משתמש:Rodanistheking/ביולנטה (מפלצת)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. עריכה
Rodanistheking/ביולנטה
Biollante
סוג קאייג'ו/נבל-על
הוצאה לאור קאזוקי אומורי
הופעה ראשונה גודזילה נגד ביולנטה
הופעה אחרונה גודזילה נגד ספייס-גודזילה (סרט, 1994)
יוצרים קאזוקי אומורי, שיניצ'ירו קוביאשי
מידע
כינויים אריקה
גזע ורד
נטייה רע
כוחות כוח וסיבולת רבים, יכולת ריפוי עצמית, ספיגת מים כדי להזין את עצמה ולהעצים את כוחותיה, חומצה שנורית מפיה, יכולת לשלוט בצמחים טורפים
דמויות קשורות
משפחה

ד״ר שירגאמי (אב ביולוגי)

ספייס-גודזילה (שיבוט טבעי)
אויבים גודזילה

ביולנטה (שיבוש של ביוראנטה, לפי המקור היפני: ビオランテ, לפי המקור האנגלי: Biollante) היא מפלצת-ענק בדיונית מסוג ורד המופיעה בסדרת סרטי גודזילה. הדמות הופיעה לראשונה במהלך 16 בדצמבר 1989, בסרט גודזילה נגד ביולנטה, מבית היוצר של טוהו.

עיצוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

מראה של ביולנטה דומה לשל גודזילה, אך בעל שינויים קטנים: לביולנטה אין רגליים, ויש לה צמחים טורפים במקום זרועות. ראשה דומה לשל תנין והיא בעלת ניבים כשל חזיר בר. בנוסף לכל השינויים, גם מקור כוחה של ביולנטה נמצא בחזה שלה. בדיוק כמו צמח, צבע עורה של ביולנטה הוא ירוק.

כוחות ויכולות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בדומה לגרוט ממארוול, גם ביולנטה מסוגלת לשרש את עצמה למקומות אחרים. ביולנטה מסוגלת גם לירוק חומצה מפיה, בדומה לקרן האטומית של גודזילה שיורק אותה מפיו. בנוסף, ביולנטה מסוגלת גם לתפוס את גודזילה באמצעות צמחייה הטורפים.

הופעתה בסרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

גודזילה נגד ביולנטה (1989)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביולנטה מופיעה לראשונה בסרט משנת 1989, בגודזילה נגד ביולנטה. לאחר חזרתו של גודזילה בשנת 1984, ד"ר שירגאמי מנסה להשתמש בתאי המפלצת כדי ליצור גידולים עמידים של צמחים משופרים גנטית שיעמדו בפני מזג אוויר קשה. תחילה ניסיונותיו סוכלו כאשר פצצה הורסת את המעבדה שלו והורג את בתו אריקה. שירגאמי משחזר את ה-DNA שלה עם זה של ורד, אשר נהרס חמש שנים מאוחר יותר על ידי רעידת אדמה. בתקווה להפוך את הורד לבן-אלמוות, הוא עוד משלב את ה-DNA של גודזילה, וכתוצאה מכך נוצרת מוטציה היברידית בשם ״קריסטנס ביולנטה״. המפלצת משרשת את עצמה לאגם אשינו, שם היא מתחילה לקרוא לגודזילה. גודזילה מגיע ושורף את ביולנטה, שנבגייה נודדים לאטמוספירה. הנבגים מאוחר יותר נוחתים ליד אוסקה בצורה של ביולנטה, כמו גודזילה, שנלחמת נגד גודזילה עד קיפאון, עד שהאחרון בנבגים נסוג לאחר שחולש על ידי חיידקים אנטי-גרעיניים. לבסוף מתמוססת ביולנטה ועפה אל החלל, עם תמונה של אריקה הנראית בין הנבגים.

גודזילה נגד ספייס-גודזילה (1994)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביולנטה מופיעה הופעה קמע קצרה בגודזילה נגד ספייס-גודזילה, שם מעריכים כי התאים שלה צפים בחלל ואולי גרמו ליצירת ספייס-גודזילה.

גודזילה 3 (2022)[עריכת קוד מקור | עריכה]

מייקל דוהרטי הודיע שהוא יצלם סרט נוסף בסדרת מונסטרוורס, הקרוי ״גודזילה 3״. לא ידוע רבות על העלילה אך ידוע שגודזילה יילחם נגד גייגן וביולנטה. מעבר לכך לא ידוע דבר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]