שומאכר (סרט) – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ העיתונאי המנטר העביר את הדף משתמש:שומאכר (סרט) לשם שומאכר (סרט) בלי להשאיר הפניה
שורה 30: שורה 30:
|אתר אינטרנט=
|אתר אינטרנט=
}}
}}
'''שומאכר''' (ב[[גרמנית]]: '''Schumacher''') הוא [[סרט תיעודי]] ב[[הפקה (קולנוע)|הפקה]] גרמנית העוסק ב[[נהג מרוצים|נהג המרוצים]] [[מיכאל שומאכר]], שזכה שבע פעמים באליפות ה[[פורמולה 1]]. הסרט שודר לראשונה ב[[נטפליקס]] ב-15 בספטמבר 2021, לציון 30 שנה להופעת הבכורה של שומאכר באליפות. הסרט מתמקד בשנים הראשונות באליפות ובתקופה בה היה בקבוצת [[פרארי (קבוצת מרוצים)|פרארי]]. זהו הסרט הראשון שנעשה בשיץוף פעולה עם משפחת שומאכר, שנתנה גישה לסרטים ותמונות פרטיים והתראיינה לסרט.
'''שומאכר''' (ב[[גרמנית]]: '''Schumacher''') הוא [[סרט תיעודי]] ב[[הפקה (קולנוע)|הפקה]] גרמנית העוסק ב[[נהג מרוצים|נהג המרוצים]] [[מיכאל שומאכר]], שזכה שבע פעמים באליפות ה[[פורמולה 1]]. הסרט שודר לראשונה ב[[נטפליקס]] ב-15 בספטמבר 2021, לציון 30 שנה להופעת הבכורה של שומאכר באליפות. הסרט מתמקד בשנים הראשונות באליפות ובתקופה בה היה בקבוצת [[פרארי (קבוצת מרוצים)|פרארי]]. זהו הסרט הראשון שנעשה בשיתוף פעולה עם משפחת שומאכר, שנתנה גישה לסרטים ותמונות פרטיים והתראיינה לסרט.


==הפקה==
==הפקה==

גרסה מ־15:09, 24 בספטמבר 2021


שגיאות פרמטריות בתבנית:סרט

פרמטרים ריקים [ קישור ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

שומאכר
Schumacher
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי Hanns-Bruno Kammertöns, Vanessa Nöcker, Michael Wech עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי Vanessa Nöcker, Benjamin Seikel עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה גרמניה עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה B14 Film
חברה מפיצה נטפליקס
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 15 בספטמבר 2021
משך הקרנה 112 דקות
שפת הסרט גרמנית, אנגלית
סוגה סרט תיעודי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

שומאכרגרמנית: Schumacher) הוא סרט תיעודי בהפקה גרמנית העוסק בנהג המרוצים מיכאל שומאכר, שזכה שבע פעמים באליפות הפורמולה 1. הסרט שודר לראשונה בנטפליקס ב-15 בספטמבר 2021, לציון 30 שנה להופעת הבכורה של שומאכר באליפות. הסרט מתמקד בשנים הראשונות באליפות ובתקופה בה היה בקבוצת פרארי. זהו הסרט הראשון שנעשה בשיתוף פעולה עם משפחת שומאכר, שנתנה גישה לסרטים ותמונות פרטיים והתראיינה לסרט.

הפקה

הסרט בוים במשותף על ידי האנס-ברונו קמברטונס, ונסה נוקר ומייקל ווך, והופק על ידי ונסה נוקר ובנימין סייקל עבור חברת Film B14. משפחת שומאכר שיתפה פעולה עם הפקת הסרט והעניקה גישה לארכיון הסרטים והתמונות המשפחתי. בני המשפחה מתראיינים לאורך הסרט: קורינה, אשתו, רולף, אביו וראלף, אחיו. בסרט מופיעים גם הילדים ג'ינה-מריה ומיק. בנוסף, מתראיינים בסרט גם ווילי ובר, שהיה מנהלו האישי ובעלי תפקידים ונהגים שלקחו חלק באליפות: ז'אן טוד, ברני אקלסטון, פאביו בריטורה, סבסטיאן פטל, דייוויד קולטהרד, מיקה הקינן ודיימון היל[1].

ביקורת

הסרט זכה לביקורות מעורבות. באתר IMBD קיבל הסרט ציון 7.7 בשבוע הראשון לצאתו, ו-43% באתר Rotten Tomatoes. הגרדיאן מציין שהסרט מספק "תובנה ייחודית" לחייו האישיים ולמאבקיו האישיים של שומאכר, עם זאת שהוא מסכם שסרט הוא דל בפרטים ו"סטרילי מדי"[2]. הסרט חושף ששומאכר התחרה עם צמיגים משומשים שאביו מיחזר בתחילת דרכו בקארטינג, סבל מנדודי שינה לאחר מותו של איירטון סנה, ושקל לבצע צניחה חופשית בדובאי במקום הנסיעה לאתר הסקי במריבל, בה נפגע בתאונה, בסופו של דבר.

הערות שוליים