ויקיפדיה:מפגשים/מפגש חורף 2022/דיון מוקדם 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


מפגש יום הולדת 21 של ויקיפדיה, חורף 2022

המפגש התקיים ביום ראשון, 23 בינואר, בשעה 18:30, בשל מחלת נגיף קורונה 2019, המפגש היה מפגש ZOOM ונכחו בו 85 ויקיפדים המעבר למפגש במתכונת של זום מחייב גם הערכות חדשה מבחינת התוכן ולכן מעלים כאן את ההצעות העדכניות מתוך כוונה לייצר תמהיל מגוון ומעניין. בשל לוח הזמנים הקצר, וההתארגנות הנדרשת, ההצבעה תיסגר כבר ביום ו' הקרוב 24.12, בכניסת השבת (16:00)

בחרו פעילות[עריכת קוד מקור]

שעשועונים מבדרים בנושא ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

קווסט ירושלים: חדר בריחה וירטואלי שייקח אתכם לטיול מהבית, בלי לצאת מהבית[עריכת קוד מקור]

הרצאות בזק מעניינות (בשל מתכונת הזום, והרצון לשמור על אינטראקטיביות גבוהה של המשתתפים - הכוונה היא להרצאות ממוקדות של 5-7 דקות)[עריכת קוד מקור]

מי שרוצה להציע הרצאה אנא ציינו זאת בהמשך.

חלוקה לקבוצות ושיחה בנושאים נבחרים[עריכת קוד מקור]

מי שמעוניין להוביל שיחה, אנא ציינו זאת.

הצעת הרצאות להרצאות בזק (מציע ההרצאה מתחייב לעשות אותה)[עריכת קוד מקור]

כאן המצביעים בוחרים הרצאת בזק.
רק ההרצאות עם מירב הקולות יתקבלו.

מהי קונקורדנציה ולמה צריך אותה[עריכת קוד מקור]

מה חסר ב"עולם הוויקי" שלנו? יש ויקיפדיה, יש ויקימילון, ואין קונקורדנציה. מה אפשר לעשות בנידון. דרור - שיחה 22:09, 22 בדצמבר 2021 (IST)
קונקורדנציה של מה? ראובן מ. - שיחה 02:33, 24 בדצמבר 2021 (IST)
אני בעד הנושא, זה מעניין וחשוב, אבל חייב לציין שבקטע הפרקטי אני משתמש הרבה בחיפוש בתנ"ך של דקוטה. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - העולם מתפתח, וזה טבעי - 07:36, 24 בדצמבר 2021 (IST)

סימולציות של אבולוציה[עריכת קוד מקור]

כמו כל תהליך טבעי, גם את האבולוציה ניתן לסמלץ: ליצור יצורים וירטואליים קטנים, לתת להם לחיות בתוך סביבה וירטואלית, להאיץ את הזמן ולראות מה קורה... אסביר איך זה נעשה, אציג כמה דוגמאות משגעות ואפנה לכמה סימולציות אינטראקטיביות אונליין. גילוי נאות: אני יצרתי את אחת מהסימולציות שאליהן אפנה. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - העולם מתפתח, וזה טבעי - 07:43, 24 בדצמבר 2021 (IST)