פארק היורה 3: בניית פארק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פארק היורה 3: בניית פארק
Jurassic Park III: Park Builder
כללי
תאריך הוצאה אוגוסט 2001
סוגה סימולציות ניהול ובנייה
פיתוח Konami
הוצאה לאור Konami עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור יפן עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סדרה פארק היורה
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד
פלטפורמות Game Boy Advance
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

פארק היורה 3: בניית פארקאנגלית: Jurassic Park III: Park Builder) הוא משחק סימולציות ניהול ובנייה מסדרת סרטי "פארק היורה" המבוסס על הסרט השלישי. הוא יצא באוגוסט 2001, לצד יציאת הסרט בקולנוע ובהמשך היו גרסאות נוספות שלו בספטמבר ואוקטובר של אותה שנה. הוא מיועד לשימוש ב-Game Boy Advance, ודומה בצורתו למשחק "Jurassic Park: Operation Genesis".

המשחק קיבל ביקורת בינונית, כשאתר "Metacritic" נתן לו ציון 65 מתוך 100 נקודות, וביקר את המוזיקה הנלווית, המסכים הרבים ואת המחסור בהדרכה לשחקן.

תוכן[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחק זה הוא לשחקן בודד ובו השחקן צריך לבנות פארק שעשועים תוך השקעת כסף ומשאבים ביצירה.

לצורך כך השחקן שולח שמונה צוותי חפירה ברחבי האי ומחפש ענברי יתושים, המכילים ד.נ.א של דינוזאורים. לאחר מכן נוצרים מהם דינוזאורים וכך נוצר פארק חי שיש להתאים אותו להגעת אורחים וכן לפרסם את קיומו. הוא בונה להם מלונות, מסעדות וחנויות שונות כדי להרוויח וכן אוטובוסים הצופים בדינוזאורים בסביבתם. באי ישנם הוריקנים ורעידות אדמה שיכולות לגרום לנזק. כמו כן, החיות יכולות להיות חולות ורעבות ויש צורך לדאוג לכל צרכיהן.

במשחק זה מעל 140 סוגי דינוזאורים ויצורים דומים, הנחלקים לטורפים ולאוכלי עשב (ומחולקים בתוך הקטגוריה לשלוש רמות בהתאם לרמת הטיפול והסיכון שלהם), וכן לכמה פטרוזאורים המצויים בכלובים ומינים ימיים, אותם משכנים לאורך החוף.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]