שיחת משתמש:5.28.138.60

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תודה לך על תרומתך לערך גומורה (סדרת טלוויזיה), אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, AdiN - שיחה 10:50, 3 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף רנו. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, eli - שיחה 05:00, 30 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]

בבקשה התייעץ בדף השיחה של הערך לגבי שינוי זה, שהוא מהותי למדי. אילן שמעוני - שיחה [דרוש מקור] 18:53, 5 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

חזרה על עריכה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת שוחזרה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות ששוחזרו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת בוויקיפדיה. עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.

תודה, כ.אלון - שיחה 21:16, 6 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "דוד ביטן". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. תוכל בבקשה להסביר בשיחה:אזולאי למה מחקת את המשפט על ראשי התיבות? האם לדעתך הוא שגוי? לא רלוונטי?‏ Amitayzl - שיחה 22:35, 1 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

אין כזה ראשי תיבות שמיוחס או ידוע ככזה במציאות ,זה רכילות שהומצאה פה בישראל, סוג של מקריות שניתן למצוא לכל שם משפחה,כולל שלך בתנך ולייחס לזה פירוש ,אין לזה הוכחה בפועל. השם אזולאס או AZUL נפוץ בספרד וזה המקור שלו ..

תודה על תגובתך, נא להמשיך את השיחה בדף שיחה:אזולאי בלבד. בתודה,‏ Amitayzl - שיחה 23:15, 1 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

שלום 5.28.138.60,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "אזולאי" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, קובץ על ידשיחה21:19, 6 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

התוכן ישב בערך עד עתה, ומשפחות אזולאי נשארו בכבודן. המתן נא עם השארת התוכן עד שיוסכם על מחיקתו בדף שיחת הערך. כניסה למלחמת עריכה לא תביא אותנו למקום טוב. הנהלים הם כי עריכה שהובעה לה התנגדות, אין לחזור עליה אלא אם כן המתנגדים הסירו את התנגדותם לאחר הדיון בדף השיחה. תודה לך על התרומה. קובץ על ידשיחה21:22, 6 בינואר 2018 (IST)[תגובה]
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה