שיחת משתמש:84.109.177.64

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף Bad Romance. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בר הראלשיחה 00:16, 2 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף בריטני ספירס. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 00:35, 23 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

אתה קורא את תקצירי העריכה?[עריכת קוד מקור]

תחליט, או 8,300,000 או 8.3 מיליון. לא שניהם ביחד. אל תשנה את המספרים שוב. Liad Malone - שיחה 10:07, 28 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

עשיתי את מה שביקשתם אז עכשיו העריכה נראת טובה, ותחליפו את התמונת פרופיל לחדשה היא עוד מ 2015 מלפניי שנתיים תשימו חדשה מ 2017 בעוד 9 ימים היא תופיע בסופרבול 51 תשימו תמונה מההופעה.

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ליידי גאגא". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

מה הבעיה?[עריכת קוד מקור]

ערכתי כמו שצריך, לא הוספתי שום מידע לא נכון או שקרים וניסיתי לחדש את מה שכתוב כי לפני שהתחלתי לא היה בדף כמעט כלום... אתם רצינים לרשום רק " בתאריך הזה יצא הסינגל ALEJANDRO וזהו??? איפה המיקום במצעדים??? במכירות??? איפה הפרסים שכול מיני סינגלים זכו? איפה השיאים שגאגא שברה? לא היה כלום מזה. ואני הוספתי את זה ועכשיו אנשים יכולים להיכנס ולראות באמת ביוגרפיה מורחבת על ליידי גאגא ולא סתם מידע מקוצר שלא באמת נתן מידע אלא רק מידע כללי מאוד אז אתם יכולים להגיד לי מה הבעיה בידיוק כי בנתיים אין לא רואה אותה בשום מקום.

שלום לך. קודם כל תודה על תרומתך לעדכון הערכים הקשורים לליידי גאגא. בראש כל דף בויקיפדיה יש לשונית שנקראת "גרסאות קודמות". אם תלחץ עליה בדף שעריכתך שוחזרה בו, תוכל לראות את תקציר העריכה של השחזור, כלומר, את הבעיה שבגללה עריכתך שוחזרה. הבעיה העיקרית שחוזרת שוב ושוב בעריכותיך היא בניסוח המספרים: ברגע שאתה כותב מספר ואחריו שש ספרות, למשל 6,000,000, אין להוסיף אחריו את המילה "מיליון", כי זה בדיוק משמעותם של ששת האפסים. אם ברצונך להשתמש במילה "מיליון", יש לכתוב "6 מיליון" בלבד, ללא אפסים אחרי ה-6. מכיוון שבעיה זו חזרה אצלך שוב ושוב והתעלמת מתקצירי העריכה שלי ומפנייתי אליך בדף השיחה הזה, לא נותר לי אלא לשחזר את עריכותיך באופן גורף. צריך להיות ברור לך, שאם תמשיך להתעלם מפניותיי ותחזור על השגיאה הזו (שחוזרת מספר פעמים בכל עריכה שלך), לא תהיה לי ברירה ואבקש את חסימתך מעריכה כאן. קח זאת בבקשה לתשומת לבך. מלבד בעיה זו, יש בעיות נוספות, למשל: כשמדובר במספרים גבוהים מאד, מאות אלפים ומיליונים, אין טעם לציין מספרים מדויקים, במיוחד כשלפני המספר מופיעה התחילית "כ-", שמשמעותה "בסביבות". חוץ מזה, המילה "פעמים" נכתבת ביו"ד אחת, לא "פעמיים". Liad Malone - שיחה 14:39, 29 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

1. אתם ראיתם שכשה אמרתם לי על הקטע של המספרים ישר תיקנתי את זה וזה גם מצויין בדף השיחה למעלה, 2. אחרי ששיניתם לי את העריכות (כמעט כול פעם) שיניתם הכול בלי קשר למספרים לדוגמה בעריכה האחרונה שלי הוספתי פרסים ושיאים חדשים שגאגא שברה ושיניתם גם אותם בלי קשר למספרים, לא כול עריכה שלי היא בישביל הוספת פרטים חדשים אלא גם לתיקון כול מיני פרטים שאתם מבקשים ממני או שלא שמתי לב כשה ערכתי אותם 3. אין לי שגיעות כתיב, פשוט לא שמתי לב כי כתבתי מהר (גם לכם היו שגיאות) 4. עם אני יודע במדויק את מספר העותקים שנמכרו אז למה אני לא יכול לציין אותם בדיוק לפי כמו שהם לדוגמה 4,550,683 למה צריך לכתוב בכלליות?. וזהו זה מה שיש לי להגיד אני מחכה לתשובה שלכם.

אז ככה: ראיתי שאכן תיקנת בעריכה אחת, אבל אז חזרת לעשות את אותה שגיאה במספרים. נא הקפד על כך. אתה צודק שביטלתי עריכות שלמות שלך שכוללות גם פרטים אחרים. נאלצתי לעשות זאת משום שהבעיה חזרה על עצמה ואין זה הוגן שתשאיר שגיאות ועורכים בויקיפדיה יצטרכו לעבור אחרי כל עריכה שלך ולחפש את השגיאות שצריך לתקן. הרבה יותר הגיוני פשוט לבטל את כל העריכה וזהו. אם אראה שמעתה והלאה אתה מקפיד, לפחות על ענין המספרים, לא אבטל את עריכותיך לגמרי.
לגבי המספרים המדויקים: אין לך אפשרות לדעת את המספר המדויק של העותקים, כי אלבומים נמכרים כל הזמן, גם ברגעים אלה ממש. זה אומר שהמספר המדויק שתנקוב בו תמיד יהיה שגוי. אין טעם לעדכן מספרים מדויקים כאלה, אנחנו לא מחלקת המכירות של חברת התקליטים. מעדכנים מספרים עגולים יחסית. הדבר דורש שיקול דעת. ואם אתה עורך בויקיפדיה, מצופה ממך שיקול דעת כזה. אגב, למה שלא תירשם? Liad Malone - שיחה 21:11, 29 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

אז ....

אם אני ימשיך לערוך אתם לא תשנו לי את העריכה כול פעם?, ובעניין של המספרים זה מדויק כי זה רשום בויקיפדיה של ארצות הברית ושם מעדכנים כול הזמן אבל אם זאת בעיה אז אני ירשום רק מספרים עגולים, עכשיו אני רוצה לערוך את הפסקה הראשונה למעלה ולהוסיף פרסים ושיאים כמו שעשיתי פעמיים קודמות זה בסדר?, ואם יש עוד בעיה שלא קשורה למספרים אז תגידו כדי שאני ישנה אותה, ואם אתם משנים אז תשנו רק אותה לא את הכול כי זה לא קל לכתוב את כול זה ופתאום לראות שהכול נמחק ... (וגם אני לא חושב שבאמת על מספרים היה צריך לתת לי אזהרה של לפני חסימה ... מחכה לתשובה שלכם.

אם תקפיד על מה שדיברנו, לא תהיה סיבה לבטל את עריכותיך. הסיבה שביטלתי עריכות שלמות היא שתיקון פרטני של הבעיות היה מצריך ממני להשקיע לא פחות זמן ממה שלקח לך לכתוב מחדש, והזמן שלי לא פחות יקר משלך. האזהרה לא היתה על המספרים, אלא על ההתעלמות שלך מפניותיי אליך בתקצירי העריכה ובדף שיחתך.
לגבי המספרים: אם אתה מרגיש צורך לעדכן מדי פעם, זה בסדר, אבל שים לב לניסוח. אין דבר כזה "רף ה-105 אלף". 105 הוא לא רף. עדכן כשהמספר "יתעגל".
לגבי עריכת הפסקה הראשונה: מדובר בפסקת הפתיח של הערך. היא אמורה להציג את נושא הערך ואת הנקודות העיקריות בו. זה אומר שאין בו מקום לציין את כל הפרטים, משום שהם ממילא צריכים להופיע במקום הטבעי שלהם בגוף הערך. אז אנא, אל תעמיס על הפתיח יותר מדי פרטים, רק את הפרסים החשובים ביותר. אין ליצור כפילות מיותרת של מידע. Liad Malone - שיחה 23:00, 30 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

היי רציתי להגיד לך תודה על התרומות בערך של בריטני ספירס אבל כשאתה כותב שם תוכל לא לכתוב כהיום ? כי אתה יודע הערך משנה לשנה משתנה וזה לא היה עדכני אפילו כעבור כמה חודשים אז חבל שזה סתם היה שוב עריכה לשינוי או מחיקה. בברכה. Gabiarakelian - שיחה 19:45, 25 במרץ 2017 (IDT)[תגובה]

אני יודע ... אני לא זוכר שכתבתי "כהיום" אבל אני יבדוק את זה.

ועוד משהו ...[עריכת קוד מקור]

אני לא עורך יותר מדי מוגזם? אני לא מעמיס יותר מדי על הביוגרפיה ...?

שלום לך,
כפי שהוסבר בשחזור הקודם שלך בהיסטוריית העריכות של "בריטני ספירס", לא מקובל לכתוב סימני פיסוק בתוך קישורים. את סימן הפיסוק כותבים מחוץ לקישור. בנוסף, אתה מוסיף פסיקים במקום שלא צריך. אחרי תאריכים אין צורך להוסיף פסיק בעברית. לדוגמה:
"ב-2016, הופיעה במדינת.... " – שגוי.
צריך להיות: "ב-2016 הופיעה במדינת.... ". אלדדשיחה 12:46, 31 במרץ 2017 (IDT)[תגובה]

טוב אז אני יסיר את כול הפסיקים אחרי התאריכים.

מצפה לתשובה[עריכת קוד מקור]

שלום. אפשר להבין מדוע אתם כול פעם מחדש מוחקים את כול העריכות שאני עושה? אתם בעצמכם כתבתם שיש לערוך את הדף כי הוא חסר מקורות, מידע טפל, ולוקה בחסר וזה וזה .... אז מה הבעיה?

כי לפעמים אתה עורך אותו בלי מקורות או עם מידע טיפה לא מובן Gabiarakelian - שיחה

זה עדיין לא אומר שאתם יכולים למחוק את כול העריכות פשוט תוסיפו מקורות למה למחוק את הכול ..................

שלום. האם יש לך מקור לכך שהונה של בריטני מוערך ב־500 מיליון דולר?

לפי כל המקורות שמצאתי באינטרנט, הונה מוערך בכ־200 מיליון דולר. לכן, ביטלתי את העריכה שלך לעת עתה, עד לקבלת מקור אמין שסותר את המקורות האחרים.

תודה על ההבנה, ‏Guycn2 · ☎‏22:16, 5 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

טוב אז אני לא ישנה משפטים עם מקורות שוב, אבל אני כן רוצה לחזור לערוך מבלי שהעריכות שלי ימחקו כול פעם מחדש ... אם יש בעיה כול שהי בהן אז אני מבקש שתכתבו לי ואני ישנה אותה, אבל אל תמחקו את כול העריכה עצמה כי גם העריכות שנמצאות באתר הן טפלות וחסרות מידע חשוב. תודה.

אם אתה רוצה שהעריכות שלך לא יימחקו, אני ממליץ לך בחום רב לפתוח חשבון. ראה ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?. עמרישיחה 17:26, 6 במאי 2017 (IDT)[תגובה]
מותר לשנות משפטים עם מקורות, במידה ואתה מעדכן מידע בעזרת מקור אמין יותר או מעודכן יותר. אבל נשאלת שאלה לגבי המקור שלך ל-500 מיליון. תספר לנו בבקשה איפה קראת את זה. Liad Malone - שיחה 21:01, 6 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

זה היה כתוב לפני ששיניתם את זה וגם אני רואה בכול מקום שהמעריצים שלה אומרים את זה שיש לה 500 מיליון ... אבל גם את\ה יכול לבדוק בויקיפדייה של הסיבובי הופעות שלה שהסכום של כולם ביחד יוצא 451.8 מיליון דולר (עכשיו בדקתי את זה).

בעריכה הזו שינית מספר שיש לו שני מקורות מאד ברורים ועדכניים, וכך יצרת מצב שבו במשפט כתוב "500" ובמקור המופיע לידו נאמר בכלל "200". ועוד על סמך מה? על סמך העובדה שמישהו כבר כתב את זה קודם ועל סמך אתרי מעריצים. מעריצים הם לא מקור מהימן שניתן להסתמך עליו, וזה שזה היה כבר כתוב קודם אינו הופך את זה לנכון. יש סיבה טובה לכך שמשתמש:Guycn2 הסיר את המשפט הזה ולא היית צריך להחזיר את השגיאה בחזרה בניגוד למה שהמקורות אומרים. מלבד זאת, סכום כל ההכנסות של כל סיבובי ההופעות שלה לא צריך להיות זהה להון האישי שלה. אלה שני דברים שונים לחלוטין. אני מניח שאתה לא רואה חשבון, אז הימנע בבקשה מלנסות לחשב בעצמך כמה כסף יש לה. העריכה הזו שלך לא אחראית והיא מעמידה בסימן שאלה גדול את כל שאר עריכותיך. טוב שמשתמש:Guycn2 שם לב לשגיאה הזו. אני מבין שהיא נעשתה בתום לב, אבל שגיאות כאלו מביאות לכרסום באמינותה של ויקיפדיה בכלל בעיני הקוראים. אני חושב שמעתה והלאה כדאי שתספק מקור לכל עריכה שלך. זה לא צריך להיות קשה, כי הרי אתה קורא את המספרים הללו שאתה מעדכן כל הזמן. בבקשה תציין מעתה והלאה איפה קראת אותם. תוסיף קישור בהערת שוליים ליד המשפט שאתה מוסיף או משנה. Liad Malone - שיחה 03:33, 7 במאי 2017 (IDT)[תגובה]
כפי שליעד ציין, סכום ההכנסות מסיבובי ההופעות של זמר אינו שקול להונו האישי. להבא, אנא הוסף הערות שוליים לשינויים כאלה. כדי ללמוד כיצד להוסיף הערות שוליים, ראה עזרה:הערת שוליים. בנוסף ובלי קשר, כדי שתרומותיך יעוררו פחות חשד, מומלץ מאוד להירשם. בהצלחה, ‏Guycn2 · ☎‏08:03, 7 במאי 2017 (IDT)[תגובה]
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה