05, 4 בפברואר 2016 (IST)
בשולי הנ"ל

נ' שלום וברכה. גם אני חשדתיך בשלל חשדות ואני מבקש את סליחתך. במקרה נתקלתי בדף שלך היום וההוכחה שאתה מספק מצאה חן בעיני... אתה יכול להפנות אלי את מי ששואל. למרות שכפי שברור לך, זו לא בדיוק הוכחה. שבת שלום ומבורך. ביקורת - שיחה 16:09, 5 בפברואר 2016 (IST)

ביקורת ודאי שזו הוכחה שאיני אייל (כפי שטען מישהו) ושאם אני נחשד כמישהו בעל שם אחר משמי יהיה מי שיוכל להעיד שלא זה שמי מבלי להצטרך לחשוף את שמי בפני כולם. בכל מקרה מדבריך משתמע שגם אתה בספר, אפשר לדעת מה מספרך? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בשבט ה'תשע"ו • 20:34, 6 בפברואר 2016 (IST)
זו לא הוכחה, כי אין הוכחה ליותר מכך שראית את הספר ובחרת מספר אקראי. זה מה שהתכוונתי ב"לא בדיוק הוכחה". לשאלתך, התשובה היא לא. אבל אנחנו לא מאותו ענף, אני באיזשהו מקום בעשיריה הראשונה, מספר ראשון חד-ספרתי. אגב, למה הוספת 0 בהתחלה? ביקורת - שיחה 23:42, 6 בפברואר 2016 (IST)
ביקורת שום דבר אינו באמת הוכחה. אז אנחנו בנ"ד חמישיים? או שיש לך יותר/פחות ספרות? הוספתי 0 בשביל החתימה כדי שייראה יותר כמספר טלפון (0 זה זליגמן כך שבאמת הוא אמור להימצא בהתחלה של כולנו). בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בשבט ה'תשע"ו • 14:47, 7 בפברואר 2016 (IST)
משהו כזה. יש לי אב זקן משותף כזה עם אשתי למרות שגדלנו בשתי קצוות של העולם ולא היה שום קשר מהדור הראשון לפירוד. ביקורת - שיחה 15:11, 7 בפברואר 2016 (IST)

*********[עריכת קוד מקור]

לא הבנתי מה התכוונת לעשות שם... :)
בכל אופן, נאלצתי למחוק, בטענת "הבל" (כי לא היה שם תוכן אמתי). אלדדשיחה 23:12, 11 בפברואר 2016 (IST)

אלדד התוכן הקודם של הדף שנמחק קודם היה פוגעני והוא עולה בגוגל בחיפוש שמו, והוא התחנן שאיכשהו ננסה להציל את שמו הטוב ונסות למחוק את הערך מהאינטרנט. הצעה שהועלתה הייתה להעלות ערך ריק ולמחוק אותו כעבור כשבוע. עיין ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#שיימינג בויקיפדיה, חייב את עזרתכם. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ג' באדר א' ה'תשע"ו • 23:17, 11 בפברואר 2016 (IST)
אהה, תודה. אם כך, תעלה שנית, בתקווה שמפעיל אחר לא ימחק. אלדדשיחה 23:17, 11 בפברואר 2016 (IST)

תגובה למה שענית לי[עריכת קוד מקור]

שלוש דברים דבר ראשון הארגז חול מלא שם דבר שני איך אני משנה את התאריך לעברית ודבר שלישי תודה רבה ושבת שלום ואת יודע מה ההבדל בין © ל - ® ל - ™ ? --Avravr - שיחה 12:30, 12 בפברואר 2016 (IST) שלום Avravr

  1. אז מה אם הוא מלא?
  2. אפשר בהעדפות (נמצא בסרגל תפריטים העליון) בחלונית המראה מבחינתך. כדי להחליף לעברי בחתימה יש לסמן את הריבוע מתחת לשורה הריקה בה כתוב חתימה ולהכניס בשורה ההיא את הטקסט הבא(בהתאמה על פי שכתוב):
[[משתמש:שם המשתמש שלך|מה אתה רוצה שייכתב ככינוי]] • [[שיחת משתמש:שם המשתמש שלך|מה שאתה רוצה שייכתב כקישור לדף שיחה]] • {{ס:#זמןמ:xhxjj xjx xhxjY|+6 hours}} •  
המידע מופיע גם כאן. מכיוון ששם המשתמש שלך הוא באנגלית כדאי שתקרא גם את הפסקה הבאה המתייחסת לבעיות שצצות כתוצאה מכך ואיך ניתן לטפל.
  1. לא יודע. נסה לשאול כאן. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ה' באדר א' ה'תשע"ו • 21:24, 13 בפברואר 2016 (IST)
Avravr אם לא עניתת מכיוון שאינך יודע איך, עושים זאת ע"י לחיצה על הקישור "עריכת קוד מקור" הנמצא על יד הכותרת של הפסקה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ז' באדר א' ה'תשע"ו • 09:43, 16 בפברואר 2016 (IST)

שלום ידידי, תודה על המענה. דבר ראשון, איך אני מסמן את הדף כדי לשלוח אותו? דבר שני, חיה כבר עברה עליו. אני צריך רק להעלות אותו. אתה יודע לעזור לי?[עריכת קוד מקור]

תודהRazooz666 - שיחה 14:58, 21 בפברואר 2016 (IST)

משתמש:Razooz666/חינוך דמוקרטי בגיל הרך. כך. ביקורת - שיחה 15:11, 21 בפברואר 2016 (IST)
Razooz666 אם חיה(חנה?) עברה על הערך תפנה אליה לגבי העלאת הערך. תוכל גם לבקש בויקיפדיה:העברת דפי טיוטה את העברת הטיוטה אל מרחב הערכים, קישור לדף ברחבי הוויקיפדיה נעשה ע"י העתקת שם הדף הנמצא בראש הדף והקפתו בזוד סוגריים מרובעות [[זה]] למשל יפנה לזה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ג באדר א' ה'תשע"ו • 19:31, 21 בפברואר 2016 (IST)
דבר נוסף, כותרות אמורות להיות קצרות ואת תוכן הודעתך יש לכתוב בפסקה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ג באדר א' ה'תשע"ו • 19:41, 21 בפברואר 2016 (IST)

קישינב[עריכת קוד מקור]

לדעתך נתתי מספיק מקורות שמולדובנים זה לאום והוא קיים? אני חושב שלכתוב בתוך ערך קישינב 70% תושבי עיר רומנים זאת טעות חמורה. SHALOM2000 - שיחה 16:38, 3 במרץ 2016 (IST)

איני מכיר את רומניה או את מולדביה, איני יודע לקרוא ובוודאי שלא להבין רומנית או רוסית או כל תת-ניב שלהם (בניגוד לליש הרומני וגלגמש דובר הרוסית) לכן איני יכול לשפוט את טיב המקורות שהבאת וכן אני מנוע מלחוות דעה בעניין. מאחל לך להפסיק את הוויכוח הזה מכיוון שבינתיים אין לך סיכוי להצליח לשנות את דעתם, מאחל לך בהצלחה בהמשך דרכך. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ד באדר א' ה'תשע"ו • 21:26, 3 במרץ 2016 (IST)
אתה צודק. אחד מחכמים אמר: אסור להתווכח עם טמבל. הוא ינצח אותך ע"י בורות ועובדות מחוסר ידע.

אתה בטח תצחק, אבל דיברתי בפיסבוק על הנושא הזה עם מולדובני (לאום מולדובני, דיברתי ברוסית) אחד מקישינב, אז הוא שאל-המנוגד שלך במקרה לא רומני? אמרתי שכן.

  • המנוגדים פשות עקשנים ועושים דווקא. נתתי מקורות כולל תוצאות מפקד אוכלוסין. הצגתי טבלה-68% מולדובנים ו-2% רומנים. אבל אין כאן עם מי לדבר.

תגיד לי בבקשה, אם אני אכתוב שלאום רוסי לא קיים. שזה שם כללי של תושבי רוסיה. האם תסכים עם זה? SHALOM2000 - שיחה 13:09, 5 במרץ 2016 (IST)

  1. אתה לא מקשיב למה שאני אומר, אני לא מכיר את הנושא ולא מוכן לדון עליו.
  2. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו באדר א' ה'תשע"ו • 13:02, 6 במרץ 2016 (IST)

האימפריה העות'מאנית[עריכת קוד מקור]

שלום לך

תקציר העריכה לא מובן.

מתי, בתולדות האימפריה העות'מאנית, לא היה סולטאן עות'מאני? • איקס איקס - שיחה 12:30, 11 במרץ 2016 (IST)

שלום איקס איקס. לא זכרתי האם כל הח'ליפים הע'תמאניים נקראו גם סלטאן או שזה תואר שלקחו מאוחר יותר לכן בתקציר הראשון דיברתי על ח'ליף. בקרב אנקרה ב-1402 נשבה הח'ליף/סלטאן והייתה תקופה - לא קצרה - שבה לא היה שליט, תקופה זו נקראת תקופת בין המלכים, לכן לא ניתן לומר שהשושלת שלטה ברציפות. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • א' באדר ב' ה'תשע"ו • 12:45, 11 במרץ 2016 (IST)
הסולטאן הראשון אחרי תקופת בין מלכים היה מהמט הראשון שעלה לשלטון ב-1413. הסולטאן האחרון היה מהמט השישי ששלט עד 1922. 509 שנים של שלטון רציף של בני משפחה אחת • איקס איקס - שיחה
XX 509 זה לא 600. אם אתה רוצה אתה יכול להוסיף שהשושלת שלטה מעל 500 שנה ברצף. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ג' באדר ב' ה'תשע"ו • 20:50, 12 במרץ 2016 (IST)

העריכה שלי בקוראן[עריכת קוד מקור]

הוספתי את ה' הידיעה לא כי אני מנסה להפנות לדמויות שונות, אלא פשוט כי זה נראה לי יותר נכון מבחינת העיברית. ה' הידיעה הוספה פשוט בשביל העיברית הצחה, כי המילה "אדם" צריכה להיות מיודעת כשם עצם. אולי צריך להפנות את השאלה למומחה בלשון עיברית... ובלי קשר - אם מדובר באדם הראשון - תן קישור לשם... רן כהןשיחה 14:29, 11 במרץ 2016 (IST)

שלום רן, הבנתי מה הייתה כוונתך רק שהוספת ה"א הידיעה משנה את המשמעות מאדם הראשון הדמות המקראית (והקראנית) לסתם האדם הראשון. לא ידעתי אם היה קישור לאדם הראשון במקום אחר בערך לכן לא הוספתי קישור אבל אתה מוזמן להוסיף. ביטלתי את עריכתך כדי שתשים לב לתיקון שלי. אם אתה עדיין חושב שיש צורך בה"א הידיעה אתה מוזמן לשאול בייעוץ לשוני. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ג' באדר ב' ה'תשע"ו • 20:48, 12 במרץ 2016 (IST)

היי,[עריכת קוד מקור]

מה שלומך?
ראיתי עכשיו עריכה שלך, עם הכותרת "הוחלט נגד בורשט". אני מבין שאתה מתייחס לדיון על החמיצה. ראשית, לא ראיתי החלטה נגד בורשט (אני דווקא הייתי בעד בורשט, וכן Tomn, אילן שמעוני ועוד). שנית, מחקת את המילה "בורשט" מהערך, אז מוזכרים שם שמותיה במספר שפות, אבל דווקא המילה הרווחת מאוד (או: הרווחת ביותר) בעברית לחמיצת סלק, "בורשט", נעלמה לגמרי מהערך. לטעמי, היא צריכה להופיע בפתיח, לא רחוק משם הערך "חמיצה". אלדדשיחה 13:23, 23 במרץ 2016 (IST)

שלומי טוב. מה שלומך?
אלדד, מכך שאף אחד לא הוסיף את הכתיב היידי שהוא היחיד שהוזכר כנכתב עם ט הבנתי שהוחלט שבורשט אינו נכון. לא חשבתי על זה (בעיקר כי עד עכשיו לא באמת שמעתי על בורש(ט)) אבל אתה צודק, צריך להוסיף את הכתיב הנפוץ (על פי דבריכם) בורשט. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ג באדר ב' ה'תשע"ו • 13:31, 23 במרץ 2016 (IST)
הוא היחיד שהוזכר בכתיב ב-ט', אבל הוא ("בורשט") גם היחיד שמוכר על ידי כולנו, כל מי שהשתתף בדיון, כולל אריה. דווקא את הכתיב "בורש" לא הכרתי, ונראה לי שאריה הוא היחיד שהכיר את הכתיב הזה, בתור דובר השפה הרומנית שכך גם הכיר את המאכל הזה. בכל אופן, בורשט נחשב ככינוי מאוד רווח לחמיצה בעברית, והוא צריך להיות שקול בערך לשם הערך. אבל היות שהשם הוא חמיצה, כדאי לכתוב את המילה "בורשט" מיד בהמשך, נגיד: נקרא גם "בורשט" בעברית, או משהו בסגנון זה. כמובן, כדאי גם לכתוב את שמו ביידיש, אולי מיד אחרי הפתיח, לפני כל שאר השפות. השם ביידיש שונה בכתיב שלו מהשם העברי "בורשט". אלדדשיחה 13:34, 23 במרץ 2016 (IST)
שלום אלדד, פורים שמח:-) הוספתי את הכתיב בורשט, מה דעתך? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ד באדר ב' ה'תשע"ו • 19:34, 23 במרץ 2016 (IST)
פורים שמח :-)
יופי, מצוין. תודה רבה. שיניתי כמה דברים קטנים, כולל הוספת ניקוד ליידיש (שם זה חשוב, כי הניקוד הוא חלק מהאות ומסביר לקורא איך הוגים אותה). אלדדשיחה 19:39, 23 במרץ 2016 (IST)
לא ידעתי איך לנקד, פשוט העתקתי את שם הערך מהוויקיפדיה היידית. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ד באדר ב' ה'תשע"ו • 20:17, 23 במרץ 2016 (IST)
אין בעיה, טיפלתי. :) בכל אופן, כמה כללי אצבע: אם מדובר בתנועת O, אז ביידיש זה קמץ; אם מדובר בתנועת A, ביידיש זה פתח. זה על רגל אחת. אלדדשיחה 20:31, 23 במרץ 2016 (IST)
תודה, אבל ידעתי את זה, פשוט לא רציתי להסתכן שמא ביידיש זה בAרשט לכן העדפתי להשאיר כמו ביתר השפות — ללא ניקוד. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ד באדר ב' ה'תשע"ו • 20:34, 23 במרץ 2016 (IST)
אהה, הבנתי. טוב, בכל אופן, להבא, ביידיש צריך לנקד, לפחות אם מציגים את המילה ביידיש בתחילת הערך, כי הניקוד נחשב כמו הוספת vowel בשפות האירופיות (ויידיש נחשבת לשפה אירופית, למרות שהיא דומה לשפה שמית, לעברית). אלדדשיחה 20:42, 23 במרץ 2016 (IST)

פרס דב הזהב[עריכת קוד מקור]

למה שלא תכתוב את הערך, לפחות קצרמר במקום לבקש למחוק את ההפניה? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:56, 12 באפריל 2016 (IDT)

יונה בנדלאק אולי אגיע לזה ואולי לא. אבל לדעתי אין תועלת בהפניה והיא סתם תמנע את כתיבת הערך. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ד' בניסן ה'תשע"ו • 15:58, 12 באפריל 2016 (IDT) תרגמתי קצרמר של שורה. ודרך אגב מזלטוב. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ד' בניסן ה'תשע"ו • 16:15, 12 באפריל 2016 (IDT)
תודה כפולה. אם היה מדובר על פרס זניח הייתי מוחק את ההפניה אבל בפרס חשוב עדיף קצרמר מקישור אדום. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:24, 12 באפריל 2016 (IDT)

עגל או פר?[עריכת קוד מקור]

שלום, בהקשר לעריכתך בפרס עגל הזהב, שקבעה שבהגדרה - עגל אינו בוגר. ראה פסקת הפתיחה בבקר הבית המציינת את משמעות המילים השונות (לא אני ערכתי שם). כתוב שם: "פר צעיר נקרא "עגל". זה בדיוק מה שמצולם בתמונה - פר צעיר. לדעתי, הבלתי מקצועית בעליל בתחום הארכיאולוגיה, גם העגלים הקדמוניים שהיו מושא של פולחן דתי היו קרובים יותר לפרים צעירים מאשר לעגלים בני יומם. הראשונים משדרים עוצמה בעוד שהאחרונים משדרים תום ושכל מוגבל. בברכה.אודי - שיחה 08:35, 14 באפריל 2016 (IDT)

אודי לא קראתי את הערך בקר הבית לפני ששיניתי ואני מניח שרוב האנשים גם לא (בעיקר אם אין שם קישור) לכן אני חושב שעדיף לא לבלבל אנשים כי המושג עגל (לדעתי) נתפס ע"י רוב האנשים כ"תינוק" של הפרה, ולכן הצירוף עגל בוגר נראה לי צורם. מעבר לכך השאלה היא מי שכתב שם "צעיר" לכמה צעיר הוא התכוון? לכן לדעתי אי אפשר לגזור לכאן. אני מסכים שהעגלים להם סגדו לא היו עגלים בני יומם, אבל גם לא ברור לי כמה צעיר הזה שבתמונה והאם גם הוא נכנס לקטגוריה של "עגל" לכן העדפתי לבחור במושג נייטרלי. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ו' בניסן ה'תשע"ו • 10:19, 14 באפריל 2016 (IDT)

דייוויד לוין[עריכת קוד מקור]

שלום ותודה על ההרחבה, היא קצת מוזרה בעיני בלי פסקה משמעותית על הקריירה שלו. לא כתוב כלום ופתאום פרק שלם על מחלתו ומותו. אתה מתכוון לתרגם גם את הפרק הקודם? ביקורת - שיחה 21:56, 14 באפריל 2016 (IDT)

לא סביר שאתרגם את כולה, אבל אם יזדמן לי אתרגם חלק מחר. תרגמתי פסקה זו בגלל שהיא קצרה ויכלתי לתרגם אותה תוך פחות מ-5 דקות, מחר אם יהיה לי סבלנות אתרגם לגבי הקריירה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ז' בניסן ה'תשע"ו • 21:59, 14 באפריל 2016 (IDT)
תודה לך, מיד אתרגם את שם בית החולים, פשוט אי אפשר להשאיר את הפסקה הזו בלי ליצור פסקה להשלמה לפניה וזה ממש מכוער... ביקורת - שיחה 22:05, 14 באפריל 2016 (IDT)

שיחה:הור ההר[עריכת קוד מקור]

הצעה ישנה שהעליתי פעם, אך לא זכתה לתמיכה (אינני יודע מדוע, לענ"ד זהו ערך ממש מוזר). רציתי לשמוע דעתך. בן עדריאלשיחה • י"א בניסן ה'תשע"ו 16:34, 19 באפריל 2016 (IDT)

בן עדריאל למה כוונתך? שיחה:הור ההר#ערך אחד עבור שני דברים לא קשורים? לא ברור לי מה כי זה לא הצעה שהעלית "פעם" אלא היום. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"א בניסן ה'תשע"ו • 16:51, 19 באפריל 2016 (IDT) אופס... התבלבלתי בשנה. לגופו של עניין לדעתי הערך בסדר גמור. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"א בניסן ה'תשע"ו • 16:53, 19 באפריל 2016 (IDT)
מה בסדר גמור? הערך מדבר על שני נושאים שיש ביניהם שיתוף השם בלבד. על פי מדיניות זו אני מציע לאחד בין הערכים משה ומשה בן מימון. בן עדריאלשיחה • י"ב בניסן ה'תשע"ו 22:36, 19 באפריל 2016 (IDT)
הם גדולים מדי! אם תאחד ישימו {{פיצול}} בגלל שזה יהיה גדול מדי. מלבד זה בדוגמה שהבאת אין שיתוף שם, לאחד קוראים "משה רבינו" ולאחד "הרמב"ם" לא בדיוק זהה. עוד ניסוי בבעלי חיים - תוכל בבקשה להודיע לי אם תקציר העריכה תייג אותך? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ב בניסן ה'תשע"ו • 23:22, 19 באפריל 2016 (IDT)
הצעה חדשה: לאחד את ירושלים עם כל הערים המופיעות בירושלים (פירושונים) (אין לי כח לכתוב את כולם). הרי גם שם מדובר בכמה מקומות בעלי אותו שם. בן עדריאלשיחה • י"ב בניסן ה'תשע"ו 17:38, 20 באפריל 2016 (IDT)
בן עדריאל דווקא במקרה של ירושלים יש יותר עניין לאחד (לפחות להוסיף פסקה ירושלים#מקומות נוספים באותו השם). פרסם בלוח מודעות. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ג בניסן ה'תשע"ו • 10:37, 21 באפריל 2016 (IDT)
כנ"ל עם יורק, וניו יורק? בן עדריאלשיחה • י"ג בניסן ה'תשע"ו 11:21, 21 באפריל 2016 (IDT)
השמות של אלו לא זהים יש. בכל מקרה פרסם בלוח מודעות התמיכה שלי לא תספיק בכל מקרה. האם התקציר תייג? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ג בניסן ה'תשע"ו • 11:26, 21 באפריל 2016 (IDT)
הם זהים לחלוטין. התוספת "ניו" היא בדיוק כמו לומר שהור ההר הם לא זהים, כי אחד זה "הור ההר (צפון)" ואחד "הור ההר (דרום)". מה היה אמור לתייג? בן עדריאלשיחה • י"ד בניסן ה'תשע"ו 22:02, 21 באפריל 2016 (IDT)
ההבדל הוא ש"ניו" זה תוספת בשם המקורי + מדובר בערכים גדולים יותר, וכאן אתה מוסיף צפון דרום על דעת עצמך ומפצל ערך קטן (פחות משמעותי). בכל מקרה פרסם בלוח מודעות ואשקול האם להתערב. עשיתי ניסוי בבעלי חיים ע"י {{א}} בתקציר, עכשיו אנסה בתיוג הארוך, אנא דווח. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ד בניסן ה'תשע"ו • 22:10, 21 באפריל 2016 (IDT)

מצות יהודה[עריכת קוד מקור]

פעם ראשונה שה"ראו גם" מכיל יותר שורות מכל פרק אחר בדף... למעשה - זה אולטרה קצרמר קלאסי, אנא מצא מה להוסיף שם. ביקורת - שיחה 22:24, 20 באפריל 2016 (IDT)

ביקורת בתכנת "תרגום תוכן" הערך נראה מלא יותר. ת'אמת הראו גם במקרה הזה מיותר ומתאים לגויים וגולים, אני מוריד את הראו גם. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ג בניסן ה'תשע"ו • 22:27, 20 באפריל 2016 (IDT)

הפרח בגני[עריכת קוד מקור]

תבדוק בקישור....--‏Yoavd‏ • שיחה 14:43, 2 במאי 2016 (IDT)

Yoavd א. הנחתי שאפשר לסמוך שהמשחזר הקודם בדק, ואכן היה ראוי שאפתח קישור לפני ששחזרתי שוב, ב. פתחתי את הקישור הראשון (שירונט) ושם כתוב שאכן אביהו מדינה כתב, ולא עוזי חיטמן כפי שכתב אותו קנולנסון, ג. איזה קישור רצית שאפתח? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ד בניסן ה'תשע"ו • 17:44, 2 במאי 2016 (IDT)
בדיוק את זה שפתחת....--‏Yoavd‏ • שיחה 11:49, 3 במאי 2016 (IDT)
אז למה התכוונת כשאמרת לבדוק בקישור? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ה בניסן ה'תשע"ו • 17:28, 3 במאי 2016 (IDT)

תיבת משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום. תיבת המשתמש שלך "משתמש זה מאמין כי יש לשבט פרות מטופו וכו'", שאני בטוח שנכתבה בהומור, היא בכל זאת פוגענית וחסרת טעם באופן קיצוני ואני מבקש שתסיר אותה (אם כבר, האמת היא שגם שם המשתמש שלך איננו מכבד ואיננו מכובד, ואני מתפלא שטרם העירו לך על כך, אבל מאוחר מדי לדרוש שתשנה אותו). בברכה, ראובן מ. - שיחה 23:34, 2 במאי 2016 (IDT)

