משתמשת:Hanay/כללי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לזכור[עריכת קוד מקור | עריכה]

36°29′00″N 42°57′00″E / 36.483333°N 42.95°E / 36.483333; 42.95

36.483333, 42.95

לא לחיפוש[עריכת קוד מקור | עריכה]

על קיפודים ועוד[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • קיפודנחש, ראיתי שכבר נחסמה וחבל. זאת עורכת חדשה ולא מנוסה, במקום לבקש חסימה כדאי שתסביר לה יפה בדף שיחתה איך מתנהלים בוויקיפדיה ותעזור לה להשתלב. זאת דרך הרבה יותר טובה מאשר לבקש חסימה. הפתיע אותי לראות את בקשתך, במיוחד לאור הנזיפות שקיבלתי ממך לגבי עורכים משחיתים למשל כאן וכאן.
  • בקשת חסימה מיותרת מ־02:50, 29 בינואר 2015

אגודה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אגודת הסטודנטים לרפואה בגליל היא עמותה המאגדת את הסטודנטים הלומדים בפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר אילן.

האגודה נוסדה כדי לשרת את כ-550 הסטודנטים שלומדים בפקולטה במסלולים שונים: הסטודנטים לרפואה במסלול הארבע שנתי (לבעלי תואר ראשון, שני ושלישי) והתלת שנתי (תוכנית ייחודית בישראל לסטודנטים ישראלים שלמדו בחו"ל לצמצום בריחת המוחות) וסטודנטים לתארים מתקדמים ומחקר רפואי.

האגודה פועלת למען הסטודנטים בתחומים שונים: אקדמיה, חברה ותרבות, פעילות קהילתית, קידום בריאות ואורח חיים בריא, חילופי סטודנטים, רווחת הסטודנט, תעסוקה ועוד.

אחד הפרויקטים הגדולים של האגודה הוא בית חולים לדובים - מיזם חינוכי-קהילתי, אשר בו משתתפים ילדי גן בליווי הוריהם ובליווי צעצוע שהוא דובי או בובה, וזאת במטרה להפיג פחד וחרדה מטיפול רפואי. הדובי מגיע כמטופל אשר מקבל טיפול רפואי במחלקות שונות של בית חולים דמיוני - רנטגן, כירורגיה, אורתופדיה, עיניים, אף אוזן גרון, מיון, בית מרקחת ועוד. המחלקות מתופעלות על ידי הסטודנטים לרפואה אשר משתפים את הילד בטיפול הרפואי בדובי.[1][2][3] פרויקט נוסף בו לוקחת האגודה חלק הוא ליל המדענים.

החל משנת הלימודים תשע"ה הארגון פועל בשיתוף פעולה עם "הגילדה" - אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן.

קיצור[עריכת קוד מקור | עריכה]

אגודת הסטודנטים לרפואה בגליל היא עמותה המאגדת את הסטודנטים הלומדים בפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר אילן. האגודה משרתת 550 סטודנטים הלומדים בפקולטה לרפואה. בין מטרות האגודה לפעול למען שיפור מעמד החולה והרופא בחברה בדגש על הפריפריה ולחזק את הקשר בים הסטודנטים לקהילה באיזור. אחד הפרויקטים הייחודיים של האגודה הוא בית חולים לדובים שהוא מיזם חינוכי-קהילתי, אשר בו משתתפים ילדי גן בליווי הוריהם ובליווי צעצוע שהוא דובי או בובה, וזאת במטרה להפיג פחד וחרדה מטיפול רפואי.

