שיחת מדיה ויקי:Spam-blacklist/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת ערן בנושא www .hon .co .il

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

preflight[עריכת קוד מקור]

היי,

שמי מיכה ואני הבעלים של האתר פריפלייט - אתר קהילתי ללא מטרות רווח.

הופתעתי לגלות שהאתר נמצא תחת רשימת ה-black list

\bpreflight\.us\b

אשמח אם תוכלו בבקשה להוריד אותנו מהרשימה השחורה,

אדאג אישית שאף אחד מחברי הקהילה לא ינסה להוסיף לינק של פריפלייט לויקי,

הבנתי מגישושים שהיה בעבר נסיון להוספת הלינק תחת הערך סימולטור וזהו הדבר שגם ללינק להופיע ברשימה השחורה,

אשמח לתשובה חיובית בנושא,

מיכה

ולשם מה הדבר יועיל לך אם בכוונתך למנוע את הוספת הקישור לערכים כלשהם? אתה יכול לערוב רק לפעילותך, אבל אינך יכול לערוב לפעילותם של אחרים שבגללם הוסף האתר לרשימת הספאם. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:01, 26 בפברואר 2013 (IST)
בעקבות הפניה אלי בעניין בדף שיחתי, להלן תגובתי: אני כבר לא מפעיל מערכת ולכן הכנסה והוצאה מהרשימה איננה בידי. כשהייתי מפעיל מערכת הכנסתי את האתר לרשימה מכיוון שהוא הושתל בעקביות בערכים רבים וכל זאת כשהוא חסר תוכן אנציקלופדי. הסיבה לקישורים הייתה הגדלת הכניסות לאתר ובמבחן התועלת האנציקלופדית הוא נכשל. גם עכשיו הרושם מעיון באתר שהוא חסר תוכן אנציקלופדי. הוא כנראה מאד מעניין אנשים שעוסקים בסימולטרים של טיסה, אך זה לא מצדיק קישורים מוויקיפדיה. חג שמח. יוסישיחה 22:23, 26 בפברואר 2013 (IST)
דומני שברוקולי היטב להגדיר זאת, אם לא תוסיף למה להסיר? • חיים 7 • (שיחה) • ט"ז באדר ה'תשע"ג • 23:22, 26 בפברואר 2013 (IST)

היי, משום שלהיות ברשימה השחורה פוגע בדירוג האתר משמעותית במנוע החיפוש, אנא ממכם, ראיתי שכמה וכמה אתרים קיבלו הזדמנות שנייה. כמו כן, פרסמתי תחת חוקי האתר כי אין להוסיף את הלינק של האתר לדפי הויקי ובנוסף פתחתי דיון לחברי הקהילה שהדבר רק פוגע בנו ושלא ינסו זאת שוב. אנו קהילה עם אנשים מאוד איכותיים, חלקם אנשי צוות אוויר, כתבים בבטאון ואני בטוח שישמעו לבקשה. אשמח לשיתוף פעולה ותשובה חיובית. כמו כן כמו שניתן להסיר ניתן גם להחזיר. תנו לנו נסיון. תודה.

אז ככה, ראשית אני מכיר "מעט" את הנושא של קידום אתרים ומעולם לא שמעתי על דבר כזה. שנית, (סתם קטנוני אבל מדאיג) היכן פרסמת? בחוקי הפורום? (www.preflight.us/HE/ftopict-1006.html) (אני לא מוצא חוקי האתר בשום מקום). עברתי על כל רשימת ההודעות והמנהלים (www.preflight.us/HE/modules.php?name=Forums&file=groupcp&g=3193) ולא מצאתי מישהו שפרסם משהו • חיים 7 • (שיחה) • י"ז באדר ה'תשע"ג • 01:41, 27 בפברואר 2013 (IST)

היי חיים, נשלחה הודעה פרטית לכל חברי הפורום כ-10,000 משתמשים בניסוח הבא:

"היי, לאחרונה גיליתי שבעקבות ניסיונות להוסיף מידע מפריפלייט לויקיפדיה האתר הוכנס לרשימה השחורה, הדבר פוגע מאוד בדירוג שאנו מקבלים בגוגל ולכן פוגע ישירות במציאת שותפים חדשים לטיסה. אבקש לא לנסות להוסיף יותר מידע מפריפלייט לויקי היות והדבר אינו מקובל. עברתי על הערך סימולטורים וראיתי שהיה ממש בלאגן. אני יודע שחלקכם כתבים בבטאון, אז במידע ואתם רוצים אתם יכולים להוסיף לינק לאתר חיל האוויר שמקשר אלינו חזרה. אך בבקשה אל תתעקשו על לינק מויקיפדיה ישירות לאתר, הם בדקו ואומרים כי אין לתוכן באתר ערך אנציקלופדי.

תודה רבה לכולם על שיתוף הפעולה."

בנוגע ל-SEO, אכן יש פגיעה במידה ואתר מסויים נכנס לרשימה השחורה, אצלנו זה התבטא בירידה מ-PR3 ל-PR1 בסבב האחרון של הפינגווין.

כמו שאמרתי, תנו לנו להיבחן במבחן התוצאה.

תודה

הוספת אתר לרשימה השחורה של ויקיפדיה לא פוגעת בדירוג שלו באלקסה/בקידום שלו בגוגל. שים לב שגם ויקיפדיה לא מקדמת שום אתר בגוגל. ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 10:19, 27 בפברואר 2013 (IST)
אני סומך על דבריהם של חיים ושל רוי. ומכל מקום, זו התוצאה של פעולות לא מקובלות חוזרות ונשנות. מי שצריך לבוא אליו בטענות הוא זה שהתעקש לפרסם. אנחנו לא הכתובת. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:32, 27 בפברואר 2013 (IST)

אוקיי אתייחס לשתי התשובות: קודם כל ויקיפדיה כן מקדמת אתרים, אתר שנמצא תחת לינקים חיצוניים, בין אם קיים עליו התג של rel="nofollow" או לא נספר כלינק חיצוני לאתר אליו הוא מכוון אך אינו מעביר לו כוח (ישנם מנועי חיפוש המתייחסים לכמות הלינקים החיצוניים). ביום שויקיפדיה הטמיעה את השיטה הזו היא הפכה להיות מדורגת במקום הראשון על המון ביטויים.

דבר שני, כמובן שבאתי אליהם בטענות וכמו שכבר רשמתי הזהרתי לגבי פעולה זו שוב בעתיד. היחידים שיכולים להסיר את האיזכור לאתר מהרשימה השחורה היא אתם וכן אתם כן הכתובת. שוב, בבקשה בואו ניתן למבחן התוצאה להוכיח את המציאות. כמו שניתן להסיר את הלינק מהרשימה תוך פחות מדקה כך ניתן גם להחזירו.

אנא שיקלו לתשובה חיובית,

תודה

ממליץ שלא, ישמש לספאם. הנה האתר בדירוג אלקסה: [1]. ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 18:01, 27 בפברואר 2013 (IST)
אז ככה, ויקיפדיה אכן לא מקדמת אתרים, אך היא בהחלט מגבירה את התנועה (traffic) מה שבהכרח מדרג את האתר גבוה יותר בגלל (ההיכרות ובגלל) גוגל אנאלסטיק.
לגבי הנושא השני של הורדת דירוג בגלל מנגנון הספאם של ויקיפדיה, עדיין לא מסתדר לי, תוכל להמציא אסמכתא כלשהי? האמן לי, שלאף אחד אין עניין לפגוע באתרך • חיים 7 • (שיחה) • י"ז באדר ה'תשע"ג • 18:20, 27 בפברואר 2013 (IST)
חיים, אין קשר כלל בין מנגנון הספאם של תוכנת מדיה-ויקי לבין קידום אתרים (SEO). ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 08:55, 28 בפברואר 2013 (IST)


שירות נט[עריכת קוד מקור]

שלום חברים,

אתר שירותנט מכיל מידע עובדתי על כל הדרכים להגיע לשירות הלקוחות של ספקי השירות בישראל (ועוזר לצרכנים לקבל שירות טוב יותר). האתר פתוח לכולם, לא דורש רישום וכמובן לא תשלום. (לדוגמה www.sherut.net/Hot)

אז.. למה האתר נמצא ברשימה השחורה? איך אפשר להסיר אותו משם?

תודה, Gilipi - שיחה 00:38, 30 בספטמבר 2013 (IDT)

הוא הוסף עקב שימוש לרעה בויקיפדיה • חיים 7 • (שיחה) • כ"ט בתשרי ה'תשע"ד • 11:02, 3 באוקטובר 2013 (IDT)
תוכל לפרט? איזה שימוש לרעה? • Gilipi - שיחה 21:37, 5 באוקטובר 2013 (IDT)

חברים, שירותנט קיים בעולם כדי לעזור לצרכנים. אין לשירותנט שום כוונה לשימוש לרעה. מישהו יכול להסיר את האתר מהרשימה השחורה?

תודה, Gilipi - שיחה 10:00, 18 בנובמבר 2013 (IST)

לא ברור מה הקשר בין האתר הזה לערכים השונים בויקיפדיה. אנחנו מוסיפים קישורים לאתרים עם מידע אנציקלופדי. אני לא רואה איך אתר כזה מספק מידע אנציקלופדי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:11, 18 בנובמבר 2013 (IST)
ויקיפדיה מלאה בקישורים חיצוניים רלוונטים. למה להכניס אתר לרשימה השחורה? אם מישהו רואה קישור חיצוני לא רלוונטי, הוא יכול להסיר אותו. Gilipi - שיחה 11:36, 18 בנובמבר 2013 (IST)
לא ענית לשאלה שנשאלת. איני מתכוונת להגיב כאן יותר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:42, 18 בנובמבר 2013 (IST)

:- הועבר ממדיה ויקי:Spam-whitelist

אתר שירותנט מכיל מידע עובדתי על כל הדרכים להגיע לשירות הלקוחות של ספקי השירות בישראל (ועוזר לצרכנים לקבל שירות טוב יותר). האתר פתוח לכולם, לא דורש רישום וכמובן לא תשלום. (לדוגמה www.sherut.net/Hot) שירותנט קיים בעולם כדי לעזור לצרכנים. אין לשירותנט שום כוונה לשימוש לרעה. אפשר בבקשה להסיר את החסימה..? 109.67.166.147 15:35, 18 במאי 2014 (IDT)


חסימה www.tsitut.[עריכת קוד מקור]

חסימה = http://www.tsitut.. הקישור מוכנס שוב ושוב בימים האחרונים בערך מארק טווין, אולי יש קישור גם בערך ציטוט. ביקורת - שיחה 14:38, 26 במאי 2014 (IDT)

הוכנס פעמיים, לא נראה לי דרמטי מספיק בשביל לחסום. לא שאני רואה נזק ממשי בהוספתו. אשמח לשמוע דעה נוספת. ‏אופקאלףשיחה14:48, 26 במאי 2014 (IDT)
הקישור לא אנציקלופדי ולא מספק מידע שראוי לשמור. אי אפשר להסתמך על הנתונים שמופיעים שם, אז בשביל מה להשאיר אותו? בנוסף, כל הפרסומות האלה שקופצות לעין זה רק מוסיף סיבה חשובה נוספת לחסימתו. גילגמש שיחה 14:50, 26 במאי 2014 (IDT)
אבל אנחנו לא מוסיפים לכאן כל אתר פרסומי שמנסים להוסיף פעם או פעמיים, שכן לו היינו עושים כן, הדף היה מתמלא והופך גדול מאוד. ‏אופקאלףשיחה14:53, 26 במאי 2014 (IDT)
בוודאי שצריך להוסיף. במקום לרוץ אחרי כל מפרסם שמכניס קישור מיותר, עדיף לרכז את כולם במקום אחד. בשביל זה זה קיים. אם הרשימה תהיה מלאה זה עוד יותר טוב. גילגמש שיחה 14:54, 26 במאי 2014 (IDT)
טוב, הוספתי. ‏אופקאלףשיחה14:57, 26 במאי 2014 (IDT)

אתר "ציטוט" (www.tsitut.net) הינו אתר מידעי המכיל ציטוטים של מחברים רבים (מאגר גדול מעל 3000 ציטוטים), האתר כולל 10 מתנדבים שכולם סטודנטים באוניברסיטה ומנהלים את האתר כפרויקט תרומתי.

האתר נחסם בויקיפדיה לאחר שאחד המתנדבים ניסה להוסיף קישור נכנס לארכיון ציטוטים של יוצר מסוים מדפו של אותו יוצר בויקיפדיה (המידע הינו רלוונטי לנושא לכן אני לא מבין את הבעיה), אני מאמין שהייתה טעות וגם במידה ושגה אותו מתנדב הרי שאין סיבה לחסום את האתר שהוא אינו אתר מסחרי וללא כוונת רווח ומספק מידע אמיתי ורלוונטי מאוד.

אשמח להתייחסות, תודה.

נ.ב - הנתונים שמופיעים והציטוטים שמיוחסים ליוצרים באתר כולם מאומתים מול אתר "ויקיציטוט" העולמי והישראלי, האתר אינו אלא פלטפורמה חברתית נוחה יותר לשימוש שמספקת גלישה קלילה ורספונסיבית לגולש.

נ.ב 2 - זאת צביעות לשמה שאותו אדם שכתב בקשה זו התעלם מאתר ציטוטים דומה שקישור אליו מוצב גם כן באותו הדף, תחת אותו קישור וגם הוא מכיל פרסומות, אני מאמין שיש כאן כוונה נסתרת ומשפט הוגן היה גוזר את דינם של שני האתרים להיחסם או כפי שההיגיון הבריא אומר, אף אחד מהם.

שלום. לא הייתה בעיה עם הנתונים. אני ביקשתי את חסימת האתר, כי במסגרת ה"תרומתיות" שלו, הוא גם תורם בין הציטוטים מודעות פרסום מושחלות לגורמים מסחריים. גם ויקיפדיה יכלה עקרונית לתרום פרסומות כאלו, אבל מדיניות הקרן נגד כאלה דברים. אשמח מאד אם תעדכן אותנו ששגיתי. באמת אתר יפה. שאפו. ביקורת - שיחה 23:00, 28 במאי 2014 (IDT)
נ.ב. רק עכשיו שמתי לב לנ.ב.2 אני מיד בודק מה זה. הבקשה לחסימה ואי-ההסתפקות בהסרה בלבד, היתה בגלל שמישהו (אולי מוכר לכם) החזיר את הקישור לאחר הסרתו הראשונה. ביקורת - שיחה 23:02, 28 במאי 2014 (IDT)
בדקתי שוב בערך מרק טוויין ולא מצאתי עוד אתר ציטוטים נושא פרסומות. תוכל לפרט? ביקורת - שיחה 23:05, 28 במאי 2014 (IDT)
נחסם וטוב שנחסם. אם יש עוד אחד, גם אותו צריך לחסום. גילגמש שיחה 23:39, 28 במאי 2014 (IDT)
האמת שאצלי מופעל חוסם פרסומות דרך קבע, אך בכדי להבין במה מדובר, ביטלתיו לרגע, ונחרדתי. זה כבר עבר את גבול הטעם הטוב.
שאלה לדיון, במידה ויוסרו הפרסומות מהאתר יש להתיר אותו או שגם תוכנו בעייתי? מישהו בדק? • חיים 7שיחה • כ"ט באייר ה'תשע"ד • 12:00, 29 במאי 2014 (IDT)
לא טרחתי לבדוק את התוכן. תמכתי בחסימת הקישור בגלל הפרסומות. גילגמש שיחה 13:33, 29 במאי 2014 (IDT)
אני התרשמתי שהתוכן עצמו בסדר, אבל לאור "הודאת בעל דין" נשמע שוויקיציטוט מייתר אותו. "כולם מאומתים מול אתר "ויקיציטוט" העולמי והישראלי". סוף ציטוט. האם "פלטפורמה חברתית" ו"גלישה רספונסיבית" הם ערכים מוספים לציטוטים? מסופקני. ביקורת - שיחה 14:16, 29 במאי 2014 (IDT)
פרסומות כשלעצמן הן לא סיבה לחסימה, איננו חוסמים את אתר ynet או כל אתר חדשות אחר. הקריטריון צריך להיות האם הקישור מביא מידע אנציקלופדי נוסף התורם לערך. ‏אופקאלףשיחה‏ • 14:20, 29 במאי 2014 (IDT)
אופק, אנא היכנס לאתר, ומצא את ההבדלים בין פרסומות אלו לפרסומות בכל אתר חדשות אחר. האתר מעוצב כמו לוח, ובין הציטוטים פזורים מודעות. שונה לחלוטין. זה הופך את האתר לאתר פרסומי, להבדיל מאתר חדשות שמממן את עצמו בפרסומות בצד, ומאפשר לקוראים הרוצים בכך לקרוא את הטקסט במרכז המסך ברצף. ביקורת - שיחה 14:25, 29 במאי 2014 (IDT)
אני סבור ששלוש פרסומות בדף זה סביר, וגם באתר ynet יש מודעות באמצע הכתבה. ‏אופקאלףשיחה‏ • 14:28, 29 במאי 2014 (IDT)
זה לא רק מספר הפרסומות, אלא גם שני שיקולים נוספים: היחס בין הטקסט הרלוונטי לפרסומות ואיכות הטקסט הרלוונטי לעומת הפרסומות. ככל שהטקסט הרלוונטי ארוך יותר ואיכותי יותר כך נסבלות פרסומות רבות יותר. בהתחשב בכך שיש פה הרבה פרסומות לעומת מעט טקסט אז ברור שיש לחסום את הקישור הזה ויפה שעה אחת קודם כחלק מהמאבק בפרסום הארור. גילגמש שיחה 16:48, 29 במאי 2014 (IDT)
בין אם אתר "ויקיציטוט" מייתר אותו או לא זה לא שיקול שאמורים להפעיל כשחוסמים אתר, ויקיפדיה הוא אתר קוד פתוח שאמור לעודד יצירה חופשית ותחרות חופשית במיוחד כזאת שהיא חינמית לגמרי עבור הגולש ומהווה ערך מוסף. אתרים כמו ynet לא רק שאינם אינציקלופדים והרבה מאוד פעמים התוכן שבהם מטעה ושגוי שנועד להניע מכירה אלא שהדפים בהם מכילים המון פרסומות. באתר הנל יש 3 פרסומות בעמוד (עומד בתקנון הפרסום של גוגל) והפרסומות כמו בynet משמשות כדי לממן הפצה, אחסון וכתובת דומיין שכידוע לכם אינם חינמיים במיוחד לא לאתר עם תנועה גדולה כל כך. לדעתי צרות העין של אנשים כאן פוגעת ברעיון הקוד הפתוח והערכים עליהם ויקיפדיה מבוססת ולכן אני קורא לאדם הגיוני אחד שיגיד לי מדוע לא חוסמים אתר כמו Ynet שמכיל מידע שגוי ומטעה שמניעה לרכישה ומכיל עשרות פרסומות ומצד שני חוסמים אתר התנדבותי עם מידע אמין שמכיל בסה"כ פרסומות שעומדות שתקנון הפרסום של גוגל שנועדו לממן אחסון של מאות שקלים בחודש.

נ.ב - קישורים בויקיפדיה אינם מקור תנועה גדול במיוחד לאלו מכם שלא יודעים - מטרתו היחידה של הבחור שערך את הערך מארק טוויין הייתה להוסיף ערך לגולשים שמעוניינים למצוא ציטוטים של האדם עליו הם קוראים את הערך ואני לא מבין את הבעיה בכך שהרי לשם כך קיימים הקישורים היוצאים מלכתחילה ולכן אין פה שום הפרה והדיון מלכתחילה חסר הגיון לחלוטין.