ראובן איני יודע אם התבנית נכתבה בהומור או לא, ראיתי אותה בדף אחר ואימצתי אותה בצחוק (אם כי הורדתי את הקישורים שלדעתי לא היו מצחיקות). כמובן שהתבנית חסרת טעם הרי היא עשויה מטופו. לגבי הסרת התבנית בעקבות פנייתך (למרות שאיני מבין למה נעלבת) אסיר אותה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ה בניסן ה'תשע"ו • 08:33, 3 במאי 2016 (IDT)
אמרתי שהתבנית פוגענית, לא אמרתי שנעלבתי. תודה לך. ראובן מ. - שיחה 09:19, 3 במאי 2016 (IDT)

היי, אולי אי-הבנה[עריכת קוד מקור]

מצטער אם לא הבנת את תקציר העריכה שלי. התכוונתי שהיה לי שם פספוס, וההתייחסות שלי הייתה שגויה, כי היה שם גם קישור לאקדמיה, וגם לסרטון ליוטיוב (סרטון שראיתי אותו בבוקר). לכן כתבתי שזה לא לכאן, כלומר, מה שכתבתי לא התאים שם. אלדדשיחה 22:09, 3 במאי 2016 (IDT)

אלדד שמתי לב והבנתי בדיוק אבל רציתי לענות משהו מצחיק (ואולי זה הצחיק רק אותי, בדיחות הדעת שורה עליי ואני די במצב כפית). בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו בניסן ה'תשע"ו • 22:17, 3 במאי 2016 (IDT)
לא תמיד בדיחות עוברות טוב כשהן בסד של תקציר עריכה. אבל ניחא. אקח את זה בהומור :-) אלדדשיחה 22:19, 3 במאי 2016 (IDT)
אני מודע לזה אבל לא היה לי כוח לפתוח פסקה בדף שיחה וגם אולי זה כבר לא היה מצחיק אם זה היה במקום אחר ומאבד את ההקשר. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו בניסן ה'תשע"ו • 22:24, 3 במאי 2016 (IDT)
וכדי שתבין מדוע זה לא התאים שם: בבוקר ראיתי את הקישור לסרטון, וניסיתי לצפות בו. עכשיו, לא מזמן, לא שמתי לב שהקישור עדיין קיים שם (חשבתי שנדב מחק אותו), וראיתי רק את הקישור לאקדמיה. כשנוכחתי שטעיתי, מחקתי את כל הפסקה. קורה שטועים :) אלדדשיחה 22:14, 3 במאי 2016 (IDT)
ברור. מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו בניסן ה'תשע"ו • 22:17, 3 במאי 2016 (IDT)

מוחמד בן ג'אסם אאל ת'אני[עריכת קוד מקור]

זה שהקישורים אדומים זה אומר שיש לנו ערכים לכתוב ולא שזה מגוחך, אני בכלל חושב שהנושא אינו מיוצג מספיק בויקיפדיה וצריך להרחיב אותו. ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:46, 4 במאי 2016 (IDT)

אופק ברור שזה מראה שיש עוד ערכים לכתוב אבל בד בבד זה מראה כמה חסרת תועלת הרשימה (כרגע), לדעתי יש להשאיר את הרשימה בדף שיחה עד שיוכחלו שמותיהם (או לפחות רובם), או לחילופין לשלב את חלקם בפסקה שגם מדברת מעט עליהם ולא רק מציינת את שמם, בוודאי לא ללא ציון תפקידם. מזמין אותך לראות את הערתה של חנה כאן ומזמין אותה לכאן להביע את דעתה, מזמין גם את גלגמש, ואולי בכלל עדיף להעביר את הדיון למזנון. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו בניסן ה'תשע"ו • 14:53, 4 במאי 2016 (IDT)
עיין בתגובה שכתבתי בשיחה שיחה:ג'אסם בן מוחמד אאל ת'אני... ותענה לי על כך ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:55, 4 במאי 2016 (IDT)

אפרופו וק:ה, מן הסתם תשמח להכיר את יום ויקרא בשם ה'[עריכת קוד מקור]

הוספתי לדף הקדמה נחמדה. ביקורת - שיחה 21:34, 17 במאי 2016 (IDT)

ואני עוד חשבתי שרק יגאל עוקב אחריי תבנית:פאניקה. הכרתי את ה (וגם את ה') כבר קודם אני אפילו עוקב אחריו (אבל לא אחרי דף התרומות שלו), לא ראיתי עד עכשיו את הוא ויש עוד ערכים רבים ברשימות ההם שלא ראיתי. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י' באייר ה'תשע"ו • 21:47, 17 במאי 2016 (IDT)
דרך אגב המאה ה-15 זה ברצינות או שמדובר באנונימי שהעלה ערך שטען לקיומו של הספר ושהוא נכתב במאה ה-15 וכו'? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י' באייר ה'תשע"ו • 21:51, 17 במאי 2016 (IDT)
אמתי לגמרי. ביקורת - שיחה 23:34, 17 במאי 2016 (IDT)

אמן אומן[עריכת קוד מקור]

כתבתי לפני התנגשות עריכה: אורן אמנם אמן נהגה כמו אומן אך גם בכתיב חסר ניקוד יש לכתוב אמן כדי לשמור על ההבדלים בין אמן לאומן. עוד משהו להבא יש להמשיך שיחה במקום בו החלה (אם לא הייתי מגיב שמה אז היה צריך לבוא לכאן היכן שאשים לב ודאי). בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י' באייר ה'תשע"ו • 22:20, 17 במאי 2016 (IDT)
  • אפשר (ואולי נכון עפ"י הכללים היבשים) לכתוב בכתיב מלא "אמן", אך את רוב הקוראים זה מטעה ויוצר שיבוש בהגייה, שכן יש להגות "אוֹמן", "אוֹמנות" וכו'. (Oren Eilam - שיחה 22:16, 17 במאי 2016 (IDT))
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: ייתכן שזה יוצר שיבוש בהגייה, אבל לכתוב אומן זה מטעה וגורם לאנשים לחשוב שאין הבדל בין אמן לאומן שזו טעות חמורה יותר (מלבד זה שאצל תימנים למשל אין הבדל בהגייה בין קמץ לקמץ קטן). בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י' באייר ה'תשע"ו • 22:20, 17 במאי 2016 (IDT)
אם כבר הערות בונות בעניין התנהלות בוויקיפדיה אזז שים לב שבדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ולא בעזרת כוכביות שמטרתן יצירת רשימה לא ממוספרת. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י' באייר ה'תשע"ו • 22:27, 17 במאי 2016 (IDT)
כן, קלטתי את זה בין השורות ממהלך השיחה, ותודה. (Oren Eilam - שיחה 22:29, 17 במאי 2016 (IDT))
Oren Eilam, שלום :) סליחה שאני מתפרץ לשיחה. בוויקיפדיה הוחלט לשמר את ההבדל בין אמן לאומן, ולא להוסיף ו' למילים "אמן" ו"אמנות". אלדדשיחה 22:32, 17 במאי 2016 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: שלום אלדד באמת התלבטתי אם לקרוא לך כדי לוודא שבאמת המדיניות היא לכתוב אמן והאם אלו גם החלטות האקדמיה, אבל הנחתי שאתה עוקב אחרי הדף משתמש שלי (אולי יש סיבה לפרנויה) ושכנראה תתערב במקרה הצורך. לידיעתך אורן: אלדד הוא אחד המומחים הגדולים יותר ללשון בוויקיפדיה העברית והוא מככב בייעוץ לשוני בכל מיני שפות לא רק עברית. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י' באייר ה'תשע"ו • 22:39, 17 במאי 2016 (IDT)
אהה, תודה אם כך ושמח על ההזדמנות לשתף אתכם ודרככם את הייעוץ הלשוני בדעתי שהדרך היחידה שתמנע טעות היא "אוֹמן" עם ניקוד חולם מלא ב-ו'. (Oren Eilam - שיחה 22:59, 17 במאי 2016 (IDT))
שלום אלדד :) אני מציע לכתוב "אוֹמן" ולנקד, וכשרוצים "אוּמן" אז לנקד גם כן, וכך למנוע את הבלבול בין שתי המילים, וגם למנוע הגייה לא נכונה של המילה "אמן" שרוב האנשים מבטאים בקמץ רגיל במקום בקמץ קטן. יש מילים שרצוי לנקד בעברית, כי אחרת יש טעויות. (Oren Eilam - שיחה 22:36, 17 במאי 2016 (IDT))
נסה להציע זו בייעוץ לשוני מסתמא הרוב יתנגדו אבל אתה מוזמן לנסות. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י' באייר ה'תשע"ו • 22:39, 17 במאי 2016 (IDT)
אמצא שעת כושר מתאימה לעניין (כשיש לי פנאי לדין ודברים), ואפנה. תודה על המידע וההפנייה. (Oren Eilam - שיחה 22:43, 17 במאי 2016 (IDT))
דרך אגב אלדד מה הן באמת הנחיות האקדמיה בעניין? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י' באייר ה'תשע"ו • 22:46, 17 במאי 2016 (IDT)
באקדמיה הם אומרים "אמן" ללא ניקוד, השאלה מה הרלוונטיות של זה כש-99% מהציבור טועים בהגייה בגלל זה, יש מילים שהצורה התקנית היחידה שלהם צריכה להיות עם ניקוד חלקי. (Oren Eilam - שיחה 22:48, 17 במאי 2016 (IDT))
אורן, ויקיפדיה לא בנויה על ניקוד, אלא על חוקי הכתיב המלא. אבל, כאמור, הוחלט שצריך לכתוב אמן, ואמנות. במקרים אחרים אנחנו לא פועלים בדיוק לפי חוקי האקדמיה. למשל, אנחנו כותבים "תוכנית" ולא "תכנית". מלא כל הארץ, אני לא עוקב אחרי הדף שלך, אבל הפעם, במקרה, לא היה משהו אחר שמשך את תשומת לבי, אז שמתי לב לדיון שמתנהל אצלך . אלדדשיחה 23:02, 17 במאי 2016 (IDT)
תודה על ההבהרה, אלדד. אציע שתשקלו את הצעתי ל"אוֹמן", כי הפיתרון של "אמן" ו"אמנות" מנציח שיבוש, והתקדים של להוסיף סימן ניקוד בודד כשמדובר במילה "אמן" והטיותיה ימנע את השיבוש הזה, כך שעם הזמן אנשים יהגו נכון. מבחינה לשונית, לדעתי יש לזה חשיבות וכדאי להעלות את זה לדיון (Oren Eilam - שיחה 23:07, 17 במאי 2016 (IDT))
יש אצלנו התנגדות עקרונית להוספת ניקוד למילים בוויקיפדיה. הוחלט שניקוד מוסיפים רק במקרים חריגים: ניקוד חלקי בתעתיקים, שמות לועזיים בעייתיים שהקורא לא ידע כיצד להגות אותם לולא תוספת הניקוד. אחת הסיבות (לא היחידה) להתנגדות לניקוד היא העובדה שמילה מנוקדת לא ניתנת לחיפוש במרחב ויקיפדיה (או בגוגל). כשאתה מוסיף ניקוד למילה כלשהי, למעשה, אתה מונע את האפשרות למצוא אותה, אלא אם כן יחפשו אותה מנוקדת. כפי שאתה יודע, אני מניח, המילה "אָמן" והמילה "אמן" אינן אותה המילה מבחינת החיפוש; לכן, אם תחפש "אמן", לא תמצא את כל המופעים של "אָמן", ולהפך. אלדדשיחה 23:32, 17 במאי 2016 (IDT)
בעניין הסיבה הספציפית הזו, הבעיה עם חיפוש כזה היא רק כשמחפשים מילה בודדת. אם למשל החיפוש הוא "אומנות חזותית" אז גוגל לא מתייחס לניקוד כלל. כך שאם בויקיפדיה כתוב "אוֹמנות חזותית" עם חולם מלא, אז גוגל יראה את התוצאה הזו בחיפוש לפי "אומנות חזותית", וייתכן שגם בחיפוש לפי "אמנות חזותית" כי בהרבה מקרים גוגל מכיר את הגרסאות השונות ויודע שהכוונה היא לאותו מונח. כמה אנשים מחפשים את המילה "אמן" ושמים גרשיים? לא רבים, כי אין בחיפוש כזה הרבה היגיון. אם מישהו רוצה הגדרה של אמן הוא יכניס פשוט אמן, בלי גרשיים, כי במקרה של מילה בודדת כמו אמן אין פונקציה לגרשיים. בנוסף, אפשר במילה כמו "אמן" לכתוב את הערך לפי "אוֹמן" ובסוגריים לכתוב (אמן), או משהו כזה, וכך זה כן יימצא על ידי גוגל בכל מקרה. (Oren Eilam - שיחה 23:41, 17 במאי 2016 (IDT))
אתה צודק. הבעיה עם חיפוש בניקוד קיימת רק בוויקיפדיה, לא בגוגל (גוגל ימצא אותן אותיות גם אם הן מנוקדות). אלדדשיחה 23:48, 17 במאי 2016 (IDT)
אני מבין, לפי מה שאני רואה יש בויקיפדיה פונקציות של [[.. |... ]] שיוצרות המרה בין מונחים, כך שאפשר לתכנת המרות אוטומטיות בפונקציית החיפוש, כך שאם מישהו מחפש אמן יפיעו לו גם תוצאות שכתוב בהן "אוֹמן". (Oren Eilam - שיחה 23:53, 17 במאי 2016 (IDT))
בינתיים לא התייחסתי להצעה שלך לנקד אוֹמן, אלא רק לנושא החיפוש, בהתאם להתפתחות הדיון בינינו. אז באשר למה שהצעת לעיל, אתה צריך תמיד לחשוב על הגולש הממוצע בוויקיפדיה, ולא על אלה שמתמצאים במערכת ובתכנות המערכת. כשמחפשים משהו בשדה החיפוש, לא חושבים על תבניות, על תנאים וכו'. פשוט כותבים את המילה, או את המחרוזת, ומצפים למצוא אותה/אותן.
רק כדי שאוכל להבין טוב יותר את ההצעה שלך מבחינת החיפוש, תוכל לתת דוגמה קונקרטית, ולהציע כיצד לחפש אותה בשדה החיפוש בראש המסך בוויקיפדיה? (לילה טוב, אני פורש כעת). אלדדשיחה 23:58, 17 במאי 2016 (IDT)
לילה טוב אלדד, אשיב, ותתייחס מתי שיהיה לך פנאי :) מסכים לחלוטין שלא צריך להקשות על הגולש. ההצעה שלי היא שחיפוש רגיל של המילה אמן בשדה החיפוש, יעלה תוצאות שמופיעה בהן המילה אמן או המילה אוֹמן, שמוגדרות במערכת כמילים זהות מבחינת חיפוש לפי אמן.. (Oren Eilam - שיחה 00:02, 18 במאי 2016 (IDT))

תבנית:משתמש פולארד 2[עריכת קוד מקור]

הינך מוזמן להחליף את תבנית התמיכה בפולארד שבדף המשתמש שלך בתבנית שיצרתי. התבנית שלי, בניגוד לזו הקיימת, לא רואה במצבו הנוכחי של פולארד משוחרר. בן עדריאלשיחה • י"ד באייר ה'תשע"ו 11:56, 22 במאי 2016 (IDT)

תודה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ט"ו באייר ה'תשע"ו • 00:07, 23 במאי 2016 (IDT)

ג'בלה[עריכת קוד מקור]

היי,
משהו לא מסתדר לי שם בערך שהעלית. כתבת על מיסטיקן סופי שוויתר על כס מלכותו. האם הקורא אמור להבין מן הערך שאותו מיסטיקן מלך על העיר קודם לכן? אלדדשיחה 18:13, 25 במאי 2016 (IDT)

הוא סלטאן, הכוונה שנראית לי מובנת היא שהוא ויתר על כס הסלטאן. אולי כדאי להוסיף קישור במילה סולטן. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ח באייר ה'תשע"ו • 18:16, 25 במאי 2016 (IDT)
אבל לא כתבת שהוא סלטאן, כתבת שהוא מיסטיקן סופי... אלדדשיחה 18:17, 25 במאי 2016 (IDT)
”הסולטן אבראהים בן אדהם, מיסטיקן סופי” לא כתבתי? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ח באייר ה'תשע"ו • 18:19, 25 במאי 2016 (IDT)
קבל את התנצלותי. ראיתי את המילה מסגד ואת המילים מיסטיקן, ומשום מה לא הבחנתי במילה "הסולטן". עדיף לי לקחת פסק זמן מוויקיפדיה, ולהמשיך בעבודה הדחופה שאני עובד עליה. צודק, אין מה לתקן שם. אלדדשיחה 18:28, 25 במאי 2016 (IDT)
זה בסדר. הוספתי קישור ל"סלטאן" כך שאני מקווה שעכשיו זה יותר ברור, אבל אולי כדאי לשנות את הניסוח, פשוט אין לי רעיון איך. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ח באייר ה'תשע"ו • 16:43, 26 במאי 2016 (IDT)

MK 2[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שתרמת לערך MK 2 באופן משביע רצון, ועל כך רציתי לציין אותך לשבח. כל הכבוד!
בברכה,
Tshuva - שיחה 08:38, 27 במאי 2016 (IDT)

כבודך[עריכת קוד מקור]

אני חושב שאני התחלתי עם זה, מכל מקום דומני שאפשר להחשיב תיקון של טקסט שכתבו אחרים וחתמו עליו כחריגה מן הנימוס. לא כן? ביקורת - שיחה 10:25, 17 ביוני 2016 (IDT)

אמנם אתה היית הוויקיפד הראשון שציין זאת אולם שמתי לב לזה וכיוונתי לכך עוד לפני כן. איני חושב שזו חריגה מן הנימוס, בדיוק כמו שהייתי מתקן מישהו שהיה משמיט את הר' בסוף השם שלי כך גם כאן. מלבד זאת רבים פשוט מעתיקים ולא משנים מתוך חוסר שימת לב (כך רבים מתייגים, ניתן לראות זאת בבירור בכך שאנשים לא מורידים את ההדגשה וגם את הפעם שבה ניסו ללתייג את קיפודנחש ע"י הקישור לדף השיחה שנמצא בחתימה שלו). וכבר היו כאלה שהודו לי על תיקון זה. בד"כ אני מוריד את ההדגשה ומשאיר ך או ו ללא הדגשה כדי שזה לא באמת יהיה שינוי מכוונתם. איני חושב שזה באמת תיקון וכמעט ודאי שלא חריגה מהנימוס אלא אם כן ידוע לי שהם מקפידים ואז לא אשנה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ג בסיוון ה'תשע"ו • 22:01, 18 ביוני 2016 (IDT)

מועדון הספורט א-סד[עריכת קוד מקור]