האגודה נוסדה כדי לשרת את כ-550 הסטודנטים שלומדים בפקולטה במסלולים שונים: הסטודנטים לרפואה במסלול הארבע שנתי (לבעלי תואר ראשון, שני ושלישי) והתלת שנתי (תוכנית ייחודית בישראל לסטודנטים ישראלים שלמדו בחו"ל לצמצום בריחת המוחות) וסטודנטים לתארים מתקדמים ומחקר רפואי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קואורדינטות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שלום לך חנה! ההסבר הוא פשוט מאוד: ראשית מצאי את האתר המבוקש במפת עמוד ענן. אח"כ עברי לתצ"א. במקביל פתחי בדף נפרד את מפת גוגל, אתרי את המקום בקירוב והחליפי למפת תצ"א\לויין. אח"כ אני משווה בעין את שני התצ"א וכאשר איתרתי את המיקום במפת גוגל אני לוחץ על כפתור ימני בעכבר ובוחר מן התפריט את הפריט "מה יש כאן" בתחתית הרשימה. אחרי שלחצתי יופיעו קואורדינטות בתיבת החיפוש. קואורדינטות אלה העתיקי לדף הערך והחליפי את הערכים בתבנית "מיקום מפורט" בישראל (שאני מעתיק מערך אחר). כדי להוסיפן לתבנית landmark (שאני מעתיק גם מערך אחר) עלייך להמירן מערך דצימלי למעלות, דקות ושניות (יש אתרים שבהם ניתן לעשות זאת). זאת כל התורה..
  • קישור להמרת קואורדינטות הנה.
  • שלום חנה, מצאתי כלי נחמד להמרת קואורדינטות. בפורום הזה בתגובה השניה יש קישור להורדת קובץ אקסל שממיר קואורדינטות. פשוט תכניסי את את הקואורדינטות מרשת ישראל החדשה מזרח בתא C16 וצפון בתא D16 ותקבלי את הנתונים בשורה 18 גם בצורת שעות/דקות/שניות לשימוש בתבנית coord וגם בדצימלי לתבנית מפת מיקום. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 12:31, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

חסימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חסימת 3 ימים כותבים תחת אחר 3 days

זמני[עריכת קוד מקור | עריכה]

נשיקה Are you aware that when a category name is changed all the links from wikipedya in any language is not working? and how it serve the users? orrlling likes to change the name of categories, and it cause a lot of problems. he does not fix the links, and it

מיזם[עריכת קוד מקור | עריכה]

מטוס לוכד קפסולה המכילה את סרטי הצילום ששוחררו מאחד מלווייני מיזם קורונה

מיזם קורונה הוא מיזם בן מיליון צילומי לוויין של צבא ארצות הברית בשיתוף סוכנות הביון המרכזית במסגרתו צולמו בין השנים 1959-1972 אזורים נרחבים בעולם בדגש על המזרח התיכון וברית המועצות[1].

בין שימושיו האזרחיים מאגר התמונות הוא כלי עזר רב חשיבות במחקר הארכאולוגי של המזרח התיכון[2]. השוואה בין תמונות שצולמו לפני כ-50 שנה לבין תמונות עדכניות של אותם האיזורים מסייעת גם למחקרים גיאוגרפיים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

[[קטגוריה:לוויינים אמריקאיים]]

עבודה[עריכת קוד מקור | עריכה]

{{הנחיות תמונה|OTRS}}

ניקוד בעברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני חושב שאנדר פרש, את מבוקשך תוכלי למצוא כאן.

המקש ;  1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 - = \
הניקוד בְ בֱ בֲ בֳ בִ בֵ בֶ בַ בָ שׂ שׁ בֹ בּ בֻ
שווא חטף סגול חטף פתח חטף קמץ חיריק צירה סגול פתח קמץ שי"ן שמאל שי"ן ימין חולם חסר דגש קובוץ

חתימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

Hanay שיחה ראית את פורטל הארכאולוגיה? 00:00, 15 באוקטובר 2009 (IST)

לימוד[עריכת קוד מקור | עריכה]

I.si.ri.ar

"ישראל הוּשַם אין לו זרע"
iiz
Z1s Z1s
r
iAr
Z1
T14A1 B1
Z2s
f
k
t
G36
b
n
O1
r
t
f





ysrỉr fk.t bn pr.t =f
ישראל הוּשַם אין זרע לו


חופשת ויקי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני בחופשת ויקי בין התאריכים 21/02/2010 - 25/02/2010.  
בבקעת הירדן חופרת בפצאל אתר ארכאולוגי מהתקופה הכלקוליתית
מבטיחה להביא תמונות  

תבנית סטנדרטית[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני בחופשת ויקי

מספור שורות בטבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יש דרך למספר שורות בטבלה, בדומה לסולמית עבור רשימה רגילה? קפלן - שיחה 23:50, 8 בפברואר 2010 (IST)

כן, באמצעות תגית ה-HTML של המספור. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 06:51, 9 בפברואר 2010 (IST)
איך נראית תגית ה-HTML? גם אני רציתי לדעת זאת, אבל אני זקוקה להסבר קצת יותר מפורט Hanay שיחה ראית את פורטל הארכאולוגיה? 07:44, 9 בפברואר 2010 (IST)
ראי במסך העריכה.
  1. פריט אחד
  2. פריט שני
  3. פריט שלישי

תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 08:51, 9 בפברואר 2010 (IST)

תשובה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום לך, ותודה על פנייתך. ליבי איתך, אני מלאת כבוד לבנך היקר ולאופן בו נפל, ואני מבינה את הצורך בכתיבת ערך אודותיו. יחד עם זאת, לצערנו, ויקיפדיה אינה מהווה אתר הנצחה (יש אתרים אחרים לשם כך, כדון "נזכור את כולם" ו"זוכרימפדיה"). אני מציעה לקרוא את ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. תוכל לראות כי צל"ש אלוף לא מופיע בקריטריונים שנקבעו. אם תרצה, תוכל לנסות ולכתוב בכל זאת, בדף טיוטה משלך, למשל משתמש:Momo tal/טיוטה; ניתן לעשות זאת לפי ההוראות בויקיפדיה:צעד אחר צעד, ואשמח לסייע מבחינה טכנית בכל שאלה לאורך הדרך. אך מניסיוני כאן, עלול להתפתח דיון בקרב הקהילה לגבי השארת או מחיקת הערך, דבר שמביא לעתים קרובות לכאב רב עבור המשפחות (גם אם לבסוף הערך נשאר). לשיקולך. כמובן, המשך תרומה בוויקיפדיה בתחומי דעת ונושאים אחרים, יתקבל בברכה רבה. תודה וסליחה, והמשך יום נעים

ניסוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני מודה לכל הוויקיפדים הרבים שנכנסו והביעו את תמיכתם בהמשך כהונתי כמפעילת מערכת. התמיכה הגדולה, והמילים החמות שכתבתם חממו את ליבי וחיזקו אותי. אני מעריכה מאד את הביקורת העניינית והבונה שניתנה לי מתוך רצון כן ואמיתי, ואשתדל ליישם זאת. כפי שכתבתי בעת שהעמדתי את עצמי לדיון אשרור של מפעיל, בכוונתי גם להבא להיות מפעילה פעילה, כולל הקפדה על כך שהכללים בוויקיפדיה שנקבעו על ידי הקהילה יכובדו על ידי העורכים השונים, גם במקרים שלא נעים לי לבצע זאת.


אני מודה לכל הוויקיפדים הרבים שהשתתפו בדיון והביעו את תמיכתם בהמשך כהונתי כמפעילת מערכת. התמיכה הגדולה, והמילים החמות שכתבתם חממו את ליבי וחיזקו אותי. אני מעריכה מאד את הביקורת העניינית, הבונה והכנה שניתנה לי ואשתדל ליישם זאת. כפי שכתבתי בעת שהעמדתי את עצמי לדיון אשרור של מפעיל, בכוונתי להמשיך להיות מפעילה פעילה ולהקפיד גם להבא שהכללים בוויקיפדיה שנקבעו על ידי הקהילה יכובדו על ידי העורכים השונים, גם במקרים שלא נעים לי לבצע זאת.


סיכום הדיון[עריכת קוד מקור | עריכה]

בדיון הזה השתתפו 17 אנשים. למרות שעיקר הדיון התמקד בבעית ההרחקה הטכנית את האנציקלופדיסט מהשתתפות בסיורים, הועלתה כאן גם נקודה נוספת, והיא ההצהרה לגבי מי זכאי להשתתף במיזם בדף ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/אלף מילים. הדיון הקודם שהתקיים בנובמבר 2011 התחיל בגלל שדרור הסיר מדף המיזם את המשפט הבא: המיזם מיועד לכל עורכי ויקיפדיה ולכותבים במיזם, רשומים ואנונימיים, ולקהל הרחב, למעט חברים שהורחקו מקהילת הכותבים והוכרזו כטרולים.

לפני שאנחנו פותרים את הבעיה הטכנית של השתתפותו בסיורים (וייתכן שבאמת אין דרך טכנית לפתור את הבעיה), על הקהילה קודם כל להצהיר שאין היא מעוניינת שטרולים הגורמים נזק למיזם ישתתפו בסיורים המאורגנים מעל דפי ויקיפדיה. דרור טוען שגם הצהרה כזאת מהווה בסיס לתביעה משפטית. אנחנו מרחיקים כל הזמן טרולים מהמיזם וחוסמים אותם, אז איך הצהרה מעל דפי ויקיפדיה שאנחנו לא מעוניינים בטרולים במיזם אלף מילים, שונה מהרחקתו מכל הדפים האחרים? שני עורכי דין אחרים אורי ועידו אמרו שהטענות של דרור אינן נכונות ואין בסיס לתביעה משפטית.

להלן הסיכום של הקולות בדיון:

  • בעד הרחקתו: 13 משתתפים - תמרה, חנה, ברוקולי, ‏Lionster‏, Assayas, גילגמש, עיצובית, דוד, עידו, Gutter, Ori, עמית ו-Dvh
  • בעד הצטרפות הטרול האנציקלופדיסט לסיורים: 2 משתתפים - דרור ו-לירון
  • השתתפו בדיון אבל לא הביעו דעה בנושא: עובד וטוקיוני.

אני מציעה בעקבות תוצאות הדיון להחזיר את המשפט הזה בחזרה לדף המיזם.

ולגבי דרך טכנית להרחקתו, אולי אם בסיום הסיור אף אחד מהויקיפדים לא יהיה מוכן לשבת ולהצטלם איתו בתמונה קבוצתית כמו התמונה כאן, אז גם הוא יבין את הרמז (ואולי לא). זה אולי לא נעים, אבל זה רגע קטן לא נעים לעומת המוני הדקות והשעות והימים והחודשים המבוזבזים כאן על ההשחתות של האנציקלופדיסט בערכים, בדפי השיחה ובהתקפות האישיות שלו כנגד עורכים בויקיפדיה. אפשר גם להסביר זאת בתחילת הסיור. זו עוד דרך להכיר לציבור הרחב את ויקיפדיה. אני בטוחה שהם יקבלו זאת בהבנה. ראו מה קרה היום בדף שיחת משתמשת:Itzuvit שנמאס לה מהתקפות של טרול עליה.

תגובתו כאן

תחנת משטרת נשר[עריכת קוד מקור | עריכה]

חזית התחנה ברחוב דרך השלום בשכונת נשר הוותיקה
מרכז שכונת תל חנן. במרכז התמונה: בניין נקודת המשטרה במרכז, משמאל מבנה מועצת נשר. זה המבנה הראשון בו שכנה נקודת המשטרה של נשר. צולם בשנות ה-50 של המאה ה-20
שוטר ליד ניידת ליד בניין המועצה המקומית נשר שם שכנה בהמשך נקודת המשטרה. אפריל 1974

תחנת משטרת נשר היא תחנת משטרה אזורית הממוקמת בעיר נשר ובאחריותה גם יישובי רכס הכרמל: דלית אל כרמל ועוספיה[1]. היא הוקמה ב-24 באוגוסט 2021.[2] ההחלטה להקמת התחנה האזורית, שלובה במיפוי אזור הכרמל ומאפייני נתוני הפשיעה בו. בהתאם לכך, החליטו מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי ומפקד מחוז החוף ניצב יורם סופר, להקים במחוז חוף מרחב משטרתי חדש, מרחב הכרמל, הכולל את תחנת נשר, חיפה וטירת הכרמל.[3][4] לפני הקמת התחנה האזורית בנשר, הייתה קיימת בעיר שלוחה מקומית של משטרת זבולון היושבת בקריית חיים על כביש 4 במבנה טגארט.

התחנה ממוקמת ברחוב דרך השלום במתחם המוקד והפיקוד העירוני בנשר עד אשר תמצא משכן קבע. בעתיד היא תכלול כ-250 שוטרים. מפקד התחנה הזמני היה רפ"ק אופיר ברקוביץ'. ב-12 בינואר 2022 החליף אותו סנ"צ יצחק בן חיים.[5]

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

השלוחה המקומית הוקמה בשנות ה-50 של המאה ה-20 במבנה בן 2 קומות במרכז שכונת תל חנן. נקודת המשטרה שכנה ליד מבנה המועצה המקומית נשר בדרך השלום של היום. באותה תקופה השתייכה השלוחה לנפת זבולון במחוז חיפה. בשלהי שנות ה-50 מוזג מחוז חיפה אל המחוז הצפוני כאשר המטה הראשי נשאר בחיפה.[6]

לאחר שהמבנה נהרס הועברה התחנה לתוך מבנה המועצה בבניין הישן בצמוד לכביש הראשי מחיפה לעמק יזרעאל. בהמשך, נבנה בסמוך לצומת דרך השלום ודרך משה בשכונת נשר הוותיקה מספר מבנים שכללו:

  1. תחנת כיבוי אש (בסמוך לצומת)
  2. מבנה המשטרה משמש את המוקד העירוני, הפיקוח העירוני ואת שוטרי משטרת תחנת נשר.
  3. בצמוד וממזרח למבנה המשטרה, הוקם מבנה שמשמש תחנת מגן דוד אדום.

ב-24 באוגוסט 2021 הפכה נקודת המשטרה ששימשה שלוחה של תחנת זבולון בקריית חיים לתחנת משטרה עצמאית, וזאת כחלק מהרה-ארגון של מחוז חוף הוקם מרחב חדש ששמו "מרחב כרמל" הכולל את תחנת חיפה, תחנת טירת הכרמל ותחנת משטרת נשר האחראית גם על היישובים עוספיה ודלית אל-כרמל אוכלוסייה כוללת של כ-55,000 תושבים בהם רבים מהמגזר הדרוזי ומרחב גאוגרפי גדול של הר הכרמל.

גלריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Hanay/כללי בוויקישיתוף
  1. ^ משמרת ראשונה בתחנת משטרת נשר, באתר חדשות הקריות
  2. ^ תחנת משטרת נשר, בעמוד הפייסבוק של עיריית נשר
  3. ^ אחיה ראב, הפשיעה בחברה הערבית: תוקם תחנת משטרה בג'סר א-זרקא, באתר ynet, 21 במרץ 2021
  4. ^ משמרת ראשונה בתחנת משטרת נשר | צפו, באתר חדשות חיפה והסביבה
  5. ^ טקס חילופי מפקדים בתחנת משטרת נשר באתר חדשות חיפה והסביבה, 12 בינואר 2022
  6. ^ תקופות בהתפתחות משטרת ישראל 1948-2004, אלי הוד, אבי הראל, עמ' 66. בהוצאת יחידת ההיסטוריה של משטרת ישראל.