Life Is Strange 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
החיים הם מוזרים 2
Life Is Strange 2
עטיפת המשחק
עטיפת המשחק
כללי
תאריך הוצאה פרק 1
27 בספטמבר 2018
פרק 2
24 בינואר 2019
פרק 3
9 במאי 2019
פרק 4
22 באוגוסט 2019
פרק 5
3 בדצמבר 2019
סוגה משחק הרפתקאות גרפי
פיתוח Dontnod Entertainment
הוצאה לאור Square Enix
ארץ מקור צרפת עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית, פורטוגזית ברזילאית, רוסית, סינית מפושטת, ספרדית, ספרדית, איטלקית, גרמנית, צרפתית, יפנית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Square Enix
סדרה Life Is Strange
הערות נדרשת מערכת הפעלה של 64 ביט.
מערכת הפעלה מינימלית: Windows 7. המשחק משתמש ב-Denuvo.
דרישות תוכנה
מנוע משחק Unreal Engine 4[1]
מצבי משחק שחקן יחיד
דירוג M ‏(ESRB)[2]
18 ‏(PEGI)
פלטפורמות Microsoft Windows
Xbox One
PlayStation 4
מדיה הורדה דיגיטלית
המשחק הקודם Life Is Strange: Before the Storm
המשחק הבא Life Is Strange: True Colors
דרישות מערכת
מעבד מינימום: Intel Core i3-2100 3.1GHz או AMD Phenom X4 945 3.0GHz
מומלץ: Intel Core i5 3470 3.20 GHz או AMD FX-8350 4.00 GHz
זיכרון מינימום: 4GB
מומלץ: 6GB
כרטיס מסך מינימום: NVIDIA GeForce GTX 650 2GB או AMD Radeon HD 7770 2GB
מומלץ: NVIDIA GeForce GTX 970 4GB או AMD Radeon R9 280X 3GB
מקום פנוי 14GB
מערכת קול תומך DirectX
בקרים מקלדת ועכבר, ג'ויסטיק
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Life Is Strange 2תרגום חופשי לעברית: החיים הם מוזרים 2) הוא משחק וידאו מז'אנר ההרפתקאות מבוססי עכבר מגוף שלישי המורכב מחמישה פרקים, המפותח על ידי Dontnod Entertainment, מופץ על ידי Square Enix. הפרק הראשון יצא ב-27 בספטמבר 2018 למערכת ההפעלה Microsoft Windows ולקונסולות המשחקים Xbox One ו-PlayStation 4.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק מתרחש בעיר סיאטל הנמצאת במדינת וושינגטון שבארצות הברית- מדינה צפונית למדינת אורגון שהתרחש בסדרת המשחקים הקודמים ועומד לדבר על 2 אחים- שון ודניאל דיאז בני ה-16 ו-9 אשר נאלצים לברוח מביתם אחרי תאונה טרגית בעיר. בזמן שנהפכים להיות מבוקשים על ידי המשטרה, שון ודניאל בורחים למקסיקו ובזמן זה מגלים שיש לדניאל כוחות על סודיים.

פרק ראשון - Roads[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת המשחק מתחילה ביום אחר הצהריים כאשר כל התלמידים חוזרים מבתי הספר באוטובוסים לנקודות זריקה. שון וחברתו הטובה לילה יורדים באותה נקודה ובעודם הולכים לכיוון ביתו של שון הם דנים על מסיבת ליל כל הקדושים שאמורה להיערך באותו ערב בביתו של אחד ממארחי התלמידים. בנוסף, לילה מנסה לעזור ולגשר בין שון לבין הבת מכיתתו- ג'יין מורפי שאותה מחבב שהולכת גם היא לבוא למסיבה. הם נפרדים בביתו של שון כאשר לילה אמורה להמשיך לביתה כדי לארגן את הדברים למסיבה בעודו שון אורז גם הוא את דבריו. באותו הזמן, אחיו הצעיר של שון- דניאל מתכנן מסכת זומבי לקראת החג ואביו- אסטבן נמצא במוסך ועובד על בניית רכב לקראת סיום עתידי של לימודיו של שון. לאחר שמסיים שון לארגן את כל המוצרים הוא מתקשר ללילה דרך הסקייפ שבמחשב ומעדכן אותה. בעודם מדברים יוצא דניאל לחצר הביתו על מנת לנסות את התחפושת אך ללא כוונה משפריץ צבע אדום על חולצתו של ברט אשר היה השכן הלא מחובב על שון המתגורר בית לידו. ברט מתעצבן ומנסה להתחיל לריב עם דניאל על המקרה. במהלך השיחה של שון עם ליילה בסקייפ הוא מצליח לשמוע את הריב דרך חלונו ונאלץ לקטוע את השיחה ולצאת לברר לגבי העניין. לאחר ששומע על מה שקרה ניתנת האפשרות לשחקן להחליט מה לעשות בנוגע לדבר- לדבר עם דניאל על המקרה או להתעמת בעצמו מול ברט. ברט היה טיפוס קשה ולא סלח לדניאל על הלכלוך אף על פי שהתנצל על כך עוד לפני ובמהלך הריב ביניהם מרכל ויורד מאחוריו גביו של שון- מה שגורם לשון להתחיל בעימות מולו. הוא מצליח להוריד את ברט על הרצפה כשברט פצוע בפנים אך באותו הזמן עוברת ניידת משטרה במקום ושמה לב לאירוע המתרחש. כאשר מגיע השוטר לזירה הוא שם לב לברט ששוכב על הרצפה אך בעיקר שם לב לצבע האדום המזויף על חולצתו וחושב שהוא מדמם וגוסס למוות ולכן מצווה על שון ודניאל לרדת על הרצפה ולעצור אותם. אביו של שון- אסטבן מבחין באירוע ומגיע לזירה. השוטר מצווה גם על האב לרדת לרצפה ולא לזוז אך האב מחליט לנסות להרגיע את הרוחות ולהסביר שהילדים חפים מפשע. השוטר רואה שאין רגיעה של העצורים לאחר מספר רגעים ומחליט לירות באב. לאחר מספר שניות מבחין שון במקרה וצעקה חזקה של דניאל חושפת כוח על שטמון בו אשר מעיף את השוטר והרכב שלו בעזרת רוח חזקה- מה שגורם להתהפכות הניידת של השוטר ולמותו. לאחר אותו אירוע מתעורר שון לאחר התעלפות ונאלץ לקחת עמו את דניאל אשר היה גם הוא מעולף. ביחד הם נאלצים לברוח ולהתרחק מהעיר כמה שאפשר על מנת שהמשטרה לא תחפש אותם ותפתח בחקירה העלולה להסגיר אותם ולגזור עליהם מאסר בכלא. שון ודניאל נאלצים לברוח שעות רבות ואף ימים מהעיר בעודם מגיעים ליער ולוקחים יום לשהות באתר הטבע של המקום בעזרת המוצרים שלקח עמו שון בתיק למסיבה ובעזרת מציאת מקום טוב לשינה. לאחר הלילה נאלץ שון להמשיך להתקדם הרחק מהמקום ולקנות מספר מוצרים ליום הבא על-פי הכסף שקיבל מאביו למסיבה (מזון, בגדים, ערכות וכו')- מה שגם נתון בפני בחירתו של השחקן בעת ביקורם בחנות קיוסק שליד תחנת דלק. בזמן הזה הם פוגשים מספר אנשים- ביניהם אחד ששמע עליהם ורוצה לעצור אותם ולקחת אותם למשטרה ואחד שעובד באתר האינטרנט שלו וחוקר על אתרי טבע באזור שבעד לעזור להם לצאת מהסיטואציה. דניאל היה במצב של לאחר התעלפות מהמקרה וללא זיכרון עליו ובסופו של דבר מגלה על המקרה ועל כל מה שקרה ונשבר. ביחד עם שון הם ממשיכים בדרכם הרחקה מהעיר בנסיעה באוטובוס ליעד הבא שלהם.

פרק שני - Rules[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שדניאל מגלה על התקרית הנוראית של מות אביו מחליטים שני האחים להמשיך להתרחק מהמקום לכיוון מקסיקו- לברוח מאמריקה למקום בו נולד וחיי אביהם בילדותו- Puerto Lobos. עם הימים החולפים נאלצים האחים למצוא לעצמם מקום לינה מסתורי ואוכל על מנת לשרוד כמה שיותר וכדי שלא יאתרו אותם. הם מצליחים למצוא בית נטוש ושם מעבירים בו תקופה מסוימת מסוימת. באותו הזמן, מצליח דניאל לגלות על הכוח הסודי הטמון בו ושון מחליט לעזור לו להתאמן עליו ולשפר אותו כדי שיהיה בשליטה בעזרת תרגילים של הרמות חפצים. הוא קובע איתו תנאים וחוקים שאומרים שאסור בשום אופן להשתמש בכוח במקומות ציבורים כדי שלא יתגלה אלא אך ורק במקרה של סכנה. בלילות שעוברים מצליח שון לאתר בעזרת מפה עיירה לא רחוקה מביתם הנטוש בשם Beaver Creek בה גרים סבא וסבתא מצד אמם ולכן לאחר שאוזל להם האוכל ודניאל החל לחלות ולהיות בעל חום הוא מחליט ללכת איתו אליהם כדי לשהות אצלם זמן מה. לאחר זמן מה מכיר דניאל חבר מקרובים שכנים בשם קריס איתו מחליט לבלות, לשחק ולהעביר את הזמן. יחד עם אביו של קריס החבורה נוסעת לתערוכת עצי אשוח המתקיימת בעיירה- בה מכירים שון ודניאל בחבורה של נודדים. לאחר שחוזרים מצליחים האחים לגלות מידע מוסתר מהם בבית של סבא וסבתא שלהם על אמם אשר עזבה אותם בילדותם. אך למזלם הרע באותו רגע מצליחה להגיע לבית ניידת משטרה המחפשת אותם ובשלב זה הם נאלצים לארוז ולהמשיך במסע בריחתם לכיוון יעדם הבא. הם מצליחים לאתר מסילת רכבת לא רחוקה ורכבת שמתקרבת ונוסעת לכיוון היעד שלהם ולכן מחליטים להעלות עליה ולנסוע הלאה.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

טרם תחילת ההפקה, חברת Dontnod Entertainment החליטה כי Life Is Strange 2 יתמקם במיקום חדש וכן ילוהקו דמויות חדשות לסדרה של Life Is Strange.[3] פיתוח המשחק החל בתחילת שנת 2016, עם השקת העותקים הפיזיים של המשחק הראשון.[4][5][6]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Character Artist (H/F) Junior (בצרפתית)
  2. ^ Entertainment Software Rating Board‏, Life is Strange 2 Rating (באנגלית)
  3. ^ מייגן פרוקהמנש, Life is Strange's second season would star a new cast (if it happened), אתר Polygon, ‏24 ביוני 2015 (באנגלית)
  4. ^ ריי פורקה, A new Life is Strange game is in the works, אתר Destructoid, ‏18 במאי 2017 (באנגלית)
  5. ^ טום פיליפס, Life is Strange 2 finally confirmed, אתר EuroGamer, ‏18 במאי 2017 (באנגלית)
  6. ^ אדנן ריאז, Life Is Strange Limited Edition Coming to North America for PC, אתר Hardcore Gamer, ‏23 בנובמבר 2015 (באנגלית)