אתה העברת מ:אל-סד ל:א-סד, זה טעות או שזה בכוונה? אור/Doror - שיחה 14:39, 22 ביוני 2016 (IDT)

אור ראה וק:יל#ספורט קלאב או מועדון ספורט?. אולי גילית ואולי עוד לא אבל בוויקיפדיה יש העדפה לתעתיק חופשי ולא תקני ולתת את התקני בסוגריים יחד עם שפת המקור, לכולנו זה היה קשה בהתחלה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ט"ז בסיוון ה'תשע"ו • 14:52, 22 ביוני 2016 (IDT)
אור, בערבית יש מספר אותיות שכאשר אל- (כלומר, ה"א הידיעה בערבית) באה לפניהן, משמיטים את ה-ל' של ה-אל-. ס' היא אחת מהן. ולכן התעתיק החופשי, הנהוג בוויקיפדיה הוא א-סד במקום אל-סד. דרך אגב, האותיות האלה נקראות "אותיות שמש". אם תרצה, תוכל לקרוא את הערך עליהן. אלדדשיחה 16:06, 22 ביוני 2016 (IDT)
אופס. לא חשבתי לרגע שמישהו שמתלונן על החלפה מתעתיק תקני לא יודע לפחות לקרוא ולכתוב בערבית. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ט"ז בסיוון ה'תשע"ו • 16:11, 22 ביוני 2016 (IDT)
התוספת שלי לא בהכרח הצביעה על כך :) ייתכן שאור קורא ערבית, אבל לא מודע לכללי התעתיק המקובלים. לכן הצעתי לקרוא את הערך. אלדדשיחה 16:16, 22 ביוני 2016 (IDT)
היא אמנם לא בהכרח הצביעה על כך. אך היא הזכירה שלא חשבתי להתחשב ולהסביר את דבריי. דרך אגב נראה שאור לא דובר ערבית כפי שעולה מדף המשתמש שלו. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ט"ז בסיוון ה'תשע"ו • 16:23, 22 ביוני 2016 (IDT)
אני דובר עברית כשפת אם וממוצע של 100 באנגלית. אור/Doror - שיחה 18:06, 22 ביוני 2016 (IDT)
מה הקשר לערבית? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ז בסיוון ה'תשע"ו • 18:22, 22 ביוני 2016 (IDT)

בערבית אני יודע לספור עד 8. אור/Doror - שיחה 18:23, 22 ביוני 2016 (IDT)

מה שאומר שהבהרתו של אלדד הייתה במקום, אין סיבה להניח שידעת מהי אות שמש ושהל נופלת לפני הס. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ז בסיוון ה'תשע"ו • 18:29, 22 ביוני 2016 (IDT)

{{למחוק}}[עריכת קוד מקור]

שלום, ותודה על עזרתך בניטור הדפים החדשים בוויקיפדיה.

נראה שהשתמשת בתבנית {{למחוק}} באופן לא נכון. ככלל, תבנית זו היא תבנית שירות שנועדה לסמן דפים לא נחוצים במרחב המשתמש (כגון ארגזי חול).

ערכי הבל חדשים שראויים למחיקה מהירה אין לסמן בתבנית {{למחוק}}, אלא יש לפנות לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים ושם לבקש את מחיקת הדף תחת הפסקה "בקשות מחיקה".

מפעילי המערכת עוברים על כל הערכים החדשים ומוחקים את הדרוש. והיה ונתקלת בערך לא ראוי, עדיף לבקש את מחיקתו בדף הבקשות מהמפעילים. סימון הדף בתבנית מאט את תהליך המחיקה, משום שהוא מחייב את מפעילי המערכת לבדוק את הגרסאות הקודמות של הדף ולוודא שאכן מדובר בהבל (או בערך לא ראוי).

טיפ: באפשרותך לבקש מחיקה של דפים בקלות ובמהירות על ידי התקנת גאדג'ט: בדף העדפות ← גאדג'טים, תחת הפסקה "ניטור", באפשרותך להפעיל את האפשרות "הוספת לשוניות "מחיקה", "הגנה", "חסימה" ו"הסתרת גרסה" ". כך יהיה באפשרותך לבקש מחיקה של דפים באמצעות לחיצה על כפתור המחיקה שבתפריט "עוד" המופיע בראש הדף.

שוב, תודה רבה על עזרתך בניטור ההשחתות בוויקיפדיה! Botend - שיחה 16:11, 23 ביוני 2016 (IDT)

שלום Botend לא ידעתי שבשביל זה נועדה התבנית. כשאני מבקש למחוק ערכי הבל כגון אלו לעיתים אני מבקש בוק:במ בעזרת הקיצור בשורת הלשוניות, אך כשהערך הוא על דמות כלשהי ומכילה מידע ולא רק רצף אותיות בלתי מובן אז אני משתמש בתבנית כדי שהמידע לא יישאר ואולי יכפיש את שמו של מישהו. נוכחתי גם שלרוב אם אני שם תבנית הערך נמחק יותר מהר מאשר כאשר אני מבקש בבקשות מפעילים בניגוד לאמור בתבנית ההסבר. אבל אין בעיה אני אעבור לבקש בבקשות מפעילים במקום אם זה מה שנראה לכם עדיף. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ז בסיוון ה'תשע"ו • 16:21, 23 ביוני 2016 (IDT)
אין בעיה, ותודה לך על עבודת הניטור
החיסכון הוא לא ב"כמה זמן לוקח לערך להימחק" אלא ב"כמה זמן לוקח למפעיל המערכת למחוק". כשאתה מוחק את כל תוכן הערך, ומשאיר בו רק את התבנית, אני כמפעיל הולך לגרסאות הקודמות כדי לראות מה היה התוכן שמחקת. משום שכשאני מוחק ערך, אני לוקח את האחריות על כך שאכן התוכן היה למחיקה מהירה, ולא רק כי ביקשו ממני (ואולי בכלל יש מקום להשאיר את הערך עם תבנית שכתוב, הרחבה או משהו דומה) Botend - שיחה 16:34, 23 ביוני 2016 (IDT)
לא חשבתי על זה ופספסתי את השורה הזאת. אם כך אפסיק את השימוש בתבנית. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ז בסיוון ה'תשע"ו • 16:38, 23 ביוני 2016 (IDT)