אפשר לומר שנפגעתי. על איזו צרות עין אתה מדבר? אנחנו משקיעים שעות על גבי שעות מדי יום כדי לספק מידע לאנשים, וזה מה שיש לך לומר לנו? במה אתה משער שצרה עינינו, באנשים ש"כל מטרתם להוסיף ערך לגולשים"? מה יש לקנא בהם? בסך הכל מתנדבים כמונו. לשאלתך, אם אתר מסויים מיותר בעקביות, ומישהו מנסה בעקביות להכניס ממנו מידע מיותר, זה שיקול לחסימה. ויקיפדיה היא אתר קוד פתוח, אבל רבע שעה לפני כן, היא א-נ-צ-י-ק-ל-ו-פ-ד-י-ה! ולכן, מבקשת להימנע ככל הניתן מתוכן מיותר. ביקורת - שיחה 11:54, 3 ביוני 2014 (IDT)
אני מרגיש שההתנגדות שלך לנוכחות האתר היא אישית כיוון שכמו שרשמתי מקודם אתר "בין המרכאות" עדיין נמצא בין הקישורים היוצאים של הערך מארק טוויין ואתה כל הזמן בוחר להתעלם מהעובדה הזאת ואני לא רושם את זה כדי שתוציא אותו מן הקישורים כי אני רואה את זה לגיטימי לגמרי שבערך על אדם מסוים יהיו קישורים יוצאים למקורות שמצטטים את אמרותיו. דבר שני, גם במידה ולדעתך האתר לא היה צריך להימצא בקישורים היוצאים של הערך מארק טוויין ושוב אני לא רואה סיבה שלא, זה עדיין לא מצדיק את זה שאתה פותח דיון במיוחד כדי לחסום אותו עקב טעות אנוש תמימה של אחד המתנדבים שלנו שהוסיף את האתר פעמיים כי הוא לא בקיא במערכת ושוב, אני עדיין לא זונח את ההתחלה שלפי דעתי אין שום דבר פסול בהפניה לאתר עם תוכן רלוונטי לגולשים. גם במידה ואינך רואה לנכון את העובדה שאותו מתנדב ערך את הערך פעמיים, אתה יכול לפחות להסכים איתי שאין מקומו של האתר ברשימה הזאת כיוון שבשום צורה לא בוצע כאן ספאם, המידע היה אכן רלוונטי לנושא והאתר הינו אתר חינמי לגולשים שאינו מעיק בנוכחות פרסומות מיותרות (לאומת אתרים אחרים שאתם בוחרים כן לאשר כגון ynet, walla וכו'). לכן, אין לי דרך אחרת לראות את זה חוץ מבעיה אישית שלך איתנו.
התקפות אד-הומינם על עורכים בוויקיפדיה לא באמת יקדמו את המטרה שלך, במיוחד כשאתה מבקש מאיתנו דבר מה. גילגמש שיחה 12:56, 3 ביוני 2014 (IDT)
ואני לתומי חשבתי שזה דיון אמיתי ונטול אגו שבו מציגים עובדות ולא מנסים לא "לפגוע" בעורכי ויקיפדיה שאמורים להיות אוביקטיבים והוגנים, כנראה שהייתי צריך להיות רגיש יותר עם המציאות. כל מה שכתבתי לא נועד לפגוע באף אחד אבל אני עייף מלהסביר את אותם דברים ולהיתקל בחומות של חוסר הבנה שנובעות מהחלטה רגשית ולא לוגית. תקבלו את הבחירה שלכם, אין לי עוד עובדות להציג מעבר למה שהצגתי, אם אתם חושבים שזה הוגן, בסופו של דבר זאת החלטה שלכם.
תנסה להיות רגיש עם המציאות, ולהסביר לנו, מציאותית, מה יש לך לתרום לנו, או יותר נכון דרכנו לקהל. משום מה אתה מנסה להפיל הכל על אותו מתנדב לא בקי וכו' וכו'. זה ממש לא קשור אליו. במקרה אנחנו מאד רגישים לנושא לאחרונה, ואין לנו שום סיבה לאפשר את הקישור. באשר לאתר שהזכרת (עד עכשיו לא הבנתי על מה אתה רומז), מבטיח לך לבדוק אחרי החג, ואם הוא דומה, יימחק אף הוא. תזכיר לי אם אשכח. ביקורת - שיחה 19:18, 3 ביוני 2014 (IDT)
אין לי מה להוסיף לגבי "מה יש לנו לתרום לויקיפדיה" כיוון שפירטתי כבר מקודם, על אותו תקן ויקיפדיה הבין לאומית לא מוחקת קישורים של "BrainyQuote" רק מכיוון שויקיציטוט קיימת. זה כמו לטעון שטוויטר חסר שימוש כיוון שכבר יש רשת חברתית שנקראת פייסבוק. ויקיציטוט הוא פרויקט קוד פתוח כמו ויקיפדיה ולא אמור להוות מונופול חזירי אלא להוסיף ערך מוסף ולא בלעדי לגבי ציטוטים של יוצרים.
לגבי הציטוטים, יש עוד מקום להבין. אך מה תענה על מסע הפרסום האגרסיבי? ייתכן שלך הוא נחוץ, אך אנחנו אינינו יוכלים להמליץ לקוראים להכנס לאתר שכזה. שים לב, החסימה היא לא "עונש", היא פשוט אמצעי למנוע הוספה לא מבוקרת של קישור שהוגדר כבעייתי. יש מה לעשות עם הפרסומות? • חיים 7שיחה • י"ב בסיוון ה'תשע"ד • 19:28, 10 ביוני 2014 (IDT)
הדיון הזה התארך מעבר לנדרש. אין טעם להוסיף עליו. גילגמש שיחה 19:31, 10 ביוני 2014 (IDT)
מוכן כראש הצוות לבקש להפסיק את "מסע הפרסום" כפי שאתה מכנה אותו אם לדעתך זה לא במקום להוסיף מקורות לציטוטים של אותו היוצר, למרות שאני לא מסכים אני מוכן לדאוג לכך שזה ייפסק באופן גורף וחד משמעי מצידו של אותו עורך שעשה זאת למרות ששים לב ש-2 עריכות לא נחשבות מסע פרסום אגרסיבי לפי דעתי, אבל מבקש להוריד את החסימה כדי לאפשר לגולשים אחרים בויקיפדיה להוסיף את הקישור במידה והם רואים לנכון להוסיף אותו לערכים מסוימים.
ראשית, כדאי שתרשם, זה יקל את הדו שיח עימך. שנית, כוונתי לפרסום האגרסיבי של מודעות גוגל בתוך האתר, ולא לפרסום מויקיפדיה • חיים 7שיחה • י"ב בסיוון ה'תשע"ד • 19:55, 10 ביוני 2014 (IDT)
אני לא רואה איך 3 פרסומות בעמוד תוכן נקרא פרסום אגרסיבי בזמן שבאתרים כמו Ynet, Walla, Nana10 וכו' יש פרסומות מעבר, פופ-אפים, 10 באנרים בעמוד, קישורים פרסומיים בתוך הטקסט ותוכן פרסומי במקום תוכן אינפורמטיבי ואני לא רואה שום בעיה עם הקישור לאתרים אלו בויקיפדיה. אתר עם תנועה של 3000 אלפים גולשים שונים מרחבי העולם ביום צריך תעבורה גדולה שעולה המון כסף, אין לנו דרך לשלם את אחסון האתר מכיסנו וגם לא כוונה לעשות זאת שכן הזמן שלנו לדעתנו הוא תרומה מספיק גדולה ונושא הפרסומות מעולם לא היווה מקור לאף לא פניית תלונה אחת מ8 מליון המשתמשים שנהנו מהשימוש באתר עד היום מאז שנת 2011. Tsitut (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
ראשית תודה, רק אל תשכח בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: כפתור חתימה. לעצם העניין, פרסומות צריכות להיות בצדדים, מלמעלה ומלמטה. אך לעולם לא כתוצאת חיפוש. מה גם, שצריך יחס מסוייםבין גודל הטקסט לגודל הפרסומות • חיים 7שיחה • י"ד בסיוון ה'תשע"ד • 13:33, 12 ביוני 2014 (IDT)
לא כל דפי האינטרנט נראים אותו הדבר ולכן לא לכל דף יש "צדדים", הדפים שלנו שואבים ציטוטים לתוך מבנה מובנה מראש ללא צדדים ולכן יש פרסומת אחת בין הציטוטים (12 ציטוטים, פרסומת אחת בחלק של התוכן, נשמע כמו יחס לא רע) דבר שהולם את תקנון הפרסום של גוגל. לא ידוע לי שלויקיפדיה יש תקנון לגבי איך פרסומות צריכות להופיע באתרי אינטרנט, תקן אותי אם אני טועה. שים לב שגם אם לדעתך האישית פרסומת במיקום מסוים היא לא נוחה מבחינת חווית משתמש, זה לא הופך את האתר לאתר שמוגדר כ-"Spam" כיוון שזה לא משנה את העובדה שלא עברנו על שום כלל של ויקיפדיה, הזנו באתר אך ורק תוכן אינפורמטיבי ואמיתי והפעילות של העורך שלנו בויקיפדיה הייתה רלוונטית מאוד לערך אותו הוא ערך. אבל כמובן שאני חוזר על עצמי, בשורה התחתונה כדי לסכם את הדיון הזה אני אסביר כאן ב-3 נושאים שחזרו שוב ושוב. 1. האתר אינפורמטיבי ומכיל מידע אמין שמאומת מול ויקיציטוט הבין לאומי ומקורות מורשים אחרים באינטרנט ובספרים וכשפורסם, פורסמו ציטוטים של יוצר מסוים בערך של היוצר ועל כן אין פה כדי להגיד שהיה "ספאם" כיוון שזה כן רלוונטי לתוכן. 2. גם במידה ו"ויקיציטוט" הישראלית הנה אתר ציטוטים באותה כוונה כללית, זה לא פוסל את האתר מלהופיע בקישורים היוצאים כמו שויקיפדיה הבין לאומית לא מכניסה לרשימת הספאם את BrainyQuote ואתרי ציטוטים אחרים שמכילים את אותו התוכן בפלטפורמה שונה כי בסופו של דבר, קוד פתוח הוא תחרות חופשית ותרומה לקהילה בדרכים שונות. 3. אי אפשר לטעון שהאתר מוגדר כספאם בגלל פרסומות כיוון ש-Ynet מכילה פרסומות בתוך התוצאות, לפני התוצאות, פופ-אפים והתוכן עצמו הינו פרסום מטעה אבל אף אחד לא שקל להוסיף את Ynet כאתר ספאם אי פעם כיוון ש-Ynet הוא אתר גדול וזה לא הוגן שאתרים גדולים יקבלו "תנאים מיוחדים" בויקיפדיה שאמורה להוות שוויון ותרומה שווה כפרויקט קוד פתוח. בשורה התחתונה, גם אם אתם לא מסכימים לגבי כך שבערכים של אותו יוצר ניתן לקשר לאתר שמראה את הציטוטים שלו, זאת לא סיבה מספיק טובה כדי להגדיר אותו כאתר ספאם בכלל ויקיפדיה הישראלית כיוון שהוא מכיל תוכן שיכול להיות רלוונטי בתחומים אחרים בויקיפדיה ולכן זה לא נכון ולא הוגן לפסול את הדומיין בכלליות מעורכים שמעוניינים להשתמש באתר כמקור לערך מוסף לגולשי ויקיפדיה.
--Tsitut - שיחה 02:18, 13 ביוני 2014 (IDT)

תגידו, אנחנו באמת הולכים להמשיך בדיון המיותר עם הפרסומאי הזה? יש דברים יותר חשובים לעשות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 02:24, 13 ביוני 2014 (IDT)

המון הודעות של שנאה וצרות עין ללא שום ביסוס הגיוני ואי יכולת להתמודד מול טענות הגיוניות שאני מעלה כאן שנתקלות בקיר של כסילות, עצוב לי לראות שאנשים כאלה מקבלים סוג כזה של "כוח" באתר שאמור להיות אובייקטיבי לחלוטין כמו ויקיפדיה ואתם הופכים אותו למונופול לערכים חברתיים מוסכמים מסוימים ושגויים. --Tsitut - שיחה 02:40, 13 ביוני 2014 (IDT)
לא מדובר בתוכן אנציקלופדי, אלא בתוכן בעל מהות פרסומית, שאינו מוסיף לערכים. אין סיבה להסיר את הקישור מהרשימה. ‏Lionster‏ • שיחה 11:16, 14 ביוני 2014 (IDT)
רב Tsitut, שמענו את טענותיך הפרסומאיות ואין בכוונתנו לקבלן. מצדי, די קנסט רדן מיט די למפה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:10, 14 ביוני 2014 (IDT)

הסרה: Tsitut[עריכת קוד מקור]

אתר "ציטוט" הינו אתר מידעי המכיל ציטוטים של מחברים רבים (מאגר גדול מעל 3000 ציטוטים), האתר כולל 10 מתנדבים שכולם סטודנטים באוניברסיטה ומנהלים את האתר כפרויקט תרומתי.

האתר נחסם בויקיפדיה לאחר שאחד המתנדבים ניסה להוסיף קישור נכנס לארכיון ציטוטים של יוצר מסוים מדפו של אותו יוצר בויקיפדיה (המידע הינו רלוונטי לנושא לכן אני לא מבין את הבעיה), אני מאמין שהייתה טעות וגם במידה ושגה אותו מתנדב הרי שאין סיבה לחסום את האתר שהוא אינו אתר מסחרי וללא כוונת רווח ומספק מידע אמיתי ורלוונטי מאוד.

אשמח להתייחסות, תודה.

אין טעם לפצל את הדיון, נא להגיב בפסקה קודמת • חיים 7שיחה • כ"ט באייר ה'תשע"ד • 11:47, 29 במאי 2014 (IDT)

http://www.hotels-seeker.com[עריכת קוד מקור]

קישור פרסומי, משמש לספאם. גילגמש שיחה 20:06, 30 ביוני 2014 (IDT)

http://tiulim.net/[עריכת קוד מקור]

קישור פרסומי, משמש לספאם גילגמש שיחה 20:12, 30 ביוני 2014 (IDT)

http://vegetarianism13.wix.com/1313[עריכת קוד מקור]

קישור שהוסר לאחר דיונים מיגעים ומוסף שוב ושוב. דיונים התהנלו בדף שיחת הערך צמחונות, כיכר העיר ודף שיחת המשתמש שניסה להוסיף את הקישור. גילגמש שיחה 14:17, 9 ביולי 2014 (IDT)

הסרת *.hamartzim.co.il[עריכת קוד מקור]

מסנן ספאם חסם ניסיון שלי להוסיף לערך שכתבתי תמר אלמוג את הקישור החיצוני, תמר אלמוג באתר "מרכז המרצים לישראל". אגסי - שיחה 17:27, 17 ביולי 2014 (IDT)

למה הוא הוסף? אולי קישור חוטפני? גילגמש שיחה 17:47, 17 ביולי 2014 (IDT)
אין לי מושג. נראה לי אתר לגיטימי עם מידע מועיל. הגעתי אליו דרך חיפוש בגוגל הנה הדף הרלבנטי (לשונית "קורות חיים"). היום נתקלתי במסנן הזה, כשרציתי להוסיף קישור לדף של תמר אלמוג באתר הזה. האם יש איזה פטנט לעקוף את המסנן? או שצריך לבטלו? אגסי - שיחה 17:54, 17 ביולי 2014 (IDT)
אני חושב שצריך לבטל, אני לא מכיר את האפשרויות הטכניות. אולי משתמש:ערן יודע. גילגמש שיחה 19:09, 17 ביולי 2014 (IDT)
אגסי, הסרתי את האתר מהרשימה. תוכל לנסות לערוך כעת. בברכה, ערן - שיחה 23:13, 17 ביולי 2014 (IDT)
ערן, תודה לך ולגילגמש. הצלחתי לעדכן, ללא הפרעה של המסנן. אגסי - שיחה 00:05, 18 ביולי 2014 (IDT)
היי , אני מקווה שזו הפלטפורמה הנכונה לבקש הסרת חסימה, אנחנו מעוניינים להוסיף קישורמערך הויקיפדיה של צבי ינאי ז"ל למאמר שכתב לילדיו באתר מרכז המרצים ( של דליה אלמנתו) - האתר לגיטימי בהחלט. אשמח לעזרה

הסרה: articles.co.il[עריכת קוד מקור]

מה העניין? אביעדוסשיחה 19:22, 25 בנובמבר 2014 (IST)

"אנחנו פלטפורמה לשיווק ויראלי לבעלי אתרים ולבעלי עסקים שמעוניינים לקדם את עצמם", מיכל מורנו, עורכת ראשית. [2] האתר נכנס משום שכל אחד שחפץ מסוגל להכניס לאתר הנ"ל תוכן ואז לקשרו מכאן. עיקר מטרתו כאמור היא הגדלת הכניסות לבעלי אינטרס. ניסיון העבר הוא שגרם להכנסת האתר למנגנון הסינון היות והיה ניצול רב של הכנסת תוכן בעל אופי שיווקי ותוכן לא מתאים אחר בעזרתו. ישנם מאמרים יחידים שמקושרים ונמצאים שם ואלו נעשים בעזרת הרשימה הלבנה. ראה גם הצבעת המחיקה של הערך מאמרים. הידרו - שיחה 00:45, 26 בנובמבר 2014 (IST)
תודה. "הרשימה הלבנה", זה החלק שהיה חסר לי. איך זה מתבצע? אביעדוסשיחה 15:12, 26 בנובמבר 2014 (IST)
מדיה ויקי:Spam-whitelist. הידרו - שיחה 16:34, 26 בנובמבר 2014 (IST)
אה, אני רואה שכבר כתבתי שם (שיחת מדיה ויקי:Spam-whitelist) בשבוע שעבר...
איך זה מתבצע? (אין לי מושג.) אביעדוסשיחה 16:44, 26 בנובמבר 2014 (IST)
אביעדוס, ראיתי שכתבת שבוע שעבר, ולא הבנתי אז. אתה צריך לתת קישור ספציפי לאישור שם. לא את כל האתר. ביקורת - שיחה 20:19, 26 בנובמבר 2014 (IST)
איך אפשר לתת קישור? האופציה הרי חסומה... אביעדוסשיחה 23:50, 26 בנובמבר 2014 (IST)
כמו בכותרת, תוריד את הזנב שהופך את זה לקישור... ביקורת - שיחה 00:10, 27 בנובמבר 2014 (IST)
מחוכם ;) אביעדוסשיחה 00:27, 27 בנובמבר 2014 (IST)

הסרה: tipo.co.il[עריכת קוד מקור]

חסר טעם להשאיר אותו ברשימה השחורה. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 14:05, 3 בדצמבר 2014 (IST)

למה חסר טעם? גילגמש שיחה 14:07, 3 בדצמבר 2014 (IST)
אתר שנסגר לצמיתות על ידי בעליו. חוץ מזה שזה מנוע ממני לשים קישור לאתר דרך ארכיון האינטרנט. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 14:10, 3 בדצמבר 2014 (IST)
אם הוא נסגר, אז בוודאי אין סיבה לשחרר. וזה לא איזה אתר אקדמי שחשוב שיהיה. הקישורים האלה עד כמה שאני זוכר היו לא משהו. גילגמש שיחה 14:12, 3 בדצמבר 2014 (IST)


הסרה: www.orhasulam.org[עריכת קוד מקור]

קישור זה נחסם ע"י מזהה הספאם קישור זה מוביל לאתר שהוא מאגר חינמי עם תוכנת חיםוש וספריית ספרים בנושא חכמת הקבלה על פי בעל הסולם אתר זה נבנה ע"י עמותה והוא שירות לציבור ללא תשלום ללא שימוש מסחרי וללא הפנייה לשום אתר אחר כלשהוא אבקש להוציא אותו מן הרשימה השחורה

אני מתנגד להצעה זו. גילגמש שיחה 12:26, 17 בדצמבר 2014 (IST)
את האתר הוסיף לרשימה משתמש:חיים 7 לפני כשנתיים. הוא עשה זאת משום שהאתר לא חופשי (רק דוגמא אחת), וכנראה שהקישור הוסף לערכים רבים. האם משהו השתנה מאז? Botend - שיחה 12:49, 17 בדצמבר 2014 (IST)
סליחה אבל האתר שאתה מציין זה אתר אחר האתר שאתה מציין הוא לא האתר הנידון זה האתר שציינת שנחסם hasulam.co.il אבל זה לא האתר המדובר פה בדיון האם יש נימוק לסיבה מדוע האתר נחסם ע"י הספאם ואם לא אבקש להוציא אותו מהרשימה השחורה2.54.16.254 15:37, 17 בדצמבר 2014 (IST)
זה לא מה שמופיע בתקציר העריכה ובערך עצמו לפני שחזורו. כמו כן, לא ברורה האיכות של האתר ומי עומד מאחוריו. גילגמש שיחה 21:06, 17 בדצמבר 2014 (IST)

א.לא הבנתי את חלקה הראשון של תשובתך ב.האתר נבנה ע"י עמותת אור הסולם כפי שמצויין באתר העמותה היא רשומה כדין מגישה דוחות ובעלת אישור ניהול תקין.באתר הושקעו אלפי שעות עבודה ע"י אנשי מקצוע ומתנדבים בתחום העריכה והתכנות ויש בה תןכנת חיפוש מתוחכמת מהמתקדמות בעולם שנוצרה ע"י מתכנתים מהשורה הראשונה כל הפונקציות באתר ניתנות למשתמשים חינם ,האתר נקי ללא פירסומים וללא קישורים והוא יחיד מסוגו בתחום .ניראה לי שהייתה טעות בזיהוי בהחלטה לשים אןתו ברשימה השחורה הייתי שמח לראות מתי זה נעשה וע"י מי ומה היה נימוקו.2.54.19.179 21:43, 17 בדצמבר 2014 (IST)

נמתין לתגובתו של חיים. גילגמש שיחה 22:36, 17 בדצמבר 2014 (IST)

זה מה שניסיתי להגיד מקודם, בשיחה שצוטטה מחיים הוא חסם אתר אחר שהשם שלו דומה לשלנו לא את שלנו לכן ביקשתי לאתר את המקור לחסימה ומה נימוקו2.54.19.179

ראשית מדובר באותו אתר, ולא באתר דומה (ניתן לשים לב בקלות). אם אינני טועה, האתר איפשר רק למשתמשים רשומים לפעול בו, ומשום כך הוא אינו מוגדר כחופשי, האם זה השתנה? • חיים 7שיחה • כ"ז בכסלו ה'תשע"ה • 00:06, 19 בדצמבר 2014 (IST)

חיים 7 היקר אני חוזר ואומר אתה כנראה לא שם לב אבל מדובר באתר אחר לגמרי האתר שאתה חסמת ואתה מציין שהשימוש בו תלוי ברישום כתובתוhasulam.co.il והאתר שאני מדבר עליו אינו מתנה שימוש ברישום וכתובתוorhasulam.org זהוא אתר אחר לגמרי מקימי אתר אחרים עמותה אחרת וגישה אחרת לגמרי האתר שלנו כפי שציינתי למאלה הוא חינמי חופשי ללא קישורים וללא פרסומות וללא מכירות אתר מידע מושקע ונרחב וחופשי לגמרי2.54.38.176 15:30, 19 בדצמבר 2014 (IST)

אנוניני נכבד, הינה הבדל הגרסאות: [3] אפשר לראות בקלות שהאתר המופיע פה הוא "orhasulam". אז או שאני לא מבין אותך או שאתה לא מסביר את עצמך כמו שצריך, אבל הטיעון שלך לא ברור. גילגמש שיחה 18:02, 19 בדצמבר 2014 (IST)
ראשית אנונימי יקר, באם הינך מבין את אשר הסבירו לך כיצד לבדוק באיזה אתר מדובר ואתה עדיין מתעקש, זה דבר שאינו ישר. באם באמת לא הבנת כיצד לבדוק תנסה לעבור שוב על הקישורים שנתנו לך.
לעצם העניין, בדקתי שוב את האתר, ובאם הוא היה פתוח בעבר לרשומים בלבד, כעת הוא אינו כזה, ובנוסף נראה שהוא חופשי לחלוטין, משום כך דומני שניתן לפתוח את האתר, באם לא תהיה התנגדות אסיר אותו מהרשימה השחורה משתמש:גילגמש, משתמש:Botendחיים 7שיחה • כ"ח בכסלו ה'תשע"ה • 23:58, 20 בדצמבר 2014 (IST)

גילגמש היקר אני מצטער עכשיו שמתי לב שהאתר שלנו מופיע בשיחת ההסרה הטעות שלי נבעה משום שגם האתר השני הופיע שם ולא שמתי לב לאתר שלנו עמכם הסליחה. אני שמח שבדקת את האתר שלנו והגעת למסקנה שהוא חופשי ותודה על עזרתך תוך כמה זמן תבוצע ההסרה מהרשימה? 2.54.21.134

בוצע בוצע, שים לב שניתן להוסיף את הקישור לערכים רלוונטיים בלבדחיים 7שיחה • ל' בכסלו ה'תשע"ה • 00:43, 22 בדצמבר 2014 (IST)

תודה רבה חנוכה טוב וחודש טוב2.54.51.219 11:20, 22 בדצמבר 2014 (IST)

ניסיתי להוסיף לערך "מאגר תורני" את המאגר של אור הסולם לאחר שהסרתם אותו מהרשימה השחורה ,זהוא ערך רלוונטי לפי הבנתי אך מחקו לי את התוספת שהוספתי מהערך הזה מישהוא יכול להסביר לי למה בתודה שמואל2.54.51.219 11:20, 22 בדצמבר 2014 (IST)

מכיוון שאין תגובה לשאלתי כנראה שאינה במקום הנכון איך או איפה אני יכול לקבל התיחסות לשאלתי? 2.54.189.124 14:43, 25 בדצמבר 2014 (IST)
ראשית, הקישור נמצא. שנית, דיונים כאלו מקומם בדף השיחה של הערך • חיים 7שיחה • ד' בטבת ה'תשע"ה • 00:01, 26 בדצמבר 2014 (IST)


הסרה www.diamondf.co.il[עריכת קוד מקור]

שלום רב, שמי גל ואני בעלי חברת גל חרט יהלומים בע"מ המפעילה את אתר תכשיטי היהלומים דיימונד פקטורי www.diamondf.co.il גיליתי שהאתר שלנו חסום ואיננו יכולים לערוך ולהגיב בויקיפדיה. אני יכול לשער שאחד מעובדי השיווק שאנו מעסיקים ניסה להתחכם ולפעול כנגד לקווים המנחים שלכם ועקב כך פגע בנו כחברה. החברה שלי היא חלוצה בתחומה ומובילה את תחום טבעות האירוסין הן במגמות והן בחדשנות אינטרנטית דרך מיזמים שאנו עושים.

אני מצרף כתבות שנכתבו עלינו/בשיתוף איתנו באתרים אמינים בשאיפה שהחסימה תוסר ונוכל להעשיר את תוכן האתר בכל הנוגע לתחומי המומחיות שלנו:

חברת החודש של אתר הבורסה ליהלומים:

http://www.israelidiamond.co.il/Gallery.aspx?id=113&boneid=1719

מאקו מראיינים אותנו כמומחי יהלומים:

http://www.mako.co.il/women-wedding-magazine/articles/Article-57daf81d2f48641006.htm

אשמח לשמוע מכם,

בברכה, גל חרט מנכ"ל

הבקשה שלך לא מובנת. הינה הצלחת לערוך ולהגיב. אתה טוען שאינך מסוגל לעשות את זה ממקום העבודה שלך? גילגמש שיחה 21:03, 17 בדצמבר 2014 (IST)
שלום רב, לאילו ערכים אתה סבור שכדאי להוסיף את הקישורים שלכם? • חיים 7שיחה • כ"ט בכסלו ה'תשע"ה • 00:02, 21 בדצמבר 2014 (IST)

שלום רב, תודה (Gilgamesh ו חיים 7) על התשובות.

היוזר שלנו בויקי אכן פתוח וניתן לערוך אך כאשר אני מנסה להוסיף קישורים לתמונה או תוכן באתר אני לא מצליח. אני מעוניין להוסיף תמונה של טבעת יהלומים בעיצוב וינטאג' מכיון שזהו עיצוב מאוד מבוקש ואופנתי בשנים האחרונות אך אנשים לא בהכרח מבינים כיצד נראה עיצוב וינטאג' ומה המשמעות של עיצובי תכשיטים בהשראת התקופה הויקטוריאנית.

באתר שלנו יש מגזין ובלוג מאוד פעילים ויש לנו המון תוכן מתאים אשר יעשיר את הגולשים.

באם יש לכם המלצה עבורי לקישור אשר לדעתכם יהיה טבעי יותר אז אני אשמח לאמץ את ההמלצה. אני פה בשביל לכבד את חוקי האתר ולעבוד לפיהם ולא לחרוג מהקווים המנחים אך מפאת חוסר התמצאות יכול להיות שבוצעו טעויות בעבר. (גם את הפוסט הזה העליתי פעמיים כי הוא לא נשמר לי -:)

לאט לאט אני אשתפר.....

שלום גל, לא ניתן להעלות תמונות מהאתר שלך אלא רק תמונות כאלו המסומנות כחופשיות, ואותם יש להעלות אל שרתי ויקיפדיה, ראה עוד בעזרה:העלאת תמונה חופשית, לא נוהג בויקיפדיה לקשר לתכנים באתרים אחרים, אלא אך ורק כהערות שוליים המגבים תוכן הקיים בויקיפדיה, האם זה מה שהינך מתכוון לעשות? • חיים 7שיחה • ז' בטבת ה'תשע"ה • 19:29, 29 בדצמבר 2014 (IST)

שלום חיים7, אני מעוניין להוסיף מידע לעמוד הזה תחת "התקופה הויקטוריאנית" ולשים את הקישור למקור המידע תחת הערות שוליים:

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%AA_%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9F

זה בסדר אם אעשה ככה?

בברכה,

גל חרט

כן, יש להוסיף מידה אנציקלופדי ורלוונטי, ולקשר לעמוד בו מגובה המידע ולא לעמוד פרסומת/מכירה, בהצלחה • חיים 7שיחה • ח' בטבת ה'תשע"ה • 13:41, 30 בדצמבר 2014 (IST)

היי (חיים7) הזנתי תוכן בערך של "טבעת אירוסין" תחת הפסקה של "התקופה הויקטוריאנית" אך גם התוכן נמחק וגם שרציתי להוסיף את מקור התוכן זה לא נתן לי להזין את האתר כי הוא חסום. האם יש לך הערה עבורי בנוגע לאופן שהזנתי את התוכן? אני הזנתי אותו בעצמי ואני בעל מקצוע מוסמך. גם גמולוג וגם בעל 2 רישיונות מהמדינה. האחד לצורפות והשני לסחר ביהלומים כך שאני די מבין בתחום ומה שאני רושם הוא נכון מבחינה מקצועית.

אשמח שתוסר החסימה של אתר www.diamondf.co.il ובמקביל לדעת כיצד לתקן/לשנות את האופן שהזנתי את התוכן לפסקה.

בתודה מראש ושבוע טוב גל

שלום גל, התוכן שהוספת הוסר על ידי משתמש:דוד שי בנימוק של "הסרת דבר המפרסם", תוכל לפתוח דיון בדף שיחה של הערך, או לפנות אליו בדף שיחתוחיים 7שיחה • י"ג בטבת ה'תשע"ה • 14:46, 4 בינואר 2015 (IST)
היי, אבל מדוע כתובת האתר שלנו חסומה? האם אתה יכול להתיר את הכתובת? במקביל אפנה לשי דרך הלינק ששלחת
שלום גל, תנסה קודם לדון על הוספת את התוכן המבוקש, ואז נראה כיצד לטפל בחסימה, אוקיי? • חיים 7שיחה • י"ג בטבת ה'תשע"ה • 16:14, 4 בינואר 2015 (IST)

הסרה: pantherf.tk[עריכת קוד מקור]

היי, חיים!

הקישור מזניק את חוסם הספאם והוא נמצא ברשימה השחורה. זהו פורום חובבים של נחמן גרשונוביץ. הפורום הזה נתמך על ידי הוצאת פנתר, המוציאה לאור את ספריו, וכן יש נציג מטעמה שמשתתף באופן רשמי בפורום. כמו כן, ההוצאה נעזרת בפורום להודעות רשמיות אל הקוראים, וכן שאלות ותשובות וכדומה. אם כן זהו פורום חצי רשמי לפחות, ויש בו כדי לתרום להרחבת עניין אצל קורא הערך. אשר על כן, אבקש לשקול את הסרת החסימה ולאפשר את פרסומו כהערת שוליים בערך.

בברכה, שלומיקו - שיחה 21:58, 18 בינואר 2015 (IST)

שלום שלומיקו.
למרות שזה לא נכתב במפורש, בויקיפדיה העברית נוהגים שלא לקשר לפורומים, בוודאי לא כאלו שהם רק חצי רשמיים. האתר המדובר הוסף לרשימת הספאם לפני שנתיים, איני זוכר באיזו עילה. בכל מקרה איני רואה את התועלת בהכנסת קישור זה, אשמח לשמוע דעות נוספות • חיים 7שיחה • כ"ח בטבת ה'תשע"ה • 00:04, 19 בינואר 2015 (IST)
שלום, חיים.
תודה על תגובתך. א. לא ידעתי על הנוהג הזה. ב. לעניות דעתי, מטרתו של כל ערך בויקיפדה זה לתת לקורא הערך מידע והרחבת הדעת בנושא המדובר, מאחר ומדובר בכל מקרא בסוג של ערך תמציתי עדיין חסר פרטים ומתעוררות שאלות, הפורום הזה נותן מענה לגולשים עם שאלות אודות המחבר ואודות יצירתו, וזה למעשה תכלית הערך. מאחר ומדובר באנציקלופדיה המיוסדת על טכנולוגית הקישוריות, ומאחר וזו אנציקלופדיה אינטרנטית, לא ברור למה להימנע מלתת לקורא הערך את האפשרות לגשת ולהמשיך להרחיב את דעתו בנושא הערך המודבר, האין זה תכליתה של ויקיפדיה, או לפחות תכליתם של קישורים חיצוניים?
בברכה, שלומיקו - שיחה 09:03, 20 בינואר 2015 (IST)
לדעתי פורום עומד בסתירה לנכתב בויקיפדיה:קישורים חיצוניים, עדיין אשמח לדעות נוספות, ייתכן וכדאי לפרסם הודעה שיבואו ויקיפדים נוספים להביע את דעתם • חיים 7שיחה • כ"ט בטבת ה'תשע"ה • 20:52, 20 בינואר 2015 (IST)
א. איפה הסתירה? עברתי על ההנחיות ולא מצאתי סתירה. בכל מקרה, הגעתי למסקנה שעדיף לקשר אל הפורום הרשמי, בו מופיעות שאלות ותשובות והכרזות רשמיות של ההוצאה לאור. האם זה כן בסדר? ב. "לפרסם הודעה כדי לשמוע דעות נוספות", איפה מפרסמים?
בברכה, שלומיקו - שיחה 20:04, 21 בינואר 2015 (IST)
מפרסמים בכיכר העיר או בלוח המודעות או אפילו במזנון או בשלושתם :) • חיים 7שיחה • א' בשבט ה'תשע"ה • 23:30, 21 בינואר 2015 (IST)

דיון: Fiverr.com[עריכת קוד מקור]

אני מנסה להעלות כתבה מהבלוג של FIVERR http://blog.fiverr.co /international-music-producer-hires-singers-fiverr/ (הורדתי את הCOM כדי שהקישור לא יחסם גם כאן)

מדובר באתר שמפרסם כתבות ודיונים ולא מהאתר שמוכר שירותים מה ניתן לעשות?

Djooshi - שיחה 12:40, 25 ביוני 2015 (IDT) DJOOSHI Djooshi - שיחה 12:39, 25 ביוני 2015 (IDT)

לא ניתן לעשות דבר. לא מקשרים לבלוגים. גילגמש שיחה 12:48, 25 ביוני 2015 (IDT)


חסימה: http://www.doctor kogan.com[עריכת קוד מקור]

לינק פרסומי גילגמש שיחה

הוספתי. אבל אני לא מבין למה דווקא האתר הזה ולא עשרות האתרים האחרים של רופאים אחרים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:53, 22 ביולי 2015 (IDT)

חסימה: קישור לא אנצ' לאגודה שמתנגדת לפסיכיאטריה[עריכת קוד מקור]

זה אתר של ארגון פסאודו מדעי שמתנגד לפסיכיאטריה. http://www.cc hr.org.il/

אני לא רואה סיבה לשמור על הקישור הזה. גילגמש שיחה 22:36, 19 ביולי 2015 (IDT)

הוספתי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:54, 22 ביולי 2015 (IDT)

www .hon .co .il[עריכת קוד מקור]

קישור פרסומי שמתווסף לערכים. ניקיתי מה שהיה, צריך לחסום כדי שלא יתווסף שנית. גילגמש שיחה 22:26, 5 בספטמבר 2015 (IDT)

בוצע בוצע ערן - שיחה 21:53, 7 בספטמבר 2015 (IDT)

hmercaz .com/[עריכת קוד מקור]

קישור פרסומי גילגמש שיחה 15:32, 16 באוגוסט 2015 (IDT)

בוצע בוצע ערן - שיחה 21:44, 7 בספטמבר 2015 (IDT)

tornado .world/[עריכת קוד מקור]

פרסומי, מושתל פעמים רבות בערכים שונים. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 17:30, 25 באוגוסט 2015 (IDT)

בוצע בוצע ערן - שיחה 21:46, 7 בספטמבר 2015 (IDT)