שיחת משתמש:Gilgamesh/ארכיון 31

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


כתיבת ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

הכחלתי את הערך הארמיה ה-64. מכיוון שזו הפעם הראשונה שאני כותב ערך חדש בויקי, ולא רק עורך דפים קיימים, אני מבקש שתעיין בערך, ותסביר לי מה עשיתי לא נכון, וכיצד יש לכתוב ערך חדש (כמובן שקראתי את ההנחיות לכתיבת דף חדש ב"עזרה", אבל זה לא עזר לי הרבה). איש שלום - שיחה 01:26, 29 באוקטובר 2010 (IST)

טוב, על פניו עשית הכל בסדר רק לא הוספת קישורים. גילגמש שיחה 04:54, 29 באוקטובר 2010 (IST)

(אנ')? yanshoofשיחה11:27, 29 באוקטובר 2010 (IST)

אכן. זה! גילגמש שיחה 11:28, 29 באוקטובר 2010 (IST)
טוב, קצרמר יהיה היום, ערך טוב יהיה כשאאסוף חומר אמיתי... yanshoofשיחה11:31, 29 באוקטובר 2010 (IST)

אחרי שהחכמתי קצת, הבנתי שהערך באמת קשור למרד החשמונאים (למרות שבספר מסופר למה חוגגים את חנוכה) חווה דעתך אור פ - שיחה 18:42, 29 באוקטובר 2010 (IST)

ערכים ממש יפים. גילגמש שיחה 20:07, 29 באוקטובר 2010 (IST)

ערכים חדשים לאח"י תנין ואח"י רהב[עריכת קוד מקור]

אחרי שראיתי בערך "שייטת הצוללות" שהערכים אח"י תנין ואח"י רהב מופיעים באדום, התץיישבתי ועשיתי את "הטבילה" הראשונה שלי בכתיבת שני הערכים הללו. אודה לך אם תבדוק שהם כתובים בצורה נכונה. תודה, Ybaryam - שיחה 11:43, 30 באוקטובר 2010 (IST)

בוקר טוב,
ערכתי את אח"י תנין. בסך הכל ערך מצוין, רק היו חסרים קישורים פנימיים. ראה בבקשה את השינויים שעשיתי - יש להכנס לגרסאות קודמות ולהשוות בין גרסאות. הוספתי גם קטגוריות רלוונטיות. כמו כן, שים לב לדף הזה: ויקיפדיה:מקרא תקצירי עריכה זה מקרא לתקצירי עריכה בגרסאות קודמות. גילגמש שיחה 12:24, 30 באוקטובר 2010 (IST)
כמו כן, הימרתי את הטבלאות שכתבת בתבנית, כמקובל אצלנו. התבנית נמצאת בצדו השמאלי של הערך. תוכל להוסיף נתונים נוספים ליד סימני השווה. גילגמש שיחה 12:37, 30 באוקטובר 2010 (IST)
לא ערכתי בכוונה תחילה את אח"י רהב כדי שתוכל להשוות בין הדוגמאות. שים לב שמשתמשים נוספים השקיעו מזמנם בערכים - תוכל לראות את הכל בגראסאות קודמות. גילגמש שיחה
בוקר טוב גילגמש, העריכה שלך את הערך תנין נראית מאד יפה. אבל לי אין כל מושג איך לעשות זאת. הייתי שמח ללמוד איך לעשות את הטבלאות שאתה עשית, חוץ מזה - עוד לא תפסתי איך להעלות תמונות. אני הכנתי כבר, ויש לי בפורמט וורד במחשב שלי, את הערך צוללות "T", אבל אני רוצה קודם כל ללמוד איך לעשות את הטבלאות במתכונת שלך. תוכל לעזור לי? תודה, Ybaryam - שיחה 08:55, 1 בנובמבר 2010 (IST)
בשמחה.
טבלה זו נקראת אצלנו "תבנית". תוכל למצוא הסבר מפורט לגבי התבניות ואופן השימוש בהן בעזרה:תבניות. כמו כן, אם לוחצים על עריכת הערך רואים בתחתית המסך את התבניות שיש בו [1] בערך אח"י תנין יש 5 תבניות שונות, כפי שאפשר לראות ברשימה. התבנית הרלוונטית היא תבנית:אונייה. מעתיקים את התבנית לפי ההוראות לערך חדש (למשל צוללות T) וממלאים את השדות. השדה הוא בעצם השורה הסמוכה לסימן השווה. למשל "סוג=צוללת". לא חייבים למלא את כל השדות. שדות שלא מילאת לא יופיעו לקורא. פשוט מדובר בתבנית כללית שמתאימה לכל סוגי האוניות וכמובן שחלק מהשדות לא רלוונטיים לצוללת או שאין מידע לגבי השדה המסוים או שהמידע טריוויאלי מדי ואין בו צורך.
לגבי תמונות: עליך ללחוץ בתפריט הימני על "העלה קובץ לשרת לוויקישיתוף". ויקישיתוף הוא למעשה ויקיפדיה נוספת, המוקדשת אך ורק לתמונות. אין שם טקסטים. כל הוויקיפדיות בכל השפות יכולות לקשר לתמונות בוויקישיתוף בלי לעלות את התמונות לשרתים שלהם. לוויקישיתוף חוקי זכויות יוצרים נוקשים שאני לא מכיר. הכי פשוט לעלות את הקובץ לשרת שלנו. אחרי שאתה לוחץ על "העלה קובץ לשרץ" יש לך 4 תפריטים - בחר את זה שכתוב בו "קראתי את ההוראות הנ"ל וברצוני להעלות תמונה במסגרת שימוש הוגן" ותעלה את הקובץ לשרת. יש שם חלון תיאור שבו אתה יכול לתאר מה רואים בתמונה, מי צילם אותה ומתי וכו'. כדאי לבחור בשם לועזי לקובץ כדי שוויקיפדיות בשפות זרות יוכלו להשתמש בו. מתחת לחלון תיאור הקובץ יש שורה, הדומה לשורת התקציר ובה רשימת רישיונות. אם הקובץ שלך לא מתאים לאף רישיות שצוין, אתה יכול לכתוב בקצרה את הרישיון בדף התיאור. אני לא מתמצא כל כך בחוקי זכויות יוצרים ומציע לפנות למשתמש:Hidro לקבלת הנחיות נוספות לגבי קבצים. גילגמש שיחה 10:28, 1 בנובמבר 2010 (IST)

אתה בטוח לגבי התעתיק? לדעתי מאנגלית (בניגוד לגרמנית) יש לתעתק כ"קאונטר". זהר דרוקמן - לזכר פול 15:36, 30 באוקטובר 2010 (IST)

מסכים. התעתיק הנכון הוא "קאונטר". עמרישיחה 15:44, 30 באוקטובר 2010 (IST)
או קיי, תחזירו גילגמש שיחה 16:10, 30 באוקטובר 2010 (IST)
הוחזר, תודה. זהר דרוקמן - לזכר פול 16:42, 30 באוקטובר 2010 (IST)

שלום,

חסיד (11) עם כוונות טובות ערך את הדף שלך (אני לא אוהב שנוגעים בדף שלי). חזרתישיחה 19:36, 31 באוקטובר 2010 (IST)

שלום,
תודה על הפניית תשומת לבי. גילגמש שיחה 19:40, 31 באוקטובר 2010 (IST)

ישראל במלחמת יום הכיפורים[עריכת קוד מקור]

לגילגמש ערב טוב,

ראה דברי תודתי בף השיחה שלי.
בברכה, אברהם אמיר - שיחה 21:45, 31 באוקטובר 2010 (IST)

ראיתי. תודה. גילגמש שיחה 21:46, 31 באוקטובר 2010 (IST)

עריכת ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

בשבוע האחרון הכחלתי מספר ערכים הקשורים לקרב סטלינגרד - הארמיה ה-62, הארמיה ה-64 והחזית הדרום-מזרחית - וערכתי מחדש מספר ערכים אחרים הקשורים לקרב (ואסילי צ'ויקוב, חזית סטלינגרד). מאחר שבשלב זה עדיין לא השתלטתי על עניין הוספת תבניות, קישורים וקטגוריות לערך חדש, אודה לך אם תוכל לעיין בהם ולהוסיף מה שדרוש. כך גם לגבי ערכים חדשים אחרים שאכתוב בזמן הקרוב. בתודה מראש איש שלום - שיחה 10:28, 2 בנובמבר 2010 (IST)

בסדר גמור. גילגמש שיחה 19:20, 2 בנובמבר 2010 (IST)

אהלן, אנא ראה מה שכתבתי בדף השיחה שם. אודה לך אם תתייחס וכמובן שאשמח על הסכמתך. כאמור, יש זכות עקרונית לערך מורחב בשם זה אך כנראה שטרם הגיעה השעה (או שאולי תיאות להרחיבו ולשכתבו?) נריה - שיחה 11:26, 2 בנובמבר 2010 (IST)

סילוק פירסומים מהאתר[עריכת קוד מקור]

אנא עזרתך הפירסומים המופיעים באתר רפאל בנבנשתי הם ספרים המופיעים ברשימת הקונגרס ובספריות בארץ. אינני מבין מדוע מסלקים אותם מהאתר. שלום,

אני לא כל כך מבין את הבעיה. הספרים מופיעים בערך. גילגמש שיחה 19:24, 2 בנובמבר 2010 (IST)

עזרה בפתיחה ותרגום ערך[עריכת קוד מקור]

שלום גיל אני אשמח אם תעזור לי לתרגם ערך חשוב ששייך לקרב לסוף הקרב על נורמנדי(עד שחרור פריז) הערך באנגלית נמצא כאן http://en.wikipedia.org/wiki/Falaise_pocket#cite_note-13 כמעט 10,000 חיילים גרמניים נהרגו ויותר מ50,000 נשבו בעיר Falaise במהלך כיתור העיר על ידי בעלות הברית הניצחון היה מאוד משמעותי לבעלות הברית שכבר ספגו אבידות כבדות מאוד בקרבות קודמים בנורמנדי בסאינט לו ובקאן מה שכל כך חשוב הוא שארבעה ימים מאוחר יותר פריז שוחררה אני מאוד אשמח אם תתרגם,תודה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום,
לא הבנתי אם אתה רוצה שאעזור לך בתרגום או שאתה רוצה שאתרגם אותו בעצמי. גילגמש שיחה 19:25, 2 בנובמבר 2010 (IST)

אני רציתי כבר להכין את הערך אבל האנגלית שלי לא מספיק עשירה אז אני מאוד אשמח אם אתה תוכל להכין את הערך

לצערי, קרבות החזית הזאת לא כל כך מושכים אותי והסיכוי שאעשה את זה אינו גבוה. בנוסף לכך, אני לא מרבה לתרגם ערכים, במיוחד גדולים. גילגמש שיחה 04:02, 3 בנובמבר 2010 (IST)

אוקיי תודה על התגובה כנראה שאני אצטרך לערוך קצר מחקר ולכתוב את זה תודה בכל מקרה

אם תרצה, אוכל לסייע לך. גילגמש שיחה 22:37, 3 בנובמבר 2010 (IST)

תזכורת סיור אלף מילים[עריכת קוד מקור]

תזכורת - סיור אלף מילים גאולוגי ביום שישי הקרוב בכרמל. נפגשים כ-2 ק"מ בכביש הגישה לכרם מהר"ל (כביש 7021), מזרחית לכביש 4 בשעה 9:30. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:03, 3 בנובמבר 2010 (IST)

חזון גבריאל - טקסט אפוקליפטי המתוארך למאה הראשונה לפני הספירה[עריכת קוד מקור]

לעיונך, אשמח לעזרה בעריכה אור פ - שיחה 11:15, 5 בנובמבר 2010 (IST)

ערכתי קצת והוספתי בקשות להערות שוליים במקומות נחוצים. גילגמש שיחה 15:47, 5 בנובמבר 2010 (IST)

הוספת תבניות לערך[עריכת קוד מקור]

גם לאחר שקראתי את ההנחיות בעזרה:תבניות, וניסיתי להעזר בדלפק הייעוץ, עדיין לא הצלחתי להבין כיצד אני אמור להעתיק ולהדביק את התבנית הרצויה לי אל תוך הערך שאני עורך. אני מבין שבשבילך מדובר בעניין פשוט, מובן מאליו, אבל אני מבקש שתסביר לי את התהליך הנדרש צעד אחר צעד, כפי שהיית מסביר לילד קטן. אתה יכול להשתמש בערכים חזית סטלינגרד, או אנדריי יריומנקו בתור דוגמאות. בתודה מראש איש שלום - שיחה 00:30, 6 בנובמבר 2010 (IST)

בסדר גמור.
בוא תסביר לי בבקשה מה הקושי שלך? אתה לא יודע להעתיק את התבנית לתוך הערך? לא מצליח למלא את השדות? מה בדיוק הבעיה? גילגמש שיחה 05:28, 6 בנובמבר 2010 (IST)
אין לי בעיה למלא את השדות בטבלה. השאלה היא, האם אני צריך דבר ראשון "לפתוח" את התבנית מחוץ לערך, להעתיק את השורות, ואז להדביק אותן בתוך הערך. או שצריך לכתוב את שם התבנית בתוך הערך, נגיד {{יחידה במלחמה}}, לשמור אותה, ואז איך שהוא לפתוח את התבנית בתוך הערך. נסיתי את שתי הדרכים ללא הצלחה רבה. ברור לי שמדובר בפרוצדורה פשוטה, אבל צריך להסביר לי את דרך השימוש בה מההתחלה, תוך שימוש בדוגמאות. אפשר להשתמש בערך חזית סטלינגרד כדוגמא. אודה לך אם תוכל לעשות את זה בדף השיחה שלי. איש שלום - שיחה 11:07, 6 בנובמבר 2010 (IST)

יחידות הצבא הבריטי[עריכת קוד מקור]

גילגמש שלום, אני רוצה להעביר לעיונך מספר שאלות בדבר יחידות הצבא הבריטי:

  • ראשית, האם יש מקום לערך לכל רגימנט בצבא הבריטי, בשלב הראשון יהיו אלה 20 רגימנטים (שהם הרגימנטים הפעילים כיום) ובשלב שני רגימנטים משוריינים.
  • שנית, שמות: שמות הערכים הם ברורים ברובם כמו, רגימנט יורקשייר, הרגימנט האנגליאני וכו'.. אבל שמות היחידות המתחלקות בתוכם ויחידות העתיקות יותר כוללים בד"כ מספר, שיוך ולפעמים גם תואר, כמו - רגימנט 95 הרובאים (95th Rifles), רגימנט 23 הרגלי (23rd Regiment of Foot), או רגימנט הפוסילירים המלכותי (The Royal Fusiliers), ביחידות אלו קשה ליצור אחידות בצורה בה קוראים לרגימנט. נקודה נוספת היינה סדר התארים והשיוכים של היחידה בשם שלה, באנגלית יש הרבה מסורת בצורה בה נקראת היחידה - עקרון שקשה לתרגם לעברית.
  • בעניין זה, עד כמה על התרגום להיות צמוד למקור ?, לדוגמה במקומות בהם אין את המילה רגימנט באנגלית (כמו The Queens Hussars), האם יש צורך שיהיה כך בעברית.
  • שאלה יותר קטנה היינה הצורך בתבנית ליחידות חיל הרגלים הפעילות כרגע בצבא הבריטי.

כרגע אלו הם הבעיות הכלליות בנושא, אני אשמח לכל דעה שיש לך בעניין לפני שאני מתחיל להתעסק בעניין. אני מפנה אותך לעמוד המשתמש שלי בו ישנה רשימה של הרגימנטים כסקיצה של השמות שלהם ואשמח גם לדעתך בנושא זה. המון תודה מראש. Jakednb - שיחה 05:11, 6 בנובמבר 2010 (IST)

שלום,
לגבי השאלה הראשונה איני בטוח. מצד אחד מוסכם שיחידה בגודל של דיביזיה ומעלה זכאית לערך מצד שני, הרגימנט הבריטי דומה מאוד במובן זה לחטיבה ישראלית סדירה לכן אני לא בטוח ומציע לעלות את הנושא לדיון במזנון. קח בחשבון שאם מתקבלת החלטה חיובית, פירושה שאפשר לכתוב על רגימנטים סדירים של כל המדינות
במקרה שבו שם היחידה כולל גם מספר נהוג לכתוב: רגימנט הקלעים (במקרה זה Rifles הם חיילים קלים המאומנים בקליעה) ה-95, רגימנט רגלים ה-23 וכך הלאה. לגבי שמות - יש לתרגם במלואו - רגימנט ההוסרים של המלכה וכך הלאה. כמו כן, יש להוסיף סיומת - רגימנט רגלים ה-23 של הממלכה המאוחדת כדי להבדיל בינו לבין רגימנטים של צבאות אחרים.
אני לא רואה סיבה ליצור תבנית מיוחדת ליחידות רגלים של הצבא הבריטי. לדעתי, די בתבנית הכללית שקיימת כיום. אם חסר בה פרמטר או שניים אפשר להוסיפם. גילגמש שיחה 05:28, 6 בנובמבר 2010 (IST)
תודה. אני מבין את בעיית החשיבות, אבל הדיוויזיות הבריטיות אינם משמרות את המבנה ה"מסורתי" של הצבא, אלה מחלקות את הרגימנטים לגדודים או פלוגות המשרתות בדיוויזיות שונות - שלא כמו בצבאות אחרים, כמו צה"ל, בהם יחידות אורגניות משרתות במבנה פיקוד אחיד.
זאת הסיבה שראיתי לנכון לכתוב ערך לרגימנטים הפעילים לפחות. בוקר טוב. Jakednb - שיחה 05:56, 6 בנובמבר 2010 (IST)
דבר נוסף שגלגמש כנראה שכח לציין - קיימת תבנית:יחידה שיכולה בהחלט להתאים לך לכתיבה על ערכי הרגימנטים, אם חסר שם משהו - אתה מוזמן להודיע לי על מנת שנשקול אם ואיך אפשר לשלב את הפרט החסר. חוץ מזה שאני לא רואה בעייה עם כתיבת ערכים על רגימנטים אחרי שכבר התקבע שחטיבות ואגדים בצה"ל זכאים לערך עצמאי (בניגוד לגדודים אשר משולבים בערכי החטיבות) • עודד (Damzow)שיחהאיתי לגבעתי! 06:34, 6 בנובמבר 2010 (IST)
צודק. גילגמש שיחה 06:55, 6 בנובמבר 2010 (IST)
אני כמובן מכיר את תבנית היחידה, התכוונתי לתבנית הפניה ולא תבנית פרמטרית: תבנית שתקשר את הערכים יחד תחת הנושא רגימנטים רגליים סדרים או משהו בסגנון. עד כמה שאני מצליח להבין מתגבשת הדעה, שערכים על רגימנטים פעילים וסדירים הם לגיטימים. Jakednb - שיחה 09:50, 6 בנובמבר 2010 (IST)
אני מציע להמתין כמה ימים ולראות שאין התנגדות. לגבי התבנית - אפשר ליצור כזאת. גילגמש שיחה 09:51, 6 בנובמבר 2010 (IST)
אין לי בעייה ליצור תבנית ניווט שכזו, אם תוכל לתת לי רשימה של הרגימנטים הפעילים וההיסטוריים • עודד (Damzow)שיחהאיתי לגבעתי! 10:26, 6 בנובמבר 2010 (IST)

החשמונאים[עריכת קוד מקור]

מצאתי גרסה אלקטרונית למאמר: פאוסט, אברהם , מדיניות החשמונאים כלפי האוכלוסייה הנכרית לאור חפירות ח’א-רסם ואתרים כפריים נוספים, ירושלים וארץ-ישראל 6 (תשסח), 2008, עמ' 32-5

לעיונך.

אני רוצה להתחיל לכתוב ערכים על המלחמות הקואליות סוריות - אתה בענין? אור פ - שיחה 07:13, 6 בנובמבר 2010 (IST)

כתבתי בזמנו את המלחמה הקואלה-סורית השישית. אני לא בטוח עד כמה אוכל לסייע בכתיבה כי כל ספריי ארוזים בקרטונים - עברתי דירה. יש לי רק את הספרים האלקטרוניים שלי, אבל אם אוכל אשמח לסייע. גילגמש שיחה 07:33, 6 בנובמבר 2010 (IST)
אולי תתעניין גם בערך הצבא הסלאוקי חסר שם על הצי, אך הבחור שמבין בזה פרש מפה ואני לא חזק כל כך בציים הלניסטיים. גילגמש שיחה 07:36, 6 בנובמבר 2010 (IST)
אני אנסה להתחיל - ונראה מה יצא. אור פ - שיחה 09:34, 6 בנובמבר 2010 (IST)
הנה התחלה: המלחמה הקואלה-סורית החמישית, המלחמה הקואלה-סורית הרביעית - תרומות, עריכה, ויקיזציה - תמיד יעזרו אור פ - שיחה 12:54, 6 בנובמבר 2010 (IST)
ערכים יפים, אך חסר תוכן רב. חסרים פרקים לצבאות, מדינות משתתפות, מפקדים, טקטיקה וכו. גילגמש שיחה 18:22, 6 בנובמבר 2010 (IST)

הסרת תמונה[עריכת קוד מקור]

אודה לך אם תסביר לי מדוע אתה מאשר הסרת תמונה בדף של רפאל בנבנשתי? התמונה לדעתי כשרה לפי כל כללי הויקיפדיה. מקורה מהמחשב שלי, היא צולמה כתמונת פספורט. הזכויות עליה שייכות לי. מה חסר בה?Refael Benvenisti - שיחה 17:01, 6 בנובמבר 2010 (IST)

אני לא מאשר כלום. פשוט אין תמונה כרגע ואנחנו לא משאירים קישורים אדומים לתמונות שאינן קיימות. גילגמש שיחה 17:06, 6 בנובמבר 2010 (IST)

שלום גילגמש, הערב ראיתי שוב את הכינוי "דג בגופה של ויקיפדיה" שאתה נוהג להשתמש בו לא אחת בהצבעות מחיקה. לדעתי יש בכך פגיעה מיותרת במי שכתבו ערכים ובי שתומכים בהשארתם, כמו גם במושא הערך. גם אם יש רוב מוצק למחיקה, איני רואה סיבה להשתמש בביטויים כאלה, שאינם מהווים נימוק רציונאלי משכנע, ושמתי לב שאיני היחיד שמסתייג מסגנון זה. אודה לך אם תימנע מכך בעתיד. בברכה, אמנון שביטשיחה 01:36, 7 בנובמבר 2010 (IST)

שלום אמנון,
לצערי, עלי לסרב לבקשתך. זה ביטוי שאני משתמש בו שנים ואיננו מכווון נגד אדם מסוים או משהו מעין זה. מי שבוחר להיעלב עושה זאת על דעתו האישית בלי שיש לי כוונה לפגוע בו. מדובר בביטוי שאני מחבב מאוד ולכן אני לא מעוניין להפסיק להשתמש בו. גילגמש שיחה 07:44, 7 בנובמבר 2010 (IST)
בוקר טוב. מאחר שגם אני מחזיק בדיעה שלהיעלב זו בחירה, אני מבין את גישתך, אם כי המסקנה שלי ממנה היא לנסות ככל האפשר להימנע מביטויים ומעשים שאחרים עלולים לבחור להיעלב מהם, גם אם ממש בא לי להשתמש בהם. חבל לי שאתה נוהג אחרת, אבל זו בחירתך. שבוע טוב, אמנון שביטשיחה 07:55, 7 בנובמבר 2010 (IST)
דרך אגב, אם כבר בדגים עסקינן? מהיכן הגיע הביטוי הזה? • עודד (Damzow)שיחהאיתי לגבעתי! 08:33, 7 בנובמבר 2010 (IST)
זה בא במקום הביטוי "סרטן בגופה של ויקיפדיה". מתניה שיחה 12:02, 7 בנובמבר 2010 (IST)
החלפת הסרטן בדג מוכיחה שוב שלא משנה באיזו מילה משתמשים, כאשר המשמעות נשארת זהה, הדג הופך לסרטן קריצה Hanay שיחה 12:34, 7 בנובמבר 2010 (IST)

חסרונות כרטיס הרב קו הוסרו מויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

נכתב עליך פוסט באתר אמת אחרת על כך שהחלטת להסיר מויקיפדיה את החלק שעוסק בחסרונותיו של כרטיס הרב קו:

http://www.emetaheret.org.il/2010/11/10/%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1-%D7%A8%D7%91-%D7%A7%D7%95-%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94/

ובדיוק באותו הנושא יש גם פוסט בפורום תחבורה ציבורית בתפוז:

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=146834706

שלום,
אם יש לך השגות כלשהן לגבי עריכתי, אתה יכול לעלות את הסוגיה לדיון בדף השיחה הרלוונטי. גילגמש שיחה 17:24, 10 בנובמבר 2010 (IST)

העניים אשמים בעוניים[עריכת קוד מקור]

ומה אתה חושב על נכים ? גם לנכים לא מגיע תשלום קצבאות נכות מהמדינה ? ומה לגבי נכים שלא מסוגלים לעבוד ? ומה לגבי נכים נפגעי נפש ?

מה דעתך לגבי נכי צה"ל שמקבלים מהמדינה תגמולים בסכום הגבוה פי 4 לפחות מנכים שאינם נכי צה"ל ? מדוע הנכים שאינם נכי צה"ל מופלים במדינת ישראל לרעה ? מדוע נכי צה"ל מקבלים הרבה יותר מהנכים שאינם נכי צה"ל ?

שלום,
את מה שהיה לי להגיד על המצב החברתי-כלכלי של אזרחי ישראל כתבתי בדף המשתמש. לגבי נכים - אני תומך במתן קצבאות קיום לנכים. העדפה של נכי צה"ל על פני נכים אחרים ראויה בעיני מהטעמים שאפשר למצוא בהחלטות הגופים הרלוונטיים. גילגמש שיחה 17:24, 10 בנובמבר 2010 (IST)
אחת הרעות החולות בימינו היא ההפליה כגון מה שהאלמוני אומר. צריכים לעקור אותה משורש ע"י חינוך. רק כאשר ילמדו בכל בתי הספר שהקנאה והחמדנות הן מידות מגונות שיש להילחם בה, יבינו אנשים שנכים "רגילים" לא מופלים לרעה, אלא נכי צה"ל מופלים לטובה, ורק מי שעינו צרה בשל אחרים יקבול על כך, וכנ"ל לגבי כל מיני נושאים אחרים, כגון חוק השבות, למשל. דניאל צבישיחה 17:37, ג' בכסלו ה'תשע"א (10.11.10)

לא מדוייק. המילים "קנאה" ו"חמדנות" רחוקות מרחק רב מהמציאות. נכים "רגילים" אכן מופלים לרעה במדינת ישראל. קצבת נכות "רגילה" כיום היא כ- 2500 ש"ח. סכום שעובדתית הוא נמוך בצורה מצערת. קחו למשל אדם שנאלץ להתתמודד עם מחלת נפש המקשה על תיפקודו. או אדם אחר, שידיו אינן מתפקדות עקב תאונה או לאחר שבץ מוחי. וייתכן שגם נפגע בזכרונו וביכולת הדיבור שלו. הבה נניח שהוא מקבל קצבת נכות מלאה - של 2500 ש"ח. (אמנם, אם יהיה מרותק לכסא גלגלים - יקבל מעט יותר כקצבת ניידות).
לעבוד הרי אינו יכול עקב נכותו. בסכום של קצבת הנכות עליו לרכוש תרופות (לפחות מחצית מהתרופות עבור מתמודדים עם מחלת נפש אינן מכוסות על ידי סל הבריאות), ו/או עזרים לתיפקודו השוטף - במקרה של שבץ מוחי. מעבר לכך - הוא גם אמור לגור איפה שהוא ולחיות.
אמנם, אם יחיה באוהל במדבר ללא חשמל, מים זורמים, וללא קשר עם הסביבה, ואף לא יאכל, (ויישאר בחיים) יוכל לחסוך בדמי המחייה ועלות הדיור. אך אם ברצונו לגור בעיר בישראל, המספקת את השירותים המינימלים הניתנים לנכים (קופ"ח, מכולת, אולי מועדון חברתי) ולשהות במחיצת חבריו ומשפחתו - עליו לשלם שכר דירה, חשמל ומים, ולרכוש כלכלה בסיסית. להזכירכם - 2500 ש"ח זה מה שהוא מקבל.
תעשו אתם את החשבון ותראו כמה נמוכה ועלובה הקצבה שהמדינה נותנת. אדם בן 28 (או 40) שעבר תאונה שבגללה נגרמה לו נכות ואינו יכול לעבוד, או שמתמודד עם מחלת נפש, למשל, יידרש לגור כל חייו עם אבא ואמא, על מנת לחסוך בדמי המחייה (וזה - אם יש לו מזל והוריו יכולים לכלכלו. יש גם כאלה שגם את זה אין להם, מסיבות שונות). 2500 ש"ח. זה הכל.
אם תאונת הדרכים תתרחש כאשר הוא בצבא או במילואים (גם אם הוא בדרך לפאב), הוא יקבל כ- 5000 ש"ח. עדיין מעט ביחס לצרכיו הרבים, אך יותר מנכה "רגיל".
כעובד סוציאלי שמלווה גם אנשים "רגילים" הלוקים בנכויות, אני יכול רק להתבייש בשם המדינה, שמבחינתם לפעמים אני אמור לייצגה. השוואת קצבת הנכות (לפי קריטריונים וכו') לשכר המינימום היא דבר שמובן מאליו בעולם המערבי. ובישראל, לעומת זאת, נכים אמורים להתחנן ללחם. אותי זה מעציב. ואתכם??
סליחה שהתפרצתי לדף השיחה שלך, חן. הנושא בוער בעצמותי. בברכה, דני. ‏Danny-w18:53, 12 בנובמבר 2010 (IST)

מה זה "נסתדר בלי כינויים"?[עריכת קוד מקור]

כך רבי נחמן מברסלב קורא לנפוליאון בספר "חיי מוהר"ן" ואין שום סיבה שלא לכתוב את זה בערך עליו.יאיר ליברמן 13:00, 12 בנובמבר 2010 (IST)

לא כל שטות שפולט רב זה או אחר צריך להוסיף למרחב הערכים. גילגמש שיחה 13:02, 12 בנובמבר 2010 (IST)
אפילו בערך על אותו הרב??? חוץ מזה שזה לא שטות. אם אתה מתייחס ככה לרב אז עריכתך אינה אובייקטית.יאיר ליברמן 18:37, 13 בנובמבר 2010 (IST)
נכון מאוד. גם לא בערך אודות הרב. ואין מה לעשות - גם רבנים פולטים מדי פעם שטויות, כמו שאר בני האדם. גילגמש שיחה 18:43, 13 בנובמבר 2010 (IST)

הליודורוס וכן גירוש הליודורוס מהמקדש.

אור פ - שיחה 18:57, 12 בנובמבר 2010 (IST)

אני לא מבין גדול בתולדות האמנות אז אין לי הערות על הציור. לגבי הערך השני - נראה טוב. גילגמש שיחה

מה זה "שנוי במחלוקת"?[עריכת קוד מקור]

אם זה לא רק אתה, אז זו אכן מחלוקת.

ואם לא, הרי שזה וויכוח ביני לבינך שלאף אחד אין עדיפות שהעריכה תהיה כדרכו.

אם בכל זאת, יש עוד מישהו שמסכים איתך, השורה תימחק לאלתר ואשמח לדבר איתו. אבל כרגע, אין אחד כזה יאיר ליברמן 18:55, 13 בנובמבר 2010 (IST)


עזרה בארגז חול למשתמש Ybayam[עריכת קוד מקור]

האם אתה מוכן להיכנס ל-משתמש:Ybaryam/ארגז חול, אתה מכיר את הויקיפד, הוא כתב ערך על "מערכות הנעה לצוללות ללא תלות באוויר חיצון". ביקש את עזרתי, אני מסייעת, אבל בנושא התוכני אני לא מתמצאת. Hanay שיחה 18:58, 13 בנובמבר 2010 (IST)

אני גם לא מתמצא בנושא התוכני :) אני אשמח לסייע, מה בעצם צריך? גילגמש שיחה 19:19, 13 בנובמבר 2010 (IST)
תיכנס לארגז החול ותקרא את הערך. הערתי מספר הערות בדף השיחה של ארגז החול. תראה אם אתה יכול לתרום ולהוסיף. מי מתמצא בנושאים אלה? Hanay שיחה 19:27, 13 בנובמבר 2010 (IST)
רק הוא :)
בשביל זה בדיוק גייסתי אותו. הוא שירת בחיל הים ומבין בכל הדברים האלה. גילגמש שיחה 20:21, 13 בנובמבר 2010 (IST)
שלום גילגמש, את הערך החדש העברתי מארגז החול לויקפדיה, עם הודעה שהוא עדין בעבודה. הסיבה: כי אני רוצה להתרכז בכתיבת ערך נוסף (תא דלק). שאלה - איך אני משייך את הערך שהעברתי לקטגוריה מסוימת (חשבתי לציין שהוא שייך לקטגורית צוללות)? תודה,Ybaryam - שיחה 17:36, 14 בנובמבר 2010 (IST)
על ידי הוספת קטגוריה בתחתית הערך. כתוב את הקוד הבא: [[קטגוריה:צוללות]] וכך הערך יתווסף לקט' הרלוונטית. גילגמש שיחה 20:12, 14 בנובמבר 2010 (IST)
אם תכנס לערך שכתבתי מערכות הנעה לצוללות ללא תלות באוויר חיצון, שם הכנסתי את הקטגוריה אבל שום דבר לא מופיע בתצוגה. מה אני לא עושה בסדר?Ybaryam - שיחה 06:10, 15 בנובמבר 2010 (IST)
על איזו תצוגה אתה מדבר? גילגמש שיחה 06:51, 15 בנובמבר 2010 (IST)
העברתי את הערך מערכות הנעה לצוללות ללא תלות באוויר חיצון מארגז החול שלי לויקפדיה הכללית. שם אני ממשיך לשפר ולערוך את הערך. שם גם הוספתי את הקטגוריה כפי שאמרת לי לעשות אבל היא לא מופיעה אחרי שאני לוחץ על שמירה. איפה הטעות שלי?Ybaryam - שיחה 07:43, 15 בנובמבר 2010 (IST)
היא נמצאת בתחתית הערך. אולי אתה צריך לרענן את הדף. לחץ בו זמנית על קונטרול F5. גילגמש שיחה 08:21, 15 בנובמבר 2010 (IST)

איך זה יכול להיות[עריכת קוד מקור]

מלחמה יפה

חיפשתי מידע על הקרב שעל על גשר מילביוס (Milvius) ‏ (Battle of the Milvian Bridge) בו כביכול התגלתה הנצרות לקונסטנטין. ואין ערך!. איך זה יכול להיות שעל קרב גדול, שבו היו הרבה חיילים (בערך רבע מיליון), הרבה פרשים, צבאות סדורים, נשק, מגינים, נהרות דם והרבה הרוגים. עלילות גבורה ופחד, סוסים צוהלים ועשרות אלפי פצועים זועקים. איך זה שאין ערך על קרב כזה יפה? האם מרטו לציפור הנפש את כל נוצותיה והפכו אותה ליונת שלום עם עלה של זית? צ'מפיון - שיחה 22:52, 14 בנובמבר 2010 (IST)

אני לא מחבב את התקופה של הקיסרות המאוחרת. גילגמש שיחה 05:02, 15 בנובמבר 2010 (IST)

לילה טוב.

ראיתי שמחקת את גירסתי לערך הנ"ל בטענה כי הם לא מקובלים. מדוע? היהדות המקורית - שיחה 23:27, 15 בנובמבר 2010 (IST)

השבתי בדף שיחת הערך. התשובה בדף זה זהה לתשובה שם. כתבת שטויות. גילגמש שיחה 00:38, 16 בנובמבר 2010 (IST)

כך היא דרכם של השוטים כאשר הם אינם יודעים להגיב עניינית. אני מקווה שלהבא תתבטא בצורה יותר ראויה. היהדות המקורית - שיחה 14:00, 16 בנובמבר 2010 (IST)

הבהרה. משתמש היהודית המקורית ספק אם הוא בר דעת. את דעתו על אתאיסטים הוא חלק לאחרונה, ולפיו הם "חולי נפש". כעת רק נותר לקוות שפנינותיו לא יזהמו את ויקיפדיה. ‏Rex‏ • שיחה 22:15, 16 בנובמבר 2010 (IST)
הבהרה חשובה יותר. רבים וטובים ובראשם פרד הויל סברו וסוברים כי האתאיסטים הם אכן חולי נפש. אפשר להתווכח איתם, אך אין ויכוח שהם אנשי חכמה והגיון צרוף באומרם כי הסיכוי להתפתחות חיים מפותחים באופן אקראי דומה לסיכוי שסופת טורנדו שתפגע במחסן גרוטאות תהפוך אותו לבואינג 747. לצערי הרב, דוקא אתה הוא זה שהתחיל לזהם את ויקיפדיה בהשמצות כלפי, וכמה מגוחך לראות שהמזהם האמיתי מתלונן על אחרים שמביעים את דעתם בניסוח ראוי ומכובד שהם כביכול המזהמים (בבחינת "כל הפוסל, במומו פוסל"). הסיבה להתנהגותך הנבזית היא פשוטה מאוד, מעולם לא חינכו אותך להקשיב לדעות של אחרים. היהדות המקורית - שיחה 22:44, 16 בנובמבר 2010 (IST)


הקרב הזה קשור לגמד הקטן, לא? אתה יכול להרחיב עליו קצת? מתניה שיחה 10:39, 16 בנובמבר 2010 (IST)

אני עסוק מדי ולא יכול להתפנות לכך בזמן הקרוב. גילגמש שיחה 13:04, 17 בנובמבר 2010 (IST)

היי,

מה דעתך על זה? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:14, 18 בנובמבר 2010 (IST)

אין לי מושג. צריך לשאול את אבי1111 גילגמש שיחה 13:14, 18 בנובמבר 2010 (IST)
תודה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:18, 18 בנובמבר 2010 (IST)

אוהד אזרחי[עריכת קוד מקור]

שלום רב לך, מה שלומך? נראה לי שראוי לתקן ולשפר את הערך הזה, במקום למחוק אותו. האיש כתב ספרים בעלי חשיבות רבה מאוד ליהדות בא"י. בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 09:37, 20 בנובמבר 2010 (IST)

שלום,
המקום הנכון לנהל דיון כזה הוא בדף שיחת הערך. כרגע לא ברור מהערך מה בדיוק חשיבותו. אם מצב עניינים זה ימשך, הערך עשוי להמחק. אם ידועים לך ספרים חשובים שכתב אתה יכול לפרט על כך קצת בערך ואולי זה יהיה מספיק כדי שהערך לא ימחק. גילגמש שיחה 10:25, 20 בנובמבר 2010 (IST)
בוקר טוב ומבורך לך. אינני מכיר את האיש או את ספריו. אבל שלחתי לו מייל וביקשתי שיעדכן אותי בקשר לספריו. בעקבות הערתך זו. אם וכאשר אקבל תשובה מנומקת, אנסה לפעול בנידון. בערך מופיעים ספריו, ללא שם הוצאה ותאריך... כמה חבל למחוק ערך כזה. הרי הערך כתוב באוביקטיביות. רק שהכותבים לא דאגו לתמוך אותו במקורות יציבים ואמינים. אבל האם העובדה שהוא כתב ספרים רבים, איננה מספיקה לחשיבותו. בהחלט ניתן להעביר דיון זה לשיחה, שם. אלא ששם יש כבר יותר מדי דיונים ואינני יודע היכן עדיף? בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 10:32, 20 בנובמבר 2010 (IST)
אפשר להעביר את הדיון לדף השיחה. דיון חדש מתחילים בסוף דף השיחה. גילגמש שיחה 10:34, 20 בנובמבר 2010 (IST)
ערב טוב, העברתי לשם, אך אינני יודע מה כותבים כאן. בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 20:39, 20 בנובמבר 2010 (IST)
כאן לא כותבים משהו נוסף. די במה שנכתב. עכשיו נמתין לתגובות בדף השיחה שם. גילגמש שיחה 21:29, 20 בנובמבר 2010 (IST)

הייתי במפגש[עריכת קוד מקור]

היה מוצלח, טוב שהלכתי, היו להם שאלות רבות Hanay שיחה 18:35, 21 בנובמבר 2010 (IST)

אני שמח מאוד. גילגמש שיחה 20:52, 21 בנובמבר 2010 (IST)

דרך - שיחה 17:16, 23 בנובמבר 2010 (IST)

אני לא מומחה גדול ביחידות צבאיות מודרניות. גילגמש שיחה 17:17, 23 בנובמבר 2010 (IST)
ראיתי לנכון לעדכן אותך. אתה הצבת את התבנית. דרך - שיחה 17:19, 23 בנובמבר 2010 (IST)
או קיי, תודה. גילגמש שיחה 17:20, 23 בנובמבר 2010 (IST)

פנייה חדשה לגילגמש[עריכת קוד מקור]

גילגמש היקר שלום. אני מקווה שאיני טועה במה שנכתב לעיל- שלפניות ניתן לערוך את דף השיחה. על כל פנים, את כתובתך במייל לא מצאתי. אני פונה אליך לאחר שיחה שקיימתי עם המשתמש אריה ה. בעניין הערך אותו כתבתי: "הווארנג". זה כבר כמה (וכמה) חודשים בהם הערך נמצא תחת כותרת של "שגיאות". כפי שמומלץ בכותרת השגיאות- כתבתי בדף השיחה של הערך כי למיטב ידיעתי אין כל שגיאה בערך. (רק כעת הבנתי שחתימתי לא הוספה אוטומטית, ולכן הערתי לא זכתה לתגובה, כיוון שהיתה אנונימית). בכל מקרה, כעבור כמה חודשים התרגזתי על כך שאיש לא טורח לבדוק את הדברים, והחלטתי להסיר בעצמי את הודעת השגיאה. לאחרונה אריה ה. שלח לי אזהרה. השחתה היא האשמה חמורה ביותר, ובשום אופן לא היתה לי כל כוונה לכך. (מה שאתה אולי היית קורא לו טיפש חרוץ). חשוב לי לציין שידיעותיי בנושא לוחמי הווארנג מבוססות. עברתי על הערך ולא מצאתי בו שגיאות. הערך מתומצת, בנוי בהגיון, ומכיל קישורים רלוונטיים. ולמיטב הבנתי אין כל טעות בערך! שאלתי היא מדוע לא נטרח להתייחס לטעות גופא? מדוע לא נטרח למקד ולציין בדף השיחה את הסיבה בגללה לדעת הטוען ישנה טעות בערך? כיצד כך אמור מישהו להבין את מה הוא אמור לתקן?? אשמח לדעת אם לדעתך הערך מתוקן כעת, ואם לא - מהי הטעות הספציפית אותה לדעתך יש לתקן. ואם אכן אין טעות בערך- להסיר את כותרת השגיאות, בלי לחסום אותי בבקשה. בכבוד רב ובתודה מראש, Ernstelad נכתב ע"י משתמש:Ernstelad שעדיין אינו יודע כיצד לחתום

קודם כל, בזמנו כשהצבתי את התבנית, היו בעיות מהותיות מאוד בערך. לדוגמה: אביר הוא סוג מסוים מאוד של חיילים המשתייכים למעמד חברתי מסוים מאוד. אבירים היו אך ורק באירפה המערבית. בשום מקום אחר בעולם לא היו אבירים. יש בעיה מסוימת להשתמש במילה זו גם בתרגום, אם כי אולי ניתן להתגבר עליה. כמו כן, יש בעיה מסוימת לקרוא לקבוצות אלה בשם "מסדר". התפתחות הקבוצות לכדי צבא של ממש מתוארת בפשטנות יתר, אם כי זאת אכן לא סיבה לשכתוב. חוץ מזה יתכן שאין בעיות מהותיות נוספות. גילגמש שיחה 12:07, 24 בנובמבר 2010 (IST)

"העניים אשמים בעוניים"?[עריכת קוד מקור]

גילגמש, לא קצת הגזמת בדברים אלה שכתבת בדף המשתמש שלך: "חלילה לקחת כסף ממי שיש לו כדי לתת אותו למי שאין לו. שילכו לעבוד. אם אינם מסוגלים לעבוד, שירעבו.... אני לא רואה בעיה בפערים חברתיים... יש להכריח אותם לעבוד בכח הזרוע, אם יש צורך"? החולים והנכים פיזית ונפשית אשמים במצבם? ומה עם הקשישים? והמשפחות החד הוריות? והמבוגרים שאף אחד לא רוצה להעסיק אותם בגלל גילם? והאלפים הרבים שעובדים ולא מצליחים לקבל אפילו שכר מינימום? ואלה שגרים במקומות שאין בהם תעסוקה? והכי חשוב-האם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו שילדי העניים ירעבו?? אפילו חסידי הכלכלה החזירית לא מעלים על דעתם להציע כאלה הצעות מרחיקות לכת. אני מציע שתשקול שוב את גישתך. אגסי - שיחה 11:07, 26 בנובמבר 2010 (IST)

אגסי, אני לא עומד לענות במקום גילגמש, אבל הערה מתודית: ברור לחלוטין שרק משוגע חושב שאחד הצדדים נכון באופן מוחלט. כלומר, לא ניתן לקבוע שעוני נגרם רק בגין הסביבה, ומאידך גם לא ניתן לקבוע שעוני נגרם רק מחמת אשמה עצמית. ברוב מוחלט של המקרים זה שילוב בין השניים, והשאלה על מה שמים את הדגש. גוונא שיחה פנים חדשות לערכי הלכה 12:51, 26 בנובמבר 2010 (IST)
דף המשתמש לא כפוף לכללי הכתיכה הנייטרלית בוויקיפדיה. כל אחד יכול לכתוב ככל העולה על רוחו, כל עוד זה לא פוגע במישהו ספציפי, במסגרת חופש הביטוי. הדברים כתובים וכל אחד יכול להבין אותם כפי שירצה. אין לי מה להוסיף מעבר למה שכתבתי. גילגמש שיחה 13:06, 26 בנובמבר 2010 (IST)
זה נכון. זכותך לאחוז בעמדות קיצוניות ולכתוב אותם בגאווה בדף שלך. השקפת עולמם של ויקיפדים לא נטולת חשיבות, כי לפעמים היא משפיעה גם על שיקול הדעת שלהם ועל העמדות שלהם בנושאים שונים בויקיפדיה, כמו למשל מה חשוב או לא בערכים. אני מקווה שלפחות בנושא של הסיוע לעניים ולילדיהם אני לא בעמדת מיעוט בויקיפדיה. אגסי - שיחה 13:26, 26 בנובמבר 2010 (IST)
אתה צודק וזה סוג של גילוי נאות מצדי כדי שהעורכים האחרים ידעו מה הן דעותיי וישפטו את דברי בהתאם. גילגמש שיחה
הרשה לי להצטרף לגינוי הנאות, העמדות האלה מעוררות חלחלה.אורי מוסנזון - שיחה 21:10, 26 בנובמבר 2010 (IST)

שייטת הוולגה[עריכת קוד מקור]

גילגמש שלום. ראיתי שהכנסת פיסקה העוסקת בשייטת הוולגה להקדמה לערך קרב סטלינגרד, ושיכתבתי אותה כמיטב יכולתי. אבל לדעתי הפיסקה מיותרת, בוודאי במסגרת הפרק העוסק בצבאות היריבים. בהחלט ניתן להסתפק במשפט העוסק בפעילות השייטת במסגרת הפרק העוסק במערכה בתוך סטלינגרד, ולהכניס שם קישור לערך שייטת הוולגה שם ניתן לתת הרחבה על פעילות היחידה. גם כך כולנו מסכימים שהערך גדול יותר מדי. איש שלום - שיחה 12:57, 26 בנובמבר 2010 (IST)

שלום,
יתכן שיש משהו בדבריך. אחשוב על זה קצת ואחזיר תשובה. גילגמש שיחה 13:05, 26 בנובמבר 2010 (IST)
עשיתי כפי שהצעת. גילגמש שיחה 08:03, 4 בדצמבר 2010 (IST)

תתחבר למסנג'ר[עריכת קוד מקור]

Rhone •‏ 05:37, 28 בנובמבר 2010 (IST)

שלום גילגמש. הוספתי תוכן לפרק הנ"ל אני מקווה שההוספה מבורכת לתשומת ליבך ולהגהות. בברכה , מי-נהר - שיחה 18:52, 29 בנובמבר 2010 (IST)

שלום מי נהר,
זה יפה מאוד. אני חושב שהערך מוכן פחות או יותר להצבעה. גילגמש שיחה 20:09, 29 בנובמבר 2010 (IST)
הוספתי עוד לפרק הנ"ל ייתכן ודורשה הגהה,בברכה מי-נהר - שיחה 12:45, 30 בנובמבר 2010 (IST)

מלחמות עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום חן,

אבקש לדעת מדוע שחזרת את שתי עריכותיי האחרונות בערכים מילת נשים ומוצא ביתא ישראל. עריכותיו של אייל שנויות במחלוקת ואינן הגירסאות היציבות של הערכים הללו, קרי גרסאותיהם מלפני שלושה שבועות. בפרט, סטראבון הוא היסטוריון אמין לכל הדעות ועריכתו במוצא ביתא ישראל מבלגנת את הפתיח לפרק. תודה וחג שמח, ליאור ޖޭ • כ"ה בכסלו ה'תשע"א • 21:50, 1 בדצמבר 2010 (IST)

אין טעם לפנות אלי עם שאלות כאלה. לדיון אודות הערכים קיימים דפי השיחה הצמודים לערכים אלה. גילגמש שיחה 22:42, 1 בדצמבר 2010 (IST)
אני מבקש ממך באופן אישי לא להגדיר את התרומות שלי לערך כ-"הוספת ליקויים". ועוד בתקציר העריכה, אותו אינך יכול לתקן. אם יש לך השגות ענייניות לגבי תוכן הערך, תוכל לפרט אותן בדף השיחה הצמוד לו לעיון כלל הקהילה. תודה ושבוע טוב, ליאור ޖޭ • כ"ח בכסלו ה'תשע"א • 18:55, 4 בדצמבר 2010 (IST)
בסדר. גילגמש שיחה 18:58, 4 בדצמבר 2010 (IST)

מדד הדמוקרטיה[עריכת קוד מקור]

היי גילגמש, אנא ראה שיחה:מדד הדמוקרטיה בקשר לעריכה האחרונה שלך בערך. תודה! בן גרשון (שיחה | תרומות) רוצה למצוא תרופה לסרטן מהמחשב האישי שלך? 22:46, 1 בדצמבר 2010 (IST)

אני מבין שאתה הנחת את התבנית, ונראה לי שכבר מזמן ניתן להוריד אותה, למרות שאני עדיין מתכנן לעבוד על הערך הזה לא מעט. תודה H. sapiens - שיחה 12:45, 6 בדצמבר 2010 (IST)

הערך פוצל מערך אחר ושם הייתה לו תבנית עריכה אז השארתי. אני מסכים שהיא כבר לא נחוצה. גילגמש שיחה

אהלן, מה נשמע? שמתי לב שאתה מנהל מיזם חיל האוויר. ברצוני לבקש לאמץ את הערך מיראז' 3, אמנם אני לא אגש אליו בזמן הקרוב, אבל רציתי לבקש את הכבוד לשכתב אותו.

דרך אגב לקחתי על עצמי את הערך מוסטאנג, ואני מתנפל עליו עכשיו.Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 21:22, 6 בדצמבר 2010 (IST)

שלום,
אם אתה רוצה, אתה יכול לקחת אותו. גילגמש שיחה 04:53, 7 בדצמבר 2010 (IST)
לקחתיLirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 20:27, 7 בדצמבר 2010 (IST)

שיכתוב ותיקון ערכים[עריכת קוד מקור]

גילגמש שלום. כתבתי מחדש את הערך המערכה בצפון אפריקה במלחמת העולם ה-2, ותיקנתי את הערכים ארמיית השריון אפריקה וקורפוס אפריקה. אתה מוזמן לעיין ולהעיר הערות. איש שלום - שיחה 09:57, 8 בדצמבר 2010 (IST)

שלום,
תודה על הפניית תשומת לבי. אבדוק את העניין. גילגמש שיחה 15:24, 8 בדצמבר 2010 (IST)
בדקתי את הערכים ואין לי הערות. הכל נראה טוב, יחסית לגודל הערכים. גילגמש שיחה 18:46, 11 בדצמבר 2010 (IST)

שלום גילגמש,
מדוע פנית אליו ככה? הוא טוען שהכל מבוסס על האתר אישים. גוונא שיחה פנים חדשות לערכי הלכה 22:58, 12 בדצמבר 2010 (IST)

אולי גילגמש קצת הגזים עם תלונה למשטרה, אבל צריך להבין הרקע - כבר חודשים רבים (יותר משנה?) שאנונימי מוסיף תאריכי לידה ללא ציון מקור ושולח את המנטרים לבדוק אחריו. לא פעם התגלו טעויות (אם כי לך תדע אם זה באמת אותו אחד, כתובות IP מתחלפות). גוונא, על רקע הדיון שפתחת בנושא הניטור במזנון - דווקא אתה צריך להבין את הבעייתיות שבאיתור עריכה אחת שגויה מתוך עשרות עריכות. זהר דרוקמן - לזכר פול 23:40, 12 בדצמבר 2010 (IST)
כי אני מכיר את הסיפור ולא מדובר בפעם ראשונה. זה איזה ילד שעשה את זה עשרות פעמים. במקום לחסום עדיף לגרום לו להפסיק את המעשים שלו. לדעתי, בדרך זו הוא יפסיק. דרכים אחרות נוסו, אך ללא הצלחה כלשהי. גילגמש שיחה 03:37, 13 בדצמבר 2010 (IST)

הי, מה שלומך? לא חזרתי לפעילות אבל אני ממש מתגעגע. כשאסיים את התואר (ב-2012 בערך) אני מקווה לשוב לפעילות מלאה. לעת עתה אבקש למחוק את הדף שיחה:משוואות קושי-רימן שפתחתי אבל מחקתי את התוכן (אין בו צורך, שאלתי שאלה לא רלוונטית ולא קיבלתי תשובה). תודה רבה והמשך ערב טוב, אחיה פ. - שיחה 20:41, 14 בדצמבר 2010 (IST)

אני לא מפעיל כבר מזה זמן רב. אז אני לא יכול לעשות את מה שאתה מבקש. גילגמש שיחה 16:35, 17 בדצמבר 2010 (IST)

תגיד הכל בסדר?[עריכת קוד מקור]

הבחור מתקן קישורים, ואתה מחזיר את כולם למצב בו יש שגיאה. אתה מתנהג בדורסנות. גוונא שיחה פנים חדשות לערכי הלכה 16:23, 17 בדצמבר 2010 (IST)

הנ"ל בובת קש של משתמש שנחסם לצמיתות. כל עריכה של אחד כזה - לפח. לא טרחתי לבדוק אפילו אם הוא תיקן או קלקל. גילגמש שיחה 16:23, 17 בדצמבר 2010 (IST)
לא, זה לא עובד ככה. אבקש שתשחזר את כל השחזורים שלך. אליסף · שיחה 16:43, 17 בדצמבר 2010 (IST)
חן שלום,
חוששני שטעית במקרה זה. הפכת קישורים תקינים לקישורים שבורים (כולל הודעות שגיאה בדף עצמו). אני מצטרף לקריאה שתשחזר את השחזורים שלך. אביהושיחה 19:26, 17 בדצמבר 2010 (IST)
גילגמש, אני מצטרף לקודמי - פעולתך תמוהה ביותר. שחזרתי קרוב למאה השחתות שלך, חבל על הזמן שאתה בזבזת, וחבל עוד על הזמן שגזלת ממני. דוד שי - שיחה 21:13, 17 בדצמבר 2010 (IST)

אינני תומך במחיקה סיטונאית "עיוורת" של עריכות. אולם לדעתי יש לנו הזדמנות לדון בצורה מסודרת בערכם של הקישורים הללו לתיבה הלבנה, וראו הערתי בשיחת משתמש:דוד שי#הפניה לתיבה הלבנה ותגובותיו של מר בלו שם. Oyשיחה 05:56, 18 בדצמבר 2010 (IST)

נעלה את העניין לדיון מסודר. מדובר במשתמש חסום ויש לפעול בהתאם לכך. נראה מה תיהיה תוצאת הדיון במזנון. אי אפשר להשאיר לאקונה ענקית כל כך במדיניות החסימה של ויקי. גילגמש שיחה 06:07, 18 בדצמבר 2010 (IST)