טיוטה:גבריאלה לואיס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
גבריאלה לואיס
Gabriella Lewis
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 1980 (גיל: 44 בערך)
מדינה הממלכה המאוחדתהממלכה המאוחדת הממלכה המאוחדת, ישראלישראל ישראל
תקופת הפעילות מ-1995

גבריאלה לואיס (נולדה ב-1980) היא שחקנית, זמרת, פרזנטורית, מדבבת, קריינית, משוררת ופסנתרנית בריטית-ישראלית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לואיס למדה פסנתר קלאסי ותאוריה בלונדון במסגרת האקדמיה המלכותית וכן למדה אימפרוביזציה ופיתוח קול. שירתה בלהקה צבאית בחיל האוויר בתור זמרת סולנית ויחידה.

הופיעה בתפקיד האחות לואיזה במחזמר "צלילי המוזיקה" עם חני נחמיאס וששי קשת, השתתפה במחזמר "ברנשים וחתיכות" ובמחזמר מיוחד למפעל הפיס עם מייק בורשטיין, חנה לסלאו, ספי ריבלין, מוני מושונוב ושלמה בראבא.

באוגוסט 1999 השתתפה בקלטת הווידאו "קיטי קיטי קיט Boom Boom" (קלטת הפעלה לילדים להיכרות עם השפה האנגלית) (מילים ולחנים: בצלאל אלוני וגבריאלה לואיס).

השתתפה בפרסומות טלוויזיה ישראליות ל-"General Electric" (פרסומת זו הייתה מחווה לתוכניות חדשות), אבקת הכביסה "אריאל", שיער "לוריאל", ועוד. הנחתה בארצות הברית משחק טריוויה אינטראקטיבי ב-"Active Arena".

ב-2003 דובבה את הקריינות בתוכנית "סיפורים קטנים" שהופיעה בדיבוב לעברית בערוץ הילדים.

ב-2004 השתתפה ב-DVD "גם אתם יכולים?" (פרויקט של ספר, קלטת וידאו, DVD ו-CD) שבויים על ידי זיו כנרי (אשר ביים גם את "קיטי קיטי קיט Boom Boom" וגם העלה את הרעיון ליצירת הפרויקט החדש) (מילים: מרים פוזנר, לחנים: גבריאלה לואיס. השירים קליטים במיוחד).

הופיעה יחד עם צביקה פורמן ב-DVD לניהול כעסים, שיחקה את ליזה בתוכנית "רמת אביב גימל" והתארחה בתוכנית "החברים של נאור". לואיס ידועה גם בדיבוב וקריינות של ערוץ "בייבי" בארה"ב.

לואיס הופיעה גם בהופעות חיות עם שי טוחנר יחד עם יונתן מילר, מיה יוהנה ועופר גרומן, וב-2015 יצא אלבומם "Wild Rovin' No More".

ב-2020 עלה לערוץ הרשמי של גבריאלה לואיס סרטונים של ביצועים לשיריה (מילים: בצלאל אלוני וגבריאלה לואיס, לחנים: גבריאלה לואיס) בשירה ופסנתר שצולמו והוקלטו באולפני אוב ("!Oov Studios") בתל אביב.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


קטגוריה:שחקניות ישראליות קטגוריה:זמרות ישראליות קטגוריה:פרזנטוריות ישראליות קטגוריה:מדבבות ישראליות קטגוריה:קרייניות ישראליות קטגוריה:ישראליות שנולדו ב-1980 קטגוריה:בריטיות שנולדו ב-1980