שיחת משתמש:2001:7C0:2041:1AA:0:0:0:DB

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת Gilgamesh בנושא מלחמת ששת הימים
כתובת ip משותפת
כתובת ip משותפת

כתובת ה־IP הזו, 2001:7C0:2041:1AA:0:0:0:DB, היא כתובת IP משותפת של אוניברסיטת שטוטגרט ואנשים רבים משתמשים בה.

למשתמשים הפועלים מכתובת זו: מומלץ ליצור חשבון משתמש וכך להימנע מבלבול עם משתמשים אחרים, וכן להימנע בדרך כלל מחסימות. כמו כן, כיוון שאנשים רבים משתמשים בכתובת זו, ייתכן שהודעות מסוימות בדף השיחה הזה אינן מתייחסות אליך.


במקרה של השחתה ארוכת טווח שמקורה בכתובת זו, ניתן גם ליצור קשר עם האנשים האחראים על כתובת זו.

שיחה:בטקן[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף שיחה:בטקן מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, המקיסט --- על דא ועל הא 17:45, 24 במרץ 2017 (IDT)תגובה

קינדרלעך[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך קינדרלעך, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, eli - שיחה 04:13, 26 במרץ 2017 (IDT)תגובה

רזאן זיתונה[עריכת קוד מקור]

שמתי לב לתרומתך הרבה לוויקיפדיה העברית, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 10:39, 29 במרץ 2017 (IDT)תגובה

תודה על פעילויותיך. 2001:7C0:2041:1AA:0:0:0:DB 10:41, 29 במרץ 2017 (IDT)תגובה
ולמה שלא תירשם לוויקיפדיה? אתה יכול להמציא לך כינוי כזה שישמור על האנונימיות שלך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 11:13, 29 במרץ 2017 (IDT)תגובה

יצחק חיים פרץ[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יצחק חיים פרץ. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, eli - שיחה 16:33, 31 במרץ 2017 (IDT)תגובה

הכיצד יש משתמשים רבים לIP של אוניברסיטת שטוטגרט?[עריכת קוד מקור]

מסקרן אותי לדעת מה עומד מאחורי העניין. אולי יש עוד כתובות IP מהסוג הזה אך פעם ראשונה שאני נתקל בכזאת תבנית.. האם המשתמשים הרבים הם כולם סטודנטים ישראליים באוניברסיטת שטוטגרט שעורכים בויקיפדיה או שיש לכך הסבר אחר? אשמח אם מישהו יוכל להאיר את הנושא.. --79.180.218.46 15:17, 1 באפריל 2017 (IDT)תגובה

שלום לך, והמון המון תודה על תרומותיך[עריכת קוד מקור]

אודה לך מאוד אם תוכל להירשם לוויקיפדיה. אינך צריך להסגיר את שמך האמתי, ותוכל כמובן להירשם גם בשם בדוי. שם משתמש יאפשר תקשורת קלה וברורה אתך, ועוד בונוסים נוספים שאין כרגע, משום שאתה כותב מכתובת אנונימית. אלדדשיחה 10:01, 4 באפריל 2017 (IDT)תגובה

נ"ב:
כרגע לא מתבצעות השחתות מרובות מן הכתובת הזאת, אבל אם ההשחתות יהפכו תכופות, נצטרך לחסום אותה, ואז לא תוכל לתרום ממנה. לכן חשוב שתירשם בשם משתמש, כי אז נוכל להגן על שם המשתמש שלך ותוכל להמשיך לתרום גם אם הכתובת הנוכחית תיחסם עקב השחתה. אלדדשיחה 10:02, 4 באפריל 2017 (IDT)תגובה

תודה על תרומותיך, נשמח אם תירשם! :)[עריכת קוד מקור]

תודה על עזרתך גם בדף הייעוץ הלשוני. חג שמח! אלדדשיחה 10:06, 10 באפריל 2017 (IDT)תגובה

תודה על ההגהה בערכים אחדים[עריכת קוד מקור]

תודה! 77.126.91.47 15:26, 11 באפריל 2017 (IDT)תגובה

המצור על ירושלים (70)[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך המצור על ירושלים (70), אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, Liad Malone - שיחה 19:26, 11 באפריל 2017 (IDT)תגובה

מצטרף בחום לתודות ולהזמנה. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 12:12, 12 באפריל 2017 (IDT)תגובה

המצור על ירושלים (70) ועוד[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך המצור על ירושלים (70), אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 11:05, 18 באפריל 2017 (IDT)תגובה

כבר למעלה מ-1,000 עריכות לך במהלך חצי השנה האחרונה! עריכות איכותיות ותורמות. מה בעצם מפריע לך מלפתוח חשבון משתמש. זה לוקח דקות ספורות, ולא אמור לפגוע בפרטיות שלך כי הוא זה. התועלת בכך עבור ויקיפדיה גדולה, כי יש הרבה דברים שאפשר רק עם משתמש רשום; לדוגמה, סימון בדוק עריכות אוטומטי (מה שאומר: כל עריכה שלך נבדקת על ידי המנטרים. לפעמים גם כמה פעמים. המנטרים, במקום לנטר, יכולים גם לכתוב ולהרחיב עוד את ויקיפדיה. דוגמה נוספת, עכשיו רציתי להודות לך על ההגהות בדף של רש"ר הירש, אך אין אפשרות חיווי תודה לאנונימיים. בקיצור, הירשמותך תקדם את האינטרס של כולנו. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 16:46, 18 באפריל 2017 (IDT)תגובה
קובץ על יד, אתה בוודאי שם לב שזו כתובת שיתופית, ואין זה אותו אדם • חיים 7שיחה20:23, 18 באפריל 2017 (IDT)תגובה
חיים, מניין לנו שזה אינו אותו אדם? אני שם לב שהוא מתעסק רבות בהגהה לשונית יפה, אז זה מצביע אל אדם יחיד. אלא אם כן תאמר שזה כיתה או בית ספר שלומדים היטב דקדוק. רחוק. אני כן מסכים שאת כל חצי השנה אין הכרח לייחס לגוף אחד. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 22:43, 18 באפריל 2017 (IDT)תגובה

אשר אריאלי[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אשר אריאלי. הסיבה לכך היא: הוא עדיין. גם לאחר מותו. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, eli - שיחה 15:03, 24 באפריל 2017 (IDT)תגובה

משה פתאל[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "משה פתאל". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

ויקיפדיה:לוח מודעות[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ויקיפדיה:לוח מודעות. הסיבה לכך היא: לא עורכים הודעה של משתמש אחר במרחבים הציבוריים. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, AdiN - שיחה 20:40, 6 במאי 2017 (IDT)תגובה

ויקיפדיה:דלפק ייעוץ[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ. הסיבה לכך היא: במילה ויקיפדיה לא משתמשים בה' הידיעה לפי החלטת הקהילה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:28, 9 במאי 2017 (IDT)תגובה

בקשה להירשם לוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום לכם,
מבדיקת ההודעות האחרונות בדף השיחה, נראה שיש בעיות עם עריכות של חלק מהעורכים מן הכתובת הנוכחית. מן הסיבה הזאת אבקשכם (מן התורמים, כמובן) להירשם לוויקיפדיה, כי כרגע מסתמנת סבירות שהכתובת הנוכחית תיחסם בקרוב לעריכה, אם הבעיות יימשכו ועריכות של הכותבים מכאן ישוחזרו.

כדי שתוכלו להמשיך לתרום ללא הפרעה, אודה לכם אם תוכלו להירשם לוויקיפדיה, ואז גם אם הכתובת הנוכחית תיחסם, עדיין תוכלו לתרום מכאן כמשתמשים רשומים. אלדדשיחה 18:53, 9 במאי 2017 (IDT)תגובה

שלום לך, ראיתי שהתחלת לעבור על הערך. הנחתי תבנית בעבודה, יחד עם זאת, אשמח אם תמשיך לעבור על הערך ולבצע הגהה, לא שינויי תוכן. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 11:18, 15 במאי 2017 (IDT)תגובה

מיכאל שמעון מייא[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך מיכאל שמעון מייא, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 11:25, 24 במאי 2017 (IDT)תגובה

דיסלקסיה[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף דיסלקסיה אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 21:33, 8 ביולי 2017 (IDT)תגובה

יהדות רוסה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך יהדות רוסה, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, Assayas - שיחה 15:50, 31 ביולי 2017 (IDT)תגובה

אטום[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף אטום מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, בריאן - שיחה 14:38, 1 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה

לום (בולגריה)[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך לום (בולגריה), אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, Assayas - שיחה 19:28, 4 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה

דופניצה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך דופניצה, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, Assayas - שיחה 19:32, 5 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה

ארתור פינקלשטיין[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ארתור פינקלשטיין. הסיבה לכך היא: מחיקה ללא הסבר. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, היידן 10:18, 22 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה

מהפכת התרבות בסין[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך מהפכת התרבות בסין, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, Liad Malone - שיחה 15:43, 5 בספטמבר 2017 (IDT)תגובה

שוב, תודה לך על ההגהות. העריכות שלך מאד חשובות לויקיפדיה. Liad Malone - שיחה 16:16, 6 בספטמבר 2017 (IDT)תגובה

ריצ'רד ניקסון[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך ריצ'רד ניקסון, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, Haparsi - שיחה 13:55, 8 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה

רוחניות מלאכים[עריכת קוד מקור]

שלום. לצערי מוחקים זו הפעם השנייה את המלאכים מהערך רוחניות. חבל. בברכה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 10:20, 11 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

שלום. שים לב לסימן של שתי הנקודות, בתחילת הערתי. או ארבע הנקודות בתחילת הערתי. עליך ללמוד לכתוב הערות בצורה מסודרת. כמו כן, אין טעם שתעלה את הנושא בעמוד השיחה שלי. עדיף שתעשה זאת בעמוד השיחה של הערך רוחניות. היות וראיתי שתיקנת, ומחקו אותך. רציתי רק לציין זאת בפניך, אם במקרה אינך מבחין בשינוי, משום שאתה עורך חדש מאוד בויקיפדיה. אני נוהג לקבל בסבר פנים יפות את החדשים. אך נדמה לי שיחד עם היכולת שלך, עדיין טכנית אינך יודע לכתוב הערות כראוי. ואתה דורש ומציע לאנשים מה לעשות בויקיפדיה. זהו דבר בהחלט בלתי מקובל. וכדאי להימנע ממנו. וגם מוזר בעיני שעדיין לא לקחת לעצמך כינוי, כלומר שם כלשהו. למרות שראיתי שעורכים מרכזיים בויקיפדיה המליצו לך לעשות זאת. כדי שנוכל ליצור איתך קשר בצורה מסודרת. גם העמוד שאנחנו נמצאים כאן כרגע איננו ממוקם טכנית במקום הנכון. והוא כאילו מוסתר מאחורי דף המשתמש. הסודיות הזו איננה הכרחית. ניתן לרשום שם פיקטיבי, ולהמשיך לערוך. אבל כרגע אתה מקשה מאוד על העורכים שרוצים ליצור איתך קשר. כמו כן, החתימה שלך לגמרי מבולגנת. בברכת הצלחה בדרכך בויקיפדיה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 12:07, 11 בנובמבר 2017 (IST)תגובה
או שתענה בדף השיחה שלך, או בערך רוחניות לא בדף שלי. אחרת אודיע לבירוקרטים ולמפעילים לחסום אותך. אתה פשוט עושה לנו חוסר סדר. אם תרצה אני אפנה אותך למומחים שיעזרו לך להתארגן. אנחנו רואים בדיוק מה עושה ה IP שלך. אתה לא יכול לחמוק מזה. אלא אם אתה גר בגרמניה ויש מספר משתמשים ב IP הזה. ואתה אפילו לא יודע זאת. בברכה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 13:04, 11 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

מעיין ברוך[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מעיין ברוך. הסיבה לכך היא: שינוי קיצוני כזה דורש מקור.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, קובץ על ידשיחה15:26, 2 בינואר 2018 (IST)תגובה

מצפה אילן[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף מצפה אילן אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, עט הזמיר - שיחה 13:36, 12 בפברואר 2018 (IST)תגובה

הזמנה[עריכת קוד מקור]

שלום,

תרומתך לאתר ויקיפדיה ניכרת, ועל כן, חבל שעבודתך נעשית בצורה אנונימית. הרשמה תקל עלינו את הדו־שיח עמך, ותאפשר לך לערוך ולפעול בדפי ויקיפדיה בצורה טובה ונוחה יותר (פרטים בוויקיפדיה:למה ליצור חשבון?). כאשר אנו עוקבים אחר השינויים האחרונים שנעשו בדפי האתר, שינוי שמבצעים משתמשים שאינם רשומים מיד מדליק אצלנו נורה אדומה מחשש להשחתות, שכן רוב המשחיתים אינם טורחים להירשם.

ההרשמה אינה עולה דבר ואינה מסכנת את פרטיותך. כדי להירשם, ניתן להיכנס לדף ההרשמה.

בברכה, כ.אלון - שיחה 12:32, 17 בפברואר 2018 (IST)תגובה

תחנת הרכבת בת ים – יוספטל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף תחנת הרכבת בת ים – יוספטל. הסיבה לכך היא: בעברית, עיר היא נקבה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, כובש המלפפוניםשיחה 16:41, 20 בפברואר 2018 (IST)תגובה

מלחמת ששת הימים[עריכת קוד מקור]

שלום 2001:7C0:2041:1AA:0:0:0:DB,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "מלחמת ששת הימים" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, גילגמש שיחה 18:21, 27 במרץ 2018 (IDT)תגובה

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה