שיחת משתמשת:ST/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף שיחה

תמונות

ערכים

כלים

ארגז חול

ארכיונים


דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום ST, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

דיוני מחיקה[עריכת קוד מקור]

שלום.

אין משתמשים חדשים ללא עריכות קודמות יכולים להצביע בהצבעות מחיקה. בברכה, דורית 15:33, 23 נובמבר 2005 (UTC)

אסתר, כל עוד אינך פעילה חודש ובעלת 100 עריכות, אסור לך להצביע בדיוני מחיקה. לכן הורדתי את הצבעתך. בברכה, דורית 00:14, 26 נובמבר 2005 (UTC)
אפשר היה להגיד את הכל מראש לא? אסתר 00:39, 26 נובמבר 2005 (UTC)
והודעתי הקודמת לא הייתה הודעה מראש? דורית 09:10, 26 נובמבר 2005 (UTC)
התכוונתי להכל - שזה תלוי במספר עריכות ובזמן ולא רק שכרגע אני לא יכולהאסתר 14:27, 26 נובמבר 2005 (UTC)
אכן, הייתי צריכה להסביר זאת טוב יותר. אני מתנצלת ועכשיו את יודעת את מלוא הפרטים. דורית 14:29, 26 נובמבר 2005 (UTC)

נא קשר ערכים שאתה כותב לויקיפדיות בשפות אחרות (הוסף כאן קישורים לכל השפות, ורצוי גם לקשר מהשפה האנגלית לשפה העברית). ראה דוגמא בערך אופני טנדם וראה: הדף המקביל באנגלית - בשביל לראות קישור משם לעברית. דרור 12:24, 24 נובמבר 2005 (UTC)

זו פעם ראשונה שלי, אני לומדת ללכת - לא לדחוף! תודה על העזרה, אבל תן לי להתאפס על עצמי אסתר 15:03, 24 נובמבר 2005 (UTC)

הערך שכתבת הוא יפה, ואת עובדת טוב. אני אשמח לעזור לך עם שאלות שיהיו לך. ראיתי שלא קיבלת הסבר ראשוני אז הוספתי אותו למעלה. דרור 13:23, 24 נובמבר 2005 (UTC)
תודה --ST 13:51, 24 נובמבר 2005 (UTC)

ST, מחקת את רובו של הערך. אם זו טעות, אנא השיבי אותו לקדמותו. אם לא, אנא הסבירי מדוע המחיקה ראויה בדף השיחה המתאים. עוזי ו. 17:05, 15 ינואר 2006 (UTC)

הסברתי בדף השיחה לבקשתך. באמת מחקתי את רובו לדעתך? קראת את מה שמחקתי/שיניתי או ש"כמות" המילים היא שבלטה? בכל מקרה אשמח לשמוע אם לדעתך השינוי לא במקום אסתר 17:20, 15 ינואר 2006 (UTC)
לפני ששאלתי, לא קראתי. הקציתי סיכוי די גבוה לאפשרות שזו היתה טעות, ואם כך יצא שאני קורא את הערך לחינם... כעת, אחרי שקראתי, אני מסכים איתך שהשינוי היה מוצלח. להבא, אם תסבירי שינויים כאלה בתקציר העריכה ("תמצות, הסרת מלל מיותר") אפשר יהיה לחסוך את החשדות והמלקות גם יחד. עוזי ו. 02:22, 16 ינואר 2006 (UTC)
הנה למדתי פעמיים. גם על עריכה (באמצעות הפידבק שסחטתי ממך) וגם על ייעול התהליך והמוסכמות :-) אסתר 02:33, 16 ינואר 2006 (UTC)

מי מפחיד את מי?[עריכת קוד מקור]

שלום אסתי. קוראים לי עמית.
כתבת משהו במזנון, אני מעדיף להגיב על דברייך פה על מנת שתגובתי, שנועדה עבורך, לא תיבלע בים המלל וההבל שבמזנון.
בניגוד למשתמע מדברייך במזנון, מקריאת דף שיחתך אני רואה שקיבלו אותך כאן דווקא בסבר פנים יפות.
יכול להיות שאני כותב לך מתוך תסכול, להוציא את התחושות המרות שלי על מישהו שבא מבחוץ, הציץ לרגע וכבר קבע את דעתו. את תסלחי לי (או לא) אם ככה.
מה שמטריד אותי בדבריך, ובדבריהם של עוד כמה, הוא חוסר היכולת לזהות מי כאן "הטובים" ומי כאן "הרעים". הרדיפה של מפעילי מערכת אחרי מי שהם מכנים "משחיתים" נראית כמו מעשה רע, אבל הרדיפה הנגדית אחרי מפעילי מערכת שהתפתחה פה היא היא שגורמת לי להיכנס לכאן פחות ופחות בזמן האחרון.
אחד מאותם "מסכנים" עליהם מדובר בדיון במזנון, נרשם לויקיפדיה, השחית את דף המשתמש שלי, השמיץ אותי בדף המשתמש שלו (מבלי שאי פעם פניתי אליו או אף נגעתי באיזה שהיא עריכה שלו), וכשמפעיל מערכת העיז למחוק ערך הבלותי לחלוטין שהוא כתב, כינה אותו משחית. הוא כינה משחית אדם שתרומתו לויקיפדיה פנומנלית, שכותב ערכים מופלאים בשרשרת, שמקדיש את מיטב זמנו לביצוע תחקירים לצורך כתיבת הערכים. מאז ועד היום, הוא וחבריו נכנסים לפה במטרה אחת: להשמיץ את מפעילי המערכת, לגרום להדחתם, "לחשוף את ערוותם". במקום שמפעילי מערכת יוכלו לבצע את עבודתם (שהבה נודה על האמת: היא לאו דווקא נעימה) הם נמצאים בעמדת התגוננות כבר שבועות מספר. כן הרבה יותר כיף לי לכתוב ערכים. אבל אני מפעיל מערכת, היות ואני לא יכול לראות טעות מבלי לתקן אותה. ויש עכשיו גל של אנשים שמכניסים טעויות מכוונות. תאמיני או לא.

אז אנא, לפני שאת קובעת דעה, תחקרי את הנושא לעומק. תבדקי, מי באמת רואה מול עיניו את טובת הויקיפדיה בלבד ומי כאן כי "החליט לבוא ולבדוק שמועות זדוניות". עמית 21:57, 27 ינואר 2006 (UTC)

עמית יקר, אני אתחיל ואומר שאני בטוחה שמפעילי המערכת עושים עבודה מצויינת וכוונתם בעיקר טובה. אני ממש לא מתכוונת לומר שלא צריך לבקר, לפקח ואף לחסום משתמשים כאלו ואחרים (והדוגמא שהבאת בהחלט נשמעת שייכת לקטגוריה זו) ולא מצדדת אף לרגע בנסיונות פגיעה במפעילים.
לגבי המקרה הספציפי המדובר - אז זהו שקראתי במשך שעות (אתה מאמין לי? שעות!) בעיקר את דפי השיחה של Blondy ושל בן הטבע (מודה שלא עקבתי אחר כל השינויים שבוצעו בערכים, אך מצד שני לא נטען בשום מקום שהייתה השחתה). להשתכנע שהמקרה הוא חד משמעי והחסימה מוצדקת אני רחוקה מלהשתכנע, ואפילו נדמה לי שאני יכולה לזהות את מקור אפשרי לזיהוי מוטעה. כל זה לא משנה. אני לא מתיימרת להיות השופט העליון ולקבוע מי צודק ולמה. מפריע לך שאני לא מצליחה לזהות בקלות את "הטובים" ו"הרעים"? אולי פה טמון הכלב. אם צופה תמים מהצד (שקרא, שקרא) לא מזהה פה "טובים" ו"רעים", אולי זה אומר משהו (לפחות במקרה הזה). מה שמפחיד אותי פה זה התחושה של "שלנו" ו"אנחנו". לתומי חשבתי שויקיפדיה פתוחה ונתונה בידי הכלל. על עיקרון הפתיחות משלמים מחיר. אמנם מתבקש שיהיה מנגנון ארגוני כלשהו, אבל פה (וגם קודם כבר זיהיתי רמזים לזה) ממש מדובר על יד קשה, קליקות, מלחמות, תככים והרבה גאווה. ודרך אגב, סבר פנים יפות זה לא תאור מדוייק לזה שמחקו אותי ישר כשנרשמתי בפעם הראשונה. אבל זה ממש שולי. קשה לי להתעלם מהתחושה שהאנציקלופדיה משרתת את האנשים הנוהגים בה ולא ההפך. קצת פחות נעים לי כרגע להיות פה, זה הכל, אבל בינתיים אני אשאר - בעיקר כי אני חושבת שויקיפדיה לא באמת שייכת למי שכרגע תורם לה (בכל דרך שהיא), עם כל הכבוד (ויש כבוד) לאותם תורמים. אסתר 22:42, 27 ינואר 2006 (UTC)

שלום אסתר - אני רוצה להוסיף גם תגובונת משלי לדברייך במזנון. הנה הגעת לכאן, את כאן כבר כחודשיים, ותרמת כמה דברים יפים, הוספת תמונות מקסימות, לא העלבת ולא נעלבת, לא חסמת ולא נחסמת. אני בטוח שנהנית מלכתוב ערכים שמעניינים אותך, ומהדו שיח שהתפתח עם אנשים עם תחומי עניין זהים, זו הויקיפדיה במיטבה. כאחד הותיקים כאן אני יכול להגיד שהייתי רוצה לראות כאן הרבה כמוך. דיזה ושות' התנהגו קצת אחרת - באו סכסכו, הסתכסכו, תרמו מעט מאוד, והביאו במיוחד לאינפלציה בדפי שיחה. בקשר לדברי דורותי שהבאת במזנון - לכל אחד יש את קנזס משלו. האם חשת שאת תחת צנזורה? האם חשת שמתנכלים לך? האם חשת שמצרים את צעדייך ללא סיבה? ודאי שלא. כי עסקת בעיסוק שלשמו כולנו באנו לכאן. הרחבת הידע גם של הקוראים וגם שלנו. אדם כמוך, התורם ומסייע ואינו נכנס לויכוחים לשם הויכוח, ודאי שאין לו סיבה לחוש תחושות שליליות. וגם כאשר עולה ויכוח לגיטימי, בדרך כלל מילה של אדם כמוך, עם רקורד מוכח של עשייה כאן, היא חזקה יותר. מכל מקום, אחת התוצאות החיוביות היחידות של עניין בלונדי הוא ששמתי לב לדף השיחה המקסים שלך, ולתמונות שהעלית. אני כאן על בסיס המטיף להבאת תמונות מקוריות (ראי משתמש: אלמוג), תמונת הקיפודן מקסימה, ותמונת הכנסייה בשיבטה העלתה בי זכרונות ספוגי אבק וגריז.... אלמוג 04:23, 28 ינואר 2006 (UTC)

אלמוג היקר! האמירה שלי היא לגבי דבר כללי יותר מהיחס שאני אישית קיבלתי, או אפילו מהיחס שדיזה ושות' קיבלו. בכל מקרה, וכדי לא לטפח את האינפלציה בדפי שיחה (בעניין זה) אני אתרכז במחמאות :~).
האמת שחבל שלא נפלתי עליך הרבה קודם, כששברתי את הראש לגבי הטענת התמונות וסוגי הרשיונות... הרגשתי קצת "נדחפת" בעניין התמונות ולא הייתי בטוחה מה ההעדפה פה בנושא זה.
  • ראיתי שיש הרבה תמונות מויקי באנגלית - האם עדיף להחליפן במקוריות? ובכלל מה המדיניות לגבי החלפת תמונה?
  • האם להטעין תמונות שפוטנציאלית יכולות לשרת ערך, גם אם אינו קיים? (לא רציתי ליצור קצרמר על כל תמונה מעניינת)
  • מי אחראי על שילוב התמונה בערך? זה שעולה או זה שיורד? (מי שמטעין תמונה או מי שכותב את הערך)
אשמח לשמוע המלצות כלליות וענייני נוהלים לגבי התמונות. בעצם זה היה העניין הראשוני שלי בויקי, והנה כבר אני לוקחת מצלמה והולכת לצלם את בית המשפט העליון. אסתר 09:53, 28 ינואר 2006 (UTC)
אז בואי נלך שלב שלב - ראיתי שאת התמונות שלך את מוסיפה לקומונס, שזה לדעתי הדבר הכי נכון לעשות (אני לא עושה את זה, כי זה דורש פרוצדורה וכי התרגלתי, אבל אני לא דוגמה). בקומונס מעלים רק תמונות עם רשיון חופשי כך שאין לך מה להתלבט הרבה בשאלות האלה. בעניין התמונות מהויקי האנגלית, אני תמיד אעדיף תמונה של משתמש מקומי שמכיר ויש לו זווית ראייה טובה על מקום מסויים מתמונה מהויקי האנגלית שמי יודע מאיפה הגיעה, מי צילם אותה ומתי. אם יש לך תמונות טובות שיכולות להחליף תמונות קיימות מהויקי האנגלית אז בטח שנשמח לראות אותן. תמונות שיכולות לשרת ערך שלא קיים + זה שעולה וזה שיורד (זו אותה שאלה). ברגע שהעלית תמונה לשרת, אז בעצם היא נתונה לשימוש בכל ערך. מישהו יכול לבוא ולהוסיף אותה לערך שכתב, בלי לשאול את רשותך או להודיע לך. אבל אם תעלי תמונה ולא תשלבי אותה בערך, אף אחד לא יידע שהיא שם. כך שאם יש לך תמונה יפה, והערך שיכול להתייחס אליה לא נכתב, אני במקומך הייתי מעלה אותה לשרת, וכותב קצרמר על הנושא ומשלב בו את התמונה, מתוך הנחה שיומו של הערך יגיע להתרחב בעתיד. את התמונות את יכולה לשלב בכל ערך (בתנאי, כמובן, שהן מתאימות לנושא הערך) וזאת לפי בחירתך. מאחל לך הצלחה בהמשך ומצפה לראות עוד עבודות מאותה איכות של אלו המופיעות בדף המשתמש שלך. אלמוג 13:11, 28 ינואר 2006 (UTC)
ולמהירות שבה נגנזה ההערה שלי במזנון איך אני אמורה להתיחס? ברור שאם משתיקים אותי זה מוכיח לי שאני טועה... אסתר 20:48, 28 ינואר 2006 (UTC)
חחח...לך לפחות גנזו את הפרסום. לי לא נתנו לפרסם שום תגובה ,ואז מחקו לי את הדף שיחה ואת כל דף המשתמש והפכו אותם למוגנים(וריקים) ,כך שאף אחד לא יוכל לתקשר איתי בשום בדרך.(וכמובן שנחסמתי). זה כמובן העמיד את כל הביקורת שצונזרה בעין הרבה יותר אויבקטיבית.

תה ואורז יש בסין, אבל תמונות אין שם. תוכלי למצוא משהו? ליש 17:27, 28 ינואר 2006 (UTC)

אריה, עם כל הכבוד לאסתי, בשביל זה יש את הקומונז. עמית 19:02, 28 ינואר 2006 (UTC)
תמונת החומה ממש יפה.ליש 19:19, 28 ינואר 2006 (UTC)

הי אסתר. רק רציתי להגיד לך תודה על העריכה היפה בערך ענבל פרלמוטר, וגם ממש אהבתי את התמונה בערך מנזר המצלבה. רציתי לצלם אותו בעצמי, אבל לא חשבתי שתצא לי תמונה יפה. בטח לא כמו התמונה עם השלג... עידן ד 16:15, 11 פברואר 2006 (UTC)

הי עידן, תודה על פידבק, ראיתי שאתה כמוני חזק בקטע של המוזיקה (וגם ירושלים), אשמח להחליף רעיונות לגבי ערכים בעתיד :-) אסתר 17:25, 11 פברואר 2006 (UTC)
בשמחה. תיארתי לי שאת ירושלמית. לא סתם ירושלמית, אלא ירושלמית עם מצלמה... עידן ד 22:36, 11 פברואר 2006 (UTC)

שלום אסתר,

אני מציעה שתצרפי בויקישיתוף את תמונות הקפוארה שהעלית לתונות הקפוארה האחרות, ותוך הערך על קפואירה נכניס קישור לויקישיתוף לקטגוריה קפואירה. אין טעם בערך המהווה גלריה בלבד.

אורנה - ladypine 18:13, 13 פברואר 2006 (UTC)

הכוונה שלי היא ליצור גלרית תמונות של התנועות, שתשמש את הערך קפואירה, רק שלמלא את הערך בתמונות נראה לי קצת מגושם. יש דרך אחרת לעשות את זה? אסתר 18:16, 13 פברואר 2006 (UTC)

שלום אסתר, מעטים הם אלו המוכנים לעסוק ברשימה הידועה לשמצה כ"מאמרים שנערכו מעט", לכן תודה רבה על העזרה. בברכה, דורית 19:35, 21 פברואר 2006 (UTC)

תודה על הפידבק, לא הייתי בטוחה בהתחלה שאני עושה מה שהתכוונתם, וגם השארתי הודעה בשיחה של הרשימה, אבל אני מניחה שמרוב שינויים שם אף אחד לא ראה את זה. לא נורא, בינתיים מצאתי כמה ערכים שם ששמחתי להרחיב, והרווח כולו שלי :-) אסתר 20:55, 21 פברואר 2006 (UTC)
הרווח כולו שלנו, ואיפה השארת הודעה? לא ראיתי כלום, וניתן תמיד לפנות אלי ישירות כמובן, אשמח לעזור. דורית 21:08, 21 פברואר 2006 (UTC)
מצאתי את זה, אנחנו לא נוהגים להשאיר הודעות בשיחות דפי המשנה של הרשימה, אלא בשיחת ויקיפדיה:מאמרים שנערכו מעט, לכן לא ראינו זאת. שוב, את מוזמנת לפנות אלי בכל בעיה הקשורה לרשימה. בברכה, דורית 21:29, 21 פברואר 2006 (UTC)
טוב. אזכור זאת להבא. אסתר

סטייק סטייק[עריכת קוד מקור]

מדוע מחקת את התוספת של נרקיסוס? עמית 21:29, 21 פברואר 2006 (UTC)

ראה ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:אומצה אומצה. בינתיים זה ערך בפני עצמו, וגם הסברתי שם. אסתר 21:36, 21 פברואר 2006 (UTC)
את התוספת היה אפשר להשאיר שם בכל מקרה ורק לקשר לערך עצמו, אבל ניחא. נרקיסוס 21:39, 21 פברואר 2006 (UTC)
אם משאירים את התוספת צריך לעבד אותה כי פשוט להעתיק גרם לקישורים עצמיים וכפילויות שהתחלתי לתקן עד שהבנתי שהערך עוד לא נמחק. חבל על העבודה הזו בינתיים. (אני מתנצלת שיצא ככה, אבל כמי שהצילה את הערך מוזיקה אלקטרונית מסכנת מחיקה ועבדה עליו שעות, קשה לי לראות אותו מבולגן :-) ). אסתר 21:43, 21 פברואר 2006 (UTC)
הממ.. התוספת עובדה על ידי, ואף לא הכילה קישורים עצמיים וכפילויות למיטב תשומת ליבי. נרקיסוס 21:52, 21 פברואר 2006 (UTC)
מבטיחה שאחזיר ואעבוד על זה בעצמי אם יוחלט לאחד. אסתר 22:09, 21 פברואר 2006 (UTC)
סבבה. ואם כבר תפסתי אותך לוקחת אחראיות אז אשאל - מה את אומרת על קטגוריה "הרכבי טראנס"?? לא הגיע הזמן שיהפוך ל"אמנים והרכבים"??? בעתיד יהיו קטגוריות "הרכבי טראנס" "הרכבי אמביינט" "הרכבי טכנו" וכו'. אבל כרגע מכיוון שיש רק אחת עדיף שם כללי לדעתי (פלוס ההתייחסות לאמנים הבודדים). סי/נו? נרקיסוס 22:15, 21 פברואר 2006 (UTC)
האמת - הקטגוריות באופן כללי בעיני בבלבלה רצינית, באופן שדומה אקראי לחלוטין, חלקן קיימות, וחלק מהערכים אכן משוייכים אליהן. אני נוטה למשוך ידי מהן בדרך כלל. נראה לי שכוונת המשורר ב"הרכבים" הייתה "אמנים" והצעתך הגיונית (למרות ש"אמנים" לדעתי כולל "הרכבים"). לשנות שם - זה כבר עניין למפעיל. תפדלו. :-) אסתר 22:27, 21 פברואר 2006 (UTC)

שלום אסתר,

להצבעות מחיקה יש פורמט מסויים. צריך להכין בעמוד כותרות של להשאיר, למחוק, ודיון. זה להבא. ספציפית בקשר לשכפול (ביולוגיה), הפכתי את הערך לפירושון וביטלתי את הצבעת המחיקה, כי אין טעם בהצבעה ספציפית זו.ladypine 15:17, 24 פברואר 2006 (UTC)

אולי זה לא מנומס, אבל רציתי להגיד שנימוסים יכול להיות יופי של ערך. אולי תרצי לכתוב אותו במסגרת מקצרמר למובחר. Harel - שיחה 21:13, 2 מרץ 2006 (UTC)

אני בטוחה שאתה צודק, אבל אם היה לי ידע בנושא כבר הייתי כותבת אותו מזמן...
אף אחד לא לומד על נימוסים באוניברסיטה . אפשר להיעזר בויקי האנגלית, אפשר לקחת מהספרייה ספרים של חנה בבלי - זה לא נושא מסובך במיוחד, מבחינת ידע מוקדם נדרש. בכל אופן, שאי ברכה. Harel - שיחה 21:34, 2 מרץ 2006 (UTC)

נחל צין עלה על גדותיו[עריכת קוד מקור]

הנחל על על גדותיו והציף את בית המשפט העליון. הצילו!ליש 21:08, 16 מרץ 2006 (UTC)

לא הבנתי. התמונות לא מסתדרות לך? אצלי הן בסדר

שלום אסתר, ההודעה הבאה הושארה בטעות בשיחה:עמוד ראשי ואני מעביר אותה לפה כי אני חושב שמדובר בתמונה שאת העלית. odedee שיחה‏ 01:39, 3 אפריל 2006 (UTC)

תודה שהפנת את זה אלי. אסתר 08:56, 3 אפריל 2006 (UTC)

If you can understand this, can you please drop a message on my talk page (the right-to-left orientation here is confusing for me). I'd like to talk about an image you photographed -- I want to put it on commons but it doesn't have an acceptable copyright license. --http://en.wikipedia.org/wiki/User_talk:Raul654

שלום, אם את מגיעה למפגש, שלחי אליי מייל בכדי לשלוח אליך את פרטי המפגש. אוי וי 19:01, 13 אפריל 2006 (UTC)

תודה אסתר, אקח את דברייך לתשומת ליבי.

ברייקדאנס[עריכת קוד מקור]

תודה אסתר, אקח את דברייך לתשומת ליבי. Excel.

שלום, שכחת מהערך שנמצא בעבודה מפברואר? אוי וי 18:41, 16 אפריל 2006 (UTC)

אופס, שכחתי להריד את התבנית, סיימתי מזמן את העבודה. משום מה אני חסומה כך שאני לא מצליחה להוריד אותה עכשיו :S אסתר 20:54, 16 אפריל 2006 (UTC)

תמונות מהמפגש[עריכת קוד מקור]

היי אסתר. אם יש תמונות שלי, אבקש לא לפרסם אותן. :) ‏conio.h ‏• ‏שיחה‏ 00:18, 18 אפריל 2006 (IDT)

אני רואה שאת כעת מעלה את התמונות. לא כדאי אחרי כל תמונה להעביר אותה כבר לדף של סיכום המפגש (דף שעוד לא יצרו, אני חושב)? ואגב, בתמונה האחרונה שהעלית, אלה לאודרופ וצ'ס. HansCastorp 03:09, 18 אפריל 2006 (IDT)
התכוונתי להעלות דוגמית ונסחפתי. אם אתה מזהה אנשים שאני לא זיהיתי, אשמח אם תוסיף שמות. מחר אסדר בדף נפרד את כל התמונות. אסתר 03:16, 18 אפריל 2006 (IDT)
העלי הכל אם את רוצה (חוץ מאת תמונותיו של CONIO.H). אני כמובן מזהה עוד אנשים, אך אין ממש טעם לזהות אחד אחד בתמונה של עשרים אנשים... HansCastorp 03:18, 18 אפריל 2006 (IDT)
טוב לא התכוונתי לתמונות הכלליות. בתמונות האישיות לא בטוח שאזהה את כולם. אסתר 03:20, 18 אפריל 2006 (IDT)
היי אסתי, היה נחמד לפגוש אותך אתמול. את מוזמנת לצרף את התמונות שלך לדף ויקיפדיה:מפגשים/מפגש פסח תשס"ו/תמונות. היתרון הוא שזה דף ויקיפדיה ולא חלק ממרחב המשתמש הפרטי של מישהו. ביי. אלמוג 05:56, 18 אפריל 2006 (IDT)
אם יש עוד תמונות שלא הועלו של דמותי רבת האון אשמח אם תוכלי לשלוח לי למייל. תודה. HansCastorp 13:31, 18 אפריל 2006 (IDT)
יש, מאחר ואני לא יכולה לשלוח לך קבצים דרך ויקיפדיה, שלח לי מייל ל stinbr ביאהו.קום. אסתר 14:06, 18 אפריל 2006 (IDT)
קִבַּלְתִּי התמונות. תודה רבה! HansCastorp 00:18, 21 אפריל 2006 (IDT)

תמונות מפגש[עריכת קוד מקור]

תודה על התמונות (וסחתיין על התמונה האישית שלי!) רעיונאי 12:38, 18 אפריל 2006 (IDT)

יש לי עוד אחת שלך, אם אתה רוצה אני יכולה לשלוח לך - שלח לי מייל :) אסתר 12:42, 18 אפריל 2006 (IDT)
אה, ובסוף לא אספו כסף ונשארתי עם כספך :-/ מה לעשות איתו?

עכשיו עיינתי בתמונה מקרוב, וזה פשוט צילום מעולה. את מומחית בצילום?

וואו, תודה :)
לא מומחית, יש לי מצלמה טובה, ואני אוהבת לצלם. אסתר 02:35, 25 אפריל 2006 (IDT)

בהמשך לשיחתנו במפגש[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב אסתר,

ראי לדוגמה את הערך טל שחר. ערך דל על מושב קטן במרכז הארץ. תמונה או שתיים היו משפרות מאוד את הערך הזה. מילא מושב קטן ללא תמונה, ראי את הערך הערבה - חבל ארץ שלם ללא תמונות. גם בערך בקעת הירדן אין אפילו תמונה אחת לרפואה. יש המון ערכים גאוגרפיים על ישראל שחסרות בהן תמונות. גילגמש שיחה 12:54, 18 אפריל 2006 (IDT)

כן אני מבינה למה אתה מתכוון, אבל עם הזמן הכל יתמלא, זה רק עניין של מספר אנשים עם מצלמה שמסתובבים פה בויקיפדיה :) אסתר 13:57, 18 אפריל 2006 (IDT)
מתנצל על ההתערבות בשיחה אבל כולכם בטלנים. איך זה שבחבל הארץ הנידח ברדיוס של 30 ק"מ מאשחר (שהוכרז רשמית כנידח ביישובי הארץ) אין יישוב שלא זכה לתמונה? ואיך זה ש-50 ויקיפדים היו אתמול בירושלים, אבל עלתה רק תמונה אחת של כנסיית הקבר? דווקא אסתי כאן משקיעה, אבל כל השאר קבלו צל"ג. אלמוג 15:29, 18 אפריל 2006 (IDT)
עוד שלל מהמפגש - תמונת הפסל בערך פלדת אל-חלד. בזמן הצילום שכחתי לבדוק אם שם האמן מצויין ליד הפסל; אשמח אם מי מהירושלמים שעובר שם יוכל לבדוק. בתודה מראש, ריק-פ 22:58, 30 אפריל 2006 (IDT)

אהלן אסתר[עריכת קוד מקור]

סחתיין על התמונות, ונהניתי במפגש. הללשיחה 13:38, 18 אפריל 2006 (IDT)

תודה, גם אני, ושמחתי להכיר אותך. אסתר 13:57, 18 אפריל 2006 (IDT)

תמונות מהמפגש[עריכת קוד מקור]

היי, אנא ראי את בקשתי במזנון בקשר לתמונות מהמפגש. בברכה, Pacman 13:41, 18 אפריל 2006 (IDT)

ברייקדאנס[עריכת קוד מקור]

אסתר, תרמת לי בעבר, האם תוכלי להסביר לי כיצד אסב את תשומת ליבם של חברי הקהילה לשאלתי בשיחה:ברייקדאנס? תודה. Excel 21:07, 18 אפריל 2006 (IDT)

הי אקסל, ישנן מספר דרכים להתמודד עם בעיות מסוג זה:
  • שאלות על בנושאים כללים אפשר לשאול בדלפק יעוץ
  • אם יש לך סוגיה בערך ספציפי שאתה רוצה שיתיחסו אליו, אתה יכול להשאיר מודעה עם הפניה לדיון בלוח מודעות (וזה מתאים במקרה זה).
  • בנוסף, אם מתבצעת הצבעת מחיקה על ערך שלך, אתה יכול להשתתף בדיון על כך (ההפניה לדף הדיון היא מהערך עצמו), ומלכתחילה אתה יכול לפנות למי שהעמיד את הערך להצבעה, ולשאול אותו מה בעייתי בערך ומה ניתן לשנות.
בהצלחה, אסתר 12:33, 19 אפריל 2006 (IDT)
יאוש אסתר =\ למרות ששמתי את דף השיחה שלך על מעקב, מישום מה, המערכת לא עקבה אחר דף זה ולא הודיע לי על התשובה שכתבת, במזל הסתכלתי, הייתי ממשיך לחכות לתשובה עוד הרבה =P בכל מיקרה, תודה רבה על העזרה =] שוב פעם, הועלת לי מאוד :) Excel 20:00, 19 אפריל 2006 (IDT)
לפעמים יש באגים זמניים לא צריך להתיאש, טוב שבדקת בכל מקרה, בהצלחה עם הערכים. אסתר 20:10, 19 אפריל 2006 (IDT)
תודה אסתר =] אשמח גם אם בזמנך הפנוי תעברי על הדיקדוק בערכים שכתבתי :) Excel 21:08, 19 אפריל 2006 (IDT)

את לא חושבת שיש עם זה בעיה מסויימת? עמית 22:32, 18 אפריל 2006 (IDT)

אם אתה מתכוון למה שאני חושבת, האאוטינג היה לבוא למפגש ולשים תג שם. כל אחד יכל לא להופיע, לא לגלות את זהותו, או לבקש לא להופיע בתמונות הציבוריות (כפי שנעשה לפחות במקרה אחד). יותר מזה - בויקיפדיה יש כזה עקרון, שכל אחד יכול גם לערוך בעצמו :) ביי דה וואי, זו לא פעם ראשונה שיש מפגש והתמונות מופיעות בויקיפדיה. אסתר 11:50, 19 אפריל 2006 (IDT)

טעות במערכת[עריכת קוד מקור]

אסתר, אינני יודע לאן לפנות אך אני בטוח שתעבירי את זה לאנשים הנכונים. כששמים תמונה שצולמה ע"י אחד המשתמשים ושכותבים בזכויות היוצרים של התמונה את הקוד הנכון(דוגמא) נכתב:

תמונה זו צולמה/הוכנה ע"י המשתמש אסתר. בתמונה ניתן לעשות שימוש חופשי למטרות חינוכיות, תוך מתן קרדיט נאות וקישור לדף זה בעת שימוש בתמונה מחוץ לויקיפדיה. ניתן להשתמש בתמונות אלה לכל מטרה (לרבות מטרה מסחרית) בתנאי שהשימוש ניתן בחינם לציבור הרחב.

הדגש הוא על "לויקיפדיה", בהתאם לדיון שנערך בנושא ויקי או וויקי

הוחלט:

"בעקבות יצירתו של בוט ההחלפות ועל פי כללי הכתיב המלא, הוחלט לתקן את כל המופעים שבהם הו"ו אינה האות הראשונה במלה ובמקום ב/ל/מ/הויקיפדיה בו"ו אחד, להכפיל את הו"ו ולכתוב ב/ל/מ/הוויקיפדיה."

פרט שולי אולי, אך יש לשנות את ה"לויקיפדיה" ל-"לוויקיפדיה".

כפי שציינתי, אינני יודע היכן לרשום זאת, אם תאמרי לי, להבא, אדע, אנא העבירי את זה למקום הנכון. בתודה Excel 00:17, 21 אפריל 2006 (IDT)

טיפלתי בתבנית ושיניתי בהתאם. צ'סשיחה 00:25, 21 אפריל 2006 (IDT)

יפות צילמת. במיוחד חביבה עליי התמונה שלי מביט אל המרחק במבט מצועף. חן חן על הכישרון הצילומי. Harel - שיחה 23:24, 21 אפריל 2006 (IDT)

:) תודה על הפידבק, ודרך אגב - מה עלה בגורל תחרות התמונות? אסתר 23:26, 21 אפריל 2006 (IDT)
אכן - לתחרות יש כמה ספיחים מבישים. האחד הוא שלא חולקו פרסים. אני עדיין מחפש למי לשלוח את צנצנות הריבה שהבאתי למפגש ובסוף לא נתתי לאיש. השני הוא תחרות התמונות שלא היה נוהל מספיק מגובש בשבילה ובעצם נקטעה באיבה. אם את רוצה בכך, ניתן לפנות שוב לשופטים, או שפשוט נניח לזה ובתחרות הבאה נהיה יותר מסודרים. צר לי. אם את רוצה ריבה, זה הדבר היחיד שאני יכול לסדר. Harel - שיחה 23:31, 21 אפריל 2006 (IDT)
ראיתי שהתחילו לערוך מעין הצבעה בין השופטים אבל לא הבנתי אם זה הסתיים בהכרעה או בסתם התפוגגות. כמובן שלא אסרב לקבל את הריבה שעשתה לה כבר שם :). אבל ברצינות, פשוט התאכזבתי שזה נעלם לו בלי התיחסות. אסתר 23:49, 21 אפריל 2006 (IDT)

מהו שקט??

"מוזיקה (מהמילה היוונית Μουσαι=מוזה) היא אמנות סידור הצליל והשקט במרחב הזמן." ומה הכוונה שקט? לעיתים מאוד רחוקות אני ניתקל בשירים עם הפסקה של שניה או שתיים לזו הכוונה סידור שקט??

(שאלתי את זה כבר בערך מוזיקה אבל אף אחד לא רצה ענות לי..)

אני מניחה שהכוונה היא לכך שמקצב בנוי מצלילים באורך מסויים, ובמרווחים מסויימים. אותם מרווחים, או הפסקות ברצף צליל כלשהו (שאינם תמיד שקט מוחלט), תורמים לבניית המוזיקה לא פחות מהצלילים, וזה למעשה 'סידור הצליל והשקט'. לדעתי הניסוח לא מוצלח כל כך, ותמיהתך הינה במקום. אסתר 12:28, 29 אפריל 2006 (IDT)

אני מודה לך מאוד על התיקונים לענבל פרלמוטר. רובם מאוד במקום. עם זאת, יש מספר דברים ששינית לדעתי לרעה ואודה אם תוכלי להסביר את עצמך:

  • בין אות עברית למספר צריך להיות מקף (־) ולא קו־מפריד (-). לכן, אני לא יודע למה שינית "ב־13 בחודש" ל"ב-13 בחודש". כנ״ל לגבי הביטוי "מיני־אלבום": זוהי מילה המורכבת משתי מילים ולפי חוקי הפיסוק העבריים מחוברת עם מקף ולא קו־מפריד.
  • בכתיבה אנציקלופדית יש להעדיף "שנות ה־1990" על פני "שנות ה־90", הרי אנחנו אפילו עברנו מאה. בכל מקרה יש להעדיף ביטויים אבסולוטיים ("בישראל" ולא "בארץ") וכתיבת תאריכים מוחלטים ולא יחסיים זה חלק מהעניין. --טוסטי 01:46, 27 אפריל 2006 (IDT)
עם שתי הנקודות אינני מסכים:
  • הקו העליון איננו זמין במקלדת ושימוש בו יוצר חוסר אחידות. למעט בודדים, כל מי שכותב בוויקיפדיה משתמש בסימן "-" ורצוי להשתמש רק בו - לשם האחידות. גם הדוגמאות שהאקדמיה עצמה מביאה בנושא משתמשות בתו זה ולא בקו העליון.
  • בשום מקום לא ראיתי מונח כמו "שנות ה-1990" ואני מקווה גם לא לראות. אומרים, וכותבים, שנות ה-90, או לכל היותר שנות ה-90 של המאה ה-20, אם יש ספק. ברור שמדובר במאה ה-20 אחרת מפרשים ואומרים "שנות ה-90 של המאה ה-19". לגבי ההערה על ישראל ולא "הארץ", אני מסכים.odedee שיחה‏ 02:23, 27 אפריל 2006 (IDT)
כפי שאמר עודדי, הקו העליון אינו נגיש, ולפי הבנתי בעת שינוי הערך, זוהי ההעדפה בויקיפדיה (לאחר מכן התעורר בי ספק לגבי זה, אך עדיין אינני בטוחה בעניין). לגבי שנות ה-1990, גם אני מעולם לא שמעתי ביטוי זה, לא ראיתיו גם בויקיפדיה והוא צורם לי. עם העקרון של "בישראל" מול "בארץ" אני מסכימה, ואף נוטה לתקן כך (לא זכור לי ששיניתי ההפך). אסתר 10:02, 27 אפריל 2006 (IDT)
בקשר לשנות ה־90, יש משהו בדבריכם. באשר למקפים (קוראים לתו הזה "מקף" ולא "קו־עילי" -- ואם את חייבת, אז "מקף־כתף"), ביצעתי את השינוי הזה (קווים מפרידים -> מקפים) באופן מכוון, ובכך ששינית חזרה, פתחת נגדי מלחמת עריכה. הייתי מעדיף שתדברי איתי במקום זה.
טבלת התווים המיוחדים בתחתית כל עמוד עריכה נותנת גישה למקף (התו הראשון בקטגוריית סימני פיסוק). מי שבכל זאת עצלן מדי, עבורו תיכנס לפועל מערכת ויקיפדיה:מזנון/תיקון מקפים ממוכן. --טוסטי 10:52, 27 אפריל 2006 (IDT)
דיון בנושא נפתח בבוט ההחלפות. odedee שיחה‏ 11:53, 27 אפריל 2006 (IDT)
לא אני זו שמחפשת פה מלחמות. חשבתי שאותם שלושה מקפים ששיניתי היו חלק שולי ומקרי מתרומה נכבדת יותר, אותה ערכתי, ואני מבינה שבהם בעצם התמקדה תרומתך. קבל התנצלותי על שינוי חלקה המרכזי של תרומתך לערך ללא דיון מקדים בנושא. אסתר 01:42, 28 אפריל 2006 (IDT)

בערך ראפ והיפ-הופ ישראלי כתבת שהם מחתרת היפ-הופ. מה ההגדרה למחתרת היפ הופ? אגב, יש להם דיסק מ-ד-ה-י-ם! עידן ד 02:30, 28 אפריל 2006 (IDT)

וואלה לא שמעתי אותם :), מקור המשפט הזה בעריכה שמישהו עשה לערך ראפ (ולא הצלחתי למצוא), אבל ראפ מחתרתי למעשה כולל את הגנגסטה ראפ וההארדקור ראפ, לפחות בגרסתם הפחות מסחרית והיותר קשוחה [1]. אסתר 10:52, 28 אפריל 2006 (IDT)
כן. אפשר להגיד שהם הארדקור ראפ. אין ספק. עידן ד 01:26, 29 אפריל 2006 (IDT)

ראיתי שאת עוסקת גם בתרגום. אשמח אם תתרגמי את הערך http://en.wikipedia.org/wiki/Stone_of_Scone

לא ייתכן שאין עליו ערך בעברית. (אגב, הגעתי עד הלום דרך התמונה היפה של דם המכבים)--שלמה 21:48, 1 מאי 2006 (IDT)
הי שלמה, תודה רבה על הפירגון. לגבי תרגום - אני לא ממש מתרגמת, אני מסתמכת על ערך זר בנושא שאני מתמצאת בו ויכולה לכתוב את הערך בלי להצמד לטקסט, להוסיף ולגרוע כראות עיני. למרבה הצער, זה לא המצב עם הערך שהצעת. אני בטוחה שיימצא לו מתרגם במוקדם או במאוחר. בברכה, אסתר 12:58, 2 מאי 2006 (IDT)

שלום אסתי, את יכולה לבדוק את הערך אופנוח recumbent bicycle? בברכה, Shayakir 11:07, 4 מאי 2006 (IDT)

תודה. Shayakir 15:13, 4 מאי 2006 (IDT)
בכייף. אסתר 15:15, 4 מאי 2006 (IDT)
וגם, את ממשיכה לעקוב אחרי ראפ והיפ הופ? אם השינויים בעייתים, הודיעי לי כדי שנתחיל לפעול בצורה קצת יותר נוקשה. בברכה, דורית 18:31, 20 מאי 2006 (IDT)
אני עוקבת ומשחזרת מדי פעם, זה קצת מנג'ס אבל עוד לא איבדתי לגמרי את הסבלנות :) ראי שיחה:ראפ והיפ הופ#צבע. אסתר 19:29, 20 מאי 2006 (IDT)
דווקא ראיתי, לכן שאלתי. אבל אם תצטרכי עזרה, את יודעת לאן לפנות. דורית 21:13, 20 מאי 2006 (IDT)
תודה :) ייתכן ואזדקק. אסתר 09:32, 21 מאי 2006 (IDT)