אבי האטצ'ר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף Abby Hatcher)
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: שיפור ועריכת התרגום.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: שיפור ועריכת התרגום.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
אבי האטצ'ר
Abby Hatcher
סוגה סדרת טלוויזיה לילדים, חינוך
פסקול Ryan Carlson
Summer Weiler
Hanna Ashbrook
Chris Sernel
ארץ מקור קנדה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 2 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 52 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
חברת הפקה Guru Studio
Spin Master Entertainment
TVOKids
Nickelodeon Animation Studio
הפצה נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור TVOKids (Canada)
ניקלודיאון (U.S.)
רשת שידור בישראל ניק ג'וניור
פורמט (תמונה) 1080i (16:9 HDTV)
תקופת שידור מקורית 25 בדצמבר 2018 – 2 באפריל 2022 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
www.nickjr.com/abby-hatcher/
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אבי האטצ'ראנגלית: Abby Hatcher) היא סדרת טלוויזיה קנדית בהנפשה ממוחשבת, שנוצרה על ידי רוב הוגי[1] והופקה על ידי Guru Studio בשיתוף Spin Master Entertainment.

שידור הבכורה של הסדרה התקיים ב-18 בדצמבר 2018[2] ברשת. היא החלה להיות משודרת בארצות הברית בערוץ ניקלודיאון ב-1 בינואר 2019[3], ובקנדה בערוץ TVOKids ב-11 בפברואר 2019. בישראל הסדרה החלה להיות משודרת בדיבוב לעברית בערוץ ניק ג'וניור ב-11 באפריל 2019[4].

ב-4 ביוני 2019 הסדרה חודשה לעונה שנייה[5], אשר החלה להיות משודרת במקור ב-8 במרץ 2020.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוקבת אחר ילדה אינטליגנטית ואנרגטית בת שבע בשם אבי האטצ'ר, המתחברת עם יצורים בשם הפאזליס שגרים במלון של משפחתה. יחד עם חברה הטוב ביותר, בוזלי, אבי יוצאת להרפתקאות פראיות כדי לתקן תקלות של הפאזליס ולעזור להם בכל דרך שתוכל[6].

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אבי האטצ'ר (מייסי דרואין) - ילדה ממושקפת בת 7, אמריקאית ממוצא סיני, בעלת כישורי בילוש. היא מצוידת במכשיר בשם Fuzzly Spotter שמודיע לה על בעיות הכרוכות בפאזליס ובנוסף יכול להפעיל דברים שונים במלון. יש לה נעלי קפיצים שעוזרות לה לקפוץ לגובה, מעיל מתנפח שעוזר לה להעלות לאוויר, וטריק (שאותו היא מכנה בטעות "אופניים") לנסוע בעזרתו. הגאדג'טים שלה זמינים כמעט בכל מקום, אפילו בפרברים או במדבר. הסמל שלה הוא לב.
  • פוזלי (וויאט ווייט) - Fuzzly דמוי ארנב אקוומרין שיכול להפוך בלתי נראה ולעוף (על ידי סיבוב אוזניו כמו מדחף). יש לו חוש שמיעה מפותח מאוד. יש לו כיס קדמי המכיל חפצים שונים (שחלקם גדולים ממנו). הוא החבר והשותף הטוב ביותר של אבי. הסמל שלו הוא כוכב.

פאזלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הנסיכה פלוג (מישלה לוסי) - פוזלי דמוי גומי ורוד, העשוי מחומר מנצנץ שיכול להיות דביק או חלקלק. היא יכולה לפוצץ בועות שעלולות להרחיק כל מה שנכנס לתוכן, או לנטרל את הכוכב הנוצץ הדביק. הכתר שלה יורה מיתר דביק בו היא יכולה להשתמש כדי לתפוס או לטפס על דברים. לעיתים קרובות היא מוסיפה "אני" בתחילת המשפטים ובסופם ("אני, לישון, אני!", "אני, סרטים, אני!", "אני, חטיפים, אני!", וכו ') ומדברת באנגלית קלוקלת. יש לה שבלול מחמד בשם Sparkles. הסמל שלה הוא כתר.
  • טני טרי (ג'ייקוב סולי) - פאזלי בצבע כתום ובצורת חתול-ציפור עם זרועות מכונפות המאפשרות לו לעוף. הוא יכול להתנפח כמו בלון ועל ידי כך לטוס גבוה יותר ולשאת עומס רב יותר. אולם כדי לחזור לגודלו הרגיל, הוא זקוק למישהו שידגדג אותו. הוא מתעניין בדברים מכניים, אך נתקל בקשיים בהתחלה, עד שהפך לבן זוגו של לקס. לעיתים הוא חובש כובע קשיח ומעלה כלים שונים שניתן להשתמש בהם לבנייה ותיקון. כישוריו המכניים מתקדמים ככל שהפרקים מתקדמים. אף על פי שהוא לא ממושקף בדרך כלל, הוא, יחד עם אוטיס וקורלי, זקוקים למשקפיים כדי לקרוא. הסמל שלו הוא בלוט.
  • אוטיס (כריסטיאן דאל דוסו) - פוזלי דמוי פטל אדום ועל ראשו שלוש זרועות הניתנות להרחבה, המשמשים לנדנוד או הגעה לדברים במרחק של כמה מטרים משם. ארבע רגליו ניתנות להרחבה. הוא אובססיבי לכפתורים, ולוחץ עליהם כל היום. אובססיה זו הובילה אותו להיות מפעיל המעליות של המלון. אבי נתן לו אקורדיון לשחק איתו (שיש בו גם כפתורים) כדי למנוע ממנו להשתגע עם כפתורי המעלית. לעיתים קרובות הוא מדבר מבלי לשנות או להשמיט את התווים שלו. הסמל שלו הוא מעגל.
  • מתולתל (סופי קולינגן) - פזלי דמוי ארנב ורוד וכתום עם זנב ספירלי שיכול לעבוד כמו קפיץ, ובכך לאפשר לה לקפוץ לגובה (וגם להחזיק דברים כשלא חסר לה זרועות). היא אוהבת שמחבקים אותה משתמש אבי כדי להרגיע אותה אם היא נסערת או שהתמונות שלה גורמות צרות. היא הופכת לעוזרת לטבח של המלון, השף ג'ף. הסמל שלה הוא ספירלה.
  • מו ובו (לייבה אלבי/ליאו אורגיל) - פזלים דמויי חתול עם תא פלג גוף נמתח המאפשרים להם להגיע לדברים בגובה של כמה מטרים, ולדברים עם קלע. יש להם גם ראשים וגפיים נשלפים, היכולת לגדל רגליים זוגיות נוספות באמצע, וראשים שנדלקים. הם מדברים בחרוז. מו היא נקבה לבנה בעוד בו הוא זכר שחור. יש להם גם עניין בנעליים: מו מעדיף מגפיים ופרסות בעוד בו מעדיף משאבות עקב גבוהות. הסמל שלהם הוא פסים.
  • הרייט בופנט (האטי קראגן) - פזלי דמוי בובה עם שיער ורוד וצהוב ניתן להרחבה, שיכול לשמש כגפיים נוספות. כאשר שערה המורחב מתארך מספיק, הוא יכול להתנתק, ולהשאיר רק חלק בגודל רגיל על ראשה. מכיוון שהיא מתמחה בתסרוקות, הרייט הופכת לגברת. בן זוגה של מלווין בסלון. הסמל שלה הוא קשת.
  • סקוויקי מציצן - השמינייה של קטן, הביעו-הליום, Fuzzlies שירה-coloried הקשת. שמותיהם בסדר הזה: ביג דו (המציץ הוורוד הכהה), רי (המציץ האדום), מי (המציץ הכתום), פא (המציץ הצהוב עם משקפיים), אז (המציץ הירוק), לה (הכחול המציץ), טי (המציץ הסגול) ו-Little Do (המציץ הוורוד הבהיר). כאשר הם מסתובבים, הם הופכים לצהובים ומתחילים להקפיץ בכל מקום. הם גם יתנפצו אם הם יהפכו לירוקים כתוצאה מהתגובה האלרגית שלהם לנצנצים. כדי להרגיע אותם, רוב הזמן, אבי משתמש בצינור המגרש בצורת דיסק. כשהם עצובים הם הופכים לכחולים ושרים מוזיקת בלוז. הם יכולים לרוץ מהר מאוד, במיוחד אחרי שהם שרים. שירתם כרוכה לפעמים באיבר מקטרת של צעצועים במקום בו הם עוברים אל תוך הצינורות ומחוצה להם. כשמישהו מנגן את האיבר שלו, הוא לא רוצה שהנגן ינגן מהר, או שזה יפעיל את המצב הקופצני הצהוב שלהם. הסמל שלהם הוא תו מוזיקלי.
  • פלוגטילדה (אמה ברמן) - פזילי דמוי קיבה עם כתמי עיניים ירוקות העונדות משקפיים וכובע בייסבול שהוא בן דודה של הנסיכה פלוג. אין לה כוחות ואין לה סמל שייצג אותה. היא אוהבת לשיר ולרקוד בקונגה. כשאבי ושאר הפזליזות מצטרפים לכיף שלה, הנסיכה פלוג הרגישה בחוץ. כאשר הנסיכה פלוג נתקעה בעץ פלוגטילדה עוזרת לאבי ולפזלים להוציא אותה החוצה.
  • רוטן (הקדן סטיבן) פוזלי גדול דמוי מרקט-סגול שיש לו את הכוח להפוך לכל דבר. אבי פגש אותו במדבר, וחשב שהוא איזה יצור פולקלור. אבי גילתה ש - Grumbles הוא Fuzzly כתוצאה מזהה אותה אחד הציוד שלה. אף על פי שהוא רק מתחלף אם הוא רוצה, הוא יכול להתחלף ללא שליטה אם הוא ישהוק מאכילת אוכל רב. הוא גם היה רזה כעמוד כאשר הוא רטוב. הסמל שלו הוא עלה.
  • מאמבלס - הסוריקטה דמוי כחול קטן בחושך Fuzzly מי הוא בן דודו הצעיר רוטן. ישנם כללים כיצד לגדל אותו, ועשיית כל עוולה עלולה לגרום לו להתרבות.

בני אנוש[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • השף ג'ף (פול סון-היונג לי) - השף קטן-הקומה של המלון של אבי. בכל פרק משתתף השף ג'ף בבדיחה חוזרת, כאשר אבי, הנוסעת בתלת אופן שלה, חולפת במהירות דרך המטבח בו הוא עובד על מנה, שמסתיימת בתאונה קומית, אך הוא תמיד יהנה מכך או ימצא בזה משהו חיובי. מלבד תפקידו כשף, הוא גם נגן טובה. יש לו גם אמא שהיא שף.
  • מירנדה האצ'ר (ג'וזט חורחה) - אמה ממוצא סיני של אבי, שעובדת כגננת המלון.
  • לקס האצ'ר (טרי מקגרין) - אביו האמריקני של אבי שעובד בדלפק הקבלה, ומתקן דברים במלון.
  • מלווין (כריסטיאן קמפבל[7]/עדן לורנס[8]) - בנה בן הארבע של גברת מלווין. חובב בעלי חיים. בעליו של חתול מחמד בשם אלווין.
  • גברת. מלווין (קים רוברטס) - מעצבת השיער של המלון.
  • מר מלווין (מק הייווד) - בעלה של גברת מלווין ואביו של מלווין.
  • השופטת תורן (קתרין דישר) - שופטת מקומית בתחרויות ואירועים. לדמותה של השופטת ת'ורן דמיון קל לקרול ברנט.
  • וואי פו (ג'יין לוק) - סבתה של אבי מסין. למרות גילה, היא אתלטית למדי.
  • אלן וג'פרי - שני גברים שנראים משוטטים מחוץ לשטח המלון.

חיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אלווין (שייל סימונס) הוא חתול המחמד של מלווין.
  • ספרקלס הוא שבלול המחמד של הנסיכה פלוג.
  • פורטיה היא דג המחמד של השף ג'ף.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (Netflix)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
12625 בדצמבר 2018
2114 ביוני 2019

שידור ערוץ[עריכת קוד מקור | עריכה]

אבי האטצ'ר ערך את הופעת הבכורה הקנדית שלו בשדרנים המחוזיים TVOKids ורשת הידע ב־11 בפברואר 2019[9]. המופע הוקרן בבכורה ב-Nick Jr בבריטניה ב־6 במאי 2019, ובמילקשייק של ערוץ 5 ! לחסום ב-2 במרץ 2020. המופע עלה לראשונה בספרדית ב-Clan בספרד ו-Nat Geo Kids באמריקה הלטינית בסוף אוגוסט 2019.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Rob Hoegee, IMDb
  2. ^ "Nickelodeon USA to Premiere 'Abby Hatcher' on Monday, December 31, 2018 [Updated W/PR]". NickALive!.
  3. ^ ""Abby Hatcher" premieres January 1 on Nickelodeon – Nickandmore!".(הקישור אינו פעיל)
  4. ^ חדש בטלוויזיה: חמישי, 11 באפריל 2019, שי שגב, באתר מגפון, 9 באפריל 2019
  5. ^ "Nickelodeon Renews Four Hit Series from Its Powerhouse Preschool Portfolio". The Futon Critic. 4 ביוני 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ Kimberly Nordyke. "Nickelodeon Doubles Preschool Programming With 4 New Series, 3 Specials (Exclusive)". The Hollywood Reporter. נבדק ב-12 במאי 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  7. ^ בקנדה וארצות הברית
  8. ^ בבריטניה
  9. ^ Szklarski, Cassandra (7 בפברואר 2019). "Spin Master melds story, character, play in TV show 'Abby Hatcher'". The Canadian Press. CityNews. נבדק ב-12 בפברואר 2019. {{cite web}}: (עזרה)