שיחת משתמש:Lostam/ארכיון 8

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת ברוקולי בנושא טרול

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


שירות רישום כפול[עריכת קוד מקור]

שלום, תהיתי שערך על חברה שעדיין לא פעילה בישראל שחזרת, ואילו באותו יום מחקת ערך על חברה ייחודית שפעילה מזה שנים רבות ונחשבת למעולה בתחומה, חברת שחזור נתונים ממדיה מגנטית הרוסה. --Yoavd - שיחה 18:30, 17 באפריל 2013 (IDT)

ערב טוב יואב. את הערך האחד לא אני שחזרתי, אלא חנה, ואם תציץ בו כרגע תראה שהוא לא עוסק בחברה ספציפית אלא מספק מידע שקיים ב-6 ויקיפדיות נוספות. לכל הפחות מצדיק דיון חשיבות לפני מחיקה. את הערך השני מחקתי מאחר ונראה כפרסומת לחברה פרטית קטנה. אם אתה סבור שטעיתי במקרה השני, אין לי כל התנגדות שתשחזר את הערך ושיתקיים לגביו דיון חשיבות. Lostam - שיחה 21:39, 17 באפריל 2013 (IDT)
מיד תבין למה כתבתי שאתה שחזרת אותו - "== שירות רישום כפול ==

יואב, לוסתם שחזר ושם תבנית חשיבות. הערך קיים במספר ויקיפדיות. אני מסכימה איתו. אז ברשותך בוא ניתן לנושא הזדמנות. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:26, 17 באפריל 2013 (IDT)"

אני מצרף מייל שקיבלתי מהמחבר: - המייל מדבר בעד עצמו ואין צורך להוסיף-

"אינני מבין מה עלי לתקן, ועם כל החומר שברצוננו להעלות ולהציג לפני הישראלים אנו רואים צורך בעזרתכם.

אנו חברה חדשה ואתגרית שעומדת לצאת לדרך בישראל. מטרתנו להעלות רמת התיווך בישראל לרמה בינלאוצית, והנושא MLS בעברית הוא חיוני ביותר להצלחת החברה ולמשימתה.

אנו מבקשים מכם עזרה בהעלת החומר לויקיפדיה בנדיבות או תמורת תשלום.

תודה. גבריאל 054*******"

--Yoavd - שיחה 21:49, 17 באפריל 2013 (IDT)

ברשותך מחקתי את מספר הטלפון, מטעמי פרטיות. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 21:51, 17 באפריל 2013 (IDT)
טוב עשית. טעות שלי. בינתיים שחזרתי את טיק טק טכנולוגיות שפעילה מזה 17 שנים בנישה ייחודית. --Yoavd - שיחה 21:52, 17 באפריל 2013 (IDT)
חנה טעתה. לא שחזרתי. תסתכל כאן. בכל מקרה, מניעיו של יוצר הערך היו ברורים, ובכל זאת בוויקיפדיה כל אחד יכול לערוך את הערך ולהסיר ממנו את החלק הפרסומי, וכאמור הערך קיים ב-6 ויקיפדיות זרות. Lostam - שיחה 22:02, 17 באפריל 2013 (IDT)

תבנית חשיבות[עריכת קוד מקור]

היי לוסטם. ראיתי שהחזרת את תבנית החשיבות לדף השיחה. רציתי לשאול, האם מדובר בנוהל מסויים? פשוט נראה לי שכאשר הוא בערך עצמו הדבר בולט יותר ומזמין משתמשים לחוות דעה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 23:54, 17 באפריל 2013 (IDT)

היי. מדובר בנוהג רב שנים. תבניות חשיבות על ערכים שעוסקים בחללי מערכות ישראל מונחות בדף השיחה ולא בערכים עצמם, כדי לצמצם עד כמה שניתן את הפגיעה ברגשות. ראית שהתבניות מונחות בדפי השיחה כבר כמה ימים ואף ויקיפד ותיק, כולל אני שעובר על הערכים האלה מדי יום, לא הזיז אותן. זה אמור היה לתת לך רמז שזה בסדר. Lostam - שיחה 23:59, 17 באפריל 2013 (IDT)
באמת לא הבנתי, אבל הנחתי שלא שמו לב או משהו בסגנון. בכל מקרה למדתי משהו חדש עכשיו. לילה טוב. ‏Lionster‏ • שיחה 00:03, 18 באפריל 2013 (IDT)
תרגיש חופשי תמיד לשאול. ליל מנוחה :) Lostam - שיחה 00:08, 18 באפריל 2013 (IDT)

בקשה לעזרה בהצבת הקובץ הנכון[עריכת קוד מקור]

שלום לוסתם, אני רואה כי אתה בסביבה, אז אנא עזרתך. בערך סימולאקרה, שחזרתי את הקובץ הנמצא בפתיחה, אך משום מה מתקבל שוב הקובץ הקודם. --אילילה - שיחה 15:59, 18 באפריל 2013 (IDT)

את יכולה לתת לי את שם הקובץ שאת רוצה לשים בערך? Lostam - שיחה 16:03, 18 באפריל 2013 (IDT)
קובץ:Keith Cottingham - Single.jpg. התצוגה המקדימה של הקובץ מראה את הקובץ הנכון, אך הוא מופיע בערך כקובץ המקורי במקום זה המוגדר הנוכחי. למען הסר ספק, יש להסיר את הקובץ האדמדם ולהחליפו בכהה, תודה, --אילילה - שיחה 16:17, 18 באפריל 2013 (IDT)
האם זה הסתדר? כי לי נראה שכן, לפחות ממה שאני רואה ומבין. Lostam - שיחה 17:25, 18 באפריל 2013 (IDT)
תודה בהחלט רבה, אכן זה הסתדר, אבל כדי לא להותיר אותי באפלת הבורות, אשמח לדעת מדוע השחזור לא הצליח, כדי שלהבא אוכל לפתור בכוחות עצמי בעיות מסוג זה. --אילילה - שיחה 17:41, 18 באפריל 2013 (IDT)
האמת שאין לי מושג מה בדיוק הייתה הבעיה ואם אני זה שפתר אותה. מה שעשיתי היה למחוק את הגרסה הקודמת שהעלית. בכל מקרה, העיקר שהסתדר :) Lostam - שיחה 18:12, 18 באפריל 2013 (IDT)

מחיקת אדם קולמן[עריכת קוד מקור]

שלום Lotsam, רק עכשיו ראיתי שלפני כשנתיים מחקת את אדם קולמן. אני יודע שביצעת זאת לפי הנהלים, כי אף ויקיפד לא התנגד. יחד עם זאת, אני מבקש ממך לשקול להחזיר את הדף. הסיבה היא שאדם קולמן היה מתכנן רב השפעה, בתפקיד ציבורי בכיר, במשך עשר שנים. השפעתו על הסביבה בה אנו חיים הייתה רבה, סביר להניח שהרבה יותר מאשר השפעתם של אדריכלים שעוסקים בקנה מידה קטן יותר, כגון אילן פיבקו שזכה לערך. מעבר לכך, הוא מהווה דמות מופת בהתנגדותו לניסיונות הון/שלטון להשפיע על התכנון לטובת האינטרסים שלהם, עוד לפני המחאה החברתית, ראה כאן וכאן. מה דעתך? Pavner - שיחה 10:43, 2 במאי 2013 (IDT)

שלום לך. אין אפשרות להחזיר סתם כך ערך שנמחק בשל היעדר הבהרת חשיבות. אם תרצה, תוכל לפתוח מחדש את הדיון בדף השיחה של הערך שנמחק, ולנסות לגייס תמיכה של ויקיפדים בעלי זכות הצבעה לשחזורו, אם כי בדרך כלל מקובל לשחזר ערך שנמחק בשל חוסר חשיבות אנציקלופדית רק כשמצליחים להראות על שינוי נסיבות מהותי שחל מאז המחיקה. Lostam - שיחה 14:37, 2 במאי 2013 (IDT)

הערך נתן בלנק[עריכת קוד מקור]

התנהגת באופן בוטה ולא מנומס בכך שמחקת את הערך מבלי לטרוח אפילו לנמק או לתת התיחסות למרות הבקשות שלי. לפי נהלי ויקיפדיה צריך לנהל דיון של שבוע לפני שמוחקים ערך ככה סתם ואתה פשוט החלטת שלא נראה לך אז כפית את ההחלטה שלך. אותי הברחת מפה.

אתה לא היחיד שהוא הבריח מפה. אני כבר שנתיים לא תורם להם כסף ולא עורך ערכים בעברית, בגלל טרולים כמו לוסתם שמוחקים ערכים ראויים על ימין ועל שמאל, רק כי הם לא עוסקים ב BDSM או אחד מהדברים שהוא אוהב 152.62.109.58 13:59, 3 ביוני 2013 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

ראה בערכים של ליהיא גרינר וויקטור תייר אותו גולש אוסיף שהם סב ונכדה הוא אוסיף הערת שוליים שאינה עובדת ניסיתי למצוא מקור או את הכתבה ולא מצאתי. האם לשחזר. או שאתה יודע או קראת ותוכל להוסיף מקור לכך בשני הערכים. תודה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:06, 5 במאי 2013 (IDT)

לא ידוע לי על כך מידע אישי או ממשהו שקראתי. אם לא ניתן למצוא מקור לעובדה זו צריך להוסיף תבנית דרוש מקור, ואם כעבור שבוע-שבועיים לא יינתן מקור חיצוני אמין - אפשר למחוק עובדה זו מהערכים. Lostam - שיחה 20:57, 5 במאי 2013 (IDT)
הוספתי. תודה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 21:47, 5 במאי 2013 (IDT)

אשר חליוה[עריכת קוד מקור]

היי, נדמה לי שחלף שבוע. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:26, 8 במאי 2013 (IDT)

היי אריאל. אכן, שבע היממות חלפו היום, אך היום טרם נגמר :) מחקתי את הערך. Lostam - שיחה 13:41, 8 במאי 2013 (IDT)

קומפונופוביה - חשיבות[עריכת קוד מקור]

לוסתם שלום. הסרת את תבנית החשיבות מהדף קומפונופוביה עם תקציר "יש מבהירי חשיבות". למעשה אין הבהרת חשיבות מתקבלת על הדעת בדף השיחה: יש אנשים שאמרו "הערך חשוב", אבל בלי נימוקים מתקבלים על הדעת. אם תחפש בגוגל Koumpounophobia, תמצא במקום הראשון את יוטיוב, במקום השני את ה-urban dictionary, ובמקום השלישי אתר בשם "גרגולוגי" שמוקדש להגיגים של כותבו (ברנש בשם גרג). האתר אמור להיות הומוריסטי (בדף הפתיחה שלו הוא מציב את גרג דנן בין ישו למוחמד או משהו כזה) אבל הוא לא באמת מצחיק. הערך קיים בוויקיפדיה אחת נוספת - האיטלקית - ובאש הערך ניצבת תבנית "ללא מקורות". בבירור מדובר בהבלותה, וחבל לי לפתוח הצבעת מחיקה בעניין. אנא קרא שוב את דף השיחה ושקול שנית האם למה שכתוב שם אפשר לקרוא "הנמקת חשיבות". קיפודנחש 01:38, 10 במאי 2013 (IDT)

שלום קיפודנחש. עקבתי אחרי הדיון בדף השיחה במהלך השבוע, וקראתי את כולו שוב לפני שהסרתי את התבנית. לא פחות מחמישה ויקיפדים בעלי זכות הצבעה תמכו בחשיבות הערך, ורובם גם סיפקו נימוקים לכך, שניתן להסכים איתם וניתן לא. בשורה אחת, התומכים גורסים שמדובר בפוביה קיימת שיש לה אזכורים מדעיים ותרבותיים. שוב, אפשר להתווכח האם הנימוקים מחזיקים מים או לא - אבל תמיכה בחשיבות יש ונימוקים לכך גם יש. לכן זה לא ערך למחיקה מהירה. לאור עמדתך התקיפה והברורה, כפי שהובעה בדיון, אני מניח שלא תתקשה להשיג רוב שיתמוך בה בהצבעת מחיקה. Lostam - שיחה 06:27, 10 במאי 2013 (IDT)
כל הטענות שקיים מושג כזה בשיח המדעי הופרכו. מדובר לכל היותר בתופעת אינטרנט שולית, ואם יש לה חשיבות אנציקלופדית (אין לה) זה מה שהערך עליה אמור לתאר: שם מומצא לפוביה מומצאת שמסתובבת באינטרנט. ‏nevuer‏ • שיחה 16:50, 10 במאי 2013 (IDT)

תודה על העברת הסטפנוס הבעייתי[עריכת קוד מקור]

וחג שמח. ‏Virant‏ (שיחה) 11:25, 14 במאי 2013 (IDT)

סקריפטים[עריכת קוד מקור]

נדמה לי שאינך משתמש כלל בסקריפטים המוצעים בויקיפדיה, אני בטוח שתוכל למצוא שם כמה מועילים ובפרט את מס' 63. תוכל לראות דוגמא לשימוש שלי בהם כאן, בכדי להגיע לדף המתאים שלך לחץ כאן, אם אתה צריך עזרה או שיש לך שאלה אתה מוזמן לשאול אותי, אם כי איני מומחה גדול... בברכה, Nurick - שיחה 01:41, 16 במאי 2013 (IDT)

אגודת אחווה[עריכת קוד מקור]

שלום. יש את אחווה (אגודה), שזה שם עצם פרטי של אגודה מסוימת; אבל יש גם את שם העצם הכללי אחווה, במשמעות של אגודת סתרים גברית (או משהו כזה) - en:Fraternity. אז במחשבה שנייה, אני לא יודע מה צריך למחוק או לשנות, אבל כדאי לעשות סדר בבלגן. תסתכל על הקישור מהמילה "אחוותי" במשפט הראשון בערך אחווה (אגודה) ותבין על מה אני מדבר. ‏nevuer‏ • שיחה 15:16, 16 במאי 2013 (IDT)

לא קיים ערך בעבור המקבילה העברית של Fraternity (אגודת סתרים היא רק אחד מסוגי האחווה שמונח זה מתאר), והערך הקרוב אליו ביותר הוא דווקא אחווה (רגש), משום שהוא מאזכר סוגים שונים של ארגוני אחווה כמקור למונח. ערכתי את הערך הנדון בהתאם וכן את דף הפירושונים אחווה. ‏Virant‏ (שיחה) 06:08, 20 במאי 2013 (IDT)

מאמרים[עריכת קוד מקור]

אודה אם תחזיר את תבנית חשיבות היות ולדעתי הדיון לא מוצא ולא נראתה שם לדעתי הבהרה. הידרו - שיחה 23:57, 19 במאי 2013 (IDT)

לילה טוב. אין מקום להחזיר את התבנית, מאחר ועבר שבוע. יש הבהרת חשיבות של תומר, ויקיפד בעל זכות הצבעה, שנימק מדוע לדעתו יש חשיבות. אני מבין שאותך הוא לא שכנע, האמת שגם אותי לא, אבל זה מספיק כדי למנוע מחיקה מהירה. אתה מוזמן לפתוח הצבעת מחיקה. לחילופין ולפני הצבעת מחיקה, אתה יכול לעשות מה שאני נוהג לעשות לפעמים: לפנות לתומר בדף שיחתו ולשאול אותו האם לאור העובדה שנותר בודד בעמדתו בדיון יסכים למחיקת הערך ללא הצבעה. Lostam - שיחה 00:11, 20 במאי 2013 (IDT)

חשיבות[עריכת קוד מקור]

האם ניקול ראידמן והאני בו בו מספיק חשובים לשיטתך? אני מקווה שלא עבדתי על הערכים האלו לשווא. ארגזי - שיחה 09:30, 20 במאי 2013 (IDT)

הם גבוליים. לדעתי האישית גבוליים מהצד שיכול לעבור, אבל רבים כאן יחשבו אחרת. תקרא את מה שכתבתי לך בדף שיחתך. Lostam - שיחה 09:32, 20 במאי 2013 (IDT)
אני רק מקווה שלא ימחקו אותם במחטף. ארגזי - שיחה 09:35, 20 במאי 2013 (IDT)

שלום רב!!! לבקשתי נמחק ערך אך לא נימחק ממנועי החיפוש אשמח אם תעזור למחוקו לצמיתות! Yinon75 - שיחה

אנחנו לא אחראים על מנועי החיפוש... לפעמים זה נשמר אצלם במטמון. Lostam - שיחה 19:42, 20 במאי 2013 (IDT)

אבל אתה יכול לנסות למחוק... וכן מגוגל נמסר כי רק אתם מורשים ויכולים לעשות זאת!???

אין לי מושג מה ניתן לעשות מעבר לכך שהערך נמחק, זה מעבר לידיעתי. תנסה לשאול בויקיפדיה:ייעוץ. Lostam - שיחה 21:23, 20 במאי 2013 (IDT)

בר מצווה לכלבים[עריכת קוד מקור]

נמצא שקיים ערך מקביל באנגלית ועל כן יש לשחזר את הערך. אני מעוניין לתרגם את הערך מהאנגלית במלואו. ארגזי - שיחה 21:49, 20 במאי 2013 (IDT)

זה שיש ערך באנגלית לא אומר שהערך עובר את הרף המקובל בוויקיפדיה העברית. אם תרצה תוכל לכתוב את הערך בארגז חול שלך, משתמש:ארגזי/בר מצווה לכלבים, ולאחר שתסיים תבקש חוות דעת מוויקיפדים ותיקים האם יש מקום להעביר אותו למרחב הערכים. Lostam - שיחה 21:58, 20 במאי 2013 (IDT)
אתה יכול להעביר את הערך שנמחק לשם? ארגזי - שיחה 22:19, 20 במאי 2013 (IDT)
העברתי. Lostam - שיחה 22:21, 20 במאי 2013 (IDT)

אשמח לדעתך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 01:01, 22 במאי 2013 (IDT)

בוקר טוב. הגבתי שם. Lostam - שיחה 09:28, 22 במאי 2013 (IDT)

שיחה:ניב רווח פסיכומטרי[עריכת קוד מקור]

לא מכירה את ההיסטוריה של הערך ולכן לא יודעת לענות...•אור שפירא • י"ג בסיוון ה'תשע"ג • 16:05, 22 במאי 2013 (IDT)

הגבתי שם. Lostam - שיחה 16:55, 22 במאי 2013 (IDT)

ניקול ראידמן[עריכת קוד מקור]

לא הגיע כבר הזמן להסיר את תבנית החשיבות מהערך? נראה שהדיון שם מיצה את עצמו. ארגזי - שיחה 07:44, 25 במאי 2013 (IDT)

התבנית תוסר לאחר שבוע. אני במקומך לא הייתי ממהר להסיר אותה. היה סמוך ובטוח שלאחר הסרת התבנית יימצא מישהו שיפתח הצבעת מחיקה, וסיכוייו של הערך לשרוד אותה כלל אינם ברורים. Lostam - שיחה 16:48, 25 במאי 2013 (IDT)
האם החשיבות שלו כבר הובהרה? אני לא רוצה שיהיה מצב שהוא יימחק ללא הצבעת מחיקה... ארגזי - שיחה 01:12, 26 במאי 2013 (IDT)
עפ"י דף השיחה, הערך לא יימחק ללא הצבעת מחיקה. Lostam - שיחה 09:31, 26 במאי 2013 (IDT)
היי לוסתם, מהעולה בדף השיחה של הערך, יש מחלוקת לגבי חשיבותו. האם ניתן להציב תבנית הצבעה לגבי מחיקתו? --אילילה - שיחה 13:53, 27 במאי 2013 (IDT)
צהריים טובים. ברור שניתן, מה המניעה לכך? Lostam - שיחה 14:36, 27 במאי 2013 (IDT)
המחלוקת עדיין קיימת ולא מצאתי רוב של תומכים בהשארת הערך, לכן אני מעדיפה הצבעת מחיקה, מעבר לסיבות שצויינו על ידי ועל ידי אחרים בדף השיחה. אגב התכוונת למניע או למה מונע ממני? מכל מקום אניח תבנית, צהריים טובים, --אילילה - שיחה 15:38, 27 במאי 2013 (IDT)
התכוונתי שאין כל מניעה לפתיחת הצבעת מחיקה. אני תומך בהשארת הערך, אבל את יכולה כמובן לפתוח הצבעה. Lostam - שיחה 15:51, 27 במאי 2013 (IDT)
פתחתי, אך כיוון שזוהי הפעם הראשונה שהצבתי תבנית מסוג זה, אבקש שתוסיף את הקישור לדיון הקודם, בברכה, --אילילה - שיחה 15:54, 27 במאי 2013 (IDT)
כה פשוט, תודה. --אילילה - שיחה 16:01, 27 במאי 2013 (IDT)
בשמחה :) Lostam - שיחה 16:03, 27 במאי 2013 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור]

  • 1. החלטתי יותר להביע את דעותיי בויקיפדיה ללא חשש לכן אשמח להשתתף בהצבעות מחיקה למד אותי איך אני בודק אם יש לי זכות הצבעה.
  • 2. פתחתי דיון במזנון האם המזנון הוא המקום המתאים והמקום שיסייע. אם לא אשמח שתעביר את הבקשה שלי שם למקום שיעזור.

בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 06:36, 31 במאי 2013 (IDT)

בוקר טוב. כאשר אתה נמצא בדף המשתמש או בדף השיחה שלך, בצד ימין בתבנית הכלים יש לך אופציה של "בדיקת זכות הצבעה". אם תלחץ עליה תיפתח לך תיבה שבה אתה יכול להכניס את התאריך והשעה שלגביהם אתה מבקש לברר האם יש לך זכות הצבעה (למשל: התאריך והשעה שבהם נפתחו הצבעת מחיקה או דיון חשיבות). הדיון שפתחת לא מתאים למזנון, אלא לויקיפדיה:בירורים. Lostam - שיחה 06:45, 31 במאי 2013 (IDT)
רשמתי תאריך למה לא תקין רשמתי 27.05.2013 שעה 15:52. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 07:07, 31 במאי 2013 (IDT)
אתה צריך לכתוב את התאריך רצוף, בלי נקודות, כמו בדוגמה. נכון לתאריך ולשעה הנ"ל יש לך זכות הצבעה. Lostam - שיחה 17:55, 31 במאי 2013 (IDT)
אכן. תודה עזרת לי מאוד. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 15:24, 1 ביוני 2013 (IDT)

שיחת תבנית:מכון ממרא[עריכת קוד מקור]

למה הסרת תבנית חשיבות (אין התנגדות בדף השיחה למחיקה)?•אור שפירא • כ"ה בסיוון ה'תשע"ג • 11:27, 3 ביוני 2013 (IDT)

אור, את רצינית? את לא רואה שמחקתי את התבנית והסרתי בעקבות כך את התבנית שהנחת על דף השיחה? דף השיחה ממילא לא נמחק. Lostam - שיחה 11:30, 3 ביוני 2013 (IDT)
סליחה,טעות•אור שפירא • כ"ה בסיוון ה'תשע"ג • 11:31, 3 ביוני 2013 (IDT)

שחזרתי בטעות[עריכת קוד מקור]

לא שמתי לב שעריכתך הייתה אחרונה. בברכה, --אילילה - שיחה 14:48, 3 ביוני 2013 (IDT)

סבבה, אז הכל בסדר :) Lostam - שיחה 14:52, 3 ביוני 2013 (IDT)

שיחה:קותי סבג[עריכת קוד מקור]

חשיבות לאחר שנה, כמו כן אם אפשר לשחזר את הערך ולעדכן את מה שהשתנה בשנה הזאת. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 23:14, 6 ביוני 2013 (IDT)

יש מבהירי חשיבות לצד מתנגדיו. אני חושב שיש לשחזר ומי שרוצה מוזמן לפתוח הצבעת מחיקה ושהרוב ינצח. אני רק רוצה להבהיר שהערך שנמחק לפני שנה היה בדיוק חודשיים לאחר זכייתו ואילו עכשיו אנחנו שנה אחרי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 13:00, 9 ביוני 2013 (IDT)
החיפזון הוא מן השטן. לצד התומכים יש גם מתנגדים. אם הערך יימחק שוב בהצבעת מחיקה יהיה כמעט בלתי אפשרי להחזירו בעתיד. אני מציע להמתין עם שחזור הערך עד שהסדרה בערוץ 10 תתחיל להיות משודרת, הוא יקבל חשיפה משמעותית וכולם יוכלו לראות שיש לו שם תפקיד מרכזי. לא יקרה כלום אם נחכה עם זה קצת, לא מדובר על ערך חשוב באמת שוויקיפדיה אינה יכולה בלעדיו. Lostam - שיחה 14:15, 9 ביוני 2013 (IDT)
מקבל את הצעתך ידידי, תודה רבה אתה כל כך מקסים חיבוק בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 14:20, 9 ביוני 2013 (IDT)
תודה תבנית:סמיילי של מבוכה Lostam - שיחה 14:25, 9 ביוני 2013 (IDT)
אפשר עד אז לקבל בבקשה את הערך בארגז חול פרטי שלי? אני כמובן לא אשנה את התוכן שנכתב רק אוסיף את המידע שהשתנה או ישתנה עד שחזור הערך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 23:28, 9 ביוני 2013 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

למה הייתה כוונתך ב”גיא, למען הסר ספק יש לציין שדברייך אינם מהווים הבהרת חשיבות”? --Guycn2 - שיחה 20:28, 8 ביוני 2013 (IDT)

ערב טוב. התכוונתי למה שכתבתי... דברייך בדיון החשיבות מהווים תמיכה בחשיבות, אבל הם אינם מהווים הבהרת חשיבות שתמנע את מחיקת הערך בתום דיון החשיבות. Lostam - שיחה 23:09, 8 ביוני 2013 (IDT)
תודה על התשובה המהירה. --Guycn2 - שיחה 18:21, 9 ביוני 2013 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

אני כל כך מודה לך על העזרה והנחמדות שלך. תודה רבה ידידי היקר. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 14:21, 9 ביוני 2013 (IDT)

תודה[עריכת קוד מקור]

למדתי למרות שאיני נוטה לרצות למחוק ערכים רק באותם מקרים החסרים היו לדעתי כבדים. אבל תודה שלימדת אותי שבמקרים כאלה יש להסתפק בתבניות השלמה וכך אעשה בעתיד. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 14:04, 11 ביוני 2013 (IDT)

שינוי הגדרות חסימה של משתמש שחסמת[עריכת קוד מקור]

חסמת משתמש בשם זנזון כך שלא יוכל ליצור חשבון בשם משתמש אחר, שיניתי הגדרה זו לאור דף השיחה שלו. -יונה בנדלאק - שיחה 20:18, 11 ביוני 2013 (IDT)

לא נראה שמדובר במשתמש שהגיע לתרום, אבל ניתן לו להנות מהספק. תודה. Lostam - שיחה 20:49, 11 ביוני 2013 (IDT)

ערוץ ניקלודיאון[עריכת קוד מקור]

שלום, ראה דף שיחה שמו של הערוץ הוא ניקלודיאון ולא ניקלודאון (גם בממיר הטלוויזיה). בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:42, 14 ביוני 2013 (IDT)

היי, תודה. תיקנתי בהתאם והשארתי הפניות. Lostam - שיחה 20:46, 14 ביוני 2013 (IDT)
שבת שלום לוסתם. כמו כן יש גם להעביר את הדף שיחה:ערוץ ניקלודיאון לשיחה:ניקלודיאון בהתאם. תודה רבה ושבת שלום. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:48, 14 ביוני 2013 (IDT)
בוצע. Lostam - שיחה 20:53, 14 ביוני 2013 (IDT)

דף הפניה[עריכת קוד מקור]

שלום, האם יורשה לי לעשות דף הפניה הוט קומדי סנטרל (ראה כמה קישורים) לקומדי סנטרל. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:39, 16 ביוני 2013 (IDT)

בוקר טוב. אני לא רואה כל מניעה לכך. Lostam - שיחה 09:03, 16 ביוני 2013 (IDT)
תודה רבה. הוספתי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 12:12, 16 ביוני 2013 (IDT)

בקשת הבהרה[עריכת קוד מקור]

לעריכה זו. לא הצלחתי למצוא את מבהיר החשיבות בדף השיחה - תוכל להבהיר למי הכוונה ומה הנימוק? תודה - קיפודנחש 17:21, 19 ביוני 2013 (IDT)

מבהיר החשיבות הוא גרש, שנימק את עמדתו מספר פעמים במהלך הדיון הארוך, ואף הרחיב ושיפר את הערך במהלך שבוע הדיון. Lostam - שיחה 17:54, 19 ביוני 2013 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

האם יורשה לי להעלות תמונה זו בערך "פרויקט הלהקה" בשימוש הוגן? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 09:10, 26 ביוני 2013 (IDT)

אציג לך את התמונה יש בה את לוגו שם הלהקה ואת חבריה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 09:15, 26 ביוני 2013 (IDT)
בוקר טוב. כמדומני שזה יכול להיות בעייתי ושעדיף להסתפק בתמונת לוגו התוכנית. אבל אם זה ממש חשוב לך אני מציע שתתייעץ עם משתמש:Deror avi שמבין בזה הרבה יותר טוב ממני. Lostam - שיחה 09:44, 26 ביוני 2013 (IDT)
טוב. היות וגם בעניי זה בעייתי ואיני רוצה לגרום לבעיות אסתפק בתמונת הלוגו הקיימת. בוקר טוב גם לך בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 09:47, 26 ביוני 2013 (IDT)

דוא"ל[עריכת קוד מקור]

שלחתי לך מסר. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:30, 27 ביוני 2013 (IDT)

להקת סטארט אפ נוצרת שוב ושוב[עריכת קוד מקור]

סטארט אפ (להקה)- למחוק ולהגן. להקת סטארט-אפ- להגן. להקת סטארטאפ שבכל דרך לא תהיה דרך לכתוב עליה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 21:07, 27 ביוני 2013 (IDT)

נמחק כבר. אפשר לחכות עם ההגנה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 22:15, 27 ביוני 2013 (IDT)
היות והיא נוצרה שוב. ושם אחד מהשלושת השמות הוגן אולי יהיה טוב להגן על השתיים האחרים. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 22:55, 27 ביוני 2013 (IDT)

מטה משיח[עריכת קוד מקור]

שלום לך. אני מבקש לשחזר את מטה משיח. הוא נמחק בטעות שכן גם משתמש נרו יאיר שהינו בעל זכות הצבעה, תומך בהשארתו כפי שתוכל לראות ב:שיחה:מטה משיח. אציין שהמתנגדים היחידים לחשיבות הערך, הם שלא במפתיע משתמשים חסידי חב"ד המתנגדים אידאולוגית לפעילות הארגון ראה פולמוס המשיחיות בחב"ד. --שיע(שיחה) • כ"ב בתמוז ה'תשע"ג • 00:34, 30 ביוני 2013 (IDT)

להזכירך. נרו יאיר נזכר אחרי סיום הדיון לכתוב. וזה שהמתנגדים הם לא מזדהים עם עצם הפעילות, לא הופכת את זה לבעל חשיבות. אבגד - שיחה 08:57, 30 ביוני 2013 (IDT)
בוקר טוב. אבגד, אין צורך להיות כה פורמליסטים. הבהרתו של נרו יאיר הגיעה שעות ספורות לאחר תום הדיון, ואני כבר הסרתי את הערך מרשימת המעקב שלי ולכן לא ראיתי אותה. פניתי אליו הבוקר בדף שיחתו. אם הוא עדיין בדעה שיש מקום לשחזר את הערך - אשחזר אותו. מי שירצה יוכל כמובן לפתוח הצבעת מחיקה. Lostam - שיחה 09:06, 30 ביוני 2013 (IDT)
אוקיי. תודה. אבגד - שיחה 09:43, 30 ביוני 2013 (IDT)

בקשה[עריכת קוד מקור]

אני מבקש שאתה תחסום אותי לתמיד. אני רוצה שאתה תחסום אותי ולא מישהו שיהיה לא תענוג לעשות זאת אני רוצה לצאת מפה כמו שבאתי בראש מורם אני לא כועס פשוט לא אתרום לכאן בשום פנים ואופן. אודה לחסימה לתמיד ובבקשה שיהיה רשום בתקציר שזה לבקשתי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 12:11, 30 ביוני 2013 (IDT)

לא משנה ביקשתי בבקשות ממפעילים. ותודה על הכל. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 12:44, 30 ביוני 2013 (IDT)

התחלת ולכן ראוי שגם תסיים[עריכת קוד מקור]

קטגוריה:בתי ספר בדגם סאדברי. אביהושיחה 17:59, 3 ביולי 2013 (IDT)

מחקתי. תודה. Lostam - שיחה 18:50, 3 ביולי 2013 (IDT)

שלום לוסתם[עריכת קוד מקור]

הבנתי בסוף שאתם צודקים וחזרתי. שבוע טובחיבוק בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 23:52, 6 ביולי 2013 (IDT)

אני שמח לשמוע. שבוע טוב! Lostam - שיחה 09:34, 7 ביולי 2013 (IDT)

שלום לוסתאם. כמי שמטפל בתבניות החשיבות נדרשת חוות דעתך, תודה. בברכה, משתמש כבד - 22:59, 08/07/13

מיזם אפל[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה הוקם בעבר מיזם בשם מיזם אפל.
50% מן הערכים שהיו במיזם נכתבו והערכים האחרים עדיין לא נכתבו או שוכתבו.
הנני מזמין אותך להצטרף למיזם המחודש, במיזם ערכים חדשים ותחומים חדשים בנושא אפל שאולי יעניינו אותך.
אין צורך בידע מעמיק בטכנולוגיה כדי לכתוב ערכים במיזם. כמעט לכל הערכים יש ערך מקביל בוויקיפדיה האנגלית, וניתן לתרגם משם.

תודה, • אלעד20:07, 9 ביולי 2013 (IDT)

משתמש:ויקיפד גאה/קותי סבג[עריכת קוד מקור]

מאז שדיברנו נוספה לו עוד תוכנית פאנליסט בתוכנית "מה שת'ה שומע" בהנחייתו של אסי עזר וכן לפי מה שהבנתי הסדרה מלבי אקספרס תשודר בחמישי הבא. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:51, 11 ביולי 2013 (IDT)

היי. אין צורך להיות חסרי סבלנות. בוא ניתן לסדרה לעלות, לקבל באזז, נתרשם כמה משמעותי חלקו של קותי בסדרה, ואז אפשר יהיה להחזיר את הערך למרחב הערכים. סופ"ש נעים, Lostam - שיחה 20:54, 11 ביולי 2013 (IDT)
מבחינתי זה בסדר גמורחיבוק רק רציתי לעדכן אותך לדעתי יש לו רקורד רחב מאוד... אם תשים לב פרט לסדרה... אבל היות וקבענו שנחכה לסדרה אז נמתין. שבוע טוב לוסתם חיבוק אתה אחד האנשים שאני הכי מחבב כאן. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:59, 11 ביולי 2013 (IDT)
אז אם הבנתי נכון מבין השורות אז אתה אומר שגם כשהסדרה תעלה נחכה קצת כמה פרקים ונראה מה תפקידו בסדרה? הבנתי נכון? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 11:10, 12 ביולי 2013 (IDT)
נכון, זו המלצתי. Lostam - שיחה 21:38, 12 ביולי 2013 (IDT)

תמונה חופשית[עריכת קוד מקור]

שלום במידה ואני רוצה להעלות תמונה בשימוש חופשי באיזה ערך על מפורסמים מסוימים. כיצד הופכים תמונה לשימוש חופשי. תודה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 14:35, 12 ביולי 2013 (IDT)

או שניתן להעלות תמונות בעוד רישיונות בערכים על אישים? אנא הסבר לי מה לעשות בכדי להעלות תמונה מותרת בויקיפדיה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 14:46, 12 ביולי 2013 (IDT)
בערכים על אנשים שעדיין חיים ניתן להעלות רק תמונות חופשיות, אין אפשרות לתת לתמונה רישיון של "שימוש הוגן". אם מדובר על מישהו שיש לו ערכים בשפות זרות, ניתן לראות אם יש תמונות חופשיות שלו בוויקישיתוף, ולהעתיק משם גם לערך בעברית. אם מדובר על מישהו שאין כרגע תמונה שלו בוויקישיתוף, צריך להשיג אישור בכתב מבעל זכויות היוצרים לשימוש בתמונה ברישיון חופשי, ולאחר מכן לשלוח את האישור לקרן ויקימדיה. Lostam - שיחה 21:38, 12 ביולי 2013 (IDT)
ומה לגבי תמונות מהאינסטגרם? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 02:14, 13 ביולי 2013 (IDT)
ברור שלא ניתן להוסיף לערכים תמונות מהאינסטגרם ללא אישור בכתב מהאדם, שהוא מאשר לעשות שימוש בתמונה ברישיון חופשי. Lostam - שיחה 08:10, 13 ביולי 2013 (IDT)
תודה לוסתם על התשובה ושבת שלוםחיבוק. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 12:14, 13 ביולי 2013 (IDT)

פנים יום זיכרון[עריכת קוד מקור]

שלום לוסתם, הפכת את הערך להפניה, היו בו תמונות רבות שהועלו לויקיפדיה העברית עם אישור OTRS. לדעתי כשעושים איחוד אז יש להבעיר קצת מידע לערך שאליו אוחד וחשוב גם להעביר לפחות תמונה אחת או שתיים ולדאוג שכל יתר התמונות יועברו לויקישיתוף, אחרת הם סתם שוכבות ללא שימוש במרתפי הויקיפדיה העברית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:17, 15 ביולי 2013 (IDT)

היי חנה. לא מצאתי מידע נוסף שהיה מתאים להעביר לערך הראשי. היה שם פירוט של כל סרטוני האנימציה שיוצרו ושל היוצרים, וזה נראה לי מידע שולי מדי להוספה. כנ"ל לגבי התמונות - בערך היו תמונות רבות מדי, העלו תמונה מכל סרט אנימציה, וזה איבד את הקונטקסט לשים את התמונות או אחת מהן ברגע שהערך הפך להיות פסקה של 2 שורות בערך אחר. אם את חושבת אחרת, את מוזמנת להרחיב את הפסקה בערך בית אבי חי ולהוסיף לשם תמונה או שתיים. לדעתי זה מיותר. Lostam - שיחה 13:23, 15 ביולי 2013 (IDT)

מאמרים[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אשמח לדעת מדוע הסרת את הערך שיצרתי לאתר מאמרים. אם השם שלו היה גנרי מדי מבחינתכם - הוא יכול להיות גם "אתר מאמרים". האתר - הוא אחד מהאתרים הראשונים והגדולים במדינה, ומגיע לו ערך בויקיפדיה לעניות דעתי. מה גם - שהערך אושר מול עורכת אחרת בויקיפדיה קודם לכן. כל טוב, מיכל מורנו עורכת ראשית אתר מאמרים

שלום מיכל. הערך נמחק בהתאם לכללי ויקיפדיה, לאחר שהקהילה החליטה על כך בהליך של הצבעת מחיקה. זהו דף ההצבעה שנערכה: ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:מאמרים. Lostam - שיחה 12:41, 16 ביולי 2013 (IDT)

אבקש את התערבותך. וכן היא אמרה משהו לא נכון לגביי האופי שלי, וכן אם כך גם היא לא מקבלת הערות יפה . בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:05, 18 ביולי 2013 (IDT)

קרדיטים[עריכת קוד מקור]

שלום לך.

בשעה טובה הוחלט להחזיר את הערך קותי סבג. למראית עין, זו הגרסה הראשונה של הדף. שקוף שזו לא באמת הגרסה הראשונה (מעולם לא נוצר בוויקיפדיה דף חדש ובראשו תבנית המודיעה שכרגע מתנהלת הצבעה למחיקתו...). אנא ממך, נסה בבקשה לאחד היסטוריות (נדמה לי שאפשר לעשות דבר כזה) כדי שהתורמים לערך יזכו בקרדיט המגיע להם. תודה - קיפודנחש 00:10, 19 ביולי 2013 (IDT)

שחזרתי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 09:31, 19 ביולי 2013 (IDT)
קיפודנחש, אני מתנצל שלא הגבתי כשהייתי כאן בבוקר. אצלי זה היה לפני השינה, תכננתי להתייחס וזה חמק ממני. שמח שבינתיים גיל כבר טיפל בזה. סופ"ש נפלא, Lostam - שיחה 17:55, 19 ביולי 2013 (IDT)
תודה לשניכם. קיפודנחש 17:44, 22 ביולי 2013 (IDT)

Epping232[עריכת קוד מקור]

היי לוסטם.

בקשר לחסימתך את Epping232 (שיחה | תרומות | מונה) ללא הגבלת זמן, שני דברים:

  1. ראשית, ברמה הטכנית, אני חושש שהוא כבר מוגדר כמשתמש ותיק, משום שיש לו ממש קצת מעל 1000 עריכות והוא עימנו מעל שלושה חודשים.
  2. שנית, ייתכן ש"ללא הגבלת זמן" זו חסימה ארוכה מדי. אני מודע לזה שהוא נחסם כבר על אותו הדבר, אבל סה"כ לדעתי כוונתו טובה. לטעמי ניתן לקצר לחודש, אבל אני משאיר זאת לשיקול דעתך. במידה שיסכים לשתף פעולה, אסכים לחנוך אותו.

ערב טוב. Botend - שיחה 21:03, 22 ביולי 2013 (IDT)

היי. ראית מה כתבתי והבהרתי לו בדף השיחה? חסימה ללא הגבלת זמן היא ממש לא חסימה לצמיתות שאין ממנה דרך חזרה. אני אשמח אם תצליח לתקשר איתו ולקבל את הסכמתו להיות חונך שלו, ואשמח במקרה כזה לבטל את החסימה, לא לקצר אותה. אבל בוא נראה קודם לכן שהוא בכלל מגיב אלינו בצורה כלשהי, אחרת חבל על הזמן שלך ושל כולנו. ברמה הטכנית, כמובן שאין לי התנגדות שכל מפעיל שחושב אחרת ממני יבטל או יקצר את החסימה. Lostam - שיחה 21:29, 22 ביולי 2013 (IDT)
ראיתי כמובן עוד קודם. פניתי אליו גם כן והצעתי את עצמי כחונך. תודה לך על הטיפול. Botend - שיחה 22:23, 22 ביולי 2013 (IDT)
אני תומך באופן מוחלט בחסימת המשתמש. מצד אחד אני חובב רוק מתקדם, ואני שמח שערכים מהתחום נוצרים. מצד שני, הוא יוצר ערכים גרועים באופן סדרתי, ורבות מעריכותיו גם כן לא ברמה גבוהה. עקומת הלמידה של המשתמש די שטוחה. הוא כמעט ולא מגיב לפניות בדף שיחתו (ראו גם את תגובת Neukoln כאן). לא נראה לי הגיוני שמתשמשים יצטרכו לעבור לעתים קרובות על העריכות שלו. כמו כן, במקום לתקן ערכים שמועברים למרחב המשתמש שלו, הוא פשוט יוצר ערכים חדשים (סוג של שיטת מצליח). אני לא צופה שינוי משמעותי בדרך הפעולה של המשתמש. די לנו בנזקים שהוא יצר עד כה (יש כאן רשימה חלקית ולא מעודכנת). טיפלתי עד כה בחלק קטן מהערכים שהוא יצר, ואני מתכוון לטפל בערכים נוספים. אני חושב שמוטב שנרכז מאמצים בלתקן את הנזק שנוצר, מאשר לנסות לשפר את דרכו של המשתמש. בכל מקרה, אם המשתמש יסכים לשתף פעולה, אני חושב שכדאי לאלץ אותו לכתוב בארגז חול בלבד, ושערכים יועברו למרחב הערכים רק לאחר אישור החונך או כל משתמש אחר שיוסמך לכך. עמרישיחה 13:43, 23 ביולי 2013 (IDT)
הנ"ל יצר ערך חדש כאנונימי. זה היה ברור שהוא יבחר שלא לשתף פעולה. העברתי את הערך למרחב המשתמש שלו. חוששני שהמשתמש יצור בעתיד ערכים נוספים כאנונימי או דרך חשבון אחר. עמרישיחה 15:45, 23 ביולי 2013 (IDT)
לדף של נויקלן לא הייתי מודע, ואני מבין שאכן המצב חמור מכפי שהערכתי אותו מלכתחילה. מבט זריז מראה כי דף השיחה שלו בוויקינגליש מלא גם הוא בפניות דומות למדיי לאלו הממלאות את דף שיחתו כאן. פתיחת הדיון הזה באה מתוך שיקול דעת של ראיה צרה יחסית, וכשאני רואה את התמונה המלאה אני חוזר בי מדבריי הקודמים, ומקבל את דעתכם במלואה. קשה לי להאמין שיהיה כאן שיתוף פעולה, אך כמובן שאם יסכים לחונך, הכוונה היא לכתיבה במרחב האישי בלבד. עד אז, יש לטפל בו כ"חסום זה חסום" ולהעביר לארגז חול. אני מודה לכולם (לוסטם, עמרי, נויקלן וכל מי שמסייע מולו) על הטיפול. Botend - שיחה 18:51, 23 ביולי 2013 (IDT)
אני מסכים איתכם ולצערי זה היה צפוי שנגיע לשלב הזה. נסיונות התקשור עימו העלו לרוב חרס. כשמדובר בערכים בודדים הנזק נראה קטן למדי ויש נטייה לסלחנות כלפי עורכים כאלה. כאן מדובר בנזק שמקורו בהעלאה שיטתית ומתמשכת של (כמו/)תרגומי מכונה, כזה שקשה לראות אותו כשנחשפים למקרים בודדים. ניסיון העבר מלמד שהוא ימשיך לפעול תוך כדי התעלמות מהערות. אם מישהו מתקן אחד מערכיו שברשימה כדאי להעביר קו על אותו פריט או לסמן ליד בדרך כלשהי. נויקלן 11:26, 24 ביולי 2013 (IDT)

הערך זנות[עריכת קוד מקור]

נראה לי שאני מדבר אל הקיר בדף השיחה שם. אתה נראה לי כמישהו בעל הגיון בריא, אשמח אם תקרא את ההערותי הרבות בדף השיחה שם ותחווה את דעתך. אפשר להתחיל שיחה:זנות#הפסקה "מאפייני העוסקות בתחום". ארגזי - שיחה 06:15, 23 ביולי 2013 (IDT)

תודה על תגובתך. אשמח אם בכל זאת תכנס לעובי הקורה ותתחיל לקרוא את הדיונים בערך. למשל את הדיון הנוכחי בעניין האיגרת. אני לא מנסה להציג את הזנות כדבר חיובי. אני פשוט מנסה לנקות את הערך מכל השקרים וההכפשות שמצויות בו. הערך הזה הוא אות קלון על מצחה של ויקיפדיה. כרגע דפי הקישורים החיצוניים ו"לקריאה נוספת" מלאים בקישורים של פמיניסטיות קיצוניות "מקצועיות" שלפיהן כל ביקור אצל זונה, במועדון חשפנות או צפייה בפורנו הם למעשה אונס. אחת מהן גם ערכה "מחקר" בו גילתה שכל הזונות (כולן) עברו התעללות מינית שהיו ילדות. הייתי רוצה לראות מה התגובה אם למשל בערך הפלה היה מלא בקישורים לאתרים וספרים שלפיהם הפלה היא רצח. חבל לי כי אני שאין קשר בין המידע בערך "זנות" למציאות כיום בישראל. ארגזי - שיחה 10:27, 23 ביולי 2013 (IDT)
נושא הזנות והפורנוגרפיה מעניין אותי ומסקרן אותי, אבל מדובר על נושא רגיש ונפיץ, ואני לא נמצא בוויקיפדיה בשביל לנהל מלחמות. בכל הכנות, לא בא לי להיכנס לעובי הקורה, כי זה לא ייקח אותי למקומות טובים. אני מציע לך לנהל דיון בצורה עניינית, להביא אסמכתאות רציניות לכל טענה שאתה רוצה להכניס לערך, ולנסות למשוך משתתפים נוספים לדיון ע"י הפנייתם מלוח המודעות. אני מעדיף לא לקחת חלק פעיל בדיון הזה. Lostam - שיחה 10:36, 23 ביולי 2013 (IDT)
תאמין לי שניסיתי, גם לוח המודעות לא עזר. אף אחד לא ניגש לערך. חבל שאתה מפחד להביע את דעתך בדף השיחה. אתה יכול להסביר מדוע? אתה לא חייב לנהל מלחמות עריכה או משהו כזה - פשוט לכתוב את דעתך בכל אחד מנושאים שעלו. אני באמת ניסיתי כבר כמה שבועות והתייאשתי. אולי לפחות תגיב בעניין האיגרת? ברור לי שזה נושא שנוי במחלוקת, ואני לא מנסה להציג אותו כטוב (וגם לא כרע), אלא לנסות לתאר אותו בצורה נייטרלית עם מידע אמין. ארגזי - שיחה 10:57, 23 ביולי 2013 (IDT)
איפה קראת שכתבתי שאני מפחד? אני לא מפחד מאף אחד, רק מעצמי. מסיבותיי האישיות אני מעדיף לא להיכנס לזה. Lostam - שיחה 11:33, 23 ביולי 2013 (IDT)

גרה בשינקין[עריכת קוד מקור]

האם זכות ההצבעה משנה את העובדה שאין מבהירי חשיבות בערך? אתה ממש מעלה על נס את עיקרון ההדדיןת של המפעילים. ניחא, היית מסיר את התבנית ושם אותה בעצמך כי לי "אין זכות הצבעה". לא תרמת כלום בכך שביטלת את העריכה שלי. לדעתי עשית נזק. אני מזמין אותך לשים את התבנית בעצמך.A_Holy_Bartender - שיחה 17:17, 25 ביולי 2013 (IDT)

אופיר, א' - לא ברור לי המשפט שכתבת (גם בתקציר העריכה בערך) "אין מבהירי חשיבות בערך"?... ב' - אני לא פועל על אוטומט, אלא מפעיל שיקול דעת. כשוויקיפד ללא זכות הצבעה מניח תבנית חשיבות שנראית לי מוצדקת, אני כותב בדף השיחה שאני מבקש לראות את התבנית כאילו הונחה על ידי. אבל כאן זה לא המקרה. לדעתי תבנית החשיבות מיותרת, מאחר ומדובר על שיר מאוד ידוע ומפורסם, שהצליח מאוד בזמנו וגם כיום לאחר למעלה מ-20 שנים עדיין מכירים אותו ומשמיעים אותו. Lostam - שיחה 17:27, 25 ביולי 2013 (IDT)
אני בטוח שהפעלת שיקול דעת. אני רק סבור ששיקול הדעת שלך לקוי. המשפט "אין מבהירי חשיבוצ בערך אומר שחשיבותו של הערך אינה מובהרת. והיא אכן לא מובהרת. הטיעון שלך כי משמיעים את השיר גם היום אינו הבהרת חשיבות. אם הוא היה מככב ברשימת הלהיטים זמן ארוך במיוחד או שהוא היה פורץ דרך מבחינה לירית או מוסיקליתאו שמא הוא שינה את נפשם של אזרחי ישראל או שהשיר גרם להמונים לצאת לרחובות אז הוא היה זכאי לערך. גם את השיר "ציף ציף מעל הרציף" משמיעים עד היום וכולם מכירים. הוא שורד כבר כמה עשורים.A_Holy_Bartender - שיחה 17:48, 25 ביולי 2013 (IDT)
אופיר, לאסתם היה זכאי להסיר את תבנית החשיבות שהנחת ואני סבור שטוב עשה (הנה, אני לא מפעיל שאומר את זה) והוא ממש לא היה חייב לשים את התבנית בעצמו, כפי שהסביר היטב. אני מציע לך ללכת בדרך המלך, לצבור מחדש את מספר העריכות המינימלי במרחב הראשי (לא במרחב השיחות) ולקבל זכות הצבעה ואז תוכל להניח את תבנית החשיבות על הערך בזכות, אם זה כ"כ חשוב לך. להערכתי זה יהיה מיותר כי הערך ישרוד דיון חשיבות. יואב ר. - שיחה 22:42, 25 ביולי 2013 (IDT)

דוא"ל[עריכת קוד מקור]

תודה רבה ידידי ושבת שלום וסליחה על הטרחה. אבל אני מרגיש מאוד בנוח לפנות אלייך. מקווה שזה בסדר. ואני שמח שאתה ממשיך להיות מפעיל בהחלט ראוי ביותר. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 01:17, 26 ביולי 2013 (IDT)

עוד הודעה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:54, 26 ביולי 2013 (IDT)
היי, אני אגיע גם לזה. זמני הפנוי קצר בסופ"ש הזה. Lostam - שיחה 20:55, 26 ביולי 2013 (IDT)
הבנתי. להודעה האחרונה ששלחתי באמת התכוונתי... ושוב לוסתם אתה מפעיל משובח ביותר!! בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:59, 26 ביולי 2013 (IDT)

כוכב עם חתיכת לב![עריכת קוד מקור]

כוכב המסורים
תודה רבה לוסתם על כל הסיוע חשוב לי שתדע שאני מעריך זאת מאוד. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 21:35, 26 ביולי 2013 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור]

תוכל לענות לי בדף השיחה של שריל קול? Gabiarakelian - שיחה 14:26, 30 ביולי 2013 (IDT)

IFUNA - מחיקה[עריכת קוד מקור]

שלום, אבקש לדעת מדוע ערך זה נמחק? מדובר באיגוד בו חברים מעל 40 פרופסורים ורופאים, איגוד שרשום במשרד המשפטים, ברשם העמותות, פורסמו מחקרים שלו, התקיימו כנסים ביפן ועוד. איך ייתכן וערך כזה נמחק? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום. הערך נמחק בהתאם לכללים, אותם תוכל לקרוא בויקיפדיה:הבהרת חשיבות. כשעל ערך מונחת תבנית חשיבות מתקיים דיון חשיבות במשך שבוע, ואם במהלכו לא נמצא לפחות ויקיפד אחד בעל זכות הצבעה שמבהיר חשיבות - הערך נמחק. זה מה שקרה עם הערך הנ"ל. Lostam - שיחה 00:30, 31 ביולי 2013 (IDT)

אני רוצה לדעת בבקשה איך מחזירם את הערך להצבעה? אני סבור שיש לכם טעות ועל פי מה שהבנתי ניתן לערער על מחיקה. אנא תשובתך

לא ניתן לקיים הצבעה אם הערך לא שרד קודם לכן דיון חשיבות. ניתן יהיה לשקול את שחזור הערך בעתיד, אם וכאשר יהיה שינוי נסיבות מהותי. נכון להיום הערך לא ישוחזר. Lostam - שיחה 14:16, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

ומהו שינוי נסיבות מהותי? אנא הבן, קישורים חיצוניים אשר התווספו על ידי, נמחקו משום מה. מעבר לזה, עריכות שונות שבוצעו אף הן על ידי, הוחזרו למקור. הערך הוא על איגוד אשר קיים וללא כוונות רווח שכן הוא רשום גם כעמותה. יש ספר שהוצא לאור ונמכר, יש רשימת חברים מכובדת. אנא הכוונתך בכדי שנעלה אותו שוב בצורה נכונה.

כפי שכתבתי, לא ניתן יהיה לשוב ולהעלות את הערך בעתיד הקרוב. שינוי נסיבות מהותי יכול להיות אם וכאשר האיגוד יקבל הכרה ציבורית או מקצועית משמעותית שאינה קיימת היום וכו'. חשוב לי להבהיר, שלא ישתמע כאילו זו החלטה שלי. אני רק אכפתי את הכללים כמפעיל מערכת. הפניתי אותך לדף שבו נמצאים הכללים. לא כל איגוד או עמותה זכאים בהכרח לערך אנציקלופדי בוויקיפדיה. תיאלצו להשלים עם הגזירה. Lostam - שיחה 20:00, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

המשך הדיון כאן. שיחת משתמש:Lostam#שיחה:האיגוד הבינלאומי לתפקוד. וגם נפתח על זה דיון במזנון כאן - ויקיפדיה:מזנון#הפנים שלנו: כאשר ויקיפד חדש + ויקיפד ותיק מסתערים על כותבת אנונימית. מי-נהר - שיחה 04:00, 4 באוגוסט 2013 (IDT)

אפי מיכאלי[עריכת קוד מקור]

האם תוכל להסתכל על הערך? עוסק בעורך דין. לפני חמש שנים הוא נמחק בעקבות דיון חשיבות, עכשיו נכתב ערך מורחב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:02, 31 ביולי 2013 (IDT)

היי חנה. הגבתי בדף השיחה של הערך. לדעתי, מאחר ועברו 4-5 שנים כדאי לא למחוק במחיקה מהירה, אלא לקיים דיון חשיבות מחודש. Lostam - שיחה 15:34, 31 ביולי 2013 (IDT)
על הדרך אולי תוכל לחוות דעתך על ערך נוסף של עורך דין שעלה היום - איתן ארז. יואב ר. - שיחה 15:37, 31 ביולי 2013 (IDT)
היי יואב. המקרה של איתן ארז הוא לדעתי מקרה שונה. ארז נחשב במשך שנים כאחד מעורכי הדין המובילים והמומחים בישראל בתחום פירוק החברות ופשיטות הרגל. כפי שצוין בערך, שמו נקשר ברובם המכריע של תיקי פשיטות הרגל הגדולים של השנים האחרונות. מעבר לכך, הוא פעיל מאוד בלשכת עורכי הדין ושמו מוכר כמעט לכל עו"ד. לדעתי ארז נמנה על ה- 1%-2% מעורכי הדין שכן זכאים לערך. Lostam - שיחה 15:42, 31 ביולי 2013 (IDT)
ואיזה הבדל בין איכות הערכים!. השאלה היא האם ידוע קשור בפעילות ציבורית בלשכת עורכי הדין, או בפעילות משפטית. כי את הצבור הרחב לשכת עורכי הדין לא מעניינת. אבל זה כבר ויכוח לא לכאן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:50, 31 ביולי 2013 (IDT)
במקרה של ארז - ידוע גם וגם. Lostam - שיחה 15:56, 31 ביולי 2013 (IDT)

מיכאל גורבונוס[עריכת קוד מקור]

משום מה קבעת ש"לפותח ההצבעה אין זכות הצבעה" (כלומר לי).
נראה לי שמדובר בטעות, בדקתי בעזרת הגאדג'ט וקיבלתי ירוק.
אשמח אם תוכל להחזיר להצבעה. תודה Dindia - שיחה 18:02, 31 ביולי 2013 (IDT)

ערב טוב. כשבדקתי אחה"צ, התוצאה שקיבלתי הייתה שאין לך זכות הצבעה. זו כנראה הייתה טעות, כי בדקתי עכשיו שוב נכון לאחה"צ, והתקבל שכן יש לך זכות הצבעה. אני אפתח מחדש את ההצבעה. סליחה על הטעות. Lostam - שיחה 20:04, 31 ביולי 2013 (IDT)
תודה. אגב, האם התאריך שאני מכניס שם הוא התאריך הנוכחי או תאריך סיום ההצבעה? Dindia - שיחה 20:14, 31 ביולי 2013 (IDT)
התאריך שרלוונטי תמיד ושאותו צריך לבדוק הוא תאריך הנחת תבנית החשיבות או פתיחת ההצבעה. Lostam - שיחה 20:17, 31 ביולי 2013 (IDT)

מייל[עריכת קוד מקור]

שלחתי הרגע. אודה לתשובה. תודה סקרלט - שיחה 09:43, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

לוסתם אני באמת מעריך את כל העזרה שלך. תודה רבה על הכל. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 01:43, 2 באוגוסט 2013 (IDT)

דוא"ל[עריכת קוד מקור]

שלום לוסתם שלחתי לך הודעה כשיהיה לך זמן אשמח לתגובה. שבוע טוב ומבורך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 17:29, 2 באוגוסט 2013 (IDT)

לוסתם שלום.

לאחר שעיינתי ב-שיחה:האיגוד הבינלאומי לתפקוד, הבחנתי שכנראה עשית טעות ומחקת הערך, בניגוד לכללי תהליך הבהרת החשיבות. ע"פ הבנתי משתמש:Guycn2 הינו בעל זכות הצבעה ודינו ככל ויקיפד ותיק שבמידה והוא מנמק חשיבות, אזי יש להשאיר את הערך על כנו. בתחילה חשבתי שהוא רק הביע תמיכה אך לא נימק, אולם עיון נוסף מראה שהוא מאשר ומקבל את נימוקיה הטובים של האנונימית כותבת הערך המשתתפת בדיון ובכך הרי שנימוקיה, הם נימוקיו. זאת בנוסף לעובדה שהוא עשה עריכה ושיפר תוך הידברות עם הכותבת את הערך. (שים לב שמול עבודתם של שני הנ"ל כל שהיה הוא התנגדות של שניים בלבד. אחד חדש מאד והשני שהוכיח חוסר הבנה מהותי בצורה הבסיסית ביותר בנושא. כאמור הופיע נימוקי חשיבות אשר זכו לפחות לתמיכת ויקיפד בעל זכות כנ"ל. מי-נהר - שיחה 03:22, 4 באוגוסט 2013 (IDT)

ואנחנו עדיין מחכים להוכחות לטענות שנטענו שם. בלי הוכחות אין מה לדון בכלל בתקפות הנימוקים והאם הם רלוונטיים. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 07:53, 4 באוגוסט 2013 (IDT)
הזבלון ימחק בלאו הכי. חבל על בזבוז הזמן של הקהילה. גילגמש שיחה 08:00, 4 באוגוסט 2013 (IDT)
בוקר טוב מי-נהר. גם לאחר בדיקה נוספת כעת, אני לא סבור שטעיתי, ולדעתי הערך נמחק כדין ועל פי הכללים. משתמש:Guycn2 לא הבהיר חשיבות, אלא כתב בתגובה לדברי כותבת הערך האנונימית: "את/ה צודק/ת. יש חשיבות." כאשר ויקיפד בעל זכות הצבעה מבקש להצטרף לנימוקי חשיבות של כותב הערך, מן הראוי שיאמר את הדברים בצורה ברורה ומפורשת. אולם בכל מקרה במקרה זה, בדבריה של כותבת הערך שאליהם התייחס גיא לא הייתה הבהרת חשיבות: "אשמח אם תשקול בשנית את שכתבת שכן מדובר על איגוד בינלאומי. אם תוכל לכוון בדיוק למה כוונתך (הרי כתבת שיש חשיבות) :זה יעזור לי מאוד להבין איך לתקן את הערך. כמו כן, כתבת שלא תמיד חשובה התבנית, אם כך אשמח לפידבק בכדי שנוכל להסדיר את הערך." היכן בדיוק נמצאת כאן הבהרת חשיבות? אתה הצטרפת לדיון בשלב מאוחר, לאחר ששבוע הדיון הסתיים והערך נמחק, תמכת בחשיבות והבאת נימוק לתמיכתך. לו היית פונה אליי ומבקש לשחזר את הערך, לאור העובדה שראית את הדיון רק היום ואתה תומך בחשיבות הערך, הייתי משחזר את הערך בשמחה, כפי שעשיתי במקרים דומים בעבר. כשמגיעה פנייה כזו מוויקיפד מוכר ומוערך בעל זכות הצבעה, אני לא רואה מקום להיצמד לכללים היבשים ולא להיעתר לה. אבל שים לב מה עשית: פנית אליי בדף שיחתי, ובמקביל ועוד טרם קבלת תגובתי פתחת דיון במזנון (שהועבר בינתיים ללוח המודעות), שכותרתו: "הפנים שלנו: כאשר ויקיפד חדש + ויקיפד ותיק מסתערים על כותבת אנונימית". א' היכן הסתערתי? ב' ודאי שאין להסתער על כותבת אנונימית ללא סיבה, אך כפי שאתה מקפיד בכבודם של כותבים אנונימים, הייתי מצפה שתנהג בהגינות גם כלפי ויקיפדים ותיקים. לאור התנהלותך בעניין, אני מושך את ידיי מלהמשיך ולטפל בערך הזה. כמובן שזכותך לפנות למפעילים אחרים שימשיכו את הטיפול בערך על פי מיטב שיפוטם ושיקול דעתם. שבוע טוב, Lostam - שיחה 09:23, 4 באוגוסט 2013 (IDT)
הערה חשובה: לאחר ששמתי את תבנית החשיבות, הסרתי אותה, וכנראה ויקיפד אחר הניח אותה בשנית. --Guycn2 - שיחההצילו את אופיר בן שטרית! 11:30, 4 באוגוסט 2013 (IDT)
לוסתם שלום.
איני יודע מדוע עלה בדעתך שדיברתי עליך כאשר כתבתי ויקיפד ותיק, הרי אתה כלל לא הבעת את דעתך בדיון שם. וכולם יודעים ומכירים שאין מצב שאתה תגיב ככה.
הויקיפד אליו התייחסתי וכדי שלא לפגוע לא ציינתי את שמו, הוא זה שאליו התייחסתי בדיון שמה. זה שכתב על דברי האנונימית, שמה שהיא כתבה הוא הזוי... (כ.אלון).
לכן בתחילה, לא ראיתי קשר ישיר בין מה שכתבתי במזנון לבין הפנייה אליך. בתחילה גם לא הזכרתי את דף שיחתך. הסיבה שהזכרתי את דף שיחתך בדיאלוג עם האנונימי, לא הייתה מפני שחשבתי שאתה התנהגת לא בסדר, אלא מפני שחשבתי שזה נדבך נוסף באיך אפילו אם כוונה טובה והתייחסות עניינית (מוטעית), אפשר לעשות את "המוות" למי שנהגו בהם (ע"פ הבנתי) שלא כהוגן.
אתה צודק שלאחר שכרחתי גם את דף שיחתך, הרי שהיה עלי להמתין לתגובתך קודם. וגם שמוטב לו הייתי מציין ומבהיר שלא הייתה כוונתי אליך. ראה לוסתם, אני השתדלתי שלא לציין שמות גם אם מישהו לדעתי ממש כשל (וכאמור זה לא אתה) , רק בגלל שלא העליתי בדעתי לייחס לך דברים חמורים, לא עלה בדעתי שיש בעיה בכך. ועוד שזה כבר היה בסוף אחרי כמה שעות שעסקתי בנושא למרות שממש לא רציתי בכך. לכן לקראת הסוף כשלתי ולא נתתי דעתי מספיק טוב לאופן ציון דף השיחה עימך, זאת על אף שטרחתי שלא ייראה ויזואלית שמך למי שלא יקרא את הכל. בכל אופן כעת הריני מוחק מייד את מה שכתבתי שם/והעובר ללוח המודעות. מי-נהר - שיחה 18:02, 4 באוגוסט 2013 (IDT)
מה שהפניתי לדף שיחתך לדיאלוג עם האנונימי, היה כדי להראות איך לאחר שהיה דיון לא ראוי בסגנונו ובתוכנו ע"פ הבנתי, הרי שבפנייה אליך המפעיל הענייני, נתקלו בחומה בלתי מושגת בבחינת "ביורוקרטיה שהורגת" כלומר לא נותנת סיכוי לכותב החדש. וזאת על אף נסיונך הכנה להגיב בצורה הכי עניינית ומכובדת. (אם כי אני סבור שטעית, ואנסה להסביר לך זאת בתגובה הבאה. מי-נהר - שיחה 18:02, 4 באוגוסט 2013 (IDT)

בנוגע למה שנאמר בהבהרת החשיבות הנ"ל. ראה מה שנכתב בתגובה האחרונה והארוכה שהופיעה בסוף דיון החשיבות ע"י הכותבת האנונימית. זה נימוק חשיבות מספק. אך אינו נאמר על ידי בעל זכות. תגובה זו היא אותה תגובה כללית שנאמרה על ידה קודם, אך כעת גם בצורה מפורטת. הויקיפד Guycn2 מניח התבנית הראשון, אשר גילה מעורבות בכל ההליך וכן השקיע בשיפור צורתו וסגנונו של הערך, הגיב לא רק לפני הנימוק הכללי אלא גם לאחריו בהיגד המלמד שקיבל את דבריו של המנמקת האנונימית. ולכן לא היה צורך שיחזור על כך שוב באותו דיון. לכן יש לראות את הנימוק המפורט כאותו נימוק כללי שנאמר קודם ואושר על ידו. מובן מדוע ניתן לטעות בהבנת הדיון הנ"ל ובפרשנות שלו. מי-נהר - שיחה 18:32, 4 באוגוסט 2013 (IDT)

יש לי הרגשה שהמנמקת קשורה לדוקטור/יוצר הערך.יש סיבה לכך שמשתמשים אנונימים לא יכולים להצביע על חשיבותו של ערך.
השאלה מה עושים? מחיקה מהירה או הצבעת מחיקה? Dindia - שיחה 20:20, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום![עריכת קוד מקור]

תהיתי מדוע מחקת את הערכים שכתבתי וכינית אותם "הבל" או "לא אינציקלופדי" בסך הכל התחלתי לכתוב ערך כשאר הערכים, אולי יש לך יותר ניסיון בכתיבת ערכים, אך ההתנשאות בתגובה שלך לא נעימה ואף פוגעת. אני לא חושב שכך יש לפעול, בכל זאת כתיבת ערך התחלתי היא לא פשע! ואף חסימת משתמש יכולה להעיד על חוסר נחמדות מצד החוסם, אתה. ממש לא נעים לקבל תגובה כזאת, קשה לבטא איך בדיוק ההתנהגות שלך מתפרשת.

בפעם הבאה שאתה עושה דבר כזה, חשוב על הצד השני, בכל זאת אתה לא יודע איך הצד השני פועל (אתה מחקת אחרי דקה את הערך שלי) יכול להיות שלא סיים וכוונתו הייתה להמשיך ולערוך את הערך טוב יותר. לא לכולם כתיבת ערכים באה בטבעיות, אף אחד לא מושלם, גם אתה!

תודה רבה על שירותך הנאמן לויקיפדיה ולמין האנושי. אתה נחמד.

נ.ב

לפי דעתי אתה דווקא כן סתם!

(Hagaikerner - שיחה 14:54, 12 באוגוסט 2013 (IDT))

שלום. העלית שלושה ערכים תוך חמש דקות, שלושתם היו בני שורה-שתיים ועסקו באנשים שאינם עוברים את רף החשיבות האנציקלופדית. אם אתה רוצה להתנסות בכתיבה בוויקיפדיה אתה יכול לכתוב בארגז החול שלך, משתמש:Hagaikerner/ארגז חול, אבל אם אתה רוצה לכתוב ישר במרחב הערכים יש סטנדרט מינימלי שצריך לעמוד בו. כמו שכבר אמרתי לך, אני ממליץ לך גם להסתכל על ערכים שכבר קיימים כדי לראות איך כותבים בוויקיפדיה, וגם לא להתחיל את דרכך כאן בכתיבה על אנשים שאינם עוברים את רף החשיבות האנציקלופדית. Lostam - שיחה 15:04, 12 באוגוסט 2013 (IDT)

קרא בבקשה[עריכת קוד מקור]

שלחתי דוא"ל חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:48, 12 באוגוסט 2013 (IDT)

מזל טוב![עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב !Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 02:12, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

מ ז ל ט ו ב !Lionster‏ • שיחה 03:04, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! . עִדּוֹ - שיחה 08:20, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! --Yoavd - שיחה 08:21, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 08:22, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

מזל טוב! גילגמש שיחה 08:23, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
מזל טוב ושלל ברכות! בריאן - שיחה 08:25, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! אלדדשיחה 09:13, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
המון מזל טוב, אושר ובריאות! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 14:03, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
אני מצטרפת לברכות פרח בשבילך פרח בשבילך חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:38, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! Assayas שיחה 15:53, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
מצטרף לברכות. מזל טוב! גרש - שיחה 16:12, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
ייפייי מ ז ל ט ו ב ! לאסתם! Itzuvit - שיחה סדנה 16:17, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
מזל טוב, עד 120! דוד שי - שיחה 23:06, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
באיחור גם אני מצטרף למברכים. מזל טוב!Ewan2 - שיחה 00:16, 14 באוגוסט 2013 (IDT)
וגם אני. המון מזל טוב! Ravit - שיחה 09:14, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

תודה רבה לכולכם! Lostam - שיחה 00:17, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! בברכה, MathKnight-at-TAU שיחה 11:00, 14 באוגוסט 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! אושר ושמחה מי-נהר - שיחה 12:21, 14 באוגוסט 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 17:36, 14 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה גם לכם :) Lostam - שיחה 22:44, 14 באוגוסט 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! באיחור, עד 120 וכל טוב ‏dMy‏ • שיחה • 22:10‏, 15/08/2013 • י' באלול ה'תשע"ג

תקצירי עריכה שגויים[עריכת קוד מקור]

מדוע אתה מדווח על "הרחבה" כשדאתה מחליף כתיב צרפתי הכתיב ערבי ומדוח אתה מדווח על "הגהה" כשאתה משנה פונט רגיל בפונט מודגש?. עִדּוֹ - שיחה 08:20, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

בוקר טוב עדו. אין לי מושג על מה אתה מדבר. תוכל להפנות אותי לתקצירים הרלוונטיים? Lostam - שיחה 08:34, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
בערכים על זמרים לבנוניים. למשל בוב עזאם. עִדּוֹ - שיחה 09:01, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
סליחה. טעות. עִדּוֹ - שיחה 09:03, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

שיחה:יפעת ביטון[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, שמו על ערך תבנית חשיבות, האם תוכל להתייחס שם? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:04, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

ערב טוב חנה. רק מחר אחה"צ או בשעות הערב המוקדמות יהיה לי זמן לקרוא את הערך ואת דף השיחה ולהביע דעתי שם. מבטיח לעשות זאת. Lostam - שיחה 21:15, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

מגזין בננה[עריכת קוד מקור]

למה לא נתת לערך 7 ימים כדי להבהיר את חשיבותו כמקובל? אני חושב שזה לא הוגן. אם הייתה מחכה כמה ימים אולי היו באים משתמשים אחרים שהיו מצדיקים את חשיבותו. בנתיים מי שהגיב בדף השיחה היו בעיקר "מחקנים". ארגזי - שיחה 18:19, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

ערב טוב. כללי המחיקה בוויקיפדיה מאפשרים למפעיל מערכת למחוק ערך גם מהנימוק "לא אנציקלופדי", ולא רק מהנימוק "לא הובהרה חשיבות". לאור הקונצנזוס שהסתמן בדף השיחה, הפעלתי את שיקול דעתי ומחקתי במחיקה מהירה. אם אתה סבור שטעיתי, באפשרותך לבקש את שחזור הערך בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. אולי תצליח לשכנע מפעיל מערכת אחר. Lostam - שיחה 21:19, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

אם יעלה ערך[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, אם יעלה ערך על עורך דין דרור מקרין, מה תהיה חוות דעתך לגבי חשיבתו האנציקלופדית. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:09, 20 באוגוסט 2013 (IDT)

היי חנה. אני חושב שעו"ד מקרין בהחלט נמנה על 10-20 עורכי הדין הפליליסטים המובילים בישראל, ואני מאמין שאם ייכתב עליו ערך טוב, שיכיל מידע מקיף על קורות חייו והישגיו המקצועיים, סיכוייו לשרוד טובים. Lostam - שיחה 13:09, 20 באוגוסט 2013 (IDT)
או קי, תודה, נשאלתי לגביו ב-OTRS ורציתי להיות בטוחה במענה שאני עונה, כדי לא לבזבז את זמנו של הכותב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:16, 20 באוגוסט 2013 (IDT)

יוסי כהן (עורך דין)[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, תוכל להעיף מבט? הערך כתוב לא טוב, אבל השאלה היא האם יש לו מקום במרחב הערכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:57, 26 באוגוסט 2013 (IDT)

היי חנה. הוא עו"ד מוכר בתחום דיני החברות, לדעתי בעיקר לעוסקים במקצוע ופחות לציבור הרחב. אני מתלבט אם מגיע לו ערך, לטעמי גבולי עם נטייה לתשובה שלילית. Lostam - שיחה 12:39, 27 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה, שמתי תבנית חשיבות, נראה מה אחרים יחשבו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:01, 27 באוגוסט 2013 (IDT)

נגד או בעד?[עריכת קוד מקור]

שבת שלום. תאמת לא הבנתי אם אתה נגד הערך "קורטני סטודן" או בעד להשאיר אותו? תעדכן אותי בבקשה אני חושב שאין חשיבות לאדם לא ידוע רק בכך שהתחתן עם אדם מבוגר ומתוך הרקע שעשתה הגדלת שדיים. Gabiarakelian - שיחה 00:03, 31 באוגוסט 2013 (IDT)
תקרא שוב את מה שכתבתי. אי אפשר לטעות בהבנת עמדתי. Lostam - שיחה 05:53, 31 באוגוסט 2013 (IDT)

גאוגסר[עריכת קוד מקור]

אני חושב שבתור כותב הערך, גם אם אין לי "זכות הצבעה", היה ראוי לפנות אלי בטרם מחיקתו. אולי יש לי טיעון או שניים בעד השארתו שישכנע אפילו אותך? שי אבידן - שיחה 19:08, 1 בספטמבר 2013 (IDT)

היי שי. לא אני הנחתי את תבנית החשיבות. אני הוויקיפד שמטפל בתבניות החשיבות ומוחק ערכים שלאחר שבוע חשיבותם לא הובהרה. על פי הכללים הנהוגים אצלנו, לא קיימת חובה על מי שמניח תבנית חשיבות ליידע על כך את כותב הערך, גם אני מסכים איתן שמן הראוי לעשות זאת. אני מציע לך להכניס כל ערך שאתה כותב לרשימת המעקב שלך, וכך תוכל לראות האם ומתי מישהו מניח עליו תבנית חשיבות, או מבצע בו עריכה שאתה חושב שמצדיקה את התערבותך. Lostam - שיחה 21:47, 1 בספטמבר 2013 (IDT)
אם ככה, תוכל בבקשה להחזיר את הערך על מנת שאוכל לנמק מדוע לדעתי אין למחקו - לא נראה לי הגיוני לנהל דיון על ערך שאינו קיים שי אבידן - שיחה 08:29, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
שחזרתי את הערך לארגז חול, משתמש:שי אבידן/גאוגסר. תוכל לנמק בדף השיחה של הערך ואם בעקבות כך יימצא ויקיפד בעל זכות הצבעה שיבהיר חשיבות או יצטרף לעמדתך, תוכל לחזור ולבקש ממני לשחזר את הערך למרחב הערכים. Lostam - שיחה 08:56, 2 בספטמבר 2013 (IDT)

בקשה לשחרור[עריכת קוד מקור]

אני מבקש ממך, הו מפעיל מערכת גדול, שתשחרר (לפחות באופן זמני) את חברי zueu5671, מכיוון שהוא מעוניין להרחיב את הערכים העוסקים במארוול קומיקס.

קורטני סטודן[עריכת קוד מקור]

שלום, רציתי לדעת מה קורה עם קורטני סטודן, אחרי התבנית חשיבות? (אחרי כול הדיון מה נקבע היא נשארת בויקיפדיה?) ובנוסף מה קורה בהצבעת מחיקה? תודה מראש, שבת שלום. Gabiarakelian - שיחה 00:05, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
שלום. נפתחה הצבעת מחיקה על הערך. תתקיים הצבעה במשך שבוע ועל פי תוצאות ההצבעה יוחלט אם הערך נמחק או נשאר. Lostam - שיחה 07:03, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
הי לאסתם, בהקשר הזה רציתי להציע הצעה/לשאול שאלה. לדעתי ראוי שבמקרים כאלה, שבהם יש קונסנזוס בדף השיחה בעד מחיקה, הערך יימחק בלי הצבעה. במקרה הזה אני חושב שהיה ברור לחלוטין שהערך יימחק בהצבעה. האם אפשרי שבמקרים כאלה, לפני שנפתחת הצבעה, אתה תשאל את התומכים בהשארה אם הם מוכנים "להסיר את תמיכתם" כדי למנוע הצבעה מיותרת. במקרה הזה מדובר בשני משתמשים פעילים והגיוניים. אני בטוח שאם היית שואל אותם, מצביע על היחס המוטרף בין תומכים למתנגדים (2 ל 8 במקרה הזה), ומבקש, הם היו מסירים את תמיכתם, ושלום על ישראל. בלנק - שיחה 13:33, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
שלום בלנק. אם תעקוב אחרי דיוני החשיבות תראה שאכן כך אני נוהג בדרך כלל, כאשר בדיון החשיבות יש רק ויקיפד אחד בעל זכות הצבעה שהבהיר חשיבות, ולעומתו מס' ויקיפדים שתמכו במחיקה. אני עושה זאת בד"כ כשאני סבור שהתומך בהשארת הערך הוא ויקיפד שיש טעם לפנות אליו בשאלה/בקשה כזו. במקרה הזה היו שניים שהבהירו/תמכו, ואני חולק עלייך ששניהם מתנהלים בוויקיפדיה בצורה ראויה והגיונית, לפחות מניסיוני אחד מהם אינו כזה, ולכן היה עדיף לפתוח הצבעת מחיקה. אני לא חושב שהצבעת מחיקה היא אסון כזה גדול. אפשר תמיד לבחור לא להשתתף בהצבעה, וגם מי שבוחר כן להשתתף בה, זה לא אמור לקחת יותר מחצי דקה מזמנו. אני יכול לומר זאת מניסיון, הצבעתי בעצמי הבוקר :) Lostam - שיחה 17:36, 7 בספטמבר 2013 (IDT)

שיחה:ICity[עריכת קוד מקור]

היי לוסתם, נימקתי את חשיבות הערך. אודה לך אם תסלח לי שלא עשיתי זאת במהלך שבוע הדיון ותשקול לשחזר את הערך. בברכה, Guycn2 - שיחה 18:31, 7 בספטמבר 2013 (IDT)

אין אפשרות לעשות את זה כל פעם בדיעבד. היה שבוע ונגמר. אין לשחזר את הדבר הזה. גילגמש שיחה 18:33, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
ואתה שוב פעם מעליב... אולי די? מה יש לך נגדי? מה עשיתי לך? טפל בעצמך ובדחיפות. אייסיטי - שיחה 11:49, 14 בספטמבר 2013 (IDT)
אפשר קצת להתחשב, אני לא ידעתי שערך נמחק במחיקה מהירה אם לא נומק מדוע יש חשיבות (ומן הסתם, הגיוני שאם אפשר להניח תבנית חשיבות בלי לנמק, אז אפשר גם להגיד שיש חשיבות בלי לנמק). בברכה, Guycn2 - שיחה 18:35, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
לא ידעת, זאת הבעיה שלך. מספיק עם הצבעות מחיקה מיותרות. גילגמש שיחה 18:37, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
2 ויקיפדים עם זכות הצבעה תמכו בהשארת הערך. אם תהיה הצבעת מחיקה, היא בוודאי שלא תהיה מיותרת. --Guycn2 - שיחה 18:38, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
גיא, הנה משהו נוסף שלמדת בוויקיפדיה. חשוב להבהיר חשיבות במילותיך או לציין שהחשיבות בעינייך היא בהמשך למה שאמר אדם מסויים בדף השיחה, אחרת זה לא נחשב. זאת כיוון שיש משתמשים שעל כל ערך פשוט ייכתבו ״יש חשיבות״ ויאלצו עוד ועוד הצבעות. חשוב לי לציין שכרגע זה נתון לשיקול דעתו המוערכת של לאסתם. במידה וישחזר יהיה זה ״לפנים משורת הדין״. לכן אין הכרח שזה יקרה. אני באופן אישי לא בטוחה שיש מקום לערך. הנושא היה מדשדש מלכתחילה וכבר לא קיים. החשיבות האנציקלופדית אינה נובעת מערך מושקע, אלא מתוכן שמעיד על חשיבות. שבוע טוב ! Itzuvit - שיחה סדנה 18:58, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
נכון, אבל אני באמת חושב שיש לו חשיבות. לא בגלל שאני תמיד בגישה של "לא אוכל לא שותה", אלא משום שבאמת קראתי את הערך והופתעתי שחשיבותו מוטלת בספק אצל ויקיפדים רבים כל כך. שבוע טוב, Guycn2 - שיחה 19:15, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
אין בדברים שנאמרו שם אפילו התחלה של הבהרת חשיבות. העובדה שיש ערכים לאתרים מז'אנר מסוים אינה אומרת שכל האתרים מאותו ז'אנר הם בעלי חשיבות אנציקלופדית. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:59, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
האתר הזה מוכר פחות או יותר כמו שאר האתרים שציינתי. אין סיבה למחוק כי אין חשיבות. Guycn2 - שיחה 20:00, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
גיא, אני מבקש ממך שתשקול שוב את התעקשותך על השארת הערך במקרה זה, ותסכים למחיקתו. הערך לא ישרוד הצבעת מחיקה. גם אני פעמים רבות מוותר על השארת ערך כשאני רואה שאני היחיד בדף השיחה שהבהיר את חשיבותו. צריך לדעת לבחור את הקרבות ולהילחם על ערכים שבאמת ראוי להילחם עבורם, ולא על כל ערך איזוטרי. Lostam - שיחה 20:17, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
ויתרתי. עשיתי את שלי, והתעקשות רק תגרום לכעס, לעצבים ואולי אפילו לחסימתי. יום ויקיפדי מספיק רע היה לי היום... בכל מקרה, תודה לך שהסברת בנעימות ולא צעקת עליי שאני מטריד. שבוע טוב, Guycn2 - שיחה 20:21, 7 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה לך על אי ההתעקשות, ושיהיה שבוע טוב. Lostam - שיחה 20:58, 7 בספטמבר 2013 (IDT)

שוקי התוכי[עריכת קוד מקור]

שלום גיא. הבהרתי בדף השיחה שיש מקום לערך. אילו היה מדובר בספר בודד של המחברת - ניתן לוותר על הערך, אך מדובר בסדרה, ובתור שכזו היא בעלת חשיבות. מלכתחילה הסדרה מכוונת בעיקר לילדי הציבור החרדי, ובקרב קהל היעד שלה היא בהחלט כבשה מקום במידה הראויה לערך. גרש - שיחה 14:06, 15 בספטמבר 2013 (IDT)

שלום גרש. הגבתי בדף השיחה של הערך ושיחזרתי אותו. Lostam - שיחה 15:21, 15 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה רבה. ובהזדמנות זו, ברכת שנה טובה וחג שמח. ושוב תודה על כל פועלך. גרש - שיחה 15:31, 15 בספטמבר 2013 (IDT)
שנה טובה וחג שמח גם לך. Lostam - שיחה 16:02, 15 בספטמבר 2013 (IDT)

שיחה:צוות ספיבק-יונה[עריכת קוד מקור]

ראה דברי שם.--א 158 - שיחה 22:40, 21 בספטמבר 2013 (IDT)

רונן דליהו[עריכת קוד מקור]

ראיתי שמחקת במחיקה מהירה. ראה הטיוטה החדשה שהועלתה משתמש:Omriandvi/רונן דליהו. בגלל ההתכתבות שלי אתו ב-OTRS אני מעדיפה שהמחיקה לא תעשה על ידי. האם תוכל להסביר לכותב ולטפל בכך? יש גם בעיה עם התמונה, אבל מוותר לבקש אישור OTRS אם אין ערך. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:44, 22 בספטמבר 2013 (IDT)

טופל. Lostam - שיחה 14:34, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה. אמרתי לו מראש שיש בעיית חשיבות בערך ושעדיף לא לשחזר, אבל הוא התעקש, כך עדיף שהוא מקבל מסר לא מאדם אחד. דרך אגב הגיע זמן ארכבוב חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:35, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

זוכי פרס נובל ממוצא יהודי[עריכת קוד מקור]

אני רוצה לפתוח הצבעה. הכללים לא מחייבים דיון חשיבות. אני משיב את תבנית ההצבעה ומבקש שלא תסיר אותה. אורי שיחה 15:27, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

אורי, הכללים הכתובים עודכנו והם מחייבים דיון חשיבות. ממליצה שתתעדכן. סגור בבקשה את ההצבעה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:30, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
ראה ויקיפדיה:הצבעות מחיקה והדיון בדף השיחה. בכל מקרה זה היה הנוהל גם לפני העדכון בכתב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:35, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
זה עדכון שלך מלפני שלושה שבועות על סמך דיון עלום בו אין שום הערכה ברורה לשינוי של מדיניות כה מהותית עמו מדיניות המחיקה. השינוי שלך איננו קביל כלל וכלל. הגבתי גם בדף שיחתך. אורי שיחה 15:45, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
אורי, זה צעד שמנוגד לכללים ושנועד לעורר מהומה ולא אאפשר אותו. אסיר את התבנית גם בפעם הבאה. אתה מוזמן להתלונן עליי בבקשות ממפעילים אם אתה חושב שאני נוהג בניגוד לכללים. תן להצבעת המחיקה לגבי זוכי פרס נובל הערבים להתנהל ולהסתיים ואז נראה. Lostam - שיחה 15:58, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
לא נכון. אין לי שום אמון בדף הבקשות ממפעילים כך שאין בזה טעם. חמורה יותר התגלית של שינוי מדיניות המחיקה ללא הליך ראוי. אורי שיחה 16:05, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
אם הוא יתלונן עליך במפעילים אני אתלונן עליו בבירורים. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:59, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

בקשה[עריכת קוד מקור]

לוסתם, שמתי הגנה על הדף ויקיפדיה:הצבעות מחיקה כי אורי ר. ניהל מלחמת עריכה על הדף ושיחזר את העדכון החרון שהיית עליו הסכמה. לדבריו אני צד בעניין ולכן אין מקום שאני אשים את ההגנה. אני לא רוצה שהדיון יתעסק בנושא הזה שהוא לא מהותי. אני אוריד את ההגנה בתקווה שאורי ר לא יחזור לנהל מלחמת עריכה. אם כן, האם תוכל לשים עליו הגנה. אתה לא היית מעורב כלל בדיון הזה. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:38, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

אין בעיה. כ"כ מעצבן אותי שאני צריך להתעסק עכשיו עם מלחמות מיותרות כאלה. Lostam - שיחה 16:45, 23 בספטמבר 2013 (IDT)
אני מבינה אותך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:58, 23 בספטמבר 2013 (IDT)

הערה[עריכת קוד מקור]

גיא, אני מכבד אותך, אבל חושב שבהצבעתך בעניין מחיקת ערבים זוכי פרס נובל אתה נוהג בנאיביות. יואב ר. - שיחה 00:04, 24 בספטמבר 2013 (IDT)

היי יואב. מותר לנו להיות חלוקים. אני אקח זאת כמחמאה שבגיל 41 אני עדיין "מואשם" בנאיביות Lostam - שיחה 07:15, 24 בספטמבר 2013 (IDT)

למה אי אפשר כמו שהיה?????? אני רוצה שהיה ככה יותר יפה ויותר מובן מה זה המכוער הזה הטבלה הזאת בעעע........

שריל קול[עריכת קוד מקור]

היי גיא, לדעתי אפשר להסתפק בהגנה חלקית, ואין צורך בהגנה מלאה לשלושה חודשים. האנונימי נכנס למלחמת העריכה, ואפשר לחסום אותו אם ימשיך במקום להגן על הדף. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 08:08, 24 בספטמבר 2013 (IDT)

הצעה שלי לחסום את האנונימי הזה הוא נכנס למלחמת עריכות שלא צריך גם אחרי הסבר. בנוסף לכך למה הסרת את עריכתי האחרונה. ומדוע איני יכול לערוך את הערך? Gabiarakelian - שיחה 08:19, 24 בספטמבר 2013 (IDT)
גיא, אם תסתכל בגרסאות קודמות ובדף השיחה תבין שה"אלמוני" הוא לא אחר מאשר Gabiarakelian, שיש לו אובססיה לערך הזה. לכן הגנה חלקית פחות יעילה כאן. אני אשנה את ההגנה לחלקית, ול Gabiarakelian אומר שאם ימשיך ללכת בדרך הזאת בדרך הנכונה להיחסם מהמשך עריכות בוויקיפדיה. Lostam - שיחה 15:39, 24 בספטמבר 2013 (IDT)
אתה ממש לא צודק. אם היתי רוצה היתי נכנס ממזמן למלחמת עריכות איתך. ואין לי טעם בכלל התבנית מפריעה לי אבל אין לי מה לשנות עד שלא היה עוד מספר אנשים (משתמשים) נגד התבנית הזאת. אתה ממש פגעת בי שאתה מאשים בלי לדעת תאמת. צפיתי ממך למשהו אחר. Gabiarakelian - שיחה 16:02, 24 בספטמבר 2013 (IDT)
אני לא חוזר בי ממה שאמרתי. אין לי ספק שהעריכות האנונימיות הגיעו ממך. כל מי שעיני בראשו יכול לראות ולהבין זאת. פעם הבאה שזה יקרה אתה תיחסם. אין טעם להמשיך בדיון הזה. Lostam - שיחה 16:05, 24 בספטמבר 2013 (IDT)
אתה באמת פוגע. אין לי סיבה לעשות זאת. אם אתה מעוניין לפגוע ולהאשים זה החלטה שלך. אם היתי רוצה לעשות זאת היתי עושה זאת בעצמי כמו בעבר. אתה החלטת אז אתה החטלת שהיה לך חג שמח.! אפשר לדבר איתך במייל? Gabiarakelian - שיחה 17:40, 24 בספטמבר 2013 (IDT)

נראה לי שאפשר להסתפק במחיקה ולסיים את ההצבעה (גם ככה יש ריבוי מהם לאחרונה, וזאת מהמיותרות), נראה לי שהקהילה כבר אמרה את דברה(19-0). יש ברשימת ה"בעד" אנשים שזאת הפעם הראשונה שראיתי אותם בצד הזה של המתרס קריצה. בקיצור, what say you? חג שמייח יקירי. Itzuvit - שיחה סדנה 17:05, 25 בספטמבר 2013 (IDT)

היי. אין דבר כזה לסיים הצבעה באמצע. ההצבעה חייבת להגיע לסופה. כצפוי יש קונצנזוס רחב מאוד לגבי המחיקה, אני מקווה שזה יעביר את המסר לתומכים בדיון החשיבות. חג שמח עד מאוד, Lostam - שיחה 17:19, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
סבייב :) Itzuvit - שיחה סדנה 17:21, 25 בספטמבר 2013 (IDT)

פחד מליצנים[עריכת קוד מקור]

אני אפתח הצבעה וזאת משתי סיבות. האחת היא משום שכן היה שינוי נסיבות, גם אם אתה לא מכיר בו. השנייה היא כדי למנוע מראית עין של ניגוד עניינים אצלך, בין עמדתך כמגן המרכזי על הערך לבין עמדתך כשופט. עִדּוֹ - שיחה 16:17, 29 בספטמבר 2013 (IDT)

לגבי הערתך השנייה, על מה אתה מדבר? בכל דיון חשיבות שאני מבהיר החשיבות היחיד בו אני נמנע מלקבל החלטה בעצמי ומשאיר זאת למפעילים אחרים דרך דף הבקשות מהמפעילים. בדיון הרלוונטי הייתה הבהרת חשיבות של א 158, אליו הצטרפה גם עיצובית. בכל מקרה, לא חשבתי שאצליח לשכנע אותך לא לפתוח הצבעה. אודה לך רק אם תיידע אותי כשאתה פותח אותה. Lostam - שיחה 16:23, 29 בספטמבר 2013 (IDT)
לא אמרתי "יחיד" וכן אמרתי "מראית עין". אתה לא הטוען היחיד ואף אחד מכם לא הבהיר חשיבות. בטח לא עיצובית, שטענה שהערך חשוב, מסיבות שהיפוכן מוסבר בערך.
אני לא אומר שעיצובית טועה, מבחינת האמת המוחלטת. אבל היא טועה מבחינת האמת המדעית. אם וכאשר המדע יצדיק את דעתה, אנחנו נשחזר את הערך. אגב, גם אני נאלץ להיכנע לדעת המדע בערכים שאני פעיל בהם ולא לכתוב את דעתי האישית. גם כשמדובר בנושאים כואבים מאוד. עִדּוֹ - שיחה 16:39, 29 בספטמבר 2013 (IDT)

מחיקה אוטומטית של תמונות בויקיפדיה העברית של ערכים שנמחקים[עריכת קוד מקור]

שלום לוסתם, אני לא חושבת שיש למחוק באופן אוטומטי תמונות שנמצאות בערכים שנמחקים. למשל התמונות של חברת אקו וייב פאוור. אלו תמונות שהגיעו מהחברה יש להם אישור OTRS ויש שם תמונה אחת של אנשי החברה עם קרן סינית ועם נתניהו ומתן וילנאי, התמונה השנייה היא של מצופים שמשמים את הטכנולוגיה. שחזרתי את התמונות וביקשתי ממתניה שיעבירן לויקישיתוף. לא מדובר כאן בתמונות על אישיות שאין לה כל חשיבות אנציקלופדית. אני מבקשת שתיקח זאת בחשבון להבא בעת מחיקת ערך. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:06, 30 בספטמבר 2013 (IDT)

שלום חנה. לקחתי לתשומתך לבי. Lostam - שיחה 15:13, 30 בספטמבר 2013 (IDT)

עו"ד נחום פינברג[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, אמנם על הערך יש תבנית הפרת זכויות יוצרים, אבל אם אין חשיבות אנציקלופדית עדיף להודיע לכותבת עכשיו ולא להטריח במשלוח אישור. האם תוכל להתסכל? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:18, 4 באוקטובר 2013 (IDT)

היי חנה. עו"ד פינברג נחשב מזה שנים רבות לאחד מעורכי הדין הבכירים והמובילים בישראל בתחום דיני העבודה, אם לא הבכיר והמוביל שבהם. אני סבור שהוא עובר את המשוכה הגבוהה שקיימת אצלנו לגבי עורכי דין. Lostam - שיחה 19:16, 4 באוקטובר 2013 (IDT)
תודה, עכשיו נשארנו רק אם בעיית אישור OTRS וערך הכתוב גרוע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 00:23, 5 באוקטובר 2013 (IDT)
הי לוסתם כותב הערך פנה אלי בקשר לטיוטה הנמצאת במשתמש:מעין שר/נחום פינברג. עשיתי ויקיזציה קלה. הבעיה היא שחלק מהמשפטים מועתקים מהאתר של המשרד, אבל לא מדובר בטקסט רב, אז אולי תוכל לנסח את המשפטים האלה אחרת, לא נראה לי ששווה לבקש אישור OTRS בגלל טקסט כה קצר. בנוסף הוספתי שתי דרישות מקור. אם מה שכתוב שם לא מדויק (הוא לא הכי...) אז כדאי לנסח אחרת. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:50, 2 בנובמבר 2013 (IST)
היי חנה. אתפנה לכך, אני מקווה, מחר בצהריים. Lostam - שיחה 23:24, 2 בנובמבר 2013 (IST)
חנה Hanay, ערכתי את הערך. לדעתי כעת אין בעיה של OTRS וניתן להעביר את הערך למרחב הערכים. Lostam - שיחה 15:22, 3 בנובמבר 2013 (IST)
העברתי, תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:49, 3 בנובמבר 2013 (IST)

שלום[עריכת קוד מקור]

שלום האם תוכל להעביר לי את תוכנו של הערך שלשלאות שקופות שנמחק ולא הספקתי לשמר לי עותק בארכיון. בברכה ובתודה מראש, Rafael Guri שיחה 10:10, 7 באוקטובר 2013 (IDT)

בוקר טוב. שלחתי לך למייל. Lostam - שיחה 11:15, 7 באוקטובר 2013 (IDT)

?[עריכת קוד מקור]

לילה טוב. חלף שבוע מאז הצבת תבנית "הבהרת חשיבות" על הערך רחוב ויה דולורוזה.

החשיבות הובהרה ע"י המשתמש גיא. לפי מדיניות ויקיפדיה אין מקום כעת לתבנית, אז למה שחזרת אותה?
אגב, מה דעתך, אתה תומך בחשיבות הערך? --בן נחום - שיחה 22:09, 8 באוקטובר 2013 (IDT)
ערב טוב. 1. השבוע יחלוף מחר. 2. בתור מי שכתב את הערך, אתה מנוע מלהסיר את התבנית בעצמך. השאר זאת לאחרים. Lostam - שיחה 22:26, 8 באוקטובר 2013 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

אודה לך אם תוכל לומר לי היכן ניתן לפתור את שאלת פרופסור משנה? בברכה, Rafael Guri שיחה 12:07, 9 באוקטובר 2013 (IDT)

צהריים טובים. נראה לי שהמקום המתאים לדון בכך הוא בשיחה:פרופסור. Lostam - שיחה 12:11, 9 באוקטובר 2013 (IDT)

חסידות ברסלב[עריכת קוד מקור]

אני מציע לך לראות בדף השיחה של הערך ולראות שלא עשיתי שום שינוי לפני שכתבתי עליו בדף השיחה (בתחילה באנונימיות ואח"כ בחתימת IP המתחיל במספר 95) ואחר שכמה ימים לא קיבלתי את תגובת דרול. מעבר לכך, כל השינויים שלי נתמכו בציטוטים מדויקים להבדיל מעריכת דרול שהייתה חסרת ביסוס לחלוטין. מעבר לכך, אתה יכול לראות בדף השיחה שכל הויקיפדים מלבד דרול תומכים דווקא בעמדתי. החסימה שלך מחזקת השתלטות דיקטטורית של משתמש אחד על הערך. דרול לא ענה עניינית על טענותיי מלבד התחפרות בכלל הגירסה היציבה.חיים נתן - שיחה 16:19, 9 באוקטובר 2013 (IDT)

שלום גיא, גם לדעתי אין הצדקה להגנה על ערך כשיש ארבעה מתנגדים מול אחד (שכתב מלכתחילה את הביטוי), ראה בדף השיחה שם. מן הראוי שישלים עם עמדת הרוב, ואם ירצה יפנה לבוררות או להצבעה. נרו יאירשיחה • ה' בחשוון ה'תשע"ד • 20:48, 9 באוקטובר 2013 (IDT)
לאחר שהתעמקתי בדף השיחה והקדשתי זמן די רב לקריאה, נראה שהצדק עמכם. אני אשחרר את ההגנה על הערך, אבל צריך למצוא דרך לפתור את המחלוקת, שההבנה שלי לגבי מהותה מזערית. אולי לפתוח הצבעת מחלוקת או למצוא בורר מוסכם. Lostam - שיחה

לארכב?[עריכת קוד מקור]

היי,

חזרתי בי מהצעת המחיקה של הערך הירקון 96. האם כדאי לארכב את ההצבעה? ראה: ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:הירקון 96. לדעתי, השינוי שבוצע בערך הוא מהותי והערך הנוכחי לא דומה כלל לערך שהצעתי למחוק. גילגמש שיחה 18:25, 11 באוקטובר 2013 (IDT)

היי. אני לא בטוח שיש נוהל מקובל למקרה כזה, ולא משוכנע שזה יהיה נכון לארכב את ההצבעה בשלב הזה שבו היא נמצאת. יש כבר מס' ויקיפדים נוספים שהצביעו בעד מחיקה. נראה לי שיהיה נכון לתת להצבעה להסתיים. אולי כדאי שמעבר למה שרשמת בהצבעה תכתוב גם הסבר קצר בדיון עצמו, ברוח מה שרשמת כאן. Lostam - שיחה 19:53, 11 באוקטובר 2013 (IDT)

ערכי פליטי ריאליטי[עריכת קוד מקור]

אני חושב שחלק מהערכים על מתחרי וזוכי "כוכב נולד" צריכים להימחק מכיוון שהם חזרו להיות אנונימיים ולא הצליחו למנף קריירה. מה דעתך? אגב לא ברור לי למה התעקשת למחוק את קורטני סטודן, מה ההבדל בינה לבין אורית פוקס? אני תמכתי בהשארת שני הערכים. ארגזי - שיחה 22:06, 17 באוקטובר 2013 (IDT)

שלום. לפני מספר שנים גובשה הסכמה רחבה, לפיה זוכי "כוכב נולד" זכאים לערך, בלי קשר למה קורה איתם לאחר מכן. הסכמה זו נולדה כפשרה בין ויקיפדים שסברו שיש מקום לכתוב ערכים גם על משתתפי התוכנית שלא זכו בתחרות, ובין ויקיפדים שסברו שאין מקום לכתוב ערכים גם על הזוכים בתחרות. פשרה זו נראית לי ראויה ולא הייתי מנסה לערער אותה. בעיניי אין זהות בין סטודן ופוקס. פוקס היא סלבריטאית ישראלית שנמצאת בתודעה הציבורית שנים רבות. כמובן שזה בסדר שאתה רואה את הדברים אחרת. הקהילה אמרה את דברה בשני המקרים. Lostam - שיחה 06:39, 18 באוקטובר 2013 (IDT)

מחיקת ערכים שהובהרה חשיבותם על ידך[עריכת קוד מקור]

שלום, גיא.
אני פונה אליך לאחר שנתקלתי פעם שניה במחיקות שלך לערכים, שבניגוד לכינוי שבחרת לך נראות בעיניי כשרירותיות. בשני הערכים האלו, תחרות שחמט הייסטיגנס 1936-1935 (שאני כתבתי) והוצאת הספרים זיקית (שלא קשורה אליי), נימקת זאת בכך שלא הובהרה חשיבות. בשני המקרים נימקתי באופן ברור ומפורש את החשיבות בעזרת מספר נימוקים כבדי משקל. בחרת ביודעין להתעלם מכך (ובמקרה של התחרות הייסטיגנס עשית זאת במהלך דיון שמתנגד התחלתי אחד, Guysh, השתכנע בחשיבות הערך בעקבות דבריי והרחבתי את הערך והמשתמשת שהניחה את תבנית החשיבות, אור שפירא, ביקשה לבחון את הערך מחדש, אך לא היתה לה הזדמנות בגין מחיקתך), ולעניות דעתי, ניצלת את כוחך לרעה. יכולת לכל הפחות, להעמיד את הערכים להצבעה, אך בחרת לא לעשות כך. בעיניי אין הדבר ראוי. אבקש (בשנית) את התייחסותך.
בברכה, נעם דובב - שיחה 00:30, 18 באוקטובר 2013 (IDT)

שלום נעם. לפני שאתה מאשים אותי בשרירותיות ובניצול כוח לרעה, אולי כדאי שתלמד את הכללים כאן. תתחיל מלקרוא את ויקיפדיה:הבהרת חשיבות ואת ויקיפדיה:זכות הצבעה. על פי הכללים, לא ניתן היה להתחשב בהבהרת החשיבות שלך לגבי ערך שכתבת בעצמך, ולא מצאתי אף ויקיפד אחר בעל זכות הצבעה שהבהיר חשיבות בעזרת נימוק של ממש. לגבי הערך על הוצאת הספרים, הרי שעל פי הכללים בעת דיון החשיבות לא היית ויקיפד בעל זכות הצבעה, ולכן גם שם לא ניתן היה להתחשב בהבהרת החשיבות שלך. שום החלטה בוויקיפדיה היא לא החלטה סופית שאינה ניתנת לערעור ולבחינה מחדש על ידי ויקיפדים אחרים. בכל מקרה שבו אתה סבור שאני או כל מפעיל אחר פעלנו בשרירותיות או תוך ניצול כוח לרעה, באפשרותך לפנות בבקשה בדף הבקשות מהמפעילים ולבקש ממפעילים אחרים לבחון את הפעולה שבוצעה. Lostam - שיחה 06:49, 18 באוקטובר 2013 (IDT)
אבהיר גם (ולא בפעם הראשונה ועכשיו זה ממש מרגיז) שנימוקיו של נעם דובב בדיון על זיקית אינם נכונים בכלל. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:45, 18 באוקטובר 2013 (IDT)

תבנית חשובה[עריכת קוד מקור]

בדף השיחה של התבנית ההתיישבות ברובע, יש רוב מוחץ בעד התבנית.

לאור זאת תמוהה מחיקתך. --בן נחום - שיחה 17:23, 20 באוקטובר 2013 (IDT)
תגיד, אתה רציני? התבנית לא נמחקה... הסרתי את תבנית החשיבות... Lostam - שיחה 18:55, 20 באוקטובר 2013 (IDT)

ג'יס[עריכת קוד מקור]

שלום לוסתאם.

אנא ראה שפעולתו הראשונה של ג'יס לאחר שחרורו מהחסימה היא העברת הדיון בדף שיחתו לארכיון תוך מחיקת דברי, שהם תגובה מינורית להתקפותיו עלי, והחלפתם בהודעה משלו. מאחר שהתחלת את הטיפול בנושא, אני פונה אליך שוב. בברכה, משתמש כבד - 02:08, 22/10/13

על איזה "התקפות" אתה מדבר? לוסתם עסק בפניות שנוגעות לכללים ולא בפניות קנטרניות, שאינן ראויות לתשובה. כבר ביקשתי בדף שיחתך ואבקש שוב: הפסק להטרידני בדף שיחתי. הנושא מתברר כעת בדף בירורים. הנח לי. ג'יס - שיחה 04:45, 22 באוקטובר 2013 (IDT)
מצטרף לג'ס. כרגע העניין נידון בבירורים, אין סיבה לפעול בו זמנית בערוצים אחרים. ‏Lionster‏ • שיחה 04:46, 22 באוקטובר 2013 (IDT)
בשביל לשחזר דברי אחרים שנמחקו ללא הצדקה לא צריך בירור, וגם לא התרשמתי שבכך הבירור עוסק, ודאי לא לדברי ג'יס עצמו. כבר הצעתי לו למחוק מהפרוטוקול את ההתקפות כלפי, יחד עם הודעתי שהיא תגובה להן. אך כל עוד הוא אינו מעוניין בכך, אני מבקש שיושבו על כנן. בברכה, משתמש כבד - 10:17, 22/10/13
הנושא בכללותו נדון כעת בבירורים, וראיתי שציינת זאת גם שם. לצערי, לי אין היום זמן להתעמק בכך. יש לתת לדיון בבירורים למצות את עצמו. Lostam - שיחה 13:41, 22 באוקטובר 2013 (IDT)

מחקת ערך שנחשד כפרסומת[עריכת קוד מקור]

לוסטם שלום אמש (23/10/13) מחקת ערך ע״ש וינטר_קלאב שנכתב אודות חברת תיירות שפרצה לשוק הדתי ועשתה בו מהפך בכל מה שקשור לתיירות ונופש במגזר שלא הכיר זאת עד לשנים האחרונות! במגזר זה חברת וינטר קלאב הפכה לשם מושג ומותג מדובר. אשמח באם תחקור ותחפור אודות החברה באינטרנט, כולל באתר החברה ובחשבון הפייסבוק שלהם בכדי להתרשם מתגובות הלקוחות ומהמהפך התרבותי בתחום הנופש אצל הציבור בדתי. תודה מראש.

"פרצה לשוק הדתי", "עשתה בו מהפך", "שם מושג מותג מדובר", "מהפך תרבותי". מה עוד? גרש - שיחה 03:27, 24 באוקטובר 2013 (IDT)
גרש, מה רע בביטויים אלו כל עוד הם נכונים?
שלום. אני לא מוצא לנכון לשחזר את הערך. לטעמי הוא פרסומי ואין חשיבות אנציקלופדית לערך על החברה. אתה יכול לפנות בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים ולבקש את שחזור הערך. אולי מפעילים אחרים יחשבו אחרת. Lostam - שיחה 15:59, 24 באוקטובר 2013 (IDT)
לאלמוני, אלה ביטויים פרסומיים מובהקים, אין קשר בינם ובין עובדות כלשהן. אני שומע על החברה הזאת כאן לראשונה. נרו יאירשיחה • כ' בחשוון ה'תשע"ד • 16:47, 24 באוקטובר 2013 (IDT)

מחיקת דף שיחה[עריכת קוד מקור]

שלום. מדוע מחקת את הדף שיחה: בר מינן (להקה)? בברכה, ‏nevuer‏ • שיחה 20:39, 26 באוקטובר 2013 (IDT)

דף השיחה היה ריק. יוצר הערך כתב שם הודעה ומחק אותה. Lostam - שיחה 20:41, 26 באוקטובר 2013 (IDT)
תודה. ביומן המחיקה נרשם תוכן הדף לפני שנמחק, וזה מה שבלבל אותי. ‏nevuer‏ • שיחה 20:45, 26 באוקטובר 2013 (IDT)

כתיבת ערך על השופטת ישראלה קראי-גירון שופטת בבית המשפט המחוזי בחיפה[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, סטודנטית בלימודי נשים ומגדר שאלה אותי לגבי כתיבת ערך על השופטת ישראלה קראי-גירון. ראה פרטים בסיסים עליה כאן. האם תוכל לבדוק? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:19, 27 באוקטובר 2013 (IST)

היי חנה. היא לא שופטת מחוזית, היא שופטת שלום שמכהנת כרשמת בבית המשפט המחוזי. גם אם נקבל את הגישה שכל שופט מחוזי זכאי לערך, גישה שיש שיחלקו עליה, הרי שהיא לא עומדת גם בקריטריון הזה. אין טעם שהסטודנטית תשקיע זמן בכתיבת הערך, הוא לא יעמוד ברף החשיבות האנציקלופדית. Lostam - שיחה 17:55, 27 באוקטובר 2013 (IST)
או קי תודה ראיתי שבקישור כתוב "מכהנת בפועל כשופטת בית המשפט המחוזי חיפה". ותהיתי לגבי הבפועל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:01, 27 באוקטובר 2013 (IST)
כתוב שזה מינוי זמני לשנתיים. זה מינוי מנהלי שלא מצריך החלטה של הוועדה למינוי שופטים. מינוי קבוע של הוועדה הוא עד ליציאה לפנסיה בגיל 70. עם כל ההערכה לשופטת המכובדת, אין מקום לערך אנציקלופדי עליה. Lostam - שיחה 18:09, 27 באוקטובר 2013 (IST)

פנחס גולדשטיין (עורך דין)[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, הערך עבר מטיוטה, דורש שכתוב ועריכה. האם תוכל לחוות דעה לגבי חשיבות אנציקלופדית? וחוץ מזה הגיע זמן ארכוב.... חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 01:34, 3 בנובמבר 2013 (IST)

היי חנה. לדעתי לא עובר את הרף. הנחתי תבנית חשיבות. Lostam - שיחה 14:40, 3 בנובמבר 2013 (IST)

מחיקת דף משתמש[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, ראיתי שמחקת את דף משתמש:בן נחום. לפי בדיקתי הדף הכיל גם דברים אחרים ולא רק את המידע בקשר למסעדת בין הקשתות. אפשר להסיר את המידע אבל לא ברור לי למה נמחק כל הדף שלו. האם תוכל לבדוק? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:45, 5 בנובמבר 2013 (IST)

היי חנה. אני רואה שערן כבר טיפל בזה. Lostam - שיחה 18:16, 5 בנובמבר 2013 (IST)

שיחה:עלמה דויטשר[עריכת קוד מקור]

לוסתם שלום. אם תוכל, אודה להתייחסותך בדף שיחה הנ"ל אשר נמחק בעבר, בשל אי עמידה בתהליך הבהרת חשיבות. מי-נהר - שיחה 22:52, 11 בנובמבר 2013 (IST)

שלום. אני רואה שבינתיים הערך כבר שוחזר ומתקיים דיון חשיבות נוסף. עמדתי העקרונית היא שאין מקום ל"מועד ב'" של דיון חשיבות. יחד עם זאת, כל מקרה לגופו ומן הראוי להפעיל תמיד שיקול דעת. במצב שבו ויקיפד או שניים בעלי זכות הצבעה מבקשים לקיים דיון מחודש ומביאים נימוקים התומכים בחשיבות הערך, לא הייתי נתלה בפרוצדורת כדי למנוע זאת מהם. Lostam - שיחה 16:09, 12 בנובמבר 2013 (IST)
אני מודה לך על התגובה. מי-נהר - שיחה 16:39, 12 בנובמבר 2013 (IST)

מתי ואיך אצליח לשכנע אותך?[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, מתי ואיך אצליח לשכנע אותך להעלות קבצים לויקישיתוף ולא לויקיפדיה העברית? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:25, 13 בנובמבר 2013 (IST)

לילה טוב חנה. אני פעיל אך ורק בוויקיפדיה העברית, לא בוויקיפדיה האנגלית, לא בוויקישיתוף ולא באף מיזם אחר של קרן ויקימדיה. כל עוד ישנה אפשרות להעלות קבצים ברישיון חופשי לוויקיפדיה העברית ולא רק לוויקישיתוף, אני מסיק מכך שזה בסדר מבחינת הקרן וסביר להניח שכך אמשיך לנהוג. אין לי התנגדות שהקבצים יועברו לוויקישיתוף ע"י ויקיפדים אחרים שיש להם עניין לעשות זאת. 00:57, 14 בנובמבר 2013 (IST)
בוודאי שזה בסדר, אבל יש יתרונות לויקישיתוף. למשל אתה לא יכול להיות בטוח שכל התמונות שהועלו לערך יישארו לעד בערך. אם למשל תמונה תוסר היא נעלמת בנבכי הויקיפדיה ולא ניתן להגיע אליה. לעומת זאת בויקישתוף היא מקושרת דרך הקישור לויקישיתוף. היא גם זמינה לויקיפדיות אחרות. העברה של תמונה לויקישיתוף היא עבודה נוספת כמעט כמו להעלות אותה לויקיפדיה. לי חבל על העבודה הנוספת הזאת. יש מספיק מה לעשות שם. אינך מעלה תמונות רבות, לא צריך להיות "פעיל" בויקישיתוף. רק מעלים את התמונות לשם ומשתמשים בהם בערכים כאן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:17, 14 בנובמבר 2013 (IST)

שיחה:אבישי שטרית[עריכת קוד מקור]

שלום גיא, אנא ראה שם. תודה, נרו יאירשיחה • י"ב בכסלו ה'תשע"ד • 13:18, 15 בנובמבר 2013 (IST)

כמו כן סליחה על השיגוע בהעברה לארגז חול - הכל הסתבך לי שם. מעט מן האורשיחה • י"ד בכסלו ה'תשע"ד • 15:44, 17 בנובמבר 2013 (IST)

ואן דיירקשן[עריכת קוד מקור]

שלום, חשבתי ורציתי לברר איתך מה אפשר לעשות לגבי הערך ואן דיירקשן, הרבה משתמשים חדשים נכנסים וכותבים: "אוהבים אותכם" ו"חולה עליכם", אולי אפשר לעשות שרק משתמשים ותיקים מורשים יערכו תערך הזה.? ערב טוב. Gabiarakelian - שיחה 20:07, 19 בנובמבר 2013 (IST)

ערב טוב. אני רואה שהערך כבר מוגן חלקית, מה שאומר שרק ויקיפדים רשומים עם ותק של לפחות 4 ימים יכולים לערוך אותו. השלב הבא זה הפעלת הגנה מלאה, אבל אז רק מפעילי מערכת יוכלו לערוך אותו, וזה צעד קיצוני מדי. זה מה שקורה עם להקת בנים פופולרית כ"כ בקרב בני ובעיקר בנות נוער. אם הערך חשוב לך, אני מציע שתוסיף אותו לרשימת המעקב שלך, וכך תוכל לבדוק מדי יום שלא בוצעו בו השחתות, ובמידת הצורך לשחזר השחתות. Lostam - שיחה 20:18, 19 בנובמבר 2013 (IST)
הוא לא חשוב לי אני עושה את זה השחזורים מתי שאני רואה ומנסה. אבל בזמרת שריל קול הפעלת הגנה ואני יכולתי לערוך גם איך זה? Gabiarakelian - שיחה 20:26, 19 בנובמבר 2013 (IST)
קראת מה שכתבתי לגבי ההגנה החלקית? אתה ויקיפד רשום עם ותק של מעל 4 ימים... Lostam - שיחה 20:27, 19 בנובמבר 2013 (IST)
כן קראיתי הכול אבל שם כתוב ככה: "רק משתמשים ותיקים מורשים". על זה אני מדבר. Gabiarakelian - שיחה 20:30, 19 בנובמבר 2013 (IST)

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
כל הכבוד:) בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:15, 20 בנובמבר 2013 (IST)

אתה בטוח[עריכת קוד מקור]

שאין צורך? אנא בדוק שוב. הוא שחזר פעמיים נוספות לאחר כמה הסברים כאן, הסברים שבטוח ראה לפי ה-timing שם + אזהרה. Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 17:22, 20 בנובמבר 2013 (IST)

חסמתי אותו ל-3 ימים. Lostam - שיחה 17:30, 20 בנובמבר 2013 (IST)
תודה. Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 20:11, 20 בנובמבר 2013 (IST)

שיחת תבנית:בוטל#הצעה[עריכת קוד מקור]

אשמח לחוות דעתך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 14:19, 25 בנובמבר 2013 (IST)

בקשה לשחרור חסימה[עריכת קוד מקור]

היי לוסתם. אנא ראה את בקשת שחרור החסימה הזו. מאחר ואתה היית מעורב בעניין בעבר, האם כדאי לדעתך להעניק הזדמנות שניה בהתאם לדברים בדף השיחה? ‏Lionster‏ • שיחה 14:31, 17 בדצמבר 2013 (IST)

תודה על ההפניה. הגבתי שם. Lostam - שיחה 17:09, 17 בדצמבר 2013 (IST)

אשמח לקבל את עזרתך[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

כתבתי את הערך, "רועי שרון (שדרן)" וראיתי שהגבת בדף השיחה, לא כל כך הבנתי מה עתיד הערך לאור ההכתבות בניכם. האם הוא יתפרסם או שלא? האם עלי לשנות אותו ולערוך? האם חסר מידע או תמונות? אשמח מאוד לקבל ממך את התשובות הללו..

תודה מראש (Roi960 - שיחה 20:04, 19 בדצמבר 2013 (IST))

ערב טוב. כרגע מתקיים לגבי הערך דיון חשיבות שיימשך שבוע, ובסופו קיים סיכוי סביר שהערך יימחק. למידע נוסף אתה יכול לקרוא את ויקיפדיה:הבהרת חשיבות, ותוכל לקרוא גם את ויקיפדיה:אוטוביוגרפיה. Lostam - שיחה 21:05, 19 בדצמבר 2013 (IST)

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
מאוד מעריך את עבודתך Roi960 - שיחה 20:40, 19 בדצמבר 2013 (IST)

תודה רבה על תשובתך, מדוע הסיכוי סביר שהערך יימחק?

אני חושב שהוא ראוי להתפרסם.. עבדתי עליו קשה מאוד

מאחר והוא לא עומד בקריטריונים המקובלים של חשיבות אנציקלופדית. הדיון צריך להיערך בדף השיחה של הערך ולא בדף שיחתי. אם יימצא ויקיפד בעל זכות הצבעה שיחשוב שיש חשיבות אנציקלופדית וינמק מדוע - הערך לא יימחק. Lostam - שיחה 21:22, 19 בדצמבר 2013 (IST)

אני כבר ממש מתוסכל ולא יודע מה לעשות[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

אני כבר ממש מתוסכל. אני לא יודע מה עלי לעשות כדי לשכנע את המשתמשים להשאיר את הערך. אני יכול לומר שעבדתי קשה מאוד בשביל להגיע לזה ואני חושב שאני ראוי לכך. מה אוכל לעשות? בבקשה תעזור לי. אני לא יודע מה לעשות בנושא הזה כדי שהערך לא יימחק. האם אוכל לעבוד בשיתוף פעולה עם כותב ערכים וותיק שיכתוב את הערך עלי כך שלא תיווצר הבעיה של כתיבת ערך עצמי? בבקשה, מה עלי לעשות

(Roi960 - שיחה 21:34, 19 בדצמבר 2013 (IST))

להטריד ויקיפדים בהשארת הודעה אחר הודעה בדף השיחה שלהם בוודאי לא יעזור... הבעיה היא לא בצורת הכתיבה, אלא פשוט אתה צעיר מדי ולא צברת עדיין מספיק הישגים מקצועיים כדי שתהיה זכאי לערך בוויקיפדיה. זו אנציקלופדיה, והופעה בה אינה מהווה פרס כלשהו. בבקשה תנהל את הדיון במקום אחד, בדף השיחה של הערך, ותפסיק לפנות לוויקיפדים בדפי השיחה שלהם. Lostam - שיחה 21:39, 19 בדצמבר 2013 (IST)

אוקיי. תודה בכל זאת

חלומות (אלבום, עידו מימון)[עריכת קוד מקור]

אתה חצוף! למה מחקת את הערך? הרי זה לא שבאמת התקיימה שיחה רצינית עם מתנגדים ואנשים בעד, סתם מחקת על דעת עצמך... תחזיר את הערך בבקשה או שלפחות תדאג לקיים דיון עם אנשים אמיתיים. אל תהיה דיקטטור Danamir2 - שיחה 19:00, 22 בדצמבר 2013 (IST)

ערב טוב. הערך נמחק על ידי כמפעיל מערכת בהתאם לכללים בוויקיפדיה, אותם תוכל לקרוא בויקיפדיה:הבהרת חשיבות. הטחת עלבונות אישיים לא תקדם אותך בוויקיפדיה. Lostam - שיחה 20:12, 22 בדצמבר 2013 (IST)

זוהר יהלום[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, ערך על עורך דין. האם תוכל לחוות דעתך? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:27, 24 בדצמבר 2013 (IST)

היי חנה. הגבתי בדף השיחה של הערך. Lostam - שיחה 15:51, 24 בדצמבר 2013 (IST)

מחיקת ערך "נעימות נצח"[עריכת קוד מקור]

בסד

שלום רב, ברצוני לשאול מדוע נמחק ערך "נעימות נצח"??? ערך זה מכיל בהחלט מידע עבור המעוניין ללמוד בספר החשוב והקדוש ליקוטי מוהרן? נא עזרתך בהעלותו חזרה, תודה ויום נעים. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

צהריים טובים. הערך נמחק בהתאם לכללים אותם תוכל לקרוא בויקיפדיה:הבהרת חשיבות. הונחה עליו תבנית חשיבות, ובמשך שבוע אף ויקיפד בעל זכות הצבעה לא הבהיר את חשיבותו. לא ניתן להעלות את הערך בחזרה, ואם הוא יועלה שוב הוא יימחק מיידית וללא דיון. Lostam - שיחה 13:32, 6 בינואר 2014 (IST)

מיכל טמיר[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, האם תוכל להעיף מבט? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:11, 9 בינואר 2014 (IST)

צהריים טובים חנה. קראתי את הערך. לטעמי, טמיר לא עוברת את רף החשיבות הנוקשה לגבי אנשי משפט, וגם לא את רף החשיבות הקיים לגבי אנשי אקדמיה. היא ד"ר למשפטים שמרצה במכללה למשפטים, כך שאינה עוסקת באופן קבוע וממוסד במחקר. שני הספרים שכתבה הם מאוד נישתיים ואינם כאלה המוכרים או הנחוצים למשפטן/עורך הדין הממוצע. Lostam - שיחה 15:20, 9 בינואר 2014 (IST)
או קי, אני אניח תבנית חשיבות. תסתכל בבקשה גם על גיא פלנטר. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:21, 9 בינואר 2014 (IST)
לטעמי רחוק מהרף המקובל. הנחתי תבנית חשיבות. Lostam - שיחה 21:23, 10 בינואר 2014 (IST)

question[עריכת קוד מקור]

Hello. I'm from Chile and I have a question: Well, I want to know If is possible to get some translation into hebrew language for he.wiki. for now, I have 2 articles that I want to add to he.wiki. can you help me please? many thanks.----X4v13r3 - שיחה 08:38, 10 בינואר 2014 (IST)

Hi. I wish I had the time for that, but sadly I don't. Sorry. Lostam - שיחה 21:25, 10 בינואר 2014 (IST)

בקשונת[עריכת קוד מקור]

שלומות. ראה בבקשה ישראל גורניצקי. על הערך מתקיים דיון חשיבות וזו "הממלכה" (-: שלך. אשמח אם תתייחס. תודה וסוף שבוע נעים. Assayas שיחה 09:07, 10 בינואר 2014 (IST)

היי מוטי, הגבתי שם. סופ"ש נפלא גם לך, Lostam - שיחה 21:23, 10 בינואר 2014 (IST)

קטגוריה:נשים במדעי המחשב[עריכת קוד מקור]

אני לא מסכים עם טענתך כי לא הובהרה חשיבות. היא בהחלט הובהרה בדף על ידי מספר ויקיפדים. הדיון במזנון יהיה בנוגע לכל הקטגוריות מסוג זה. אנא שחזר את המחיקה. במידה ומישהו יהיה מעוניין הוא יוכל לפתוח הצבעת מחיקה. אבנר - שיחה 18:50, 11 בינואר 2014 (IST)

"אני מודע לכך שהקהילה נגד הרעיון אולם אני באופן אישי בעדו בדומה לאנונימית" זו לא הבהרת חשיבות. אני מציע לא להתעקש ולקיים על הנושא העקרוני דיון עקרוני במזנון. הצבעת מחיקה שתוצאותיה ידועות מראש רק תחליש את עמדתם של התומכים בקטגוריות מסוג זה. Lostam - שיחה 19:13, 11 בינואר 2014 (IST)
לוסתם, נאמרו שם עוד מספר דברים. אני לא מתכוון להתעקש מכיוון שאני מסכים עימך שהדרך להתקדם היא על ידי דיון במזנון אולם עדיין החלטתך למחוק את הקטגוריה היא שגויה. אבנר - שיחה 19:18, 11 בינואר 2014 (IST)
גם אני לא מתכוון להתעקש. אם זה רצונך, אני מוכן להחזיר את הקטגוריה ולפתוח הצבעת מחיקה. אני סבור שהקטגוריה תימחק בהצבעה, ובכך ייקבע תקדים. לדעתי זו טעות, ועדיף למצות את הנושא בדיון עקרוני במזנון. הקטגוריה גם ככה הייתה ריקה כשנמחקה, ובמידת הצורך לא יהיה כל קושי לפתוח אותה מחדש ולמלא אותה בערכים. ממתין לשמוע מהי עמדתך הסופית. Lostam - שיחה 20:08, 11 בינואר 2014 (IST)
אבנר, עדיף שתעלה את הדיון במזנון. ליצור את הקטגוריה מחדש זה שום דבר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:31, 11 בינואר 2014 (IST)
קיבלתי. אעלה את הדברים במזנון. תודה לשניכם. אבנר - שיחה 11:48, 12 בינואר 2014 (IST)

משתמש:Israel t9[עריכת קוד מקור]

היי, מאחר ואתה טיפלת בחסימות הקודמות של הנ"ל על שלל המשתמשים שהוא פתח (ותודה לך על כך) ומכיר את ההיסטוריה שלו, העדפתי לפנות ישירות אליך ולהסב את תשומת לבך לכך שעל אף שהמשתמש המקורי שלו כבר שוחרר מהחסימה, הוא בוחר להמשיך עם העריכות הפסולות שלו דווקא כאנונימי, מהכתובת 84.109.195.115 (שיחה | תרומות | מונה), כנראה כדי להימנע מחסימה נוספת לאור האזהרות הרבות בדף שיחתו, ולאחר שהניסיון שלו לפתוח משתמש חדש לא צלח. ראה את העריכה הזו. Sebastian27 - שיחה 11:09, 12 בינואר 2014 (IST)

רק מוודא שקיבלת את ההודעה הזו. בינתיים הוא ממשיך. Sebastian27 - שיחה 01:06, 15 בינואר 2014 (IST)
בוקר טוב. איכשהו פספסתי את הודעתך הקודמת. חסמתי אותו עכשיו. למרות שנראה שהוא עורך מ-IP קבוע, מאחר ומדובר בכתובת IP חסמתי כרגע לשבוע בלבד. אם הוא יחזור יערוך לאחר מכן מאותה כתובת נשקול חסימה לטווח ארוך. Lostam - שיחה 09:02, 15 בינואר 2014 (IST)
תודה רבה. Sebastian27 - שיחה 13:04, 15 בינואר 2014 (IST)

לידיעתך, הנ"ל פתח משתמש חדש - Dalla22 (שיחה | תרומות | מונה), ומיותר לציין שהוא ממשיך בעריכותיו הפסולות. Sebastian27 - שיחה 11:12, 30 בינואר 2014 (IST)

חסמתי. Lostam - שיחה 15:12, 30 בינואר 2014 (IST)
תודה. Sebastian27 - שיחה 15:47, 30 בינואר 2014 (IST)

חזר לערוך כאנונימי, ראה את העריכה הזו. Sebastian27 - שיחה 15:11, 3 בפברואר 2014 (IST)

חסמתי, שוב. Lostam - שיחה 16:31, 3 בפברואר 2014 (IST)

ערך עו"ד[עריכת קוד מקור]

שלומות! אשמח ללמוד מניסיונך רב השנים במיוחד בערך גיא פלנטר. אני באמת מאמינה שהערך עליו חשוב ולא רציתי לכתוב זאת בדף הערך אך חשוב גם להזכיר את הפרשיות בהן הוא ייצג כדוגמת תפירת תיק של המשטרה.. בהצעתך, עיינתי בערכים של עו"ד אחרים ואני באמת חושבת שהוא ראוי ערך אל מול חלק לא מובטל של ערכים. אנא הענק לי מניסיונך ואם צריך אשכתב מעט את הערך, תודה Jewels - כותבת, מקלידה ובעיקר משרבטת - שיחה 13:08, 13 בינואר 2014 (IST)

צהריים טובים. זה לא עניין של שכתוב. בניגוד אלייך, אני באמת מאמין שעו"ד פלנטר לא עובר את רף החשיבות האנציקלופדית. לא כל עו"ד שעובד, מופיע בבתי משפט ואפילו מצליח ראוי לערך באנציקלופדיה. המשך הדיון צריך להיערך בדף השיחה של הערך ולא בדף שיחתי. Lostam - שיחה 13:15, 13 בינואר 2014 (IST)

יואב מזא"ה[עריכת קוד מקור]

מרצה למשפטים במכללת קריית אונו. האם תוכל להעיף מבט? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:25, 22 בינואר 2014 (IST)

ערב טוב חנה. הנחתי תבנית חשיבות על הערך, ונימקתי בדף השיחה מדוע לדעתי אין חשיבות אנציקלופדית. Lostam - שיחה 20:50, 23 בינואר 2014 (IST)

גיא ערב טוב![עריכת קוד מקור]

אין ספק שקצת התבלבלתי עם העלת הערך "צביקה יונה" שנמחק. הוא לא פרסומי,פשוט עקב חוסר הבנה בכתיבת הערך זה היה נראה ככה. האם תוכל לעזור לי בבקשה בעריכת הערך לפי הכללים של ויקיפדיה? מקווה לתשובה חיובית ושוב סליחה

ערב טוב. מעבר לכך שהוא היה פרסומי, על פי קורות חייו, צביקה יונה לא עובר את רף החשיבות האנציקלופדית. תוכל לקרוא גם את ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים ואת ויקיפדיה:אוטוביוגרפיה. אני מציע לך פשוט לוותר, כי נכון להיום הערך פשוט לא ישרוד. Lostam - שיחה 18:01, 29 בינואר 2014 (IST)

כוכב לתומך![עריכת קוד מקור]

קטגוריה:חוזרים בתשובה בתקופת התנ"ך וחז"ל[עריכת קוד מקור]

הי Lostam, קצת מיהרת לדעתי למחוק, מתבצע דיון כעת לגבי שנוי השם. ונראה שקרוב להסכמה.
בברכה, Tshuva - שיחה 18:09, 29 בינואר 2014 (IST)

ערב טוב. לא מיהרתי למחוק, עבר שבוע והקטגוריה נמחקה בהתאם לכללים, לאחר שאף אחד חוץ ממך, פותח הקטגוריה, לא תמך בהשארתה. אם תהיה הסכמה על פתיחת קטגוריה בעלת שם אחר, לא תהיה כל מניעה לעשות זאת בהמשך. Lostam - שיחה 18:15, 29 בינואר 2014 (IST)

ביקורת עמיתים[עריכת קוד מקור]

שלום אורי,

אשמח לקבל לחוות דעת על ערך שכתבתי במרחב שלי, לפני שאעלה אותו למרחב הראשי.
הערך הוא פסק דין גנז נגד כץ. בתודה בן נחום - שיחה 13:56, 3 בפברואר 2014 (IST)

הצבעה שגויה[עריכת קוד מקור]

היי,

רק עכשיו שמתי לב. הצבעות איחוד עושים עם תבנית מחלוקת, לא תבנית הצבעת מחיקה. (בקשר לויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:קנדל ג'נר) גילגמש שיחה 12:27, 10 בפברואר 2014 (IST)

היי. אני חושב שאתה טועה. זכור לי שבעבר היו הצבעות מחיקה על שני ערכים זהים ביחד, שהתקיים לגביהם גם דיון חשיבות אחד. אבל אפשר לשאול עוד אנשים. Lostam - שיחה 14:39, 10 בפברואר 2014 (IST)

שאלה לפני מחיקת ערך[עריכת קוד מקור]

יום טוב, ראיתי שהתחלת להסיר קישורים פנימיים לקראת מחיקת הערך "יעקב בלס" תחת "לא הובהרה חשיבותו". האם ניתן לקבל עוד שבוע לערך הזה? או להעביר אותו לסיווג קצרמר?

שלום. הערך נמחק בהתאם לכללים, אותם תוכלי לקרוא בויקיפדיה:הבהרת חשיבות. לא ניתן להשאיר את הערך במרחב הערכים. הסיווג כקצרמר או לא כקצרמר אינו קשור לשאלת החשיבות האנציקלופדית. Lostam - שיחה 14:01, 18 בפברואר 2014 (IST)
הבנתי, באסה. שבוע טוב! Yaeli.aviv - שיחה 14:10, 18 בפברואר 2014 (IST)

שימוש בביטוי "מה זה החרא הזה" לגבי ערך שנמחק[עריכת קוד מקור]

הופתעתי לראות את השימושבמונח המוזכר לעיל, שלעניות דעתי אינו לכבוד מי שהשתמש בו. אני מכבד את זכות העורכים לפסול מושגים שלדעתם אינם ראויים לויקיפדיה, אבל מוחה על השימוש במושג "חרא" המופיע ב: http://randomfax.net/wiki/%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D_%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94_%D7%9C%D7%99%D7%91_%D7%96%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A5. yohanano

שלום. אין לי מושג מה זה הדף הזה שהפנית אליו. לא מדובר על דף של ויקיפדיה, אלא על אתר אחר, שנראה שהעתיק מוויקיפדיה + תוספות משלו. בכל מקרה, להבהיר: המשפט המדובר מעולם לא נכתב על ידי, זו לא דרך בה אני נוהג להתבטא. Lostam - שיחה 12:04, 23 בפברואר 2014 (IST)
ראו ויקיפדיה:מזנון/ארכיון_339#אתר מתחרה/מבזה. על גסות הרוח, בואך השמצה, האמורה חתום בחור בשם עמר שפירא. נויקלן 12:29, 23 בפברואר 2014 (IST)
לא הייתי מודע לקיומו של האתר הזה. מצער שהוא קיים. חשוב להבהיר שלא מדובר על ויקיפדיה או על אתר שקשור לקרן ויקימדיה העולמית. Lostam - שיחה 12:38, 23 בפברואר 2014 (IST)
סיפור ישן עם עמר שפירא, הייתה לי התכתבות ארוכה איתו בנושא. טיפוס • חיים 7 • (שיחה) • כ"ג באדר א' ה'תשע"ד • 17:50, 23 בפברואר 2014 (IST)
יש אנשים שמשמעמם להם בחיים. אין צורך להתייחס לבעלי פה מטונף כזה. שיישארו עם הקלון שלהם אם זה עושה להם טוב. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:26, 23 בפברואר 2014 (IST)
תודה על ההבהרה והאיתור של המשתמש גס הרוח. yohanano
כפי שהובהר, הוא אינו משתמש. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 11:48, 2 במרץ 2014 (IST)
בס"ד שימו לב, כולנו רשומים לשם. צריך להיזהר. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 12:02, 2 במרץ 2014 (IST)

התפתחות בהצבעה שלקחת בה חלק[עריכת קוד מקור]

שלום,

לקחת חלק בהצבעה אודות מחיקת הערך "משפריצות". ראה בבקשה את השינוי המהותי שחל בנסיבות המקרה בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:משפריצות#סגירת ההצבעה?. אם אתה מסכים עם סיום ההצבעה תגיב שם בבקשה. גילגמש שיחה 15:03, 3 במרץ 2014 (IST)

שחר אלדר[עריכת קוד מקור]

צהריים טובים. שקלתי האם להניח תבנית חשיבות. אולי מצרפית כן עובר. פונה למומחה: מה דעתך? Assayas שיחה 14:21, 7 במרץ 2014 (IST)

בינתיים כבר הונחה תבנית חשיבות.. אז אשמח אם תתייחס שם..(-: Assayas שיחה 19:09, 7 במרץ 2014 (IST)

שאלת חשיבות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב. אשמח לחוות דעתך לגבי ערך שאני רוצה להעלות (כבר נכתב אך שמור כטיוטה). הערך עוסק באדם שמילא תפקידים רבים בצה"ל בחיל הרפואה (המון תפקידים ועד למפקד הבה"ד), זכה לקבלת אותות רבים, נטל חלק במלחמות ישראל ועוד. בחייו האזרחיים הקים מרכזים רפואיים רבים כולל מוקד ממוחשב ראשון בתחומו ועוד. מה דעתך על חשיבות ערך זה? תודה Newjewels - טודילידו - שיחה 22:49, 8 במרץ 2014 (IST)

ערב טוב. האם הערך שמור כטיוטה בארגז חול כאן, ואם כן - האם תוכל להפנות אליו? על פניו, מקריאת התיאור הקצר שהבאת כאן, יש לי ספק באשר לחשיבות האנציקלופדית. Lostam - שיחה 20:36, 9 במרץ 2014 (IST)
תודה על המוכנות, להלן שם הערך: Newjewels/משה רכס ואשמח לחוות דעתך. חשוב לציין כי על האדם יש כתבות (אפילו אחת שהייתי שותפה לה סדרך לא דרך) אך הן לא באתרים אשר ניתן לקשר אליהם או שהיינו בעיתון שאין לו מהדורה אינטרנטית מעצם טבעו... תודה Newjewels - טודילידו - שיחה 00:06, 10 במרץ 2014 (IST)
קראתי את הערך, ולדעתי האישית אין חשיבות אנציקלופדית. רכס הוא אדם עתיר פעלים וזכויות, וייתכן ויהיו ויקיפדים אחרים שיחשבו שהוא כן עובר את הרף. אפשר להעביר את הערך למרחב הראשי, אבל יש לקחת בחשבון שקיים סיכוי סביר שתונח תבנית חשיבות ושהערך עלול להימחק. Lostam - שיחה 16:31, 10 במרץ 2014 (IST)
אני מעבירה אותו למרחב הראשי אך אשמח לדעת מה לדעתך יכול לשפר..? משה הקים מרכזי בריאות חשובים וראשוניים כמו המוקד הממוחשב הראשון לזימון תורים וגם היה שותף לכתיבת ספר וחוברת שאין להם מהדורה אינטרנטית. כמו כן, עמיתים שלו כן זכאים לערכים כגון ערן דולב ולכן הייתי תחת הרושם המלא שהוא זכאי לערך. אם תוכל להשיב לי אני מאוד אשמח שכן זה יעזור לי ואולי כן אפשר להבהיר את החשיבות של האדם הזה שהגן על מדינת ישראל בחירוף נפש לכן זכה לאותות כה רבים.. מצפה לתשובתך בקוצר רוח ותודה Newjewels - טודילידו - שיחה 00:29, 12 במרץ 2014 (IST)
העמדה שלי אינה קשורה למצבו של הערך. קראתי על פועלו של רכס, ודעתי היא שגם אם אני מצרף את כל הדברים שעשה עד היום, הוא אינו עובר את רף החשיבות. תעבירי למרחב הערכים ונראה מה חושבים ויקיפדים נוספים. Lostam - שיחה 00:36, 12 במרץ 2014 (IST)

שיקום מקצועי[עריכת קוד מקור]

שלום, העלנו את הערך "שיקם מקצועי" ב- 3 במרץ ראינו שמחקת אותו ורצינו לדעת למה מחקת אותו? בתור סטודנטיות לחינוך מיוחד במכללה לחינוך אנו חושבות שערך זה חשוב ומשמעותו מועילה לחברה.

שלום. הערך לא נמחק, אלא הוא הועבר ע"י ויקיפד אחר למה שנקרא אצלנו ארגז חול, בנימוק שהוא אינו בשל עדיין להופיע במרחב הערכים. הוא נמצא כרגע ב-משתמש:Statistics3/שיקום מקצועי. על פי הכללים, אי אפשר להעלות אותו שוב או להחזיר אותו מבלי לשפר אותו קודם. אני מציע שתפנו למשתמש שהעביר את הערך לארגזחול, משתמש:Gilgamesh, ותנסו להבין ממנו מה הפריע לו בערך ומה יש לשפר. Lostam - שיחה 16:27, 10 במרץ 2014 (IST)

מיתר ליקוורניק גבע לשם טל[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, האם אתה מכיר אותם? ראה משתמש:Sima.meg/מיתר ליקוורניק גבע לשם טל. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:17, 11 במרץ 2014 (IST)

היי חנה. אכן, מכיר. מדובר במשרד שכיום, לאחר איחוד של מס' משרדי עורכי דין בשנים האחרונות, הוא משרד עורכי הדין הגדול בישראל. מעבר לגודל, הוא נחשב גם לאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום במשפט המחסרי. לדעתי ערך על המשרד עובר את רף החשיבות. Lostam - שיחה 13:45, 11 במרץ 2014 (IST)
תודה, רק רציתי להיות בטוחה. הסברתי לכותבת שעליה להיות עניינית בלי סופרלטיבים. אני מקווה שתעשה זאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:47, 11 במרץ 2014 (IST)

שלום וערב טוב. מחר מועד המחיקה. כעת, נוצר מצב שמשתמש אחד - מניח התבנית - תומך במחיקה, כך שזה אחד על אחד, יוצר הקטגוריה ומניח התבנית. על פי החוקים היבשים, הקטגוריה אמורה להמחק, אך אין בכך הגיון משתי סיבות.

  1. ראשית, כשזה אחד על אחד אין סיבה לפעול כרצונו של מניח התבנית ולא של יוצר הקטגוריה.
  2. שנית, שתיקת הקהילה, מוכיחה לכאורה שוויקיפדים רבים אינם מוצאים עניין למחוק את הקטגוריה. מצד שני תאמר שכם אינם מוצאים עניין בקיומה, אך לדעתי יש ללכת לקולא במקום שלקהילה אין עניין למחוק, מה גם שכיוון שזה ככלות הכל נושא שעוסק בתחום עניין רחוק לרוב הוויקיפדים, זו כנראה הסיבה שלא מצאו להביע את דעתם.

באופן אישי אני חושב שהקטגוריה חשובה, ולו רק בשביל לצמצם את קטגוריות האם (קטגוריית המשנה, מלחיני מוזיקה חסידית, אמורה להתמלא הרבה יותר, כי יש עשרות אדמו"רים שהלחינו ניגונים).
באופן עקרוני, אולי היה יותר תועלתי לנסות לשכנע אותך בחשיבות הקטגוריה וכך לחסוך את המלל, אך חושבני שזו סוגיא עקרונית שיכולה לבוא לידי ביטוי במקרים נוספים. אולי כדאי לקבוע רף של שלושה תומכים במחיקה. אולי לקבוע רף כזה במקרה שהקטגוריה לא שנויה במחלוקת עקרונית. בברכה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לילה טוב. מאחר וברור שאתה ויקיפד פעיל, אך בכל זאת בחרת לכתוב את דברייך כאנונימי, אין בכוונתי להתייחס לדברייך לגופו של עניין. אעיר רק שאני מיישם את המדיניות ולא קובע אותה. שינוי מדיניות נעשה בדיונים במזנון או בהצבעות בפרלמנט, ולא בדף השיחה שלי. Lostam - שיחה 00:39, 12 במרץ 2014 (IST)
סליחה על אי הנעימות. אני פעיל כאנונימי, ואף יש שכבר מכירים אותי ככזה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

חשיבות טובי (דמות)[עריכת קוד מקור]

הסרת את התבנית בהסבר שיש הבהרת חשיבות. היכן יש הסבר כזה? בדף בשיחה של הערך היחיד שתמך בחשיבות הוא כותב הערך. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:55, 12 במרץ 2014 (IST)

בוקר טוב. הדיון העיקרי על השמויות האלה התקיים בשיחה:תומס הקטר (דמות). עדו הגן שם על ערכים על דמויות מהסדרה בצורה מנומקת. בכל מקרה בכוונתי לאחד בתוך מס' ימים את הערכים שלא תהיה לגביהם התנגדות לתוך הערך האחד על הדמויות מהסדרה. Lostam - שיחה 10:03, 12 במרץ 2014 (IST)

מחיקת ערך אור מרדכי כהן[עריכת קוד מקור]

LOSTAM שלום, הערך נמחק לאחר שהיו בעד מחיקה מרבית העורכים אך אני רוצה בבקשה לשאול משהו ולהבין כיצד אני מעלה לדיון את הנושא מחדש.. כהן הוא אכן סגן ראש עיר וזה מצוין בבירור באתר עיריית נהריה, אתר משרד הפנים ובפורום סגנים של המרכז לשלטון מקומי, כך שכמה מהטיעונים שזה לא נכון אינם נכונים. יש כתבות בעיתונים שונים על היותו הסגן הצעיר ביותר אך אלו עיתונים שאין להם מהדורה אינטרנטית. כיצד אני יכולה לעלות את הנושא מחדש? אשמח לתשובה Newjewels - טודילידו - שיחה 17:25, 15 במרץ 2014 (IST)

ערב טוב. גם אם יש מקורות לכך שהוא סגן ראש העיר הצעיר ביותר בישראל, אין בכך כדי לשנות את שאלת החשיבות. ויקיפדיה היא לא ספר השיאים של גינס. על פי הכללים, לאחר שהערך נמחק בשל היעדר חשיבות, לא ניתן יהיה להעלותו מחדש אלא אם כן יוכח שינוי מהותי בנסיבות שהתרחש לאחר מחיקת הערך. ייתכן שיהיה מקום לשקול את שחזור הערך בעתיד, עם התקדמות הקריירה של כהן. לעת עתה אני מציע להניח לעניין. Lostam - שיחה 19:56, 17 במרץ 2014 (IST)

אלי זהר[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, הערך עלה היום, אין לי בעיית חשיבות, יש בעיה של ערך פרסומי הדורש קיצוץ ושכתוב. האם תוכל להסתכל? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:19, 17 במרץ 2014 (IST)

ערב טוב חנה. אני מקווה שיהיה לי זמן לעבור על הערך ולשכתב אותו מחר. Lostam - שיחה 19:56, 17 במרץ 2014 (IST)
תודה, יש לי גם הרגשה שהערך נכתב על ידי עורכת בתשלום. ראה דיון שפתחתי במזנון העוסק בנושא זה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:48, 18 במרץ 2014 (IST)

שיחה:Spritz[עריכת קוד מקור]

נכתב "אני שותף לדעה שקיימת חשיבות אנציקלופדית לערך הנדון, מהסיבות האמורות. ליאור पॣ • ט"ז באדר ב' ה'תשע"ד • 07:23, 18 במרץ 2014 (IST)". לא ראיתי את הערך אבל ליאור משתמש רשום ונימוקיו מונעים מחיקה מהירה. הוא התייחס לטיעונים מעליו. בורה בורה - שיחה 10:52, 18 במרץ 2014 (IST)

נכון להיום אין לו זכות הצבעה. Lostam - שיחה 11:36, 18 במרץ 2014 (IST)
איך נפלו גיבורים... בורה בורה - שיחה 11:42, 18 במרץ 2014 (IST)
למה מחקת את הערך? היו 2 תומכים במחיקה, ו-2 נגד (לא כולל אותי, יוצר הערך)!! לפי התקנון, כדי למחוק, צריך לפחות 4 תומכים במחיקה, ויש רק 2!! Orieli - שיחה 20:00, 18 במרץ 2014 (IST)
מאיפה הבאת את זה? אנא קרא את ויקיפדיה:הבהרת חשיבות. הערך נמחק בהתאם לכללים, לאחר שלא נמצא לפחות ויקיפד אחד בעל זכות הצבעה שהבהיר חשיבות. Lostam - שיחה 20:02, 18 במרץ 2014 (IST)
סליחה, זכרתי באופן שגוי. 123אוריאורי לא משתמש רשום?? Orieli - שיחה 20:09, 18 במרץ 2014 (IST)
אין לו זכות הצבעה. Lostam - שיחה 20:25, 18 במרץ 2014 (IST)
אתה יכול להעביר אלי את הטקסט של הערך? Orieli - שיחה 22:08, 18 במרץ 2014 (IST)
שלחתי לך למייל. Lostam - שיחה 01:12, 19 במרץ 2014 (IST)
תודה Orieli - שיחה 01:14, 19 במרץ 2014 (IST)
אגב, אני משתמש די הרבה זמן בזה, ספריצ אם-כן לא הראשון. ביקורת - שיחה 01:35, 19 במרץ 2014 (IST)

@[עריכת קוד מקור]

שלחתי --אילילה - שיחה 12:47, 2 באפריל 2014 (IDT)

The Monster Tour[עריכת קוד מקור]

היי. ראיתי שאיחדת את הערך (לשעבר) "The Monster Tour" לערך The Marshall Mathers LP 2. אפשר לדעת למה עשית את זה? לא הגענו להסכמה בדף השיחה ולא הייתי אומר שרוב המשתמשים היו בעד להפנות אותו או למחוק אותו. דווקא ראיתי כמה משתמשים שהיו בעד להשאיר אותו ולתת לו זמן להתרחב (לחכות לתום הסיבוב הופעות ליותר מידע לערך). יתקיים דיון במשך שבוע בנושא, אם בסוף הדיון הרוב יסכימו לאיחוד הערך, רק אז הוא יועבר. בנתיים נא להחזיר את הערך למקום שלו ולהשאיר אותו איך שהוא היה עד שנגיע להחלטה. אדם - שיחה

שלום אדם. 5 ויקיפדים בעלי זכות הצבעה, לרבות הוויקיפד שהניח את תבנית החשיבות, הביעו תמיכה באיחוד. אף ויקיפד בעל זכות הצבעה לא התנגד לאיחוד. ככותב הערך, מטבע הדברים ועל פי הכללים לא ניתן להתחשב בדעתך ובתמיכתך בהשארת הערך. מעבר לכך, לסנופקין אין זכות הצבעה, גארפילד לא הבהיר חשיבות ואגסי הצהיר לא אחת שהוא מבקש לא להשאיר ערכים שבדיון החשיבות לגביהם הוא היה הוויקיפד בעל זכות ההצבעה היחיד שהבהיר חשיבות. מה גם שהוא לא התנגד לאיחוד, לא לפני שבוצע ולא אחריו. האיחוד הציל את המידע ומנע את מחיקתו כליל מוויקיפדיה. זה שהערך אוחד עכשיו לא שולל את האפשרות שבעתיד תהיה הצדקה לערך נפרד (אם כי חייבים לומר שהסיכוי לכך לא גדול). אם במהלך סיבוב ההופעות או אחריו יקרה שינוי נסיבות שיצדיק ערך עצמאי, תמיד אפשר לכתוב את הערך מחדש, להעביר אליו את המידע מהערך על האלבום ולהוסיף את המידע החדש. איחוד או מחיקה של ערכים בוויקיפדיה אינם סופיים ואינם בלתי הפיכים. Lostam - שיחה 07:58, 4 באפריל 2014 (IDT)

נעמי חובארה[עריכת קוד מקור]

אין לי כמובן כל התנגדות להותרת תבנית החשיבות על חובארה. ההצבעה יכולה להדחות. אשמח בכל זאת להדרכה באילו פעמים מותר להסיר תבנית חשיבות טרם שהגיעה לפירקה? הכצעקתה - שיחה 17:34, 20 באפריל 2014 (IDT)

בהתאם להסכמה שהושגה בזמנו במזנון (לפני שנתיים בערך), רק במצב שבו חלפו כבר 4-5 ימים של הדיון, יש בדיון קונצנזוס בעד מחיקה ונראה שהדיון הסתיים (לא נכתב בו דבר חדש כבר יום-יומיים). אף אחד מהתנאים האלה לא מתקיים במקרה של הערך הרלוונטי. Lostam - שיחה 17:37, 20 באפריל 2014 (IDT)
אופס, לא השגחתי בתשובתך, ובהסתמך על חוות דעת מעט אחרת, שוב הסרתי בהסרה מוקדמת, תבנית מחיקה של טוסיה אלטמן. אנא קבל התנצלותי. בדוק ותקן לפי שיקול דעתך. הכצעקתה - שיחה 22:16, 20 באפריל 2014 (IDT)
זה בסדר. התשובה שחנה נתנה לך נכונה, ולא סותרת את מה שכתבתי לך אני. מי שמניח את התבנית ולאחר מכן משתכנע בחשיבות, או שיש מספיק תומכים כדי להימנע מהצבעת מחיקה, יכול להסיר את התבנית שהוא עצמו הניח בכל עת, גם לפני שעובר שבוע. Lostam - שיחה 22:24, 20 באפריל 2014 (IDT)
מבקש את רשותך להוסיף את שתי חוות הדעת הללו לדף התבנית. הכצעקתה - שיחה 22:33, 20 באפריל 2014 (IDT)
לטעמי אין לכך מקום, זה יסרבל את התבנית. בכל מקרה, לפני שמשנים נוסח של תבנית יש לדון בכך בדף השיחה שלה, במקרה זה בשיחת תבנית:הבהרת חשיבות עם זמן. Lostam - שיחה 04:16, 21 באפריל 2014 (IDT)

רותם צחר[עריכת קוד מקור]

שלום לך, כתבתי בדיוק בשיחה של הערך למה כן יש חשיבות להשארת הערך. מחקת לי את הערך בלי להתייחס או לענות. עדיין לא הבנתי למה עיתונאים כמו יואב ריבק או גדי שמשון כן ראויים ורותם צחר לא. אשמח להסברים. Rweinst - שיחה 11:53, 22 באפריל 2014 (IDT)

עניתי בדף השיחה של הערך. Lostam - שיחה 12:40, 22 באפריל 2014 (IDT)

אנלייט[עריכת קוד מקור]

ראה הערתי לך שם. אין מקום לכל חברה בורסאית בויקיפדיה. לא בטוח שלכולן יש מקום בבורסה. איתן - שיחה 20:25, 22 באפריל 2014 (IDT)

מחיקת הערך וובי wobi[עריכת קוד מקור]

היי גיא אני פונה אליך בנוגע למחיקת הערך wobi. לדעתי לא הבנת את מהות האתר ומטרתו. אתר וובי בא לתת פתרון ומענה לצורך שלא היה קיים עד לפני 3 שנים. אנחנו משקפים בצורה הטובה ביותר את עלויות הביטוח לללקוחות. עד הקמת וובי, מי שהיה צריך לבטח את רכבו או את דירתו, היה פונה לסוכן הביטוח ומקבל את ההצעות שלו כברירת מחדל. היום אנחנו מאפשרים לקבל הצעות מכל החברות, למעט הישירות, להשוות בין תנאי הפוליסה ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר והמתאימה ביותר בשקיפות מלאה. wobi הינו מותג חזק מאד בתחום הביטוח בארץ. לדעתי מדובר פה במהפכה צרכנית של ממש. אודה לך אם תשקול שוב לבטל את מחיקת הערך. תודה יוסי

שלום יוסי. לא מחקתי את הערך בשל עמדתי האישית, אלא מחקתי אותו כמפעיל מערכת בהתאם לכללים לגבי ערכים שחשיבותם לא הובהרה, כללים אותם תוכל לקרוא בויקיפדיה:הבהרת חשיבות. Lostam - שיחה 15:56, 23 באפריל 2014 (IDT)

עוד אחד[עריכת קוד מקור]

היי,

מחק בבקשה גם את משתמש:עדי תשרי שנוצר על ידי כותב הערך עדי תשרי שמחקת. הערך נותר בארגז החול שלו. גילגמש שיחה 15:27, 4 במאי 2014 (IDT)

בוצע. תודה. Lostam - שיחה 15:29, 4 במאי 2014 (IDT)

איפה?[עריכת קוד מקור]

שלום.

תוכל בבקשה להסביר את תקציר העריכה הזה? ספציפית, האם תוכל לצטט פסקה או משפט מדף השיחה שלדעתך מהווה הבהרת חשיבות? תודה - קיפודנחש 16:06, 7 במאי 2014 (IDT)

ערב טוב. התייחסתי בדף השיחה של הערך. אם עדיין אינך מקבל את דבריי (לגיטימי), אתה מוזמן לבקש את מחיקת הערך בבקשות ממפעילים. ייתכן ויימצאו מפעילים שיחשבו אחרת ממני. Lostam - שיחה 18:40, 7 במאי 2014 (IDT)

מחיקת הערך הנהגת ההורים הארצית[עריכת קוד מקור]

היי,
אני פונה אליך בקשר למחיקת הערך הנהגת ההורים הארצית
הערך הועלה להצבעה אחד הצביע בעד להשאיר את הערך, אחד הצביעה על לאמץ ערך יתום ואחד לצערי תמך במחיקה. לכן אני לא כ"כ מבין למה הערך נמחק ולא נשאר, כי יש לפחות 2 מתוך 3 שתמכו בהשארתו של הערך.
hanhagat.horim

ערב טוב. לא הייתה הצבעה, אלא דיון חשיבות. הערך נמחק בהתאם לכללים, אנא קרא את ויקיפדיה:הבהרת חשיבות. כדי שהערך לא יימחק, נדרשת הבהרת חשיבות מנומקת (לא מספיקה תמיכה) של לפחות ויקיפד אחד בעל זכות הצבעה. במקרה זה הוויקיפד שתמך - אגסי, נתן כבר בעבר הסכמה עקרונית למחיקת ערכים שהוא התומך היחיד בהם, מה גם שתמיכתו בערך הנ"ל הייתה מסויגת. ייתכן וניתן יהיה לחזור ולהעלות את הערך בעתיד, אם וכאשר יצבור עוד הכרה והישגים. Lostam - שיחה 19:24, 7 במאי 2014 (IDT)
אודה לך אם תוכל לשלוח לי את קוד המקור של הערך. תודה מראש hanhagat.horim - שיחה
שלחתי למייל. Lostam - שיחה 23:37, 7 במאי 2014 (IDT)

הצבעתך בשיטת בפרלמנט[עריכת קוד מקור]

שלום, שמתי לב שלא דירגת את כל האופציות בהצבעות שלך. אם אתה לא מדרג את כל האופציות, המערכת מקבלת את הצבעת כאילו שדירגת אותן בסדר לא חשוב. לדוגמה אם יש 4 אופציות ובחרת רק א, אז המערכת רושמת לפניה את הצבעתך כך: א(בגד). ראה הסברים מפורטים שנכתבו על ידי עוזי בהצבעה לגבי שולצה. גילגמש שיחה 17:53, 8 במאי 2014 (IDT)

אינטליגנציה תוצאתית[עריכת קוד מקור]

שלום גיא, מחקתי אתמול את הערך כי לדעתי הוא פרסומת/מחקר מקורי של כותבת הערך. היא פנתה אלי בדף השיחה שלי כדי לבחון את הנושא מחדש. אשמח אם תוכל לראות אם אתה חושב שיש מקום לדיון חשיבות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:18, 9 במאי 2014 (IDT)

נטליה פוקלונסקאיה[עריכת קוד מקור]

Hi! (Sorry for writing in English. I've looked at your talk page and I see that you have replied in English earlier, so I hope it's okay.)
Could you please undelete the article "Natalia Poklonskaya" to my user space?
I have found someone with a good knowledge of Hebrew who can help me expand it. --Moscow Connection - שיחה 01:35, 13 במאי 2014 (IDT)

Done. see משתמש:Moscow Connection/נטליה פוקלונסקאיה. Lostam - שיחה 19:53, 13 במאי 2014 (IDT)
רַב תוֹדוֹת! :) --Moscow Connection - שיחה 21:24, 13 במאי 2014 (IDT)

משתמש:ישרון/ארגז חול[עריכת קוד מקור]

שלום Lostam,
תוכל לשחזר את הדף, לא התכוונתי לבקש את מחיקתו, הוא פשוט כלל את הדף משתמש:ישרון/ארגז חול/אופ"א שהכיל את תבנית:מחק. תודה, ‏ישרוןשיחה 17:50, 13 במאי 2014 (IDT)

שחזרתי. Lostam - שיחה 19:39, 13 במאי 2014 (IDT)

הצעה חדשה בדיון מחיקה שלקחת בו חלק[עריכת קוד מקור]

ראה בבקשה: ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:מחאת דוד הנחלאווי#הצעה לעצירת ההצבעה. גילגמש שיחה 16:52, 18 במאי 2014 (IDT)

ערך "רפי רותם[עריכת קוד מקור]

תודה על העזרה בשיפור הערך. אינני יודע אם אתה זה שמחק את הסעיף על הגנה על חושפי שחיתויות, אבל אני רוצה לחדש אותו, בפרט לעניין חשיבות הערך, שהיא הביקורת שהעלו העורכים. בתודה יצ

ערב טוב. דיונים על הערך יש לנהל בדף השיחה שלו, ולא בדפי שיחה של משתמשים. Lostam - שיחה 18:42, 18 במאי 2014 (IDT)

מחיקת הערך "עבודה ברורה"[עריכת קוד מקור]

לכבוד Lostam

ראיתי שמחקת את הערך עבודה ברורה. בדף השיחה ראיתי שיש שם נידונים לכאן ולכאן, והוספתי את הפסקה הבאה כדי להבהיר את חשיבות הערך וחשיבות המכון:

מכון עבודה ברורה הדפיס 36 כרכים של עבודות תורניות (כל כרך כולל כ700 עמודים, ובהשקעה של כמה שנים לכרך). המפעל העיקרי של המכון הוא ספרי "עבודה ברורה", שהם ספרים שמפרשים את הגמרא רש"י ותוספות, ובנוסף מביאים את השיטות השונות שנאמרו בזה ומשווים ביניהם. המפעל השני של המכון הוא ספרי ה"קובץ מפרשים", שהם ליקוט של המפרשים, חלקם נדירים ביותר, והצגתם על הדף בסדר עוקב, עם מציאת המראי מקומות ומקבילויות. אין עוד מכון תורני בישראל שמוציא ספרים מהסוג הזה, ובהיקף הזה של מפרשים והיקף עיון שכזה. המכון נקרא "עבודה ברורה" (ולא "באר התורה" ולא "נפש שלמה"). היו כמה ספרים שהוקדשו עבור הרב גראס, וספרים אלו קיבלו חותמת "נפש שלמה".

אני חושב שגם אחרי הנקודות שעלו בדף השיחה, בהתבסס על ההבהרות שהוספתי, יש חשיבות לכתיבת ערך למכון הזה, ואודה לך אם תוכל להחזיר את הערך.212.76.115.212 10:26, 19 במאי 2014 (IDT)

שלום. הגבתי בדף השיחה של הערך. Lostam - שיחה 10:32, 19 במאי 2014 (IDT)

תבנית נבדק[עריכת קוד מקור]

אין סבלנות :) הבוט עדיין רץ על הרשימה. מזל ששמרתי את כל רשימת הערכים מקומית. מתניה שיחה 13:57, 26 במאי 2014 (IDT)

אני מניח שהבוט שלך משתמש בדרך זו או אחרת ברשימה "מיוחד:דפים המקושרים ל", ואז לא אמורה להיות בעיה גם אם התבנית נמחקה. אני טועה? ‏אופקאלףשיחה13:59, 26 במאי 2014 (IDT)
מתניה, אני מתנצל אם הפרעתי לתהליך העבודה של הבוט. אני בור מוחלט בנושא הבוטים, ולכן שאלתי את משתמש:בורה בורה, והוא אמר לי למחוק את התבנית ושהוא כבר ידאג לבוט. שוב - מתנצל. Lostam - שיחה 14:02, 26 במאי 2014 (IDT)
זה בסדר, חשבתי להשתמש רשימת הדפים המקושרים בהתחלה, אבל חששתי ממצב זה בדיוק, במקום זה הורדתי עותק של מרחב הערכים וסרקתי את כל המופעים של התבנית. (מסכת תמיד דף ל"ב עמוד א'). מתניה שיחה 14:09, 26 במאי 2014 (IDT)

יאיר בן־חיים[עריכת קוד מקור]

שלום גיא. מדוע עשית זאת? יוצר הערך הבהיר שהוא מעוניין למחוק אותו. אין טעם לקדש את הפרוצדורה ולכפות דיון חשיבות שאיש איננו מעוניין בו. ראה שיחה:יאיר בן־חיים#ממש לא מובן לי. ‏nevuer‏ • שיחה 21:27, 31 במאי 2014 (IDT)

מחקתי את הערך. שבוע טוב, Lostam - שיחה 22:51, 31 במאי 2014 (IDT)
תודה לך. ‏nevuer‏ • שיחה 22:55, 31 במאי 2014 (IDT)

אבי חימי[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב גיא. האם לערך הזה יש חשיבות אנציקלופדית לדעתך? (נכתב על ידי צחי לרנר, בתשלום, ובכל זאת). יואב ר. - שיחה 09:11, 6 ביוני 2014 (IDT)

שלום יואב. לדעתי, בהתחשב ברף הגבוה הקיים אצלנו לגבי עורכי דין, הערך גבולי מאוד עם נטייה לצד שלא עובר את הרף. עו"ד חימי אכן מפורסם למדי בתחום עיסוקו במשפט הפלילי, אבל לדעתי לא מספיק בשביל לקבל ערך. כאשר נראה שעורך הדין צריך את הערך יותר מאשר ויקיפדיה צריכה אותו זה סימן לא טוב. Lostam - שיחה 18:24, 6 ביוני 2014 (IDT)

ערך על עורך דין. פניה שהתקבלה[עריכת קוד מקור]

הי לוסתם, הגיע פניה ב-OTRS לגבי כתיבת ערך על עו"ד רונן מטלון. להערכתי הם מצפים שאנחנו נכתוב, אבל לפני שאני עונה אני רוצה לדעת האם יש חשיבות אנציקלופדית. לדבריו יצג את אלחנן טננבוים, משפחת אולמרט כולל פרשת הולילנד. אשמח לחוות דעתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:50, 11 ביוני 2014 (IDT)

ערב טוב חנה. לא שמעתי את שמו של עו"ד מטלון עד לרגע זה. גם אם ייצג את אולמרט, הוא בוודאי לא היה עו"ד היחיד אלא אחד מתוך קבוצה, ולא מהמובילים והבולטים שבה. כמובן שניתן לחלוק עליי ולחשוב אחרת, אבל אני חושב שבהתחשב ברף הגבוה שקיים אצלנו, זה שלא שמעתי עליו עד עכשיו מלמד שהוא אינו נמנה על העשירון העליון של עורכי הדין הבולטים והמובילים בישראל. Lostam - שיחה 21:38, 11 ביוני 2014 (IDT)
תודה רבה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 04:26, 12 ביוני 2014 (IDT)

ג'סיקה ניגרי[עריכת קוד מקור]

לאסתם!! למה!!??!!! אגסי צדק, מצאתי כוכבת רצינית!! אני אמרתי שהייתי מעדיף לראות ערך יותר טוב עליה ממילא. עדיף כבר ליצור גרסה חדשה, תקינה ומשופרת מאשר למחוק ערך העוסק בכל ידוען אמיתי, קוספלייר או לא. זה היה ערך האישים היחיד שיצרתי, למישהי חשובה, ואתה בא וגורס אותו לגמרי במקום ליצור גרסה חדשה... נרררררר.. הנה דף המקור כדי שיווצר תרגום ברמה גבוהה:

en:Jessica Nigri

ואני שוב אצטט מאגסי: "נראה שהיא בולטת מאוד בתחום יחודי, הקוספליי, יש לה פילמוגרפיה ראויה, מפורטת ב-IMDb, יש לה ערוץ יוטיוב פופולרי עם מאות אלפי צפיות לכל סרטון, 2 בינוויקי, 2.68 מיליון תוצאות במבחן גוגל באנגלית, ולא בכדי היא קיבלה כתבה גדולה ומפרגנת במאקו." דרך אגב, יעל לא ממש הצליחה לתקן את הגרסה שלי, כי ההגהה לא היתה הכי תקינה. צריך שתיווצר גרסה ראויה לוויקיפדיה העברית, המתורגמת מהדף האנגלי (לא בתרגום מכונה) ומכילה את הפרטים המעותיים שהיו חסרים משלי. לאסתם, איי אם דיסאפוינט. לג רואיל - שיחה - פם-פם!! 16:05, 22 ביוני 2014 (IDT)

איחוד וקיצוץ ערכים ללא דיון או הצבעה - האם הדבר מותר או אסור?[עריכת קוד מקור]

שלום גיא. מכיוון שעד כה אף מפעיל לא השתתף בדיון שפתחתי במזנון בנושא חשוב זה, במידה ותוכל, אודה לך אם תציין שם מה המדיניות הרשמית של הויקיפדיה העברית בנוגע לאיחוד וקיצוץ ערכים ללא דיון או הצבעה. WikiJunkie - שיחה 02:17, 3 ביולי 2014 (IDT)

מחיקת הערך עמותת לב אחד[עריכת קוד מקור]

היי לאסתם. לפני מספר חודשים כתבתי את הערך. אחד הויקיפדים הניח עליו תבנית הבהרת חשיבות. במהלך השבוע עיביתי מעט את הערך בדף השיחה שלו ביקשתי לדעת אם העיבוי מספיק. לא נתקבלה תגובה ולא נערך דיון כלל ולאחר שבוע הערך נמחק. האם לאור השינויים, כשבמידת הצורך אעבה את הערך עוד, אין מקום לערוך דיון מחודש בחשיבותו? מדובר בעמותה שפעילותה כלל ארצית וחשובה וכוללת מספר רב של מתנדבים בכל רחבי הארץ, בעיקר בעיתות חירום כמו עכשיו. תודה. GHA - שיחה - למען החלום, למען השלום, אמצו עוד היום ערך יתום! 18:03, 8 ביולי 2014 (IDT)

ערב טוב. מאחר והונחה תבנית חשיבות, ובמשך שבוע אף ויקיפד בעל זכות הצבעה לא הבהיר חשיבות, ורק אתה ככותב הערך תמכת בהשארתו, על פי הכללים לא ניתן להעלות את הערך מחדש מבלי להצביע על שינוי נסיבות מהותי מאז דיון החשיבות הקודם. אם אתה יכול להצביע על שינוי נסיבות מהותי, אני מציע שתפתח פסקה חדשה בדף השיחה, תניח מתחתיה תבנית חשיבות ותציין שם באופן מפורט ככל הניתן מהו שינוי הנסיבות המהותי. אם אין שינוי נסיבות תיאלץ להמתין. Lostam - שיחה 20:40, 8 ביולי 2014 (IDT)
מובן. האם ניתן לקבל עותק של תוכנו? GHA - שיחה - למען החלום, למען השלום, אמצו עוד היום ערך יתום! 13:23, 9 ביולי 2014 (IDT)

סוגי גלדיאטורים[עריכת קוד מקור]

היי,

בסוף העברתי את הערך לארגז חול אצלי כי יש בו שגיאות רבות ואין לי זמן לטפל עכשיו באיחוד הערך עם הערך גלדיאטור, אף שיש לכך תמיכה גורפת בדף שיחה. גילגמש שיחה 10:16, 9 ביולי 2014 (IDT)

בוקר טוב. לי באופן אישי זה לא מפריע, אבל ייתכן ויהיו אחרים שימחו על כך. הערך שרד דיון חשיבות והיו תומכים באיחוד עם הערך גלדיאטור, ואני מניח שיהיו כאלה שלא יראו בעין יפה שבסופו של דבר אחרי זה הערך לא נשאר במרחב הערכים ולא מאוחד, אלא מועבר באופן חד צדדי לארגז חול. קח זאת בחשבון. Lostam - שיחה 10:29, 9 ביולי 2014 (IDT)
אבל מה אפשר לעשות עם כל הטעויות האלה... אשתדל לטפל בזה בהקדם. גילגמש שיחה 23:20, 9 ביולי 2014 (IDT)
טוב, בסוף איחדתי. תראה אם צריך לשחזר אולי את הערך אחרי ההעברה לארגז החול שלי (משתמש:Gilgamesh/סוגי גלדיאטורים). גילגמש שיחה 08:19, 10 ביולי 2014 (IDT)
זה נראה לי עכשיו בסדר גמור ובהתאם להלך הרוח בדיון שהיה. יש גם הפניה. לא הבנתי את החלק האחרון שכתבת. Lostam - שיחה 15:29, 10 ביולי 2014 (IDT)
ובכן, במהלך ההעברה לארגז חול נמחקה היסטוריית גרסאות (או נכון יותר עברה לארגז חול) יחד עם הערך. כעת נראה כאילו שיצרתי את הפניה בעצמי תוך כדי העלמת כל הכותבים הקודמים. לדעתי יש פה פגם מסוים והיה כדאי לשחזר את הגרסאות האחרונות של הערך "סוגי גלדיאטורים" בשביל הקרדיט. גילגמש שיחה 00:12, 11 ביולי 2014 (IDT)
עכשיו הבנתי וביצעתי. לילה טוב :) Lostam - שיחה 08:50, 11 ביולי 2014 (IDT)
סתם קטנוניות... למה העריכה שלי נעלמה במהלך ההעברות האלה? אם צדק, אז עד הסוף. בורה בורה - שיחה 08:52, 11 ביולי 2014 (IDT)
אין לי מושג... גם ככה נאלצתי כאן למתוח את היכולת הטכנית שלי עד לקצה :) לא יודע איך משלבים עכשיו גם את העריכה שלך. אם זה באמת חשוב לך אז מציע שתפנה לוויקיפד שבקיא בזה, תנסה את חנה. Lostam - שיחה 08:54, 11 ביולי 2014 (IDT)
מחק את העריכה האחרונה שלך. אני אבצע אותה ונסגר העניין. בורה בורה - שיחה 08:58, 11 ביולי 2014 (IDT)
מחקתי. אגב, אכן קטנוניות. Lostam - שיחה 09:01, 11 ביולי 2014 (IDT)
אכן . תודה בכל אופן. אתה יכול להסתיר את הגרסאות שלך מ-8:45 ו-9:00. בורה בורה - שיחה 09:07, 11 ביולי 2014 (IDT)

שני ספרים[עריכת קוד מקור]

היי,

בהתאם לתוצאת ההצבעה המסתמנת על גב' תמיר (ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:שלומית תמיר) נראה לי שצריך לחדד את קריטריון שני הספרים. לדעתי, יש להשתמש בקריטריון זה רק לסופרים ולא לאנשי מקצוע שמוציעים ספרים כחלק מעבודתם. מה דעתך? גילגמש שיחה 11:28, 12 ביולי 2014 (IDT)

היי. הסתכלתי עכשיו שוב בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים, ואני חושב שהבעיה היא שהשורה המתייחסת לסופרים כתובה בנוסח לא טוב ושאינו תואם את הסעיפים האחרים שמופיעים שם. שים לב מה כתוב: "ויקיפדיה העברית אימצה את הכלל לפיו המונח "סופר" יכול לתאר רק אדם שכתב לפחות שני ספרים (ראו באתר של אגודת הסופרים). אין הגבלה כזו לגבי המונח "משורר". המשפט בעצם מתייחס למתי ניתן לכנות אדם "סופר" בוויקיפדיה, ולא אומר שמי שכתב שני ספרים זכאי לערך. זו, למשל, ההגדרה לגבי להקות וזמרים: "ויקיפדיה העברית אימצה את הכלל לפיו להקה או זמר לא יהיו זכאים לערך טרם הוצאת דיסק אחד לפחות הנמכר באופן מסחרי". כך שבכל מקרה צריך לשנות שם את ניסוח המשפט על הסופרים. בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכים/ספרים נכתב במבוא: "הקריטריונים מתייחסים לספרי עיון ולספרי פרוזה בלבד; לא לשירה, ספרי לימוד או ספרי דת". ייתכן ויש מקום לכלול הגדרה דומה גם לגבי ערכים על סופרים. Lostam - שיחה 12:59, 13 ביולי 2014 (IDT)

טוטאל אימרז'ן חשיבות[עריכת קוד מקור]

שמתי תבנית חשיבות על טוטאל אימרז'ן ומסתבר שאסור לי. מה דעתך, יש לערך חשיבות? ‏[kotz]‏ [שיחה] 23:29, 12 ביולי 2014 (IDT)

אני לא בקיא בתחום, אבל על פניו נראה לי שהערך גובלי אבל עובר. שים לב לדבריו של אגסי בדף השיחה של הערך. מיליון תוצאות בגוגל, ערכים במס' שפות זרות, כתבה במאקו. בכל מקרה, אני לא מתכוון לשים עליו תבנית חשיבות בעצמי. Lostam - שיחה 13:04, 13 ביולי 2014 (IDT)
תודה ‏[kotz]‏ [שיחה] 16:25, 13 ביולי 2014 (IDT)

טרול[עריכת קוד מקור]

לא ידעתי שהנודניק ההוא מהצבעות המחיקה הוכרז כטרול, אבל באמת הגיע הזמן. בפעם הבאה אשחזר אותו אוטומטית. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:22, 14 ביולי 2014 (IDT)

מבחינתי מי שנכנס ב-5 בבוקר כאנונימי לכל הצבעות המחיקה המתקיימות ומשאיר שם הצבעות לכאורה/הצהרות פרובוקטיביות הוא טרול. מאחר וממילא הצבעתו אינה נחשבת, אני לא מוצא טעם לתת לו במה ולהשאיר את מה שכתב. Lostam - שיחה 09:26, 14 ביולי 2014 (IDT)
הוא כתב את השטויות האלה שלו בעוד הרבה הצבעות שהתנהלו לאחרונה. באמת הגיע הזמן לשים סוף לחינגה שלו על חשבוננו. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:13, 14 ביולי 2014 (IDT)